Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 16 november 2009 - 11:38

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Det var i SD hoppas jag :P :lol:

Ha ha...tack för den.
Lirar inte på samma nivå som ni andra Cod veteraner...de var en vanlig TDM match... :D
Har en dålig ovana att dö lite för ofta... :(

Postad 16 november 2009 - 11:41

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Inzane.. det där med att bli tillbakasparkad händer lite då å då, vilket är lite jobbigt... man får ett felmeddelande men ens party är kvar i matchen... skulle kanske ha gått å lagt mig då jag med men stannade lite till å kl vart 03:30, vilket inte gjorde livet till en dans när kl ringde 0730 imorse.

Postad 16 november 2009 - 11:48

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
S&D är ju klart svårare nu när banorna är större och folk campar mera. Visst det är en sjukt rolig spelform men det här smygandet passar inte mig då jag blir så ****s nervös. Då är det bättre att kasta sig ut och 2 st men bli skjuten av den tredje, då har man ju gått plus iaf.
Man slipper ju granatregnet nu iaf som var en av orsakerna till att jag (förlåt) tröttnade på cod4.

Har if testat nu det sista att spela lugnare och vänta in kills lite med sniper men jedrar va ofta som man bara skadeskjuter fi med första skottet även om siktet är mitt i pannan på fi när man trycker av. Grymt störande då man ofta bara får en chans.

wa2000 m. ljuddämpare å thermalsikte är en slagbar kombo. Därav jag gillar de lite öppna banorna..

Är det den bästa snajpbössan? Kör ju barrett nu men är inte nöjd som sagt men den e ju hur frän som helst i verkligheten så det var därför jag levlat upp den

Postad 16 november 2009 - 11:49

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Tycker SD är ett riktigt lyft jämfört med cod4 nu faktiskt... det är inge granatspamm, inte 100 claymores överallt, sniper dödar typ 50% på första skottet. Så det blir mer skicklighet som spelar in.

Sköt med barettan till jag låste upp wa2000, å den är så mycket bättre... dock har jag inte provat den sista man låste upp för ett tag sedan.

Redigerat av frass3, 16 november 2009 - 11:50.

Postad 16 november 2009 - 11:50

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Prestige!! 1,5 dygns speltid. Hoppas det går att putsa ordentligt så småningom för annars är det väldigt långt till döskallen...

Grattis! Du måste legat i ganska bra :( Har du bara kört S&D? Och har du spelat med många olika vapen?

Idag blir det spel hela kvällen....är du med kajoh.....

Har du ändrat uppfattning om 2:a ännu? Jag har för mig att du inte tyckte om spelet så mycket i början. Jag är förresten gärna med ikväll iaf om det finns plats.

Postad 16 november 2009 - 11:52

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

S&D är ju klart svårare nu när banorna är större och folk campar mera. Visst det är en sjukt rolig spelform men det här smygandet passar inte mig då jag blir så ****s nervös. Då är det bättre att kasta sig ut och 2 st men bli skjuten av den tredje, då har man ju gått plus iaf.
Man slipper ju granatregnet nu iaf som var en av orsakerna till att jag (förlåt) tröttnade på cod4.

Grymt skönt att granat spammandet upphört. Däremot blir det rent löjligt ibland med alla killstreaks.
Flera av dem är så grymma att det inte finns en sportmössa att klara sig undan (Harrier, Pavelow, Chopper Gunner AC-130...)

Har if testat nu det sista att spela lugnare och vänta in kills lite med sniper men jedrar va ofta som man bara skadeskjuter fi med första skottet även om siktet är mitt i pannan på fi när man trycker av. Grymt störande då man ofta bara får en chans.

Är detta om du kör med ljuddämpare på bössan?
Kör man utan brukar det inte vara några problem att få "One shot...One kill"...

Redigerat av stone, 16 november 2009 - 11:52.

Postad 16 november 2009 - 11:54

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Man får ju helt enkelt se till att fi inte får killstreaks utan du, är rätt skönt när ens pavelow rensar hela laget... men det är ju lika åt båda hållen så ser det inte som ett problem.. man vet ju att man skall springa för livet om det kommer en rödcirkel kryssandes på kartan...

Postad 16 november 2009 - 11:54

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Jag kollade aldrig vad jag låste upp men jag är tämligen säker på att man får en extra custom-klass efter prestige.

Jag gillar de små o tajta banorna med mkt action. Terminal är nog favoriten men banan med flygplanskropparna är också kul. Afghan med förresten och ... och ...

Känner mig lite bakis efter all CoD så nu blir det nog att gå ner till marschfarten för min del :(

Postad 16 november 2009 - 12:13

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Tråkigt att man är så himla beroende av en bra connection för att lyckas i online lirandet. Är ju helt omöjligt att få bra kill/death ratio när motståndarna har 1 grönt streck bättre connection än man själv. Vissa som har låg connection verkar ju även kunna ha fördel av långsam anslutning eller så är de bara grymt duktiga.

Postad 16 november 2009 - 12:23

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Jag blir inte klok på det här med vad connection innebär för själva spelet. Alldeles för ofta som man skjuter & effekten uteblir. På killcam ser det sen ut som om man bara står där som ett fån, fast man bränt iväg skott så det räcker. Extra irriterande det sker när man faktiskt har max antal staplar i connection. Själv bryr jag mig mindre om ratio & annan statistik; tar en omgång i taget. Men såna "spelförstörande" moment gör mig skogstokig.

Postad 16 november 2009 - 12:31

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Grattis! Du måste legat i ganska bra :( Har du bara kört S&D? Och har du spelat med många olika vapen?

Jag o Frasse har legat o grindat ordentligt :P Jag har bara kört SD och spelat med 2 vapen: Famas o Fal (o Ranger då förstås :lol: ).

Postad 16 november 2009 - 12:34

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Denna gång ska jag helt strunta i statistiken! Spelsättet hittills har varit att bara hoppa in i gröten och kötta med min SMG! Det blir många death men det är roligast att spela så. Har mesta dels spelat TDM. Det är roligast nu när man vi lär sig banorna och ska låsa upp nya saker till vapnena.

Vad har ni för övrigt för favoritbanor än så länge? Jag vettetusan om jag ens har spelat alla men Estat är en som jag gillar väldigt mycket. Har dock tre hatbanor redan. Den med massa stenblock på, sen den där det typ är en damm/flod i mitten, en ganska mörk bana som det regnar på och en när man är på ett hustak där det står en helikopter på. Urk!

Så var det för mig i början när jag spelade CoD4, många favorit och hatbanor, men efter ett ANTAL dygn så gillade jag alla banor ungefär lika mycket..

Just nu håller jag med dig till 100% ang. takbanan med helikoptern, URK!!
Men jag tror nog att jag kan börja gilla den med en vacker dag! :(

Postad 16 november 2009 - 12:42

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Nja....jag tycker fortfarande att cod4 är mycket bättre......detta spelet är alldeles för twitchigt och oftast känns det som man blir dödad med ett skott.....sjukt irriterande att att det bara smäller till och man inte ens hinner reagera innan man är död. Men med tanke på att alla spelar detta så får man ju leva med det.

Vad gäller banor så gillar jag verkligen banan med massa stenblock och även den stora banan med en massa grönt och en stor torrlagd kanal i mitten. Jag måste verkligen säga att jag älskar kartorna och storleken i det här spelet.

Postad 16 november 2009 - 12:48

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

Inzane.. det där med att bli tillbakasparkad händer lite då å då, vilket är lite jobbigt... man får ett felmeddelande men ens party är kvar i matchen... skulle kanske ha gått å lagt mig då jag med men stannade lite till å kl vart 03:30, vilket inte gjorde livet till en dans när kl ringde 0730 imorse.

Vad då? Menar du att du var lite seg imorse då?
:P

Var fin den rundan på Agfhan när jag blev själv kvar, möter en motsåndare somjag får in några träffar på sen trillar han ner. Därpå tar den sista i deras lag död på sig själv direkt efter också!
:(
Snuvad på 2 kills. :lol:

Postad 16 november 2009 - 12:49

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Kajoh det blir 4st...

Jag gillar i princip alla banor... den som det regnar på är min favvokarta (Underpass). Den på hustaket med hellisen (Highrise kan den heta?) gillar jag minst men det är säkert bara för jag har kass teknik på den banan.

Jag å Benny har i princip lirat 100% SD vilket är riktigt skoj efter ett tag när man kan banorna å så.

wa2000 m. ljuddämpare å thermalsikte är en slagbar kombo. Därav jag gillar de lite öppna banorna..

"den där det typ är en damm/flod i mitten, en ganska mörk bana som det regnar på ", det var menat som en bana. Dåligt formulerat av mig :lol:
Verkar vara delad mening när det kommer till de olika kartorna :(
Men oftast är det så att de roligaste kartorna är de de brukar gå bäst på :P
Terminal och Afghan är väldigt roliga kartor också.

