Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 06 March 2008 - 19:07
Postad 06 March 2008 - 19:14
Sitter och mixtrar med mitt headset, och nåt konstigt händer när jag sitter i inställnings menyn där man bla ställer in mic-nivå..
Jag hör nån typ av bakgrundsljud, samt att jag till 80% säker på att jag imellanåt hör nån som sitter och knappar på ett tangentbord???
Finns det nån möjlighet att det på nåt sätt krockar med en granne eller dylikt?!
Postad 06 March 2008 - 20:20
Postad 06 March 2008 - 21:03
Tycker vi borde försöka göra klart vilka som ska spela på tisdag.. så kanske dom hinner spela ihop sig lite innan
De har gått med på 21:00 så det blir iaf
l2ickard
Akerren
Drdöd
Jenslu
Så då är där 2 platser kvar blir väl primare2 och morlock eller något liknande
Mitt förslag till spelstil ble bästa av 5 i 5 olika spelstilar TDM, S&D, Domination, HQ och Hardcore TDM
Postad 06 March 2008 - 23:29
Får besök från Japan men jag vet inte om hon har några andra planer för tisdagen
Redigerat av Unregisterededfb6b6e, 06 March 2008 - 23:29.
Postad 07 March 2008 - 00:12
Som sagt, detta är väl inga nyheter för de flesta men nån kanske kan ha nytta av infon?
Postad 07 March 2008 - 00:23
Tänkte bara komma med ett litet tips (som säkert nästan alla utom jag känner till), mellan de två tunnlarna som går under vägen i mitten på banan Ambush så går det två stycken rör i vilka man kan skjuta igenom, perfekt när man spelar headquarters och fienden ska försvara sig i ena tunneln, ett annat litet tips ang. tunnlarna är att ställa sig så nära ingången man kan när man försvarar, fienden ser dig inte och går rakt in, och då är det bara att skjuta eller knifa honom i ryggen, man kan få mängder av kills på det!
![]()
Som sagt, detta är väl inga nyheter för de flesta men nån kanske kan ha nytta av infon?
De va bra tips det får bli o prova det nåsta gång de blir den banan,
annars så brukar jag hoppa över staketet ibland så kan man skjuta rakt in i tunneln utan att dom ser en.
de va en kul spelkväll idag
ragge.
Postad 07 March 2008 - 01:29
Vad sägs om Hyvonen, han är riktigt grym han med?
Är du sugen Hyvonen?
Morlock vill säkert oxå vara med?
Postad 07 March 2008 - 03:58
Jag skapade en ny anvøndare till min son...han heter "u_wish2"
Hmm, men han kan øndå inte spela online nu
Ør det så att han INTE FÅR spela cod4 pga den 16 åriga åldersgrønsen? att det nu automatiskt inte fungerar eftersom han ør registrerad som en 01:a?
Tycker det verkar konstigt, fær då kan han ju tex inte spela Motorstorm och liknande spel heller, ør det ngn utav er som oxå har "reggade barn" som vet hur det ligger till?
PS.(hans bøsta match han har spelat, så vann han med 7-4 mot en kille som spelade i prestige varv 3)
Mvh Michael.(u_wish(1)
Postad 07 March 2008 - 04:06
Men jag tycker att vi alla cod4 MHB killar borde skaffa nummerplåtar på våra bilar med våra psn nick
morlock
dr.death
l2ickard
jenslu
u_wish
osv...kul!
Jag undrar vem som kær runt med bilen som har MHB som reg bokstøver...
Sorry fær detta inløgg, jag sitter på jobbet nu å ør rastlæs å vøntar på helgen.....
Mvh
Postad 07 March 2008 - 06:55
Jag är gärna med!
Är du sugen Hyvonen?![]()
Hade vart kul man Kanske kan få vara reserv el nått
Om inte annat behöver ni ju kanonmat när ni ska träna kan ställa upp då
Postad 07 March 2008 - 07:15
Annars kan jag vara bänkvärmare om nån skulle få förhinder.
Kan man se rankingen på de vi möter, då vet vi ju om de är ett guldkorslag eller ej?
