Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Viasats Viaplay - är det något att ha?

2857 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 April 2018 - 21:45

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Två nya UHD sändningar😊⚽

Bifogad fil(er)

Postad 08 April 2018 - 11:46

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Formel 1 syns fortfarande inte som UHD i appen, bör man vara orolig?

Postad 08 April 2018 - 11:48

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Den finns hos mig😊

Bifogad fil(er)

Redigerat av mcmike, 08 April 2018 - 11:48.

Postad 08 April 2018 - 12:11

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Ah, den ligger inte under övrig sport längre som UHD sändningar tidigare gjort.

Men 17:10, det är ju precis då racet börjar? Eller är det kanske formationsvarvet, i så fall hinner man ju.

Postad 08 April 2018 - 12:20

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Man brukar få se formationsvarvet :)

Postad 08 April 2018 - 12:56

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

Brorsan är över från Norge och han kan inte se Viaplay längre i Sverige, Har testat olika plattformar och det är lika illa överallt frånsett ATV4 där man kan se allt utom sportsändningarna. Skumt.

Postad 08 April 2018 - 14:14

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Var det inte några nya EG regler gällande detta? 

Postad 08 April 2018 - 15:30

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1257 inlägg
  • 0

Var det inte några nya EG regler gällande detta?

De (nya reglerna) gäller inte Norge för de är inte med i EU!

Vad ska man ha för hårdvara för att se Ultrasändningar? En chromecast ultra?
Ger det bättre bild på övriga program också?
Vilket abbonemanget ska man ha?

Redigerat av ansgar, 08 April 2018 - 15:32.

Postad 08 April 2018 - 15:46

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

De (nya reglerna) gäller inte Norge för de är inte med i EU!

Absolut, tänkte om det även påverkade Norge användarna negativt.!

ad ska man ha för hårdvara för att se Ultrasändningar? En chromecast ultra?

Eller en Nvidia shield.!

Ger det bättre bild på övriga program också?

Kan jag inte påstå, dock fínns det några film titlar med 4k/sdr.!

Vilket abbonemanget ska man ha?

Viaplay sport eller om du har ett viasat abb där viaplay ingår.. :)

https://viaplay.se/

Redigerat av mcmike, 08 April 2018 - 15:47.

Postad 12 April 2018 - 18:37

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Kommande, F1 mums :wub:

https://viaplay.se/s...tra-hd/20507609

https://viaplay.se/s...tra-hd/20507610

Postad 14 April 2018 - 21:45

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Båda UHD sändningarna har varit helt felfria idag, det var ett tag sedan :)

Tillagda UHD sändning nu på Onsdag Real M vs Athletic B  ( kl: 21:25 ) och på Lördag West B vs Liverpool ( kl: 13:25 ) ..! Fast om 

Redigerat av mcmike, 14 April 2018 - 21:58.

Postad 15 April 2018 - 09:25

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Även dagens F1 var helt felfri och racet i Azerbaijan 29/4 kommer också att sändas i UHD :wub: Hoppas dessa sändningar fortsätter hålla denna nivå.!

Postad 18 April 2018 - 20:24

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Synd bara att inte hela sändningen är ultra, bara själva racet och lite efter

Redigerat av BuTTuS, 18 April 2018 - 20:24.

Postad 18 April 2018 - 21:00

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Synd bara att inte hela sändningen är ultra, bara själva racet och lite efter

Samma med fotboll. Ingen studio eller något. Enbart 90 min fotboll i ultra!

Postad 21 April 2018 - 08:36

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Härliga nyheter Liverpool-Roma  kommande Tisdag :wub:  Man City imorgon Söndag..!

Bifogad fil(er)

Redigerat av mcmike, 21 April 2018 - 08:39.

Postad 22 April 2018 - 19:46

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2789 inlägg
  • 0

Blivit en tråkig tråd det här. Inga direkta klagomål och folk är i det stora hela nöjda inklusive mig själv. Den enda svenska streamingtjänsten med bla 5.1 ljud (Räknar inte HBO och Netflix som svenska).

