Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 03 February 2011 - 18:57
Haha...schh, säg inget till h0gb3rg1
Vad är han på? Prestige 11 ... 12?
Jag har inte ens kommit till första.
Postad 03 February 2011 - 19:06
Haha...
Vad är han på? Prestige 11 ... 12?
Jag har inte ens kommit till första.
Ja han är på 12, typ 1,5 prestige runda före mig
Postad 03 February 2011 - 21:31
"MASTER SERGANT SHOOTER SERGANT IMPORTANT PERSON OF SERGANT EXTREME! "HAHAHAHAHA så ###### ###### roligt!!!!!!!!!
Postad 03 February 2011 - 22:09
Gå gärna och checka den och skriv vad ni tyckte o.s.v
http://www.youtube.c...h?v=X4SvWdEofzU
Gillar ni den så får din gärna subscriba!
Postad 03 February 2011 - 22:22
Tjenare Gubbar
Då har man lagt ut sin senaste commentary gameplay på black ops
Gå gärna och checka den och skriv vad ni tyckte o.s.v
http://www.youtube.c...h?v=X4SvWdEofzU
Gillar ni den så får din gärna subscriba!
Nu börjar du irritera mig trolljävel!
Postad 04 February 2011 - 09:58
Haha satte nästan morgonkaffet i halsen!
"BLOODY SCREEN!! So real!"
Postad 04 February 2011 - 11:56
Eller inte
Redigerat av Fiddey, 04 February 2011 - 12:37.
Postad 04 February 2011 - 13:03
Redigerat av l2ickard, 04 February 2011 - 17:56.
Postad 04 February 2011 - 23:35
Postad 05 February 2011 - 00:24
Är det inte 30 dagar (e)xbox? Och (e)xbox fick det den 1a februari.Innan min son tjatar hål i huvudet på mig ,vet någon när exakt tid man kan köpa first strike mappsen?!
Postad 05 February 2011 - 01:03
Är det inte 30 dagar (e)xbox? Och (e)xbox fick det den 1a februari.
(e)?
Redigerat av andreassofus, 05 February 2011 - 01:16.
Postad 05 February 2011 - 10:23
Skulle vara lite skojig så på kvällen att skriva ett e(e)?
Postad 05 February 2011 - 22:42
http://www.aftonblad...ticle8512093.ab
Postad 05 February 2011 - 23:33
som jag mistänkte, de e VÅRAT fel vi får skylla oss själva......
![]()
http://www.aftonblad...ticle8512093.ab
Nu är det aftonbladet som skrivit artikeln med. Läser man mellan raderna så får man ju hålla med honom. Han anklagar ju inte de som klagar på att spelet inte funkar utan snarare de som klagar på saker som är implementerade i spelet, t.ex alla som klagar på ghost pro..
Postad 06 February 2011 - 00:46
Nu är det aftonbladet som skrivit artikeln med. Läser man mellan raderna så får man ju hålla med honom. Han anklagar ju inte de som klagar på att spelet inte funkar utan snarare de som klagar på saker som är implementerade i spelet, t.ex alla som klagar på ghost pro..
Ja jag va e smula ironisk när jag la upp artikeln från Aftonho...an....
Postad 06 February 2011 - 02:09
efter ett par timmars spelande hoppade jag över till mw2 och det blev genast roligare med en gång. bättre och roligare vapen och framförallt bättre banor.
Postad 06 February 2011 - 09:28
Postad 06 February 2011 - 12:13
Postad 06 February 2011 - 12:52
Banorna och vapnen har jag inga problem med, det är flytet i spelet som jag inte står ut med. Hade det varit bra hade jag inte sålt spelet.
vad menar du med "flytet"?
det är nåt med dödandet jag inte gillar i de här spelet också, när jag spelar detta känne jag mig som en nybörjare och får knappt död på nån, hinner inte sikta in och skjuta innan jag är död, det problemet hade/har jag inte i mw2
det måste va nåt dom har gjort med spelet som gör det svårare eller?
Postad 06 February 2011 - 13:06
Det är väl hela spelkänslan jag inte gillar med spelet. Sen att laggfördelen är extrem gör inte saken bättre. Det finns ju i alla fps-spel men här är det mer märkbart. Nu har inte jag spelat på ett tag men när jag blev host blev allt mycket sämre, det brukar ju vara tvärtom. Det kanske är patchat nu?
Postad 06 February 2011 - 13:08
ja du menar så ja, kanske är de där lagget som gör at jag inte klarar döda nånDet är väl hela spelkänslan jag inte gillar med spelet. Sen att laggfördelen är extrem gör inte saken bättre. Det finns ju i alla fps-spel men här är det mer märkbart. Nu har inte jag spelat på ett tag men när jag blev host blev allt mycket sämre, det brukar ju vara tvärtom. Det kanske är patchat nu?
hoppas snart att det kommer ett roligt spel som alla här inne kan spela istället för den förstörda COD serien
Postad 06 February 2011 - 13:10
det är nåt med dödandet jag inte gillar i de här spelet också, när jag spelar detta känne jag mig som en nybörjare och får knappt död på nån, hinner inte sikta in och skjuta innan jag är död, det problemet hade/har jag inte i mw2
det måste va nåt dom har gjort med spelet som gör det svårare eller?