Postad 07 March 2008 - 07:57
Har sett ibland när jag spelat att det finns en spectator med. (nån jänkare påstod att ev lagg berodde på det) Efter bägge lagen har det stått spectator när man trycker ner select knappen. Vet inte hur det skulle gå till om man vill göra det själv dock.( Edit: kom på att det kan vart S&D matcher jag spelat)Det går inte att vara spectator va?
Annars kan jag vara bänkvärmare om nån skulle få förhinder.
Kan man se rankingen på de vi möter, då vet vi ju om de är ett guldkorslag eller ej?
PS tack för kul spel igår alla. Grymt kul å köra private sådär.
Redigerat av Unregisteredb8ad097f, 07 March 2008 - 08:35.
Postad 07 March 2008 - 09:01
Knepigt att de kan vara "skoj" att bli dödad av samma person 4-5 ggr irad men skoj var de.
Postad 07 March 2008 - 09:04
tycker du gör fel som låter 7åringen spela COD4. Jag kommer att välja att inte spela om hans nick dyker upp.Jag vill inte verka vara en oansvarlig færølder nu, MEN!
Jag skapade en ny anvøndare till min son...han heter "u_wish2"(7år, vøldigt mogen/vaken kille)eftersom psn mørkte att det var min son så fick registrationen fortsøtta på datorn, allt fylldes i korekt, och jag valde att inte ha ngn slags begrønsning i form av "parental nånting" på hans konto, och sedan støngde jag av "vuxen nivåerna" i xmb på både min och hans anvøndare.
Hmm, men han kan øndå inte spela online nu, nør man trycker "play online" så kommer det upp ett error medelande som lyder ungefør - "parental advice" eller nått??
Ør det så att han INTE FÅR spela cod4 pga den 16 åriga åldersgrønsen? att det nu automatiskt inte fungerar eftersom han ør registrerad som en 01:a?
Tycker det verkar konstigt, fær då kan han ju tex inte spela Motorstorm och liknande spel heller, ør det ngn utav er som oxå har "reggade barn" som vet hur det ligger till?
PS.(hans bøsta match han har spelat, så vann han med 7-4 mot en kille som spelade i prestige varv 3)![]()
Mvh Michael.(u_wish(1)
Postad 07 March 2008 - 09:17
Postad 07 March 2008 - 09:19
Redigerat av SonySamppa79, 07 March 2008 - 09:20.
Postad 07 March 2008 - 10:09
Inlägg 2115: Ja, det låter lite oansvarigt! Speciellt när man tänker på att en 28-åring kan bli beroende (jag), så du borde nog låta honom spela något annat.
Det där känner man nog bäst om sin unge... jag brukar låta tjejens lillebror som är 9, spela när man är hemma hos oss, för jag vet att han bara spelar kanske en halvtimme, sedan vill han vara ut och bygga kojjor , spela fotboll mm, så tycker det är upp till var och en att avgöra om sin unge ska få spela eller inte!
Brukar låta min dotter på 5år med spela rub a dub, sedan tröttnar hon efter 10 min och stänger av PS3an och går till sitt rum o bygger lego eller målar
Redigerat av Garrett, 07 March 2008 - 10:12.
Postad 07 March 2008 - 10:49
Postad 07 March 2008 - 10:53
Tycker vi borde försöka göra klart vilka som ska spela på tisdag.. så kanske dom hinner spela ihop sig lite innan
De har gått med på 21:00 så det blir iaf
l2ickard
Akerren
Drdöd
Jenslu
Så då är där 2 platser kvar blir väl primare2 och morlock eller något liknande
Mitt förslag till spelstil ble bästa av 5 i 5 olika spelstilar TDM, S&D, Domination, HQ och Hardcore TDM
Undra vem det va som tog kontakt med motståndarna?
Postad 07 March 2008 - 10:54
Min dotter får inte se det spelet, hon är väl lite ung, men tjejens lillebror vet vad som är verklighet, och inte verklighet... lovar, ungar får se 100ggr värre grejer på nyheterna varje dag, och dom smygkollar på våldsfilmer i smyg hos varandra mer än man tror... gjorde vi när vi va små typ 10-13år, och varken jag eller nån av kompisarna har farit illa av det iaf...
