Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.088234 (33) 50:-
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.357142 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6.999998 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 24 March 2010 - 14:51

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Vilken snäll present :)

Blir väl o börja spela idag vid 16:20 som vanligt

Postad 24 March 2010 - 14:52

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Ja, såna där Voldoo tags har man ju ett skapligt gäng.

Riktigt nice att börja med en vinst, men det skulle nog inte skada med några kvällars träning innan nästa match. Var för roligt på valparaiso igår, ingen visste var HMGerna var så hela squaden blev nermejad ett par ggr innan vi kom på hur fan vi skulle lösa det :)

Såg att thomasson gått förbi mig i listan nu och så kan vi ju inte ha det, får bli ändring på det ikväll:D

Postad 24 March 2010 - 15:07

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Idag vill jag ha i födelsedagspresent att alla ställer sig på rad o låter mig få
era dogtags :)

Grattis, men det behöver du nog inte. En annan som har 28 dogtags (eller nåt) skulle uppskatta det imorron på min födelsedag istället. ;)

Postad 24 March 2010 - 16:10

Unregisteredefb3b749
  • Unregisteredefb3b749
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Idag vill jag ha i födelsedagspresent att alla ställer sig på rad o låter mig få
era dogtags :)

Dogtags förtjänar man (...eller "stjäl"), dom får man inte... ;)

Postad 24 March 2010 - 17:03

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Men jag har ju listat ut att de som ligger rankad högt sitter och kör conquest på atacama desert, de har ju flest kills med helikoptrarna. Så jag har var in för att verifierat idag, högrankade nissar disconnectar när nästa bana dyker upp och hoppar på atacama igen :)

Kan säkert stämma, det finns ju mycket fordon på den banan att förstöra - om man nu är "duktig" på att flyga HKP. man får ju dessutom bra med poäng för förstörda fordon!

Postad 24 March 2010 - 17:31

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Kan säkert stämma, det finns ju mycket fordon på den banan att förstöra - om man nu är "duktig" på att flyga HKP. man får ju dessutom bra med poäng för förstörda fordon!

Jag, andi och SWE lirade en conquest runda igår med "genejack" som ligger på 4 plats på rankingen. Detta var inte på atacama desert och han var väll inte helkass, men han rådde ju inte på oss så han fick nöja sig med en 4 plats. Och mycket riktigt går man in och kollar hans stats så har han åkt lite helikopter kan man säga :)

Postad 24 March 2010 - 19:11

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jag, andi och SWE lirade en conquest runda igår med "genejack" som ligger på 4 plats på rankingen. Detta var inte på atacama desert och han var väll inte helkass, men han rådde ju inte på oss så han fick nöja sig med en 4 plats. Och mycket riktigt går man in och kollar hans stats så har han åkt lite helikopter kan man säga ;)

Dom flesta som ligger skyhögt har väldigt lite kills med vanliga vapen, jag har varit in och snokat på rankingen lite :).

Postad 24 March 2010 - 19:29

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
This week, Zero Punctuation reviews Battlefield: Bad Company 2.

:)

Postad 24 March 2010 - 19:51

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

This week, Zero Punctuation reviews Battlefield: Bad Company 2.

:)

f.ck!.hur ska en norrläning kunna hänga med som han pratar?,snacka om mundiarré! :( ;)

Postad 24 March 2010 - 20:01

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Har precis låst upp det tredje raketgeväret till engineer. Har googlat lite och om det jag hittat stämmer så är det samma gevär som Carl Gustav med undantaget att man själv kan styra sina raketer? Raketerna är varken starkare eller snabbare? Har svårt att se någon som helst fördel med det då. Att faktiskt behöva hålla siktet på en pansarvagn medan raketen flyger är i de flesta fall direkt livsfarligt. Att sen försöka träffa helikoptrar känns spontant lika svårt som tidigare.

Apropå helikoptrar, hur kontrar man dom? Lirar enbart "solo" multiplayer och just nu känns det som om det räcker med 1-2 dugliga piloter i ett lag för att vinna kartan. Att träffa ett så oerhört mobilt mål med i stort sett enbart stationära verktyg är inte lätt. Visst kan pansarvagnar ta sig framåt men deras väg är så oerhört mycket lättare att förutse än en helikopters.

