Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 26 November 2011 - 10:21

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
någon som har bra tips på flygning av helikopter/flygplan? försöker köra dem så att man får några vettiga vapen men svårt o träffa någon med endast flygning + kulspruta /:

Postad 26 November 2011 - 10:35

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Nästa patch borde ju ske ganska snart, innan BTK iallafall, sen borde det komma en patch i samband med BTK som fixar allt allvaligt. Det absolut allvarligaste är just VOIP i min mening. Tycker det är så sjukt drygt att behöva använda en dator för att kommunicera på konsoll.

var patchen i samband med BTK jag menade med nästa patch. Den nuvarande som är släppt på pc är ju även släppt till validering till konsoller.

Postad 26 November 2011 - 10:55

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

någon som har bra tips på flygning av helikopter/flygplan? försöker köra dem så att man får några vettiga vapen men svårt o träffa någon med endast flygning + kulspruta /:

Det finns ju tre (eller fler) helikoptrar.. när de gäller de 2 som kan ta fler passagerare så kan du alltid börja som engineer och bara sitta med i flygningarna och reparera helikoptern innifrån. En sån helikopter kan hålla sig i luften VÄLDIGT länge. Det bästa är ju att du får poäng för passenger assists som bidrar till att du kommer få värmesökande missiler m.m., då kan det bli lättare.

När det gäller apachen så handlar det väl om att ha en bra förare helt enkelt. Då kan du få en del kills med kanonen...

Sen planen handlar det abra om att flyga å flyga.. glöm inte att du kan när du flyger in mot ett mål (typ ett par mcom-stationer i rush) trycka på select så du får lite spotting-poäng. De landar ju på flygplansuppgraderingarna. Likaså som squad chef så får du poäng för att ha sagt till din squad att attackera ett poäng och du får poäng vid varje kill dom gör, som i sin tur hamnar på ditt flygplan. Detta gäller förövrigt även för helikoptrarna...

Men som sagt, det gäller att bara öva öva och öva.

Personligen har jag bytt styrspaksuppsättningen på mina helikoptrar (och plan tror jag). Det är lättare att hålla helikoptern rak om man flyttar vad-det-nu-heter till vänster styrspak, så att sidobalansen styrs med vänster spak, medan att svänga i sidled samt tilt (nosen upp/ner) på höger spak. Då känns det tycker jag mycket lättare att flyga helikopter. Dock måste jag säga att då känns flygplansstyrnignen fel.. Så man kan ju anpassa sig till vad man har tänkt att flyga och gå ut i option och ändra...

Redigerat av novaland, 26 November 2011 - 10:55.

Postad 26 November 2011 - 11:25

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

• 409 inlägg
  • 0
Glömt inte att det är idag man får ladda ner Battlefield 1943 GRATIS!

http://1943redemption.battlefield.com

Postad 26 November 2011 - 16:58

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Det finns ju tre (eller fler) helikoptrar.. när de gäller de 2 som kan ta fler passagerare så kan du alltid börja som engineer och bara sitta med i flygningarna och reparera helikoptern innifrån. En sån helikopter kan hålla sig i luften VäLDIGT länge. Det bästa är ju att du får poäng för passenger assists som bidrar till att du kommer få värmesökande missiler m.m., då kan det bli lättare.

När det gäller apachen så handlar det väl om att ha en bra förare helt enkelt. Då kan du få en del kills med kanonen...

Sen planen handlar det abra om att flyga å flyga.. glöm inte att du kan när du flyger in mot ett mål (typ ett par mcom-stationer i rush) trycka på select så du får lite spotting-poäng. De landar ju på flygplansuppgraderingarna. Likaså som squad chef så får du poäng för att ha sagt till din squad att attackera ett poäng och du får poäng vid varje kill dom gör, som i sin tur hamnar på ditt flygplan. Detta gäller förövrigt även för helikoptrarna...

Men som sagt, det gäller att bara öva öva och öva.

Personligen har jag bytt styrspaksuppsättningen på mina helikoptrar (och plan tror jag). Det är lättare att hålla helikoptern rak om man flyttar vad-det-nu-heter till vänster styrspak, så att sidobalansen styrs med vänster spak, medan att svänga i sidled samt tilt (nosen upp/ner) på höger spak. Då känns det tycker jag mycket lättare att flyga helikopter. Dock måste jag säga att då känns flygplansstyrnignen fel.. Så man kan ju anpassa sig till vad man har tänkt att flyga och gå ut i option och ändra...