Dem har ju höjt HP:n i detta spelet. Detta tycker jag bara är bra då man höjer nivån på skill lite. Räcker inte med 2 lyckosamma skott utan man behöver kunna aima lite också
Postad 06 February 2011 - 13:20
Fast när man får 20 Hitmarks utan att de dör så kan man ju bli lite surDem har ju höjt HP:n i detta spelet. Detta tycker jag bara är bra då man höjer nivån på skill lite. Räcker inte med 2 lyckosamma skott utan man behöver kunna aima lite också
Postad 06 February 2011 - 13:34
Fast när man får 20 Hitmarks utan att de dör så kan man ju bli lite sur
ja det är ju det jag menar
Postad 06 February 2011 - 20:02
Redigerat av Unregisteredee312c77, 06 February 2011 - 20:08.
Postad 06 February 2011 - 22:43
Redigerat av BennySlyden, 06 February 2011 - 22:44.
Postad 06 February 2011 - 23:34
Postad 07 February 2011 - 11:05
Lira HC HQ senare igår på kvällen och då flöt det på bra tyckte jag.massa problem ikväll =( är det bara jag eller är BO helt CP ikväll?
Lite segt innan matcherna startade, men när de startade flöt det på riktigt bra!
Postad 07 February 2011 - 14:23
Riktigt kul! Även om det inte var i närheten av så roligt som vi hade i mw2..
/G
Postad 07 February 2011 - 14:46
Jag undrar eftersom mitt BO har glömt att jag klarat igenom spelet på single player läget och har således inte zombie banan som man låser upp efter att kklarat spelet.
Verkar som den tappar minnet på nått vis
Tur att den inte missar vilken rank man har i multiplayer iaf.
Redigerat av pangemange, 07 February 2011 - 14:49.
Postad 07 February 2011 - 17:33
Är det fler än jag som ibland när det hänger sig och man startar om, är det som om man startar spelet för första gången det vill säga man får ställa in bilden och justera kanterna efter tv`n osv.
Jag undrar eftersom mitt BO har glömt att jag klarat igenom spelet på single player läget och har således inte zombie banan som man låser upp efter att kklarat spelet.
Verkar som den tappar minnet på nått vis
Tur att den inte missar vilken rank man har i multiplayer iaf.
det har hänt mig en eller två gånger tror jag att jag fått ställa in kantjusteringen, har inte kollat om jag har kvar singelplayer statsen. Zombiebanorna har jag fuskat upp så dom har jag inte koll på heller tyvärr
Postad 07 February 2011 - 18:51
Båda segmenten är från samma match och det första klippet är en löjlig knivning medans det andra är en payback på vederbörande samt kompis
http://www.youtube.c...h?v=g6xpunabnbQ
Postad 07 February 2011 - 21:04
Postad 07 February 2011 - 21:54
Kul att spela mot ett helt MHB gäng, man har ju ingen chans i helv*te att vinna... =)
Nej om det är någon som kan få en att ragea så är det vi i MHB. Men du representerade MHB ganska fint ändå.
Postad 07 February 2011 - 23:30
Haha, precisNej om det är någon som kan få en att ragea så är det vi i MHB. Men du representerade MHB ganska fint ändå.
Postad 08 February 2011 - 06:12
Och S&D matchen var fin som vi förlorade fast matchen slutade 4-1 till oss??? Inför sista rundan stod det 4-0, fast det borde stått 3-0.
Sista som hände mig var att konsollen låste sig och jag orkade inte starta om den....
Postad 08 February 2011 - 09:26
Döden hoppas du kunde sova efter jag stängt in dej i ett hörn o snott ditt care package
Postad 08 February 2011 - 10:51
Hur som hade vi det väldigt trevligt igår när vi körde private sniper/tomahawk!
Riktigt kul! Även om det inte var i närheten av så roligt som vi hade i mw2..
/G
Synd bara att Ekaa va tvungen att fuska så dant!!
Postad 08 February 2011 - 12:12
Ja bra lir igår kväll, vart lite knivigt en match Demolition på Firing Range, då en annan började matchen med att larva sig och skjuta ner varenda liten sak på himlen (låste ju upp Ghost Pro iaf)
Haha ja jag började undra vem fan det var som snodde alla mina spy planes
Hade en jäkla tur med sentry gun challengen för ghost pro igår.
I kort version: jag dör och ser att dem smäller upp en sentry gun. Får panik och börjar tokruscha från eget spawn in i fiendens spawn. Springer förbi flera lätta kills, viftar frenetiskt med knivjäveln och lyckas ta sentry gun:en. Precis i detta ögonblick blir man nermulad av ett helt fiendelag i ryggen. Och för att göra det lite mer svettigt så har man inte ens marathon pro. "MEN SPRING GUBBJÄVEL!"
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
1 film
32 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?