Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 18 November 2011 - 11:49

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Fan vad bra, får ta ett besök hem till polaren i eftermiddag så man kan prova lite MP också (lånade hans skiva för att testa SP).

Postad 18 November 2011 - 11:53

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Någon som har Boostad lite för mycket?
http://bf3stats.com/...lll---DAR---lll

Känns inte helt rimligt...

Postad 18 November 2011 - 13:08

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Högberg jag tror inte du har lärt dig sikta, då vi spelade gay-core ;)

Jag får ångest varje gång jag spelar detta spelet. Kan inte ni andra rävar komma över till det allsmäktiga BC2?

Postad 18 November 2011 - 13:26

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Jag får ångest varje gång jag spelar detta spelet. Kan inte ni andra rävar komma över till det allsmäktiga BC2?

Är det några som spelar fortfarande?

Postad 18 November 2011 - 13:49

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Är det några som spelar fortfarande?

japp :)

jag och kylspray, o några till :(

Postad 18 November 2011 - 15:07

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

jag saknar er :) finns mycket som man blir irriterad på i detta spel men känner ändå att helhetsupplevelsen slår allt annat ändå när det gäller MP och krig :)

hoppas du och ni kommer över ändå i framtiden :)

Postad 18 November 2011 - 15:59

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Någon som har Boostad lite för mycket?
http://bf3stats.com/...lll---DAR---lll

Känns inte helt rimligt...

Det är bara fel på bf3stats, för på battleloggen så har han högst vanliga poäng...

Postad 18 November 2011 - 16:12

Unregisteredfe11592c
  • Unregisteredfe11592c
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Det är bara fel på bf3stats, för på battleloggen så har han högst vanliga poäng...

Fast kolla på denna matchen: http://battlelog.bat...72/4/353795152/
Rätt saftiga poäng!

Postad 18 November 2011 - 16:25

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

DAR statpaddar, inte rimligt med nästan 5000 poäng i minuten :) Finns så oerhört många som statpaddar i det här spelet, det roliga är ju att de är så lätt att hitta dom på battlelog, var lite svårare i BC2 men nu står ju allt i klartext.

Finns dessutom flera som heter DAR med olika kombinationer bara gå in och kolla under Awards så ser man vad de sysslat med :)

http://battlelog.bat.../348978354/ps3/

http://battlelog.bat.../353881480/ps3/

Finns säkert någon till också :)

Redigerat av Ola Thomasson, 18 November 2011 - 16:28.

Postad 18 November 2011 - 21:35

Unregistered100d4227
  • Unregistered100d4227
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Fasiken alla dessa tomma servrar, man e ju ofta bara ett par som smyger runt efter varandra... :ph34r: <_<
Om det finns några som fortfarande lirar BC2 så får ni gärna lägga till mig
PSN: dixib

Hoppas vi ses snart på slagfältet B)

Postad 19 November 2011 - 00:32

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
The DICE team are hard at work supporting Battlefield 3. To date, we have implemented several server updates to improve stability and performance. Next week we are publishing a significant Battlefield 3 client update for the PC. Console patches take a bit longer due to the certification requirements for console content, but it will follow shortly after the PC update.

So what’s in the PC patch? You’ll see improved polish, stability, weapons balancing, squad control functionality, user interface enhancements, and several feature enhancements that address feedback the community has provided to date – plus we’re removing the so called “negative mouse acceleration” that some of you have experienced.

Regarding cheating and boosting, we continue to analyze data to identify and hold accountable (ban, wipe stats) players that cheat or boost. We’ve received questions about what to do when faced with unsportsmanlike conduct in Battlefield 3 – the best course of action is to click the warning sign next to their profile name in Battlelog, or head to the EA Help Desk and report your issue. These leads will enable us to follow up on the report.

