Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
872:- |
Postad 14 February 2012 - 12:08
Postad 14 February 2012 - 12:38
Den utmaningen e ju klar på en match....Såja, tog bara 76 levlar o få mina 15 "prone"-kills, bara 15 kvar tills den challen e klar. Gillar tydligen inte o "ligga"....
![]()
Skulle ekaa kunna informera om bra gömställen där man kan sitta o campa sig till
en Moab... för som alla vet så e de ju så han spelar....
Redigerat av FederalMano, 14 February 2012 - 13:10.
Postad 14 February 2012 - 13:26
Postad 14 February 2012 - 13:27
Kliar nåt så saklöst i gamersfingrarna nu, vill hem o mörda folk ja med
Redigerat av FederalMano, 14 February 2012 - 13:39.
Postad 14 February 2012 - 15:00
Hur kunde ni förlora?
Dåliga medspelare?
exakt? EKAA och hans team måste ha campat riktigt hårt
Postad 14 February 2012 - 15:38
Det sa jag till OWC med, men de berodde på dåliga övriga spelare samt den där jävla turspawningen, känns som att dom sista ca 20sekunderna spawnar fösvarande laget så långt bort från bomben som de går och de andra teamet spawnar på bomplatsen....exakt? EKAA och hans team måste ha campat riktigt hårt
Postad 14 February 2012 - 15:48
Det sa jag till OWC med, men de berodde på dåliga övriga spelare samt den där jävla turspawningen, känns som att dom sista ca 20sekunderna spawnar fösvarande laget så långt bort från bomben som de går och de andra teamet spawnar på bomplatsen....
Gotta love them demo-spawns!
Postad 15 February 2012 - 11:05
what17ever kan du svara på va du drack/gick på igår när vi lira igår, ja vill nämligen oxå ha samma sinnesstämning
Postad 15 February 2012 - 12:38
Postad 15 February 2012 - 12:40
Proffsspelare som du har väl flera på lagerSorry "17", men min Ps3 tyckte antagligen de va färdigspelat mitt i matchen så de bidde en freeze....
Lite OT oxå!
Mina sladdar till Turtle Beachen tvinnar sig så forbannat, finns det nåt husmors tips på hur man kan få dem att sluta upp med otyget???
Redigerat av FederalMano, 15 February 2012 - 12:43.
Postad 15 February 2012 - 12:53
Blir några timmars kvalitetslir från typ 17 tiden sen, hoppas några e inne då så ni får se mina skills
what17ever kan du svara på va du drack/gick på igår när vi lira igår, ja vill nämligen oxå ha samma sinnesstämning
jag är inne från 16 till 21 ikväll : )
Postad 15 February 2012 - 13:27
Proffsspelare som du har väl flera på lager
Lite OT oxå!
Mina sladdar till Turtle Beachen tvinnar sig så forbannat, finns det nåt husmors tips på hur man kan få dem att sluta upp med otyget???
köp ett par Astro! som jag
fast fan, mina har pajat lite. det är glapp i dem efter att jag raget lite på fyllan (att spela när man kommit hem från krogen är ingen bra idé). men iaf, det är skitjobbigt. när jag blir skjuten så distar ljudet och ibland försvinner t.o.m ljudet typ en halv sekund. fan, varför har man sånt temprament
Postad 15 February 2012 - 13:48
köp ett par Astro! som jag
fast fan, mina har pajat lite. det är glapp i dem efter att jag raget lite på fyllan (att spela när man kommit hem från krogen är ingen bra idé). men iaf, det är skitjobbigt. när jag blir skjuten så distar ljudet och ibland försvinner t.o.m ljudet typ en halv sekund. fan, varför har man sånt temprament
Fast det där låter som samma grej som jag får i mina högtalare och det är ett fel i spelet. Ibland blir det bara ett BRÖÖÖÖL. Skitspel...
Postad 15 February 2012 - 14:11
Intressant, för samma sak händer hos mig me ibland ...ett stort BRÖÖÖÖÖÖLLLL dundrar ut ur högtalarna...trodde dock de va min skitreciver som spökade....Fast det där låter som samma grej som jag får i mina högtalare och det är ett fel i spelet. Ibland blir det bara ett BRÖÖÖÖL. Skitspel...
Postad 15 February 2012 - 14:13
Samma här, är ju så högt oljud så man måste stänga av ljudet ibland.Intressant, för samma sak händer hos mig me ibland ...ett stort BRÖÖÖÖÖÖLLLL dundrar ut ur högtalarna...trodde dock de va min skitreciver som spökade....
Postad 15 February 2012 - 14:27
Postad 15 February 2012 - 14:33
Hur kunde ni förlora?
Dåliga medspelare?
Så blir det om man spelar TDM i en Demolition-match...
Samma här, är ju så högt oljud så man måste stänga av ljudet ibland.
Detta kan jag oxå skriva under på, skönt att höra att problemet inte låg hos mig!
Postad 15 February 2012 - 14:43
Tyvärr bara kaffe...Blir några timmars kvalitetslir från typ 17 tiden sen, hoppas några e inne då så ni får se mina skills
Oooh så bra, men de 3 jag hade gick åt i helgen...Jag gissar att han gick på Flying Dog Imperial IPA Simcoe
Nu äre` dags för lite VAB-game...
Postad 15 February 2012 - 15:06
http://www.youtube.c...player_embedded
Nu med bra ljudkvalitet kan man ju faktiskt höra vad folk säger.
Hörs tydligare nu när folk säger "morlock you fakkin campin piece of shit, fakk u etc"
Om du tycker om dog tags får du gärna spela med mig när jag spelar TDM i KC-matcher... har problem att plocka upp alla dem med mitt long range-spelande...Så blir det om man spelar TDM i en Demolition-match...
Postad 15 February 2012 - 15:19
Intressant, för samma sak händer hos mig me ibland ...ett stort BRÖÖÖÖÖÖLLLL dundrar ut ur högtalarna...trodde dock de va min skitreciver som spökade....
Fan vad skönt att det var så för andra. Trodde att det var mina PX21:or som ballade ur.
*edit* Haha morlock den videon hade jag glömt. Grinar som fan: "I am now teabagging the sentry!"
Redigerat av Birkanoff, 15 February 2012 - 15:23.
Postad 15 February 2012 - 15:40
Kan oxå skriva under på de där dånande ljudet som inträffar ibland, har även hänt när ja bara spelat med tv ljudet på!
edit nr2
ähh ja går o duschar nu sitter ju ändå bara framför datorn, bättre o sitta hemma framför teven
Redigerat av FederalMano, 15 February 2012 - 15:42.
Postad 15 February 2012 - 15:49
Så de va ingen husmoder inne med fix o trix knep till tvinnade kablar
Sitt inte i snurrstol och spela
Postad 15 February 2012 - 16:04
Kirra en kabelstegeSå de va ingen husmoder inne med fix o trix knep till tvinnade kablar
Postad 16 February 2012 - 08:06
Fast det där låter som samma grej som jag får i mina högtalare och det är ett fel i spelet. Ibland blir det bara ett BRÖÖÖÖL. Skitspel...
jo men det där BRÖÖÖLET känner jag igen, det hände mig i MW2 nån gång också. då trodde jag att jag blivit hackad : ) ...fast jag menar inte det. det distar till lite grann en kort stund men tillräckligt för att man stör sig på det
Postad 16 February 2012 - 08:21
Damn right son!
sjysst win streak men jag har iaf bättre killstreak
Postad 16 February 2012 - 08:27
sjysst win streak men jag har iaf bättre killstreak
jag har 22 hehe
Team playah vettu
Postad 16 February 2012 - 09:28
Disten när man blir skjuten eller granater smäller finns här också
knas! undrar ifall det är medvetet eller inte. om det är det är det ju ok och faktiskt ganska coolt men jag tror inte det. skönt att höra att det kanske inte är mina lurar som är trasiga iaf.
Postad 16 February 2012 - 09:32
Så blir det om man spelar TDM i en Demolition-match...
Så sant så, jag sticker inte under stolen med att jag plantar och deffar endast vid extrema behov. Denna matchen blev behovet dock lite för extremt.
Tycker ju att det borde ligga i medspelarnas intresse att skrapa ihop XP som man får vid plant/def... Ja har nog gjort väldigt klart för dom jag spelar med att objectiven i demol. Får dom ta hand om
Postad 16 February 2012 - 09:42
Så sant så, jag sticker inte under stolen med att jag plantar och deffar endast vid extrema behov. Denna matchen blev behovet dock lite för extremt.
Tycker ju att det borde ligga i medspelarnas intresse att skrapa ihop XP som man får vid plant/def... Ja har nog gjort väldigt klart för dom jag spelar med att objectiven i demol. Får dom ta hand om
Ekaa börjar alltid matcherna med att säga: " planta inte innan ja fått ihjäl ett hundratal..."
Postad 16 February 2012 - 10:33
Då brukar jag planta de första jag gör....Ekaa börjar alltid matcherna med att säga: " planta inte innan ja fått ihjäl ett hundratal..."
Postad 16 February 2012 - 10:47
Då brukar jag planta de första jag gör....
Allt medans man hör Ekaas glada hejarop och uppmuntrande ord...."F-n va bråttom du har,kan du inte vänta lite bla bla"
"Låt dem få A!" Är en annan kär gammal klassiker. I **** heller, kan man förödmjuka motståndarna så ska man.
Postad 16 February 2012 - 11:01
"Låt dem få A!" Är en annan kär gammal klassiker. I **** heller, kan man förödmjuka motståndarna så ska man.
hehe men fan det är väl mer förödmjukande om motståndarna inte kan komma ifrån sin spawn? men ifs, det blir ju lite mer sport att få höga kills när man itne vet vart dem spawnar (som när man har 3 flaggor).
Postad 16 February 2012 - 11:21
Postad 16 February 2012 - 13:34
hehe men fan det är väl mer förödmjukande om motståndarna inte kan komma ifrån sin spawn? men ifs, det blir ju lite mer sport att få höga kills när man itne vet vart dem spawnar (som när man har 3 flaggor).
Tänkte mer i demo. Vet inte hur de gjort med spawnen i domination nu men innan så var det ändå så att motståndarna spawnade vid sin senast kontrollerade flagga. Förutsatt att man inte pushar för högt med sitt lag för då spawnar de lite varstans.
Postad 16 February 2012 - 22:50
Nu blev jag riktigt lack kan jag säga.... Fittspanjacker...
Ge dom detta Birka!
http://www.youtube.c...be_gdata_player
Postad 17 February 2012 - 00:37
Postad 17 February 2012 - 07:27
Grattis!! Men ja står fast vid att de e en dildo jaWooho, I have gone .... DödsFlundra ?
GrisJahopp då loggar vi in grabbar så kör vi lite.....
Postad 17 February 2012 - 07:59
J*vla engelsmän som sitter på exakt samma plats hela tiden (outpost), en i bunkern, två på andra våningen i sniperhuset, en precis utanför samma sniperhus bakom en mur, och så kallar de oss campare?
Matchen på dome direkt efter var det ännu värre och de var fortfarande helt övertygade om att vi campade
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock

10 bilder
93 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?