Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

BIL-tråden!

7547 svar till detta ämne Bilar Bil Car Cars
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 October 2016 - 07:32

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 1

Jag gillar Lynk & Co! Fräck bil och ännu fräckare sätt att sälja den på, kul med nytänk!

Postad 21 October 2016 - 07:43

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Hörde talas om bygdeväg för första gången idag. Vad är det för dumt påhitt?

Ingen annan som hört talas om det förut heller:

http://www.trafikver...evagarna-klara/

Postad 21 October 2016 - 08:26

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Ingen annan som hört talas om det förut heller:

http://www.trafikver...evagarna-klara/

Det där va den mest idiotiska lösningen jag sett någonsin sätt, två bilar kommer lite för fort i en kurva och cyklisten eller barnvagnen i vägrenen får ta smällen.

Postad 21 October 2016 - 10:45

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Tänker på det där sim med kommunism; en naiv tanke som blir rent livsfarlig i praktiken. Känns som om någon/några inte har tänkt klart.

Postad 21 October 2016 - 10:56

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Idag åkte vinterdäcken på. Lite tidigt kanske men nu är det gjort.

Postad 21 October 2016 - 12:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Alltid skönt att ha det gjort. Hellre för tidigt än för sent.
För några år sen var jag försen och snön kom över natten. Dåliga breda sommardäck på och kom inte ens från parkeringen. Fick vänta med att byta tills den snön smälter bort typ.

Postad 21 October 2016 - 21:59

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Tänkte ta mina nästa vecka ;)

Postad 22 October 2016 - 15:44

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2261 inlägg
  • 0
Fick brev hem från Euromaster att jag ska byta den 14/11. Bilen kommer stå i princip 2 veckor från måndag eftersom vi åker till Spanien, så den 14/11 känns ok.

Postad 22 October 2016 - 15:55

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 1
Hämtade ut min nya Kia igår !!

7EACADA2-8622-4D00-8700-717B5839924F_zps

Postad 23 October 2016 - 02:23

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Grattis alltid kul med ny bil!

Postad 23 October 2016 - 07:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Grattis. Dom är snygga.

När jag var och kollade på kia så stod det en ny ceed där. Fick se att ena bromsskivan bak såg jättedålig ut. Först var alla skivor rostiga (vilket inte är så konstigt kanske) men det ser inte bra ut på en demobil hos en bilhandlare.
Dessutom var det fullt med ränder i ena skivan. Massa ränder som man klart och tydligt kände med fingrarna. Det var vågigt liksom.
Så som det blir när bromsoket är dåligt och kärvar.

Det gav inget bra intryck alls och skulle vara orolig för att köpa bil där i alla fall.

Postad 23 October 2016 - 08:30

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Hämtade ut min nya Kia igår !!

Grattis!

Postad 23 October 2016 - 12:53

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Tack ska ni ha grabbar ! Hämtar vinterhjul och gummimattor nästa vecka !!

Redigerat av vinncent, 23 October 2016 - 12:53.

Postad 01 November 2016 - 12:22

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Jag kan bara hålla med er GT86 är effektmässigt i underkant, Men det den ger tillbaka i körglädje förlåter jag avsaknaden av effekt. Vansinnigt rolig bil på sommar och Vinter!
bifogar en bild på min lilla pärla.

Dags för motorbyte? Grymt bygge!

http://www.youtube.com/watch?v=xmThJSF-KWw

Postad 01 November 2016 - 14:13

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Få se om man själv åker på motorbyte... 330 mil lyckades jag köra med nybilen innan toppen/packningen for!

Kul nästan jämnt!

Postad 01 November 2016 - 14:46

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Få se om man själv åker på motorbyte... 330 mil lyckades jag köra med nybilen innan toppen/packningen for!

Kul nästan jämnt!

Aj då.. Vad var det för bil? Garanti?

Postad 01 November 2016 - 14:49

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Kul nästan jämnt!

WTF?

Postad 01 November 2016 - 17:37

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Tydligen ingen fara även om jag inte är helt övertygad då vissa frågetecken kvarstår... men får väl lita på verkstan att dom kan sitt jobb.

Bilen är en Subaru Forester XT, drygt 2 månader gammal och 330 mil på mätaren.