We appreciate all the feedback. Keep it coming to help us with future improvements. Check back next week to confirm the patch launch date and the detailed fix list. Thanks for playing and sharing your feedback with us!

kommer inte bli glad förren man själv provat och ser att dom har förbättrat aimen. men det låter ju bra ;)

Postad 19 November 2011 - 01:55

Unregistered1149
  • Unregistered1149
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Det här med platoons i battlelog, kommer man kunna lira klanmatcher?
/tekknoapa i bf3/bc2

Postad 19 November 2011 - 02:02

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
I nuläget går det ju inte men det lät ju i förväg som det var de som var tanken. Men sedan spelet släppts har man inte fått någon konkret info om det. I nuläget går det inte ens att skapa privata matcher, men antagligen jobbas det på denna biten. Är ju möjligt att det ligger något med i patchen som kommer nu i de närmaste.

Postad 19 November 2011 - 06:03

Unregistered1149
  • Unregistered1149
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Vore ju galet kul, inte lirat klanmatcher sen bf 1942.. Sitta i TS för matchgenomgång, fördelning av roller, rita taktik karta etc, saknar den tiden! Nåja, ska kanske börja med att slipa skills, 0.5 kdr (förbannade aim) duger inte.
Undrar hur MHB skulle stå sig. :-)

Btw, sitter å lirar 3m från en 90" proj, kanske ingen fördel.. Finns det någon optimal kombo på avstånd och bildstorlek för denna typ av lir?

Postad 19 November 2011 - 17:37

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

• 409 inlägg
  • 0

Vore ju galet kul, inte lirat klanmatcher sen bf 1942.. Sitta i TS för matchgenomgång, fördelning av roller, rita taktik karta etc, saknar den tiden! Nåja, ska kanske börja med att slipa skills, 0.5 kdr (förbannade aim) duger inte.
Undrar hur MHB skulle stå sig. :-)

Btw, sitter å lirar 3m från en 90" proj, kanske ingen fördel.. Finns det någon optimal kombo på avstånd och bildstorlek för denna typ av lir?

Janne? Mayhem...?

Jag själv kör med projje och sitter jag 3,5m från en 95" duk och ser alla skavanker i grafiken extra mycket, vill inte komma närmare... ^_^

Postad 19 November 2011 - 23:31

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det finns nåt att göra åt input lag? Jag ställde ner från 1080 till 576 som jag läste någonstans och nu är det spelbart men ser riktigt illa ut. Det är inte spelbart på ett roligt sätt när jag har 1080.

Postad 20 November 2011 - 02:06

Unregistered1149
  • Unregistered1149
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Janne? Mayhem...?

Jag själv kör med projje och sitter jag 3,5m från en 95" duk och ser alla skavanker i grafiken extra mycket, vill inte komma närmare... ^_^

Haha, tjena Fjant! Det var verkligen inte igår! Snarare 6-7 år sen? :-)
Försökte lira på 50 tum ikväll men det gick ju inte..

Redigerat av Unregistered1149, 20 November 2011 - 02:09.

Postad 20 November 2011 - 11:07

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
okej, sen första releasekväll man gjorde en serversearch varför får man knappt 3 listor med servrar när man släpper fritt på allt utom region? borde ju få hundratals servrar men får inte ens 50st...

spela nu var helt mongo, all HUD försvann! och jag sprang runt utan squad och kunde inte döda någon som jag såg på 5 min!

sen konsolfrys 3 ggr. nä tror jag gör något annat nu....

Postad 20 November 2011 - 11:15

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
*Whisper in the shadows goes "Baaaad cooompaaannny 2"* :)

Postad 20 November 2011 - 14:39

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Är nog bäst man tar upp bfbc2 igen.har redan mördat en handkontroll pga av frustrationen bf3 kan framkalla.hoppar nog in i gamla träsket ikväll.

Postad 20 November 2011 - 16:21

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om det finns nåt att göra åt input lag? Jag ställde ner från 1080 till 576 som jag läste någonstans och nu är det spelbart men ser riktigt illa ut. Det är inte spelbart på ett roligt sätt när jag har 1080.

