Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 26 August 2009 - 12:31

Highlaj
  • Highlaj
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Nu är det så att polarn har precis fått hem sin nya iPhone 3GS som han har beställt från Australien. Den är cashad kontant från Apple Store och är olåst.
När han fick hem den så funkade allt som det skulle. Då uppdaterade han den till 3.0.1 från 3.0.
Efter detta började telefonen beté sig konstigt. När musik spelas så brusar dom till i början, även när han byter mellan olika ringsignaler. Den kan heller inte spela några videoklipp som funkade innan. Dom spelar, men det är bara svart bild med ljud. Blir likadant när man kollar från Youtube.
Han kan heller inte ställa in ny bakgrundsbild. När han försöker detta så flyger han ut till springboarden. Ingen bild ställs alltså in.
Han har försökt att göra en återställning och tillbaka till 3.0. Men problemet kvarstår alltså nu även i 3.0.
Är det någon som har varit med (eller hört talas) om något liknande?
Hoppas någon kan hjälpa honom, då jag förstår hans frustation, eftersom han har väntat länge på den.
Lägger även upp ett klipp så ni kan få se hur den låter när han försöker byta bakgrundsbild och byter mellan ringsignalerna.

http://www.youtube.c...h?v=K-6d-UHYrJE

Kan vara värt att prova jailbreaka den och kolla om problemet kvarstår. Eller köra hardreboot (eller soft) om du inte gjort det.

Postad 26 August 2009 - 14:09

Unregistered33df318c
  • Unregistered33df318c
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Tjo,
är det någon som vet något ställe man köpa iPhone 3GS utan abonnemang då jag är bunden till Tele2 ett bra tag till (jäkligt mycket billigare än Telia och Telenor dessutom)?

Eftersom Tele2 inte vill kännas vid Iphone så tipsade dom mig att jag skulle kontakta https://www.minhembio.com/, dom har olåsta IPhone med tele2, sedan om dom är prisvärda vill jag inte spekulera i, men jag valde att byta från Tele2 till annan operatör och har sedan några dagar en fin vit 32GB Iphone. Har haft Tele2/Comviq sedan 1998, men nu är den eran över.

Postad 26 August 2009 - 19:01

farbror_fredrik
  • farbror_fredrik
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Ja, de bytte det direkt på plats. Jag betalade naturligtvis inget men försäljaren sa dock att de normalt tar 250:- för det. Antar att han menar om man slarvat bort eller sabbat sitt SIM-kort.

det är gratis att byta ett gammalt eller defekt SIM hos Telenor. Ska du 'okynnesbyta', då tar de betalt. 250.- som du säger.

Postad 26 August 2009 - 19:17

frajje
  • frajje
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Några ggr /dag när jag skriver sms så hänger/stannar telefonen i kanske 5 sec innan jag kan skriva vidare igen. Någon mer som har detta problem eller hört om det? Blir nog att göra en återställning av den när man kommer hem. Segt att man måste föra över alla program och musik igen bara så tänkte kolla först om någon vet något.

Ha en bra dag! ^_^

Läs inläggen över!! (Inlägg #2024 )

Redigerat av frajje, 26 August 2009 - 19:18.

Postad 26 August 2009 - 21:14

typas
  • typas
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Måste man betala för datatrafik när man använder gps:en i telefonen ? Finns det några gratis bilgps-program som man kan ladda ner på nätet?

Vad sägs om att söka efter informationen först? Inget personligt men det är lite tröttsamt att se samma frågor komma upp massor av gånger inom samma tråd. Din fråga finns besvarad flertalet gånger i denna tråden.

Har sökt runt på forumet men inte hittat något, är det ingen annan vänlig person som kan svara på min fråga?

Postad 26 August 2009 - 21:19

Nopod
  • Nopod
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Har sökt runt på forumet men inte hittat något, är det ingen annan vänlig person som kan svara på min fråga?

Man betalar inte för GPS-signaler, de tas emot av GPS-enheten i mobilen.

Inte gratis men nästan, Roadee för 15 kr, är en väldigt enkel bilnavigator, men den verkar ganska kass.