Byta rubrik på tråden till Viaplay snapshot-tråden?

Postad 27 April 2018 - 20:35

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Helgens fotboll Ultra HD..!  F1 racet på söndag, med start 14.10 i UHD.. :wub:

https://viaplay.se/s...tra-hd/20509254

https://viaplay.se/s...tra-hd/20509255

Postad 29 April 2018 - 18:38

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Grymt F1 race, helt felfri var den idag också :) Fler kommande UHD sändningar..

Bifogad fil(er)

Redigerat av mcmike, 29 April 2018 - 18:39.

Postad 06 May 2018 - 22:01

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Kommande, F1 som "vanligt" 😍

Bifogad fil(er)

Postad 07 May 2018 - 11:53

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Kommande, F1 som "vanligt"

Skulle ju kunna skita i att visa Barca jämnt, redan klara.

Postad 13 May 2018 - 18:25

Mikael S
  • Mikael S
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Märkligt att man måste välja hela viaplay sport för att kunna se golfen. Är bara intresserad av golfen och det är ju löjligt dyrt med 399/mån för det, nej tack. Viaplay bör fixa ett golf paket likt fighting paketet.

Postad 14 May 2018 - 03:19

ubbe1968
  • ubbe1968
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Mest förvånad att folk anser sig behöva betala för något som är så begränsat som viaplay med en match i taget.

Postad 14 May 2018 - 06:21

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

• 3032 inlägg
  • 0

Mest förvånad att folk anser sig behöva betala för något som är så begränsat som viaplay med en match i taget.

Vad menar du med en match i taget? Det låter nästan som om din erfarenhet bygger på Viasat från via någon annan en Viasat själv

Redigerat av OMD28, 14 May 2018 - 06:22.

Postad 14 May 2018 - 16:20

ubbe1968
  • ubbe1968
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Vad menar du med en match i taget? Det låter nästan som om din erfarenhet bygger på Viasat från via någon annan en Viasat själv

Ja, du kan ju inte se på mer än en match i taget och dessutom tillåter de ju inte mer än en match om det inte ändrats men då får man ju zappa som en galning. Bättre då att se det via nätet och välja vilken match man vill och ha på de samtidigt.

Postad 14 May 2018 - 18:19

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Champions league handboll, nu även i UHD om man är intresserad😊

Ja, du kan ju inte se på mer än en match i taget och dessutom tillåter de ju inte mer än en match om det inte ändrats men då får man ju zappa som en galning. 

Gäller endast 16:00 matchen på lördagar.! Annars kan man se två matcher live samtidigt.. :)

Bifogad fil(er)

Postad 14 May 2018 - 18:49

ubbe1968
  • ubbe1968
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Champions league handboll, nu även i UHD om man är intresserad

Gäller endast 16:00 matchen på lördagar.! Annars kan man se två matcher live samtidigt.. :)

Tragiskt att det fortfarande är så men ännu mer tragiskt att folk betalar för en sådan usel tjänst men fortfarande har du ju problemet med att du måste zappa om du har den tjänsten. Folk där ute måste sluta betala för tjänster som begränsar deras frihet så att vi tvingar Viasat och andra att hänga med i tiden.

Viasat idag är kvar på det stadiet som tv och kabel-tv var på 90-talet. Du har ingen anledning att flina direkt, lurad som du är. Hur står folk ut med såna partiska och urusla kommentatorer och så kallade experter?

Obegripligt i min värld och både världsfrånvänt och otekniskt kan jag tycka.

Redigerat av ubbe1968, 14 May 2018 - 18:51.

Postad 14 May 2018 - 19:23

Unregistered64c84be4
  • Unregistered64c84be4
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Tragiskt att det fortfarande är så men ännu mer tragiskt att folk betalar för en sådan usel tjänst men fortfarande har du ju problemet med att du måste zappa om du har den tjänsten. Folk där ute måste sluta betala för tjänster som begränsar deras frihet så att vi tvingar Viasat och andra att hänga med i tiden.

Viasat idag är kvar på det stadiet som tv och kabel-tv var på 90-talet. Du har ingen anledning att flina direkt, lurad som du är. Hur står folk ut med såna partiska och urusla kommentatorer och så kallade experter?

Obegripligt i min värld och både världsfrånvänt och otekniskt kan jag tycka.

Jag är faktiskt nöjd med viasat,dom har vad jag behöver; F1 Premier League NHL Champions League, du slipper om du inte vill ha det.. :)

Postad 14 May 2018 - 19:33

ubbe1968
  • ubbe1968
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Jag är faktiskt nöjd med viasat,dom har vad jag behöver; F1 Premier League NHL Champions League, du slipper om du inte vill ha det.. :)

Det är ju på Lördagar under 16-matcherna lagen spelar samtidigt och det är ju då man som bäst behöver möjligheten att se matcherna samtidigt. 

Internet har vad jag behöver och jag utnyttjar det fullt ut och kan se betydligt mer än du kan som betalar ett särskilt abonnemang för det. Fler skulle vägra betala för något som begränsar möjligheterna men å andra sidan går ju Viasat och de flesta bolag dåligt men de inser inte varför.

Svensk studio och expertis är lite som att lyssna på vad en snubbe på medeltiden har att säga om saker och ting 2018.

Nu ska jag se på Fulham-Derby på Sky Sports med en helt sjukt bra bild.

Redigerat av ubbe1968, 14 May 2018 - 19:34.

Postad 14 May 2018 - 22:04

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

Märkligt att man måste välja hela viaplay sport för att kunna se golfen. Är bara intresserad av golfen och det är ju löjligt dyrt med 399/mån för det, nej tack. Viaplay bör fixa ett golf paket likt fighting paketet.

Håller helt med, vad har golf med sport att göra? ;)

Postad 14 May 2018 - 22:07

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

• 3032 inlägg
  • 0

Det är ju på Lördagar under 16-matcherna lagen spelar samtidigt och det är ju då man som bäst behöver möjligheten att se matcherna samtidigt. 

Internet har vad jag behöver och jag utnyttjar det fullt ut och kan se betydligt mer än du kan som betalar ett särskilt abonnemang för det. Fler skulle vägra betala för något som begränsar möjligheterna men å andra sidan går ju Viasat och de flesta bolag dåligt men de inser inte varför.

Svensk studio och expertis är lite som att lyssna på vad en snubbe på medeltiden har att säga om saker och ting 2018.

Går Viasat dåligt? Hur menar du? De tjänar iaf pengar.

https://www.allabola...47041/viasat-ab

Och ingår i en koncern som tjänar bra med pengar.

https://www.allabola...es-group-mtg-ab

Jag tycker du mest verkar bitter och vill att någon annan betalar för utan pengar in blir det ingen produktion alls.

Postad 14 May 2018 - 22:07

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

Du lär dock inte kunna se mer än en match samtidigt vid 16 på lördagar på Sky Sports heller för det är väl i just detta fall inte Viaplay som är begränsningen utan PL regler. I övrigt borde det vara kriminellt att kalla typ 720p för HD 2018, UHD borde vara standard för att ens får vara med.

Postad 14 May 2018 - 22:11

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

Jag tycker du mest verkar bitter och vill att någon annan betalar för utan pengar in blir det ingen produktion alls.

Viasat har en vinstmarginal på strax under 10%, Viaplay dock lägre:

https://www.allabola...5547/viaplay-ab

Postad 14 May 2018 - 22:20

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

• 3032 inlägg
  • 0

Viasat har en vinstmarginal på strax under 10%, Viaplay dock lägre:

https://www.allabola...5547/viaplay-ab

Du skrev att det går dåligt, det tolkar nog de flesta som att det går med förlust.