Stopp och belägg... Menar du alltså att det går att reparera flygfäna sittandes inuti?? Funkar det med stridsvagnar också? Jag är ju ingen storflygare precis så detta har jag inte förstått innan, men det måste ju testas! :D

Postad 26 November 2011 - 17:05

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Transporthelikoptrar och Scout-helikoptrar kan man laga om man sitter som passagerare, bara använda sin blowtorch mot "dörrkarmen" på en transporthelikopter eller den lilla "vingen" på Scout-helikoptern. :)

Postad 26 November 2011 - 19:00

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Glömt inte att det är idag man får ladda ner Battlefield 1943 GRATIS!

http://1943redemption.battlefield.com

Någon som får det att funka? Står bara att min kod är fel.

Postad 26 November 2011 - 19:25

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Jag fick det att fungera.

Behövde inte ens knapra in någon kod utan skrev in min hotmail och vilket område, sedan fick jag fram koden.

Postad 26 November 2011 - 19:43

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Behövde inte ens knapra in någon kod utan skrev in min hotmail och vilket område, sedan fick jag fram koden.

mitt fungerar med, laddar hem AWS

Postad 26 November 2011 - 19:43

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Jag var otydlig, jag menar att redeema koden på PS3an så man kan ladda hem spelet.

Postad 26 November 2011 - 19:55

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Någon som får det att funka? Står bara att min kod är fel.

Funkar finfint! :)

Postad 26 November 2011 - 20:28

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Står att koden redan är använd/eller fel.

Inget av ovan stämmer.

Tack.

Ändå skitsamma, eftersom jag inte kommer lira BF 1943 ^_^

Redigerat av Unregisteredee312c77, 26 November 2011 - 20:34.

Postad 27 November 2011 - 17:58

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Om det finns en BRA spelare så lägg gärna till mig. Är sjukt trött på spelet då folk inte verkar veta vad man ska göra. Standard conquest spelas.

Postad 27 November 2011 - 19:00

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Om det finns en BRA spelare så lägg gärna till mig. Är sjukt trött på spelet då folk inte verkar veta vad man ska göra. Standard conquest spelas.

Spela med thomasson.

Postad 27 November 2011 - 19:47

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Spela med thomasson.

Tack för komplimangen tror jag, men allt handlar ju om lagarbete, är svårt att göra något själv i det här spelet.

Postad 27 November 2011 - 20:07

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Tack för komplimangen tror jag, men allt handlar ju om lagarbete, är svårt att göra något själv i det här spelet.

Du har sjuka stats på ps3, jag har mött dig på bfbc2 och jag hade inte mycket att säga till om där.

Men spelar han med dig så är han ju en bit på vägen att ha en bra squad. ;)

Postad 27 November 2011 - 21:38

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Nån fler som har upptäckt att ens bössa kan sluta skjuta helt plötsligt, inte slut på skott, inte dags att byta ammo.
Har hänt mig några gånger men trodde det var slut på ammo men idag fick jag det verkligen bekräftat.

Hade dött så jag spawna på en flagga, drog fram mitt raketgevär och sköt på en tank, sprang och gömde mig, låg ned och drog fram A-91 och låg beredd på nån skulle komma och leta efter mig. Mycket riktigt så kommer det en dude, jag skjuter och helt plötsligt slutar mitt vapen sluta skjuta, slutar med att jag dör. Mycket störande.

Inbillar jag mig?

Postad 28 November 2011 - 00:34

aber715
  • aber715
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0

Duger vi inte längre? :ph34r:

Postad 28 November 2011 - 00:41

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Du verkar ha ett rykte att leva upp till så adda mig på psn h0gb3rg1. Stats osv kvittar det
R scoreboarden som gäller. :-)

Jo! Men för en gång skull skulle jag vela se någon annans namn högst upp på listan än mitt eget. Inte för att låta spydig...

Teamwork i all ära men känner mig som en one-man-army spelare hehe

Postad 28 November 2011 - 00:50

aber715
  • aber715
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0

Jo! Men för en gång skull skulle jag vela se någon annans namn högst upp på listan än mitt eget. Inte för att låta spydig...