Redigerat av Garrett, 07 March 2008 - 10:57.
Postad 07 March 2008 - 10:55
Jag tycker Doro ska vara med eftersom han, förutom grym COD-spelare, bemödade sig att gör ett inlägg på deras forum om utmaning, dvs tog kontakten.Undra vem det va som tog kontakt med motståndarna?
Postad 07 March 2008 - 11:02
svar till till pokerman:
Min dotter får inte se det spelet, hon är väl lite ung, men tjejens lillebror vet vad som är verklighet, och inte verklighet... lovar, ungar får se 100ggr värre på nyheterna varje dag, och dom smygkollar på våldsfilmer i smyg hos varandra mer än man tror... gjorde vi när vi va små typ 10-13år, och varken jag eller nån av kompisarna har farit illa av det iaf...
Jag hade då inte så verklighetstrogna TV-spel som CoD4 i 9-årsåldern. Och jag såg min första våldsfilm i 13-års ålder. Men men, det beror väl på den som uppfostrar sina barn. Jag har 2 barn, 2 och 5 år gamla och en dag råkade min 5-åring se när jag spelade, hon frågade just: varför dödar dom varandra?
Inte kul och spelet stängdes av illa kvickt.
Postad 07 March 2008 - 11:05
svar till till pokerman:
Min dotter får inte se det spelet, hon är väl lite ung, men tjejens lillebror vet vad som är verklighet, och inte verklighet... lovar, ungar får se 100ggr värre på nyheterna varje dag, och dom smygkollar på våldsfilmer i smyg hos varandra mer än man tror... gjorde vi när vi va små typ 10-13år, och varken jag eller nån av kompisarna har farit illa av det iaf...
Jag hade då inte så verklighetstrogna TV-spel som CoD4 i 9-årsåldern. Och jag såg min första våldsfilm i 13-års ålder. Men men, det beror väl på den som uppfostrar sina barn. Jag har 2 barn, 2 och 5 år gamla och en dag råkade min 5-åring se när jag spelade, hon frågade just: varför dödar dom varandra?
Inte kul och spelet stängdes av illa kvickt.
Ne, i den åldern kan det vara lite svårt för dom att veta vads som är verkligt och inte... min dotter kom in en gång när jag spelade CoD4, men jag stängde av snabbt och satte igång rub a dub till henne...
Postad 07 March 2008 - 12:08
Jag är gärna med!
Är du sugen Hyvonen?![]()
Tackar tackar,men jag är osäker på om jag kan spela då så det är ingen idé att jag stjäl en plats som nån annan vill ha.
Var kul att spela private igår med alla MHB:are.
Är mutefunktionen med i kommande patch?
Riktigt irriterande att försöka urskilja nån MHBröst bland skrikiga spanjorer och fransmän.
Postad 07 March 2008 - 12:23
Riktigt irriterande att försöka urskilja nån MHBröst bland skrikiga spanjorer och fransmän.
[/quote]
Ja de ska den vara.
Postad 07 March 2008 - 13:17
Är mutefunktionen med i kommande patch?
Ja de ska den vara.
Sweet!
Postad 07 March 2008 - 13:24
Postad 07 March 2008 - 13:30
Förstår inte varför man inte kan vara spectator, eller går det?
Edit: De som ligger ute på youtube är väl antagligen PC-varianten av COD4. De är ju "filmade" på något vis iaf.
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 07 March 2008 - 13:32.
Postad 07 March 2008 - 13:42
håller med, finns många att välja bland.. hade varit grymt om SaMppa hade vart med oxå, synd att han lagt ned!Dom 2 platserna som är kvar tycker jag Morlock och Doro ska ha, vi har spelat mycket ihop så det är en no-brainer enligt mej. Fast även primare skulle ha vart med
Postad 07 March 2008 - 13:46
Dom 2 platserna som är kvar tycker jag Morlock och Doro ska ha, vi har spelat mycket ihop så det är en no-brainer enligt mej. Fast även primare skulle ha vart med
Får väl köra GW så alla kan vara med, då lär det lagga så mycket så det andra laget lämnar WO.
Postad 07 March 2008 - 13:47
Du får visa live i kväll :-DTänkte bara komma med ett litet tips (som säkert nästan alla utom jag känner till), mellan de två tunnlarna som går under vägen i mitten på banan Ambush så går det två stycken rör i vilka man kan skjuta igenom, perfekt när man spelar headquarters och fienden ska försvara sig i ena tunneln, ett annat litet tips ang. tunnlarna är att ställa sig så nära ingången man kan när man försvarar, fienden ser dig inte och går rakt in, och då är det bara att skjuta eller knifa honom i ryggen, man kan få mängder av kills på det!
![]()
Postad 07 March 2008 - 15:26
Dom 2 platserna som är kvar tycker jag Morlock och Doro ska ha, vi har spelat mycket ihop så det är en no-brainer enligt mej. Fast även primare skulle ha vart med
Jag passar så kanske vi vinner.......
Postad 07 March 2008 - 16:49
VI ROCKAR JUE!!
Roligt spel igår på private. Får se om man kommer ut nå ikväll kanske
Postad 08 March 2008 - 00:40
Kommer vara med o spela mer framöver. Har varit tvungen att ge kärringen lite kvalitetstid de senaste veckorna så det har mest blivit spel efter jobbet då o då.
Postad 08 March 2008 - 01:02
Jag passar så kanske vi vinner..............det är lugnt för min del......låt akerren spela......det har ändå gått skit för mig på sista tiden....
Du kan spela du kan ersätta mig som lagkapten känns som om laget blir för bra för att jag ska kunna platsa
Postad 08 March 2008 - 11:05
Postad 08 March 2008 - 15:23
Postad 08 March 2008 - 16:01
Det gick dåligt hela kvällen och det var fel på micen så den funkade när den själv ville och sen lade den av resten. Extremt irriterande.
Får hoppas på att det inte håller i sig.
Men tack för liret iaf
Postad 08 March 2008 - 16:05
Igår gick det verkligen otroligt dåligt hela tiden, mötte spelare som verkade ha dubbel jugg och som hela tiden kom bakom ryggen - typ missflyt hela tiden.
Ska köra lite ikväll och se om det går bättre.
Postad 08 March 2008 - 19:20
Postad 08 March 2008 - 22:03
Akerren>> Snacka inte strunt nu...klart du ska vara med och lira......du verkar ju dessutom ha sett fram mot det....det kommer fler tillfällen och dessutom är jag fullständigt ur form just nu....
Jo visst ställer jag gärna upp å spelar fast jag tycker egentligen att bästa laget ska ställa upp när det är ett planerat evenemang annat är det om det blir en liten spontanmatch någon gång men som sagt så kör jag gärna å hoppas på att jag inte kommer sist i laget i alla matcher! är nog bara någorlunda duktig på S&D gillar inte när man dödar någon å 3 sec senare så står han å skjuter en i ryggen igen
Postad 09 March 2008 - 01:30
Helt omöjligt spelsätt
Blev iaf lvl 40 idag så jag fick P90:n som jag längtat efter
Imorgon blir det en tur in till stan så jag kan köpa nytt headset. Micen funkar inte på min. Jag kan höra i det men inte prata. Testade med telefon för att säkerställa så det inte var fel inställt. Lite drygt att inte kunna prata.. men imorgon så ska det funka iaf.
Tack för liret ikväll
Postad 09 March 2008 - 15:03
Har aldrig tagit bort digAdda mig igen....
Kände på mig att du skulle börja om!
Postad 09 March 2008 - 15:25
han va ju ganska så duktig då
Postad 09 March 2008 - 15:28
spelade hardcore igår och hamnade i samma lag som en MHB kille, han hade nåt finskt namn som nickname tro ja,, någon som vet vem jag menar?
han va ju ganska så duktig då
Kan det vara Hyvonen?
Postad 09 March 2008 - 15:30
Postad 09 March 2008 - 15:45
Har aldrig tagit bort digAdda mig igen....
![]()
Kände på mig att du skulle börja om!
Mmm, men jag tog bort alla så att jag inte skulle se alla som spelar cod
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna