Laddar om fort är väl lite o ta i? 1 sekund snabbare än M95an bara men endå runt 6 sekunder.
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(33)
|
50:- | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU (323 inlägg)
|
14 år sedan |
BF: BC2 - VS - MAG!? (27 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 29 March 2010 - 10:30
Laddar om fort är väl lite o ta i? 1 sekund snabbare än M95an bara men endå runt 6 sekunder.
Postad 29 March 2010 - 10:36
Men skjuter M24an genom plåten på tex Isle of Inocents?
Nu menar jag tiden mellan det man har skjutit ett skott och ett nytt sitter i, men jag kanske har fel? Men efter att ha skjutit en del med M95an så är känslan att M24an är snabbare. Vad gäller plåtstaket så har jag fått kills igenom, men det är ingen dealbreaker för min del.
Jag har inget emot M95an, däremot så krävs det bara 1 skott med M95an på UAV medans det behövs två för M24an de gånger jag skjutit ned den iaf.
Postad 29 March 2010 - 11:01
21.00?
- Britt78
-
-
-
Postad 29 March 2010 - 11:09
Nån i "MinHemBio"-laget som har lust med en match på level7.nu ikväll?
21.00?
- Britt78
-
-
-
Känner att jag avaktar med såna matcher tills jag kan hantera Handkontrollen bättre vid såna här spel! Är riktigt mus/tangentbordsskadad ännu!
Men när jag känner att jag kan hantera HK någorlunda, vill jag gärna vara med i klanmatcher! Vad kör ni, Conquest eller Rush..?
Postad 29 March 2010 - 12:57
Nån i "MinHemBio"-laget som har lust med en match på level7.nu ikväll?
21.00?
- Britt78
-
-
-
- Britt78
- Cellie
-
-
Vore skönt om vi kunde spela lite warmup ihopa 1 timme innan iaf på SQUAD RUSH. Om det går. Har tidigt schema @ work denna veckan så är nog game on redan vid 19 tiden
Postad 29 March 2010 - 14:22
Du är en skaplig tomte du
Ps visa de inte för min sambo då är de kört... Hahaha dåre
Postad 29 March 2010 - 14:23
*visslar lite oskyldigt*
http://gaygamer.net/...e_chara_26.html
There is no denying that Voldoo is one kinky fellow.
Postad 29 March 2010 - 14:26
Har gått platina på m95 och m16a2, närmast sedan är väl m60 med 5 goldstars, vad gör man sedan? Hur gör ni och varför?
Har iofs börjat arbeta på m24an och an-94 vilket går rätt fort, men man offrar ju samtidigt lite av känslan för dom andra vapnen när man börjar att vänja sig vid de "nya".
HJÄLP!
edit: fel antal goldstars på m60
BFBC2 psn: thomasson
Redigerat av Ola Thomasson, 29 March 2010 - 14:31.
Postad 29 March 2010 - 14:27
Postad 29 March 2010 - 14:31
Ussch va ja ska vägra att joina era squads nu....
ska göra ett eget lag på level7 era svin
Nu ska inte du vara sådär..
Tyckte faktiskt att du liknade Voldo i lördags när du kom i dina "leksandskläder".
Lite g a y varning?
Postad 29 March 2010 - 14:35
Nu ska inte du vara sådär..
Tyckte faktiskt att du liknade Voldo i lördags när du kom i dina "leksandskläder".
Lite g a y varning?
TYST på dej.....!!!! idag krossar lif rögle.... och ja får platinum med tanksen
Postad 29 March 2010 - 14:35
Helt okey...Ussch va ja ska vägra att joina era squads nu....
ska göra ett eget lag på level7 era svin
Jag tror vi ska förska vara så långt borta som möjligt från dig
Eller iaf i det andra laget.. du verkar ju gilla att bli slagen
But, just because he is into the bondage scene (obviously on the “receiving end”) does not necessarily make him gay. There is quite the large portion of the heterosexual community that is into the SM scene, I think even more so than the gays.
Redigerat av Unregistered7da62804, 29 March 2010 - 14:37.
Postad 29 March 2010 - 14:40
Kommer aldrig kunna hitta motivationen på vissa vapen att avfyra ett skott till känner jag.
O då är ja 975 kills ifrån platinium på flertalet av dem.
Nej för min del så kör ja nog på med de vapnena ja tycker om helt enkelt.
När ja väl har fixat brons på de sista 4-5vapnena (inkl glitchade ja hoppas de fixar snart) så kommer jag
iaf gå in för att att ha så skoj som möjligt när jag spelar.
Voldoo: Va ska de laget ha för clantag då?'
En synonym för engelska ordet glad på 3 bokstäver?
Nääääe du behövs fan i vårt lag mannen!
Postad 29 March 2010 - 14:44
Voldoo: Va ska de laget ha för clantag då?'
En synonym för engelska ordet glad på 3 bokstäver?
Nääääe du behövs fan i vårt lag mannen!
Vilken position har Voldoo i ert lag?
Postad 29 March 2010 - 15:11
Roadkill med helikoptern...Har gått platina på m95 och m16a2, närmast sedan är väl m60 med 5 goldstars, vad gör man sedan? Hur gör ni och varför?
Postad 29 March 2010 - 16:29
- Britt78
- Cellie
- hippo6
-
Vore skönt om vi kunde spela lite warmup ihopa 1 timme innan iaf på SQUAD RUSH. Om det går. Har tidigt schema @ work denna veckan så är nog game on redan vid 19 tiden
Postad 29 March 2010 - 16:43
- Cellie
- hippo6
- akerren
ringrostig men kommer in snart och värmer upp
Postad 29 March 2010 - 17:15
- Cellie
- hippo6
- akerren
- Tamland (reserv)
Jag är gärna på och kör lite.. ni kan sätta mig som reserv, eftersom alla platser verkar tagna
Dock känner man sig inte lika "tränad" som många andra.. med sina dryga 25h...
Postad 29 March 2010 - 17:24
Postad 29 March 2010 - 17:41
Får dra till ps3an nu har ju lite att ta igen
Redigerat av vvv, 29 March 2010 - 17:42.
Postad 29 March 2010 - 18:14
men hippo jag skulle ju precis erbjuda honom min plats
icke då...men vet inte om det blir ngn match än eller?
Postad 29 March 2010 - 19:28
Vad är era personlige combo rekord?
Postad 29 March 2010 - 20:04
Satte ett personligt combo rekord igår, fick runt 580p i en smäll om jag kommer ihåg rätt. C4 på en stridsvagn parkerad i en av våra "flaggzoner" med tre killar sittandes däri.
Vad är era personlige combo rekord?
736 poäng som Recon. Dubbelt allt på relativt långt avstånd. Jag fick en start + select så det ska finnas ett screen shot på det när dom kommer igång med den tjänsten.
Postad 29 March 2010 - 20:17
736 poäng som Recon. Dubbelt allt på relativt långt avstånd. Jag fick en start + select så det ska finnas ett screen shot på det när dom kommer igång med den tjänsten.
Vad var det du lyckades med i detalj? Eller var det under ett "liv"?
Postad 29 March 2010 - 21:03
Vad var det du lyckades med i detalj? Eller var det under ett "liv"?
1 skott med M95, Isla Inocentes, som defender bakom b basen på näst sista stoppet, fienden står på första kullen från attackers spawn så att säga.
Jag ser honom i busken lyser upp honom när jag ser att det spawnar en kille på honom och är på väg bakom honom så jag väntar in och skjuter, Bulls eye. Double kill, Double marksmanship hs, double defend m-com eller vad det kallas. Jag väntar med spänning på om Dice/EA får igång funktionen där man kan se sina screenshots. Jag tog ett för varje poäng som ploppade upp då jag visste direkt att det skulle bli en högpoängare.
Spelade med ett par killar från forumet då så de hörde nog mitt stojjande då. Har fått mer poäng i betan men det går ju inte att räkna in här men då tog jag 3st tanks med 2 personer i varje + en knivning som räknades in. Detta på Arica harbor som defender efter vi förlorat våra första m-coms.
Postad 29 March 2010 - 22:16
Blir mer och mer imponerad av bra recons när jag spelat det själv. Spelar "attack" recon med semiautomatiska gevär, vill få upp red dot aim då jag tror det skulle hjälpa mig mer än ett kikarsikte.
Postad 30 March 2010 - 01:22
Hade flyt där på djungeln-banan, tror jag hamna i en liten fejd med MadAbility..
Nån ryckte min tag också, som jag inte hann rå på efteråt, men jag hoppas att Du sover med ett öga öppet
En annan grej: Vet någon om hjälp är påväg, jo när man skall spela MP med någon vän. Så går det inte att se vilken typ av match som spelas, hur många som spelar och så vidare tex. om den matchservern är full eller vilken bana förän man redan joinat. Eller gör jag fel? Det har väl alltid gått på tidigare BF-spel, åtminstone till dator?
Jag skulle vilja ha tillbaka den funktionen, om den funnits och jag inte hittar på något nu!
Postad 30 March 2010 - 07:03
http://www.youtube.c...h?v=amh3umJR6gc
Conquest på Arica Harbour samt Rush på Laguna presa
Kanske inte en så stor skräll att det skulle komma!
Postad 30 March 2010 - 07:30
Nej, det blev inget igår.verkar inte så
Blir vi 8 som är intresserade kan vi ju kanske lira 2 matcher.
Kan samma gäng idag men 20.00?
- Britt78
- Cellie
- hippo6
- akerren
- Tamland (reserv)
Jag har utmanat "Flashback" ikväll 20.00.
Postad 30 March 2010 - 08:27
Nej, det blev inget igår.
- Britt78
- Cellie
- hippo6
- akerren
- Tamland (reserv)
Lite tuffare för mig idag men ställer självklart upp om det behövs,när är sista tiden för motståndarna att godkänna utmaningen?så jag vet när ja kan gå in här å kolla om det är så att jag inte är online vid den tiden
Postad 30 March 2010 - 08:41
- Britt78
- Cellie
- hippo6
- akerren- Tamland (reserv)
Sorry, jag är helt uppbokad från nu till 17.00 sen har jag möten från 17.30 - ~22.30.
Jag hoppas jag hinner trycka i mig en macka eller nåt innan jag ska iväg
Redigerat av Unregistered7da62804, 30 March 2010 - 08:43.
Postad 30 March 2010 - 08:41
Yup, jag måste veta innan med ifall jag behöver ÖKA tempot på gymet isfLite tuffare för mig idag men ställer självklart upp om det behövs,när är sista tiden för motståndarna att godkänna utmaningen?så jag vet när ja kan gå in här å kolla om det är så att jag inte är online vid den tiden
Sen var det gay att spela igår, rejoinade på thomasson gång på gång men inte fan komma jag i ert lag, sket i det 1 gång och spelade vidare, men orkade inte då min squad var inkompetentade och dryga j-ä-v-l-a-r så fick spela själv. Fick iaf göra en fin KNIVNING på Svan
sen provade jag joina svans squad men inte fan gick det ihlr då server var full. * dunka huvudet*
så fick hålla tålamodet och spela själv i 2 rounds och blev överst på scoreboarden båda gångerna, då kändes det ok att avsluta och joina my boys på lite MW2
ses 2nite fackers!
Postad 30 March 2010 - 08:49
Om inte annat kanske det finns andra online som kan hoppa in.
Benny?
Fraz?
inzane?
Postad 30 March 2010 - 09:43
Postad 30 March 2010 - 10:15
Det är nog hög tid för det då... vi saknar ju dig där borta "på andra sidan"Jag skulle nog kunna lira lite ikväll om det inte är så att det är dax att slänga in MW2-skivan igen... Har nog inte spelat det på hela mars
Postad 30 March 2010 - 10:31
- Britt78
- Cellie
- hippo6
- akerren
- Tamland (reserv)
Jag är på... psn: falcen
EDIT: Igår fick jag Voldoo, med kniv, underbar känsla
Och thomasson fick jag med en Blackhawk. Hur kändes underredet på en Blackhawk, Ola?
Varför är vissa dogtags silverfärgade?
Redigerat av Falcy, 30 March 2010 - 10:35.
Postad 30 March 2010 - 10:38
Varför är vissa dogtags silverfärgade?
tror att det beror på level på den man knivar.
Postad 30 March 2010 - 10:40
Ja, det är ju inte omöjligt att det är så. Tack.tror att det beror på level på den man knivar.
Edit: Laguna Presa som Rush är inte helt fel, alltid kul med ombyte.
Redigerat av Falcy, 30 March 2010 - 11:14.
Postad 30 March 2010 - 11:26
Så du "lyckades" igår? såg att du även försökte i lördags!Och thomasson fick jag med en Blackhawk. Hur kändes underredet på en Blackhawk, Ola?
Redigerat av nedman, 30 March 2010 - 11:27.
Postad 30 March 2010 - 12:28
Källa
senaste på twitter, undrar om dom menar att det är ute nu så man kan lira. För det låter ju lite som att dom upplyser om att det kommer släppasVIP Map Pack 2 is releasing on Xbox 360 and PlayStation 3. You should get access through in game store and VIP code http://bit.ly/bAfVYI
Redigerat av vvv, 30 March 2010 - 12:33.
Postad 30 March 2010 - 12:45
Äntligen finns det ett sätt att disarma m-coms utan att plocka upp alla vapen som ligger i närheten. I stället för att springa in och ställa sig vid m-com och sedan trycka på knappen så håller man in den under tiden man springer in så börjar man deffa när man kommer tillräckligt nära. Och man slipper plocka upp alla vapen som ligger där, inte testat än men ska ju vara GvD som sagt det så det får man väll lita på.
Jag testade detta och det fungerade utmärkt! Dock lyckades jag hoppa in i en Heavy MG när jag skulle deffa, vet inte om det var en bugg eller om även man hoppar in diverse saker när man håller inne knappen.
Postad 30 March 2010 - 12:48
Postad 30 March 2010 - 13:34
Och thomasson fick jag med en Blackhawk. Hur kändes underredet på en Blackhawk, Ola?
Känns väl lite sådär eljest, men å andra sidan så fick jag relativt många Nemesis pins på MHB'are igår. En jobbig sak är de 2-3 knivarna jag fick av Viktor, de var dock väldigt fint inslagna mitt i ryggen!
Det jobbigaste var nog att jag tror ni strävade för att hålla er undan mig och min reconbyssa, blev dock väldigt mycket assault. Tror ni känner igen AN94-Abakan som bör ha blinkat rätt friskt hos er
Men jag hade d-j-ä-v-l-i-g-t roligt, mellan svordomarna dvs. Den nya rushmappen är redan något av en favorit, stor som bara fasen!
Ser framemot lite gött lir ikväll med er grabbar!
Är det VIP koden man fick till Limited Edition som kommer gälla? Matade in koden direkt och har inte en aning om jag redan fått någon bonusbana eller inte.
Ja, det är den koden. Då har du banorna direkt, du kan kontrollera genom att gå till Game Store och prova ladda ned Vip pack 2.
Postad 30 March 2010 - 13:39
Det jobbigaste var nog att jag tror ni strävade för att hålla er undan mig och min reconbyssa, blev dock väldigt mycket assault. Tror ni känner igen AN94-Abakan som bör ha blinkat rätt friskt hos er
Jag var nära att skicka ett lite meddelande till dig igår
När du stod på en av kullarna i nelson bay banan och sköt på en...
Postad 30 March 2010 - 13:51
Är nog förresten bara du som känner mig vid namn
Får väll dra och testa nya banan detta låter ju intressant
Postad 30 March 2010 - 13:59
Ja man kan väll säga att man sätter sig ju inte och filosoferar där du från dina ställen har fri sikt när det börjar ticka in headshot i listan , men rör man bara på sig brukar det vara lugnt
Blev värre sen när du plockade fram assaulten
Är nog förresten bara du som känner mig vid namn
Får väll dra och testa nya banan detta låter ju intressant
Ja det är ju inte enkelt att träffa rörande mål som rör sig både sidledes och djupledes på marksmanship håll, lite lättare när man är närmare. Gillar assault mer och mer faktiskt, den ger oanade möjligheter måste jag säga, bara det att aldrig få slut på ammo är ju så nice!
Man kanske inte skulle ha outat dig
Den nya banan Laguna Presa rush mode är väldigt trevlig, drog av 3 rundor och blev genast fast.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
18 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?