Jag har inget minne av något sådant.

Postad 28 November 2011 - 02:58

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Teamwork i all ära men känner mig som en one-man-army spelare hehe

Nu får du ge dig. Flertalet av de du spelar regelbundet med hamnar högt upp varje match, och gör allt de kan för laget och för att vinna.

Redigerat av OWC, 28 November 2011 - 02:59.

Postad 28 November 2011 - 07:38

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Jag har listat ut en välbevarad hemlighet.
Som ni säkert har hört så ska man kunna skjuta smoke med mortar, men ingenstans hittar man vad man ska göra för att lyckas med det.
Detsamma gäller att man ibland skjuter med mortar utan att träffa en enda sate.. det kan ha med att man inte vet att man skjuter smoke.

Men här är hemligheten:

Postad bild

Postad 28 November 2011 - 07:41

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Som ni säkert har hört så ska man kunna skjuta smoke med mortar, men ingenstans hittar man vad man ska göra för att lyckas med det.
Detsamma gäller att man ibland skjuter med mortar utan att träffa en enda sate.. det kan ha med att man inte vet att man skjuter smoke.

Men här är hemligheten:

Hehe hade undrat länge om hur man gjorde, men hinner man med så ser man hur man gör när man mountar mortarn på marken. Hade missat det fram till nån vecka sen !

Postad 28 November 2011 - 08:20

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Nu får du ge dig. Flertalet av de du spelar regelbundet med hamnar högt upp varje match, och gör allt de kan för laget och för att vinna.

längesedan man lirade med dig d: skärpning! d:

Postad 28 November 2011 - 08:34

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Inte sett dig 1 enda gång på BF3 :) bad timing eller? ;)

Du har sjuka stats på ps3, jag har mött dig på bfbc2 och jag hade inte mycket att säga till om där.

Men spelar han med dig så är han ju en bit på vägen att ha en bra squad. ;)

Härjaren, du kör väl MW3? inte sett dig kriga BF iaf :) PM isf, var ett tag sen my boy ;)

Nej aber, tydligen inte ;) jag dock har dig i mitt lag anyday m8 ;)

Oh no u didn't! ^^

För min del räcker är det primära att squaden spelar så mycket dom kan ihopa, hjälps med ammo, medkit, en kollar alltid ryggen och resterande kollar 180grader framåt när det gäller maps som på exempel Grand Bazaar. Detta blir dock jävligt svårt att göra när man inte prata med varann! (DICE för ****!) jag skiter totalt i stats, kd/ratio och poäng faktiskt. Även om kunskapen om att plocka poäng generellt betyder att spelaren vet vad som gör mest för laget och kan visa nya och andra hur man vinner samt såklart bidrar till att vinna rundan. Älskar Qonquest mest eftersom när man spelar med en squad som kör teamwork och kör 100% på att vinna med så högt tempo som går är för jävla kul! Har alltid kul med MHbare och har efter flertalet gånger nu sista tiden tappat motivation för att kriga utan er då det känns som folk skiter totalt i att spela som ett lag och det bidrar till att man blir helt jävla ägd och blir så ******** frustrerad :) spelade med Nedan i helgen och vi körde ihopa och spelade precis som ovan men blev slaktade, kom inte ens iväg 10 sekunder färd efter spawn då dom hade tanks och Apache som sprängde sönder vår M1 Abrams 4 gånger irad! satt hemma och "vad fan gör vårt lag!?" droppade och skrev PM till Nedan. Sorry Nedan! var hungrig och trött som fan med haha!

jag saknar mest just nu och att kunna prata med sina squadm8s, har läst överallt men enda jag sett är "we know this issue and we are working on it" det går inte att höja squadsammarbetet förren detta är fixat. Vad har ni andra hört om detta?

//Cel Over and Out

Men här är hemligheten:

Postad bild

Haha märkte samma sak nyligen då jag tänkte vafan :)

Postad 28 November 2011 - 09:29

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Inte sett dig 1 enda gång på BF3 :) bad timing eller? ;)

Jag vet faktiskt inte, spelar dock inte lika mycket som jag gjorde med BC2.

OWC, Tiva73, gött drag på banorna igår!

Redigerat av Ola Thomasson, 28 November 2011 - 09:51.

Postad 28 November 2011 - 09:51

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Har alltid kul med MHbare och har efter flertalet gånger nu sista tiden tappat motivation för att kriga utan er då det känns som folk skiter totalt i att spela som ett lag och det bidrar till att man blir helt jävla ägd och blir så ******** frustrerad :) spelade med Nedan i helgen och vi körde ihopa och spelade precis som ovan men blev slaktade, kom inte ens iväg 10 sekunder färd efter spawn då dom hade tanks och Apache som sprängde sönder vår M1 Abrams 4 gånger irad! satt hemma och "vad fan gör vårt lag!?" droppade och skrev PM till Nedan. Sorry Nedan! var hungrig och trött som fan med haha!

Jag dominerade när du hade lämnat ;)
Eller rättare sagt, DICE bytte lag för mig mellan någon match. tyckte det var mysko att ens lag helt plötsligt hade alla flaggorna...

Postad 28 November 2011 - 09:58

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Jag vet faktiskt inte, spelar dock inte lika mycket som jag gjorde med BC2.

OWC, Tiva73, gött drag på banorna igår!

haha vafan, bad timing var svaret då alltså ;)

Jag dominerade när du hade lämnat ;)
Eller rättare sagt, DICE bytte lag för mig mellan någon match. tyckte det var mysko att ens lag helt plötsligt hade alla flaggorna...

så jävla typiskt! :)

Postad 28 November 2011 - 11:22

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Härjaren, du kör väl MW3? inte sett dig kriga BF iaf :) PM isf, var ett tag sen my boy ;)

MW3 när jag känner för att få mitt psyke våldtaget, ja, enda det spelet duger till.

Annars kör jag BF3, fast på PC. ;)

Postad 28 November 2011 - 11:23

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Hade en känsla av att det gick som på räls igår, såg på bf3stats att så var fallet också! Man blir ju riktigt nöjd när sådana siffror uppenbarar sig :)

Time 02:42:58 Score 209 870 SPM 1287.81

Postad 28 November 2011 - 11:27

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Hehehe

Om du tror jag sitter och är seriös får du sätta dig i ett hörn med en banan och skämmas! Bananen som sällskap, inte mellanmål.

Postad 28 November 2011 - 11:34

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

MW3 när jag känner för att få mitt psyke våldtaget, ja, enda det spelet duger till.

a just det du körde PC så var det. jag vill uppleva Qonquest på Caspian border @ 64spelare som alla spelar för att vinna, måste vara en sjukt nice upplevelse :) är det fler helikoptrar och jets, tanks då ? mot PS3an patetiska 12Vs12 matcher....... :P

Redigerat av Unregistered70c626f4, 28 November 2011 - 11:38.

Postad 28 November 2011 - 11:36

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

PC gör mig frustrerad :) har ju en veritabel monstermaskin att köra det på men vad hjälper det när man är smidig som en havsgurka med mus och t-bord :)

I7 2600K
16Gb ram
580GTX i SLI
OCZ Max iops SSD

Den låter som en dammsugare när den sätter igång :)

Postad 28 November 2011 - 11:40

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

a just det du körde PC så var det. jag vull uppleva Qonquest på Caspian border @ 64spelare som alla spelar för at tvinna, måste vara en sjukt nice upplevelse :) är det fler helikoptrar och jets, tanks då ? mot PS3an patetiska 12Vs12 matcher....... :P

Det blir en del sjuka matcher, saker och ting exploderar överallt hela tiden, tänk dig michael bay the game. :D

Ingen aning, 2 flygplan per lag, kanske 4 vanliga bilar, 1 AA-tank, 2-3 tanks och en apache på caspian.

4 tanks, 2 flygplan, en transporthelikopter, en apache och ett par bilar på operation firestorm.

Per lag då, såklart.

Fattar inte hur man kan spela detta på ps3, man får ju bara halva spelet (12 vs 12) :P

Sen att det bara rullar i 30fps på konsoll är ju en annan sak...

Postad 28 November 2011 - 11:42

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Helig makaron, http://bf3stats.com/stats_pc/lKeVtel Longest headshot 3 978 .42m

Postad 28 November 2011 - 11:44

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

PC gör mig frustrerad :) har ju en veritabel monstermaskin att köra det på men vad hjälper det när man är smidig som en havsgurka med mus och t-bord :)

I7 2600K
16Gb ram
580GTX i SLI
OCZ Max iops SSD

Den låter som en dammsugare när den sätter igång :)

Man vänjer sig, jag spelade mycket på PC förr, iofs 8-10 år sen men det börjar komma tillbaka så smått.

Min dator låter också när man börjar spela, tur man har headset. ;)

Har du inga problem med microstuttering med SLI? Hört om en del som haft det nämligen, bara att gratulera om det flyter på bra. :)

Helig makaron, http://bf3stats.com/stats_pc/lKeVtel Longest headshot 3 978 .42m

Lär han väl ha fått med EOD-bot.

Postad 28 November 2011 - 11:45

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Det blir en del sjuka matcher, saker och ting exploderar överallt hela tiden, tänk dig michael bay the game. :D

Ingen aning, 2 flygplan per lag, kanske 4 vanliga bilar, 1 AA-tank, 2-3 tanks och en apache på caspian.

4 tanks, 2 flygplan, en transporthelikopter, en apache och ett par bilar på operation firestorm.

Per lag då, såklart.

Fattar inte hur man kan spela detta på ps3, man får ju bara halva spelet (12 vs 12) :P

Sen att det bara rullar i 30fps på konsoll är ju en annan sak...

hahahaha "michael bay the game" så jävla klockrent härjaren, förstår precis vad du menade där! ;)

ser ut som samma antal mark och luftfordon då. konstigt då måste det bli sjukt mycket intensivare markstrider!

jo jag hade köpt det till PC med om jag tycket det var ok att lägga 20k på en pc för att spela ett spel. hade varit tvungen att köpa ny gamingrigg + ny skärm + mus och keyboard. min gamla hade inte räckt för att ens starta spelet i "lowest shit quality settings u can have"

Redigerat av Unregistered70c626f4, 28 November 2011 - 11:47.

Postad 28 November 2011 - 11:46

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Man vänjer sig, jag spelade mycket på PC förr, iofs 8-10 år sen men det börjar komma tillbaka så smått.

Min dator låter också när man börjar spela, tur man har headset. ;)

Har du inga problem med microstuttering med SLI? Hört om en del som haft det nämligen, bara att gratulera om det flyter på bra. :)

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte en aning om vad det är, det enda jag märker av ibland är att det blir något lustigt färgfel ibland men det går över på någon sekund :)

Jag har 10fps drop mellan Ultra och High med ultra textures. Så jag rullar på high då håller den sig bra högt jämt.

Det är skönare på PS3 för min del, dels så går det att komma runt, i PC har jag upplevt otroliga lockdowns :)

Postad 28 November 2011 - 11:49

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Lär han väl ha fått med EOD-bot.

Jasså det går att göra sådant också, va svordom sämst.

Postad 28 November 2011 - 11:51

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Vilken härlig BF3-helg det här har varit :D. Jag har suttit inne och spelat hela helgen då flickvännen jobbat och endast haft pauser för matintag och hundpromenader. När man spelar rush och det är jämna lag så är detta spelet fantastiskt skoj! En otrolig tillfredsställelse att bli MVP och att bli det efter att man spelat för sina teammates och armerat och sprängt MCOMS till höger och vänster. Damavan Peak eller vad den heter är nog favoriten just nu!

Jag hade lite problem med sensen tidigare men det har jag inte nu, kan hända att det är för att jag spelat in mig med en sens nu men det funkar bra att ha den på 2-3 snäpp under mitten för mig.

Postad 28 November 2011 - 11:53

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte en aning om vad det är, det enda jag märker av ibland är att det blir något lustigt färgfel ibland men det går över på någon sekund :)

Jag har 10fps drop mellan Ultra och High med ultra textures. Så jag rullar på high då håller den sig bra högt jämt.

Det är skönare på PS3 för min del, dels så går det att komma runt, i PC har jag upplevt otroliga lockdowns :)

Bra att du inte vet vad det är, då lider du inte av det. :D

Jo det är därför laget är viktigare på PC, man måste hjälpa teammates att flanka med hjälp av mortars och sånt, då håller man fienden upptagna med att försöka ta skydd, jag lyckas nästan alltid ta mig runt fienden och plocka ett par stycken så att fler kan rycka fram för att ta en flagga.

Grand bazaar är en sån bana som man kan vända helt om man tar sig runt fiendelaget.

Jasså det går att göra sådant också, va svordom sämst.

Har för mig att man bara kan skjuta 975 meter med bössorna, så alla över 1000m är med boten.

Postad 28 November 2011 - 11:56

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Bra att du inte vet vad det är, då lider du inte av det. :D

Jo det är därför laget är viktigare på PC, man måste hjälpa teammates att flanka med hjälp av mortars och sånt, då håller man fienden upptagna med att försöka ta skydd, jag lyckas nästan alltid ta mig runt fienden och plocka ett par stycken så att fler kan rycka fram för att ta en flagga.

Grand bazaar är en sån bana som man kan vända helt om man tar sig runt fiendelaget.

Har för mig att man bara kan skjuta 975 meter med bössorna, så alla över 1000m är med boten.

jo samma taktik gäller på PS3 med, spela smart och försök ta dom checkpoints som är minst bevakade under just den tidpunkten. korrekt en sniperbössa kan inte passera över 1000m så det är garanterat boten.

Postad 28 November 2011 - 12:03

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Haha man får ju skämmas :blush:

Jag hade en ståtlig siffra där :blink:

Longest headshot 162.67m

Postad 28 November 2011 - 12:10

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Longest headshot 162.67m

Eftesom DICE med flit gjort RCON klassen lika effektiv och bra som det är att äta chips när man deffar, så känns det som du inte behöver oroa dig ;) ska låsa upp sista vapnet nu med RCON sen slutar jag helt spela med den här klassen då man inte har så mycket nytta mer än spawn beacon och SOFLAM och MAV åt laget men är rätt tråkigt att göra.

Postad 28 November 2011 - 12:54

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Longest headshot 162.67m

Campare, jag har 149m

Postad 28 November 2011 - 13:24

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Hade en känsla av att det gick som på räls igår, såg på bf3stats att så var fallet också! Man blir ju riktigt nöjd när sådana siffror uppenbarar sig :)

Time 02:42:58 Score 209 870 SPM 1287.81

SPM 1278.81.... :wub:
Hur fasiken bär du dig åt?
Kan väl knappast klassas som någon l33t fps spelare men helt värdelös är jag inte (eller jag kanske är vid närmare eftertanke..... :blush:
Får in några MVP 1-3 ibland men Award scoren är långt ifrån combatscoren och de verkar som om de som kan detta ofta har högre Award score än Combat score...hur?
Tycker jag fösöker ta och försvara baserna (CQ), kasta medcin/ammo, spotta, spränga tanks etc

Postad 28 November 2011 - 13:46

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0

Campare, jag har 149m

:D Tror allt att du är en liten busk-kramare Nedan ;)

Postad 28 November 2011 - 14:06

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Jag får väl stoltsera med 428 m då. :P

Postad 28 November 2011 - 15:09

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Jag får väl stoltsera med 428 m då. :P

fyfan Oooo VEEEE SEeee! det är sniper med bipod klass det!

Postad 28 November 2011 - 16:14

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

SPM 1278.81.... :wub:
Hur fasiken bär du dig åt?
Kan väl knappast klassas som någon l33t fps spelare men helt värdelös är jag inte (eller jag kanske är vid närmare eftertanke..... :blush:
Får in några MVP 1-3 ibland men Award scoren är långt ifrån combatscoren och de verkar som om de som kan detta ofta har högre Award score än Combat score...hur?
Tycker jag fösöker ta och försvara baserna (CQ), kasta medcin/ammo, spotta, spränga tanks etc

Det som hände igår tillhör inte vanligheterna, enligt statistiken ligger jag och pendlar mellan 600-900.

Sedan gäller det nog att hitta det man är bäst på och mjölka det så hårt det går. Men antingen är jag mitt i smeten eller så sitter jag i en tank så går det väl att summera mitt spelsätt. Blinkar en flagga så kan du ge dig fasen på att jag är på väg dit.

Hitta vapnen man trivs bäst med för mig är det usas, m16a3 och g36c resten ger jag blanka fan i, ångrar nästan att jag lade ned så mycket tid i BC2 på att platinera allting då jag inte hade några problem med att hålla SPM där utan gold och platinum stars när de var klar. Hade roligare på slutet när man gottade sig i favoriterna.

Redigerat av Ola Thomasson, 28 November 2011 - 16:15.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.