Problemet jag upplevde var att den konsumerar glykol, drygt en halvliter har jag pyttsat i sedan jag köpte bilen. Utöver det så ryker den nå fruktansvärt vid gaspådrag, även när den är varmkörd. Sen tyckte jag att oljan såg lite grumlig ut, men jag är ingen expert och att bedöma på en sticka är ju kanske inte helt enkelt. Hittar då inget skit under oljelocket.

Verkstadens svar på det hela:

Att lite glykol försvinner kan bero på att luft i systemet funnits kvar efter montering av motorvärmare, men han tyckte också att det lät lite mycket. Så skall hålla koll på nivån. Senast jag fyllde på var behållaren helt tom. Så där är vi båda lite osäkra.

Att den ryker kraftigt beror på dubbla avgasrör, att det bildas mycket kondens på så stor yta. Men jag är lite skeptisk.. det ska inte vara en vit vägg bakom bilen kan jag tycka. Verkaren tyckte dock att man lätt kan bli lite lurad då turbulensen bakom bilen drar upp röken mot bakrutan... sååå, jag ger han väl den poängen.

Kylsystemet är komptestat, oljan såg fin ut enligt dom och inga felkoder finns, så jag får ta det som ett gott tecken.

Summa på det då...?! Ja, tuta och köra som om inget hänt. Det är ju trotts allt tre års garanti, så lite skydd borde man ha om det skulle visa sig att det är någon packning eller toppen som läcker!

Postad 01 November 2016 - 18:00

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0

Tydligen ingen fara även om jag inte är helt övertygad då vissa frågetecken kvarstår... men får väl lita på verkstan att dom kan sitt jobb.

Bilen är en Subaru Forester XT, drygt 2 månader gammal och 330 mil på mätaren.

Problemet jag upplevde var att den konsumerar glykol, drygt en halvliter har jag pyttsat i sedan jag köpte bilen. Utöver det så ryker den nå fruktansvärt vid gaspådrag, även när den är varmkörd. Sen tyckte jag att oljan såg lite grumlig ut, men jag är ingen expert och att bedöma på en sticka är ju kanske inte helt enkelt. Hittar då inget skit under oljelocket.

Verkstadens svar på det hela:

Att lite glykol försvinner kan bero på att luft i systemet funnits kvar efter montering av motorvärmare, men han tyckte också att det lät lite mycket. Så skall hålla koll på nivån. Senast jag fyllde på var behållaren helt tom. Så där är vi båda lite osäkra.

Att den ryker kraftigt beror på dubbla avgasrör, att det bildas mycket kondens på så stor yta. Men jag är lite skeptisk.. det ska inte vara en vit vägg bakom bilen kan jag tycka. Verkaren tyckte dock att man lätt kan bli lite lurad då turbulensen bakom bilen drar upp röken mot bakrutan... sååå, jag ger han väl den poängen.

Kylsystemet är komptestat, oljan såg fin ut enligt dom och inga felkoder finns, så jag får ta det som ett gott tecken.

Summa på det då...?! Ja, tuta och köra som om inget hänt. Det är ju trotts allt tre års garanti, så lite skydd borde man ha om det skulle visa sig att det är någon packning eller toppen som läcker!

Vore ju skönt om de har rätt. Jag skulle se till att få det skriftligt så man inte kan skylla på att du varit vårdslös om det skulle sikta sig. Hade ett himla strul med SAAB för 15 år sedan när min 1 år gamla motor skar med turbo allt ihop. DÅ ville man att jag skulle ta det på maskinskada på försäkringen. MAN försökte skylla på att den gott jag missat att kolla oljan osv. men sen var det många SAABAR med samma fel och det var en himla cirkus. Mitt försäkringsbolag sa nej, det är garanti och hjälpte mig med jurist och till slut visade det sig att det blev för varmt i vevhusventilationen så oljan blev som klumpar. JAG tror min bil stod på verkstaden 3-4månader innan man gjorde något, sen blev det dyrt för Saab fick betala hyrbil, juristkostnader och en väldigt sur kund. Ända bilen jag haft mindre än 5 år, den såldes när den var lagad.
Det blev ett långt inlägg med kort budskap

Postad 01 November 2016 - 19:27

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Vinterdäck- check.
Note to self: köp mutterdragare. Biltemas teleskoperande hjulmutteravdragare är totalt värdelös.

Postad 01 November 2016 - 20:39

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Vinterdäck- check.
Note to self: köp mutterdragare. Biltemas teleskoperande hjulmutteravdragare är totalt värdelös.

Den har funkat utmärkt för mig i fem år.
Vad är det som bråkar för dig?

Postad 01 November 2016 - 21:13

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

• 2008 inlägg
  • 1

Håller med, teleskopvarianten har alltid räddat mig (nja, drog sönder en en gång) mutterdragare med 50l kompressor är dock helt meningslöst fick jag lära mig själv för nå år sedan!

Postad 01 November 2016 - 21:20

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Köpte denna http://www.jula.se/c...dragare-000307/
Sjukt bra drag.

Postad 01 November 2016 - 21:51

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0

Har en likadan jag med, klockren enligt mig.

Postad 01 November 2016 - 22:06

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

De pajar ju. Både den billiga och den dyrare varianten.

Redigerat av MrSpokk, 01 November 2016 - 22:06.

Postad 02 November 2016 - 00:35

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

De pajar ju. Både den billiga och den dyrare varianten.

Använder du den rätt?
Jag har haft sönder en på 8 år och den gången behövdes en 2 meter lång hävstång för att få loss bultarna på det hjulet...

Redigerat av MartinAberg, 02 November 2016 - 00:36.

Postad 02 November 2016 - 01:05

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Vore ju skönt om de har rätt. Jag skulle se till att få det skriftligt så man inte kan skylla på att du varit vårdslös om det skulle sikta sig. Hade ett himla strul med SAAB för 15 år sedan när min 1 år gamla motor skar med turbo allt ihop. DÅ ville man att jag skulle ta det på maskinskada på försäkringen. MAN försökte skylla på att den gott jag missat att kolla oljan osv. men sen var det många SAABAR med samma fel och det var en himla cirkus. Mitt försäkringsbolag sa nej, det är garanti och hjälpte mig med jurist och till slut visade det sig att det blev för varmt i vevhusventilationen så oljan blev som klumpar. JAG tror min bil stod på verkstaden 3-4månader innan man gjorde något, sen blev det dyrt för Saab fick betala hyrbil, juristkostnader och en väldigt sur kund. Ända bilen jag haft mindre än 5 år, den såldes när den var lagad.
Det blev ett långt inlägg med kort budskap

Nä, inte alls roligt om man hamnar i en byråkratisk rävsax! Man får verkligen passa sig med hur man formulerar sig när man pratar med försäkringsbolag mm när det väl händer något har jag märkt.

Hoppas verkligen att det inte är något. Har ägt Honda i nästan 5 år utan ett enda litet strul, nu gick jag över till Subaru när Accorden inte gick att få tag på längre i hopp om ett lika bekymmersfritt bilägande. Visst... ingen bil är perfekt, och bilfirman var väldigt stöttande och tillmötesgående hela tiden (än så länge) vilket ger pluspoäng.

Postad 02 November 2016 - 07:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Använder du den rätt?
Jag har haft sönder en på 8 år och den gången behövdes en 2 meter lång hävstång för att få loss bultarna på det hjulet...

Skämtar du? Hur kan man använda denna fel menar du? Den teleskoperande delen lossnar. 
För två veckor sedan köpte jag den "dyrare" varianten och även den rök sönder igår kväll dvs den delar på sig i teleskophandtaget.

10-2606_xl_2.jpg

Postad 02 November 2016 - 09:21

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Skämtar du? Hur kan man använda denna fel menar du? Den teleskoperande delen lossnar. 
För två veckor sedan köpte jag den "dyrare" varianten och även den rök sönder igår kväll dvs den delar på sig i teleskophandtaget.

Teleskop är bara skit, har kört denna från Biltema nu i många år och den funkar klockrent. Förutom i år då jag gick över till en Ryobi sladdlös mutterknackare som funkar ännu bättre... använder dock denna till att få rätt moment på muttrarna när jag monterat fast hjulen igen.

10-986_l_2.jpg

Redigerat av _Lucifer_, 02 November 2016 - 09:22.

