Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Nokia N95 *

2779 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 september 2007 - 20:11

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
ok som jag skrev tidigare så har jag ett 4gb sandisk sdhc vad det gäller snabbhet på läsa och skriva till det så har jag inte några som helst klagomål hitills. Skall prova och spela in till teleminnet och se om det blir någon skillnad

Postad 05 september 2007 - 20:12

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1 229 inlägg
  • 0

ok som jag skrev tidigare så har jag ett 4gb sandisk sdhc vad det gäller snabbhet på läsa och skriva till det så har jag inte några som helst klagomål hitills. Skall prova och spela in till teleminnet och se om det blir någon skillnad

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt vad jag spelade in till. 4gb sandisk alltså.

Postad 05 september 2007 - 20:13

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
stafancrs--> :( :P spelar du in på minneskortet? inga annorlunda inställningar? tar för givet att du har senaste firmware.

Postad 05 september 2007 - 20:18

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1 229 inlägg
  • 0

stafancrs-->  :(  :P  spelar du in på minneskortet? inga annorlunda inställningar? tar för givet att du har senaste firmware.

<{POST_SNAPBACK}>

Spelar in på minneskortet, högsta videokvalitet. Har inte hållt på och ställt in några specialsaker öht på min telefon.

Har den senaste "3-firmwaren" (dvs den första släppta uppdateringen).

Postad 05 september 2007 - 20:20

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
hmm ja inte hjälpte det fortfarande 9,9fps vad gör man? kan ju inte lämna in den till nokia och säga att den spelar in med 9,9fps istället för 30. får väl vänta på nästa firmware och hoppas den gör underverk med min n95

Redigerat av stinger32, 05 september 2007 - 20:26.

Postad 05 september 2007 - 20:36

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1 229 inlägg
  • 0

hmm ja inte hjälpte det fortfarande 9,9fps vad gör man? kan ju inte lämna in den till nokia och säga att den spelar in med 9,9fps istället för 30. får väl vänta på nästa firmware och hoppas den gör underverk med min n95

<{POST_SNAPBACK}>

Varför kan du inte det?

Postad 05 september 2007 - 20:47

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Precis, varför inte?

Postad 06 september 2007 - 20:01

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

någon som vet om det funkar med 6GB minneskort i luren? 

SanDisk 6GB

<{POST_SNAPBACK}>

Största frågan är ju, har de någonsin haft detta i lager ?? Eller bara lagt in 17/8 i väntan på att det skall släppas från tillverkaren?

Som jag förstått skall både 6 & 8 GB som kommer funka eftersom det är SDHC kort och Nokia N95 fixar just SDHC kort.

Postad 07 september 2007 - 08:06

ottohans
  • ottohans
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Min varierar vad det gäller bilder / s. Vissa filmer är 30 b/s och vissa är 15 b/s. Så ere, tro om det eminneskortet som e lite visset ibland.

<{POST_SNAPBACK}>

har samma, dom flestapå 30 men en del på 15

Postad 07 september 2007 - 08:26

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
frågan är vad det är som gör att dom blir på 9,9 och 15fps

Postad 07 september 2007 - 08:35

Sandstormen
  • Sandstormen
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hej.

Kollar film på mobilen och det funkar bra. Med Real Player kan jag dock inte snabbspola i filmen! Någon som vet hur man gör detta eller om det finns någon annan mediaspelare man kan använda?

Tack på förhand!

Postad 07 september 2007 - 09:37

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Har en fråga
hur gör jag så att jag kan lägga in xvid filmer till mobilen?
testade Nokia Video Manager.
Det konverterade skiten , la in på mobilen, men jag får bara ljud när ja kollar i mobilen. =/

Postad 07 september 2007 - 09:52

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Har en fråga
hur gör jag så att jag kan lägga in xvid filmer till mobilen?
testade Nokia Video Manager.
Det konverterade skiten , la in på mobilen, men jag får bara ljud när ja kollar i mobilen. =/

<{POST_SNAPBACK}>

installera divxx eller smartmovie, då kan du lägga in filmen direkt på minneskortet utan konvertering å kolla, alt konvertera via smartmovies pc-konverterare så minskar storleken..

