* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta ämne
Postad 14 augusti 2008 - 14:50
Effe
-
Effe
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Nu lyckades jag tanka ner mjukvaran från HTC.com, jag har en telefon från 3. Ska se om det går att uppdatera den nu. *Håller tummarna*
edit: Nej det funkade fortfarande inte även om jag nu kunde ladda ner mjukvaran vilket inte gick tidigare.
Redigerat av Effe, 14 augusti 2008 - 15:14.
Postad 14 augusti 2008 - 14:55
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Vet inte om du lyckats lösa det ännu, men du kör alltså Dutty's exe-fil från din dator när du har telefonen ansluten och ActiveSync-anslutning aktiv. Kör inte något på telefonen.
jodå... läste bara anvisningarna där det ju stod att man skulle kopiera filerna till telefonen och inte köra den ifrån datorn. det som gjorde mig förvirrad, men sen så såg jag bilderna och förstod ju att det skulle köras från datorn
Postad 14 augusti 2008 - 15:26
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
En sista fråga ang diamond , har försökt klura ut hur man lägger in musik men hittar inte det , lite hjälp tack?
koppla mobilen till datorn, och antingen kör du activesync mode eller "drive"-mode, spelar ingen roll förutom det att när du kör activesync (eller mobile bla bla center på vista) är att du verkligen är ansluten, sen öppnar du t.ex. den här datorn och letar efter mobilen, flyttbar disk, eller internminne, sen är det bara dra över mappen/filerna med musik där du tycker det passar
Postad 14 augusti 2008 - 15:29
Unregisterede4b65591
-
Unregisterede4b65591
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej
Jag fick köpa en ny mobil(blev rånad i Spanien) och Diamond hade komit ut samma dag. Så jag köpte den. Mitt problem är att den är på spanska och jag vill ha den på Svenska eller Engelska. Hur kan jag ändra på det?
Tack för hjälpen.
Postad 14 augusti 2008 - 16:07
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Jag kan rekommendera att inte ta bort skärmsläckarfunktionen vid samtal...jag gjorde det, och det slutade med att jag drog igång program, parkerade samtalen, skickade sms, slog på högtalartelefonen osv osv...allt för att örat petade på skärmen...
kan du berätta hur du gjorde för att skärmsläckarfunktionen inte skulle gå igång? jag brukar hålla örat en bit bort för jag har örhänge och de skrapar mot skärmen.
Postad 14 augusti 2008 - 16:18
zuperzelda
-
zuperzelda
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
kan du berätta hur du gjorde för att skärmsläckarfunktionen inte skulle gå igång? jag brukar hålla örat en bit bort för jag har örhänge och de skrapar mot skärmen.
Gå in på start menyn, sedan inställningar och där går du in på system / strömförsörjning och efter det avanserat, där ställer du in hur länge du vill ha skärmen aktiverad, om jag fattade frågan rätt =)
Postad 14 augusti 2008 - 16:31
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Gå in på start menyn, sedan inställningar och där går du in på system / strömförsörjning och efter det avanserat, där ställer du in hur länge du vill ha skärmen aktiverad, om jag fattade frågan rätt =)
nu kanske jag är kräsen men jag vill att skärmen inte ska släckas endast under ett samtal. Annars vill jag att den ska släckas efter ca3 min Ingen som vet hur man blir av med G:et uppe i hörnet? Den skiftar mellan G och 3G
Postad 14 augusti 2008 - 16:36
c00kiz
-
c00kiz
-
Amatör
-
-
75 inlägg
en fråga skriver en hel del sms på mobilen o jag kör då med ett fullt tangentbord(eftersom att jag e tidigare palm andvändare) men lyckas inte hitta fråge täcknet(?) någon som hittat det eller bara vet utan att ens kolla? =P
o när jag ändå skriver så tänkte jag kolla hur man uppdaterade vädret? har inte sett någon uppdaterings kanpp,, kanske e halv blind? eller ska den göra det när den får en internet anslutning automatiskt villket känns lite otroligt eftersom att jag var andsluten igår men kanske någon intällning jag ska sätta på eller av?
Postad 14 augusti 2008 - 17:13
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
en fråga skriver en hel del sms på mobilen o jag kör då med ett fullt tangentbord(eftersom att jag e tidigare palm andvändare) men lyckas inte hitta fråge täcknet(?) någon som hittat det eller bara vet utan att ens kolla? =P
o när jag ändå skriver så tänkte jag kolla hur man uppdaterade vädret? har inte sett någon uppdaterings kanpp,, kanske e halv blind? eller ska den göra det när den får en internet anslutning automatiskt villket känns lite otroligt eftersom att jag var andsluten igår men kanske någon intällning jag ska sätta på eller av?
ang. din första fråga så har jag ingen aning, sitter åå letar efter den själv nu, trodde den frågan va lätt, ack vad fel man hade  men vädersaken, gå till väder --> meny --> inställnignar :: om du inte har fast dataplan (fri surf eller liknande) så rekomenderar jag att du bockar ur båda rutorna, annars kan du låta båda vara ikryssade.. när det komemr till att uppdatera vädret, klicka upp till höger (senast uppdaterad), precis bredvid ikonen mitt emot temperaturen
Postad 14 augusti 2008 - 17:52
Dunsel
-
Dunsel
-
Rookie
-
3 inlägg
Ingen som vet hur man blir av med G:et uppe i hörnet? Den skiftar mellan G och 3G
Rör dig närmare en 3G-sändare. (G=GPRS. Se sid 37 i manualen för ytterligare info).
Postad 14 augusti 2008 - 18:13
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
Användare
-
-
104 inlägg
Har en fråga ang. Dutty´s v1.6.. Har fixat det nu men jag vill inte att klockan ska visas i PM/AM, kan man få den vanliga "military style"? Alltså våran vanliga visning..
Tackar!
Mvh Anders
Postad 14 augusti 2008 - 18:37
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Rör dig närmare en 3G-sändare. (G=GPRS. Se sid 37 i manualen för ytterligare info). 
det står inte hur man blir av med den..
Postad 14 augusti 2008 - 18:43
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Han menar nog att det står vad symbolerna betyder. Jag tror du får leva med att den finns där.
Postad 14 augusti 2008 - 18:46
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
om du stänger av telefonradion så lär du bli av med den...men känns ju dumt att göra de
Postad 14 augusti 2008 - 18:57
nuco
-
nuco
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Hej Jag fick köpa en ny mobil(blev rånad i Spanien) och Diamond hade komit ut samma dag. Så jag köpte den. Mitt problem är att den är på spanska och jag vill ha den på Svenska eller Engelska. Hur kan jag ändra på det? Tack för hjälpen.
Flasha om den med antingen den officiella svenska ROM som jag har lagt upp: http://rapidshare.co....25.05_Ship.exeOm det inte funkar så surfa till XDA-developers.com .. titta efter Duty's 1.6 eller SwiftBL 5.6 . både är på engelska och mycket bra och snabba ROM. Hos SwiftBL hittar du även länk till T9 på svenska samt tangentbords layout på svenska. Eller kolla 1-2 sidor tillbaka i tråden där jag länkar direkt till filerna. Lycka till..
Postad 14 augusti 2008 - 18:57
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Har en fråga ang. Dutty´s v1.6.. Har fixat det nu men jag vill inte att klockan ska visas i PM/AM, kan man få den vanliga "military style"? Alltså våran vanliga visning..
Tackar! Mvh Anders
Gå in under "regional settings" så kan du fixa det där.
Postad 14 augusti 2008 - 18:58
nuco
-
nuco
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Tackar! Mvh Anders
Enkelt.. Gå till Settings -> Regional settings och ändra till Sverige. Starta om mobilen o vips så har du tiden och datum i svensk format...
Postad 14 augusti 2008 - 19:30
Unregistereda349202f
-
Unregistereda349202f
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Ta med dig sladden till en annan dator, plugga in den där så ska du nog se att det fungerar. Samma sak hände mig. Vet inte vad det beror på faktiskt, men problemet verkar uppstå när man har haft/har två olika telefoner ipluggade i datorn.
En fråga, kan man byta språk i telefonen? Isf, vart? Kör med Duttys 1.6. Stör mig på att inte ha åäö när man skriver sms.
Som jag nämnde tidigare provade jag flera datorer och flera sladdar, ingenting funkade. Nu har jag däremot fått en ny telefon o allt funkar som det ska, förutom att den inte byter auto mellan 3G o GPRS med tele2.... Fortfarande ingen som vet hur det går att lösa?
Postad 14 augusti 2008 - 20:33
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
Användare
-
-
104 inlägg
Enkelt.. Gå till Settings -> Regional settings och ändra till Sverige. Starta om mobilen o vips så har du tiden och datum i svensk format...
