okey!
Kanon.
Redigerat av Unregistered757ca215, 05 January 2013 - 20:45.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Startad av
Bakerman
, Mar 24 2010 22:28
35062 svar till detta ämne
Postad 05 January 2013 - 20:41
Kanon. Redigerat av Unregistered757ca215, 05 January 2013 - 20:45. Postad 05 January 2013 - 22:49
Galet bra ljud i filmen, bland det bästa surroundljud jag har hört faktiskt. Fanns även trevlig umpf i den på sina ställen.
Postad 05 January 2013 - 22:59
Kul! Någon gång kanske jag också blir övertygad av någon trevlig prick att se den jag med.
Jag och Parl avverkade Draktränaren och 9 idag. Välbekanta umpfar i dem. Postad 06 January 2013 - 17:04
Tråkigt med kabeldragning ju. Tar sådan tid med att koppla allt efter målningen. Vill ju få det snyggt med...
Postad 06 January 2013 - 19:49
Inbränning? Om så, är där inget menyval som kan köra rensningsprogram?
Redigerat av Nattlorden, 06 January 2013 - 19:49. Postad 06 January 2013 - 19:55
Det är en LCD, polaren köpte en precis likadan när vi handlade våran och deras ser likadan ut men våran är ändå bytt panelen i två gånger, Philips kvalité
Postad 06 January 2013 - 20:35
Tur att i alla fall din projje är fräsch !! Postad 06 January 2013 - 20:51
De skulle fortsatt med crt, det var de duktiga på. Postad 06 January 2013 - 22:06
Ja eller varför inte fortsatt köra bilar på gengas eller ännu bättre fortsatt med häst och vagn.
Postad 06 January 2013 - 22:15
Jo är det inte det ena så är det det andra, men tippar på att det blir en Panasonic st50 eller möjligtvis en vt50.
Bara kikat på vt50 än och det såg verkligen inte dumt ut. Postad 06 January 2013 - 22:18
Har du sett en full-hd crt någon gång? Fördelen plasma/lcd har är att de tar mindre plats, inte specifikt bildkvaltén. Postad 07 January 2013 - 04:03
Sket sej med sömnen i natt.
Har nog kanske varit ledig lite för länge. Somna vid halv fem när klockan ringer vid sju är nog ingen hit. Tog en kopp kaffe nu istället. FRUKTANSVÄRT frustrerande... Postad 07 January 2013 - 05:43
Två dagar i rad la man sig runt 23 tiden och somnade runt 1...
Hoppas man däckar av när man kommer hem Postad 07 January 2013 - 10:56
Jag har också haft ett **** att somna om kvällarna senaste tiden. Detta resulterar tyvärr i att jag inte kommer upp på morgonen :/
Postad 07 January 2013 - 14:05 haha där sket sig planerna Glömde att man ska på bio med lillgrabben "Sune i Grekland" Postad 07 January 2013 - 15:27
Jag är helt förstörd nu. Känner mej nästan full.
Men nu kan jag ju inte lägga mej. Då skiter det sej ju i natt också... Postad 07 January 2013 - 18:02
Ingen aning. Jag går inte på bio. Det finns ingen ju pausknapp.
DIY-stereobänk. IKEA Faktum 50cm köksskåpsstomme + Clas Ohlsonhjul + spillsten från jobbet = 100% funktion för mig.
Postad 08 January 2013 - 08:22 Föredrar se film hemma Ps. Jag höll mig vaken Smidigt media skåp. Hur är Denon med värme utvecklingen vid högre påfrestning? Redigerat av RobNB, 08 January 2013 - 08:27. Postad 08 January 2013 - 08:30
Det vet jag inte. Jag använder ju inte de interna slutstegen. Men den är ljummen på tomgång.
Postad 08 January 2013 - 09:47
Brallan kanske snart är dags att kolla efter nytt jobb, några är här för att ta över nu.
http://youtu.be/3RBSkq-_St8 Postad 08 January 2013 - 13:04
Riktigt grym!
Sitter och lyssnar på Pink´s - Try som är en riktigt skön låt egentligen basslingan som går är rejält gung i. Men vafan det händer ju inget i låten, stampar aldrig ifrån är detta en av dessa tokkomprimerade låtar som fått se sig förstörda? Postad 08 January 2013 - 14:55
Hej hopp !
jag har inte tillgång till infon just nu och vill köpa säkringar, någon som vet vad det är för säkringar till boomer/woofer på i32s ? jag har alltså en gemensam säkring för boomer och woofer, och vill köpa sådanna och undrar vad det är för tålighet dom ska ha ? tänkte köpa innan det är dagt att åka hem för dagen Postad 08 January 2013 - 19:29
Hade en sömnlös natt igår natt igen. Har haft det titt som tätt ett tag.
Funkar inget bra när man ska kroppsarbeta.. För ett tag sen hade jag en kund som är läkare. Skitbra. Eftersom jag har hans privata nummer ringer jag direkt till honom när det är något. Var hos honom idag, och fick tabletter. Tänker inte knapra sömntabletter jämt, men dom nätterna som jag bara ligger och glor i taket timme efter timme lär det vara gött att ha. Läste bipacksedeln nu. Helt sjukt... Vanliga biverkningar (förekommer hos fler än 1 användare av 10): Psyke: Synvillor (hallucinationer), upprördhet, mardrömmar Nerver: Sömnighet under den påföljande dagen, avtrubbade känslor, minskad vaksamhet, trötthet, huvudvärk, yrsel, minnessvårigheter som kan förenas med olämpligt beteende, förlust av muskelkoordination, försvårad sömnlöshet Öron: Svindel med balansförlust (vertigo) Magtarmkanalen: Diarré, illamående, kräkningar, buksmärta Allmänna symtom och symtom vid administreringsstället: Utmattning Tänk om man skulle få alla. Då är det nog fan bättre att vara sömnlös va ? Postad 08 January 2013 - 20:23
Ja... det utgår jag ifrån om den spelas på radio. Postad 08 January 2013 - 20:48
O fy fasen o jag som tagit sömntabletter förr, då jag hade sömn rubbningar... Men förhoppningsvis så slipper du dessa biverkningar. Men vet i tusan endå låter rätt hemskt om man råkade ut för ens en av alla de biverkningarna... Hoppas du kan sova inatt utan att behöva ta tabletter. Mvh Postad 08 January 2013 - 20:50
"minnessvårigheter som kan förenas med olämpligt beteende" Haha vafan?
Kul att vakna upp och vara alá the hangover Redigerat av Unregistered521360b2, 08 January 2013 - 20:52. Postad 08 January 2013 - 20:57
Testar du att gå upp kl 06 även om du snarkat in kl 04 så skall du se att det vänder sig, gör det inte det då så kan man testa med ett sånt latjo piller men se för fan till att inte ta en wirre ihop med dom.
Postad 08 January 2013 - 21:23
Powerwalk pass på 5km med några ggr av denna
När den kom upp så fick den gå om några ggr, härlig tempo... Postad 08 January 2013 - 21:34
3 Hårda träningspass eller typ löpträning några gånger i veckan är inte fel för vare sig sömn, kropp eller själ.
Postad 08 January 2013 - 21:43
Höll på att skriva att det var en bra resumé på hur jag mår, men sen hittade jag några på listan jag inte har som tur är. Sömnlös är inte speciellt mycket bättre, i alla fall inte om man tillbringar tiden med att försöka sova. Vet man om att man inte kommer att sova kan man ju hitta på något bättre än att vrida sig av och an i bingen... Postad 08 January 2013 - 21:52
Inkognito, vad i heeeela heeelvetes är det för galet dålig skit!
Jag förstår Mr cowboy/Dark Knight/ Van Helsing temat lite bättre nu Postad 08 January 2013 - 23:10
"Sömngång och liknande beteende, såsom att köra bil, laga och äta mat, ringa telefonsamtal eller ha sex i sömnen, utan att minnas händelsen efteråt, har beskrivits av patienter som tagit zolpidem och inte har varit tillräckligt vakna." Postad 08 January 2013 - 23:16
Jag frågade omm jag kunde ta en wirre till dom. Hanmense att jinte kommer att dö, men det är väl inte att rekommenera. Tog en tablett påred test för typ en kvart sen. Känner mej hög som fan, meni nte ett dugg tröttt... Det skulle ju ta en timmme innan fu effekt ju.. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !! Dethär var kUUUuuL !! Jag rör mej jätteelångsammt, Ser lite dpligt... Kanske är dagsatt börtsa tändera. Postad 09 January 2013 - 08:45
Attans, det är inte meningen. Då får jag komma på något mer komplicerat. Postad 09 January 2013 - 14:15
Snabb fråga. Är det farligt för ett baselement att spela en 5hz-ton, på något mer sätt än att det kan bottna?
Det känns som att det är svårt att bränna talspolarna, med tanke på att elementet rör sig så lite...? Postad 09 January 2013 - 15:36 Okej, tack för svar! Måste bara fråga varför, om elementen slår långt ifrån sitt xmax, vad är det då som kan skadas? Postad 09 January 2013 - 18:56
Det beror på om mer värme tillförs talspolen än den fixar att kyla bort. Överhettning kan du säkert gissa dig till vad det kan göra. Postad 09 January 2013 - 21:08
Testade köra sinussvepet från http://www.lts.a.se/lts/ljudfiler och konstaterade att hela lådan gungar på de riktigt låga fekvenserna (tyvärr ser jag inte vilka frekvenser det är. Känns som att SD-fötter inte är "the shit" till en baslåda. Skall testa på nytt med standardtassarna istället.
Tror inte att grannarna är så förtjusta i det, frugan ropade från undervåningen att det dånar och vibrerar som fan Postad 09 January 2013 - 21:13
SD-fötter ÄR da shit för basmoduler, men basmodulen bör ha stor massa i förhållande till den rörliga massan också.
Postad 09 January 2013 - 21:55
Ja, helst vill man ju hamn på 1000x högre vikt på låda är på den rörliga massan hos elementet, men det verkar svårt att åstadkomma, men en 200x bör gå att fixa till. 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |