Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 18 november 2009 - 07:18

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Attans också ... Får väl se hur länge jag står ut med att bli förnedrad ... Fortsätter det såhär vetefan hur länge jag orkar ge spelet en chans :/.

Sen har jag upptäckt något som jag tycker är mycket störande, vet inte om det är min anslutning eller om det är någon bugg? Oftast nör jag blir skjuten så tror jag att det är första skottet man dör på, men efter att ha börjat studera killcamsen så upptäcker jag att fienden ofta skjutit flera skott, men det har jag aldrig märkt? Det är som att de skotten aldrig hörs eller något? Eller är det bara en dålig bortförklaring? :blush:

Om du har tur så kan det vara "nyare" spelare i Free-For-All matcher

Halvt seriös fråga. Finns det nån jäkla perk som gör en i stort sett immun mot allt vad skott & granater heter?
Inte sällan ser man snubbar som kommer glidande ut ur små utrymmen efter att ha blivit bombaderade med granater & kulor. Vissa vapen framstår ju som blöta fisar.

Lirade en kort kort stund med lite MBH-folk & Jarre kunde lätt klarat sig alldeles själv. Grymt effektiv.

Det gick bra igår :) Satte kill streak-rekord till blygsamma 22, men högre än jag hade i CoD4 :P

Fick också en låda i huvudet av en lagkamrat, han skrattade lika mycket som mig.
Det här med flares förstår jag inte, har kört med AC130 några gånger, och det finns 2 kanoner och 1 kulspruta att välja mellan...
I flygplanet på Terminal tycker jag att det kan bli lite trångt ibland, borde varit ett plan med 2 gångar iaf.
Och varför måste EMP´n ha så hög killstreak? Jag tycker inte den är så bra.

Redigerat av jarre008, 18 november 2009 - 07:28.

Postad 18 november 2009 - 07:29

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
Killar riktigt kul att lira i går.
Vi var 1,5 lag vilket var skoj!!!

Nu känns det som om jag har kommit in i spelet en aning i alla fall.
Ge mig lite speltid i helgen så är jag på banan igen.

Jag tror att det kommer att bli toppen!!

Postad 18 november 2009 - 08:02

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Hopps, glömde posta recensionen här. Jag är väl den enda som inte kör MP på forumet :)

Grymt bra skriven recension!
Låter som om Spec ops är riktigt skoj!!

Postad 18 november 2009 - 08:26

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Killar riktigt kul att lira i går.
Vi var 1,5 lag vilket var skoj!!!

Nu känns det som om jag har kommit in i spelet en aning i alla fall.
Ge mig lite speltid i helgen så är jag på banan igen.

Jag tror att det kommer att bli toppen!!

Blev bara en kort sväng för mig igår.
Inget funkade :)
Tömde fasiken hela mag i fi men nej då...de räckte med att de tittade på mig så var jag död.

Numero1- du var grym med granatkastaren.

//sorken003

Postad 18 november 2009 - 08:32

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Håller med majoriteten.....börjar de ta betalt vet i sjutton om jag kommer fortsätta lira.......det skulle vara om allt blir perfekt möjligen.

Kul att lira igår grabbar......förutom Hyvonen som var riktigt jobbig med sin m16......sen hade han tydligen ett långsvärd i kalsongerna med för han knivade mig på 4 meters avstånd..... :lol: .....sköld & claymorekajoh var iofs ganska jobbig han med.......vad är det du låser upp gubben.....jag vill vara en man-perken..... :lol:

Tömde fasiken hela mag i fi men nej då...de räckte med att de tittade på mig så var jag död.

//sorken003

Inte för att vara elek mot storhögis men det var lillhögis (numero2 ) som var grym igår....ända tills jag knivade honom ett par gånger på afghan....då hoppade han ur.... :blush:

Håller med majoriteten.....börjar de ta betalt vet i sjutton om jag kommer fortsätta lira.......det skulle vara om allt blir perfekt möjligen.

Kul att lira igår grabbar......förutom Hyvonen som var riktigt jobbig med sin m16......sen hade han tydligen ett långsvärd i kalsongerna med för han knivade mig på 4 meters avstånd..... :lol: .....sköld & claymorekajoh var iofs ganska jobbig han med.......vad är det du låser upp gubben.....jag vill vara en man-perken..... :lol:

Inte för att vara elek mot storhögis men det var lillhögis (numero2 ) som var grym igår....ända tills jag knivade honom ett par gånger på afghan....då hoppade han ur.... :P

Stackars shaman958 kom in o hamnade i motståndarlaget som bara var två stycken.....blev dödad typ 8 gånger och sen stängde han av ps3:an....... :D

Postad 18 november 2009 - 08:44

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Aha....det är du som är sorken Dynaudio......du kom in och rörde runt lite med granatkastaren igår tror jag bestämt.....det var den matchen när det var typ 4 MHB i varje lag.....och en kille som hade perfekt uppkoppling o alla andra hade en röd eller två gula pluppar.... :) ....snubben trodde han var kung....

Postad 18 november 2009 - 08:54

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

//sorken003

Tack gjorde mitt bästa.... :-)

Merger: lite väl mycket hybris när man börjar citera sig själv i samma inlägg?!! ;-)

Redigerat av Numero1, 18 november 2009 - 09:15.

Postad 18 november 2009 - 08:56

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Ja det kan tyckas så va...... :) .....vet inte varför den kom med faktiskt.....

Postad 18 november 2009 - 09:40

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Sköld är riktigt skoj att köra med. Man får inte så många kills men det är ger mer tillfredställelse när man har ihjäl någon med den :P Sen att använda kastkniven tillsammans med den är lika roligt det. Många som man möter vet inte riktigt vad de ska göra. De bara står stilla och skjuter mot en och då är det bara att slänga iväg kniven! Klockrent! :D Jag kör med den första handmachinegun och vill låsa upp dubbla vapen med den. Det är också lite av anledningen till att jag kör med skölden, den tar ju upp primary-vapnet och sen ger den även skydd bakifrån när den hänger på ryggen :) Vad är "one man army"-perken för något?
Men jag kan ju fråga dig om du har tagit kamparnas sida i det här spelet? Du rörde dig inte mycket igår på vissa banor :blush:

Fick tillgång till M16 igår också. Underbart vapen!

Sen var det riktigt kul att följa Richard med sina två hagelbrakare igår! Jezus vilket tryck det är i den där bössan!

Postad 18 november 2009 - 09:46

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Med "One Man Army" kan man, på bekostnad av sekundärvapnet och perkplatsen den upptar, byta till en annan av sina klasser när man vill under spelets gång. Om den klassen man byter till inte kör "One Man Army" så fastnar man förstås med den. Haglet som du snackar om är riktigt grymt men jag måste säga att jag föredrar den mer minimalistiska varianten med en brakare och "Sleight of Hand" istället för Akimbo-stilen.

Postad 18 november 2009 - 10:08

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Typiskt "cod-lagg", blir du skjuten när du är runt hörnet eller innan du hinner se fienden komma runt hörnet t.ex så är det lite väl mycket fördröjning mellan dig och hosten. Du blir skjuten från framtiden helt enkelt, eller dåtiden - dvs hans skjuter dig där du VAR inte där du är nu. :)

det därför min K/D ratio är åt h-te
:blush:

Kanske skall skita i det trådlösa...?men har man då något att skylla på..?
skulle väl vara åldern då'rå.

Snart har man i alla fall en hyffsad uppfattning om banorna så då kan man våga sig in där det är fler från MHB.

Postad 18 november 2009 - 10:14

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Sköld är riktigt skoj att köra med. Man får inte så många kills men det är ger mer tillfredställelse när man har ihjäl någon med den :P Sen att använda kastkniven tillsammans med den är lika roligt det. Många som man möter vet inte riktigt vad de ska göra. De bara står stilla och skjuter mot en och då är det bara att slänga iväg kniven! Klockrent! :D Jag kör med den första handmachinegun och vill låsa upp dubbla vapen med den. Det är också lite av anledningen till att jag kör med skölden, den tar ju upp primary-vapnet och sen ger den även skydd bakifrån när den hänger på ryggen :) Vad är "one man army"-perken för något?
Men jag kan ju fråga dig om du har tagit kamparnas sida i det här spelet? Du rörde dig inte mycket igår på vissa banor :blush:

Måste testa skölden! Verkar cool!

Postad 18 november 2009 - 10:20

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0

Stackars shaman958 kom in o hamnade i motståndarlaget som bara var två stycken.....blev dödad typ 8 gånger och sen stängde han av ps3:an....... :blush:

tack för omtanken... :) forsökte flera ggr att komma med i matchen men kom på motståndarlaget jämt! konstigt när man står i lobbyn med 6MHB`are och 6 ailiens och det blir mixade lag i nästa match.
kommer det inga åtgärder så hoppar jag ur.

Postad 18 november 2009 - 10:23

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
jag har en ny favorit mot campers

SCAR
bling FMJ & silencer
coldblooded
ninja

Dom fattar inget när hartbeatsensorn inte ger utslag och man skjuter dom i örat. har röjt hur mycket som helst med den.

Postad 18 november 2009 - 10:44

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

tack för omtanken... :) forsökte flera ggr att komma med i matchen men kom på motståndarlaget jämt! konstigt när man står i lobbyn med 6MHB`are och 6 ailiens och det blir mixade lag i nästa match.
kommer det inga åtgärder så hoppar jag ur.

Det är väl tyvärr så när mna tar "join" från någon i friendslistan.
Om man samlar ihop ett gäng innan man väljer game mode så blir det inte så.

Postad 18 november 2009 - 10:45

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
Jag vill hem och spela nu!!!

Postad 18 november 2009 - 10:49

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0
Frasse, Benny mfl
Vet ni vart den svenska klanen vi mötte igår kom ifrån?
Var skoj, men de drog sen tyvärr...

Min nya favokombi är
Primary - .50 cal - FMJ - Thermo
Sec. - 2xP2000 - Akimbo - Silencer
Kastkniv
Bling Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Thermosiktet är riktigt snajsigt.

Postad 18 november 2009 - 11:24

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0
Jag har alltid haft svårt med sniper (att vara själv) men här tycker jag att det funkar riktigt bra.
Barrett med FMJ och Thermo är grym!

Sen är det rätt kul att köra Rambo-sniper med Barrett ACOG och sleight of hand pro. Då kan man verkligen rusa runt och "kötta" på mindre banor!

Postad 18 november 2009 - 12:10

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Frasse, Benny mfl

Min nya favokombi är
Kastkniv
Bling Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Det lilla jag var med när ni mötte dem o jag kom i deras lag så lät det som en salig blandning. Några skåningar, en norsk och nån smålänning. Lät för himla roligt iaf :).

Hade en sån kass spelnatt att jag sov dåligt när jag väl gick och la mig. Inget funkade och jag hade kass anslutning. Mötte lillhögberg med några av hans vänner? De måste haft något fusk eller nåt för jag sköt o sköt men träffade aldrig. Snipade med thermal o hade klockrena siktningar men fick inte ens nån träff.

Sen när jag spela med frasse o co så fick jag möta dem o då blev jag som vanligt krossad av frasse. Men han nöjde sig inte utan sen när vi spelade i samma lag så fortsatte han att döda mig men denna gången med en låda. Såg nog jedrigt dumt ut :blush:. Längesen jag skrattade så mkt när jag själv dog

Redigerat av erlander, 18 november 2009 - 12:12.

Postad 18 november 2009 - 12:33

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Frasse, Benny mfl

Min nya favokombi är
Kastkniv
Bling Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Vad gör Akimbo? Har intwe lärt mig de nya perksen än :-(

Postad 18 november 2009 - 12:36

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Aha....det är du som är sorken Dynaudio......du kom in och rörde runt lite med granatkastaren igår tror jag bestämt.....det var den matchen när det var typ 4 MHB i varje lag.....och en kille som hade perfekt uppkoppling o alla andra hade en röd eller två gula pluppar.... :) ....snubben trodde han var kung....

Jupp, de är jag som är sorken003 på PSN.
Men de var inte jag som var med igår med grantkastaren.

Har snöat fn. snöat in på Heartbeat och Rödpunkt med SCAR vapnet
Kollar lite för mycket på hearbeat sensorn att jag missar när folk kommer springande
med ninja och knivar mig... :blush:

OT: går det att ändra ID på Prisjakt/Minhembio? Skulle vara enklare om man
har samma id här som man har på PSN. Har för mig att Britt har ändrat eller har jag
drömt det?

Hittade svaret själv på min fråga, ibland är man för lat för att kolla... :P

1.3 En registrering per medlem
Det är inte tillåtet att registrera sig med fler än ett användarnamn oavsett vilken status det ursprungliga användarnamnet har. Vill du byta användarnamn eller göra någon annan ändring i ditt medlemskap så skicka ett meddelande till [email protected] så hjälper vi dig.

Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 18 november 2009 - 12:42.

Postad 18 november 2009 - 12:42

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Jupp, de är jag som är sorken003 på PSN.
Men de var inte jag som var med igår med grantkastaren.

Har snöat fn. snöat in på Heartbeat och Rödpunkt med SCAR vapnet
Kollar lite för mycket på hearbeat sensorn att jag missar när folk kommer springande
med ninja och knivar mig... :)

OT: går det att ändra ID på Prisjakt/Minhembio? Skulle vara enklare om man
har samma id här som man har på PSN. Har för mig att Britt har ändrat eller har jag
drömt det?

Det var JAG som röjde med granatkastaren :-)

Postad 18 november 2009 - 12:53

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

Vad gör Akimbo? Har intwe lärt mig de nya perksen än :-(

Akimbo gör så att du kan Dual Wielda med ditt sekundära vapen.
Alltså 2 puffror tex.

Postad 18 november 2009 - 12:56

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Fick tillgång till M16 igår också. Underbart vapen!

Sen var det riktigt kul att följa Richard med sina två hagelbrakare igår! Jezus vilket tryck det är i den där bössan!

Ehh!
Det är ju bara att skjuta dom i fötterna om de har sköld, och i och med att jag gör det normalt så... :lol:

Tuben kör jag förövrigt stenhårt med för tillfället...

Den har ju blivit mycket bättre än i 4:an..

Postad 18 november 2009 - 13:00

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Akimbo gör så att du kan Dual Wielda med ditt sekundära vapen.
Alltså 2 puffror tex.

Aha, intressant!!!

Tuben kör jag med på stenhårt. Det är kul :-)

Postad 18 november 2009 - 13:05

ekon
  • ekon
  • Guru

• 5 778 inlägg
  • 0
Åh herregud nej finns det en sån där irriterande ###### helikopter som i COD4???

Postad 18 november 2009 - 13:06

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Aha, intressant!!!

Tuben kör jag med på stenhårt. Det är kul :-)

Trodde inte Cod Veteraner lirade med tuben... :blush:
Man kanske skall slänga på den istället för hearbeat sensorn, vi är inte
direkt kompisar längre.
Vill oxå ha M16... :P

Nu blev jag ju spelsugen...måste sluta läsa den här tråden på dagarna. Inte bra för
arbetsmoralen. Man sitter ju och funderar på vilka perks man skall använda... :)

//sorken003

Postad 18 november 2009 - 13:09

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Trodde inte Cod Veteraner lirade med tuben... :blush:
direkt kompisar längre.
Vill oxå ha M16... :P

Nu blev jag ju spelsugen...måste sluta läsa den här tråden på dagarna. Inte bra för
arbetsmoralen. Man sitter ju och funderar på vilka perks man skall använda... :)

//sorken003

hehehe...du och jag smurfen :-)
Jag vill med hem och lira NU Pronto :-)

Postad 18 november 2009 - 13:13

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Trodde inte Cod Veteraner lirade med tuben... :D
direkt kompisar längre.
Vill oxå ha M16... :lol:

arbetsmoralen. Man sitter ju och funderar på vilka perks man skall använda... :blush:

//sorken003

Mer "noobigt" med heartbeatsensor än tuben tycker iaf. jag! :)

"Åh herregud nej finns det en sån där irriterande ###### helikopter som i COD4???"

Ehhhhhh, ja, det finns tom. MÅNGA FLER! :P

Postad 18 november 2009 - 13:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Tack för den, det blev du som recenserade iaf då. :)

Ja va fan, PalmiNio skulle till Kanada så det gick ju inte :P

Grymt bra skriven recension!
Låter som om Spec ops är riktigt skoj!!

Verkligen roligt, men det tar på krafterna utan checkpoints hehe :blush: . Morlock, du hade väl fixat alla 69? Jag blir så jäkla nervös när man hör basen dra igång och man vet att en Juggernaut som knappt vet hur man missar är på väg mot en. Tänk vad kul det hade varit med en, bara en, checkpoint och sen fler banor. MW3 coming up.

Postad 18 november 2009 - 13:20

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Ja va fan, PalmiNio skulle till Kanada så det gick ju inte :blush:

Verkligen roligt, men det tar på krafterna utan checkpoints hehe :) . Morlock, du hade väl fixat alla 69? Jag blir så jäkla nervös när man hör basen dra igång och man vet att en Juggernaut som knappt vet hur man missar är på väg mot en. Tänk vad kul det hade varit med en, bara en, checkpoint och sen fler banor. MW3 coming up.

:-)

Ehhhhhh, ja, det finns tom. MÅNGA FLER! :P

HAHAHAHA...........

Postad 18 november 2009 - 13:23

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Ehh!
Det är ju bara att skjuta dom i fötterna om de har sköld, och i och med att jag gör det normalt så... :blush:

Inte om man hukar sig :)

Postad 18 november 2009 - 13:29

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Med "One Man Army" kan man, på bekostnad av sekundärvapnet och perkplatsen den upptar, byta till en annan av sina klasser när man vill under spelets gång. Om den klassen man byter till inte kör "One Man Army" så fastnar man förstås med den. Haglet som du snackar om är riktigt grymt men jag måste säga att jag föredrar den mer minimalistiska varianten med en brakare och "Sleight of Hand" istället för Akimbo-stilen.

Hmm, på rak arm verkar den ju inte vara sådär super användbar. Det är väl i en spelstil som S&D som den kanske kan komma till användning men som i TDM kan man ju byta hur mycket man vill (när man är död).

Postad 18 november 2009 - 13:52

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Morlock, du hade väl fixat alla 69? Jag blir så jäkla nervös när man hör basen dra igång och man vet att en Juggernaut som knappt vet hur man missar är på väg mot en. Tänk vad kul det hade varit med en, bara en, checkpoint och sen fler banor. MW3 coming up.

Japp. Juggernautsen är rätt jobbiga, men man tar dem lätt med baretta-snipern. Synd bara att det finns ett mission där man inte har tillgång till "bra" vapen, och de är många. :blush:

Ett av de roligaste var nog faktiskt det där man skulle ha ihjäl 50 fiender i ett hus. Fanns en vapenkällarne bland annat. Sen gillade jag de uppdelade, overwatch och big brother. :)

Fler mission hade inte varit dumt.

Postad 18 november 2009 - 14:10

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Mer "noobigt" med heartbeatsensor än tuben tycker iaf. jag! :)

"Åh herregud nej finns det en sån där irriterande ###### helikopter som i COD4???"

Ehhhhhh, ja, det finns tom. MÅNGA FLER! :blush:

Ännu en anledning till att skrota hearbeatsensorn :P

Postad 18 november 2009 - 15:04

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Pinnen goes hardcore :) HÄR snackar vi. Fienden dör faktiskt när man skjuter dem. Tror jag stannar här ett tag.

Postad 18 november 2009 - 17:53

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0
Nu efter många timmars spel så har jag hittat dom perfekta klasserna för mig:

Röj:
M16
Full Metal Jacket( Fienderna dör på en salva om man träffar bra)
Red dot / holo

Bling
Stopping power
Steady aim
Tactical insertion

SnD:
M16
ljuddämpare
Red dot / holo

Bling
Stopping power
Ninja pro
Claymore

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 18 november 2009 - 17:53.

Postad 18 november 2009 - 19:09

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

M16
Full Metal Jacket( Fienderna dör på en salva om man träffar bra)

Höjer FMJ stopping powern i bulorna, jämfört att köra utan, även om de inte går igenom hinder?

Postad 18 november 2009 - 19:19

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Kör med lite FMJ på FAMASen nu för att klara av låsa upp alla tillbehör till den. Kan inte säga att fi dör bättre vid direkt träff.. för en bra träff med famasen el m16 dödar på första bursten iaf... märker ingen skillnad annan än att det sprutar lite fler gnistor om kulorna när man skjuter i väggen....

Postad 18 november 2009 - 21:04

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Funderar på att skaffa headset nu ;)
Har tittat på Sonys BT headset till PS3, någon som har/har provat det?

Redigerat av Axxident, 18 november 2009 - 21:05.

Postad 18 november 2009 - 21:43

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Funderar på att skaffa headset nu ;)
Har tittat på Sonys BT headset till PS3, någon som har/har provat det?

Den frågan har behandlats i många andra trådar, så du kan nog hitta ett bra svar utan att ställa frågan i ännu en tråd som inte är avsedd för headset-frågor :D

Postad 18 november 2009 - 22:37

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Kan inte påstå det flyter på bra när man är 5-6 man som samlas i ett party för att sen gå in och köra match, antingen kommer inte alla från partyt med in i matchen eller så hittar den ingen motståndare, vi var 5-6 MHB:are som var spelsugna, på en timma hann vi väl kanske spela 1 eller 2 matcher resten av tiden går åt till att gå in och ur match för att försöka få med alla i samma...tragiskt

Postad 18 november 2009 - 23:16

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0

Ehh!
Det är ju bara att skjuta dom i fötterna om de har sköld, och i och med att jag gör det normalt så... ;)

Tuben kör jag förövrigt stenhårt med för tillfället...

Den har ju blivit mycket bättre än i 4:an..

har inte handgranaterna blivit pluffigare? värkar som om man måste bra nära fi för att döda..

jävligt skönt att slippa granatspam OCH alla som körde med martyrdom... et stort lyft!

Postad 18 november 2009 - 23:33

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0
haha trodde fan inte man kunde dö ut av att hoppa ner på en bil!

fick se en fi framför mig hoppa rätt ner på en bil (polisbilen vid planet) och BOOOOM! död ;)

Postad 19 november 2009 - 01:57

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

jävligt skönt att slippa granatspam OCH alla som körde med martyrdom... et stort lyft!

Japp, fast vet inte om flygspammet är så mycket bättre...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 november 2009 - 01:58.

Postad 19 november 2009 - 02:11

MarQz
  • MarQz
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

Japp, fast vet inte om flygspammet är så mycket bättre...

Tyckte det var jobbigt förut. Men efter några dagars uppehåll så började jag spela lite smått idag igen och nu verkar de flesta ha förstått hur man bekämpar flygplan/helikoptrar, så de försvinner ganska fort. Skönt att det bara verkar krävas en raket från stinger för att skjuta ner farkosterna.. Jag har hittat min domination class nu iaf.. P90, Marathon, lightweight ;)

Postad 19 november 2009 - 02:18

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Kan inte påstå det flyter på bra när man är 5-6 man som samlas i ett party för att sen gå in och köra match, antingen kommer inte alla från partyt med in i matchen eller så hittar den ingen motståndare, vi var 5-6 MHB:are som var spelsugna, på en timma hann vi väl kanske spela 1 eller 2 matcher resten av tiden går åt till att gå in och ur match för att försöka få med alla i samma...tragiskt

Ja det är helt otroligt dåligt av IW att låta det vara så här kasst.
Dom drar ju inte in småpengar på spelet direkt, då är det f-n i mig ett krav att det är top-notch.
Vi fick ihop fem gubbar i samma spel men det var kass ping mest hela tiden.
Verkar faktiskt som att den byter/letar ny host efter varje match, olika ping trots att man inte söker om.
KZ-servrar ;)

Postad 19 november 2009 - 06:15

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Tyckte det var jobbigt förut. Men efter några dagars uppehåll så började jag spela lite smått idag igen och nu verkar de flesta ha förstått hur man bekämpar flygplan/helikoptrar, så de försvinner ganska fort. Skönt att det bara verkar krävas en raket från stinger för att skjuta ner farkosterna.. Jag har hittat min domination class nu iaf.. P90, Marathon, lightweight ;)

Därför man skickar in både en helikopter och ett flygplan samtidigt :D

Det var kul att köra demolition med er gubbar igår B)

Redigerat av jarre008, 19 november 2009 - 06:17.

Postad 19 november 2009 - 07:36

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
På lördag kväll är jag bokad framför projjen för spel.
Ser fram emot att lira från 1900 och sent in på småtimmarna...

Vorke kul att ha några att lira med från start.
Lördag 1900!!

Postad 19 november 2009 - 08:07

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0

På lördag kväll är jag bokad framför projjen för spel.
Ser fram emot att lira från 1900 och sent in på småtimmarna...

Vorke kul att ha några att lira med från start.
Lördag 1900!!

Jag kommer nog lira lördag, vet inte hur dags jag kommer in. Borde hinna till 19.
Har inte fått tillfälle att spela med så många MHB:are än. En match CloudRabbit som gick åt h-e.

Vet inte om jag tycker "statsen" som rullar i nederkant av bilden när man är i lobbyn är bra.
Halkar längre ner i rankingen varje dag. Har inte tid att spela särskilt mycket under veckorna (anledningen till att jag inte försökt hoppa in i ett party).

Har stött på ett par med martyrdom faktiskt.
Varför de har den perken förstår jag inte. Man hinner ju springa därifrån.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Bio front med duk på plats
    Globe
    2025-05-22 08:43:45
  • Screen Research FSD på väggen
    Globe
    2025-05-22 08:22:42
  • Screen Research FSD ram
    Globe
    2025-05-22 08:19:07
  • Montering av ram
    Globe
    2025-05-22 08:14:32
  • JBL 708i Surround + Surround Back
    Anton
    2025-05-21 19:42:26
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.