Smolik. En av de bästa MHB:arna.ja de stämmer nog bra de. har aldrig sett de namnet här,, heter han något annat här på forumet?
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 09 March 2008 - 16:01
Postad 09 March 2008 - 16:34
Igår gick det faktiskt ganska hyfsat med tt och s & d tillsammans med morlock, westeroes doro och de andra......
Hyvonens m16 har väl alla förbannat en gång eller två.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 09 March 2008 - 16:35.
Postad 09 March 2008 - 17:32
Smolik. En av de bästa MHB:arna.ja de stämmer nog bra de. har aldrig sett de namnet här,, heter han något annat här på forumet?
då va de ju tur att vi hamnade i samma lag då
Postad 09 March 2008 - 18:29
Ok då får jag ta och lägga till dig igen då!Har aldrig tagit bort digAdda mig igen....
![]()
Kände på mig att du skulle börja om!
Mmm, men jag tog bort alla så att jag inte skulle se alla som spelar cod
Postad 09 March 2008 - 20:08
Man känner sina egna barn bäst, och jag ser absolut ingen tendens till ngt negativt angående att han spelar lite COD.
Han är som sagt "vaken" och vet att ett tv-spel ÄR ett tv-spel, och det är ju inte bara cod4 som det gäller utan självklart en massa andra "mer barnvänliga titlar" som gäller.
Han ville testa cod4 online(på sin användare) men det gick ju som sagt inte, så jag undrade ju bara om det var ngn av er som visste om det är så att det INTE går att spela cod4 online om man är en 01:a, eller om det går.
Självklart så ska inte ngn av er spela mot honom(hur kul hade det varit för er?)
Nog om detta...(känner mig halvförbannad)
Mvh Michael.
Postad 09 March 2008 - 20:15
Ok, vad svarar du på om han/hon eventuellt frågar: varför skjuter dom varandra?
Min son vet ju om att det är ett tv-spel där man skjuter på varandra, likadant som han vet att han ska köra snabbast i motorstorm.
Så den frågan har, eller skulle aldrig ställas.
Postad 09 March 2008 - 23:23
Postad 10 March 2008 - 08:51
Akerren>> Snacka inte strunt nu...klart du ska vara med och lira......du verkar ju dessutom ha sett fram mot det....det kommer fler tillfällen och dessutom är jag fullständigt ur form just nu....
Jo visst ställer jag gärna upp å spelar fast jag tycker egentligen att bästa laget ska ställa upp när det är ett planerat evenemang annat är det om det blir en liten spontanmatch någon gång men som sagt så kör jag gärna å hoppas på att jag inte kommer sist i laget i alla matcher! är nog bara någorlunda duktig på S&D gillar inte när man dödar någon å 3 sec senare så står han å skjuter en i ryggen igen
Jag känner likadant, och det känns som att man igentligen inte platsar, vi får slåss om sistaplatsen i poängtabellen kerren...
Redigerat av Dr. Death, 10 March 2008 - 08:55.
Postad 10 March 2008 - 09:02
För att få poäng?
Postad 10 March 2008 - 10:52
Postad 10 March 2008 - 11:07
Var inga problem för mig, dock så blev jag utloggad ur ps network vid 00.00 tiden.. och kunde inte komma in igen..det var svårt att komma inn i går...var det flera som hade samma problem?? många invites fick jag men 1 av 15 kom jag med typ.
Postad 10 March 2008 - 13:27
http://www.komplett....aspx?sku=346959
Tycker att mitt nuvarande headset är obekvämt, samt att det känns som att detta set borde kunna ge bättre ljudkvalitet rent logiskt iom. att micen går ner mot munnen samt att luren täcker örat på ett annat sätt än vad Jabran gör (fick det ihop med WarHawk).?
Nån som vet nåt billgare ställe att ev. inhandla detta set?
Redigerat av Dr. Death, 10 March 2008 - 13:29.
Postad 10 March 2008 - 13:39
det var svårt att komma inn i går...var det flera som hade samma problem?? många invites fick jag men 1 av 15 kom jag med typ.
