* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta ämne
Postad 15 augusti 2008 - 20:19
Unregistered4a77eec0
-
Unregistered4a77eec0
-
Rookie
-
9 inlägg
Om du hade läst senaste sidan/förra sidan så har någon kommit fram till att den tre har inte släppt sin variant än 

Ska komma ut om ca en vecka
Haha:P Okej tack
Postad 15 augusti 2008 - 20:30
Boomstick
-
Boomstick
-
Rookie
-
2 inlägg
Boomstick:
Se till att du verkligen valt att söka i internminnet och inte i det "lokala" minnet. Minneskortet i telefonen går som en egen enhet nämligen.
Har du tex telefonen kopplad med usb sladden till datorn så blir av någon konstig anledning det inbyggda minneskortet otillgängligt tills man drar ur sladden.
// Cineoholic
Jag drog ur usb sladen ur datorn, inget hände. Så jag tryckte på Meny under Musik, men när jag trycker på Egenskaper så startar bara TouchFLO 3D om.
Postad 15 augusti 2008 - 21:37
ghetto_runner
-
ghetto_runner
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
hur får man fram å ä ö när man kör fullständigt qwerty? jag orkar inte gå in på ,.123 och sen blädra fram dom.
Postad 15 augusti 2008 - 21:43
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Någon av er här som vet någon bra butik som säljer bra diamond tillbehör så som , mobilficka?
Postad 15 augusti 2008 - 22:00
Fabregas
-
Fabregas
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
har ett problem, om jag lägger in en födelsedag i en kontakt så kommer den inte automatiskt in i kalendern.
Finns det någon inställning för att fixa detta?
Postad 15 augusti 2008 - 22:40
x-rat3d
-
x-rat3d
-
Användare
-
-
169 inlägg
Någon av er här som vet någon bra butik som säljer bra diamond tillbehör så som , mobilficka? http://www.themobilestore.se/ beställde " deLuxe läder väska" till diamond ..men man fick inte ens en e-mail för att bekräfta min beställning.. hmm.. mysko.. Nån som har erfaranhet av denna site?
Postad 15 augusti 2008 - 23:12
x-rat3d
-
x-rat3d
-
Användare
-
-
169 inlägg
har ett problem, om jag lägger in en födelsedag i en kontakt så kommer den inte automatiskt in i kalendern. Finns det någon inställning för att fixa detta?
Om du vill ha påminnelse i kalendern, då måste du välja kalendern\ datum \meny\ ny avtalad tid\ ämne: födelsedag \ inträffar till ex "var 4 Iulj ".. och då får du en prick i kalendern samt påminnelse år efter år samma datum.
Postad 16 augusti 2008 - 01:04
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Jag ser att många har lyckats använda sina ''egna'' handsfree, men jag har inte lyckats hitta någon adapter eller vad det kallas , eller vad är det man använder .
Eller finns det bra handsfree till htc diamond?
Postad 16 augusti 2008 - 07:38
Unregisterede406f496
-
Unregisterede406f496
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Jag ser att många har lyckats använda sina ''egna'' handsfree, men jag har inte lyckats hitta någon adapter eller vad det kallas , eller vad är det man använder .
Eller finns det bra handsfree till htc diamond? http://www.expansys.se/p.aspx?i=163156
Postad 16 augusti 2008 - 08:24
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
http://www.expansys.se/p.aspx?i=163156
Jag rekommenderar alla att inte köpa den där prylen osedd...det gjorde jag...den är nästan lika stor som telefonen. Fattar inte hur sjutton de tänkt...den är verkligen helt felkonstruerad...obegripligt lång sladd har den också...
Postad 16 augusti 2008 - 11:22
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Jag får hem min nya diamond på måndag,(ifrån TRE) . Är det något specielt med TRE's modell? har hört att de är svårare att upgradera osv,?
Postad 16 augusti 2008 - 11:31
stefan.li
-
stefan.li
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
FYI
Pratade med 3 igår och de sa att de höll på att förbereda ett mass SMS utskick till alla htc diamond kunder om info om när och var man kommer att kunna hämta ROM uppdateringen.
