Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hyundai ImageQuest Q320 och 321

2182 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 mars 2007 - 23:06

HIQ
  • HIQ
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Vi hade alltså ingen möjlighet att identifiera vilka serienummer som hade denna defekt.
Däremot vet vi numera utifrån de apparater som varit på service vilken fabrik som var problemet.

Klart det måste gå att lokalisera vilka som fått fel flash? När man nu flashat om x antal torde det finnas ett mönster?

Nu en fråga:

Finns det ngt sätt att se om man har EDID-problemet utan att behöva mecka in en dator? Vill gärna se om jag har rätt till en uppdatering medans problemet är på tapeten. Så man inte sitter med en dator om några år och det inte funkar.

//Niklas

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niclas

Alla maskiner som för närvarande finns hos svensk distributör har inte EDID
De har med andra ord packat upp varenda apparat och pluggat in en dator och kollat
(skickat räkningen till oss)
Resultatet var att inte någon apparat hade EDID felet

Samtidigt kanske detta ger dig svaret på frågan
Enda sättet att hitta felet utan speciell utrustning är att plugga in en dator

MVH
Tommy

Postad 07 mars 2007 - 09:52

NiklasM
  • NiklasM
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Vad krävs av datorn? Digital bildutgång? Eller räcker det att bara koppla in en vanlig VGA och se om Windows "ser" den som fel skärm?

Postad 11 mars 2007 - 18:20

vanson
  • vanson
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Här är senaste officiella firmware till q321.

Version 3.13 släppt oktober 2006. Jag har själv installerat den. Det finns senare betaversioner men fördelarna med dessa är oklara.

Bifogad fil(er)

Redigerat av vanson, 11 mars 2007 - 18:22.

Postad 12 mars 2007 - 10:06

NiklasM
  • NiklasM
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Vad gör denna update?

//n

Postad 12 mars 2007 - 14:24

HIQ
  • HIQ
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Vad krävs av datorn? Digital bildutgång? Eller räcker det att bara koppla in en vanlig VGA och se om Windows "ser" den som fel skärm?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niclas

Koppla in vanlig VGA mot ett vanligt Windows
och titta på valbara upplösningar

/Tommy

Postad 12 mars 2007 - 20:25

NiklasM
  • NiklasM
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niclas

Koppla in vanlig VGA mot ett vanligt Windows
och titta på valbara upplösningar

/Tommy

<{POST_SNAPBACK}>

Tack!
Ska kolla inom kort...hoppas på tur!

/N

Postad 13 mars 2007 - 19:56

NiklasM
  • NiklasM
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Well, fick upp skärmen i 1360x768, vilket torde innebära att det inte när några fel?

Eller?

//n

Postad 14 mars 2007 - 16:14

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Kolla vad tvn heter, så ser du direkt om det är nåt fel, ska heta Q320D-sub om du kör vga tror jag...

Postad 14 mars 2007 - 17:42

ROK
  • ROK
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
någon som har/har haft problem med fjärren till Q320? En dag när jag skulle sätta på tv:n svarade den inte via fjärren. Efter lite pill fungerade det igen. Men efter ca 10 minuter var det samma visa igen. Känner någon igen det här? Jag vet att det är en inlärningsbar kontroll, men jag vill bara styra tv:n med den?

Om någon känner igen detta, snälla skicka ett PM med eventuella tips/lösningar.

/N4D

Postad 14 mars 2007 - 19:01

NiklasM
  • NiklasM
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Kolla vad tvn heter, så ser du direkt om det är nåt fel, ska heta Q320D-sub om du kör vga tror jag...

<{POST_SNAPBACK}>

Var ser jag det? Jag har bärbar.

//n

Postad 15 mars 2007 - 19:20

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Om du har Nvidias senaste forceware ska du se det när du gör inställningar å liknande...
@ N4Dst3r Om du kollar längst till höger på fjärren så ser du ett antal knappar som är vitaktiga (de har små "lampor" i sig) tryck på den nedersta av de knapparna, håll innne och tryck samtidigt på den översta, släpp.

Postad 21 mars 2007 - 20:44

HIQ
  • HIQ
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Well, fick upp skärmen i 1360x768, vilket torde innebära att det inte när några fel?

Eller?

//n

<{POST_SNAPBACK}>

Får du den upplösningen har du inget EDID problem

/Tommy

Postad 25 mars 2007 - 13:36

Luu
  • Luu
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

någon som har/har haft problem med fjärren till Q320? En dag när jag skulle sätta på tv:n svarade den inte via fjärren. Efter lite pill fungerade det igen. Men efter ca 10 minuter var det samma visa igen. Känner någon igen det här? Jag vet att det är en inlärningsbar kontroll, men jag vill bara styra tv:n med den?