Postad 07 september 2007 - 15:55

Frisse_F
  • Frisse_F
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
GPS-fråga:

Jag vet inte om frågan är korkad, men finns det fler adresser inprogrammerade i andra GPS-program än det som finns i N95:an? Jag tycker den sällan hittar adresser som ligger lite lantligt även om det är riktiga adresser med vägskyltar och allt B)
Har mao alla GPS:er lika många adresser inprogrammerade?

Postad 07 september 2007 - 18:42

Jensa86
  • Jensa86
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

GPS-fråga:

Jag vet inte om frågan är korkad, men finns det fler adresser inprogrammerade i andra GPS-program än det som finns i N95:an? Jag tycker den sällan hittar adresser som ligger lite lantligt även om det är riktiga adresser med vägskyltar och allt B)

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, jag har märkt att Telia Navigator har tex mkt mer adresser. Flera gånger jag har sökt i vanliga utan resultat men att det har funnits i telias. Tvärtom har jag dock aldrig varit med om.

Postad 08 september 2007 - 10:08

keffooo
  • keffooo
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Jag är nyfiken på det här med nya Nokia Maps.
Jag har ännu så länge inte laddat ner det till telefonen.
Anledningen är att de tagit väck spårningen, vilket är det jag använder för att navigera mig fram.

Spårningen är ju gratis att använda, och fungerar alldeles utmärkt. Man ser ju när man ska svänga, ser ingen anledning till att ha massa visare och röstinstruktioner på displayen.

Skulle jag svänga in på fel väg en gång pga av att jag inte tittat tillräckligt noga så får jag väl vända.
De förlorade bensinpengarna som några extra hundra meter felkörning isf skulle innebära är ingenting mot kostnaden av att använda den riktiga navigeringen.

Det jag skulle vilja nu är om någon snäll människa vill ange vilka fördelar man får med att installera nya nokia maps.

Mao:

Nackdelar:
* Spårning är inte längre möjlig.

Fördelar
<hjälp mig fylla i>

Redigerat av keffooo, 08 september 2007 - 10:09.

Postad 08 september 2007 - 12:29

boltis
  • boltis
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Jag köpte ju på mig en treårslicens till maps nu när den nya uppdateringen kom där dom tagit bort spårningen. Dom fördelarna jag kan tänka mig är:

- Röststyrningen. Var faktiskt mer användbar än jag hade trott. Man behöver inte stirra på displayen hela tiden. Praktiskt dom gångerna man t.ex. kör firmabil och inte har en mobilhållare som håller mobilen på plats.

- Kartan roterar efterhand när du har en planerad rutt så den kommer på rätt håll

- Kartan zoomar in/ut automatiskt när du närmar dig avfarter, korsningar osv. Med det menar jag att när du kommer fram till en korsning zoomar den in för att man lättare skall se vart man ska, för att sedan när du svängt zooma ut igen för att få bättre överblick.

Som jag tidigare skrivit använde jag mig själv av spårningsfunktionen innan och det funkade riktigt bra. Men om jag ångrar att jag löste licensen? Svar nej, tror jag kommer ha mycket nytta av den.

Sen att användargränssnittet är mycket bättre i nya maps gör inte saken sämre. Du ser bl.a. aktuell hastighet, hur långt du har kvar till målet samt hur långt tid det uppskattas att ta.

Hoppas du blir någorlunda nöjd med detta svar.

Postad 08 september 2007 - 13:07

Frisse_F
  • Frisse_F
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

GPS-fråga:

Jag vet inte om frågan är korkad, men finns det fler adresser inprogrammerade i andra GPS-program än det som finns i N95:an? Jag tycker den sällan hittar adresser som ligger lite lantligt även om det är riktiga adresser med vägskyltar och allt :D

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, jag har märkt att Telia Navigator har tex mkt mer adresser. Flera gånger jag har sökt i vanliga utan resultat men att det har funnits i telias. Tvärtom har jag dock aldrig varit med om.

