Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
5060 svar till detta ämne
Postad 30 March 2010 - 14:13
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Ja det är ju inte enkelt att träffa rörande mål som rör sig både sidledes och djupledes på marksmanship håll, lite lättare när man är närmare. Gillar assault mer och mer faktiskt, den ger oanade möjligheter måste jag säga, bara det att aldrig få slut på ammo är ju så nice!
Man kanske inte skulle ha outat dig Men du var väldigt personlig igår med kniven 
Den nya banan Laguna Presa rush mode är väldigt trevlig, drog av 3 rundor och blev genast fast.
Flytta närmare då och kom in i matchen  Är faktiskt väldigt tillfredsställande att sitta nära och plocka headshot även på folk som springer runt som dårar för att undvika en. Så länge du inte avslöjar intimare saker än mitt namn är det ganska lugnt faktiskt
Postad 30 March 2010 - 14:15
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Kan fullständigt hålla med om laguna banan var trevlig.. Hann bara med 2 rundor innan jobbet men som ja kände det kan man äntligen få utnyttja sitt BFBC1 favvo vapen NS2000 riktigt grymt.. Tät djungel och mkt hus.... Ibörjan kan man väl även vara lite recon, men tyckte det var roligare att röjja med NSen.. Hörs ikväll vid 22.15 då sitter ja bänkad igen
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 30 March 2010 - 14:21.
Postad 30 March 2010 - 14:18
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Ja det är ju inte enkelt att träffa rörande mål som rör sig både sidledes och djupledes på marksmanship håll, lite lättare när man är närmare. Gillar assault mer och mer faktiskt, den ger oanade möjligheter måste jag säga, bara det att aldrig få slut på ammo är ju så nice!
Man kanske inte skulle ha outat dig Men du var väldigt personlig igår med kniven 
Den nya banan Laguna Presa rush mode är väldigt trevlig, drog av 3 rundor och blev genast fast.
Inte lärt mig namnen på banorna men det kanske var den banan som vi lirade lite på i söndags? Lirade lite med b la dig thomasson och några till mhb:are (tror jag de var) Var helt vilse där och de gick åt h-v oxå, noll koll på vart man skulle ta vägen. Ändrade klasser hela tiden för att hitta något som funkade..men icke sa nicke. Men men...lite mer träning på den banan så
Postad 30 March 2010 - 14:19
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Inte lärt mig namnen på banorna men det kanske var den banan som vi lirade lite på i söndags? Lirade lite med b la dig thomasson och några till mhb:are (tror jag de var) Var helt vilse där och de gick åt h-v oxå, noll koll på vart man skulle ta vägen. Ändrade klasser hela tiden för att hitta något som funkade..men icke sa nicke. Men men...lite mer träning på den banan så
Denna bana kom idag så de kan de icke vara....!!! Mvh Voldoo
Postad 30 March 2010 - 14:22
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Ny map pack på G. http://www.youtube.c...h?v=amh3umJR6gc
Conquest på Arica Harbour samt Rush på Laguna presa Kanske inte en så stor skräll att det skulle komma!
Underbart, äntligen kombineras bästa banan med bästa spelläget. Arica och Conquest alltså.  Denna bana kom idag så de kan de icke vara....!!!
Mvh Voldoo
Nåja, Laguna Presa har ju funnits från början, dock som Conquest.
Redigerat av ThomasL, 30 March 2010 - 14:25.
Postad 30 March 2010 - 14:31
Unregistereda701611d
-
Unregistereda701611d
-
Användare
-
-
140 inlägg
Blir det något lir innan Champions League invita gärna mig eller lägg till mig på PSN så jag ser om någon lirar!
PSNID danielh_se
Cheers
Postad 30 March 2010 - 15:13
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Underbart, äntligen kombineras bästa banan med bästa spelläget. Arica och Conquest alltså. 
Nåja, Laguna Presa har ju funnits från början, dock som Conquest. 
conquest vad är det??? Nej men tänkte på thomassons laguna "rush mode "bana som kom idag då
Postad 30 March 2010 - 16:37
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Körde några rundor på nya rush banan och det verkar som det är ytterligare en infantry bana som bara tar upp plats i rotationen, så man får vänta ännu längre innan man får spela Arica Harbor.
Hur svårt kan det vara att göra lite större banor med mera fordon
Postad 30 March 2010 - 19:02
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Körde några rundor på nya rush banan och det verkar som det är ytterligare en infantry bana som bara tar upp plats i rotationen, så man får vänta ännu längre innan man får spela Arica Harbor.
Hur svårt kan det vara att göra lite större banor med mera fordon
Fast det är väl egentligen bara den första "basen" som har mycket fordon, det avtar markant när man kommer ner i "staden". Port valdez är en bra kombination, dock skulle den inte vara så trång utan ha lite mer manöverutrymme för fordon.
Postad 30 March 2010 - 23:19
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
britt å ni andra, flashback har skickat en tidsändring till torsdag natt kl 03:00 är det någon som känner sig manad?
Postad 31 March 2010 - 05:47
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Testade köra BFBC2 på min datorskärm igår, för tanten skulle kolla på "halv åtta hos mig" tror jag det va... fasen vad det blev pixligt och konstigt... men tror att den skärmen inte är bra på att skala om bilden, om den nu gör det alls... och upplösningen är 1680*1050, så inte mycket som stämmer då... 
Ne, blir nog bara spel på TVn hädanefter... tänkte det kunde vara bra att flytta ps3an till datorskärmen när TVn va upptagen, men det blev inte så bra...
Postad 31 March 2010 - 06:13
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
britt å ni andra, flashback har skickat en tidsändring till torsdag natt kl 03:00 är det någon som känner sig manad?
Det där var ju en lite halvjobbig tid  Tror faktiskt inte jag är så sugen på clanmatch då
Postad 31 March 2010 - 07:31
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Det där var ju en lite halvjobbig tid Tror faktiskt inte jag är så sugen på clanmatch då
kan ju säga att då ligger jag i fosterställning och drömmer fina drömmar
Postad 31 March 2010 - 07:35
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Tja de är ju en röd dag på fredag iaf
Postad 31 March 2010 - 07:47
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Eehhh ok, ja självklart ställer jag klockan och går upp! Tjejen kommer nog inte alls tycka att jag är konstigt eller så. kan ju säga att då ligger jag i fosterställning och drömmer fina drömmar 
Och när du vaknar så är det kladdigt i hela sängen. Say no more Cel', say no more. Hahaha!
Postad 31 March 2010 - 08:30
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Tja de är ju en röd dag på fredag iaf 
Måste smeka sängen lagom tidigt så man hinner träna innan man ska dra till da airport! Amsterdam here i fuckin come!  Eehhh ok, ja självklart ställer jag klockan och går upp! Tjejen kommer nog inte alls tycka att jag är konstigt eller så.
Och när du vaknar så är det kladdigt i hela sängen. Say no more Cel', say no more. Hahaha! 
fack yeah!
Postad 31 March 2010 - 08:46
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Airport?
Vafan bor inte du typ i cykelavstånd till Amsterdam?
Postad 31 March 2010 - 09:10
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Testade köra BFBC2 på min datorskärm igår, för tanten skulle kolla på "halv åtta hos mig" tror jag det va... fasen vad det blev pixligt och konstigt... men tror att den skärmen inte är bra på att skala om bilden, om den nu gör det alls... och upplösningen är 1680*1050, så inte mycket som stämmer då...  Ne, blir nog bara spel på TVn hädanefter... tänkte det kunde vara bra att flytta ps3an till datorskärmen när TVn va upptagen, men det blev inte så bra... 
Om du skaffar en skärm som har 1920x1080 så blir det toppen, kan varmt rekommenderas (man blir förvånad hur mycket bättre responstid det är på en dataskärm). Köpte nån Benq för typ 2K som fungerar galant.
Postad 31 March 2010 - 09:16
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Airport? Vafan bor inte du typ i cykelavstånd till Amsterdam?
Nä pallar inte så mkt cardioträning innan man ska festa 12timmar nonstop  så fegar och tar flyget istället -admin -/forcenamechange -/Cel to fegCel -/Cel is now known as fegCelnoooo!
Redigerat av Unregistered70c626f4, 31 March 2010 - 09:16.
Postad 31 March 2010 - 09:25
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Om du skaffar en skärm som har 1920x1080 så blir det toppen, kan varmt rekommenderas (man blir förvånad hur mycket bättre responstid det är på en dataskärm). Köpte nån Benq för typ 2K som fungerar galant.
Funkar ljud genom HDMI på den med? Den jag har är det ju TV kort i... riktigt smidigt, men bilden blir ju inte så bra...
Postad 31 March 2010 - 09:41
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Det var riktigt kul att lira med ett "seriöst" gäng igår, MadAbility, Monkey, thomasson och eRensson 
Tyvärr når jag inte riktigt upp till eran nivå, fan vad jag sög igår, när det var som värst låg jag på kills: 5 deaths: 22  Får träna lite på/med tracer darts också...
Sen får man ju inte glömma bort Voldoo, även om det bär emot att säga(skriva) det, så är killen riktigt skicklig och snabb. Hur många dogtags fick du igår Voldoo  Gris. Även Tamland(banana) var grym...
Redigerat av Falcy, 31 March 2010 - 09:46.
Postad 31 March 2010 - 09:50
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Funkar ljud genom HDMI på den med? Den jag har är det ju TV kort i... riktigt smidigt, men bilden blir ju inte så bra... 
Offtopic Den jag har, har ljud ut (hörlursutgång) som jag har kopplat till datorhögtalare (den har inga egna högtalare)
/Ontopic
Postad 31 March 2010 - 11:46
Munkee
-
Munkee
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
Jag får ALLTID connection error första banan jag kör.... Finns det någon lösning på detta än?
Tappar totalt lusten att fortsätta köra efter detta ständigt återkommande problem..
Postad 31 March 2010 - 12:23
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Jag får ALLTID connection error första banan jag kör.... Finns det någon lösning på detta än? Tappar totalt lusten att fortsätta köra efter detta ständigt återkommande problem..
Jobbigt, för mig var det riktigt länge sedan sist. Dock så satt jag och spela för någon dag sedan och vipps så var jag i menyn, utan något felmeddelande Munkee: Börja använd Neostat 2000 shotgun så får du tillbaka lusten.
Postad 31 March 2010 - 13:20
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Jobbigt, för mig var det riktigt länge sedan sist. Dock så satt jag och spela för någon dag sedan och vipps så var jag i menyn, utan något felmeddelande
Munkee: Börja använd Neostat 2000 shotgun så får du tillbaka lusten.
Aldrig fattat vitsen med med det shotgunet, det gör marginellt mer skada än 870 men tar mycket längre tid att ladda om.
Postad 31 March 2010 - 13:47
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Nej 870in är ju perfekt för närstrid.
4 skott 4 kills sen om de är någon kvar byt vapen till ww2 magnum pistolen o plocka de sista!
(i teorin, i praktiken brukar ja få ihjäl 1-2 innan ja själv är död:P )
Postad 31 March 2010 - 14:33
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Nej 870in är ju perfekt för närstrid. 4 skott 4 kills sen om de är någon kvar byt vapen till ww2 magnum pistolen o plocka de sista! (i teorin, i praktiken brukar ja få ihjäl 1-2 innan ja själv är död:P )
Jag gjorde så härom kvällen. Hoppade in som attacker i basen efter att de hade defusat - det var 3st där, hann ta 2st med hagelbössan men ser att den tredje ser mig - byter snabbt till pistol och trycker av. Märke dock att han inte dör och inser att jag har skjutit honom med tracer dart pistolen... RIDÅ!
Postad 31 March 2010 - 14:35
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
hehehe en klassiker 
Som när man bytt från Engineer till Recon o inser att man har Tracerdart-pistolen som sidekick till sin M95a!
Då hoppas man på närstrid
Postad 31 March 2010 - 14:54
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Aldrig fattat vitsen med med det shotgunet, det gör marginellt mer skada än 870 men tar mycket längre tid att ladda om.
Det är något speciellt med det, vet inte riktigt vad bara. Ungefär som med M95an känslan är skön
Postad 31 March 2010 - 15:19
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Prövade shotgun för första gången igår och de gick med blandad briljans...
Verkar enbart funka för riktig närstrid, eller?
På lite längre (inga stora avstånd dock) avstånd så fick jag träffmarkering men inte mer än så.
Känns som pistolen klarar längre avstånd
Postad 31 March 2010 - 17:21
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Måste smeka sängen lagom tidigt så man hinner träna innan man ska dra till da airport! Amsterdam here i fuckin come!
fack yeah!
Amsterdam utan att bjuda med mig? fy på dig
Postad 31 March 2010 - 21:25
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Underbart, äntligen kombineras bästa banan med bästa spelläget. Arica och Conquest alltså. 
Jag snackade för tidigt helt klart, den suger ju fullständigt. Hur i hela friden kan de slänga dit tre flaggor så nära varandra att man kan kasta granater eller snipra mellan? Det skulle varit mycket mer intressant om de använt första delen av Arica med bergen, eller åtminstone tagit med hela bron i den nuvarande kartan. Som det är nu är det fullständig katastrof, något som kunde bli så bra blev precis tvärtom.