Postad 16 augusti 2008 - 11:44
Unregisterede406f496
-
Unregisterede406f496
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Jag rekommenderar alla att inte köpa den där prylen osedd...det gjorde jag...den är nästan lika stor som telefonen. Fattar inte hur sjutton de tänkt...den är verkligen helt felkonstruerad...obegripligt lång sladd har den också...
Tack för varningen, den ser inte stor ut på bild men om man kollar miniusb-ingången förstår man att den är lite större än man trott..
Postad 16 augusti 2008 - 12:19
Achilleos
-
Achilleos
-
Rookie
-
9 inlägg
Tänkte dela med mig av mina erfarenheter så långt med Tomtom 7 och fartkameravarningar. Har inte kollat igenom HELA denna tråd så det är möjligt att det redan tagits upp. Hur som helst så gjorde jag såhär; 1. Tanka hem ov2-filerna (som innehåller informationen om kamerapositionerna) från den här sidan. Jag valde att tanka hem dem uppdelat på 30,50,70 och 90. Lägg in dessa filer i mappen där kartan finns, i mitt fall "Scandinavia". 2. Tanka hem zipfilen som finns i den här tråden, postat av Ludde. Det man får hem då är varningsljud samt ikoner för de olika hastigheterna. Döp nu om de olika ikonerna och ljuden till samma namn som ov2-filen och lägg sedan in alltihop i samma mapp (Scandinavia motsv). Observera att det finns ikoner även för andra hastigheter än de som finns att tillgå på den första sidan. 3. Starta upp Tomtom och gå in på "Ändra inställningar" och sedan "Hantera IP". Välj där "Larma om nära IP" och sedan de olika hastigheterna en efter en. Ställ in på vilket avstånd det skall varnas, här får man väl experimentera lite för att själv komma fram till vad som passar en själv. 4. För att testa att det funkar, lägg in en rutt som passerar kameror, gå in på "Visa rutt" och sedan "Visa demorutt". Välj inte för hög hastighet (%) då programmet då utelämnar ljuden. Hör du vänster/höger osv i början så skall den sedan även varna med ljud när du kör förbi en kamera. Fördelen med att tanka hem det uppdelat är ju att man får upp olika ikoner beroende på vilken fartgräns som råder vid en specifik kamera i kartbilden istället för bara en och samma ikon för alla kameror oavsett hastighet.
Redigerat av Achilleos, 16 augusti 2008 - 12:20.
Postad 16 augusti 2008 - 12:44
Wider
-
Wider
-
Rookie
-
1 inlägg
Är det nån som vet om det finns någon bra mediaspelare man kan ladda ner till Touch diamond? Har problem att få Windows media player att funka..
Postad 16 augusti 2008 - 12:45
brb66
-
brb66
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Ok, som ni säkert vet så har jag ställt frågar lite ang htc mobilen ( frågorna gällde min väns mobil).
Jag kommer själv få min Htc ifrån TRE på måndag , är det något specielt man bör tänka på när telefonen är därifrån, har dessutom hört att man inte kan upgradera sin rom,( vet inte ens vad det betyder?)
uppskattar lite hjälp och tips innan jag får hem min mobil.
Nej för skjutton ta den inte från tre dom har brandat romen med tre bootup samt har man plockat bortkontakter från homescreen och lagt dit planet tre... skit företag som sabbar lurens funktionalitet
Postad 16 augusti 2008 - 12:55
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Nej för skjutton ta den inte från tre dom har brandat romen med tre bootup samt har man plockat bortkontakter från homescreen och lagt dit planet tre... skit företag som sabbar lurens funktionalitet
Vet inte vad jag ska säga nu , jag fick telefonen billigt , betalade 4000kr för den ( helt oöppnad), köpte den ut av privat person. men kan man inte lås upp telefonen heller?
Postad 16 augusti 2008 - 13:03
stefan.li
-
stefan.li
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Inget fel på 3 varianten, allt finns med. Kontakter kommer man åt som vanligt när man ska ringa dem. Om du ska editera kontakter finns dom under personer fliken funkar lika bra att ta dem därifrån.
Romen är brandad men det kommer uppdateringar till den också. Inga problem alltså.
Postad 16 augusti 2008 - 13:28
qrojtz
-
qrojtz
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
"Cineoholic" du är ta mig tusan bäst! Jag har letat febrilt, varit förbannad m.m. och äntligen bara sådär hittar du lösningen! Jag fattar inte att jag inte såg det själv! Tack för !? på tangenbordet
Redigerat av qrojtz, 17 augusti 2008 - 11:03.
Postad 16 augusti 2008 - 14:38
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
Edit. De har tagit bort PROGRAM från homescreen och ersatt med planet tre. Inte kontakter. Inga problem för mig
Postad 16 augusti 2008 - 15:30
brb66
-
brb66
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Edit. De har tagit bort PROGRAM från homescreen och ersatt med planet tre. Inte kontakter. Inga problem för mig 
Lika illa det. Dom skall fasiken inte branda windowsmobiler... tur att det går ful upplåsa dom... Inget fel på 3 varianten, allt finns med. Kontakter kommer man åt som vanligt när man ska ringa dem. Om du ska editera kontakter finns dom under personer fliken funkar lika bra att ta dem därifrån.
Romen är brandad men det kommer uppdateringar till den också. Inga problem alltså.
ÖHH ja bara att alla andra kan ta hem den före dom som har tre ...För nya uppdateringen skall vara brandad med serru vad jag har hört
Postad 16 augusti 2008 - 16:07
Vtunabo
-
Vtunabo
-
Forumräv
-
-
583 inlägg
Är det någon här som kan pasta "hacket" för att displayen inte skall svartna efter typ 2 sekunder vid telefonsamtal? Vet att det nämts någonstanns, men denna tråd börjar bli outhärdligt lång för att söka igenom. // Cineoholic
Tack för tgb tipset, det var uppskattat Här är display tweaket, hur det funkar på svenska orginal ROMen har jag ingen aning om tyvärr Prevent screen switching off during phone call --> HKEY_Local_Machine\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastD ormantDisplayDuringCall to 0 (Note: does not work on all ROMs) AND (tested and works on EU ROMs thanks to Rod65) HKCU\ControlPanel\Phone\Sleep switch value from 1 to
Postad 16 augusti 2008 - 16:15
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Största problemet med brandade telefoner är ju att man blir mongo på att måsta vänta längre än alla andra på uppdateringar....Men tack å lov så kan man ju flasha in nya bättre ROM när man har en WM mobil
Postad 16 augusti 2008 - 17:00
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Hade fel , det var en ingen TRE bunden telefon som jag skulle få ,(dvs OLÅST).
Så, så fort jag får mobilen ska jag in på htc sida och tanka ner den senaste romen?
Jag har sett at det finns en mindre adapter än den jag fick se , någon som har något tips på en bra musik adapter?
Postad 16 augusti 2008 - 17:31
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Sökt men inte hittat något svar, hur kan man få bort alla msn-kontakter ifrån "alla kontakter"? Lite störigt nu eftersom jag inte fick med mig några nya telefonnummer utan har fått lägga in efter hand så har typ 13st nummer nu men 353st msn-kontakter... rörigt värre!
Postad 16 augusti 2008 - 17:36
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Sökt men inte hittat något svar, hur kan man få bort alla msn-kontakter ifrån "alla kontakter"? Lite störigt nu eftersom jag inte fick med mig några nya telefonnummer utan har fått lägga in efter hand så har typ 13st nummer nu men 353st msn-kontakter... rörigt värre! 
Haha surt... jag har för mig att du kan välja det i MSN settings eller nått... btw... Radio v1.00.25.07 ska visst vara riktigt bra när det handlar om Sverige och GPS och batteritider... Ska vara lika batteri snål som 05 men bättre i signalerna, speciellt gps...  Dutty's Diamond V1.7 ser verkligen lovande ut... Även Diamond Project ROM v3.3 ser härlig ut...
Postad 16 augusti 2008 - 17:40
k4rhu
-
k4rhu
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Finns det ingen vettig musikspelare någonstans till min diamond? Allt jag hitills testat är rent skräp! Jag vill ha en som är snabb att komma åt, gärna fingervänlig men ändå ha en del smidiga funktioner som automatisk avstgning (på natten) och annat. Någon som har tips.
