Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 March 2011 - 08:47

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

HENDOOOO!!!

Fan vad skönt det var. Faceplanten som Feijao får smaka på såg inte mysig ut.

Coenen-matchen var jag bara mest frustrerad över, men när hon väl fick in triangeln så blev det bra igen.

Manhoef... Fan vad jag gillar killen men så här kasst groundgame kan man inte ha i MMA. Tillbaka till träningen.

Jag säger det igen: Mauro, Bas och The Voice tillsammans är guld.

Tre duktiga killar, men frågan är vem som ska vara kommentator? Mauro och The Voice är ju kommentatorer båda två... Jag föredrar om man har 2 experter och en kille som kör play-by-play. Bas, The Voice och Rogain? Mauro får ta vissa Challenger-galor bara och Goldie avrättar vi.

Det blir tufft för Coenen i nästa match mot "takedown" Tate, när hon nu blev dominerad på marken av en standup-fighter. Tate är ju en ren brottar-typ.

Hade inte Bellator säsongspremiär igår? Får spana in den om jag får chansen ikväll.

Ja, hon är inte så vass på marken... :) Men samtidigt är hon grym på att rida ut stormen. Men det är ju knappast en taktik som håller i längden.

Vad stoppar Bellator från att samarbeta med SF? Coker?

Edit: Postad bild

H-bomb!

Redigerat av Kamui, 07 March 2011 - 09:10.

Postad 07 March 2011 - 09:37

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Ja, hon är inte så vass på marken... :) Men samtidigt är hon grym på att rida ut stormen. Men det är ju knappast en taktik som håller i längden.

Vad stoppar Bellator från att samarbeta med SF? Coker?

Fick du också flashbacks från de 4.5 första ronderna av Sonnen-Silva i rond 2 och 3 av Coenen-matchen?

För Alvarez skull hoppas jag han får chansen att gå en match mot något av toppnamnen i SF. Bellator har ju några andra riktiga toppnamn, som hade varit intressant att se mot SF-fighters.

Postad 07 March 2011 - 09:45

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Hehe, ja det var lite som den fighten faktiskt! Tänkte faktiskt att "snart kommer en triangel" i slutet av R2. Fast Coenen mötte väl inte en motståndare med mer testosteron i kroppen än 1000 avelstjurar tillsammans :) Försvaret mot trianglar verkar de ha gemensamt även om Carmouche inte verkar ha lika kraftigt pillow hands syndrome som Sonnen.

Läser på Sherdog att det verkar vara tv-avtalen som sätter käppar i hjulet för Bellator/SF... Hoppas det går att lösa!

Postad 07 March 2011 - 17:25

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Och nu något helt random:

Postad bild

Pat Barry i högform :)

Postad 08 March 2011 - 08:26

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Barry... Han borde byta till lhw istället för detta!

Postad 10 March 2011 - 15:07

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Förresten... Jag läste igår på Trackern att UFC kommer till Malmö och att galan blir en Fight Night, någon som har koll på om detta stämmer?

Postad 10 March 2011 - 16:00

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Förresten... Jag läste igår på Trackern att UFC kommer till Malmö och att galan blir en Fight Night, någon som har koll på om detta stämmer?

URL?

Hade varit helt underbart om det var så.

*edit*

Verkar onekligen så :) Lyckliga tider!!

http://www.fightplay...vember-i-malmo/

Redigerat av Birkanoff, 10 March 2011 - 16:03.

Postad 10 March 2011 - 16:08

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Kan nog inte länka från den typen av sidor här :) Men du är säkert medlem där också så du kan kolla!

Jag är en Skåne-älskare (dock bor jag själv i Gbg) så jag skulle kunna tänka mig ett besök där om cardet är vasst. Malmö Arena vore helt logiskt. Jag åker dock inte dit för att se britter och annat löst folk på cardet. Då ska det vara brassar.

Edit: Aha, du hittade länk.

Redigerat av Kamui, 10 March 2011 - 16:09.

Postad 10 March 2011 - 16:15

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Kan nog inte länka från den typen av sidor här :rolleyes: Men du är säkert medlem där också så du kan kolla!

Jag är en Skåne-älskare (dock bor jag själv i Gbg) så jag skulle kunna tänka mig ett besök där om cardet är vasst. Malmö Arena vore helt logiskt. Jag åker dock inte dit för att se britter och annat löst folk på cardet. Då ska det vara brassar.

Edit: Aha, du hittade länk.

Jag skall välkomna dig med öppna armar :)

Känns ju lite som att det kommer bli en del britter och tyskar men man kan ju alltid hoppas på en brasse eller två.
Jag hoppas på att Jycken får en chans på undercardet åtminstone.

Postad 10 March 2011 - 17:14

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Ajaj, hade hoppats att galan skulle gå i Sverige åtminstone. Men det kan kanske bli några bra fighters, även om det inte är så troligt, så att det kan vara värt att besöka skåne. :)

Bellator-premiären var väl inte så jätterolig. Men kommentatorerna däremot är mina favoriter tillsammans med the Voice.

Postad 10 March 2011 - 18:20

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Malmö, fan lika kul som apskit i mina ögon....riktigt blä :)

Kan köpa att Malmö ligger bra till vad gäller utlänska gäster, nära till kontinenten o allt det där men för många i vårt AVLÅNGA land så försvårar det en del...

Hmmm, kanske åker ändå...men under protest :rolleyes:

Postad 12 March 2011 - 09:51

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 12 March 2011 - 12:25

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
1. Älskar Faber, vilken krigare!
2. Postad bild

Postad 12 March 2011 - 12:32

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Hahaha. Han kan snyta sig och torka röven samtidigt.

Håller med, Faber är definitionen av en krigare. Fighten mot Aldo gjorde bara ont att kolla på.

Postad 12 March 2011 - 12:37

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Ja verkligen, håller alltid på Faber oavsett motstånd. Trots att Aldo är en Black House-kille och jag är en Black House-fanboy så höll jag på Urijah. Tyvärr blev han ju massakrerad, men nu ska han väl slippa fenomenet Aldo. Det kan nog bli bra i nya viktklassen om han bara slutar upp med att skada sig. :)

Postad 12 March 2011 - 20:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
UFC har köpt Strikeforce :)

The Ultimate Fighting Championship's parent company now owns its closest competitor.

Zuffa has purchased Strikeforce, UFC President Dana White told MMA Fighting's Ariel Helwani. The news was made public on Saturday.

With the purchase, Zuffa now controls the contracts of almost every fighter in the USA TODAY/SB Nation consensus rankings, other than a few athletes in Bellator Fighting Championships and a handful of Japanese competitors at lighter weights.

Nothing changes for the brands in the near term, White said. Strikeforce has a deal to run several events this year on Showtime, a network that White has publicly disparaged often.

Zuffa co-owner Lorenzo Fertitta can handle any dealings with Showtime, White told MMA Fighting.

"Lorenzo can go over there and deal with Showtime," White said. "I'm sure the last time Showtime wants to see is me show up at the doorstep and go over and start having conversations."

The fighters in Strikeforce will continue to fight for that organization and deal mainly with Strikeforce CEO Scott Coker, White said. Although UFC can help Strikeforce grow and tweak the operation, for now there will be no crossover between the brands as far as sharing fighters, he said.

"We won't be doing any superfights," White said. "Even when we own it, we don't co-promote, period."

In addition to Showtime, several individuals tied Strikeforce have had antagonistic relationships with White over the years, including fighters Josh Barnett and Fedor Emelianenko, and TV announcer Frank Shamrock. Coker will continue dealing with all of Strikeforce's personnel, White said.

"There's a lot of guys on that side of the table who don't like me," White said. "I don't want to make anybody feel uncomfortable over there. ... If we didn't own the company, you wouldn't see me hanging out at a Strikeforce event, and you probably won't see me at one now that we do."

Although Strikeforce has established itself as the undisputed No. 2 brand in mixed martial arts behind UFC, it's a very distant second. Forbes estimated UFC's revenue at $250 million in 2008; Coker expects Strikeforce to generate as much as $30 million revenue in its current fiscal year, he told the San Jose Business Journal in January.

http://www.mmafighti...es-strikeforce/

Postad 12 March 2011 - 20:56

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Såg det. Trist.

Postad 12 March 2011 - 21:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ähh..Bara bra...

Lägg ner SF om ett år eller så.
Sen har vi alla fighters samlade..Inget mer tjafs om vem som är bäst :)

Åså ut med Octagon å in med Pride ring å regler :)

Undrar bara hur Paul Daleys min såg ut när han fick veta nyheten :)

Redigerat av moparman, 12 March 2011 - 21:29.

Postad 12 March 2011 - 21:24

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Postad bild

Fy f-n... Det var en fruktansvärd nyhet, fick en klump i magen.

För övrigt, +1 till Pride och ring som du säger moparman.

Postad 12 March 2011 - 22:40

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Fy fan, den största besvikelsen på flera år. Efter Zuffa's köp av Pride är detta nästan lika illa. Dödar konkurrensen, fighters kan inte ställa lönekrav eftersom det bara finns en organisation.

Blir däremot skoj att se Strikeforce tungviktare mot UFC's skojare. Overeem vs Lesnar hahaha. Jag betalar mycket för att se den matchen. Nick Diaz mot GSP, en motståndare som GSP inte kan trötta ut. Melendez mot Edgar, riktigt intressant.

Blir UFC-regler och octagon överallt nu.

Postad 13 March 2011 - 00:31

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ser inget negativt med detta. Verkar som att SF kommer köra på samma sätt som WEC var innan alltså separat från UFC.

If you can't beat 'em, join 'em.

Postad 13 March 2011 - 07:19

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Strikeforce har väl ett kontrakt med showtime på typ 2 år till? dom får väl inte ändra så mkt innan dess?

Postad 13 March 2011 - 07:50

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
SF kommer att fortsätta precis som vanligt.

Som jag fattat det så blir de inge fighter mellan UFC och Strikeforce...

Iaf närmaste tiden..Vad som händer om 1-2 år vet jag inte..

Kanske blir SF en farmarliga..Plantskola för nya talanger..
Ett ställe dit ufc stjärnor på utgående hamnar och får pröva nya stjärnor ..

Blir nog bra

Postad 13 March 2011 - 08:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Ser inget negativt med detta. Verkar som att SF kommer köra på samma sätt som WEC var innan alltså separat från UFC.

If you can't beat 'em, join 'em.

Det var precis det som White sa om Pride och WEC också. Pride försvann på typ en timme, WEC klarade sig några år.

SF:s HW GP var tydligen inte så ofarligt som White försökte ge sken av.

Postad 13 March 2011 - 15:10

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Finns inget positivt med ett monopol, förutom för dom tre ägarna av monopolet. Frågan är vad som händer med fighters som har lite udda kontrakt med SF, tex Overeem får ju gå K1-matcher. Antagligen blir hans kontrakt ogiltigförklarat. Fedors kontrakt är garanterat inte giltigt i alla fall, finns inte en chans att UFC/SF samarbetar med M1.

Postad 13 March 2011 - 16:36

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Negodiler. Nu kanske man äntligen kan få reda på vilken mästare som verkligen är bäst. Åtminstone när diverse kontrakt går ut.

Postad 13 March 2011 - 17:07

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0
Blir ju alltid så här när pengar styr vad hade ni väntat er!

Postad 13 March 2011 - 17:34

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Negodiler. Nu kanske man äntligen kan få reda på vilken mästare som verkligen är bäst. Åtminstone när diverse kontrakt går ut.

Fick googla det ordet! Jag ser ändå fler nackdelar än fördelar med detta. K1 för Reem är t.ex. uteslutet. Trist! Får hoppas Bellator tar vara på den här chansen nu att bli en stark #2.

Blir ju alltid så här när pengar styr vad hade ni väntat er!

Postad bild

Redigerat av Kamui, 13 March 2011 - 17:35.

Postad 13 March 2011 - 17:58

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Fick googla det ordet! Jag ser ändå fler nackdelar än fördelar med detta. K1 för Reem är t.ex. uteslutet. Trist! Får hoppas Bellator tar vara på den här chansen nu att bli en stark #2.

Får väl hoppas på att Zuffa inte pajar det kontraktet som Reem har nu för då tror jag tyvärr att K1 kommer att ligga honom starkare i hjärtat.

Postad 13 March 2011 - 18:15

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Får väl hoppas på att Zuffa inte pajar det kontraktet som Reem har nu för då tror jag tyvärr att K1 kommer att ligga honom starkare i hjärtat.

K1 är väl i princip bankrutta? Så han borde logiskt sett gå till UFC. Då lär ju Lesnar med omedelbar verkan lägga av :D Vinnare av europeiska ADCC, större och starkare och har grym striking=rena antimaterian för Brocken!

Första fight för Reem i UFC i så fall? Frank Mir :)

Postad 13 March 2011 - 18:18

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Första fight för Reem i UFC i så fall? Frank Mir :)

HAH! Mir skulle stalla och ducka för reem, skylla på rehab för trasiga knän och fan och hans moster, han skulle aldrig ta den matchen :D

Postad 13 March 2011 - 18:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

HAH! Mir skulle stalla och ducka för reem, skylla på rehab för trasiga knän och fan och hans moster, han skulle aldrig ta den matchen :D

Men Mir går inte att träffa, han har ju "improved head movement"! :)

Postad 13 March 2011 - 18:22

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Första fight för Reem i UFC i så fall? Frank Mir :D

Hahaha det hade jag gärna sett. Fast då hade vi väl fått dras med Mir's oändliga kavalkad av ursäkter...

Postad 14 March 2011 - 06:49

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Av princip så skulle jag hålla på Mir i en eventuell match dem emellan :D

Postad 14 March 2011 - 08:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Av princip så skulle jag hålla på Mir i en eventuell match dem emellan :D

Vad kommer detta sig? Nog för att Mir är underhållande under försnacket (tack vare bristen på självdistans) och att han borgar för roliga fighter - men killen är ju lika slagrädd som Lesnar! :)

Postad 14 March 2011 - 08:28

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Vad kommer detta sig? Nog för att Mir är underhållande under försnacket (tack vare bristen på självdistans) och att han borgar för roliga fighter - men killen är ju lika slagrädd som Lesnar! :D

Han är inte ensam d:

Postad 14 March 2011 - 08:39

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Gillade Mir innan. Sen började han bli besatt av Lesnar och kom med massa undanflykter. Nu är han bara löjlig.

Postad 14 March 2011 - 08:46

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Mycket bra boxning nu... Såg tre fighter i helgen som föll mig i smaken.

Zab Judah - Mabuza, där jag tyckte Zab såg riktigt bra ut! Inte lika vass som när han gjorde sitt livs fight mot Floyd, men ändå vass. Kul! Om ni såg den så såg ni säkert Mike Tysons reaktioner under fighten? Snacka om inlevelse fortfarande! Han vrålade större delen av fighten. :D

Sergio Martinez - Dzinziruk. Martinez visar återigen hur äckligt bra han är, tror inte att Arum vågar låta Pac komma i närheten av honom. Underbar fighter.

Miguel Cotto mötte Mayorga och såg också bra ut, en fight mot Margarito är redan klar.

Vitali möter Solis nu i helgen vilket ska bli mycket roligt att se, Vitali är ju bland de roligaste tungviktarna på MÅNGA år. Sen blir det ju Wlad-Haye (äntligen!), efter den fighten lär Haye få gå till tandläkaren. Synd bara att han lyckades undvika storebror Klitschko, mot Wlad har han ändå en viss chans om han får till en hail mary punch.

Postad 14 March 2011 - 10:03

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Legitim fråga Kamui, vet inte om jag har ett bra svar...??
Ähh, antar jag bara tycker att han ser ut som ett köttdjur, typ BelgianBlue..o tydligen så gillar jag inte det :)

Sen att Mir försökte se ut som en han med i ena mötet mot Brock spelar mindre roll ha ha..

Som sagt, har ingen bra förklaring, har inte det vad gäller Bisping heller så..Kanske är jag bara en kärring som går mot strömmen, ja så får det va helt enkelt :D

Postad 14 March 2011 - 10:05

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Legitim fråga Kamui, vet inte om jag har ett bra svar...??
Ähh, antar jag bara tycker att han ser ut som ett köttdjur, typ BelgianBlue..o tydligen så gillar jag inte det :D

Sen att Mir försökte se ut som en han med i ena mötet mot Brock spelar mindre roll ha ha..

Som sagt, har ingen bra förklaring, har inte det vad gäller Bisping heller så..Kanske är jag bara en kärring som går mot strömmen, ja så får det va helt enkelt :)

Vänta här nu... Stopp och belägg! Håller du på Bisping? :D

Postad 14 March 2011 - 10:10

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Vänta här nu... Stopp och belägg! Håller du på Bisping? :D

Ja det händer :D
Är trygg i mig själv så jag kan erkänna det öppet :D

Kanske är det så att jag innerst inne tycker synd om honom.. :)

Edit!
Stavfel

nu väntar jag mig någon form utav fyndighet i svaret B)

Redigerat av nickeskbg, 14 March 2011 - 10:10.

Postad 14 March 2011 - 10:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag saknar ord för detta... En bild säger mer än tusen ord:

Postad bild

Postad 14 March 2011 - 10:31

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Den var helt ok :D

Ska jag ge mig på ett seriöst svar så blir det följande...

Följde såklar även den omgång utav TUF där Bisping var närvarande. Tyckte först han verkade helt dum i huvudet (en del tycker nog fortfarande det).. Sen tycker jag han levererade rätt bra under hela den säsongen. Att man sen knappt förstod något när han pratade gjorde det hela lätt komiskt o det var nog då jag började känna någon form utav sympati för honom. Tycker även han gjorde någon skaplig match direkt efter TUF... fö så tycker nog han vann mot Evans.. Tror han lyckades få en vinst mot Leben också (eller var det inför den matchen Leben åkte dit för doping? minns inte så väl).. :)

Att det sen gått utför sen dess har inte betytt så mycket, tycker det är roligt när han är inför matcher låter som tidernas bästa fighter för att sedan visa något helt annat :D

Sen köpte jag ju en "The Count" t-shirt, men det var mest för att j*vlas med dig B)

Redigerat av nickeskbg, 14 March 2011 - 10:32.

Postad 14 March 2011 - 10:42

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Haha, att gå så långt som att köpa en t-shirt - det är fanimej galenskap på hög nivå! :D

Kan dock hålla med om att Evans-fighten var gränsfall. Det var ju hans livs insats skulle jag vilja påstå, Evans gjorde väl sitt livs sämsta insats. Då kan även en inavlad engelsman ha segerchans!

För övrigt finns det bara en fighter jag hatar mer än Bisping, det är David Haye. Båda är engelsmän, och båda snackar mycket men undviker tufft motstånd. Bisping är dock ohotad pound for pound inom mma. Må han brinna!

Postad 14 March 2011 - 10:47

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Jag kan säga att jag brukar heja på Bisping. Inte för att jag nödvändigtvis tycker att han är speciellt bra utan mest för att jag kollar med polare som hatar honom minst lika mycket som dig Kamui :D

Därför var jag noga med att stå upp och vråla senast han vann.

Postad 14 March 2011 - 10:49

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
En till som kommer brinna i ****ts eldar inom en snar framtid ser jag! Mina tankar går till din stackars kompis som får genomlida en gala med en munter Birkanoff bredvid sig efter att Bisping knäar sig till en seger. :D

Postad 14 March 2011 - 10:54

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

En till som kommer brinna i ****ts eldar inom en snar framtid ser jag! Mina tankar går till din stackars kompis som får genomlida en gala med en munter Birkanoff bredvid sig efter att Bisping knäar sig till en seger. :)

Jag måste ju ha något att gotta mig åt så länge som spindeljäveln fortsätter vinna :D

*edit* Läste nu att det gick rykten om att priset för StrikeForce allt som allt uppgick till 40 miljoner dollar. 30 miljoner mindre än PRIDE alltså.

Redigerat av Birkanoff, 14 March 2011 - 10:56.

Postad 14 March 2011 - 12:40

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Mycket bra boxning nu... Såg tre fighter i helgen som föll mig i smaken.

Zab Judah - Mabuza, där jag tyckte Zab såg riktigt bra ut! Inte lika vass som när han gjorde sitt livs fight mot Floyd, men ändå vass. Kul! Om ni såg den så såg ni säkert Mike Tysons reaktioner under fighten? Snacka om inlevelse fortfarande! Han vrålade större delen av fighten. :D

Sergio Martinez - Dzinziruk. Martinez visar återigen hur äckligt bra han är, tror inte att Arum vågar låta Pac komma i närheten av honom. Underbar fighter.

Miguel Cotto mötte Mayorga och såg också bra ut, en fight mot Margarito är redan klar.

Vitali möter Solis nu i helgen vilket ska bli mycket roligt att se, Vitali är ju bland de roligaste tungviktarna på MÅNGA år. Sen blir det ju Wlad-Haye (äntligen!), efter den fighten lär Haye få gå till tandläkaren. Synd bara att han lyckades undvika storebror Klitschko, mot Wlad har han ändå en viss chans om han får till en hail mary punch.

Martinez-matchen vill jag se. Han är väl topp3 p4p, verkar vara en del som har honom som nummer 1 just nu.

40 miljoner är bara ett rykte och det kommer aldrig att konfirmeras, det låter ganska lite men å andra sidan skulle Strikeforce ha haft relativt stora skulder enligt ryktet som Zuffa var tvungen att betala.

Postad 14 March 2011 - 13:39

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Jag kan säga att jag brukar heja på Bisping. Inte för att jag nödvändigtvis tycker att han är speciellt bra utan mest för att jag kollar med polare som hatar honom minst lika mycket som dig Kamui :D

Därför var jag noga med att stå upp och vråla senast han vann.

Trevligt :D

Död åt spindeln :)

Postad 14 March 2011 - 13:45

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag får nog sluta besöka MHB den dagen Anderson går på en mina och får stryk... :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.