/N4D

<{POST_SNAPBACK}>

Min fjärr var knasig i ett dygn eller två ungefär. Bytte batteier osv,men samma sak; TVn svarade inte på signaler, ibland fick jag lov att trycka över 10ggr innan den svarade, eller hålla in knappen flera sekunder.
Hursomhelst började allt fungera som det ska av sig själv och har gjort så sen dess:).

Postad 27 mars 2007 - 11:48

crazymatt
  • crazymatt
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Har haft min Q320 i ett par veckor och har varit helnöjd fram till nu. Nu har den dock börjat uppföra sig konstigt.
Dioden nere i höger hörna (röd/grön som indikerar om tv:n är av/på) har slutat funka av och till.
Sen när jag startar tv:n så blir kanalerna helt korrupta och utan ljud.
Har jag mixtrat lite med att dra ut strömmen och slå av och på den på knappen på baksidan så har jag fått igång den ibland, men sen om jag inte har använt den på ett tag igen så har det varit likadant nästa gång?

Någon som har råkat ut för samma sak?

Antar att det bara är att åka tillbaka med den men man vill ju inte gärna vara utan tv om det inte behövs.. :D

Postad 30 mars 2007 - 21:23

ibbles
  • ibbles
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

/N4D

<{POST_SNAPBACK}>

Min fjärr var knasig i ett dygn eller två ungefär. Bytte batteier osv,men samma sak; TVn svarade inte på signaler, ibland fick jag lov att trycka över 10ggr innan den svarade, eller hålla in knappen flera sekunder.
Hursomhelst började allt fungera som det ska av sig själv och har gjort så sen dess:).

<{POST_SNAPBACK}>

Har precis samma problem. Om fjärren får ligga för länge verkar det som att den går in i nått sovläger eller nått som det tar nästan en minut att vakna från. Dock blinkar lampan uppe till höger på fjärren så den sover inte helt.

Postad 30 mars 2007 - 22:03

Unregisteredd0822fa2
  • Unregisteredd0822fa2
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Vi hade alltså ingen möjlighet att identifiera vilka serienummer som hade denna defekt.
Däremot vet vi numera utifrån de apparater som varit på service vilken fabrik som var problemet.

Klart det måste gå att lokalisera vilka som fått fel flash? När man nu flashat om x antal torde det finnas ett mönster?

Nu en fråga:

Finns det ngt sätt att se om man har EDID-problemet utan att behöva mecka in en dator? Vill gärna se om jag har rätt till en uppdatering medans problemet är på tapeten. Så man inte sitter med en dator om några år och det inte funkar.

//Niklas

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niclas

Alla maskiner som för närvarande finns hos svensk distributör har inte EDID
De har med andra ord packat upp varenda apparat och pluggat in en dator och kollat
(skickat räkningen till oss)
Resultatet var att inte någon apparat hade EDID felet

Samtidigt kanske detta ger dig svaret på frågan
Enda sättet att hitta felet utan speciell utrustning är att plugga in en dator

MVH
Tommy

<{POST_SNAPBACK}>

Hur är det om garantitiden har gått ut? ( ett år??) Jag får ingen bild via DVI till min Q320, och windows säger att det är någon typ av 17" skärm om jag kommer ihåg rätt. (ett tag sedan jag provade) Det börjar nog vara ett år sedan jag köpte min tv, men har inte haft ork eller lust för den delen att börja skicka in den på "rep". Så jag undrar om det ses som ett fabrikationsfel?

Postad 30 mars 2007 - 22:19

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
läste om det någon annanstans, fel chip i vissa så de ses som 17"...verkstaden som får fixa det, självklart ska det va gratis

Postad 31 mars 2007 - 17:24

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

• 361 inlägg
  • 0
funkar det att uppdatera fw med en sådanhär kabel? http://www.dustinhom...ProdID=32076022
orkar inte skicka in den. har varit inne å vänt en snabbis redan, va en test skärm att uppdatera. va där under tiden och vi trodde de skulle funka men gjorte inte det sen när ja kom hem.. jaja, vore kanon om det funkade med en sådan...

Redigerat av jummen, 02 april 2007 - 13:58.

Postad 09 april 2007 - 18:35

iqbefriad
  • iqbefriad
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Massa sidor att läsa så mina frågor kan ha tagits upp innan men här är de i alla fall:

• iIntegrated HDTV (Built-in ATSC Tuner), betyder det att den kan ta emot HD-sändningar genom den integrerade digitaltunern? Vilka nät fungerar den för, marknätet, satellit eller båda?