Tackar!, fungerade prima! // Anders
Postad 14 augusti 2008 - 20:43
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
jag satt och testa lite och "råkade" installera BatteryStatusExt.1.04.UPXed.build_0270.CAB...nu efter det kommer jag inte vidare från menyn där man skriver in pinkod. den låser sig där.... kommer inte in i telefonen för att avinstallera det nu..har kört med resetknappen och allt. någon som har nåt tips hur man avinstallera programmet? för nu är telefonen obrukbar :S
har inte lyckats hard reseta heller...om det är nu så att man håller in power + (-ljud) + runda knappen och sen den röda soft reset knappen...den startar bara om då. kommer inte förbi pinkods verifieringen sen
Postad 14 augusti 2008 - 20:51
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlägg
har inte lyckats hard reseta heller...om det är nu så att man håller in power + (-ljud) + runda knappen och sen den röda soft reset knappen...den startar bara om då. kommer inte förbi pinkods verifieringen sen
Håll in båda volymknapparna och den runda, sen trycker du på den röda.
Postad 14 augusti 2008 - 21:12
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
bra e denna mobil i solljus? måste man använda en "pinne" till skärmen för att kunna använda den ordentligt?
Postad 14 augusti 2008 - 21:55
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Håll in båda volymknapparna och den runda, sen trycker du på den röda.
funkar inte det heller...helt sjukt
Postad 14 augusti 2008 - 21:58
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlägg
funkar inte det heller...helt sjukt
Är du säker på att du trycker in båda volymknapparna. Det är skitsvårt att verkligen hålla in alla tre knapparna samtidigt och sen försöka fippla till med pennan på baksidan. Dom gånger jag gjort en hårdreset har jag missyckats några gånger innan det funkade.
Postad 14 augusti 2008 - 22:08
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Är du säker på att du trycker in båda volymknapparna. Det är skitsvårt att verkligen hålla in alla tre knapparna samtidigt och sen försöka fippla till med pennan på baksidan. Dom gånger jag gjort en hårdreset har jag missyckats några gånger innan det funkade.
har nog testat 30ggr...testat trycka in allt som går...it doesnt work  finns det inget annat sätt att komma in i win på telefonen utan att komma in i touchflow?
Postad 14 augusti 2008 - 22:19
Nilpan
-
Nilpan
-
Rookie
-
1 inlägg
har nog testat 30ggr...testat trycka in allt som går...it doesnt work  finns det inget annat sätt att komma in i win på telefonen utan att komma in i touchflow? http://www.hardreset...t_reset_en.html
Postad 14 augusti 2008 - 22:22
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
koppla mobilen till datorn, och antingen kör du activesync mode eller "drive"-mode, spelar ingen roll förutom det att när du kör activesync (eller mobile bla bla center på vista) är att du verkligen är ansluten, sen öppnar du t.ex. den här datorn och letar efter mobilen, flyttbar disk, eller internminne, sen är det bara dra över mappen/filerna med musik där du tycker det passar 
Efter att jag har kopplat telefonen till datorn, så trycker jag på telefonen så kommer det fram ''My docments'' trycker där , så kommer det fram 2 filer , ''min bilder'' och '' mina video klipp'' , finns ingen som heter musik fil eller något sånt , vad ska jag göra nu?
Postad 14 augusti 2008 - 22:24
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
http://www.hardreset...t_reset_en.html
thanks...funkade nu.. har kollat på youtubeklippet och han gjorde inte riktigt så
Postad 14 augusti 2008 - 23:02
Jackpot86
-
Jackpot86
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hej
Det är så att jag kan få en Diamond för ett bra pris, men de är importerade från Slovakien. Vad är skillnaden mellan en svenskt och slovakiskt? Har aldrig haft en WM mobil förut, men jag förmodar att säljaren har lagt in en svensk ROM istället. Tack på förhand.
Postad 15 augusti 2008 - 00:15
Bass
-
Bass
-
Lärjunge
-
-
345 inlägg
Hej allihopa.
Har lite problem med att få Active Sync att fungera med Visa x64. Nån som lyckats köra detta med mobilen?
Postad 15 augusti 2008 - 07:30
pepz
-
pepz
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Hejsan!!
Ingen som fått nya romen till "3" att funka än???
Mvh Pepz
Postad 15 augusti 2008 - 07:53
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
Hejsan!!
Ingen som fått nya romen till "3" att funka än???
Mvh Pepz
Halloj! Det finns ingen rom till Tre än. Den som finns tillgänglig på HTC-support är samma gamla rom som släpptes i början av månanden. Tre hävdar att de senast inom en vecka kommer att komma en färdig rom. Så det är bara att vänta
Postad 15 augusti 2008 - 08:46
Bass
-
Bass
-
Lärjunge
-
-
345 inlägg
Hej!
