Dubblera på snipers? Då behöver man ju inte ens skjutaTycker de kan balansera vapnen istället, typ halvera damage på alla SMGs och öka spridningen på akibmo med 2ggr samt dubblera damage på alla snipers.
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
872:- |
Postad 11 February 2012 - 01:32
Postad 11 February 2012 - 02:14
Ja det var jag som fick dra det lasset i vårat party. Lagget som varit idag borde vara något av en all time low. Detta är t.o.m värre än det som BO drogs med i början. Då patchade Treyarch direkt och fixade det. IW patchar spelet trasigt
Ja idag är nog det värsta lagget jag varit med om...varflr är det alltid lagg när en massa brittiska fjårtisar lirar?
Postad 11 February 2012 - 10:16
Tycker de kan balansera vapnen istället, typ halvera damage på alla SMGs och öka spridningen på akibmo med 2ggr samt dubblera damage på alla snipers.
haha ja det hade varit ett bra sätt att få folk att sluta spela detta spel iaf. snipers borde nerfas tycker jag... inte damage men däremot aimassisten (tycker jag ifs om alla vapen)
Postad 11 February 2012 - 10:27
Added 400 new ranks of 5 new Prestige levels in Modern Warfare 3 on PC in latest patch. Expect the same on consoles soon for everyone! #MW3
Saaaay whaaaat!?
Postad 11 February 2012 - 10:46
Saaaay whaaaat!?
![]()
OWC kan se in i framtiden, fast bara nästan. Han sa att dom kommer säkert lägga till challenges och prestige level som man kommer få betala för att kunna ta del av, detta sa han efter spelets andra vecka. Ganska spott on
Postad 11 February 2012 - 16:50
borde kanske dricka öl varje gång man spelar, det verkar hjälpa mot irritationen
Postad 11 February 2012 - 21:35
Jag kommer defenitivt INTE att betala för några fler prestigenivåer iaf...OWC kan se in i framtiden, fast bara nästan. Han sa att dom kommer säkert lägga till challenges och prestige level som man kommer få betala för att kunna ta del av, detta sa han efter spelets andra vecka. Ganska spott on
Postad 11 February 2012 - 22:46
Postad 11 February 2012 - 22:50
Det kommer inte att kosta pengar att gå högre än 10, dock är inte emblemen särskilt roliga. http://www.mw3nation.com/?p=1361
Fantasilöst, ungefär som resten av spelet, hah!
Förväntar mig MYCKET kärlek, PMa helst... <3
Postad 11 February 2012 - 22:53
Det kommer inte att kosta pengar att gå högre än 10, dock är inte emblemen särskilt roliga. http://www.mw3nation.com/?p=1361
Det var inga snygga saker minsann. Jag kör på till nummer tio och sen är jag nöjd.
En bedrift då jag inte gick på en enda i MW2 och bara 2 i BO.
Postad 11 February 2012 - 22:56
Inget konstigt där. CoD är ganska fantasilöst och lättillgängligt och det är just därför man fortsätter lira det. Lätt att bara hoppa in i och har man ett bra party så kan man ha en riktigt kul session.
Postad 11 February 2012 - 23:16
Man borde kunna använda en token för att spärra prestigeknappen.
Postad 12 February 2012 - 02:54
fan va negativ du har blivit. sån va du inte förr i tiden, få dig ett ligg och kom tillbaka
Postad 12 February 2012 - 10:40
fan va negativ du har blivit. sån va du inte förr i tiden, få dig ett ligg och kom tillbaka
Negativ? Snarare realist, ta ett bra spel (cod4) och släng in så mycket skit du bara kan utan att fixa bristerna + belöna folk som inte är bra på spelet med OP vapen/perks/killstreaks så har du ett riktigt tråkigt spel AKA MW3...
Ligga? Vadå ställer du upp eller?
Postad 12 February 2012 - 11:11
ps: fan, nu har man blivit kallad chicken bara för att man inte vill prestiga igen. som jag sa igår vägrar jag levla shotgunsen till guld igen : )
Postad 12 February 2012 - 12:37
OP vapen och perks? och det hade inte CoD4? folk verkar glömma bort hur det egentligen var när det begav sig. det enda felet detta spel verkligen lider av är lagg och spawn problemen. allt i detta spel går att kontra! killstreaksen är inte i närheten av lika bra som i tidigare Cod. finns inga direkt OP perks. assasin är inte en av dem då UAV är skit enkelt att få och dessutom vill många köra quickdraw eller blastshield i dom/demo etc... men visst finns det saker som är bättre än andra men så har det alltid varit och kommer alltid att vara.
ps: fan, nu har man blivit kallad chicken bara för att man inte vill prestiga igen. som jag sa igår vägrar jag levla shotgunsen till guld igen : )
Word!