Vad jag har förstått jobbas det med att inkludera en fix av input-lag i en kommande patch.

Drog igång spelet på min nya projektor och fick återigen bekräftat att input-lag varierar beroende på vilken tv/monitor/projektor du har PS3an kopplad till.
Spelkontrollen laggar (av någon märklig anledning) mer på min plasma än vad den gör på min projektor eller led-monitor (720p på alla).

Håller med om att 576p inte är acceptabelt, även om spelbarheten ökar.

Postad 20 November 2011 - 16:53

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Inte lirat på över en vecka. Spelet känns helt enkelt inte speciellt kul med input lag, styrningen med siktet och annat mindre lyckat. Kanske det blir bättre efter diverse patchar.

Postad 20 November 2011 - 16:55

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
in igen och han inte ens joina ett game förren konsolen totaltfrös igen... 4e gången på under 10 timmar.. och detta händer enbart med BF3.

Postad 20 November 2011 - 17:13

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
För att väga upp allas probleminlägg så ville jag bara berätta att det numera fungerar prickfritt för mig. Inget rubber banding, inget input-lag, inga frysningar av konsollen och aldrig utkickad från servern. Allt detta hände mig i början också men har inte hänt på cirka 2 veckor.

Däremot tycker jag fortfarande inte om accelerationen på siktet, men det verkar det ju som att dom ska patcha bort. Sen är ju fortfarande tactical light jädrans saftig och lite andra småsaker som man kan irritera sig på. Men mycket av detta kommer ju försvinna i framtida patchar.

På det stora hela älskar jag spelet och ser ingen som helst anledning att gå tillbaka till BC2 igen. :)

Postad 20 November 2011 - 17:30

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
5:e gången den fryser han inte spela en map ens.......... provar en gång till sen skiter jag i det för ikväll. skulle det hända samma imorgon och mer så är det nog konsolen i kombination med att DICE's spel som vi vet äter konsoler.

Postad 20 November 2011 - 20:51

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Spelade lite tidigare idag. Mötte någon som hette typ "Henke-Benke" eller liknande, han hade iaf MHB-taggen. Efter en stund kom h0gb3rg1 också in på motståndarlaget när vi spelade Kharg Island. Tänkte att det skulle bli trevligt med lite värdigt motstånd, men h0gb3rg1 stack efter bara en stund. Vi får helt enkelt göra upp nästa gång! :) Alltid kul att möta folk som man vet vilka dom är. Man skärper sig lite extra då. :)

Postad 20 November 2011 - 21:03

darth väder
  • darth väder
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Tja! Är det värt att köpa Limited Edition? Tänkte nämligen springa ner på Hemmakväll och köpa det men de har bara "vanliga" versionen och jag vill spela IKVÄLL!! :P

Postad 20 November 2011 - 22:45

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Vad jag har förstått jobbas det med att inkludera en fix av input-lag i en kommande patch.

Drog igång spelet på min nya projektor och fick återigen bekräftat att input-lag varierar beroende på vilken tv/monitor/projektor du har PS3an kopplad till.
Spelkontrollen laggar (av någon märklig anledning) mer på min plasma än vad den gör på min projektor eller led-monitor (720p på alla).

Håller med om att 576p inte är acceptabelt, även om spelbarheten ökar.

Ok bra, hoppas det.

Postad 21 November 2011 - 07:21

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Spelade lite tidigare idag. Mötte någon som hette typ "Henke-Benke" eller liknande, han hade iaf MHB-taggen. Efter en stund kom h0gb3rg1 också in på motståndarlaget när vi spelade Kharg Island. Tänkte att det skulle bli trevligt med lite värdigt motstånd, men h0gb3rg1 stack efter bara en stund. Vi får helt enkelt göra upp nästa gång! :) Alltid kul att möta folk som man vet vilka dom är. Man skärper sig lite extra då. :)

Tänkte spela lite ikväll typ vid 20-21 tiden, alla som är sugna eller liknande kan ju lägga till psn: felicia6

Postad 21 November 2011 - 07:55

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Tja! Är det värt att köpa Limited Edition? Tänkte nämligen springa ner på Hemmakväll och köpa det men de har bara "vanliga" versionen och jag vill spela IKVÄLL!! :P

Mig veterligen så var limited edition bara för förbokning...