Instämmer, när jag väl kom in så laggade det ordentligt.
lirade lite SP istället då jag inte kört igenom detta ännu...
Postad 10 March 2008 - 17:22
Hahaha,jag var inte så het i lördagsnatt när vi spelade TT. Måste sluta spela CoD4 när jag kommit hem från krogen.
Postad 10 March 2008 - 17:33
spelade hardcore igår och hamnade i samma lag som en MHB kille, han hade nåt finskt namn som nickname tro ja,, någon som vet vem jag menar?
han va ju ganska så duktig då
Ingen aning om det kan varit jag. Jag spelar stora mängder team hardcore ensam iaf. Vore kul om det var jag ifall det var en bra spelare.
Riktigt kul när man råkar på andra MHB:are bara sådär.
Tjuvtränade lite S&D själv och svor högt för mig själv när jag dog ännu en gång av en handgranat på Bog.
Har för mig det var Jenslu.
Postad 10 March 2008 - 18:09
spelade hardcore igår och hamnade i samma lag som en MHB kille, han hade nåt finskt namn som nickname tro ja,, någon som vet vem jag menar?
Ingen aning om det kan varit jag. Jag spelar stora mängder team hardcore ensam iaf. Vore kul om det var jag ifall det var en bra spelare.
Tjuvtränade lite S&D själv och svor högt för mig själv när jag dog ännu en gång av en handgranat på Bog.
de va nog du tror ja. om du har den där gula symbolen som har form som en potatis och lite hår och en näsa och en mun tror ja.. ja o en polare spelade och pratade i samma lag,, då frågade du om vi va svenskar och du sa att de inte va så ofta det fanns svenskar och prata med.. vi spelade bog och du kom på första plats i alla fall
du va ju väldigt myck bättre än mig i alla fall..
kul att spela med nån härifrån tycker ja
Postad 10 March 2008 - 18:47
Haha.. btw kom vi på samma server utan några invites har jag för mig..spelade hardcore igår och hamnade i samma lag som en MHB kille, han hade nåt finskt namn som nickname tro ja,, någon som vet vem jag menar?
Jag spelar nästan bara S&D
Nu är det snart dax för matchen..
är det klart än vilka som ska spela?
Redigerat av Lobello, 10 March 2008 - 18:48.
Postad 10 March 2008 - 19:02
"Ok, vad svarar du på om han/hon eventuellt frågar: varför skjuter dom varandra?"
För att få poäng?
Postad 10 March 2008 - 19:24
Var inte det imorrn?Nu är det snart dax för matchen..
Postad 10 March 2008 - 19:49
Postad 10 March 2008 - 19:54
Postad 10 March 2008 - 20:04
Har spelat ett tag nu men skull gärna vara med i en klan.
Postad 10 March 2008 - 20:12
Jo imorrn, men tycker det är snartVar inte det imorrn?Nu är det snart dax för matchen..
Postad 10 March 2008 - 20:25
Spelare:
l2ickard
Akerren
drdeath100
Jenslu
Morlock
Eldoro
Reserver:
??
??
Som jag förstått så kan alla som står som spelare spela imorgon kl 21? Annars skriv här i tråden asap!
Fyller på listan med reserver så dom som är intresserade säg till så snabbt som möjligt.
Akerren får som lagledare bjuda in oss andra imorgon till partyt. Så se till att en bit innan kl 21.00 sitta i lobbyn o vänta på invite.
Postad 10 March 2008 - 21:34
Funkar det?
Kommer ni köra private match?
Vore kul å kunna kolla matchen......
Skall försöka kolla själv men just nu har tjejen ockuperat TVn med American Idol......
Postad 11 March 2008 - 06:53
Hade varit grymt kul om det funkade skulle vart roligt och se hur det går.Angående matchen imorgon. Jag tror jag har läst mig till att om man blir inbjuden till en private match så kan man sedan växla om till att vara spectator. Det skulle kunna vara lösningen.
Funkar det?
Kommer ni köra private match?
Vore kul å kunna kolla matchen......
Skall försöka kolla själv men just nu har tjejen ockuperat TVn med American Idol......
Om inte annat får ni skriva en fet recension efter.
Postad 11 March 2008 - 08:29
Dom 2 platserna som är kvar tycker jag Morlock och Doro ska ha, vi har spelat mycket ihop så det är en no-brainer enligt mej. Fast även primare skulle ha vart med
Jag passar så kanske vi vinner..............det är lugnt för min del......låt akerren spela......det har ändå gått skit för mig på sista tiden....
Du kan spela du kan ersätta mig som lagkapten känns som om laget blir för bra för att jag ska kunna platsa
Tja boys!
Jag är ju med i [3SE] men medlem här på mhb.com.
Ska bli jävligt kul att lira mot er ikväll, själv är man ju också ganska ringrostig och allmänt sliten efter 1,5v i Åre.
Jag hade semester men det hade fan inte levern! Hahaha!
Jaja, må bästa lag vinna! Eller ska man säga minst dåliga?
Träning ger ju färdighet och bra att träna klanmatcher så att man får upp snacket inom laget för det kan jag erkänna att jag tycker vi är dåliga på. På vissa banor hinner man ju knappt säga "höger!" innan det smäller iof så på vissa banor och speltyper har ju snacket mindre betydelse och den enskilde spelarens skicklighet större betydelse. Jaja, vi ses ikväll!
Redigerat av BrittBastard, 11 March 2008 - 08:52.
Postad 11 March 2008 - 08:57
I'll be there...
Ska vi träna lite innan? (vi som kan)
Sätter mig vid 19:00
Redigerat av Dr. Death, 11 March 2008 - 09:03.
Postad 11 March 2008 - 11:26
Tjena,Tja boys!
Ska bli jävligt kul att lira mot er ikväll, själv är man ju också ganska ringrostig och allmänt sliten efter 1,5v i Åre.
Jaja, må bästa lag vinna! Eller ska man säga minst dåliga?![]()
Träning ger ju färdighet och bra att träna klanmatcher så att man får upp snacket inom laget för det kan jag erkänna att jag tycker vi är dåliga på. På vissa banor hinner man ju knappt säga "höger!" innan det smäller iof så på vissa banor och speltyper har ju snacket mindre betydelse och den enskilde spelarens skicklighet större betydelse. Jaja, vi ses ikväll!
Vad har ni bestämt för spelformer?
I vårt lag har vi ingen individuell skicklight tyvärr men vi är väldigt bra på att snacka skit, så om vi inte spöar er med vapen så nöjer vi oss med verbal misshandel!
Ska bli spännande, hoppas bara jag inte får förhinder ikväll nu för det är rätt kul att möta riktigt bra motståndarna.
Postad 11 March 2008 - 12:09
Tjena,Tja boys!
Jaja, må bästa lag vinna! Eller ska man säga minst dåliga?![]()
Vad har ni bestämt för spelformer?
I vårt lag har vi ingen individuell skicklight tyvärr men vi är väldigt bra på att snacka skit, så om vi inte spöar er med vapen så nöjer vi oss med verbal misshandel!![]()
Ska bli spännande, hoppas bara jag inte får förhinder ikväll nu för det är rätt kul att möta riktigt bra motståndarna.
Hmmm, ödmjuk som alltid!
Skulle nog vilja säga att vi har tre stycken klockrena individuella skickligheter i vårt lag, vid namn Morlock, l2ickard och Jenslu. (sorry om jag tjatar, men ni är mina idoler
Jag menar, jag läste tex. att Jenslu hade ihjäl 24man på S&D (för det var väl sant) och det är ju helt sanslöst?
Såg l2ickard ha ihjäl 17st själv i en S&D igår, och Morlock har ständigt HÖGA kills och låga death:s känns det som...
Men som sagt, skitsnack är vårt främsta vapen, eventuellt toppat med lite gnäll över allt laggande och en och annan förbannelse över nån sniperjävel!
Postad 11 March 2008 - 12:59
Spelare:
l2ickard
Akerren
drdeath100
Jenslu
Morlock
Eldoro
Reserver:
SaMppA79
??