Postad 16 november 2009 - 12:50

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Nja....jag tycker fortfarande att cod4 är mycket bättre......detta spelet är alldeles för twitchigt och oftast känns det som man blir dödad med ett skott.....sjukt irriterande att att det bara smäller till och man inte ens hinner reagera innan man är död. Men med tanke på att alla spelar detta så får man ju leva med det.

Jag gillar att man har mindre hälsa/mer stopping power i vapnena. Om man får syn på fi o lägger en salva på rätt ställe så blir det oftast kill vilket är skönt.

Redigerat av BennySlyden, 16 november 2009 - 12:50.

Postad 16 november 2009 - 12:54

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Jag gillar att man har mindre hälsa/mer stopping power i vapnena. Om man får syn på fi o lägger en salva på rätt ställe så blir det oftast kill vilket är skönt.

Håller dels med. Upplever att man inte längre är tvungen att använda stopping power som perk för att kunna ha lhjäl någon.

Postad 16 november 2009 - 13:05

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0
Jag gillar de flesta banorna och att de känns generellt något större.
Bland favoriterna finns "Terminal", "Afghan", "Invasion" och "Favela".
Flera av stadsbanorna, "Karachi", "Invasion", "Skidrow", känns dessutom gjorda så att man skall kunna fightas från alla håll, vilket gör att det blir lite högre tempo.
Vinterbanorna "Derail" och "Sub base" är också uppfriskande!

De enda jag inte riktigt kommer överens med är "Underpass" (regnbanan), "Quarry" (stenbrottet).

Hittade förresten en websida med kartor på alla banorna: http://www.themodern...ltiplayer/maps/.
(Säkert redan postad...)

Postad 16 november 2009 - 13:28

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Vad gäller banor så gillar jag verkligen banan med massa stenblock och även den stora banan med en massa grönt och en stor torrlagd kanal i mitten. Jag måste verkligen säga att jag älskar kartorna och storleken i det här spelet.

Jag tycker dom har lagt skadenivån riktigt bra! Spelade alltid Hardcore i MW1, men har inte ens känt att jag har behövt testa det ännu.

Vad det gäller banorna så måste jag säga att dom är sjukt bra, inte en enda som jag inte gillar! De jag inte gillade från första början har blivit några av mina favoriter nu...

Postad 16 november 2009 - 13:31

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0
RUST har jag inte spelat trots typ 15h speltid. Finns det bara i vissa spellägen eller?

Postad 16 november 2009 - 13:40

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

RUST har jag inte spelat trots typ 15h speltid. Finns det bara i vissa spellägen eller?

Spelade den en gång när jag testade free-for-all annas har jag inte stött på den o lika bra är la det då den är samma storlek som shipment fast med mindre hinder.

Postad 16 november 2009 - 13:58

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Fast då kan man väl just ha ett hardcoreläge där ett skott är dödande......harcore blir ju lite overkill nu känns det som. Jag hade kunnat acceptera att man dör lätt om spelet var laggfritt men som det är nu så blir det jefligt irriterande att man kommer runt ett hörn med ena örat och blir skjuten typ i örat och dör.....jag kan leva med att jag kommer runt en hörn....ser snubben....han är snabbare än mig och skjuter mig....men som det är just nu i många omgångar så bara smäller det......

Postad 16 november 2009 - 14:05

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Lagg är ju aldrig kul som sagt. HC-läget är ju strippat visuellt också. Jag spelar helst med radar on men med HC-Stopping Power så för mig passar det.

Postad 16 november 2009 - 14:06

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0
Jahaja, nu har man spelat MW2 ett tag, och jag som aldrig spelat CoD förut tycker väl att det är.... sådär,va ?

Snyggt men lite enformigt. Alla man på pumpen, typ. Saknar Warhawks variation, inga fordon (inga Jeeps, tanks eller APC), inga flyg-strider, AC-130 räknas inte. Men jag kommer inte att sluta, harvar väl vidare , är bara på level 20+ någonting....
Sedan har det väl att göra med att man hittar inte ännu, känner mig som en lantis i New-York och irrar bara runt och är i vägen, blir nog bättre när man hittar hem igen.

En annan kul sak var att jag har ändrat sensitivity i MW2 och om jag sedan startar Warhawk efter en session MW2 så är kontrollen i Warhawk ap-seg, man kan knappt vända sig om för att kolla bakom sig......

Redigerat av what17ever, 16 november 2009 - 14:08.

Postad 16 november 2009 - 14:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Airdrop och emergency airdrop känns aningen overpowered faktiskt.