Postad 14 May 2018 - 22:26

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

Du skrev att det går dåligt, det tolkar nog de flesta som att det går med förlust.

Nej, det gjorde jag inte. 5 miljoner i vinst på en omsättning på en halv miljard är dock dåligt.

Redigerat av improwise, 14 May 2018 - 22:29.

Postad 14 May 2018 - 23:27

ubbe1968
  • ubbe1968
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Att göra mig av med Viasat för 6 år sen är det bästa jag gjort och tro mig de blöder pengar jämfört med förr. Vad gäller vem som ska betala får nog dessa lata bolag snart ett hårt uppvaknande och får tänka i nya banor. Just nu bär de puckade bolag som satsar reklam-pengar på ingenting de under armarna.

Man kan vara antingen smart eller dum och var och en väljer sitt eget öde.

Du lär dock inte kunna se mer än en match samtidigt vid 16 på lördagar på Sky Sports heller för det är väl i just detta fall inte Viaplay som är begränsningen utan PL regler. I övrigt borde det vara kriminellt att kalla typ 720p för HD 2018, UHD borde vara standard för att ens får vara med.

Stämmer bra men du verkar inte veta något om streamingsidor och det enorma utbudet. Varje engelsk match kan man se med engelsk kommentator om man vill och i de extrema fall det inte går väljer jag mer än gärna en rysk kommentator för då slipper man reta sig på vad de säger.

720 är suveränt men var mer aktuellt för några år sen och numera är 1080 standard och utveckling går vidare tack vare driftiga ryssar på nätet och snart lär vi alla ha behov av det språket.

Du kan alltså på nätet se VARJE engelsk match klockan 16 och jag har gjort det i 6 år nu. Brukar välja och vraka bland de mer intressanta matcherna och idag skulle jag aldrig klara av att bara ha tillgång till en match. Blir det så i framtiden får det vara bra för mig.

Redigerat av ubbe1968, 14 May 2018 - 23:31.

Postad 14 May 2018 - 23:48

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

@ubbe1968 Om det nu vore så att jag kände till diverse "alternativa streams" inklusive de program som behövs för att se på dessa i bra kvalité hade jag ändå inte skrivit om det här då forumets regler inte tillåter det. Men det gör jag så klart inte så tack för tipset - alltid bra med ett extra ess i rockärmen ;)

Det är väl främst om man håller på något mindre lag som "offras" som det blir ett problem i praktiken, de större lagens matcher ser ju PL ändå till att de visas.

Redigerat av improwise, 14 May 2018 - 23:52.

Postad 14 May 2018 - 23:55

ubbe1968
  • ubbe1968
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

@ubbe1968 Om det nu vore så att jag kände till diverse "alternativa streams" inklusive de program som behövs för att se på dessa i bra kvalité hade jag ändå inte skrivit om det här då forumets regler inte tillåter det. Men det gör jag så klart inte så tack för tipset - alltid bra med ett extra ess i rockärmen ;)

Det är väl främst om man håller på något mindre lag som "offras" som det blir ett problem i praktiken, de större lagens matcher ser ju PL ändå till att de visas.

Då är vi två om det och det förbjudna ligger i att sprida länkar vilket varken jag eller andra har gjort. 

Ja precis, den aspekten finns ju också att fans till mindre lag vill kunna se sitt lags matcher hela säsongen. Jag känner en fan till Nottingham Forest som tydligen lyckas se alla deras matcher via nätet.

Anledningen till att matcherna finns på nätet är många och framför allt är det som jag ser det en rörelse som arbetar för att göra det möjligt att se så många matcher som det bara går. Sedan finns det ju många som bara gör det för att tjäna pengar på den reklam de kan lägga in i sin sändning vilket är fallet med de ryska sändningarna via Sopcast.

