har du tänkt igenom det där svaret? Hur kände du när du kom fram till den slutsatsen?Summerat i ett svar, ja
PSN+ (Playstation Plus)
Postad 06 May 2015 - 16:09
Postad 06 May 2015 - 19:32
Så, jag tog bara hem fyra av spelen denna katastrof-månad. Hoppas dom bättrar sig nästa månad, för om inte alla spel passar mig blir jag putt.
Postad 07 May 2015 - 00:13
Jag brukar ladda ner alla spelen, men sen om de är bra eller inte får man ju se sen ![]()
Postad 07 May 2015 - 07:08
Ja. Jag har haft PSN Några århar du tänkt igenom det där svaret? Hur kände du när du kom fram till den slutsatsen?
Dock så laddade jag hem unfinished Swan igår medans jag spelade gta, så det kan ju hända att det är kul. Får se. Guacamelee är la samma som det vi fick sist misstänker jag.
Postad 07 May 2015 - 08:15
Jag brukar ladda hem allt skit som släpps varje månad. Denna månad tog jag 4 av gratis-spelen.
Enda spelet jag dock funderar på att orka testa är race the sun.
...Wolf:old blood följde med också, högre prio på speltoppen för det.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 May 2015 - 08:15.
Postad 07 May 2015 - 12:59
http://venturebeat.c...-the-past-year/
PlayStation Plus members received over $1,300 in games in the past year
Redigerat av Zoiler, 07 May 2015 - 12:59.
Postad 07 May 2015 - 13:12
Jaha? Skit är skit oavsett vad det kostar/är värt. Right Zartok? ![]()
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 May 2015 - 13:13.
Postad 07 May 2015 - 18:10
Fått ordning på nya Pay Pal nu
Var mkt strul i början, men man måste bekräfta sitt konto på deras sida. En ganska liten länk som jag hade missat. Man måste gå in under respektive kort och bekräfta.
Allt fungerar nu, och FarCry 4 är på väg hem för dryga 300:-
![]()
Postad 09 May 2015 - 10:49
Jag kommer behöva medlemskapet för online gaming, men det är inte ofta jag gör det.
Vad som stört mig på sista tiden är bristen på bra rabatter. Till och med de ordinarie prissänkningarna, utanför plus medlemskapet kan vara mer fördelaktiga.
Både Destiny och Far Cry 4 har sänkt i omgångar till runt 329:- men detta har inte varit plus erbjudanden.
Postad 09 May 2015 - 13:51
Postad 10 May 2015 - 09:53
Själv har jag inte ens orkar dra hem de spelen de senaste månaderna. Gjorde det från början och Don´t Starve var uppskattat här hemma. Numera går jag in på butiken och köper dem utan att ladda hem, hårddisken är ju på tok för liten för att man ska ha många spel.
Postad 10 May 2015 - 12:47
Numera går jag in på butiken och köper dem utan att ladda hem, hårddisken är ju på tok för liten för att man ska ha många spel.
Beror på hur snabbt man spelar dem, man kan ju ta bort spel man spelat och är färdig med. Går att ladda ner sen igen om man känner sig sugen.
Postad 12 May 2015 - 16:18
Beror på hur snabbt man spelar dem, man kan ju ta bort spel man spelat och är färdig med. Går att ladda ner sen igen om man känner sig sugen.
Problemet här hemma är att det är en del onlinelir. Sedan ska jag ha 1 eller 2, (bf) 3 spelsugna grabbar som lirar Gta, Cod och lite annat så vips är det slut på plats.
Postad 21 May 2015 - 10:49
Veckans erbjudande är The Order: 1886, är man PS+medlem får man det för 295 kr.
https://store.playst...=feature1CTAURL
Postad 21 May 2015 - 14:24
Postad 23 May 2015 - 11:43
Eller nått annat ställe ?
Eller är de inte värt de ?
Postad 23 May 2015 - 11:49
Jag brukar köpa via PSN, mest för att jag märker att det gått ut när det väl gått ut...Köper ni psn+ från eBay?
Eller nått annat ställe ?
Eller är de inte värt de ?
Postad 25 May 2015 - 10:12
Jag brukar köpa via PSN, mest för att jag märker att det gått ut när det väl gått ut...
Vad kostar det om man köper/förlänger där?
Någon som vet något billigare ställe än detta: http://cheapestgamec...mskap-365-dagar (479:- för ett år)
Funderar på att köpa en PS4:a och gissar att man kommer att lira lite online när NHL16 kommer isåfall. Visst behövs det plus då om jag inte fattat fel? Har inte haft PSN+ på PS3:an förutom då det var gratis ett tag efter när PSN blev hackat och låg nere någon vecka.
Postad 25 May 2015 - 10:14
Såg just att det ju är i nästa vecka dom släpps. Då lär det finnas några idéer tror jag.
Vi kanske får Driveclub?
...
...
..
Den var bra va?
Redigerat av Zartok, 25 May 2015 - 10:16.
Postad 25 May 2015 - 10:23
Vad kostar det om man köper/förlänger där?
Någon som vet något billigare ställe än detta: http://cheapestgamec...mskap-365-dagar (479:- för ett år)
Funderar på att köpa en PS4:a och gissar att man kommer att lira lite online när NHL16 kommer isåfall. Visst behövs det plus då om jag inte fattat fel? Har inte haft PSN+ på PS3:an förutom då det var gratis ett tag efter när PSN blev hackat och låg nere någon vecka.
Kostar väl lika mycket på PSN? Själv brukar jag försöka skrapa ihop en 50kr rabattkod på CDON på ett eller annat sätt, sen köper man en voucher på 400kr (betala 350) och köper på PS4:an, blir 430kr för ett år.
Postad 25 May 2015 - 10:53
Kostar väl lika mycket på PSN? Själv brukar jag försöka skrapa ihop en 50kr rabattkod på CDON på ett eller annat sätt, sen köper man en voucher på 400kr (betala 350) och köper på PS4:an, blir 430kr för ett år.
Ok, trodde det kostade mer där eftersom folk verkade leta det på andra ställen.
PS4:a beställd iaf. ..hmm inget i "brevlådan" ännu och det var säkert några minuter sedan jag beställde den. Jäkla posten att vara sega. ![]()
..Å där var den hemma, ps4:an alltså. Otroligt snabb posten kan vara ibland. =)
Redigerat av HenkeEdge, 26 May 2015 - 17:48.
Postad 25 May 2015 - 12:49
Tror det kostar 480:- på PSN, så en kronoa dyrareKostar väl lika mycket på PSN? Själv brukar jag försöka skrapa ihop en 50kr rabattkod på CDON på ett eller annat sätt, sen köper man en voucher på 400kr (betala 350) och köper på PS4:an, blir 430kr för ett år.
Postad 26 May 2015 - 12:14
Tror det kostar 480:- på PSN, så en kronoa dyrare
Det var en riktig deal breaker, tror de förlorar många kunder med den prisskillnaden ![]()
Postad 26 May 2015 - 17:50
Det var en riktig deal breaker, tror de förlorar många kunder med den prisskillnaden
Hur kan egentligen elektronikladorna sälja dom där pre-paid koderna som kostar typ 599:- för ett år?
Borde inte någon köpa.
Postad 27 May 2015 - 00:28
Hur kan egentligen elektronikladorna sälja dom där pre-paid koderna som kostar typ 599:- för ett år?
Borde inte någon köpa.
Är väl det att det går lättare för de icke insatta att köpa ett sånt kort, alternativt att man inte har möjlighet/vill registrera sitt kort.
Tycker att återkommande kunder borde få någon form av rabatt vid förnyelse av sitt abonnemang, säg 10% avdrag.
Postad 27 May 2015 - 18:42
Hah, Ground Zeroes förvånar mig inte. PS3-lineupen var bäst nu med Cloudberry Kingdom och Gunslinger.
Postad 27 May 2015 - 19:01
Postad 28 May 2015 - 07:43
Bra att jag köpte MGS-GZ när det var på rea sist, har precis börjat spela ![]()
Postad 28 May 2015 - 09:53
Sony leder racet nu, behöver inte göra så mycket eller oroa sig. Så allt som folk drömmer om lär lysa med sin frånvaro.
Postad 28 May 2015 - 10:38
Ännu en månad med rena skitspel......
Jag ska fråga Zoiler om han kan göra en sticky av mitt inlägg på folks frågor om PS+ fria spel. Det tror jag skulle vara himla informativt och bra
a k a "VAD VAR DET JAG SA"
Postad 28 May 2015 - 12:59
Metal Gear Solid är rätt kul faktiskt, extremt kort kampanj men det finns ytterligare saker att göra efter det. Man kommer att vara på samma map oavsett vad man gör, men välgjort och snyggt samt 60fps om jag inte missminner mig ![]()
Postad 28 May 2015 - 13:05
Sony leder racet nu, behöver inte göra så mycket eller oroa sig. Så allt som folk drömmer om lär lysa med sin frånvaro.
Äh, jag har rätt blygsamma drömmar om plus-spelen. Child of Light vill jag t.ex se som gratisspel (och tror att det kommer om inte alltför länge heller). Väntar mig att det kommer ta något år till innan det kommer en AAA-titel.
Postad 28 May 2015 - 13:14
De kanske har lite surprises på E3? Efter presskonferensen:
"Thank you everyone for a great conference. We are humbled by your support". *lämnar scenen*
"Oh, that's right. I forgot. One last thing".
"Dear gamers, we listen. We have heard your feedback regarding our free PS+ games and we do listen. That's why I hope you will enjoy this, please take a look"
*Storbildsskärmen rullar med en episk trailer för The Last Guardian, Uncharted 4 och God of War: Return of Revenge*
"Like it? I'm happy to announce that these games will all be available tomorrow for free for all PS+ subscribers. Merry Christmas!"
*Publiken exploderar*
Kan hända?
Postad 28 May 2015 - 13:55
Äh, jag har rätt blygsamma drömmar om plus-spelen. Child of Light vill jag t.ex se som gratisspel (och tror att det kommer om inte alltför länge heller). Väntar mig att det kommer ta något år till innan det kommer en AAA-titel.
Av att döma av andra kommenterar på detta forum och andra forum på nätet så förväntar sig de flesta att Sony skall fortsätta slå på den stora trumman som man gjorde när PS+ var nytt. Jag förväntar mig något av Sonys AAA-titlar till hösten kanske. Annars lär det dröja innan något bolag släpper en stor titel gratis. Var det inte en diskussion för ett par år sedan att bolagen var missnöjda för att man upplevde att man inte hade fått betalt av Sony så mycket som var lovat?
Postad 29 May 2015 - 11:16
Överväger att skippa Plus förnyelsen i höst.
Jag tycker att detta året varit tunt med titlar och rabatter. De mest spännande erbjudanden som lagts ut har inte varit kopplade till plus. Jag kör sällan online ändå.
Postad 29 May 2015 - 14:33
Överväger att skippa Plus förnyelsen i höst.
Jag tycker att detta året varit tunt med titlar och rabatter. De mest spännande erbjudanden som lagts ut har inte varit kopplade till plus. Jag kör sällan online ändå.
Spelar man inte Online så är PS+ snudd på värdelös. Tror majoriteten skaffar PS+ för att spela online och inte få mindre rabatter.
Jag ser gratisspel och rabatter som något extra, skaffade PS+ endast för att spela online ![]()
Redigerat av hifimarcus, 29 May 2015 - 14:34.
Postad 29 May 2015 - 17:34
40:-/månad känns som struntpengar som före detta rökare...
Postad 01 June 2015 - 12:45
Jag har plus för att få automatiska uppdateringar, det är fan värt pengarna bara där, resten er bonus!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?