Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 15 November 2011 - 12:45

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Nedan: Varför skulle man INTE köra så? :)

För att JAG inte har låst upp usas ännu ;)
(jag spelade med er så jag stördes inte av det...)

Postad 15 November 2011 - 12:50

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
^^ Lås upp den då mannen ;)

Postad 15 November 2011 - 13:11

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Ja finns en del vapen man måste tömma magasinet på för att döda om man inte burstar...

Tycker man bör bursta med alla vapen? Om man ska träffa vill säga, annars hoppar och far ju vapnet hejvilt av rekylen. Så då är det ju kanske inte helt konstigt man får tömma ett mag om hälften av kulorna missar :)

Postad 15 November 2011 - 13:17

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Om man inte använder Bipods dåsklart ^^

Postad 15 November 2011 - 13:26

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Tycker man bör bursta med alla vapen? Om man ska träffa vill säga, annars hoppar och far ju vapnet hejvilt av rekylen. Så då är det ju kanske inte helt konstigt man får tömma ett mag om hälften av kulorna missar :)

nä man ska inte behöva och behöver inte i närstrider. där får man ändå ofta tömma hela magasin på vissa vapen. vissa har kontrollerbar rekyl och man kan faktiskt med lite finess få iväg en "långvarig" burst" eller till och med tömma ett magasin där du får träff med alla kulor i magasinet. Är det och jag som Nedan pratar om. vid dessa tillfällen där man kan tömma ett magasin utan att pausa med "triggern" rätt på FI och han springer vidare och du blir dödad ut av hans squadpolare och dom säger "haha what a loser m8, he emptyed his hole clip and still didn't kill you!" i voicechatten......

så vissa vapen känns faktiskt riktigt värdelösa att spela med för tillfället och jag personligen kommer nog aldrig spela med dom eller "levla" upp dom alls.

Postad 15 November 2011 - 13:44

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0

nä man ska inte behöva och behöver inte i närstrider. där får man ändå ofta tömma hela magasin på vissa vapen. vissa har kontrollerbar rekyl och man kan faktiskt med lite finess få iväg en "långvarig" burst" eller till och med tömma ett magasin där du får träff med alla kulor i magasinet. Är det och jag som Nedan pratar om. vid dessa tillfällen där man kan tömma ett magasin utan att pausa med "triggern" rätt på FI och han springer vidare och du blir dödad ut av hans squadpolare och dom säger "haha what a loser m8, he emptyed his hole clip and still didn't kill you!" i voicechatten......

så vissa vapen känns faktiskt riktigt värdelösa att spela med för tillfället och jag personligen kommer nog aldrig spela med dom eller "levla" upp dom alls.

Vilket/vilka vapen tänker du på?

Jag har precis spelat till mig en Scar med holo och tactical light och tycker det är riktigt äeg!! :)

Postad 15 November 2011 - 13:50

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Vilket/vilka vapen tänker du på?

Jag har precis spelat till mig en Scar med holo och tactical light och tycker det är riktigt äeg!! :)

haha, aldrig jag berättar det, denna frustration ska du få uppleva själv haha! :D

Postad 15 November 2011 - 13:57

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0

haha, aldrig jag berättar det, denna frustration ska du få uppleva själv haha! :D

Haha.. you bitch! :P

Redigerat av Pansarhund, 15 November 2011 - 13:58.

Postad 15 November 2011 - 19:30

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Jag tömde några mag i fiender med pp-2000 och upplevde samma sak. Kan ha varit för att jag haft supressor på (den skall ju ge lite mindre skada på lite distans). Men sjukt störigt när man ser att hela salvan träffar och så lever den j*veln.

Postad 16 November 2011 - 09:06

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

För att JAG inte har låst upp usas ännu ;)
(jag spelade med er så jag stördes inte av det...)