Ok förstår att det är Windows Mobile Device Center på Windows som gäller på Vista.. men jag satt uppe hela kvällen och försökte få kontakt mellan Diamond och min PC med Vista x64 utan resultat. Fungerar bra att välja att köra som hårddisk, men då kommer jag bara åt två mappar i mobilen.
Nån som har tips?
Postad 15 augusti 2008 - 10:21
Wilgot
-
Wilgot
-
Lärjunge
-
-
475 inlägg
Hej! Ok förstår att det är Windows Mobile Device Center på Windows som gäller på Vista.. men jag satt uppe hela kvällen och försökte få kontakt mellan Diamond och min PC med Vista x64 utan resultat. Fungerar bra att välja att köra som hårddisk, men då kommer jag bara åt två mappar i mobilen. Nån som har tips?
Vet inte riktigt om det är till nån hjälp men http://forum.xda-dev...ad.php?t=412931/W
Postad 15 augusti 2008 - 10:22
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Hej! Ok förstår att det är Windows Mobile Device Center på Windows som gäller på Vista.. men jag satt uppe hela kvällen och försökte få kontakt mellan Diamond och min PC med Vista x64 utan resultat. Fungerar bra att välja att köra som hårddisk, men då kommer jag bara åt två mappar i mobilen. Nån som har tips?
jag har vista 32 bit och kommer själv bara över två mappar , ''mina bilder '' ''mina videoplipp''
Postad 15 augusti 2008 - 10:44
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
Efter att jag har kopplat telefonen till datorn, så trycker jag på telefonen så kommer det fram ''My docments'' trycker där , så kommer det fram 2 filer , ''min bilder'' och '' mina video klipp'' , finns ingen som heter musik fil eller något sånt , vad ska jag göra nu?
jag som var ute och cyklade: Internminne \Content\Musicsådär, där kan du lägga in din mapp med musik, och vill du ha en cover så döper du den filen till folder.jpg
Postad 15 augusti 2008 - 11:07
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Ok, som ni säkert vet så har jag ställt frågar lite ang htc mobilen ( frågorna gällde min väns mobil).
Jag kommer själv få min Htc ifrån TRE på måndag , är det något specielt man bör tänka på när telefonen är därifrån, har dessutom hört att man inte kan upgradera sin rom,( vet inte ens vad det betyder?)
uppskattar lite hjälp och tips innan jag får hem min mobil.
Redigerat av dellblom, 15 augusti 2008 - 12:04.
Postad 15 augusti 2008 - 13:11
longjohn
-
longjohn
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
nu när den nya ROMen funnits ute ett tag, borde i de nya lurarna ha denna redan från butik??? lr kommer alla nya kunder behöva mecka med detta??
Postad 15 augusti 2008 - 13:15
fue
-
fue
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Har comviq kompis, men kan inte skicka mms. när jag skulle beställa en mms inställning och så testade jag skicka ett tomt sms till 123 så fick jag följande Du kan inte wappa eller skicka MMS med din telefon. Skaffa en ny så att du också kan skicka MMS, spela spel , läsa nyheter med mera!
Någon som vet hur man gör manuela inställnignar för tele2?
Postad 15 augusti 2008 - 14:06
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
Användare
-
-
104 inlägg
Har comviq kompis, men kan inte skicka mms. när jag skulle beställa en mms inställning och så testade jag skicka ett tomt sms till 123 så fick jag följande
Någon som vet hur man gör manuela inställnignar för tele2?
Börja med att skicka ett MMS till dig själv, efter det bör det fungera. Jag gjorde det och det fungerade prima! // Anders
Postad 15 augusti 2008 - 16:30
fue
-
fue
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Står att det inte gick, kolla dina inställningar.
Under modem har jag data.springmobil.se har ej ställt in det. vad har ni under modem inställningar.
Postad 15 augusti 2008 - 16:47
Achilleos
-
Achilleos
-
Rookie
-
9 inlägg
Kan man få TomTom 7 på en Diamond att varna för hastighetskameror på nåt sätt? Om inte, finns det nåt annat GPS-program där detta funkar?
Postad 15 augusti 2008 - 17:12
ghetto_runner
-
ghetto_runner
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
hur vet jag om jag har senaste updaten? jag fick en ny och jag tycker den går bättre än den förra fast ja tyckte att den var helt OK...
Postad 15 augusti 2008 - 18:58
Mr_Empa
-
Mr_Empa
-
Veteran
-
-
1 742 inlägg
Kan man få TomTom 7 på en Diamond att varna för hastighetskameror på nåt sätt? Om inte, finns det nåt annat GPS-program där detta funkar?