Mvh

Postad 27 August 2009 - 05:15

Pejd
  • Pejd
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej.

Jag hade tänk köpa en iPhone 3GS ifrån Tre utan abonnemang och sedan låsa upp den hos dem (För det kan man väl, för 350kr om jag inte minns fel?) och använda den med mitt nuvarande Tele2 abonnemang, just för att alla jag känner också har det.

Min fråga är hur det fungerar att surfa med den när jag bytt till Tele2. Jag hade tänkt skaffa Mobil surf Midi eller Maxi.
Fungerar allt som det ska, med hastighet osv?

Något annat man bör tänka på?

Mvh.

Postad 27 August 2009 - 06:32

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Jag köpte låst till telia o jailbreakade, kör med tele 2 och funkar klockrent till surf och allt.

Postad 27 August 2009 - 06:35

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Hej.

Jag hade tänk köpa en iPhone 3GS ifrån Tre utan abonnemang och sedan låsa upp den hos dem (För det kan man väl, för 350kr om jag inte minns fel?) och använda den med mitt nuvarande Tele2 abonnemang, just för att alla jag känner också har det.
Något annat man bör tänka på?

Tänk på att du blir av med garantin. Ska du göra jailbreak kan du lika gärna låsa upp själv.

Postad 27 August 2009 - 07:56

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Tänk på att du blir av med garantin. Ska du göra jailbreak kan du lika gärna låsa upp själv.

LÅter ju mysko att man blir av med garantin?
Kan det vara så att man inte har någon garanti från 3 men fortfarande garanti från Apple, de kan ju inte ta bort 2 års garanti så där bara?

Postad 27 August 2009 - 08:30

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

LÅter ju mysko att man blir av med garantin?
Kan det vara så att man inte har någon garanti från 3 men fortfarande garanti från Apple, de kan ju inte ta bort 2 års garanti så där bara?

Garanti är frivilligt så de kan göra som de vill.
De vill såklart att du skall använda deras abb,
men samtidigt är de "schyssta" att de låser upp
för de som vill. (fast då ryker garantin då telefonen
inte längre är bunden till dom).

Postad 27 August 2009 - 08:35

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Jag vägrar fortfarande att tro att operatörens butik, i detta fallet Tre, har möjligheten att strunta i den garantin som Apple lämnar på produkten. Apple ger ett års garanti och sedan har man själv två (tre t o m?) enligt komsumentköplagen. Detta måste de hantera, garantin är på produkten och har inget med ev. abonnemang att göra.

Dessutom har alla svenska operatörer avtalet med Apple att deras telefoner ska skickas till Anovo när det är aktuellt med service och det är inget som operatören betalar.

Postad 27 August 2009 - 08:41

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Borde man åtminstone inte ha 1 års fabriksgaranti från Apple, eller Apple levererar telefonen helt utan garanti och överlåter det på återförsäljarna?

Postad 27 August 2009 - 09:03

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Jag ska maila Apple och fråga om detta, återkommer när de svarat!

Postad 27 August 2009 - 09:19

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Snackade precis med supporten i UK och de sa att om den blir upplåst på "lagligt" sätt så borde garantin gälla fortfarande, men han sa att man skulle kolla detta med 3. Kan vara så att 3 avskriver sig från att lämna garanti men att den fortfarande gäller hos Apple. Skulle vara kanon om någon kunde ringa 3 och kolla detta, jag hinner inte just nu (måste jobba).

Postad 27 August 2009 - 09:21

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Detta har tagits upp i tråden tidigare så läs bakåt. Tycker själv det låter mycket märkligt, har inte 3 själv, men med tanke på vad som skrivits tidigare i tråden tyckte jag en varning kunde vara lämplig. :(

Postad 27 August 2009 - 09:28

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Så här är det : En upplåst iPhone har precis samma garanti som en operatörslåst. Det ni blandar ihop är att Tre givetvis frånsäger sig att sköta garanti-ärenden mot Apple eftersom de genom en upplåsning "friskriver" sig från produktansvaret. Ett garantiärende för iPhone har alltid riktats mot Apple och det är inköpsstället som är kundens länk till tillverkaren. Har man en upplåst telefon från 3 som man vill utnyttja garantin på är det bara att kontakta Apple.

Postad 27 August 2009 - 10:19

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Så här är det : En upplåst iPhone har precis samma garanti som en operatörslåst. Det ni blandar ihop är att Tre givetvis frånsäger sig att sköta garanti-ärenden mot Apple eftersom de genom en upplåsning "friskriver" sig från produktansvaret. Ett garantiärende för iPhone har alltid riktats mot Apple och det är inköpsstället som är kundens länk till tillverkaren. Har man en upplåst telefon från 3 som man vill utnyttja garantin på är det bara att kontakta Apple.

Allt korrekt så när som sista meningen. Avtalet som operatörerna och då även operatörernas kunder har med Apple är att Anovo ska hantera all service av iPhone. Kontakten med Anovo i garantiärenden för service ska ske från försäljningsstället och kan inte ske direkt från användaren (kunden).

Postad 27 August 2009 - 12:09

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3433 inlägg
  • 0
Skilj på garanti och reklamationsrätt.

Postad 27 August 2009 - 15:02

Unregistered5c41b0c9
  • Unregistered5c41b0c9
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag har en upplåst 3gs som jag kör Tele2 med, men samtalen bryts ibland mitt i. Har aldrig varit så på tidigare telefoner. Någon som har liknande problem?

Postad 27 August 2009 - 16:08

ssebbe
  • ssebbe
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Jag har en upplåst 3gs som jag kör Tele2 med, men samtalen bryts ibland mitt i. Har aldrig varit så på tidigare telefoner. Någon som har liknande problem?

Jag har precis samma problem, har en jailbreakad 3GS med Tele2. Mina samtal bryts lite då och då, tror det kan vara när den går från 3G till GSM nätet eller tvärtom. Men jag har ingen aning om vad man kan göra åt det. Någon annan som vet kanske?

Postad 27 August 2009 - 16:16

Unregisteredbae68764
  • Unregisteredbae68764
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Jag har precis samma problem, har en jailbreakad 3GS med Tele2. Mina samtal bryts lite då och då, tror det kan vara när den går från 3G till GSM nätet eller tvärtom. Men jag har ingen aning om vad man kan göra åt det. Någon annan som vet kanske?

Jag har ju en Nokia n95 just nu, men har det problemet också att samtal avbryts mitt i så att säga..så det behöver ju inte vara något specefikt för iphone det där...flera vänner jag har har också vart med om detta och ingen av dom har iphone...dock häder det inte alls ofta.

Mvh Henrik

Redigerat av Unregisteredbae68764, 27 August 2009 - 16:17.

Postad 27 August 2009 - 19:45

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Hmmm... såg tidigare i tråden att någon nämnde att man kunde köpa den från GEAB olåst men det står inget på hemsidan, är det på något speciellt ställe man ska kolla på?

Finns det inte fler än 3 som säljer den olåst till en vettig penning?

Postad 27 August 2009 - 21:49

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0

Hmmm... såg tidigare i tråden att någon nämnde att man kunde köpa den från GEAB olåst men det står inget på hemsidan, är det på något speciellt ställe man ska kolla på?

Finns det inte fler än 3 som säljer den olåst till en vettig penning?

Macoteket säljer olåst/med garanti för strax under 10 000:-, 16gb har jag för mig kost 8000-nånting. Nackdelen där är att garantin sköts mot leverantör i Italien och skickas således dit vid ev garantireperation = kan ta tid. Fanns inte i lager nu, 2 veckor vad var de sa senast idag.

Telenor säljer enbart telefonen för 7800:- men fortfarande operatörlåst, oklart om de låser upp mot avgift själva. Fanns i butik hos Macoteket senast idag, 16GB vit. Kolla lite i tråden "Lev IPHONE 3GS", där finns mer information av det slag du verkar söka.

Postad 27 August 2009 - 21:57

shampo
  • shampo
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
oki, dags för alla att bli premium medlem på spotify, är bekräftat att spotify kommer till iPhonen inom kort.