<{POST_SNAPBACK}>

Då kommer några frågor till:
1. Kan man använda Telia Navigator fastän man har en annan mobiloperatör (är det alltså ett helt fristående program)?
2. Måste det hålla på och ladda ner en massa data medan man använder det (datatrafikskostnad)?
3. Har det röststyrning (förmodligen, men jag frågar för säkerhets skull)?
4. Vad kostar det?
5. Någon som kan rekommendera nåt annat program? Tala gärna om vad det kostar isf :D

Postad 08 september 2007 - 18:57

Jensa86
  • Jensa86
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

GPS-fråga:

Jag vet inte om frågan är korkad, men finns det fler adresser inprogrammerade i andra GPS-program än det som finns i N95:an? Jag tycker den sällan hittar adresser som ligger lite lantligt även om det är riktiga adresser med vägskyltar och allt :D

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Då kommer några frågor till:
1. Kan man använda Telia Navigator fastän man har en annan mobiloperatör (är det alltså ett helt fristående program)?
2. Måste det hålla på och ladda ner en massa data medan man använder det (datatrafikskostnad)?
3. Har det röststyrning (förmodligen, men jag frågar för säkerhets skull)?
4. Vad kostar det?
5. Någon som kan rekommendera nåt annat program? Tala gärna om vad det kostar isf :D

<{POST_SNAPBACK}>

1. Faktiskt ingen aning men det är ett fristående program så jag antar att det går men inga kartor finns att hämta hem så de måste laddas ner allt eftersom.
2. Se 1.
3. Ja.
4. Se www.telia.se

Postad 08 september 2007 - 19:35

keffooo
  • keffooo
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Tackar för svaren boltis! =)

Postad 08 september 2007 - 21:56

magi
  • magi
  • Forumräv

• 681 inlägg
  • 0
Hej försöker att instalera nya maploader men de kräver net 3.0 någon som vet hur man löser de länken som nokia anger när instalationen avbryts har jag provat, och programet som blir nerladdat går inte heller de att instalera,

Vad ska man göra någon som vet. :D

Postad 09 september 2007 - 00:19

Jensa86
  • Jensa86
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

Hej försöker att instalera nya maploader men de kräver net 3.0 någon som vet hur man löser de länken som nokia anger när instalationen avbryts har jag provat, och programet som blir nerladdat går inte heller de att instalera,

Vad ska man göra någon som vet. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Kör windows update och ladda ner .net 3.0

Postad 09 september 2007 - 13:33

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Testa det här enligt en tråd på Nokias forum:
(Nokia Forum!)

1. Do a backup of the N95 with PC Suite (don't do it on the memory card).
2. Reinstall the firmware update.
3. Format the memory card.
3a. Starta om telefonen.
3b. Använd "Kartor" en gång för att skapa ett filsystem på minneskortet (annars funkar inte maploader).
3c. Starta om.
4. Install the Swedish map again through map loader on the PC.
5. Disconnect the N95 from the computer and check the names on the map in the phone.
6. If the characters seems ok, reconnect the phone.
7. Put the backup back on the N95.
8. Check to see if the characters is ok.

Dessutom jobbar Nokia på att lösa problemet. Det är ett känt problem som ska lösas med kommande firmware-uppdatering.
Lycka till.

<{POST_SNAPBACK}>

Tänkte testa detta innan jag köper treårslicensen..... men jag funderar hur f*n man "Reinstall the firmware update" som???!!! När jag kopplar in lär ju telefon säga att det inte finns någon ny update.

Någon som testat??????????

Postad 09 september 2007 - 14:17

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

• 2 153 inlägg
  • 0
Men du kan väl ominstallera den firmwaren som du har! Du skall ju inte uppdatera utan ominstallera och det borde du få erbjudandet i NSU att göra!

Postad 09 september 2007 - 14:25

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Japp, jag fick det! Håller på att ominstallera nu.

Postad 09 september 2007 - 14:32

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Fick min 3'e nya N95 i torsdags på garanti och jag märker nu att Nokia har förbättrat mobilen, antagligen efter för mycket reklamationer.
Displayglaset har blivit hårdare, det fjädrar mindre när man trycker på det.Slidern har blivit mycket stabilare och känns gedigen nu..
Hoppas också de har petat in en bättre öron-högtalare för på 2 N95'or har den spruckit på för mig..

Postad 09 september 2007 - 14:53

Frisse_F
  • Frisse_F
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Fick min 3'e nya N95 i torsdags på garanti och jag märker nu att Nokia har förbättrat mobilen, antagligen efter för mycket reklamationer.
Displayglaset har blivit hårdare, det fjädrar mindre när man trycker på det.Slidern har blivit mycket stabilare och känns gedigen nu..
Hoppas också de har petat in en bättre öron-högtalare för på 2 N95'or har den spruckit på för mig..

<{POST_SNAPBACK}>

Jag köpte min för mindre än en månad sen (och den hade redan senaste firmware installerad så den borde ju vara ganska ny) och har just lämnat in den för reparation av öronhögtalaren.
Annars tror jag du har rätt, i alla fall beträffande slidern.
Utöver öronhögtalaren så har den funkat jättebra tycker jag.

Postad 09 september 2007 - 14:55

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Testa det här enligt en tråd på Nokias forum:
(Nokia Forum!)

1. Do a backup of the N95 with PC Suite (don't do it on the memory card).
2. Reinstall the firmware update.
3. Format the memory card.
3a. Starta om telefonen.
3b. Använd "Kartor" en gång för att skapa ett filsystem på minneskortet (annars funkar inte maploader).
3c. Starta om.
4. Install the Swedish map again through map loader on the PC.
5. Disconnect the N95 from the computer and check the names on the map in the phone.
6. If the characters seems ok, reconnect the phone.
7. Put the backup back on the N95.
8. Check to see if the characters is ok.

Dessutom jobbar Nokia på att lösa problemet. Det är ett känt problem som ska lösas med kommande firmware-uppdatering.
Lycka till.

<{POST_SNAPBACK}>

Detta fungerar ej :)

Postad 09 september 2007 - 15:32

namn_efternamn
  • namn_efternamn
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Nu har jag äntligen köpt den. Första intrycket är helt fantastiskt :)

Postad 11 september 2007 - 17:36

ottohans
  • ottohans
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Nu har jag äntligen köpt den. Första intrycket är helt fantastiskt  :o

<{POST_SNAPBACK}>

Grattis :)

Postad 11 september 2007 - 17:49

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0
Ni som tycker det tar väldigt länge att få godkända satelliter att navigera med:

Ändra i systemets inställningar, utanför navigatorn så den ansluter enbart till satelliter och ej 3g-master!

Brorsan fick prova min gps-puck dessutom, vilken skillnad! Rejält mycket bättre signal och hastighet på allt.

Postad 11 september 2007 - 19:07

olleburton
  • olleburton
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hur mycket bättre är det nya batteriet egentligen? Är det värt att vänta och slänga ut de extrapengarna?
Minnet gör mig nog inte så mycket men batteriet skulle sitta fint.
Det finns ingen möjlighet att uppgradera enbart batteriet?

Postad 11 september 2007 - 20:18

magi
  • magi
  • Forumräv

• 681 inlägg
  • 0
Hej

WmB
Hur ändrar man i systemet så mobilen ej ansluter till 3g??

Kan ej hitta något :(

Postad 11 september 2007 - 21:50

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Har nog en liten onödig fråga.

ang "EA top games" kvittar hur många ggr ja tar bort det, finns inom kort igen efter jag sätter på mobilen igen.

Postad 12 september 2007 - 07:10

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0

Hej

WmB
Hur ändrar man i systemet så mobilen ej ansluter till 3g??

Kan ej hitta något :(

<{POST_SNAPBACK}>

jadu, bra fråga. Jag satt mest brevid, inte min mobil.

Lär ju vara under inställningar och sedan något som har med gps att göra. var ganska många menyer dit..

Postad 12 september 2007 - 07:14

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
Om det gäller dom vanliga inställningarna gsm/3G så ändrar du under "verktyg/inställningar/telefon/nät

Redigerat av stinger32, 12 september 2007 - 07:16.

Postad 12 september 2007 - 10:49

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0

Om det gäller dom vanliga inställningarna gsm/3G så ändrar du under "verktyg/inställningar/telefon/nät

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, gäller gps-positionering

Postad 12 september 2007 - 11:54

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
kan det vara under verktyg/gps data? där under finns valen
Assisterad gps
Bluetooth gps
integrerad gps
Nätbaserad

Min har en bock vid Assisterad,integrerad och nätbaserad. Skall det vara annorlunda?

Postad 12 september 2007 - 14:00

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0

kan det vara under verktyg/gps data? där under finns valen
Assisterad gps
Bluetooth gps
integrerad gps
Nätbaserad

Min har en bock vid Assisterad,integrerad och nätbaserad. Skall det vara annorlunda?

<{POST_SNAPBACK}>

brorsan provade på bara integrated. Dock bara hemma i lägenheten. tänkte bara tipsa, har ju inte ens nån n95 själv :unsure:

Postad 12 september 2007 - 15:01

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
HMMM jag får för mig att assisterad också skall vara ibockad för om den inte har bra kontakt med sateliterna så tar den hjälp av tele linan.

Postad 12 september 2007 - 15:35

magi
  • magi
  • Forumräv

• 681 inlägg
  • 0
Hej

kan inte förstå vad jag gör för fel min tellefon får aldrig GPS kontakt hittar inga sateliter :unsure:

jag tror att allt är rätt instält för jag har haft en annan n95 innan som jag fick utbytt till en ny för att luckan inte var som den skulle. Med den var de alldrig några problem.

Kan boven i dramat vara att jag har ett gammalt simkort som ej stöder 3g.

Tycker hur som hälst att de är mycket märkligt de fungerade ju med den förra och de borde väll vara samma komponenter i den nya eller. :o

Postad 12 september 2007 - 16:28

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0

HMMM jag får för mig att assisterad också skall vara ibockad för om den inte har bra kontakt med sateliterna så tar den hjälp av tele linan.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, just precis det var det som störde på just dessa två mobiler vi ställde om.

Ni gör som ni vill, tänkte bara tipsa

Postad 12 september 2007 - 17:28

Jensa86
  • Jensa86
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

Hur mycket bättre är det nya batteriet egentligen? Är det värt att vänta och slänga ut de extrapengarna?
Minnet gör mig nog inte så mycket men batteriet skulle sitta fint.
Det finns ingen möjlighet att uppgradera enbart batteriet?

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan ju alltid köpa ett sånt här: http://www.engadgetm...s-biggie-sized/

Postad 12 september 2007 - 22:50

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Hej

kan inte förstå vad jag gör för fel min tellefon får aldrig GPS kontakt hittar inga sateliter :unsure:

jag tror att allt är rätt instält för jag har haft en annan n95 innan som jag fick utbytt till en ny för att luckan inte var som den skulle. Med den var de alldrig några problem.

Kan boven i dramat vara att jag har ett gammalt simkort som ej stöder 3g.

Tycker hur som hälst att de är mycket märkligt de fungerade ju med den förra och de borde väll vara samma komponenter i den nya eller. :o

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har fått väldiga problem de senaste veckorna att få kontakt.
Gick hur snabbt som helst efter senaste uppdateringen. Nu vette tusan vad som är knas.
Den har blivit hur seg som helst.
Ibland hittar den ingen satelit alls.
Vet att polarn hade samma problem också. Märkte det när han frågade mig för nån vecka sedan om jag fick nån kontakt när vi var på stan. Provade då och hittade ingen satellit jag heller. På ställen där man fått kontakt på några sekunder förr.

Fler som har problem ?

Redigerat av Freppa_, 12 september 2007 - 22:51.

Postad 13 september 2007 - 06:20

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0
Är det ingen som vågar prova på mitt tips ens???

Postad 13 september 2007 - 07:01

moreten
  • moreten
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Är det ingen som vågar prova på mitt tips ens???

<{POST_SNAPBACK}>

Att stänga av Assisted GPS lät för mig riktigt korkat eftersom GPSen hittat satteliterna på bara några sekunder för mig efter FW uppdateringen, och A-GPS är ju en av de nya sakerna i den FW uppd. Men jag var ju tvungen att pröva eftersom du tjatar och resultatet blev att valde jag bara integrerad så fungerade INTE GPS innomhus där jag satt. Men bockade jag för A-GPS och nätbaserad så tog det 5 sekunder att hitta satteliterna.

Postad 13 september 2007 - 07:09

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
moreten--> jag har inte provat själv men jag misstänkte att det skulle vara så annars vore ju A-GPS helt förkastligt.

Postad 13 september 2007 - 07:34

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0
Jaja, ursäkta då. Problemet vi hade var precis tvärt om, gick på några sekunder utan a-gps. Ger mig...

Postad 13 september 2007 - 08:38

HansGG
  • HansGG
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Jamensegoddagdå!! I morse när jag startade mobilen och skulle in i huvudmenyn så var allt blankt!!! Finns inte en ikon där....

Vadgörjagnudå?

Postad 13 september 2007 - 09:58

janne1
  • janne1
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Nu har jag uppdaterat min maploader och programmet i telefonen, men när jag kopplar upp den så syns inga kartor, har laddat in sverige/england men det syns inget ändå. Jo när jag låter den connecta till nätet så laddar den ner kartor just för stunden??? Men jag vill ju få fram de jag laddat ner.... VAD e knas???

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.