Jag har haft den ett tag, provade den igår. Resultatet blev 163 kills på 1h40 min, den är ett monster. Var tvungen att prova med slugs och 4x sikte, då är det tammetusan väldigt nära vad man skulle kunna kalla för snipperbössa :)

http://bf3stats.com/...s_ps3/thomasson

Postad 16 November 2011 - 09:23

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Jag tömde några mag i fiender med pp-2000 och upplevde samma sak. Kan ha varit för att jag haft supressor på (den skall ju ge lite mindre skada på lite distans). Men sjukt störigt när man ser att hela salvan träffar och så lever den j*veln.

Nä den är totalt värdelös :) nu har du hittat ett vapen, du kommer hitta fler muhaha! :D

Jag har haft den ett tag, provade den igår. Resultatet blev 163 kills på 1h40 min, den är ett monster. Var tvungen att prova med slugs och 4x sikte, då är det tammetusan väldigt nära vad man skulle kunna kalla för snipperbössa :)

jo snart där och när den väl ligger i valmenyn ska jag fixa ER och leka Reevo! :)

Postad 16 November 2011 - 09:27

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
Global stats

PC online 30 772
PS3 online 35 095
Xbox online 26 969

PS3 is teh mighty one :)

Postad 16 November 2011 - 09:29

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

jo snart där och när den väl ligger i valmenyn ska jag fixa ER och leka Reevo! :)

Du lär älska den om du är mitt i smeten som jag alltid är close combat is the sheit :)

Postad 16 November 2011 - 09:30

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Du lär älska den om du är mitt i smeten som jag alltid är close combat is the sheit :)

I LOOOVE close combat! känns som en tidigt julklapp nu haha :)

Postad 16 November 2011 - 09:42

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
Sorry KC för igår, vet inte om det är min PS3a som börjar dö *nooo!* eller om BF3 var speciellt facked igår. Varje gång jag quitade ingame till start menyn så frös hela skiten sig. 3 gånger samma kväll! hoppas det inte blir så ikväll.

Postad 16 November 2011 - 09:44

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Man måste ju köra med frag ammo. Inte för att jag vet om det är så mycket effektivare men det låter och ser helt underbart ut när man skjuter folk.

Postad 16 November 2011 - 10:39

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Efter att ha sett några youtube-klipp så insåg jag att man kan byta firing-mode på bössorna (!) Så går det när man skippar manualen och bara hoppar in och börjar panga. Jag har kört med autospray på typ alla vapen, inte konstigt att jag tyckte att assaultvapnen sög :D

Redigerat av Pansarhund, 16 November 2011 - 10:39.

Postad 16 November 2011 - 10:55

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Nåra som ska lira ikväll?

Postad 16 November 2011 - 11:03

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Man måste ju köra med frag ammo. Inte för att jag vet om det är så mycket effektivare men det låter och ser helt underbart ut när man skjuter folk.

Fragammo är grymt, dock så står det att det inte är den kraftigaste utav valen av kulor, men den suppressar folk utav bara helsicke, har man dessutom squad suppress och squad cover själv så är det helt otroligt enkelt.

Postad 16 November 2011 - 11:14

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Tror jag har hittat mitt flyt i spelet, igår spelade jag 3h18m och snittade på 882 SPM, var in och testade nu för att se om det var bara onödigt bra flyt igår men tro på tusan så drar jag 924SPM i 44m

Provade mortar nu också, lite smårolig den i kombination med en liten uav som spottar fiende måste ju vara underbart.

Postad 16 November 2011 - 11:56

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Hur hög sens har ni när ni spelar? Jag har inte riktigt lyckats vänja mig vid kontrollen.

Postad 16 November 2011 - 12:19

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Tror jag har hittat mitt flyt i spelet, igår spelade jag 3h18m och snittade på 882 SPM, var in och testade nu för att se om det var bara onödigt bra flyt igår men tro på tusan så drar jag 924SPM i 44m

Provade mortar nu också, lite smårolig den i kombination med en liten uav som spottar fiende måste ju vara underbart.