Postad 02 November 2016 - 09:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
I min servicebok står det att vid 9000 mil ska man kolla kamremmen och vid 12000 mil ska den bytas.
Hur vanligt är det att den behöver bytas redan vid 9000 mil?

Postad 02 November 2016 - 09:24

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 1

Teleskop är bara skit, har kört denna från Biltema nu i många år och den funkar klockrent. Förutom i år då jag gick över till en Ryobi sladdlös mutterknackare som funkar ännu bättre... använder dock denna till att få rätt moment på muttrarna när jag monterat fast hjulen igen.

10-986_l_2.jpg

Var läser man av momentet på den...? ;)  :D

Postad 02 November 2016 - 09:28

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Köpte denna http://www.jula.se/c...dragare-000307/
Sjukt bra drag.

Precis samma som jag har! Du måste dock ha lite större batteri till den. De minsta som följer med de flesta verktyg funkar inte. Jag kör 4Ah och den drar stenhårt! Så inkl nytt batteri så hamnade jag runt 2000,- när dom hade extrapris!

Var läser man av momentet på den...? ;)  :D

Det får man en känsla för om man gjort det några gånger! ;)

Det ska vara tillräckligt hårt så att hjulet inte lossnar men tillräckligt löst så att en kvinna kan lossa hjulet efter vägkanten!

I min servicebok står det att vid 9000 mil ska man kolla kamremmen och vid 12000 mil ska den bytas.
Hur vanligt är det att den behöver bytas redan vid 9000 mil?

Känner du på dig att du kör väldigt hårt, drar tungt med bilen eller passerar tidsintervallet för när remmen skall bytas så kollar man om den ser bra ut. :)

Postad 02 November 2016 - 09:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Precis samma som jag har! Du måste dock ha lite större batteri till den. De minsta som följer med de flesta verktyg funkar inte. Jag kör 4Ah och den drar stenhårt! Så inkl nytt batteri så hamnade jag runt 2000,- när dom hade extrapris!

Det får man en känsla för om man gjort det några gånger! ;)
Det ska vara tillräckligt hårt så att hjulet inte lossnar men tillräckligt löst så att en kvinna kan lossa hjulet efter vägkanten!

Känner du på dig att du kör väldigt hårt, drar tungt med bilen eller passerar tidsintervallet för när remmen skall bytas så kollar man om den ser bra ut. :)

Ok jag gör allt tvärtom. Kör lugnt. Drar inget tungt då den inte har drag 😊

Men man kollar inte om den passerat intervallen. Intervallen är 12000mil och man ska kolla vid 9000 mil enligt boken.

Postad 02 November 2016 - 10:27

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Om leasing inte är tillräckligt bekvämt.

http://feber.se/bil/..._care_by_volvo/

Postad 02 November 2016 - 11:01

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Ok jag gör allt tvärtom. Kör lugnt. Drar inget tungt då den inte har drag

Men man kollar inte om den passerat intervallen. Intervallen är 12000mil och man ska kolla vid 9000 mil enligt boken.

Du brukar ha ett tidsintervall på 10år eller liknande om du inte uppnått 12000 mil innan den tiden så bör remmen bytas ändå!

Postad 02 November 2016 - 11:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Du brukar ha ett tidsintervall på 10år eller liknande om du inte uppnått 12000 mil innan den tiden så bör remmen bytas ändå!

Ok men har det med saken att göra? Min bil är från 2011 och i serviceboken står det att remmen ska kollas vid 9000 mil.

Har jag missförstått ?

Postad 02 November 2016 - 11:26

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Ok men har det med saken att göra? Min bil är från 2011 och i serviceboken står det att remmen ska kollas vid 9000 mil.

Har jag missförstått ?

Det är ju precis som med service, årsintervall eller milintervall - beroende på vad som kommer först...   Kör du 500mil om året så vill du inte vänta till 12k mil.

Postad 02 November 2016 - 11:31

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Har jag missförstått ?

Med åldern blir remmen torrare, kan få torrsprickor och även slitas lite fortare.

Kör du t.ex. 9000 mil innan tidsintervallet löpt ut så kollar man den nog bara av säkerhetsskäl. Eller för att verkstan skall ha ännu en punkt på protokollet som dom kan ta extra betalt för!