Postad 21 November 2011 - 09:00

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0

Mig veterligen så var limited edition bara för förbokning...

Ja, en förbokning med expansionen inkluderad (när den nu kommer...).

Postad 21 November 2011 - 09:01

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Ja, en förbokning med expansionen inkluderad (när den nu kommer...).

Kommer i December.

Postad 21 November 2011 - 10:52

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Använder ni IRNV scoop när ni spelar? Jag har använt den en del till min m249 och tycker nästan den är lite för bra ibland. Men det positiva är att man kan plocka campers lätt.

Postad 21 November 2011 - 11:04

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

• 409 inlägg
  • 0

Använder ni IRNV scoop när ni spelar? Jag har använt den en del till min m249 och tycker nästan den är lite för bra ibland. Men det positiva är att man kan plocka campers lätt.

Jupp jag kör den med m249, men de ska enligt rykten ändra den i nån kommande patch så den inte blir lika OP.

Postad 21 November 2011 - 11:04

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Majoriteten använder väl IRNV nu för tiden? Tycker mig se det siktet på varenda killcam. Jag tycker det är lite överdrivet bra, det borde endast fungera i mörka miljöer.

Postad 21 November 2011 - 11:31

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Jag spelade Grand Bazaar igår och det är nog första gången jag gjort en riktig ragequit. Det började med att det var obalanserat och de andra var tre mer i sitt lag. Sedan väljer alla attackers att gå på den första mcom-stationen. Ni som spelat rush på Grand Bazaar vet att det kan bli lite tjockt i vissa gånger och efter att hela laget dött sisådär fem gånger på raken av rpg/granat-nissar så fortsätter de att springa exakt samma väg för att gå döden till mötes ännu några gånger. Själv så försöker jag och en kompis gå en annan väg men vi får aldrig några gensvar från de andra. De vill tvunget gå samma väg som förut. Vissa är bara för dumma...
På en annan bana som vi spelade igår var motståndarna riktigt bra på tanks och gick totalt berserk på hela vårt lag. Trots detta så var det ingen som insåg vitsen med att förstöra tanksen och det var bara jag som lönlöst försökte ta bort dem med mina rpgs. Men jag fick såklart inget understöd utan det slutade med en rape på den banan också.

Postad 21 November 2011 - 11:34

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Majoriteten använder väl IRNV nu för tiden? Tycker mig se det siktet på varenda killcam. Jag tycker det är lite överdrivet bra, det borde endast fungera i mörka miljöer.

DICE har sagt att dom ska balansera IRNV i kommande patch, dock inte på vilket sätt.

Redigerat av stabbe, 21 November 2011 - 11:34.

Postad 21 November 2011 - 11:55

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0

Ja, nyttan med att spotta fiender är borta när de ändå lyser upp som julgranar.

Postad 21 November 2011 - 12:01

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Jag spelade Grand Bazaar igår och det är nog första gången jag gjort en riktig ragequit. Det började med att det var obalanserat och de andra var tre mer i sitt lag. Sedan väljer alla attackers att gå på den första mcom-stationen. Ni som spelat rush på Grand Bazaar vet att det kan bli lite tjockt i vissa gånger och efter att hela laget dött sisådär fem gånger på raken av rpg/granat-nissar så fortsätter de att springa exakt samma väg för att gå döden till mötes ännu några gånger. Själv så försöker jag och en kompis gå en annan väg men vi får aldrig några gensvar från de andra. De vill tvunget gå samma väg som förut. Vissa är bara för dumma...
På en annan bana som vi spelade igår var motståndarna riktigt bra på tanks och gick totalt berserk på hela vårt lag. Trots detta så var det ingen som insåg vitsen med att förstöra tanksen och det var bara jag som lönlöst försökte ta bort dem med mina rpgs. Men jag fick såklart inget understöd utan det slutade med en rape på den banan också.