Japp.. jag brukar köra MAV:en rätt ofta (Därav mina dogtags). Men jag vet inte.. men det känns som mortaren inte alltid e helt hundra. Visst, mortar ska inte vara prickskyttevapen, men jag skulle helt klart vilka experimentera mer med hur mortar-skotten träffar, t.ex. vid olika höjdskillnader, splash damage och t.ex. om man ska försvara en armerad mcom-station t.ex.

Postad 16 November 2011 - 12:20

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Hur hög sens har ni när ni spelar? Jag har inte riktigt lyckats vänja mig vid kontrollen.

Jag kör ca 70-75%. Körde max i början men det var lite för högt. Körde dock max i bfbc2 , där fungerade det bra, iallafall för mig.

Postad 16 November 2011 - 12:22

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Sorry KC för igår, vet inte om det är min PS3a som börjar dö *nooo!* eller om BF3 var speciellt facked igår. Varje gång jag quitade ingame till start menyn så frös hela skiten sig. 3 gånger samma kväll! hoppas det inte blir så ikväll.

Brukar hända mig också lite då och då, men upplever inte som att min PS3:a från 2006 skulle ge upp ännu. Känns mer lite som random programbugg..

Postad 16 November 2011 - 12:22

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Japp.. jag brukar köra MAV:en rätt ofta (Därav mina dogtags). Men jag vet inte.. men det känns som mortaren inte alltid e helt hundra. Visst, mortar ska inte vara prickskyttevapen, men jag skulle helt klart vilka experimentera mer med hur mortar-skotten träffar, t.ex. vid olika höjdskillnader, splash damage och t.ex. om man ska försvara en armerad mcom-station t.ex.

Det skulle vara kul att köra 3 st i en squad med mortar, och en som spottar med MAV:en och se hur bra det fungerar att pressa fienden.

Postad 16 November 2011 - 12:23

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Jag kör ca 70-75%. Körde max i början men det var lite för högt. Körde dock max i bfbc2 , där fungerade det bra, iallafall för mig.

Heh, jo.. jag e tvungen att köra max i BFBC2 nu.. default känns ju som värsta sengångaren =)

Det skulle vara kul att köra 3 st i en squad med mortar, och en som spottar med MAV:en och se hur bra det fungerar att pressa fienden.

Haha, tok-rape..

Man skulle få många härliga hot på PSN efter det :P

Vissa *hostQonny* klagar ju och frågar om man e stolt å vara svensk när man använder C4 med UAV'n i BFBC2 :P

Redigerat av novaland, 16 November 2011 - 12:25.

Postad 16 November 2011 - 12:43

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

har använt 870MCS och M1040 och dom är fan värdelösa, dessa är närstridsvapen ja, och dom fungerar inte bra precis för detta ändamålet..

Intressant att du säger så. För just hagelsprakare är OP så det skriker om det.
Finns en lirare som filmat när han har ett hagelgivär med 12x sikte och plockar folk en efter en som om det vore Golden Gun från 007 på Nintendo 64. One shoot, one kill.

Men jag hoppas att du Cel INTE är en liten ***** och börjar använda sådant trams. :-(
Det är roligare att bli en duktig spelare genom att lära sig hantera olika vapen som verkligen kräver att man lär sig att sikta.

"Auto Shotgun" used in the popular online game, used by n00bs mainly because it requires little to no aim." Can i get a f*cking HALLELUJAH? haha

Postad 16 November 2011 - 12:48

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

I'm down with that! Nästan aldrig kört något med mortar så det skulle vara roligt att prova.

Postad 16 November 2011 - 13:04

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Intressant att du säger så. För just hagelsprakare är OP så det skriker om det.
Finns en lirare som filmat när han har ett hagelgivär med 12x sikte och plockar folk en efter en som om det vore Golden Gun från 007 på Nintendo 64. One shoot, one kill.

Men jag hoppas att du Cel INTE är en liten ***** och börjar använda sådant trams. :-(
Det är roligare att bli en duktig spelare genom att lära sig hantera olika vapen som verkligen kräver att man lär sig att sikta.

