Har dock haft mardrömmar om morlock som jagar mig med en shotgun...
Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
!*!Killzone 2-klantråd!*! (2491 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 26 February 2009 - 12:29
Har dock haft mardrömmar om morlock som jagar mig med en shotgun...
Postad 26 February 2009 - 12:32
hamnade ien sits där jag hörde adreassofus ställa en fråga till akerren, jag la till en följdfråga för att direkt efter komma på att de är i andra laget...
kunde blivit FARLIGT, vet dock inte om de hörde mig men jag tycker att det är en rätt häftig funktion, gäller mao. att komma ihåg att hålla käften i vissa lägen, svåååååååårt!
Har svårt att höra vilka som är vilka fortfarande... känner dock igen Britts röst.. han skriker nog mest av alla:D
det skulle vara roligt om den la på en förvrängning på motståndarlagets röster.. typ höra lite helghast som springer omkring..
En fråga: Varför hamnar jag alltid i ISA när jag tar auto-choice?
Postad 26 February 2009 - 12:36
hamnade ien sits där jag hörde adreassofus ställa en fråga till akerren, jag la till en följdfråga för att direkt efter komma på att de är i andra laget...
kunde blivit FARLIGT, vet dock inte om de hörde mig men jag tycker att det är en rätt häftig funktion, gäller mao. att komma ihåg att hålla käften i vissa lägen, svåååååååårt!
alltid kul att stå runt en hörna å höra fi smida planer
Har svårt att höra vilka som är vilka fortfarande... känner dock igen Britts röst.. han skriker nog mest av alla:D
det skulle vara roligt om den la på en förvrängning på motståndarlagets röster.. typ höra lite helghast som springer omkring..
En fråga: Varför hamnar jag alltid i ISA när jag tar auto-choice?
jag är nog lite skadad för det är inte många i mhb som jag inte känner igen rösten på
mmm mig var du bara elak motKul man kan göra någon glad
Postad 26 February 2009 - 12:39
Postad 26 February 2009 - 12:45
spelar nog ingen roll när man går in på dygnet, man hittar nog en MHB server oavsett skulle ja tro
Postad 26 February 2009 - 12:48
Vilken server lirar ni på?
Funkar inte att spela online just nu, de fixar nog med nått
Postad 26 February 2009 - 12:49
Redigerat av frass3, 26 February 2009 - 12:51.
Postad 26 February 2009 - 12:52
Edit: 1sek senare funkade det inte för mig heller... Hann dock levla till näst sista leveln
Tror de är så att om man spelar redan kan man spela, men inte logga in
Postad 26 February 2009 - 12:53
Postad 26 February 2009 - 12:54
trodde ja
Redigerat av andreassofus, 26 February 2009 - 12:55.
Postad 26 February 2009 - 13:06
Postad 26 February 2009 - 13:12
Postad 26 February 2009 - 13:16
Men nu tog min son över
PSN:Marcusson
Postad 26 February 2009 - 13:25
Har Fiddey skaffat en PS3????
![]()
ooohh my god. Killzone 2 kan verkligen göra underverk, inte bara grafiskt
.
Nu ska vi vara snälla när både fiddey och palmnio äntligen har sett ljuset........
Postad 26 February 2009 - 13:28
Postad 26 February 2009 - 13:33
(931 error)
we're on this one and have a good idea why it is occuring. There will also be a new patch released in the next two hours to hopefully fix this. In the mean time, stay cool and normal service will resume shortly.
Seb
Seb Downie - Producer - Guerrilla Games
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 26 February 2009 - 13:34.
Postad 26 February 2009 - 13:39
btw, lägg till mig: crushez (hade tänkt köra idag innan min wow-raid börjar ikväll. vore nice att spela med er MHB'are igen, även om det är tuffare än random server
Postad 26 February 2009 - 13:44
vilken tid lämnade Seb den informationen?
btw, lägg till mig: crushez (hade tänkt köra idag innan min wow-raid börjar ikväll. vore nice att spela med er MHB'are igen, även om det är tuffare än random server)
10 min sen
Postad 26 February 2009 - 13:45
Nu ska vi vara snälla när både fiddey och palmnio äntligen har sett ljuset........
Har ägt PS3 sen sommaren 2007
Dock bara kört exklusiva spel på maskinen och tyvärr inte gillat dessa spels MP. Nu är inte jag någon MP människa heller men på 360 blev det en del Halo 3, Gears 2, CoD 4 och Left 4 Dead.
Är kluven om MP delen i KZ2 för min del. Inget problem men upplägget och banorna, rusikgt bra så. Men fan va drygt det är att bara ha 1 gubbe och 2 vapen så länge. CoD 4 belönade en tidigare iaf. Kan vara dåligt för dem med kort tålamod att vara så, dessutom är balansen omöjlig då de som lirat länge dessutom har övermäktiga vapen m.m.
Postad 26 February 2009 - 13:52
Sen låser man ganska snabbt upp både shotgun och smg om man vill köra mer närstrid på trånga banor.
Postad 26 February 2009 - 14:00
Har kört en timme eller så.
Men var det fler som upplevde att Det "laggar" till när PS3:an börjar läsa in vartefter man avancerar?
(När man ser att den laddar i vänstra hörnet?)
Eller är det bara min gammel PS3:a som är strulig?
Väldigt surt iaf.
Postad 26 February 2009 - 14:02
Håller absolut med, jag tycker inte vapnen som är högre upp i level är ubermäktiga. Det handlar med om att välja vapen efter bana och spelstil...Övermäktiga vapen är helt fel. De absolut första vapnen man börjar med är också de bästa i spelet. Speciellt ISA-bössan är ett extremt bra allroundvapen.
Sen låser man ganska snabbt upp både shotgun och smg om man vill köra mer närstrid på trånga banor.
Postad 26 February 2009 - 14:05
Det ska nog vara så..Är så på min och om jag inte kommer ihåg fel har jag för mig att jag läst om det i ett antal recensioner
Postad 26 February 2009 - 14:06
Tack Moparh_z
Det ska nog vara så..Är så på min och om jag inte kommer ihåg fel har jag för mig att jag läst om det i ett antal recensioner
Bara att lära sig leva med det då...
Postad 26 February 2009 - 14:10
Skulle vara kul med en del friend-invites som man kan godkänna när man kommer hem, för att sedan leta upp er på slagfältet.
Den här tråden växer lavinartat. Sedan spelet släpptes (igår kl. 10.00 säger vi) har tråden ökat med 264 inlägg. Det är nästan ett inlägg var 6:e minut.
Postad 26 February 2009 - 14:10
Testade lite kampanj igår, eftersom att det inte gick att komma in online.
Har kört en timme eller så.
Men var det fler som upplevde att Det "laggar" till när PS3:an börjar läsa in vartefter man avancerar?
(När man ser att den laddar i vänstra hörnet?)
Eller är det bara min gammel PS3:a som är strulig?
Väldigt surt iaf.
Har inte märkt av något lagg, utan mer att den hickar till när man kommer till en checkpoint.
Postad 26 February 2009 - 14:20
Inte har väl du skaffat en PS3?
...
Jo faktiskt
Fick ju hela kalaset för 769kr:- då var det 80GB PS3 med LBP, uncharted, R&C samt killzone2. Hade resten av pengarna på mitt trade-in kort från Game. där jag bytt in 15 skitspel nu under deras 3 för 810:- kampanj. dom flesta har jag ens inte betalat för
Får väl se vad jag tycker om den och om det kommer spelas eller inte på den.
KZ2 var dock lite skönt i MP, om än lite "stökigt" med så mycket folk på dom mindre banorna.
Postad 26 February 2009 - 14:24
DE tär några banor som är lite för små för att köra 32pers på.. inte mycket livtid på de banorna...
Har inte märkt av något lagg, utan mer att den hickar till när man kommer till en checkpoint.
Hickar....Hmm..K2 fryser helt en sekund typ
Postad 26 February 2009 - 14:25
id--> nanochile
Postad 26 February 2009 - 14:31
DE tär några banor som är lite för små för att köra 32pers på.. inte mycket livtid på de banorna...
Nån gång funderade man på om PS3an skulle hänga sig, för ett par gånger så hickade den till rätt länge.
Hade ju varit höjden av otur om man hade fått läsarfel eller nåt sånt precis när man har fått hem ett spel man har väntat på i över 1 år.
Fan nu kan jag inte heller logga in
- felkod från nätverket:- 10
id--> nanochile
Fick samma här, och 931.
Så jag laddar kontrollen istället för att försöka mer för tillfället.
Hoppas de fixar felen så fort som möjligt så man kan spela lite när man är pigg.
Redigerat av Unregistered0b87209e, 26 February 2009 - 14:32.
Postad 26 February 2009 - 14:35
Levla snabbt är ju trams, har nog inte spelat något annats fps där det går så segt upp redan i början.
Har iaf köpt headset nu. Synd bara skiten är nere.
Upplever också hacken i SP men jag tar för givet att de är checkpoints och det händer ju aldrig på ställen när man strider.
Postad 26 February 2009 - 14:36
Jo faktiskt
den står fint jämte sin "storebror" 360.
Fick ju hela kalaset för 769kr:- då var det 80GB PS3 med LBP, uncharted, R&C samt killzone2. Hade resten av pengarna på mitt trade-in kort från Game. där jag bytt in 15 skitspel nu under deras 3 för 810:- kampanj. dom flesta har jag ens inte betalat förså ca 1500:- i rena pengar är allt jag lagt ut för mitt "lilla" paket. då kunde jag inte motstå det.
Får väl se vad jag tycker om den och om det kommer spelas eller inte på den.
KZ2 var dock lite skönt i MP, om än lite "stökigt" med så mycket folk på dom mindre banorna.
Kul! Välkommen! Testa att spela lite med oss här ifrån forumet! Vi har riktigt skoj tillsammans!
Psn: DistantHoller
Postad 26 February 2009 - 14:42
Menade inte att vapnen var övermäktiga men en obalans uppstår när du bara kan vara soldat. Sen har du ju bara sniper på högsta, dvs proffsen, inte kul.
Levla snabbt är ju trams, har nog inte spelat något annats fps där det går så segt upp redan i början.
Har iaf köpt headset nu. Synd bara skiten är nere.
Upplever också hacken i SP men jag tar för givet att de är checkpoints och det händer ju aldrig på ställen när man strider.
"Levla snabbt är ju trams, har nog inte spelat något annat fps där det går segt upp redan i början."
Hur menar du? Det där låter lite motsägelsefullt i mina öron...
Tycker du det går segt att levla?!? Jag håller absolut inte med. Det som går segt är ju att fixa alla badges.
Postad 26 February 2009 - 14:47
http://www.killzone....ample_uk_02.pdf
******** vad detaljerad!
Alla MP-kartor:
http://www.killzone....;kz_news_page=0
Redigerat av BrittBastard, 26 February 2009 - 14:51.
Postad 26 February 2009 - 14:49
med en snabb uträkning kommer jag ha dött över 200 gånger när jag klarat SP
Redigerat av Unregistered855fa694, 26 February 2009 - 14:52.
Postad 26 February 2009 - 14:58
men vafan det är ju kul ändå, speciellt med er och jag hoppas jag blir lite bättre med tiden, enda FPS jag lirat innan är Dead Space
Postad 26 February 2009 - 15:03
Men att bara köra TDM, (mass mord, boudy count) gjör inte online litet rättvisa, tycker själv att det blir ett mycket mer intressant lir om man kör matcher med "det rullande schemat".
Senså tror jag att rörigheten beror på att alla är nya och inte riktigt vet hur det funkar, tänker sj på hur de var när MGO var nytt och hur det är att lira nu..
Postad 26 February 2009 - 15:10
"Levla snabbt är ju trams, har nog inte spelat något annat fps där det går segt upp redan i början."
Hur menar du? Det där låter lite motsägelsefullt i mina öron...
Tycker du det går segt att levla?!? Jag håller absolut inte med. Det som går segt är ju att fixa alla badges.
Lirade fan 2 h igår och knappt 2 levels, det är segt i mina ögon. Och då fick jag på notan absolut inget nytt.
Som sagt jämför jag med andra levelsystem, inte ens i rpg världen kan det går såhär slött.
Nog för att jag inte är bra men ändå. Man tröttnar ju om man inte blir belönad.
Postad 26 February 2009 - 15:10
Beroendeframkallande som fan! Dock är jag trött på alla fransmän jag hittar överallt, vill kunna skrika ut på ren skånska (svenska) så det vore kul om ni ville lägga till mig på eran friendlist
psnid: jstahl
Postad 26 February 2009 - 15:15
Mm...Segt går det att levla...Mest för att iaf jag missar missar fler skott än jag träffar heh
Är det bara jag som tycker det är lite snålt med ammo??.. känns som man får spendera halva tiden att leta nytt vapen/ammo och överleva bäst möjligt med pistolen. ###### tur den har unlimited ammo iaf.
Postad 26 February 2009 - 15:16
Postad 26 February 2009 - 15:18
Postad 26 February 2009 - 15:18
Förbannat snålt med ammo ja. Går dock rätt fort att få "Good Conduct"-badgen, då blir det lite uthärdligare.Är det bara jag som tycker det är lite snålt med ammo??.. känns som man får spendera halva tiden att leta nytt vapen/ammo och överleva bäst möjligt med pistolen. ###### tur den har unlimited ammo iaf.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
!*!Killzone 2-klantråd!*!
46 filmer
18 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?