Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 09 February 2011 - 13:39
Postad 09 February 2011 - 14:10
Är det fler än jag som ibland när det hänger sig och man startar om, är det som om man startar spelet för första gången det vill säga man får ställa in bilden och justera kanterna efter tv`n osv.
Jag undrar eftersom mitt BO har glömt att jag klarat igenom spelet på single player läget och har således inte zombie banan som man låser upp efter att kklarat spelet.
Verkar som den tappar minnet på nått vis
Tur att den inte missar vilken rank man har i multiplayer iaf.
Har hänt mig flera ggr. Däremot vet jag inte hur det är med min stats från single player då jag kodade teminalen för att få alla xtra banor till zombies.
Det händer ganska ofta (1 av 10 ggr) att spelet hänger sig vid uppstart av nytt multiplayer. Det är då jag måste göra om alla inställningar.
Postad 09 February 2011 - 15:31
Nu slipper ni fuskare iaf för nu går det itne längre att komma ut online på PSN med en custom firmare
Har du bannats nu?
Postad 09 February 2011 - 16:02
Nu slipper ni fuskare iaf för nu går det itne längre att komma ut online på PSN med en custom firmare
Inte för ja vet va de betyder men gör som på Fejjan, tummen upp o gillart....
Postad 09 February 2011 - 16:07
Har du bannats nu?
Haha nej men man kommer bara ut på PSN med senaste firmwaren och det finns ingen custom firmware på 3.56. Lär nog inte släppas ngn heller. Finns inget sätt att signera homebrew just nu.
Redigerat av Unregistereddc471864, 09 February 2011 - 16:08.
Postad 09 February 2011 - 17:58
Postad 09 February 2011 - 19:23
Haha nej men man kommer bara ut på PSN med senaste firmwaren och det finns ingen custom firmware på 3.56. Lär nog inte släppas ngn heller. Finns inget sätt att signera homebrew just nu.
Trycker febrilt på Gilla-knappen......
Postad 09 February 2011 - 20:15
satt på fikarasten idag o diskuterade cod med en polare, och han påstod att han läst på ett forum (inte detta) att "proffsen" kör med sense 3 möjligen 4... det hade varit vilda diskussioner om det naturligvis. men anledning skulle vara att "om man har ett vettigt aim så behöver man inte kunna röra sig så fort, plus att på längre håll skulle det dessutom göra aimandet mycket sämre med tanke på assisten osv"... tankar o reflektioner på de här???
Själv har jag kört på sense 10 sen början på mw2... hade lägre i början på cod4..
Postad 09 February 2011 - 20:25
Tjena gubbs
satt på fikarasten idag o diskuterade cod med en polare, och han påstod att han läst på ett forum (inte detta) att "proffsen" kör med sense 3 möjligen 4... det hade varit vilda diskussioner om det naturligvis. men anledning skulle vara att "om man har ett vettigt aim så behöver man inte kunna röra sig så fort, plus att på längre håll skulle det dessutom göra aimandet mycket sämre med tanke på assisten osv"... tankar o reflektioner på de här???
Själv har jag kört på sense 10 sen början på mw2... hade lägre i början på cod4..
aimassisten är ju starkare ju lägre sens man kör så frågan är om de verkligen är PRO om de kör på låg sense
Postad 09 February 2011 - 20:30
aimassisten är ju starkare ju lägre sens man kör så frågan är om de verkligen är PRO om de kör på låg sense
ok, de hade jag ingenaning om... enl dessa gossar på forumet så var det en ren nackdel o köra med högre sense än 3-4...
Postad 09 February 2011 - 20:35
mvh
Postad 09 February 2011 - 20:35
Tjena gubbs
Körde lite BO hos en kompis i går, han hade sensen inställd på 3. Jag kände mig helt handikappad och nästintill orörlig. Till rushing och sniping skulle det inte funka för min del iaf. Har man en lugn spelstil kanske det skulle funka.
Redigerat av threnode81, 09 February 2011 - 20:47.
Postad 09 February 2011 - 20:49
Postad 09 February 2011 - 20:50
Postad 09 February 2011 - 23:03
Kör själv på 4 och tycker att det funkar bra oavsett om jag rushar eller inte.
Postad 10 February 2011 - 06:39
Postad 10 February 2011 - 08:19
Tycker den senaste patchen har löst de flesta connection-problemen för mig. Nu är det iallafall acceptabelt stabilt och spelbart, något det inte har varit tidigare.
Jag håller med! Tycker att d har fått ordning på d mesta nu. E riktigt roligt att spela nu, seglar upp som d bästa cod-spelet.
Postad 10 February 2011 - 08:33
Postad 10 February 2011 - 09:09
Jag gör på 3 eller 4.
Haha ja hade kul i vart fall när du testa 8 eller va de va
First Strike is coming to PlayStation 3 on March 3rd!!
Perfekt födelsedagspresent till lilla mig då
Postad 10 February 2011 - 09:26
Hehe ja det var komiskt. Fast det händer konstiga saker på S&D ibland, vann en match en gång med 5-1?!
Döden hoppas du kunde sova efter jag stängt in dej i ett hörn o snott ditt care package
Fyyyyyyyyy faaaaaan.... Trodde inte sånt om dig!
Så jäkla typiskt oxå, sitter i ett hörn och väntar på mina lådor, en CP och en sentry så kommer du och sätter dig
framför mig och blockar samt snor min CP som innehöll ammo, vilket skulle varit rätt trevligt då jag hade 5 skott
kvar i bössan!
(de 5 skotten räckte dock till en kill till, tog hans vapen sen)
Postad 10 February 2011 - 12:03
det går väl att stänga av aimassisten? minns jag rätt så har jag gjort det, kommer dock inte ihåg vilket spel det var men är ganska säker på att det var på codspelen, helt värdelöst med assisten tycker jag.
Postad 10 February 2011 - 12:51
Hehe, springer, ser en fiende siktar efter honom och snurrar 1varv. Inte så lätt att spela då!Haha ja hade kul i vart fall när du testa 8 eller va de va
Postad 10 February 2011 - 15:13
Hehe, springer, ser en fiende siktar efter honom och snurrar 1varv. Inte så lätt att spela då!
Nä men snyggt när man lyckas med en 360
När ja tar ner sensen känns de som o vända en lastbil utan servo!!
Postad 10 February 2011 - 17:29
Postad 10 February 2011 - 19:02
Postad 10 February 2011 - 19:21
jepp du e i toppen frasse....Jag har typ 2-3 i sens... är jag mest elite då eller ? Blir helt handikappad om jag höjer en snäpp över medel eller vad det heter..
Postad 11 February 2011 - 07:51
Postad 11 February 2011 - 11:02
Postad 11 February 2011 - 12:36
Postad 11 February 2011 - 16:48
Postad 12 February 2011 - 21:32
Torkar av den 22:02
Tvättar händerna 22:03
Börjar gejma 22:05
/G
Postad 12 February 2011 - 21:40
Själv är jag på väg. Men kommer nog inte förän 22:30Kommer 22:00.
Torkar av den 22:02
Tvättar händerna 22:03
Börjar gejma 22:05
/G
Postad 13 February 2011 - 12:18
Ännu en till commentary uppe
Kör med Spectre och rushar som ett as
Så ganska intressant game att kolla på
http://www.youtube.c...h?v=f9hSU93lYQM
Det vore kul om du någon gång postade något annat än dina videos.
Du har kanske inte märkt att det inte är så populärt att spamma din videos överallt?
Postad 13 February 2011 - 12:54
Ännu en till commentary uppe
Kommentarerna i filmen får man huvudvärk av så för att ens kunna kolla klart på filmen måste jag spela upp den utan ljud.
Postad 13 February 2011 - 13:06
Får jag föreslå statusuppdatering på fisboken.
Postad 13 February 2011 - 14:03
Emil varför trilskas du med att posta dina filmer här när du aldrig lirar med oss? För mig är det helt ointressant om du inte är härifrån.Ännu en till commentary uppe
Känns lite som att kolla på en P12 match med någon annans ungar.
/G
Postad 13 February 2011 - 19:43
Postad 13 February 2011 - 22:07
vad är vitsen med combat training eller vad det nu heter...? Fattar ju att man kan öva och så men när man måste låsa upp alla vapen o perks mm så känns de ju en smula konstigt, skillnad om allt fanns o tillgå från början så man kunde prova lite olika setups utan o sabba sina stats..!
Dina stats reggas ju inte i MP. Bara kör en tdm med dig mot 9 bottar på lägsta svårighetsgraden så rankar man upp snabbt som fan.
Postad 14 February 2011 - 08:54
Nä men snyggt när man lyckas med en 360
![]()
När ja tar ner sensen känns de som o vända en lastbil utan servo!!
Mmmmm, jag testade för ett par dagar sen att gå ner från 5-6 till 1, när jag skulle springa runt ett hörn och in genom en dörr så sprang jag runt huset i stället...
Har man någon som jagar en så är det ingen som helst poäng i att försöka vända sig och skjuta tillbaka.
Postad 15 February 2011 - 15:05
Mmmmm, jag testade för ett par dagar sen att gå ner från 5-6 till 1, när jag skulle springa runt ett hörn och in genom en dörr så sprang jag runt huset i stället...
Har man någon som jagar en så är det ingen som helst poäng i att försöka vända sig och skjuta tillbaka.
Haha då förstår ja varför en del bara springer i utkanterna av kartorna, de kan helt enkelt inte vända sig!!
Postad 16 February 2011 - 09:10
h0gb3rg1 är/borde vara på sista prestigen nu
Grattis!
Fy fan, grymt bra jobbat högis.
Blir nog inte mycket mer lira för mig. 1 vecka kvar till KZ3 och så ska vi flytta.
Bye bye BO.
Postad 16 February 2011 - 10:53
Fy fan, grymt bra jobbat högis.
Blir nog inte mycket mer lira för mig. 1 vecka kvar till KZ3 och så ska vi flytta.
Bye bye BO.
Flyttar gör man på en dag.. packar upp på två kvällar.. dålig ursäkt dedär!
Postad 16 February 2011 - 11:54
Flyttar gör man på en dag.. packar upp på två kvällar.. dålig ursäkt dedär!
Hehe, ja, just flyttar kanske ja.
Men innan dess ska 2 lägenheter fixas och säljas.
Benny; man ska inte kasta igelkottar när man sitter i en gummibåt.
Redigerat av BrittBastard, 16 February 2011 - 12:28.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
12 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?