"Auto Shotgun" used in the popular online game, used by n00bs mainly because it requires little to no aim." Can i get a f*cking HALLELUJAH? haha

Har också sett klipp med 870MCS och 1040an och har provat själv med alla möjliga tekniker och intervaller med hagelgevären. minst 2 till 3 träffar ska FI ha för att dö och har aldrig, ALDRIG fått 1 shot, 1 kill. inte i Normal Mode iaf. Har ändå över 80 kills med dom båda totalt ihopa och som sagt aldrig fått en 1 shot 1 kill, vad är din egna erfarenhet högis?

I'm down with that! Nästan aldrig kört något med mortar så det skulle vara roligt att prova.

ha ja me 2 :)

Postad 16 November 2011 - 13:05

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Kommer man så nära att man kan knäppa någon med auto shotgun så är det personen som inte skjutit än som är noob.

Don't blame the player blame the game.

Postad 16 November 2011 - 13:06

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Kommer man så nära att man kan knäppa någon med auto shotgun så är det personen som inte skjutit än som är noob.

Amen to that!

Postad 16 November 2011 - 13:21

snav
  • snav
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Efter att ha sett några youtube-klipp så insåg jag att man kan byta firing-mode på bössorna (!) Så går det när man skippar manualen och bara hoppar in och börjar panga. Jag har kört med autospray på typ alla vapen, inte konstigt att jag tyckte att assaultvapnen sög :D

Följde det med någon manual, i mitt case ligger bara ngr få papper med registreringskoder?

Postad 16 November 2011 - 13:46

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0

Följde det med någon manual, i mitt case ligger bara ngr få papper med registreringskoder?

Manualen får man läsa inne i spelet under options eller nåt!

Postad 16 November 2011 - 14:20

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

En liten manual var med i mitt spel iaf, tio sidor kanske...

Postad 16 November 2011 - 16:41

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jo precis går ju alltid och kontra allt om man bara tänker efter lite. Tycker faktiskt att vapen osv vad man märkt hittills är riktigt bra balanserade, är ju PDWerna som är lite klena kanske.

Postad 16 November 2011 - 17:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Filips recension på MHB.

Postad 17 November 2011 - 09:10

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jo precis går ju alltid och kontra allt om man bara tänker efter lite. Tycker faktiskt att vapen osv vad man märkt hittills är riktigt bra balanserade, är ju PDWerna som är lite klena kanske.

Håller med, om inte annat så är det ju bara använda samma vapen själv om det nu är sådana fördelar med det. Ska erkänna att jag är riktigt förtjust i shotguns överhuvudtaget, syns även rätt bra på min bc2 statistik lär synas på bf3 statistik också.

Postad 17 November 2011 - 10:08

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
kvällens krig igår blev rekord med lagg och buggar för mig :)

ljudfördröjning med 0.5 sek nästan hela kvällen när vi MHBare spelade, invitade Nova till squad innan vi gick in. vi splitrades såklart och kom i 1 lag vardera fast det var 5 platser kvar enligt senaste refresh på servern innan jag joinade. och strax därefter kom Mad in, Jag försökte förjäves att joina novas lag men det gick inte. efter flertalet maps kunde jag äntligen komma över. dock blev jag och enda spelare i laget flyttad till andra laget igen och fick "du har redan flyttat för många gånger" när jag ville byta igen, är 2 gånger för mycket för flera timmars spelade ? fick indikationer på att min koppling till nova fanns kvar och buggade när jag försökte joina squads i mitt och andra laget. fick se Nova helt plötsligt ibland :) slutade med att jag blev forcerad till en squad som gjorde precis allt utom att vara offensiv och ta chechpoints. vilket blir en oändlig frustration när man möter flertalet squads som samarbetar. så första rage quit kom igår :)

En helt potential underbar kväll med krig och med MHBare förstördes totalt.

//Cel over and out

Postad 17 November 2011 - 10:15

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

ljudfördröjning med 0.5 sek nästan hela kvällen när vi MHBare spelade, invitade Nova till squad innan vi gick in. vi splitrades såklart och kom i 1 lag vardera fast det var 5 platser kvar enligt senaste refresh på servern innan jag joinade. och strax därefter kom Mad in, Jag försökte förjäves att joina novas lag men det gick inte. efter flertalet maps kunde jag äntligen komma över. dock blev jag och enda spelare i laget flyttad till andra laget igen och fick "du har redan flyttat för många gånger" när jag ville byta igen, är 2 gånger för mycket för flera timmars spelade ? fick indikationer på att min koppling till nova fanns kvar och buggade när jag försökte joina squads i mitt och andra laget. fick se Nova helt plötsligt ibland :) slutade med att jag blev forcerad till en squad som gjorde precis allt utom att vara offensiv och ta chechpoints. vilket blir en oändlig frustration när man möter flertalet squads som samarbetar. så första rage quit kom igår :)

//Cel over and out

Holy shit! För mig gick det bra ;)

Postad 17 November 2011 - 10:22

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

//Cel over and out

Hade stora problem häromkvällen när jag med såg fram emot en kvälls långt skönt lir när man var gräsänkling. Försökte Joina Falcen mfl men lyckades nästan aldrig och lyckades jag väl joina så hamnade man i fel lag. Iofs var det ingen fara, för jag åkte ändå ut efter en halvminuts spelande. Så höll det nog på i en timme, så man var ju lagom nöjd. Plåstrade såren med lite kampanj istället. Och det funkade ganska bra nu när man läst och förstått att kampanjen är riktigt styrd och inte så bra, för med lågt ställda förväntningar så var ju kampanjen ändå ok.. :)

Postad 17 November 2011 - 17:01

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Alla som tänkt lira ikväll, logga in på PSN så fort som möjligt! Maintenance från 17 till 07 imorgon.

Postad 17 November 2011 - 17:46

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

• 409 inlägg
  • 0

Alla som tänkt lira ikväll, logga in på PSN så fort som möjligt! Maintenance från 17 till 07 imorgon.

Stort tack för tipset! Just nu kollar dottern på DVD så jag får försöka komma ihåg att låta PS3:an vara på.

Postad 17 November 2011 - 17:48

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Appropå input-lag (som existerar enligt vissa - bl.a. mig):
Saxat från mp1st.com

Also mentioned was the status of the input lag/response time bug that PS3 users are currently experiencing when it comes to aiming. Kertz answered that “we’re aware of it, and smarter people than me are looking at it. I don’t have more info than that.”

Postad 17 November 2011 - 18:36

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
En polare ska låna mitt bf3 och testa online, för att se om han gillar det... kan han spela online med sin användare, eller är spelet bundet till första köparen, så man får köpa nytt onlinepass, eller hur va det? :unsure:

Postad 17 November 2011 - 22:34

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Precis, din kompis är tvungen att köpa ett onlinepass för 90kr för att kunna spela multiplayer.

Postad 17 November 2011 - 22:37

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Han måste köpa onlinepass, tyvärr.

Postad 18 November 2011 - 06:03

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Eller så laddar han ner ditt onlinepass från din PSN-store genom att lägga till ditt konto på hans konsoll. Du kan byta till ett temporärt lösenord för att byta tillbaka sedan, så länge han inte tar bort ditt konto från konsollen. Han kommer ändå inte kunna logga in på ditt konto då. Men onlinepasset delas mellan alla konton på den konsollen.

Postad 18 November 2011 - 06:44

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Fungerar detta även med onlinepass som "köpts" med koden i fodralet?

Postad 18 November 2011 - 08:47

moeboid
  • moeboid
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=i2ipsuvOmeI

Postad 18 November 2011 - 10:13

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Fungerar detta även med onlinepass som "köpts" med koden i fodralet?

Ja!, Så länge du loggar in på hans ps3 och väljer aktivera, precis som novland beskrev. Har själv gjort så.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.