Hade airdrop, emergency airdrop och chopper gunner valda på rewards igår.

Fick en airdrop med en harrier strike tror jag, eller om det var nån heli. Sen efter ett par kills tills hade jag en emergency airdrop där jag fick en uav, en precision airstrike en heli och en chopper gunner... som tur är iofs så bygger inte dessa på streaken.

Hade så mycket att använda upp innan jag kunde välja chopper gunner som låg "underst" så jag hann knappt använda den på grund av att jag hade en heli i luften, och luften var för trafikerad... :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 november 2009 - 14:30.

Postad 16 november 2009 - 14:31

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Hade så mycket att använda upp innan jag kunde välja chopper gunner som låg "underst" så jag hann knappt använda den på grund av att jag hade en heli i luften och luften var för trafikerad... :)

Du får se till att bära en Launcher som secondary weapon så du kan skjuta ner din hellis ifall den är ivägen :).

Postad 16 november 2009 - 14:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
De har ju helt klart ersatt granatspammandet med flyganfallsspammande i det här spelet.

Varje bana känns som en ny bana för mig fortfarade, men det börjar växa det här spelet. :)

Postad 16 november 2009 - 14:40

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Airdrop och emergency airdrop känns aningen overpowered faktiskt.

Hade airdrop, emergency airdrop och chopper gunner valda på rewards igår.

Angående Emergency airdrop, landar lådorna på ett ställe eller blir de mer utspridda på kartan?

Postad 16 november 2009 - 14:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Angående Emergency airdrop, landar lådorna på ett ställe eller blir de mer utspridda på kartan?

Alla landar på¨ungepass samma ställe, kommer ett flygplan och dumpar dem.

Fick en sådan på.. sub base? Nån snöbana, en av lådorna hamnade på marken, resten utanför räcket i vattnet....

Postad 16 november 2009 - 14:47

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0

De verkar landa runt där man står. Svårt ibland då de allt som oftast hamnar på taken eller utanför banan. Har inte valt den själv men sett andra som står å tittat frustrerat på lådor innanför något staket eller ovanpå ett tak.

Ett nytt sätt att Teamkilla är ju att släppa lådor i huvudet på folk. Undra hur det funkar i HC?

Postad 16 november 2009 - 14:56

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2 805 inlägg
  • 0
Ganska roligt med lådorna, lyckades träffa primare med en låda en match...eller han kanske försökte ta emot den, såg roligt ut iaf :)

Sen igår lyckades jag träffa en fiende med en låda, såna kills man vill ha inspelade :)

Postad 16 november 2009 - 15:00

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
Spelade ca 30 min i går med ny DS3.
Allt inköpt i NY för en närr peng.

Mycket bra intryck hittils, känns fräscht och mycket nytt att lära sig känns det som innan jag komer att koma in i spelet till 100%.
Hoppas att det är ett spel som håller i längden. Fick ett bra första intryck i alla fall!
Ska gå på igen i kväll hoppas jag! Hoppas att vi ses.

Akerren och resten: Ledsen att jag lämnade er men jag hade begränsat med tid att spela så jag orkade inte vänta längre på att ni skulle komma igång!

Postad 16 november 2009 - 15:01

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
känns konstigt att man bara får 50 i score för en kills i S&D men däremot 500 i XP, borde ju få 500 i score också?!

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Ganska roligt med lådorna, lyckades träffa primare med en låda en match...eller han kanske försökte ta emot den, såg roligt ut iaf :)

Sen igår lyckades jag träffa en fiende med en låda, såna kills man vill ha inspelade :)

underbart!

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Jag visste inte att man dog av lådorna när jag skulle ta emot min första gången iaf.
Jag fångade den nyfiket med pannbenet och dog såklart.

Sen har man ju fått göra det till vana att kolla ordentligt vart man kastar den där färggranaten. Irriterande att upptäcka att det gick en väg ovanför.

Postad 16 november 2009 - 15:02

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

känns konstigt att man bara får 50 i score för en kills i S&D men däremot 500 i XP, borde ju få 500 i score också?!

känns ju som att det är lika för alla så vad spelar det för roll??

Postad 16 november 2009 - 15:15

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Jag vet inte hur ni har upplevt det, men i flertalet matcher jag spelat har inkallade helikoptrar och harriers fått flyga rätt obehindrat då ingen verkar ha ett raketgevär (Stinger eller Javelin exempelvis) som andravapen. De flesta kör istället med shotguns eller machine pistols.
När någon i motståndarlaget får in flygunderstöd brukar det alltså oftast sluta med att mitt lag blir köttfärs.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 16 november 2009 - 15:15.