Och går det att använda Radio med någåt annat än originallurarna som kommer med telefonen?
Postad 16 augusti 2008 - 17:51
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Haha surt... jag har för mig att du kan välja det i MSN settings eller nått...
btw... Radio v1.00.25.07 ska visst vara riktigt bra när det handlar om Sverige och GPS och batteritider... Ska vara lika batteri snål som 05 men bättre i signalerna, speciellt gps... 
Dutty's Diamond V1.7 ser verkligen lovande ut... Även Diamond Project ROM v3.3 ser härlig ut...
Jo, du kan välja det INNAN du importerar det första gången. Gjorde det ganska sent på natten så kollade inte så noga, nu är den rutan gråmarkerad och går inte att ta bort  angående radion så är det den jag kör  vad nytt är det som utlovas i 1.7? tyckte det sas att det inte skulle komma någon ny rom från dutty på ganska länge... vad blev det, 2 veckor?
Redigerat av trickysaer, 16 augusti 2008 - 18:18.
Postad 16 augusti 2008 - 18:19
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Jo, du kan välja det INNAN du importerar det första gången. Gjorde det ganska sent på natten så kollade inte så noga, nu är den rutan gråmarkerad och går inte att ta bort angående radion så är det den jag gör vad nytt är det som utlovas i 1.7? tyckte det sas att det inte skulle komma någon ny rom från dutty på ganska länge... vad blev det, 2 veckor? 
Han e helt mys helt enkelt  Ny manilla och förhoppningsvis nya ROMen som e ute... http://forum.xda-dev...;postcount=1493
Redigerat av Gucci, 16 augusti 2008 - 18:20.
Postad 16 augusti 2008 - 19:01
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Dutty är grym....Nästan så jag vill köpa en Diamond bara för att han är kock där
Men ja sätter mitt hopp till att han köper en Touch Pro när jag gör det
Postad 16 augusti 2008 - 19:04
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Han e helt mys helt enkelt Ny manilla och förhoppningsvis nya ROMen som e ute...
http://forum.xda-dev...;postcount=1493
ser onekligen snyggt ut!
Postad 16 augusti 2008 - 19:30
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
ser onekligen snyggt ut! 
Ja att den där klockan försvinner lär nog fixa ledigare RAM och mindre läckage...
Postad 16 augusti 2008 - 21:25
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Jag minns inte exakta vägen jag gick, men gå in i program - alla program - windows live. Sen klickar du dig vidare i inställningarna för windows live tills du hittar ett alternativ för att växla konto...den kommer då fråga om du verkligen vill göra det, eftersom du då blir av med inställningarna för det konto som ligger aktiverat nu...svara ja på den frågan och skriv helt enkelt in samma kontoinformation igen...se då till att du bockar av rutan för att visa kontakterna. Tadaaa...
Postad 16 augusti 2008 - 21:42
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Lika illa det. Dom skall fasiken inte branda windowsmobiler... tur att det går ful upplåsa dom...
ÖHH ja bara att alla andra kan ta hem den före dom som har tre ...För nya uppdateringen skall vara brandad med serru vad jag har hört 
Vad är det konstiga med att telefonen är brandad? Jag ska inte påstå att jag älskar tre över allt annat, men ingen operatör är i närheten av deras priser på telefoner. Naturligtvis vill de ta igen dessa pengar på något vis och brandar därför sina telefoner med direktlänkar till just deras betaltjänster på nätet. För mig är det en självklarhet, och ien naturlig sak i en marknadsekonomi. Man kan köpa telefonen till fullt pris, obrandad, eller så betalar man en bråkdel av priset och får då ta att man har en direktlänk till planet 3 istället för en direktlänk till program-mappen...som man ändå når med två knapptryck om man vill. Någon annan skillnad finns inte...
Postad 16 augusti 2008 - 23:30
Mellow_drink
-
Mellow_drink
-
Rookie
-
9 inlägg
Mitt trådlösa nätverk stängs av hela tiden på min Diamond.
Aktiverar det åh telefonen ansluter , men några sekunder senare kopplar den ifrån.
Nån som har nåt förslag om vad som kan ha hänt ?
Postad 17 augusti 2008 - 00:19
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
Mitt trådlösa nätverk stängs av hela tiden på min Diamond.