Vilken standard är det på HDMI-ingången? Är det senaste, alltså 1.3a?

Postad 19 april 2007 - 14:31

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Hejsan!
Jag står nu dessvärre i begrepp att skeppa iväg min Q320 till Anovo för fel EDID och gjorde en registrering i morse.
Nu skall dom tydligen först skicka ut ett emballage till mig att packa TVn i, men vad jag undrar från er som redan skickat in er Hyundai för fel EDID är hur lång tid det faktiskt tog från upphämtning till leverans.
3-4 dagar har jag läst att HIQ-Tommy säger men läser man lite om Anovo får man inte direkt intrycket att dom är toksnabba.
Tack!

Postad 19 april 2007 - 15:01

crazymatt
  • crazymatt
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Skickade in min för snart två veckor sedan.
Själva upphämtningen tog nog ungefär 3-4 arbetsdagar. Jag felanmälde på tisdagen innan påsk och sedan hämtade dem den tisdagen efter (och eftersom fredag och måndag var helgdag så blev det ju 3 arbetsdagar) vilket man väl få räkna som ok.

Dock har jag inte fått tillbaka den, mitt fel krävde visst ett byte av moderkort i TV:n. Men när jag maila dem för att fråga om besked hur länge det skulle dröja fick jag till svar att de saknade delar och inte visste när de skulle få in nya delar.

Får jag inte något besked snart blir det väl att reklamera hos ARN. Kan de inte fixa fram reservdelar "inom skälig tid" är de ju skyldiga att skicka mig en ny/ersättnings TV enligt konsumentköplagen. Vad skälig tid är verkar inte stå någonstans dock :)
Jag hoppas ju dock att Anovo inte är så bedrövliga som man hört, hade varit skönt att slippa bråka.

EDID felet innebär nog inte att de behöver byta något så du borde väl få tillbaka din relativt snabbt får man hoppas.

Postad 19 april 2007 - 20:05

Unregistered3f62ad5b
  • Unregistered3f62ad5b
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
ska man kontakta butiken eller går det lika bra att kontakta Anovo direkt?

Postad 22 april 2007 - 13:44

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

ska man kontakta butiken eller går det lika bra att kontakta Anovo direkt?

<{POST_SNAPBACK}>

Kontakta Anovo genom deras hemsida. Jag ringde dom först men de hänvisade mig istället till deras hemsida för registrering: http://www3.anovo.se.../monitorreg.htm

Postad 22 april 2007 - 21:43

Unregistered3f62ad5b
  • Unregistered3f62ad5b
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
är det två eller tre års service? det står 3 på LCD men 2 på TV.

Postad 02 maj 2007 - 18:18

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

• 728 inlägg
  • 0
någon som vet om man skulle på något sätt kunna programmera fjärren så den är synkad med Harman Kardon 970, 2-kanalsstärkare på samma sätt som man kan synka den med DVD och sånt? vore ju kanon ;) känns inte direkt som att jag utnyttjar min kontrolll till fullo :ph34r:

funkade inte att synka den med min gamla Pioneer DV-454... :rolleyes:

Postad 07 maj 2007 - 11:15

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Hur var det nu? Kan man utnyttja den inbyggda DVB-T tunern om man beställer digital TV från ComHem, eller hur funkar det?

Postad 07 maj 2007 - 11:53

Unregistered3f62ad5b
  • Unregistered3f62ad5b
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Hur var det nu? Kan man utnyttja den inbyggda DVB-T tunern om man beställer digital TV från ComHem, eller hur funkar det?

<{POST_SNAPBACK}>

nej, då måste man ha en DVB-C. bara marksänt funkar.

Postad 09 maj 2007 - 07:37

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
ExA: Aah, okej, tack!

Det har surats en del över Anovo i denna tråd och andra. Jag vill dock bara säga att igår fick jag tillbaka min Q320 efter att jag en vecka tidigare skickat in den för EDID-fel och jag har inget negativt att säga. Tvärtom, servicen gick snabbt och dom har varit väldigt behjälpliga och trevliga när man snackat med dom.
Go Anova! :)

Postad 12 maj 2007 - 13:16

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0
Någon som har denna kopplad till PS3 via hdmi-dvi ?

Postad 12 maj 2007 - 18:57

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

• 2 402 inlägg
  • 0
Polarn har tagit sitt PS3 till mig och testat. Fast då kördes HDMI-HDMI. Men det är ingen skillnad på DVI-HDMI som HDMI-HDMI förutom att inget ljud kan skickas samtidigt.

Det blev iaf. väldigt snyggt.

Postad 13 maj 2007 - 10:49

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0

Polarn har tagit sitt PS3 till mig och testat. Fast då kördes HDMI-HDMI. Men det är ingen skillnad på DVI-HDMI som HDMI-HDMI förutom att inget ljud kan skickas samtidigt.

Det blev iaf. väldigt snyggt.

<{POST_SNAPBACK}>

nice :P

Postad 14 maj 2007 - 20:50

herrbergman
  • herrbergman
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Stängde av min tv och drog ur alla sladdar.. Satte i alla sladdar igen, och nu går inte tv'n igång. Inget lyser eller nånting, inte ett enda livstecken. Hänt nån annan?

Postad 29 maj 2007 - 23:00

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Hmm, kopplat in DVD-spelare via Component men får bara ut 576p :mellow:
Skall det inte gå att få 720p iaf?

Postad 30 maj 2007 - 09:18

Unregistered3f62ad5b
  • Unregistered3f62ad5b
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
jag har 720p med min DVD iaf. vet du att din DVD-spelare klarar 720?

Postad 30 maj 2007 - 10:30

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Jodå, det gör den absolut. Det är en Pioneer DV 490-V och jag har förut haft den kopplat till TVn via HDMI-DVI men kör nu PC till DVI-ingången på TVn.

Jag har inte hunnit köpa en ordentlig komponentkabel än dock och kör nu med en RCA. Kan det vara därför kanske?

Postad 30 maj 2007 - 12:14

Unregistered3f62ad5b
  • Unregistered3f62ad5b
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
kan det inte vara så att dvd:n bara stödjer 720p, eller skalning öht, genom HDMI? så är det på min iaf.

Postad 31 maj 2007 - 22:29

HIQ
  • HIQ
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Jodå, det gör den absolut. Det är en Pioneer DV 490-V och jag har förut haft den kopplat till TVn via HDMI-DVI men kör nu PC till DVI-ingången på TVn.

Jag har inte hunnit köpa en ordentlig komponentkabel än dock och kör nu med en RCA. Kan det vara därför kanske?

<{POST_SNAPBACK}>

Componentingången stöder upp till 1080i
Kolla settings i din DVD spelare om du har problem

MVH
Tommy

Postad 02 juni 2007 - 10:33

Zippocage
  • Zippocage
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Köpte en Q320 igår och det blev tyvärr ingen rolig erfarenhet.

Vid första inkopplingen funkade inte TV-delen. Inga kanaler hittades och bilden blev bara rosa och grön i något abstrakt mönster. Jag kopplade senare in min gamla video för att se att det inte var fel på antennsignalen. Jag fick bild genom videon och kanalerna fanns där. Sedan upptäckte jag att den rosa bilden på Q320:ans analoga TV-ingång visade hederligt "myrornas krig". Efter det funkade TV-delen.

Nästa steg var att koppla in PS3:an via HDMI. Jag kan glatt säga att det funkade på en gång och den klarade faktiskt 1080p (den konverterar förstås ned den men ändå). Dock klarar den inte 1080p24 så man måste sätta denna inställning till off annars blir bilden helknas.

Nu till det trista. Efter kanske 3 timmars blandat TV-tittande samt PS3-spelande så upptäckte jag att fjärren slutade reagera. Då såg jag också att powerlampan på fronten inte längre lyste. Jag drog då ut powersladden och satte in den igen. Fjärren funkade då men fortfarande ingen powerlampa. Då var den konstiga rosa-gröna abstrakta bilden tillbaka för analog TV-delen. Inte bara det, nu funkade inte PS3 över HDMI. "No signal" blev det bara. Inkoppling av videon via komposit gav även den "No signal". Jag testade då VGA och där fick jag bild och en korrekt igenkänning som Q320 så den har inte lagt av helt. Jag har startat om TVn flera gånger och låtet den "vila" men läget har inte än ändrats. Som det är nu har jag en fullständigt värdelös TV och det gick på bara några timmar.

Är det bara att skicka in den på reparation? Jag har ju just packat upp den och det känns trist att behöva invänta en servicerunda? Vad kan jag göra i detta läget?

Postad 02 juni 2007 - 18:36

highsider
  • highsider
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Till Golgo_13:
- Jag kör Pinnacle showcenter 1000B i 1080i via komponent helt problemfritt, så det borde funka även för dig.

Till Zippocage:
- Har haft min Q320 sedan februari -07 och inte haft en enda sömnlös natt över den. Allt mellan firmware och Idtv har varit över förväntan, så måla inte f-n på väggen än.... testa igen !

Hjälper er gärna men jobbar på distans, så jag är inte här så ofta...

Postad 26 augusti 2007 - 18:50

ericdvd
  • ericdvd
  • Forumräv

• 792 inlägg
  • 0
Hej

Nu har jag fått ett problem med min q320.

Man kan sätta på den och den gröna lampan lyser men bilden är svart!!!

Den reagerar inte på fjärren heller eller knapparna ovanpå tv:n.

Jag har startat om tv:n flera gånger men det hjälper inte.

Har ni några tips om vad jag ska göra?

Tacksam för hjälp

Eric

Postad 26 augusti 2007 - 20:16

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

• 2 402 inlägg
  • 0
Tvivlar på att det är något som du själv kan göra för att fixa, du behöver nog ta och skicka in den på service.

Postad 29 november 2007 - 15:04

uland
  • uland
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hej köpte en Q320 i november förra året allt funkar klockrent
förutom några småsaker. (den som har dvi) har letat runt i timmar på denna tråd
plus en massa googlande men hittar inga firmware uppdateringar,

nu till min fråga riktad kanske främst till tommy på gandalf data som verkar vara
den som styr en del kring Hyundai i sverige : finns det några firmware man kan få tag på?

Postad 01 december 2007 - 00:13

HIQ
  • HIQ
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Tjena Uland

Tommy på Gandalf har inte så mycket med detta att göra menTommy på HIQ det vill säga tillverkaren har mer
Posta din E-mail så kommer firmware
Har tydligen inte behörighet att lägga upp firmwaren här

Postad 01 december 2007 - 19:21

Nisse Flash
  • Nisse Flash
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Hittar inte någon epostadress till Tommy på HIQ, och den hemsidan (www.hiq.se) verkar inte beröra TV-apparater. Deras kontaktsida fungerar inte ändå. Kan någon hjälpa mig att få firmware?

Har följande enligt TV:ns baksida:

Q320
LT32DW000
100-240 ~ 2.0A 50/60Hz
PJILT32DW000
Q320SAST61E00591
JANUARY 2006

Tycker ni andra Q320-innehavare inte det är lite jobbigt att inte bildstorleken ställer in sig med automatik - knappen ASPECT på fjärrkontrollen blir väldigt sliten?
I övrigt är jag riktigt nöjd med Q320!

NF

Postad 30 december 2007 - 13:17

myrn
  • myrn
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Tycker ni andra Q320-innehavare inte det är lite jobbigt att inte bildstorleken ställer in sig med automatik - knappen ASPECT på fjärrkontrollen blir väldigt sliten?

Jo det är drygt.
Någon som fått igång ett Sandisk U3 Cruzer Micro med denna TV?

Postad 31 december 2007 - 18:34

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0

Någon som fått igång ett Sandisk U3 Cruzer Micro med denna TV?

Japp, formatera till FAT och tryck in det bara...
Fungera utan några problem till film för mig iaf.

Postad 08 januari 2008 - 16:28

nikkeg85
  • nikkeg85
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej Tommy, tror du att du kan maila över den nyaste firmwaren för Q320 som är en utomordentligt bra tv-apparat.

Min mail är [email protected]

Vore väldigt tacksam!!!

Tack på förhand.

Mvh Niklas

Postad 09 januari 2008 - 10:50

HIQ
  • HIQ
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Hej Niklas

Här kommer verktygen för att installera Firmware då dessa är svåra att maila
Firmware filen kommer på E-mail då den inte går att ladda upp här

/Tommy
Bifogad fil  DownLoader_V1.10.zip   19,87K   44 Antal nerladdningar
Bifogad fil  DTV_Fimware_Upgrade__Rev01_ENGLISH_.pdf   385,21K   85 Antal nerladdningar

Postad 09 januari 2008 - 10:59

nikkeg85
  • nikkeg85
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tackar Tommy för det snabba svaret! Har suttit i snart 1.5 och följt detta forum och något annat. Du är flitig med att svara folk, har aldrig sett sådan service från någon annan leverantör/tillverkare! Guld värt.´Hitachin är fasiken mycket bättre än min full hd phillips ja inköpte innan jul.

Tackar tackar

Mvh Niklas

Postad 09 januari 2008 - 20:04

maxxar
  • maxxar
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Tommy, tror du att jag kan få den senaste versionen av firmwaren mailad till mig oxå?
Vad är förbättrat i den senaste versionen?

[email protected]

Redigerat av maxxar, 09 januari 2008 - 20:04.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.