Finns det några trick till engineers 3:e raketgevär och TOW launchers? Även om man kan styra raketen så känns det som en marginell hjälp.

Postad 24 March 2010 - 22:10

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Har nog skjutit ner fler helikoptrar med sniper gevär och kulsprutor än vad jag gjort med raketer. Mycke enklare att försöka skjuta föraren än att försöka pricka med raketgevär tycker jag. Iaf om den förflyttar sig mycke. Stationära kulsprutor gör väl skada på helikoptern också

Postad 24 March 2010 - 22:31

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Har nog skjutit ner fler helikoptrar med sniper gevär och kulsprutor än vad jag gjort med raketer. Mycke enklare att försöka skjuta föraren än att försöka pricka med raketgevär tycker jag. Iaf om den förflyttar sig mycke. Stationära kulsprutor gör väl skada på helikoptern också

Bra idé, gillar inte recon klassen men kulsprutor är roliga att skjuta lite med. Läste också att tracer dart fungerar relativt bra, tydligen så lider inte skotten av fallande projektilbanor. Absolut något jag kommer testa imorgon.

En sak jag irriterar mig lite över är att man måste välja mellan ett vapen och ett annat hela tiden. Varför är jag som engineer tvungen att välja mellan en pistol och tracer darts? Varför kan jag inte ha minor och rpg? Jag kan se att det är balanserat runt antingen eller men jag personligen skulle gärna se att man kunde bära runt på lite mer. Speciellt vapen som har så vitt skilda användningsområden.

Postad 24 March 2010 - 22:36

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Sen vet jag inte hur det är med det 3:e raketgeväret men det borde väl gå att släppa L1 så forsätter väl raketen rak fram. Så är det iaf med dom stationära om man lämnar dom efter man skjutit. Så du måste säkert inte följa varje skott om du inte vill. Nu har inte jag låst upp det än men jag antar att det är så

Postad 24 March 2010 - 22:41

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Sen vet jag inte hur det är med det 3:e raketgeväret men det borde väl gå att släppa L1 så forsätter väl raketen rak fram. Så är det iaf med dom stationära om man lämnar dom efter man skjutit. Så du måste säkert inte följa varje skott om du inte vill. Nu har inte jag låst upp det än men jag antar att det är så

Du har en poäng, absolut något jag ska testa.

Postad 25 March 2010 - 00:16

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Lite offtopic kanske:

Kom precis hem från 'Green Zone' och jag säger bara äntligen en riktigt tung action/krigsrulle. Satt under hela föreställningen och försökte skaka av mig alla anknytningar hjärnan gjorde till BFBC2.

NU ska det spelas!

Postad 25 March 2010 - 08:52

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

En sak jag irriterar mig lite över är att man måste välja mellan ett vapen och ett annat hela tiden. Varför är jag som engineer tvungen att välja mellan en pistol och tracer darts? Varför kan jag inte ha minor och rpg? Jag kan se att det är balanserat runt antingen eller men jag personligen skulle gärna se att man kunde bära runt på lite mer. Speciellt vapen som har så vitt skilda användningsområden.

Både för spel balansen samt för att göra spelet realistikt.
ett Carl-gustav väger 15Kg plus ammo. I verkligheten är man 2pers för att avfyra och ladda vapnet.
en "anti-tank mine" väger runt 10-15Kg st.
Att släpa runt på allt detta + en SMG känns inte så realistiskt.

Dock så hade det varit fint med Stinger robotar till engineer...

Postad 25 March 2010 - 09:04

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

ett Carl-gustav väger 15Kg plus ammo. I verkligheten är man 2pers för att avfyra och ladda vapnet.

Haha, med andra ord så känns det inte heller så realistiskt att släpa runt på 5 minor...
Så det där med realistiskt kan vi nog släppa, dock är det garanterat för att få spelet balanserat.
Skulle ju inte bli så kul om alla springer omkring med både minor och RPG's o s v.

Postad 25 March 2010 - 09:05

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Just realism är ett svårsålt kort då alla realistiska krigsspel har varit tvungna att göra hundratals modifieringar från realism för att spelmotorn / spelkänslan kräver det. Men ok, minor och RPG's kanske är lite av ett specialfall då båda väger som små ponnys och tjänar ett liknande syfte.