Postad 31 March 2010 - 22:57
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Jag snackade för tidigt helt klart, den suger ju fullständigt. Hur i hela friden kan de slänga dit tre flaggor så nära varandra att man kan kasta granater eller snipra mellan? Det skulle varit mycket mer intressant om de använt första delen av Arica med bergen, eller åtminstone tagit med hela bron i den nuvarande kartan. Som det är nu är det fullständig katastrof, något som kunde bli så bra blev precis tvärtom.
Inte lirat den som rush men som conquest håller jag med dig. Känns som death match och känns fullständigt hopplösa att spela. ~~ Råkade ut får någon bugg / fusk tidigare. Satt på andra våningen i ett av husen på White Pass. Precis ovanför trappan och siktade nerför trappan då jag väntade mig anfall. Blir då knivhuggen av en kille som står på marken utanför och hoppar. Ser hur han hoppar och huggar i killcam, han är alltså en vägg och en våning bort. Känt problem?
Postad 01 April 2010 - 07:19
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Altså killcam är inte för att visa HUR du blev dödad utan vad din "mördare" gör just nu. O vilket håll han beger sig åt.
O med tanke på att de tar några sekunder innan "killcamen" kommer fram kan han mkt väl hunnit en vägg i våning bort.
Men visst går de att kniva någon genom en vägg, men då ska man ha flyt o veta vart den sitter.
Däremot så funkar de fint att väcka någon som är död genom en vägg om kroppen ligger precis på andra sidan väggen.
Men i de lägena ser man ju en ikon över liket som talar om vart det är.
Skönast igårkväll!
Jonte kom ner till mig igår från sthlm, så vi spela lite innan ja gick o la mig.
Han spela Laguna Presa rush på min tv o ja kollade eftersnacket från fotbollen på projen.
Då får vi se i hans spel hur en kille i motståndarlaget springer runt med utfälld fallskärm 
Skapligt skön glitch! Jonte blir dödad från sidan, spawnar igen o springer emot samma ställe.
Hittar snabbt killen med fallskärmen, för de är fan inte lätt o smyga runt med en stor ###### fallskärm
utfälld i luften översig  Killen står o skjuter vid en heavymachinegun ut emot vattnet.
Jonte glider upp bakifrån o sätter kniven i honom.
Fyfan va vi garva när vi såg att de va ingen mindre än Voldoo
Sen kom ja in i spelet o gav bort min tag till Voldoo när jag plantade en m-com station.
Men men mindre än 2min senare tog ja tillbaka en av han.
Postad 01 April 2010 - 07:57
Unregisteredefb3b749
-
Unregisteredefb3b749
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Suck...
Hemma igen efter två dagars jobb i Forsmark, på tok för trött för att spela igår, lyckades dock testa nya Arica. Men har inte spelat en vettig runda sen måndags...
Upp till föräldrarna i norrland över påsk... Känner ett starkt behov av att dra en halvdag på jobbet för att lira så mycket så möjligt innan jag måste åka.
Känner att jag ligger i riskzonen för missbruksproblem =)
Postad 01 April 2010 - 11:25
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Amsterdam utan att bjuda med mig? fy på dig
I invite u! flyget lyfter 17 tiden @ kastrup!
Postad 01 April 2010 - 14:14
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Altså killcam är inte för att visa HUR du blev dödad utan vad din "mördare" gör just nu. O vilket håll han beger sig åt. O med tanke på att de tar några sekunder innan "killcamen" kommer fram kan han mkt väl hunnit en vägg i våning bort. Men visst går de att kniva någon genom en vägg, men då ska man ha flyt o veta vart den sitter. Däremot så funkar de fint att väcka någon som är död genom en vägg om kroppen ligger precis på andra sidan väggen. Men i de lägena ser man ju en ikon över liket som talar om vart det är.
Jag vet hur killcam fungerar. Det jag såg var att han fortsatte hoppa och hugga mot väggen, han kanske trodde att det fanns fler fraggs att få.
Postad 01 April 2010 - 14:36
R7ch7e
-
R7ch7e
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Hej, Ni har blivit utmanade av ABS på level7 ikväll 20:00. Har ni möjlighet att ställa upp med ett lag?
Postad 01 April 2010 - 15:12
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
britt hippo och ni övriga i laget 20: 00 kan vi?
Postad 01 April 2010 - 16:50
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2834 inlägg
Någon som är på att möta ett halvbra gäng på Squad-Match?
Vi e 4st :
Timpolanen
Ultraboys99
AB-House
Frallan91
Igen tid ännu då vi ska Lan:a så om någon ställer upp på match vore det najs!
Postad 01 April 2010 - 17:11
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Ikväll kan ja allt från kl 21.00 Och det blir nog lir hela natten för mej för sambon ska ut på nattskift
Postad 01 April 2010 - 17:16
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
britt hippo och ni övriga i laget 20: 00 kan vi?
Det blir nog spel för mig snart så jag kommer nog finnas tillgänglig om detta behov finnes
Postad 01 April 2010 - 22:10
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Tappat linan två gånger på kort tid och nu kan jag bara välja vapen som man får från början, fler som upplever samma sak?
Postad 02 April 2010 - 07:17
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
MHB klanen hör upp!!
Match ikväll kl 22 emot PS3bloggen!!
Vilka kan vara med?
*AandiOne (jag kan va reserv eftersom ja va med förra matchen)
*
*
*
*
Postad 02 April 2010 - 10:12
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
MHB klanen hör upp!!
Vilka kan vara med?
*AandiOne (jag kan va reserv eftersom ja va med förra matchen)
*MadAbility
*
*
*
vore ju bra om vi hann köra ett par rundor innan vi drar igång, var ett tag sedan man körde squad rush
Postad 02 April 2010 - 10:17
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Hur många får man vara i ett lag på Level7?
Jag förstår inte riktigt vitsen med att vi ska ha två MHB-klaner där. Är det inte bättre att vi bara har ett lag från MHB?
Fördelen med ett(stort) lag är ju att inga matcher kommer missas, samt att fler matcher skulle kunna spelas och brist på reserver lär det inte bli heller.
Nackdelen med ett stort lag är kanske att inte alla får spela, men detta är ju lätt löst(av lagledaren) med någon form av en given turordning. En annan nackdel är givetvis att det är svårt att få ett riktigt riktigt bra teamplay, men med headset borde detta inte vara ett stort problem...
Jag är grymt sugen på en klanmatch, men mitt lag lirar ju aldrig? (Eller så har jag inte fått någon förfrågan?)
Redigerat av Falcy, 02 April 2010 - 10:19.
Postad 02 April 2010 - 10:17
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
MHB klanen hör upp!!
Vilka kan vara med?
*AandiOne (jag kan va reserv eftersom ja va med förra matchen) * * * *
Såg detta nu  och det blidde en blöt kväll igår så jag kunde iaf inte vara med. Hur gick det då ? hoppas det inte blev någon match om det bara blev du Andi  Såna här prylar måste fan upp tidigare (kikade nu och det var ju i morse  Bakis is the shit!) jag kan ocskå som reserv (jag var ju också med i förra matchen), blir en blöt kväll igen PGA den där J*vla jesus Men med såhär pass lång tid innan så borde vi lätt fixa 6 pers som kan o denna gången är det bara vinst som gäller, då hamnar vi i topp på listan
Postad 02 April 2010 - 10:21
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Postad 02 April 2010 - 10:38
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Hur många får man vara i ett lag på Level7? Jag förstår inte riktigt vitsen med att vi ska ha två MHB-klaner där. Är det inte bättre att vi bara har ett lag från MHB? Fördelen med ett(stort) lag är ju att inga matcher kommer missas, samt att fler matcher skulle kunna spelas och brist på reserver lär det inte bli heller.
Nackdelen med ett stort lag är kanske att inte alla får spela, men detta är ju lätt löst(av lagledaren) med någon form av en given turordning. En annan nackdel är givetvis att det är svårt att få ett riktigt riktigt bra teamplay, men med headset borde detta inte vara ett stort problem...
Jag är grymt sugen på en klanmatch, men mitt lag lirar ju aldrig? (Eller så har jag inte fått någon förfrågan?)
vårt lag har i alla fall varje kväll minst 4 pers som spelar, så vi lär nog få ihop lag  sen är det ju som du säger med teamplayet man har ju några man spelar mycket med och känner till spelsättet, och som du säger så skulle man inte få spela så mycket matcher. Vi är ju typ tio i båda lagen och det spelas ju inte så mycket i laddern så det skulle inte bli mycket spelat om vi slog ihop dom. Sen är det ju så få lag i laddern så vi kan gott ha två lag att fylla ut med
Postad 02 April 2010 - 10:39
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Hahaha tack för sammanställningen Falcy! nu går det inte att massupp[I AM A SPAMMER]
Angående ett lag så är det ingen dålig idé (bakis-ödmjuk  ) men eftersom att det bara är fyra som lirar åt gången så kan det nog bli lite gnälligt om vilka som ska spela och det är inte så ofta som det är matcher (än så länge) så 8 till 10 pers per lag är inte så tokigt, om du inte är med i något lag nu så starta ett nytt o bjud in creme de la creme av dom som är i samma sits
SWE-666
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|