Exakt sånt här vill jag ju lära mig att samarbeta för att komma runt. Det har ju tyvärr inte varit så lätt att lära sig att jobba ihop bra som ett team nu på BF3 med ingamechatten som den är (hade ju räknat med att vara grymt på samarbete nu efter några veckor med BF3, men det har liksom inte gett en nybörjare som mig jättemycket hittills...) och eftersom jag aldrig kört något avancerat samarbete så fattar man ju inte vad de andra vill när man inte kan snacka.. Kroppsspråket (tycker ju iaf jag) är sjukt svårt att avläsa i ett spel..hehe.. Men jag är förvisso inte så j-vla dum att jag springer samma död till mötes flera ggr, man ser ju på minimapen vart lagkamraterna dör, då försöker man ju gärna ta sig dit från ett annat håll..

Så hur gör man, grundläggande? Håller man ihop tätt i en squad eller alltid växelvis framryckning, eller olika håll runt en byggnad eller vad är effektivast? Det enda jag lyckas bra med är att kasta ur mig ammo till teammates, men det är ju inte någon raketforskning att lista ut själv..haha

Postad 21 November 2011 - 12:19

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Nyttan med att spotta finns ju alltid kvar eftersom det hjälper hela laget, det ger en fingervisning om vad för understöd som behövs vid olika positioner.

Postad 21 November 2011 - 15:39

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Jag kör enbart med IRNV, finns inget annat man behöver använda. Perfent att använda mot sorkar i buskar som tror att dom kan ligga där och vara osynliga...

Det skulle ju "räcka" med att dom gör om det till en svartvit variant, typ samma som sitter i tanks och liknande så blir den ju mindre uppenbar. Som den nu är med gula objekt på grön bakgrund är ju som en blind har fått synen tillbaka.

Postad 21 November 2011 - 15:45

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Jag kör enbart med IRNV, finns inget annat man behöver använda. Perfent att använda mot sorkar i buskar som tror att dom kan ligga där och vara osynliga...

Det skulle ju "räcka" med att dom gör om det till en svartvit variant, typ samma som sitter i tanks och liknande så blir den ju mindre uppenbar. Som den nu är med gula objekt på grön bakgrund är ju som en blind har fått synen tillbaka.

Vad är de för fel på sorkar nu då.... B)

Kanske är bara en felaktig kännsla men är de inte sämre men folk som spottar FI vs BFBC2?

Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 21 November 2011 - 15:46.

Postad 21 November 2011 - 16:03

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Jo, det känns som det är mycket ovanligare att folk spottar i bf3, men det har nog också att göra med att spot-systemet är annorlunda, folk är ju bara 3d-spottade så länge den som spottade kan se fienden, att den försvinner snabbare osv.

Postad 21 November 2011 - 16:23

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Ja, det märks tydligt att spottningen försvinner när den som spottat inte ser dem längre. Jag gillar det. Tror jag.. :) Fast inte alltid..*s*

Postad 22 November 2011 - 08:10

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
Känns som det nästan är omöjligt att komma i en squad som spelar för att vinna,OM det inte är MHBare som man spelare med. Det ska campas i buskar med RECON, det står alltid en squad eller ännu flera för att vänta på att ta över en chehckpoint, men ingen vågar bli offensiv, för dom kan dö! ...................... who gives a shit, kan jag vilseleda FI genom lite skjutande och döda ngn innan jag dör så resten ut av laget kan påbörja samarbete med att ta över en checkpont eller MCOM så har jag inga problem med det. Otroligt har det varit senaste dagarna, igår sista matchen fick jag med OWC försöka aktivera MCOM 2A på OF. inte en enda jävel hjälpte att försvara efter hjälpa en. efter 7e försöket blev det liksom inte kul längre och man tackade för att rundan var slut. 9-15 visar det mesta vad som händer om man inte spelar med MHBare som samarbetar och spelar offensivt och smart. jag själv fick ett PM ut av en fransk kille i måndags som tackade för att jag reparerade hans tank om och om igen för så vi kunda ta checkpoints efter checkpoints, han var helt galet glad då han aldrig fått hjälp innan.