Dock är jag fortfarande sne över pistol / tracer dart valet.

Lite gnäll för gnällandets skull, spelet är överlag oerhört givande. Dock skulle jag gärna se att poängen för att spräng tanks delas upp. Lirar enbart engineer och blir pissed varje gång jag sätter två välplacerade skott i rumpan på en tank för att sen förlora hela bonusen när en annan engineer får iväg ett tredje skott medan jag laddar om.

Postad 25 March 2010 - 09:15

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Men om du har skjutit 2 av 3 RPG`s så ska du ju få Vehicle Damage 30p och sedan Vehicle Assist Kill 40p
dvs 70p medans han som sprängde den får 100p för själva Vehicle destruction.

Då är de mer irriterande att skjuta sönder ett hus nästan totalt så kommer en annan tank/engineer/assault o skjuter 1skott på huset och får Destruction 2.0 med 4-5kills. O man själv inte får en klapp på axeln ens.

Redigerat av Andi_One, 25 March 2010 - 09:16.

Postad 25 March 2010 - 09:20

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Det är synd att dom inte gjort något bakblås på Carl gustav heller. Skulle va fint att kunna plocka någon som kom bakom med kniven samtidigt =) Men då skulle man iofs inte kunna skjuta uppåt heller så

Postad 25 March 2010 - 09:31

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Sry men glöm min tag också :P . Du kan få döda mej med m60 en gång (kanske) om du verkligen vill ha en bra present :D

Dogtag med Voldoo's namn på verkar vara vanligt förekommande här.
Den var inte svår att plocka upp, om man säger så :)

Postad 25 March 2010 - 10:25

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
Äntligen lite game igårkväll, tack Thomasson, Madability och Voldoo och ngn j-ä-v-l-a monkey! (kommer inte ihåg hela sorry dude!) :D för skön kväll. vi vann varenda j-ä-v-l-a match utom en runda har jag för mig!?

kill of the evening måste min M94kill vara när jag fick en FI som hoppade ner och blev smekt i luften och flög tillbaka in i bergväggen ut av kraften från kulan. fan vad jag log :)

mer game 2nite!

Cel OAO!

Redigerat av Unregistered70c626f4, 25 March 2010 - 10:25.

Postad 25 March 2010 - 10:35

Unregisteredefb3b749
  • Unregisteredefb3b749
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Äntligen lite game igårkväll, tack Thomasson, Madability och Voldoo och ngn j-ä-v-l-a monkey! (kommer inte ihåg hela sorry dude!) :D för skön kväll. vi vann varenda j-ä-v-l-a match utom en runda har jag för mig!?

kill of the evening måste min M94kill vara när jag fick en FI som hoppade ner och blev smekt i luften och flög tillbaka in i bergväggen ut av kraften från kulan. fan vad jag log :)

mer game 2nite!

Cel OAO!

Haha

Jag var med ett tag där oxå, dock inte i er squad, riktigt kul.
Började tyvärr i det andra laget av nån anledning men ledsnade rätt fort på tjeckerna(?) jag fick spela med och att hela tiden bli plockad av en Thomasson som låg väldigt långt bort =)

Hoppas vi ses ikväll då!

Postad 25 March 2010 - 11:32

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Men ok, minor och RPG's kanske är lite av ett specialfall då båda väger som små ponnys och tjänar ett liknande syfte.

Vafan kan man rida/äta rpg pch minor?! göra en "True Lies" med rpg kanske :D

Då är de mer irriterande att skjuta sönder ett hus nästan totalt så kommer en annan tank/engineer/assault o skjuter 1skott på huset och får Destruction 2.0 med 4-5kills. O man själv inte får en klapp på axeln ens.

Men det har väl inte du varit med om, jag däremot känner igen det :)

Redigerat av D-J, 25 March 2010 - 13:43.

Postad 25 March 2010 - 13:49

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
hahahaha ja satt o njöt lite medans ja skrev inlägget och tänkte på dig måste ja erkänna, men vafan ja fyllde ju år oxå!
De ska vi inte glömma :)

Postad 25 March 2010 - 14:12

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Äntligen lite game igårkväll, tack Thomasson, Madability och Voldoo och ngn j-ä-v-l-a monkey! (kommer inte ihåg hela sorry dude!) :P för skön kväll. vi vann varenda j-ä-v-l-a match utom en runda har jag för mig!?

mer game 2nite!