Aktiverar det åh telefonen ansluter , men några sekunder senare kopplar den ifrån.
Nån som har nåt förslag om vad som kan ha hänt ?
hände mig ett litet tag (stängde av sig själv fast man satt på och var kvar i comm manager) löste sig efter en soft reset, så testa det
Postad 17 augusti 2008 - 07:26
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Jag har sett att man kan formetera(starta om/reset) sin mobil på 2 olika sätt, ett är genom start/inställningar/system och sedan trycker man på en inställning så att hela apparaten startar om, de andra sättet är genom den lilla knappen längst ner i hörnet ,
Vad skiljer dessa 2 sätt?
Redigerat av dellblom, 17 augusti 2008 - 07:27.
Postad 17 augusti 2008 - 07:35
brb66
-
brb66
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Vad är det konstiga med att telefonen är brandad?
Jag ska inte påstå att jag älskar tre över allt annat, men ingen operatör är i närheten av deras priser på telefoner. Naturligtvis vill de ta igen dessa pengar på något vis och brandar därför sina telefoner med direktlänkar till just deras betaltjänster på nätet. För mig är det en självklarhet, och ien naturlig sak i en marknadsekonomi. Man kan köpa telefonen till fullt pris, obrandad, eller så betalar man en bråkdel av priset och får då ta att man har en direktlänk till planet 3 istället för en direktlänk till program-mappen...som man ändå når med två knapptryck om man vill. Någon annan skillnad finns inte...
Som sagt detta är min tredje windows mobile och det är första gången jag varit med om att den är brandad på detta vis hadde dom lagt in en egen bakgrundsbild hadde varit ok men detta är ett grovt övertramp att dom till och med förändrat mobilens funktionalitet är väldigt illa.
Postad 17 augusti 2008 - 07:53
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Som sagt detta är min tredje windows mobile och det är första gången jag varit med om att den är brandad på detta vis hadde dom lagt in en egen bakgrundsbild hadde varit ok men detta är ett grovt övertramp att dom till och med förändrat mobilens funktionalitet är väldigt illa. 
Flasha, flasha och åter flasha...
Postad 17 augusti 2008 - 08:44
nuco
-
nuco
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Jag har sett att man kan formetera(starta om/reset) sin mobil på 2 olika sätt, ett är genom start/inställningar/system och sedan trycker man på en inställning så att hela apparaten startar om, de andra sättet är genom den lilla knappen längst ner i hörnet ,
Vad skiljer dessa 2 sätt?
Ett tryck på den lilla röda knapper gör en softreset/omstart av mobilen. Om du däremot går via inställningar->system så kommer du göra en hardreset och då redaras ALLT på din telefon förutom det 4Gb minnet.. Dock kan man välja att redera det också om man vill. Finns ett annat sätt att göra hardreset på: Håll in "volyme ner" + mitten knappen samtidigt som du trycker på och håller in i några sekunder den röda knappen. Hardreset gör man bara när man har provat allt annat eller har flashat om man ny ROM..
Postad 17 augusti 2008 - 09:52
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Flasha, flasha och åter flasha...
Hur funkar sånt då? ska troligtvis hämta ut en diamond idag från tre och har aldrig haft en windowsmobil förut så kommer behöva lite hjälp från experterna här
Postad 17 augusti 2008 - 10:11
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Men på vilket sätt har de förändrat funktionaliteten? Är det något mer än en meningslös länk som är ändrad? Tre har ju brandat alla telefoner de säljer, vilket alltid inneburit att minst en knapp (oftast två, en hårdvaruknapp och en mjukvaruknapp) dedikeras för planet tre...och återigen...betalar man för telefonen så slipper man brandningen, vill man ha telefonen mer eller mindre gratis så får man leva med den...eller flasha...