Nä hoppas på bättringar ut av alla spelare när fler har nått högre rank och kanske spelar teamplay för att vinna och inte spelar enbart 100% för att levla up..... hoppas iaf :)

fler som känner samma sak ?

Postad 22 November 2011 - 08:22

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Känns som det nästan är omöjligt att komma i en squad som spelar för att vinna,OM det inte är MHBare som man spelare med. Det ska campas i buskar med RECON, det står alltid en squad eller ännu flera för att vänta på att ta över en chehckpoint, men ingen vågar bli offensiv, för dom kan dö! ...................... who gives a shit, kan jag vilseleda FI genom lite skjutande och döda ngn innan jag dör så resten ut av laget kan påbörja samarbete med att ta över en checkpont eller MCOM så har jag inga problem med det. Otroligt har det varit senaste dagarna, igår sista matchen fick jag med OWC försöka aktivera MCOM 2A på OF. inte en enda jävel hjälpte att försvara efter hjälpa en. efter 7e försöket blev det liksom inte kul längre och man tackade för att rundan var slut. 9-15 visar det mesta vad som händer om man inte spelar med MHBare som samarbetar och spelar offensivt och smart. jag själv fick ett PM ut av en fransk kille i måndags som tackade för att jag reparerade hans tank om och om igen för så vi kunda ta checkpoints efter checkpoints, han var helt galet glad då han aldrig fått hjälp innan.

Nä hoppas på bättringar ut av alla spelare när fler har nått högre rank och kanske spelar teamplay för att vinna och inte spelar enbart 100% för att levla up..... hoppas iaf :)

Ja, dåligt med teamwork... iaf när jag lirar på ps3... på PC funkar alltid teamworken för mig... men kan bero på att vi har en egen server, och brukar vara fullt med folk man känner... :)
Går det inte hosta server på konsollversionen på nåt sätt..? hade varit grymt om Minhembio hade haft en egen ps3 server ju! :)

Postad 22 November 2011 - 08:51

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Killar, nu har jag blivit övertalad av "lillhögis" att köpa BF3.
Första intrycket är att det är grym grafik och grymt ljud.
Svårt att styra men det komemr nog att ge sig efter några timmars spelande.
Sugigt att det inte går att använda headsetet. Då jag har WIndows mobile funkar inte Skype på mobilen, så ni vet.

Postad 22 November 2011 - 09:05

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Men på slutet av dagen måste det gått rätt så bra? Tyckte att det bara var MHBare som var MVP.
Även om det satt långt inne på "kanal/hamn" banan...

Killar, nu har jag blivit övertalad av "lillhögis" att köpa BF3.
Första intrycket är att det är grym grafik och grymt ljud.
Svårt att styra men det komemr nog att ge sig efter några timmars spelande.
Sugigt att det inte går att använda headsetet. Då jag har WIndows mobile funkar inte Skype på mobilen, så ni vet.

Grym grafik vet jag inte, det beror väl lite var man jämför med?
Headset funkar men inte klockrent.
Det som är svårast att styra är helikoptern...

Postad 22 November 2011 - 10:12

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Patchning idag på PC, kommer till konsol senare. Ska in och kolla hur irnv ser ut ikväll.

http://battlelog.bat...54624754374621/

Postad 22 November 2011 - 10:22

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Jag kör iof enbart conquest men där tycker jag nog dom flesta spelar för att ta flaggor även om det bara är randomfolk inne.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.