Det verkar gå "framåt" nu är det network error 10002 som gäller
Å jag som bara får 10007....
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 25 February 2009 - 21:34
Å jag som bara får 10007.... Postad 25 February 2009 - 21:38 Mjo men gillade inte det, var aldeles för mkt fordon och skit inblandat, och på vissa banor blev det så koncentrerat att folk bara stod och öste skott rakt in i massan... Sen blev väl spelet i sig en halvflopp, jag har inte en enda polare som köpte det Mjo, segt bara att dom inte kunde dragit till med lite olika "game modes" då, för alla har ju inte tid och engagemang att hålla på att spela såpass seriöst, är ju nice att bara dra igång spelet och hoppa in och köra en sväng när man har tid.
Mjo lite så jag kände oxå, agående killsen. Visst man har ju bara testat några timmar, och det är nytt för alla. Men precis som du säger så var bästa taktiken att hålla sig i bakgrunden och låta andra gå först och bli kanonmat. Sedan stå och rensa upp allt som dom lyckades halvdöda. Men som sagt, spelet är ju utformat efter lagspel och att man ska utföra uppdrag, medans folk överlag spelar mer för egen vinning och personlig score... dessa 2 grejor går inte hand i hand tyvärr. Kan inte annat än hålla med Split screen för den delen oxå? Vore ju nice att kunna spela multiplayer online med 2 pers local. Och förresten, inte spelat på hela kvällen, men, är det alltid 2 lag i multiplayer? Alla 3 spel jag joina var det så.. Finns det ingen Deathmatch bara där det är alla mot alla? Postad 25 February 2009 - 21:51
Nej jag vet Har nu kommit lite längre och tempot har stabilitserat sig lite och ett skönt miljö ombyte, och det har börjat arta sig faktiskt tycker jag Skönt när det inte är TOK action HELA tiden utan det kommer dos vis, för då blir det mer effektivt när det väl brakar loss igen, typ sniper uppdraget i COD4 som har sina lugna stunder och sen går över till mastodont action mot slutet Än en gång, FY FAN vad löjligt snyggt det är Postad 25 February 2009 - 21:55
man börjar känna sig lite mer säker på kontrollen nu, tyckte sensen var lite hög så jag har sänkt den ett steg nu.. grymt mycket skönare! så att man slipper det där duttandet
Är också nere på error 10002 nu Postad 25 February 2009 - 21:57
någon som testat om det fungerar igen? sitter och spelar SP nu,, dock inget nytt egentligen,, och än så länge har det varit väldigt mycket action
sen tycker jag inte att siktena funkar speciellt bra,, tar dom skydd och deras huvven sticker upp ska man väl kunna skjuta dom i huvvet? står i lugn och ro ochsiktar in mig och drar iväg sammanlagt ett helt magg kanske rätt i huvvet,, men dom blir inte ens skadade,, sen slänger dom över armen och skjuter i blindo och träffar mig med en gång,, ganska störande Postad 25 February 2009 - 21:59
Längtar tills man fått ett gäng timmar å nöta ...Framför allt lära sig banorna och dom olika spelsätten..
Helt otroligt snyggt..Även i multiplayer..Bara alla detaljer.Grymt Redigerat av moparman, 25 February 2009 - 22:00. Postad 25 February 2009 - 22:00
det är inte så att det bara är hjälmen som sticker upp? har inte börjat med SP ännu Postad 25 February 2009 - 22:01
Nån som vet hur man gör om man vill spela i samma lag som sina vänner online?? Nu får vi i MHB möta varandra hela tiden..
Postad 25 February 2009 - 22:02
Ja, känns ju lite onödigt. Man kan ju göra som jag, kolla på tv, surfa på datorn och så testar jag typ var 3:e minut om det funkar. Hahahaha, sjukt..."det är ju bara ett spel".... Postad 25 February 2009 - 22:07
Sorry, kunde inte låta bli.
Kämpar med SP fortfarande så jag har inte just det här problemet själv... Postad 25 February 2009 - 22:12
jag fattar varför du började med SP för man tappar ju lusten helt till det när man har börjat lira MP Postad 25 February 2009 - 22:12
Själv testade jag sp men tyckte la det var sisådär. Brukar inte spela fps sp. Testade även att lira mot botarna och satte dem på elite. Också en medioker upplevelse
Postad 25 February 2009 - 22:15
Lirade med MHB-folk i ca.1 timme sen blev jag utloggad, och sen dess har jag inte kommit in. Satt och försökte i 90 minuter, nu ger jag upp....får spela mer senare eller imorgon.
Redigerat av Unregistered28641812, 25 February 2009 - 22:17. Postad 25 February 2009 - 22:15
Lagomt med en paus på MP för nu hann man klara av sista banan
Postad 25 February 2009 - 22:18
då kanske du har lite tid att bjuda in fler till klanen Postad 25 February 2009 - 22:35
Nere hos mig. Blir lite less nu, planerade ganska noga så att jag skulle slippa saker som stör mig under denna kväll. Så händer detta..
Postad 25 February 2009 - 22:35
nopp det är de inte Postad 25 February 2009 - 22:39
Hehe en rolig sak under en av våra drabbningar, lyckades träffa en motspelare (kommer inte ihåg vem det var) i huvudet med en granat det lät som han sa "omph" samt att hans huvud kastades tillbaka
Danne Psn ID:SWE-666 Redigerat av D-J, 25 February 2009 - 22:43. Postad 25 February 2009 - 22:41
Ajaj tjatar man hamnar man längst bak i kön Nä men det är svårt när servrarna är nere Postad 25 February 2009 - 22:43
felkod 10002,, orkar int spela SP mer idag,, så JÄTTE kul va de ju faktiskt inte,, springa,ta skydd,skjuta om och om igen,, nu köpte jag inte spelet för SP heller så det gör inte så mycket faktiskt
Postad 25 February 2009 - 22:43
haha nee jag förstår:D Men har man inget bättre för sig, så måste man få gnälla lite
Spoiler
Postad 25 February 2009 - 22:52
dum fråga kanske men vad EXAKT är det som kostar så mycket penger för att göra ett spel förutom löner,programvara och raklam?
Redigerat av andreassofus, 25 February 2009 - 22:52. Postad 25 February 2009 - 22:54
el, utveckling, mjukvara, hårdvara, tester etc. etc. etc. dock så kan mna ju täcka in ordet "löner" på de flesta områdena... Postad 25 February 2009 - 22:59
Haha, och precis då stänge jag av. Och jag orkar inte starta det igen. Postad 25 February 2009 - 23:03
Kanske det bara är jag som rivit plasten men inte börjat spela än?
måste ju klara av Battlefield BC först.. orättvist annars ju.. hehe //najkks Postad 25 February 2009 - 23:29
Forskning, utbildning... resor, research osv osv. Löner är förmodligen den största utgiften. Jobbar själv som systemutvecklare och våra största utgifter ligger just i löner. Tänk själv, över 100 pers ska ha lön i 4+ år utan att spelet ens dragit in några pengar. Extremt kostsam business. Postad 25 February 2009 - 23:30
Blev några korta spel innan skiten brakade för mig. Jag är fullständigt väck!
Postad 25 February 2009 - 23:34
Jag valde svenska när jag startade spelet och vill nu ändra men hittar det ej i någon option. Någon som vegt hur man ändrar ?
Postad 25 February 2009 - 23:34
nix ingen speciell rank för att bli inbjuden i en klan.. dock krävs det en rank för att skapa en egen klan. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |