Detta har jag funderat på också, och det enda (vad jag vet) man kan göra är att sänka volymen eller använda någon typ av delningsfilter och dela bort den djupaste basen.Hur motverkar man att suben bottnar ??
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 21 January 2013 - 16:29
Postad 21 January 2013 - 16:31
Postad 21 January 2013 - 16:34
http://www.blocket.s...9.htm?ca=11&w=1
http://hemmafixblogg...-av-lastpallar/
Postad 21 January 2013 - 16:51
Postad 21 January 2013 - 16:52
Funkar miniDSP?Finns nog inget färdigt aktivt filter som går att köpa för rimliga pengar, skulle rekomendera bättre bejsers om du känner oro att bottna dom.
Postad 21 January 2013 - 16:55
OKFinns nog inget färdigt aktivt filter som går att köpa för rimliga pengar, skulle rekomendera bättre bejsers om du känner oro att bottna dom.
Postad 21 January 2013 - 17:06
Postad 21 January 2013 - 18:26
Här har du mitt bord som frugan smackat ihopNytt soffbord kanske? Tillverkningskostnad ca 0kr...
http://www.blocket.s...m?ca=11&w=1
http://hemmafixblogg...-av-lastpallar/
Personligen så gillar jag det, säng gavel är oXå av 2st pallar.
Bifogad fil(er)
Postad 21 January 2013 - 19:17
Spielberg och Hanks gör en ny krigsserie http://www.aftonblad...icle16098991.ab
Redigerat av jdaniels, 21 January 2013 - 19:19.
Postad 21 January 2013 - 19:57
Glada nyheter för oss som gillar Band Of Brothers och The Pacific.
Spielberg och Hanks gör en ny krigsserie http://www.aftonblad...icle16098991.ab
Gött mos!!!!
Postad 21 January 2013 - 20:12
Har du fått svar angående basen än Tommy?
Nä. Men man får ju inte ha så bråttom.
Jag skickade ju mailet den 27e december, så det har ju inte gått så lång tid än...........
Postad 21 January 2013 - 20:14
Surt...Nä. Men man får ju inte ha så bråttom.
Jag skickade ju mailet den 27e december, så det har ju inte gått så lång tid än...........
Märker du stor skillnad på 3 och 4 subbar?
Postad 21 January 2013 - 20:18
Jag har dock inte pressat systemet nåt sen den pajade.
Postad 21 January 2013 - 20:55
Här har du mitt bord som frugan smackat ihop
Kostnad: Glasskiva som vi fyndat på IKEA, och transport kostnad från jobbet. Pallen och hjulen är från jobbet
annars är det väl kostnat för pall och hjul då. Helhets kostnad ca 500kr
Är inte pallen impregnerad? inte jättenyttigt att ha inomhus... Annars tjusigt!
Postad 21 January 2013 - 21:16
Det är sjuuukt dålig stil att inte ens höra av sig....
Såååå sjuuuuukt jääääääävla dåååååålig.
Postad 21 January 2013 - 21:31
Såååå sjuuuuukt jääääääävla dåååååålig.
Man kan ju inte vara som alla andra
Postad 21 January 2013 - 21:40
Är inte pallen impregnerad? inte jättenyttigt att ha inomhus... Annars tjusigt!
Snart säger väl folk allt asbestdammet jag har hemma inte heller är nyttig. Nä, man ska inte oroa sig så mycket.
Postad 21 January 2013 - 22:03
hmmm kanske den är, men snYggt är det medÄr inte pallen impregnerad? inte jättenyttigt att ha inomhus... Annars tjusigt!
Gör redan så mYcket som inte är bra och vi ska inte prata om mat och dryck haha...
+1Snart säger väl folk allt asbestdammet jag har hemma inte heller är nyttig. Nä, man ska inte oroa sig så mycket.
Postad 22 January 2013 - 00:52
Snart säger väl folk allt asbestdammet jag har hemma inte heller är nyttig. Nä, man ska inte oroa sig så mycket.
Asbest är inte alls farligt att vistas i korta stunder under några tillfällen under sitt liv.
Att "ha asbestdamm hemma" är dock ingen hit...
Bara att hoppas att du inte har barn då deras lungor är mycket känsligare, och det kan ge dom skador för livet..
Hoppas att du var ironisk...
Postad 22 January 2013 - 07:00
Här har du mitt bord som frugan smackat ihop
Kostnad: Glasskiva som vi fyndat på IKEA, och transport kostnad från jobbet. Pallen och hjulen är från jobbet
annars är det väl kostnat för pall och hjul då. Helhets kostnad ca 500kr
Ser inga som helst fel i att vara kreativ, ibland blir det riktigt snyggt. Det jag tyckte var lustigt med annonsen var priset på 1.600kr för något som troligen bara kostat ett par 100kr.
Redigerat av Unregistereda299ec85, 22 January 2013 - 07:00.
Postad 22 January 2013 - 08:02
Håller med. Skrattretande. Kanske ska starta massproduktionSer inga som helst fel i att vara kreativ, ibland blir det riktigt snyggt. Det jag tyckte var lustigt med annonsen var priset på 1.600kr för något som troligen bara kostat ett par 100kr.
Redigerat av RobNB, 22 January 2013 - 08:03.
Postad 22 January 2013 - 08:07
Tror att det var en gnutta ironi där (hoppas man) Jag och grannen ska byta våra tak nästa år. Just utav den anledningen.Asbest är inte alls farligt att vistas i korta stunder under några tillfällen under sitt liv.
Att "ha asbestdamm hemma" är dock ingen hit...
Bara att hoppas att du inte har barn då deras lungor är mycket känsligare, och det kan ge dom skador för livet..
Postad 22 January 2013 - 10:24
Sen behöver man ju inte slicka på högspänningsledningar bara för att...
Postad 22 January 2013 - 12:02
"Hello Tommy,
I cannot be sure if this is a warranty case or not without really looking at it.
Shipping costs make this an expensive thing to find out.
Normally, we would expect you to pay send it to us for inspection, but that seems too expensive in this case, so I have a suggestion:
We will send you a new top assembly for if you cover the shipping cost, instead of you returning the driver at your expense, in order to save us both money.
We will find out shipping costs of the top assembly to you and will ask you to pay only for shipping.
Please email us the purchase receipt from Parts Express so that we can process it and send you a new top assembly.
Best regards,
Thilo"
Postad 22 January 2013 - 12:38
Tror att det var en gnutta ironi där (hoppas man) Jag och grannen ska byta våra tak nästa år. Just utav den anledningen.
Är ingen fara med eternit så länge plattorna är hela.
Självklart var jag det.
Postad 22 January 2013 - 13:06
Grattis tjockis! ![]()
Dagens musiktips.
Turbonegro - Retox

Så jävla bra så man får tuppjuck!
Kan du inte spela högt så gör dig inget besvär med att trycka på länkarna, detta skall dras upp tills anläggningen säger stopp för att sen backas minimalt så den värsta disten försvinner då är det perfekt.
Luftgura = 5 stjärnor
Lufttrummor = 5 stjärnor
Welcome to the garbage dump
http://www.youtube.com/watch?v=dauaaXGW5Wo
Samt den purbertala
Stroke the shaft
http://www.youtube.com/watch?v=8aBthjuWG24
Postad 22 January 2013 - 13:18
Se därWOHOO !!
"Hello Tommy,
I cannot be sure if this is a warranty case or not without really looking at it.
Normally, we would expect you to pay send it to us for inspection, but that seems too expensive in this case, so I have a suggestion:
We will send you a new top assembly for if you cover the shipping cost, instead of you returning the driver at your expense, in order to save us both money.
We will find out shipping costs of the top assembly to you and will ask you to pay only for shipping.
Please email us the purchase receipt from Parts Express so that we can process it and send you a new top assembly.
Best regards,
Thilo"
Postad 22 January 2013 - 20:38
Bifogad fil(er)
Postad 23 January 2013 - 00:18
WOHOO !!
"Hello Tommy,
Best regards,
Thilo"
Skönt att det ordnade sig!
Postad 23 January 2013 - 13:46
Måste man koppla upp den till en skärm för att kunna göra alla inställningar?
Redigerat av Svenn3SaataN, 23 January 2013 - 14:02.
Postad 23 January 2013 - 15:53
Så nu är 3808:an inkopplad. Frågan är nu vilka inställningar man ska göra, har glömt vad man ska sätt allting på
Måste man koppla upp den till en skärm för att kunna göra alla inställningar?
Det går med bara displayen också fast man får lite sämre översikt. Kör du utan center så stäng av Dolby digital compression.
Postad 24 January 2013 - 13:39
Den snabbaste gitarren är alla gitarrer som har varit i händerna hos Shawn Lane:Vilken är den snabbaste gitarren?
http://www.youtube.com/watch?v=cLEWbHyyNU8
RIP
Postad 24 January 2013 - 13:50
medVÄRKa ?Vill bara meddela alla att jag ska medvärka i den nYa serien som Spielberg och Hanks ska spela in.
Postad 24 January 2013 - 18:46
Den snabbaste gitarren är alla gitarrer som har varit i händerna hos Shawn Lane:
Tror han var ganska jämnsnabb med Yngwie.
Jag föredrar dock Shawns gitarrspel. Det är det ju lite känsla i också.
Yngwie gnor ju bara på med så många toner som möjligt för att visa att han är snabbast..
Shawn har ju i alla fall lite känsla mellan gångerna han brister ut i sin onani...
Redigerat av Bakerman, 24 January 2013 - 18:47.
Postad 25 January 2013 - 13:20
Tycker basgången är sådär mysigt fläskig.
Redigerat av spuj, 25 January 2013 - 13:20.
Postad 25 January 2013 - 20:07
Jävligt skoj att fixa och det var länge sen nu.
Postad 25 January 2013 - 22:30
Är det dags att be mod att stänga den...?
Postad 25 January 2013 - 22:35
Fucknodamnit!Har den här tråden dött...?
Är det dags att be mod att stänga den...?
Enda anledningen till att jag kikar av detta firumet varje dag är denna tråden..
Och! Jag är inte ens speciellt aktiv i den.
Skål för F*N era dr*gg!
Postad 26 January 2013 - 01:18
Fucknodamnit!
Enda anledningen till att jag kikar av detta firumet varje dag är denna tråden..
Och! Jag är inte ens speciellt aktiv i den.
Skål för F*N era dr*gg!
Skoja bara !!
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
60 bilder
369 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?