Postad 27 August 2009 - 21:58

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Apple godkänner Spotify

Postad 27 August 2009 - 22:28

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Jag har ju en Nokia n95 just nu, men har det problemet också att samtal avbryts mitt i så att säga..så det behöver ju inte vara något specefikt för iphone det där...flera vänner jag har har också vart med om detta och ingen av dom har iphone...dock häder det inte alls ofta.

Mvh Henrik

Det är ett vanligt problem att när man under ett samtal förflyttar sig och telefonen måste byta från 3G till GSM (eller om det är tvärtom?) så bryts samtalet. Men tvärtom ska det kunna bytas utan några avbrott.

Postad 27 August 2009 - 22:48

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Macoteket säljer olåst/med garanti för strax under 10 000:-, 16gb har jag för mig kost 8000-nånting. Nackdelen där är att garantin sköts mot leverantör i Italien och skickas således dit vid ev garantireperation = kan ta tid. Fanns inte i lager nu, 2 veckor vad var de sa senast idag.

Telenor säljer enbart telefonen för 7800:- men fortfarande operatörlåst, oklart om de låser upp mot avgift själva. Fanns i butik hos Macoteket senast idag, 16GB vit. Kolla lite i tråden "Lev IPHONE 3GS", där finns mer information av det slag du verkar söka.

Aaah.... strålande, ska kolla in dina tips på stubben, tackar!

Postad 27 August 2009 - 22:54

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

oki, dags för alla att bli premium medlem på spotify, är bekräftat att spotify kommer till iPhonen inom kort.

Sweeeeeet :o

Nu är det bara att vänta på en iPhone version på den uppkommande Voddler :D

Postad 27 August 2009 - 23:14

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Apple godkänner Spotify

Trodde inte de skulle göra det.

Postad 27 August 2009 - 23:15

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
men hur mycket datatrafik kommer det att ta, funderar på telias abbonemang som ger 0,5 gb i månaden för 69:- men komemr det räcka om man använder sig av spotify, elelr ja vad tror ni.. nån som räknat på detta nå ?

Postad 27 August 2009 - 23:52

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Trodde inte de skulle göra det.

En tes: Apple kommer släppa streamingstöd till iTunes i början av september och eftersom Spotify inte kommer att kunna köras i bakgrunden så har Apple ett STORT övertag och känner sig därmed inte så hotade. Dessutom har en streamingtjänst från Apple förmånen att kunna styras med Voice Control också, vilket 3:e partsapps inte kan då Apple inte släppt något API för det (än?).

Postad 28 August 2009 - 01:41

X3M1
  • X3M1
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Är oxå inne på att Apple kommer lansera en liknande streamingtjänst ala Spotify alternativt Zune pass den 7:e September.
Sen släppa Spotify några dagar senare... :D

Redigerat av X3M1, 28 August 2009 - 01:51.

Postad 28 August 2009 - 04:33

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Det fina med Spotify är ju ändå att du kan spara ned låtar lokalt och inte behöva streama! Helt plötsligt en musiktjänst på iPhonen som går att använda.

Postad 28 August 2009 - 07:23

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
Är det nån som vet om eller hur man ska göra för att kunna välja HD på youtube med iphonen ?

Postad 28 August 2009 - 07:46

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

En tes: Apple kommer släppa streamingstöd till iTunes i början av september och eftersom Spotify inte kommer att kunna köras i bakgrunden så har Apple ett STORT övertag och känner sig därmed inte så hotade. Dessutom har en streamingtjänst från Apple förmånen att kunna styras med Voice Control också, vilket 3:e partsapps inte kan då Apple inte släppt något API för det (än?).

Det där var intressant :D

Postad 28 August 2009 - 08:09

nivv
  • nivv
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Någon som har något tips på vilket headset man ska köpa? Det ska helst vara med sladd. Var finns det ett bra urval på hedaset?

Postad 28 August 2009 - 08:37

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Någon som har något tips på vilket headset man ska köpa? Det ska helst vara med sladd. Var finns det ett bra urval på hedaset?

Jag köpte först Sennheiser MM50IP men ångrade mig då det inte gick att byta låt och sånt på fjärren, fick dock inte lämna tillbaks det då dom inte hade öppet köp, så m nån vill ha ett par vita sådana så kan jag sälja det för ca 500 inkl frakt.

Men se köpte jag Apples In-Ear lurar för 750:- riktigt trevliga och bra ljud, är precis som dom som följer med fast med in-ear istället, rekomenderas starkt

Postad 28 August 2009 - 11:44

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Finns det inte firmor som låser upp operatörsbindning precis som operatörerna själva gör? Tänkte så man slipper knas vid uppdatering, eller är det ett Säpo ämne?

Postad 28 August 2009 - 11:52

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Finns det inte firmor som låser upp operatörsbindning precis som operatörerna själva gör? Tänkte så man slipper knas vid uppdatering, eller är det ett Säpo ämne?

Nopp det är JB som gäller tyvär.

Postad 28 August 2009 - 12:07

PojPoj
  • PojPoj
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Kolla inlägg 1301

Postad 28 August 2009 - 13:41

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

http://www.klipsch.c...e-s4i-overview/
Kostar runt 1000 och har fått en del bra rec så här i början.Men du kanske inte gillar in-ear .

Postad 28 August 2009 - 13:50

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0
Sitter i tankarna att slå till på en Iphone men vet inte om det skall bli en 32Gb eller 16Gb. Är det något förutom de 16Gb extra som gör att man skall köpa den lite dyrare 32Gb?

// Crabban

Postad 28 August 2009 - 14:35

PojPoj
  • PojPoj
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Sitter i tankarna att slå till på en Iphone men vet inte om det skall bli en 32Gb eller 16Gb. Är det något förutom de 16Gb extra som gör att man skall köpa den lite dyrare 32Gb?

// Crabban

16Gb mer är enda skillnaden...

Postad 28 August 2009 - 15:45

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Jag köpte först Sennheiser MM50IP men ångrade mig då det inte gick att byta låt och sånt på fjärren, fick dock inte lämna tillbaks det då dom inte hade öppet köp, så m nån vill ha ett par vita sådana så kan jag sälja det för ca 500 inkl frakt.

Märkligt jag har dom och det funkar utmärkt att byta låt. :)

Postad 28 August 2009 - 19:48

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Märkligt jag har dom och det funkar utmärkt att byta låt. :)

Med röststyrning då eller? :)

Postad 28 August 2009 - 19:54

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
Kan ingen spela in en film när de leker med sin iPhone? Visa hur bra den funkar med svensk rättstavning och svensk röststyrning etc? Bara sett recensioner på engelska.. några tusen sådana faktiskt. Måste ju få se lite medan man drömmer efter sin svarta iPhone 3GS 32GB, som verkar ta sin goda tid på sig.

Postad 28 August 2009 - 20:59

Brel
  • Brel
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

// Crabban

Jag funderade fram och åter och var egentligen inne på en 16gb, men så råkade det sig att det fanns/finns 32gb vita inne på Halebop så jag slog till. DEt tog en dag så hade jag min. Nu sitter jag och lägger in en massa musikalbum som jag aldrig lyssnat på i min cd-samling men som visat sig vara hur kul som helst att lyssna på i Iphone! S¨å jag ångrar mig verkligen inte, gillar podcast också och sen blir det nog att prenumerera på Spotify så 32gb är inte för mycket! Ganska lagom tills nästa generations 64gb kommer ;-)

KJell

Postad 28 August 2009 - 21:45

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Med röststyrning då eller? :)

Nej bara dubbelklicka på knappen så byter den till nästa låt, 1 tryck för paus.

Postad 28 August 2009 - 21:53

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Nej bara dubbelklicka på knappen så byter den till nästa låt, 1 tryck för paus.

Och 3 klick för föregående låt.

Måste bara fråga, funkar det att aktivera voice control med de lurarna (hålla inne knappen)?

Redigerat av shapic, 28 August 2009 - 21:54.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.