Postad 02 November 2016 - 11:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Aha jag förstår. Visste inte att remmen blev dålig med åldern 😊

Men då behöver jag nog inte vara så orolig att jag åker på ett byte vid nästa service med andra ord. Den har ju barad gått 7500 mil än och är 5 år gammal 😊

Postad 02 November 2016 - 11:38

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Kom inte med batteri eller laddare, kompletterade med 4Ah och största laddaren. Blev grymt imponerad!

Redigerat av Unregistereda299ec85, 02 November 2016 - 11:39.

Postad 02 November 2016 - 11:39

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Aha jag förstår. Visste inte att remmen blev dålig med åldern

Men då behöver jag nog inte vara så orolig att jag åker på ett byte vid nästa service med andra ord. Den har ju barad gått 7500 mil än och är 5 år gammal

Nä, det ska inte vara någon fara!

Men, som med allt annat så vet man ju aldrig... har du t.ex. dåligt lager i spännrullen så kan det slita på remmen utan att man vet om det och då kan det ju vara bra med en inspektion.

Postad 02 November 2016 - 11:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Nä, det ska inte vara någon fara!
Men, som med allt annat så vet man ju aldrig... har du t.ex. dåligt lager i spännrullen så kan det slita på remmen utan att man vet om det och då kan det ju vara bra med en inspektion.

Ja det är nog säkert därför dom kollar på den vid 9000 mil då. Borde inte bli så mycket dyrare service för det men det vet man ju aldrig 😊

Postad 02 November 2016 - 12:48

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jahapp, dagens bränsleprisskyltning visar att nu var det dags för E75 i tanken. "E85"-priset höjt med 1 kr från igår.

Sen kan man ju spekulera på om det fortfarande inte är E85 i pumpen tills nästa mack-fyllning, dvs vi betalar för något vi inte får under några dagar?

Redigerat av agpath, 02 November 2016 - 12:48.

Postad 02 November 2016 - 15:39

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

http://images.biltem...0-2606_xl_2.jpg

Kan inte påstå att jag använder teleskopet någonting.
Testa att dra dina hjulbultar med rätt moment en gång så ska du få se hur pass mycket för hårt du drar dina bultar ;)

Postad 02 November 2016 - 15:58

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Kan inte påstå att jag använder teleskopet någonting.
Testa att dra dina hjulbultar med rätt moment en gång så ska du få se hur pass mycket för hårt du drar dina bultar ;)

Även om man själv är noga med att inte dra åt för hårt så kan det ju hända att man haft bilen inne på verkstad och de har haft borta ett hjul, sen brukar de dra åt med mutterknack sisådär en miljon Nm...

Postad 02 November 2016 - 16:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

besiktigade nyss min bil. andra gången totalt och senast för två år sedan.  Den gick igenom galant och den var som ny :)

bättre bil än denna har jag aldrig haft. nästan så jag inte vill sälja den längre :)

Postad 02 November 2016 - 17:07

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Besiktiga bilen är som att skrapa trisslotter...

Postad 02 November 2016 - 17:59

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Även om man själv är noga med att inte dra åt för hårt så kan det ju hända att man haft bilen inne på verkstad och de har haft borta ett hjul, sen brukar de dra åt med mutterknack sisådär en miljon Nm...

Byt verkstad, kan de inte ens sätta på en fälg rätt skulle jag inte lämnat in bilen för något annat där.

Postad 02 November 2016 - 19:08

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Som "stabbe" säger, byt verkstad!
Har aldrig hänt mig på märkesverkstad.
Däremot på en "svartverkstad", då behövdes två meter hävstång för att lossa!

Postad 02 November 2016 - 21:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Besiktiga bilen är som att skrapa trisslotter...

hehe ja faktiskt.  fick en tvåa en gång på den avtagbara gragkroken. hon kämpade som fan med att försöka få loss den (med nyckel)  och till slut gav hon upp och gav mig en tvåa för att den var fastrostad.  när jag kom hem skulle jag kika på det och satte i nyckeln och vred om låset och plockade bort den. Fanns inget rost. Det var helt som nytt.  Det var bara hon som inte visste hur man gjorde :D

Även taggad med Bilar, Bil, Car, Cars

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.