Postad 17 augusti 2008 - 10:14
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Hur funkar sånt då? ska troligtvis hämta ut en diamond idag från tre och har aldrig haft en windowsmobil förut så kommer behöva lite hjälp från experterna här 
Regel nr 1... http://www.modmydiamond.info/ är din bibel... du ska läsa den högt när du vandrar och när du sover, allt i den är inspirerat av flashningsguden och är till nytta för dig ... "Lycklig är den man som inte vandrar efter de ondskefullas råd (Onda människor som vill att du ska bricka din telefon) och inte står på syndares väg (Dom som flashar fel) och inte sitter på de hånfullas säte (Dom som lolar offret som har brickat sin telefon), utan har sin lust i http://www.modmydiamond.info/ lag, och i hans lag läser han med låg röst dag och natt." Diamond Psalmerna 1:1-2
Postad 17 augusti 2008 - 11:28
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
EISA Awards 2008/2009Priset för bästa smartphone går till... jamen visst, HTC Touch Diamond! EISA:s har utsett vinnarna. EISA Awards 2008/2009
Organisationen EISA har utsett årets bästa europeiska elektronikprodukter.
I klassen platta tv-apparater blev Philips 42PFL9803 utsedd till bästa lcd-skärm. Priset för mest plasma respektive lcd för pengarna gick till Panasonic och TH-46PZ85 samt till Samsung och LE40A557/577. Årets mest miljövänliga tv blev JVC:s LT-42DS9. Pioneer kammade igen hem priset för årets bästa plasma med sin Kuro PDP-LX6090.
Sony Ericsson kammade hem priset för årets bästa musikmobil med sin W980i.
Bästa kameramobil blev Samsungs SGH-G810 och HTC lyckad få priset för årets bästa smartphone med sin Touch Diamond.
Navigons gps 8110 utsågs till årets bästa bärbara navigator.
Panasonics Lumix DMC-TZ5 utsågs till bästa europeiska kompaktkamera. Canons EOS 1000 utsågs till årets bästa systemkamera i lågpriskklassen. Nikon D3 knep priset för bästa europeiska proffskamera.
EISA står för European Imaging and Sound Association. Organisationens jury består av 50 europeiska foto-, video-, audio-, hemmabio- och mobiltidningar i 20 länder. Dessa nominerar produkterna
Hela listan över årets EISA-produkter hittar du här.
Postad 17 augusti 2008 - 11:42
ghetto_runner
-
ghetto_runner
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
var går iPhonen under? Fick den inget pris?
Postad 17 augusti 2008 - 12:07
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlägg
var går iPhonen under? Fick den inget pris? 
Det kanske krävs att det ska gå att ringa med den också. Då faller ju iphone bort direkt.
Postad 17 augusti 2008 - 12:13
ghetto_runner
-
ghetto_runner
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
iofs, det är sant. fortrarande morgontrött här.
det kan ligga nått i det, min iPhone ligger och sover den med och kommer nog inte vakna på ett bra tag.
fråga: går det att få sina musiklåtar som man lagt in som ring-/sms-signaler?
Postad 17 augusti 2008 - 13:38
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
fråga: går det att få sina musiklåtar som man lagt in som ring-/sms-signaler?
Yes...inga problem...använd filutforskaren, gå in till din musikmapp, håll ner fingret eller stylusen på den låt du vill använda, så får du upp en drop down-meny där du kan välja "ange som ringsignal". Sen förklarar det sig själv...
Postad 17 augusti 2008 - 14:34
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
tyvärr så vet jag inte ens ifall iPhone kan klassas som smartphone... för den är inte smart i den bemärkelsen att du kan köra annat på den än youtube, mp3 o vissa filmer -.- knappt ringa...
känns som om att det kommer braka loss med ipone vs diamond igen ... vi droppar jämförelserna tycker jag :I
Postad 17 augusti 2008 - 14:58
allaharfel
-
allaharfel
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag är lite sugen på denna telefon och undrar bara en kanske dum sak, men nu kör jag ändå.
Alla ni som har denna telefon, har ni ett extra abonemang för surfning också. Eller kan man klara sig utan det.
Undrar också om telefonen laddar hem typ uppdateringar atomatiskt så att det går en massa megabyte utan att man märker det. Och isåfall går det att stänga av sådana uppdateringar.
Om man inte har mobit internet till telefonen, hur fungerar det med gps´n, laddar den en massa så att det blir dyrt på det sättet.
Kanske dumma frågor men jag känner ingen som har kunnat svara på dessa frågor, så jag hoppas på er!
Tack på förhand
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|