Postad 15 May 2018 - 00:02

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

@ubbe1968 Du blandar nog ihop svensk lagstiftning med de regler som detta forum har och som du finner här:

https://www.minhembi...showtopic=41188.

Nu är jag dock ingen moderator så den som eventuellt ogillar reglerna bör nog skälla på nån annan än mig :)

Postad 15 May 2018 - 01:17

ubbe1968
  • ubbe1968
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

@ubbe1968 Du blandar nog ihop svensk lagstiftning med de regler som detta forum har och som du finner här:

https://www.minhembi...showtopic=41188.

Nu är jag dock ingen moderator så den som eventuellt ogillar reglerna bör nog skälla på nån annan än mig :)

Jag ser inga fel som begåtts men du får gärna kontakta en moderator om något fel begåtts men du kunde inte vinna debatten och så blev du sur vilket betyder att du lägger till en smiley som en fjortis.

Tror du jag står och faller med detta forum och om jag vill kan jag skaffa 100 olika konton här precis som många andra. Erkänn att du är barnslig nu och inte hade lika bra koll för det gör inte så ont på nätet som i verkliga livet.

Små människor kan inte ens bli väktare än mindre snut men tjalla på mamma moderator blir en sista utväg. För övrigt har jag inte en aning om vad du pratar om då den enda länk jag postat var till en aftonbladet-artikel om livslängden på en plasma.

Du får gärna vara mer tydlig. Du menar kanske att man inte ens får nämna de två program som många använder för att se streams, nu är jag med. Oj vad orolig jag inte är och jag har som du kan se varit här några dagar enbart och det gav mig noll då folk på detta forum lider av attitydproblem för att de inte kan något om tv och annat mer än den lilla apparat (mellan benen?) som de köpte en gång och försvarar till döden för att pappa slog mamma och stack när de var tre och plötsligt blev leksaker en slags kompensation för alla livets misslyckanden.

Jag har kommit och gått på detta forum som det passar mig. Tror du svensk lagstiftning förbjuder att sprida länkar då har du en övertro på vårt löjliga rättssystem och speciellt på dess efterlevnad.

De där orden får du fråga någon på snapchat om.

Redigerat av ubbe1968, 15 May 2018 - 01:24.

Postad 15 May 2018 - 07:04

Kullre
  • Kullre
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Vilken fantastisk tragikomisk twist det blev på den här tråden. Oaktat det, anser att det borde vara en konsuments rätt att välja vilken match man vill se. Nuvarande PL-lagstiftning känns lite mossig.

Postad 15 May 2018 - 09:26

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

• 3032 inlägg
  • 1

Vilken fantastisk tragikomisk twist det blev på den här tråden. Oaktat det, anser att det borde vara en konsuments rätt att välja vilken match man vill se. Nuvarande PL-lagstiftning känns lite mossig.

Det håller jag med om, men det jag vill belysa är att det dels inte är Viasats fel, och framförallt att det inte är mycket som är gratis om ingen annan betalar.

Postad 15 May 2018 - 10:24

Kullre
  • Kullre
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Och det min gode herre har ni helt rätt i.

Postad 15 May 2018 - 11:59

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

Jag ser inga fel som begåtts men du får gärna kontakta en moderator om något fel begåtts men du kunde inte vinna debatten och så blev du sur vilket betyder att du lägger till en smiley som en fjortis.

Tror du jag står och faller med detta forum och om jag vill kan jag skaffa 100 olika konton här precis som många andra. Erkänn att du är barnslig nu och inte hade lika bra koll för det gör inte så ont på nätet som i verkliga livet.

Små människor kan inte ens bli väktare än mindre snut men tjalla på mamma moderator blir en sista utväg. För övrigt har jag inte en aning om vad du pratar om då den enda länk jag postat var till en aftonbladet-artikel om livslängden på en plasma.