Cel OAO!

Haha

Jag var med ett tag där oxå, dock inte i er squad, riktigt kul.
Började tyvärr i det andra laget av nån anledning men ledsnade rätt fort på tjeckerna(?) jag fick spela med och att hela tiden bli plockad av en Thomasson som låg väldigt långt bort =)

Hoppas vi ses ikväll då!

Cel: MonkeySpankr och det var riktigt roligt igår, provade spela lite idag men nu så träffar jag inget. Olämpligt kaffe skyller jag på. Ikväll kan du lita på att vi ses igen, efter 21:00 dyker jag upp. Har lite att ta igen sedan idag då jag sjönk från 1.67 till 1.63 och det är ju inte så bra när man ligger på 4945 kills eller något liknande.

Svan: Jag ber om ursäkt, den är inte rolig den där m95an när den smäller till, det gäller att aldrig stanna till på öppen mark :D

Postad 25 March 2010 - 17:07

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

hahahaha ja satt o njöt lite medans ja skrev inlägget och tänkte på dig måste ja erkänna, men vafan ja fyllde ju år oxå!
De ska vi inte glömma :)

Nej det är inte alla som får en trophy av någon på födelsedagen :D Jag kan ge mig f*n på att det var den som saknades för att få platinum också, eller?

Postad 25 March 2010 - 18:07

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Nu vet jag hur vi kan ge thomasson ammo när det tar slut för honom utan att behöva springa ett helt maraton :)
http://www.youtube.c...h?v=v9PALCGjxsE

Redigerat av vvv, 25 March 2010 - 18:07.

Postad 25 March 2010 - 19:17

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Nu vet jag hur vi kan ge thomasson ammo när det tar slut för honom utan att behöva springa ett helt maraton :)

Ha ha...hur kommer man ens på tanken att pröva detta

Postad 25 March 2010 - 20:03

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
In och lira med er nu!

Postad 26 March 2010 - 00:09

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Börjar bli sugen på att lira squads nu, har skrivit upp mig i ID tråden och hoppas jag kan lira med några av er i veckan. Skulle säga att jag är en hygglig engineer / tank förare.

EDIT: Om någon har tips på guider och bra forum där jag kan snappa upp tips så är det uppskattat. Känns som om jag upptäcker detaljer hela tiden, t.ex. att mitt verktyg kan förstöra fienders stridsvagnar.

Redigerat av Smith, 26 March 2010 - 00:25.

Postad 26 March 2010 - 08:44

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0

Nu vet jag hur vi kan ge thomasson ammo när det tar slut för honom utan att behöva springa ett helt maraton :D

hahaha Ja de kanske är det vi ska lägga några timmars träning på i laget :)

Postad 26 March 2010 - 09:25

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

hahahaha fackin amazing!

Postad 26 March 2010 - 09:42

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
who needs a sniper when u have the shotgun!

jeha vet man vad man ska göra ikväll :D :)

Postad 26 March 2010 - 10:14

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Sådär va de ju på PS3 versionen av Betan. Men de har ju helt klart
ändrat range`n sedan dess.

Postad 26 March 2010 - 10:28

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Är ganska bra range fortfarande tror jag fick 51 som mest i marksman bonus när jag körde lite härom dan. Har även plockat ett par piloter i blackhawken :)

Redigerat av vvv, 26 March 2010 - 10:31.

Postad 26 March 2010 - 10:41

Unregisteredefb3b749
  • Unregisteredefb3b749
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jaja...man får väl fortsätta bli "up close and personal"...
Annars hade det varit nåt att testa ikväll =)

Postad 26 March 2010 - 11:14

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
HÄR finns massa data på hur alla vapen gadgets och fordon beter sig. Är visserligen hämtat från pc versionen men borde ju stämma i stora drag. Det är mycket siffror och mycket kryptiskt men mycket intressanta saker.

Postad 26 March 2010 - 14:19

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Nix pix, detta är inte filmat i betan (ingen BETA-skylt längst uppe till höger)... Dock är detta inte helt overpowering.. Även om skadan/längd borde balanseras lite.. och hur mycket kulan faller.