Postad 16 november 2009 - 15:19

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

Jag vet inte hur ni har upplevt det, men i flertalet matcher jag spelat har inkallade helikoptrar och harriers fått flyga rätt obehindrat då ingen verkar ha ett raketgevär (Stinger eller Javelin exempelvis) som andravapen. De flesta kör istället med shotguns eller machine pistols.
När någon i motståndarlaget får in flygunderstöd brukar det alltså oftast sluta med att mitt lag blir köttfärs.

Käns som om man behöver coldblood perk eller vaf*n det heter först för att inte synas från luften innan man törs ge sig ut i det fria för att skuta ner en Harrier, eller har jag missuppfattat ?

Postad 16 november 2009 - 15:23

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0
Har pepprat ner några UAV-plan... men är det någon som har testat att skjuta ner emergency airdrop helikoptern? Tänkte om man kunde locka på en raket?
Harrierplanen är ganska enkla att skjuta ner men AC-130 är omöjliga. De släpper alltid flares. Ni som har haft turen och bombat marken med en AC-130, aktiverar man flaresen själv eller sker det automatiskt?

Jag har nästan alltid bazooka som sekundär och ger mig i så fall på helikoptern/planet direkt!

Postad 16 november 2009 - 15:36

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Ja det känns som något har blivit fel. Som det står tidigare här i tråden så är det jag o Frasse som har levlat mest men vi ligger en bra bit efter på Score-boarden. Jag hoppas att de tänker fixa det för det känns ju riktigt lamt att ligga långt ner på score-boarden trots en massa XP. TDMarna har ju redan kill-ranking att tävla om så vi SDare kan väl få behålla score-boarden som vårt ställe att spänna musklerna på :)

Redigerat av BennySlyden, 16 november 2009 - 15:39.

Postad 16 november 2009 - 15:49

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Har pepprat ner några UAV-plan... men är det någon som har testat att skjuta ner emergency airdrop helikoptern? Tänkte om man kunde locka på en raket?
Harrierplanen är ganska enkla att skjuta ner men AC-130 är omöjliga. De släpper alltid flares. Ni som har haft turen och bombat marken med en AC-130, aktiverar man flaresen själv eller sker det automatiskt?

Jag har nästan alltid bazooka som sekundär och ger mig i så fall på helikoptern/planet direkt!

Har haft så fullt upp med att peppra fi när jag haft den, så jag har inte sett om det finns någon knapp med "flares launch".
Undrar med andra ord samma sak...

Postad 16 november 2009 - 15:58

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

Är det med bazookan du skjutit ner UAV'n?
Satte ett magasin med Barett .50 cal på det stackars obepansrade planet, men det flög glatt vidare.
:)

Postad 16 november 2009 - 16:01

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Är det med bazookan du skjutit ner UAV'n?
Satte ett magasin med Barett .50 cal på det stackars obepansrade planet, men det flög glatt vidare.
:)

Nä, på UAV har jag använt geväret :)

Postad 16 november 2009 - 16:18

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Känns lite menlöst att slösa upp allt av det lilla ammon man har på ett UAV-plan, när det ändå kommer ett nytt 2 sekunder senare - och för futtiga 50 poäng. Man får flera gånger så mycket poäng om man har ihjäl en FI som skjuter på en medspeleare, eller på håll , som har 1 kvar till streak, eller i huvudet, eller efter man dött ett par gånger i rad etc. :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 november 2009 - 16:19.

Postad 16 november 2009 - 16:19

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Jag har då inte släppt några flares medevetet iaf. Finns ingen info om att man kan göra det heller

Postad 16 november 2009 - 16:56

Nimber
  • Nimber
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Vad har ni grabbar/kvinnor lyckats få för killstreak rekord då? :)
Själv så har man fått 39max, en på 38 idag så det blev inget nytt.

Postad 16 november 2009 - 17:44

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

10 fick jag en gång tydligen.

Postad 16 november 2009 - 18:17

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Jag fick en låda i huvudet tidigare i alla fall.

Postad 16 november 2009 - 18:24

nintendo
  • nintendo
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Om vi börjar jämföra death-streaks kan jag vara med... :)

Postad 16 november 2009 - 18:24

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

10 fick jag en gång tydligen.

Fick 12 en gång tydligen, var väl nåt flygplan eller liknande som ordnade det. :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL 705i Atmos
    Anton
    2025-05-20 10:45:14
  • Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.