Du får gärna vara mer tydlig. Du menar kanske att man inte ens får nämna de två program som många använder för att se streams, nu är jag med. Oj vad orolig jag inte är och jag har som du kan se varit här några dagar enbart och det gav mig noll då folk på detta forum lider av attitydproblem för att de inte kan något om tv och annat mer än den lilla apparat (mellan benen?) som de köpte en gång och försvarar till döden för att pappa slog mamma och stack när de var tre och plötsligt blev leksaker en slags kompensation för alla livets misslyckanden.

Jag har kommit och gått på detta forum som det passar mig. Tror du svensk lagstiftning förbjuder att sprida länkar då har du en övertro på vårt löjliga rättssystem och speciellt på dess efterlevnad.

De där orden får du fråga någon på snapchat om.

Bara det faktum att du upplever detta vara någon slags debatt som måste vinnas räcker för att jag ska tappa intresset. När du sen snurrar in dig i något förvirrat resonemang om väktare, mamma, pappa, döden och fjortisar blir det mest sorgligt. Jag anar att det finns bakomliggande problem här som nog med fördel hanteras utanför en tråd om Viaplay på ett forum om hemmabio.

Redigerat av improwise, 15 May 2018 - 13:25.

Postad 15 May 2018 - 12:16

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0

Det håller jag med om, men det jag vill belysa är att det dels inte är Viasats fel, och framförallt att det inte är mycket som är gratis om ingen annan betalar.

Om jag minns rätt var det så att tidigare var det bara i England/Storbrittanien som endast en match fick sändas vid 16 på lördagar, detta för att inte riskera att folk satt hemma och kollade isf att gå till arenorna. Detta inte bara i PL då utan i hela det professionella seriesystemet. Däremot så fick vi i utlandet sända precis vad vi ville. Men så var det väl någon pub eller liknande i England som skaffade sig ett abonnemang från utlandet istället, och då sattes stenen i rullning.

I övrigt delar jag helt uppfattningen att om ingen pröjsar så blir det heller inget för de som på något märkligt sätt tycker att dom alltid ska ha allt gratis att kolla på. Därför är jag själv kund hos Viaplay som är det alternativ som finns i Sverige.

Postad 25 May 2018 - 14:52

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Helgens UHD sändningar där Lördagens Champions League final är personliga höjdpunkten.!Liverpool😍

Bifogad fil(er)

Postad 28 May 2018 - 15:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

jag har idag viaplay sport genom bredbandet. kostar 399kr/mån

fick dock av en slump se att om man beställer viaplay sport hos viasat istället så kostar det också 399kr/mån men då verkar man få med alla serier också. 

min fråga är om bildkvaliteten blir den samma om jag skaffar hos viasat istället och sen kör genom appen på mitt playstation istället för via bredbandet och tv-boxen ?eller blir det det samma kanske? :)

Postad 28 May 2018 - 17:28

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

Hur ser det ut med filmer i 4K? Läste att man börjat med det, men hittar inget i tablån.

Postad 28 May 2018 - 17:39

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Samma lilla utbud som funnits ett tag nu! https://kundservice....ay.se/ultra-hd/

Postad 28 May 2018 - 18:06

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

Samma lilla utbud som funnits ett tag nu! https://kundservice....ay.se/ultra-hd/

Jo, jag har set detta, men det står bara HD och inte UHD när man går in och ska se filmerna. Skall det inte vara som fotbollen, två vat, HD och UHD?

Redigerat av Huddingebo, 28 May 2018 - 18:07.

Postad 29 May 2018 - 14:38

RoggaBoy
  • RoggaBoy
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0

Jo, jag har set detta, men det står bara HD och inte UHD när man går in och ska se filmerna. Skall det inte vara som fotbollen, två vat, HD och UHD?

Eftersom det är ett test så väljer man bara att visa upp HD-symbolen, däremot känner appen av vilken chromecast du kör med och du får automatiskt filmen i 4K om din utrustning stödjer de.

Redigerat av RoggaBoy, 29 May 2018 - 14:39.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.