Postad 26 March 2010 - 14:51

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Nix pix, detta är inte filmat i betan (ingen BETA-skylt längst uppe till höger)... Dock är detta inte helt overpowering.. Även om skadan/längd borde balanseras lite.. och hur mycket kulan faller.

Då är det väl filmat i demot då? :)

Postad 26 March 2010 - 16:30

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0

Klart det inte var filmat i betan.
De spelar ju på PC, o på PC var de Port Valdez som va Beta bana.

Postad 26 March 2010 - 19:55

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
jag tänkte spela några sista matcher ikväll innan jag drar till Thailand imorgon, men det har kommit en hel del annat i vägen (födelsedagskalas exempelvis), så jag lär nog inte hinna det. Så vi syns om 2 veckor grabz! Sitt nu inte för mycket vid PS3:an nu, utan gå ut och njut av den kommande vårvärmen. Adios amigos!

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 26 March 2010 - 22:07.

Postad 27 March 2010 - 11:01

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Blir inget spel för mej heller IDAG eller beror på ska iväg o se leksand spöa aik sen blir man väl herr bladig så då kanske garanden går bättre än vanligt =P . Får se, men varnar redan nu om ja är bladig och spelar bf kommer de mkt svordommar.
Börjar redan skriva som en skit,hur ska de här sluta.. SKÅL iaf :P

Ha en trevlig resa föresten CLoud.. Om du hittar nå trevliga ställen tipsa för ska nog till thai i höst :)

Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 27 March 2010 - 11:08.

Postad 28 March 2010 - 14:47

Unregistered93bbd732
  • Unregistered93bbd732
  • Användare

• 246 inlägg
  • 0
Har ett problem, har köpt limited edition och har använt en vip kod, men vi är ju flera som spelar på olika konton fast på samma ps3, måste man köpa en till för 120 sek? HJÄLP!

Postad 28 March 2010 - 15:41

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Har ett problem, har köpt limited edition och har använt en vip kod, men vi är ju flera som spelar på olika konton fast på samma ps3, måste man köpa en till för 120 sek? HJÄLP!

Du måste ha en för varje konto, en kod per konto (psn)

Postad 28 March 2010 - 19:37

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Det räcker att ett konto har vip-koden på en och samma ps3. Har så här och det har funkat vad jag har fattat iallafall.

Postad 28 March 2010 - 19:47

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Har låst upp allt med engineer och fordon nu. Har börjat med recon och svär som en borstbindare, det första geväret känns som en ärtbössa. Att jag sen siktar som en sopa gör inte saken bättre, men det blir bättre! Något som är oerhört kul är att smyga in i fiendens bas med lite C4 och bara vänta på att dom ska hoppa in i helikoptern! Boom 150 poäng till mig,

Postad 28 March 2010 - 20:11

Unregistered93bbd732
  • Unregistered93bbd732
  • Användare

• 246 inlägg
  • 0

Det räcker att ett konto har vip-koden på en och samma ps3. Har så här och det har funkat vad jag har fattat iallafall.

Ja, jag tycker att det borde funka så men det har det inte gjort hittills :)

Postad 29 March 2010 - 10:15

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Har låst upp allt med engineer och fordon nu. Har börjat med recon och svär som en borstbindare, det första geväret känns som en ärtbössa. Att jag sen siktar som en sopa gör inte saken bättre, men det blir bättre! Något som är oerhört kul är att smyga in i fiendens bas med lite C4 och bara vänta på att dom ska hoppa in i helikoptern! Boom 150 poäng till mig,

M24 (det första reconvapnet) är riktigt bra, många kör med den även fast dom har låst upp alla andra. Du behöver nog träna lite bara. Tänk på att sikta en bit ovanför skallen bara, så ska du se att det går bra.

Postad 29 March 2010 - 10:25

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

M24 (det första reconvapnet) är riktigt bra, många kör med den även fast dom har låst upp alla andra. Du behöver nog träna lite bara. Tänk på att sikta en bit ovanför skallen bara, så ska du se att det går bra.

M24an är nog den bästa reconbössan, skjuter långt och träffar hårt laddar om fort. Skälet till att man använder M95an är nog ljudet, har en liten bit över 1000Kills och jag är fortfarande inte less på ljudet ;)

psn: thomasson

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.