Av kommentarerna att döma så är alla vapen OP, vilket då rimligtvis borde betyda att alla vapen är på samma nivå. Sådär ja, problem solved.
Ligga? Vadå ställer du upp eller?
Du har väl hört om alla som "somnat" i Soffan på sistone
Postad 12 February 2012 - 13:10
Postad 12 February 2012 - 13:11
Kanske att Ekaa fick en liten nytändning idag
, Time will tell......
Eller snedtändning kanske...
Redigerat av hassesolo, 12 February 2012 - 16:57.
Postad 13 February 2012 - 08:30
Mmmm minnena kommer tebax nuWord!
Av kommentarerna att döma så är alla vapen OP, vilket då rimligtvis borde betyda att alla vapen är på samma nivå. Sådär ja, problem solved.
Postad 13 February 2012 - 13:00
Word!
Kanske lite FÖR många, härjarn bör nog överväga "sovsäck" innan han somnar i soffan?
Postad 13 February 2012 - 13:12
OWC kan se in i framtiden, fast bara nästan. Han sa att dom kommer säkert lägga till challenges och prestige level som man kommer få betala för att kunna ta del av, detta sa han efter spelets andra vecka. Ganska spott on
Hur efterbliven måste man inte vara om man BETALAR för sådant?
Jag vet inte, men jag har kommit på mig själv med att säga högt för mig själv "FAN VAD JAG HATAR DETTA SKITSPELET!!!" med riktiga hatkänslor i hjärtat alltför ofta nu för tiden så det börjar nog närma sig slutet för MW3 för mig iaf.
Även om jag nog inte kan mäta mig med härjarns rena och 100%iga hat...
Redigerat av Dr. Death, 13 February 2012 - 13:12.
Postad 13 February 2012 - 13:40
Jag vet inte, men jag har kommit på mig själv med att säga högt för mig själv "FAN VAD JAG HATAR DETTA SKITSPELET!!!" med riktiga hatkänslor i hjärtat alltför ofta nu för tiden så det börjar nog närma sig slutet för MW3 för mig iaf.
haha ja den där frasen har man använt lite väl många ggr nu. men för mig är det nån sorts hatkärlek och så länge det inte finns något bättre att spela spelar jag vidare.
igår var det riktigt kul. vi var ett helt lag MHBare och dessutom några MHBare i motståndarlaget. vi körde moshpit. det märks att jag kört mycket domination, då är jag oftast i toppen i lobbyn medans jag ligger i mitten/längst ner i HQ, SnD och demolition
Redigerat av beat_strandh, 13 February 2012 - 13:41.
Postad 13 February 2012 - 13:47
Postad 13 February 2012 - 13:54
Synd förresten att spawn-systemet är helt facked app även på domination, man spawnar utifrån vart ens medspelare är istället för som bör vid de flaggor man besitter verkar det som. Bättre på COD4 och MW2..
Postad 13 February 2012 - 16:17
Postad 13 February 2012 - 16:22
Ja, har hänt mig, fick trixa med routern för att lösa det.En liten fråga har ja, står att ja har NAT type strict o för att ändra det ska ja gå in på infinityward.com/nat nån mer som sett det ??
Edit: Öppnade lite portar. Googla vilka portar det är och sen öppnar du dom i routern så fixar det sig nog.
Redigerat av jarre008, 13 February 2012 - 16:24.
Postad 13 February 2012 - 16:23
Postad 13 February 2012 - 16:23
Redigerat av what17ever, 13 February 2012 - 16:24.
Postad 13 February 2012 - 16:33
Var såpass roligt att spela MOT att jag övervägde att inte spela MED!.
Hade haft en dålig speldag innan så detta hjälpte inte kan jag säga.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 February 2012 - 16:34.
Postad 13 February 2012 - 16:34
Ehh och på svenska hur gör manJa, har hänt mig, fick trixa med routern för att lösa det.
Edit: Öppnade lite portar. Googla vilka portar det är och sen öppnar du dom i routern så fixar det sig nog.
Postad 13 February 2012 - 16:49
Jag förstår inte mycket om sånt här krafs, men modemet o routern e samma maskin Thomson TG789vn.... PM:a mig om ni har nån bra guide ja kan följa så ja slipper skräpa ner med mer OT här...du måste öppna portarna för MW3 i din router (se portforward.com) eller sätta ps3an i DMZ. eller också koppla in PS3an direkt i modemet och skippa router om du nu kan det.
Postad 13 February 2012 - 16:51
Postad 13 February 2012 - 17:05
Skit i PM:Jag förstår inte mycket om sånt här krafs, men modemet o routern e samma maskin Thomson TG789vn.... PM:a mig om ni har nån bra guide ja kan följa så ja slipper skräpa ner med mer OT här...
Pröva på att i din Thomson burk se till att UPnP är enablat.
Typ såhär:
- anslut till Thomson via webläsare, default 192.168.1.254
Aktivera/avaktivera UPnP
- Klicka på Spel- och programdelning i verktygsmenyn.
- Under Universal Plug and Play:
Markera kryssrutan Använd UPnP, för att aktivera UPnP.
Avmarkera kryssrutan Använd UPnP, för att avaktivera UPnP.
4 Klicka på Använd.Man borde ju inte behöva boota om burken, men eftersom den är från de Fransktalande delarna så boota om....
Redigerat av what17ever, 13 February 2012 - 17:20.
Postad 13 February 2012 - 17:17
Kommer ju inte in på skitenSkit i PM:
Postad 13 February 2012 - 17:21
Jag förstår inte mycket om sånt här krafs, men modemet o routern e samma maskin Thomson TG789vn.... PM:a mig om ni har nån bra guide ja kan följa så ja slipper skräpa ner med mer OT här...
http://portforward.c...n_Warfare_3.htm
Och vill du göra det lätt för dig så är det bara att slänga in PS3:an i DMZ.
Redigerat av Birkanoff, 13 February 2012 - 17:22.
Postad 13 February 2012 - 17:21
Postad 13 February 2012 - 17:38
I know nooooothing!,81-7 på hardhat idag med asult moab på det. MrBandit har beviset, som man måste kunna bevisa i dagsläget..
Postad 13 February 2012 - 17:54
Inte illa, vad kör du med för uppsättning?81-7 på hardhat idag med asult moab på det. MrBandit har beviset, som man måste kunna bevisa i dagsläget..
Alltid när jag haft en bra runda (inte så bra som den du hade dock Ekaa) så går det nästan tvärtom rundan efter. Magiskt..
Postad 13 February 2012 - 18:48
Skit i PM:
Typ såhär:
- anslut till Thomson via webläsare, default 192.168.1.254
Aktivera/avaktivera UPnP
- Klicka på Spel- och programdelning i verktygsmenyn.
- Under Universal Plug and Play:
�� Markera kryssrutan Använd UPnP, för att aktivera UPnP.
�� Avmarkera kryssrutan Använd UPnP, för att avaktivera UPnP.
4 Klicka på Använd.
Man borde ju inte behöva boota om burken, men eftersom den är från de Fransktalande delarna så boota om....
Verkar redan som UPnp va aktiverat..
Lätt låter bra hur gör man DMZ då??http://portforward.c...n_Warfare_3.htm
Och vill du göra det lätt för dig så är det bara att slänga in PS3:an i DMZ.
Får ju skäms så dålig man e på sånt här! Tekniken ska bara funka helt enkelt...
Redigerat av FederalMano, 13 February 2012 - 18:52.
Postad 13 February 2012 - 19:12
Det är lite sent eftersom vi är inne på kvartsfinalerna nu. Då får vara med nästa gångKan man va med i mw3 turneringen på något sätt? vore skoj!
Postad 13 February 2012 - 19:17
OM jag bara får vara lite petig nu så va de 81-8!!!!!81-7 på hardhat idag med asult moab på det. MrBandit har beviset, som man måste kunna bevisa i dagsläget..
Postad 13 February 2012 - 19:21
81-7 på hardhat idag med asult moab på det. MrBandit har beviset, som man måste kunna bevisa i dagsläget..
Vad har du för streak nu?
Postad 13 February 2012 - 19:47
Inte illa. Vilket spelsätt var det på?81-7 på hardhat idag med asult moab på det. MrBandit har beviset, som man måste kunna bevisa i dagsläget..
Postad 13 February 2012 - 21:00
Vad har du för streak nu?
Nu har jag 33 i streak. De började med ump45 med rapidfire, sen blev det lite vi tager vad man haver liggande omkring.
Hade inte en aning om att jag var på väg mot Moab, blev så sjukt paff.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
7 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?