Japp, du bara laddar hem GPS filerna och lägger dem i mappen där kartan ligger. Christers GPS-Filer välj TomTom samt Navicore, SonyEricson 910i
Postad 15 augusti 2008 - 19:09
Unregistered4a77eec0
-
Unregistered4a77eec0
-
Rookie
-
9 inlägg
Hejsan! Behöver snabb hjälp! Vet att denna frågan kanske kommit innan, har inte kollat riktigt!
Har en Htc touch diamond köpt från "TRE". Gick in på Htc:s officiella hemsida och laddade ner den senaste romen. När ja startar installationen når den till 1% då ja får ett felmedelande "FEL [294] Ogiltig försäljar ID".. "detta uppgraderingsverktyg kan inte användas med din Pda telefon , kontrollera uppgraderingsverktyget".
Snälla kan nån hjälpa mig hur ja kan installera Htc 1.93 firmware? HJÄLP!
Postad 15 augusti 2008 - 19:12
Unregistered6675e297
-
Unregistered6675e297
-
Forumräv
-
-
921 inlägg
Om det inte redan nämts.
Höll på att bli galen då jag saknade vissa tecken när man hade inmatningsmetod "tangentbord".
Dvs inte Full QWERTY eller komapt QWERTY.
Saknade då dom med rudimentära sakerna som frågetecken samt utropstecken.
De fanns konstiga grekiska tecken men inte just dessa någonstanns.
Jag kan tänka mig att flera som gillar den layouten retat sig på det.
Hittade iaf hur man får fram dessa.
Välj Tangentbord, gå sedan in i "Andra inmatnings metoder" -> Alternativ och välj sedan "Små tangenter".
Detta gör att man får fram frågetecken m.m om man väljer SHIFT symbolen.
Kanske hjälper någon somsagt, gjorde iaf mig galen som inte gillar de andra inmatningsmetoderna när man skriver SMS/Mail tex.
Är det någon här som kan pasta "hacket" för att displayen inte skall svartna efter typ 2 sekunder vid telefonsamtal?
Vet att det nämts någonstanns, men denna tråd börjar bli outhärdligt lång för att söka igenom.
Utöver det där sista nu så är jag helnöjd med original ROM:en och att inte köra med TouchFlow3D =).
// Cineoholic
Postad 15 augusti 2008 - 19:16
Boomstick
-
Boomstick
-
Rookie
-
2 inlägg
nu är det så att jag fick min touch dimamond idag, och allt funkar fin fint med den. det är dock en sak som inte fungerar, och det är musikspelaren. jag har lagt in låtar på interminnet med hjälp av windows media player, och jag kan spela upp dom i telefonen med windows media i telefonen. men i mediaspelaren i touch 3d står det bara att den söker. vad ska man göra? (jag har senaste uppdateringen)
Postad 15 augusti 2008 - 19:27
kfgroth
-
kfgroth
-
Rookie
-
1 inlägg
"Oväntathaveri av programmet" Varför står det så? kan man "öppna upp" telefonen eller något så att den tillåter lite mer, måste kunna kolla på mina family guy avsnitt nämligen =)
Postad 15 augusti 2008 - 19:50
Unregistered6675e297
-
Unregistered6675e297
-
Forumräv
-
-
921 inlägg
Boomstick:
Se till att du verkligen valt att söka i internminnet och inte i det "lokala" minnet.
Minneskortet i telefonen går som en egen enhet nämligen.
Har du tex telefonen kopplad med usb sladden till datorn så blir av någon konstig anledning det inbyggda minneskortet otillgängligt tills man drar ur sladden.
// Cineoholic
Postad 15 augusti 2008 - 19:59
Unregistered8fa6290e
-
Unregistered8fa6290e
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hejsan! Behöver snabb hjälp! Vet att denna frågan kanske kommit innan, har inte kollat riktigt!
Har en Htc touch diamond köpt från "TRE". Gick in på Htc:s officiella hemsida och laddade ner den senaste romen. När ja startar installationen når den till 1% då ja får ett felmedelande "FEL [294] Ogiltig försäljar ID".. "detta uppgraderingsverktyg kan inte användas med din Pda telefon , kontrollera uppgraderingsverktyget".
Snälla kan nån hjälpa mig hur ja kan installera Htc 1.93 firmware? HJÄLP! 
Om du hade läst senaste sidan/förra sidan så har någon kommit fram till att den tre har inte släppt sin variant än   Ska komma ut om ca en vecka
Redigerat av Unregistered8fa6290e, 15 augusti 2008 - 20:00.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|