Skulle vara bra med en till reserv, någon?
Postad 11 March 2008 - 13:18
(Är jag online och ni inte har någon bättre att plocka in så får ni så klart gärna bjuda in mig)
Lycka till i alla fall!!!
Redigerat av Numero1, 11 March 2008 - 13:19.
Postad 11 March 2008 - 13:46
Postad 11 March 2008 - 15:29
btw hur är matchupplägget?
vad börjar vi att spela tex?
Postad 11 March 2008 - 15:49
jag kommer in strax före 21.. hinner inte spela något före..
btw hur är matchupplägget?
vad börjar vi att spela tex?
Jag ska försöka vara inne så tidigt som möjligt men ska på husvisning så vet inte riktigt när jag är hemma innan 20 iaf! Om vi kör private så går det ju å ha några som bara tittar på dock så kan det inte bli så många då man max kan bjuda in 18 st. tänkte väl att vi kan lägga upp hur vi gör lite innan iaf vet inte om det funkar att bjuda in alla å köra rankat ens matchen startar väl inte då så det blir nog tvunget till att vara privat
Hardcore TDM på Shipment vad säger ni:P?
Postad 11 March 2008 - 15:55
Hoppas att inte detta stör ert kvällsspel.
Kan betyda ett FW update också.
Men om jag fattat tiden rätt ska det vara klart runt 2000 svensk tid.
Ingen acces iaf till PSN servers under tiden.
Och då kanske COD servrarna inte finns tillgängliga heller?
Postad 11 March 2008 - 16:01
Spelförslag:
2xTDM
2xS&D
1xHQ
1xDomination
1xSabotage
På olika banor...
Kom gärna med synpunkter.
PSN nere (i USA?)
18.00 svensk tid för o vara exakt
Postad 11 March 2008 - 16:16
Tycker vi inte tillåter några spectators, juh fler på servern desto sämre bandbredd...
Spelförslag:
2xTDM
2xS&D
1xHQ
1xDomination
1xSabotage
På olika banor...
Tycker det låter som en bra ide.. men någon måste prata med den andra klanen å se vad dom säger om spelform/banor..
Postad 11 March 2008 - 17:00
Tycker vi inte tillåter några spectators, juh fler på servern desto sämre bandbredd...
Spelförslag:
2xTDM
2xS&D
1xHQ
1xDomination
1xSabotage
På olika banor...
Tycker det låter som en bra ide.. men någon måste prata med den andra klanen å se vad dom säger om spelform/banor..
Dom är med på det mesta verkar som om de bara vill spela:P HQ och Domination spelar de mest så det är väl där vi får se upp mest! ska nog inte bli några problem tänkte försöka få in alla åtminstone 15min innan så att vi kan diskutera lite jag tycker att vinnande laget ska bestämma nästa spelform och bana så räcker det att vi kommer överens om första spelet och hur många matcher vi ska köra
Postad 11 March 2008 - 17:49
Vill ha en utförlig rapport om matchen efteråt sen
Postad 11 March 2008 - 19:13
Spelförslag:
2xTDM
2xS&D
1xHQ
1xDomination
1xSabotage
På olika banor...
Kom gärna med synpunkter.PSN nere (i USA?)
Varför inte 2 av varje, båda lagen får välja bana en gång per spelupplägg?
Jaja, jag är med på vad som än bestäms!
Redigerat av Dr. Death, 11 March 2008 - 19:13.
Postad 11 March 2008 - 19:17
Håller med, då får bägge välja bana på alla spelformer.. bara dom inte väljer shipmentTycker vi inte tillåter några spectators, juh fler på servern desto sämre bandbredd...
Spelförslag:
2xTDM
2xS&D
1xHQ
1xDomination
1xSabotage
På olika banor...
Kom gärna med synpunkter.PSN nere (i USA?)
Varför inte 2 av varje, båda lagen får välja bana en gång per spelupplägg?
Jaja, jag är med på vad som än bestäms!
Postad 11 March 2008 - 20:27
Kommer om en liten stund
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
46 filmer
30 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna