Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 07 September 2009 - 14:12

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Tidigare gjorde den det varje gång jag kopplade in mobilen, nu när jag trycker på synk så synkar den i 5 sek.
Efter det händer inget, iTunes verkar inte funka så bra.Avinstalerade itunes och tog ner en ny, men samma sak ska testa lite senare idag kanske det kommer igång. Jag fick även göra återställning på min iphone kanske missat någon inställning i mobilen ?

Postad 07 September 2009 - 14:30

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
När jag har min Iphone ikopplad i datorn för laddning eller liknande under längre tid så plingar det till lite då och då och den blir ansluten på nytt. Irreterande med allt detta plingande men kan också tänka mig att det vara skadligt om den nu skulle göra så när man synkar något.

Första tanken är ju givetvis att det är något med USBportarna men det händer aldrig samma sak med min Ipod. Någon som har något tips? :)

Postad 07 September 2009 - 15:05

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

När jag har min Iphone ikopplad i datorn för laddning eller liknande under längre tid så plingar det till lite då och då och den blir ansluten på nytt. Irreterande med allt detta plingande men kan också tänka mig att det vara skadligt om den nu skulle göra så när man synkar något.

Första tanken är ju givetvis att det är något med USBportarna men det händer aldrig samma sak med min Ipod. Någon som har något tips? :)

Testa med en annan USB-kabel för din telefon. Skulle det fortfarande vara samma problem så rekommenderar jag dig att testa din telefon med USB-kabel i en annan dator. Då kan du iaf få reda på om problemet är i kabeln eller i USB-kontakten i datorn.

Postad 08 September 2009 - 07:45

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
Är på på jakt efter ett bra case som ger lite stöt skydd om jag skulle tappa den, har kollar lite på Incipio Ultra Light Feather men hittar inga reviews om det , nån som har det?

Tips på andra små cases som kan ge lite skydd , jag ville inte ha nåt stort utan lite smidigt värderas mer än att iphonen studsar som en studsboll om jag tappar den

Aktiva billhållare är det bara brodit som finns? Vet att tomtom är på gång med sin hållare men det kommer
att kostar för mycket ,priser jag har sätt är lite över 1000.- känns lite väll safftigt för en bill hållare.

Redigerat av bkam, 08 September 2009 - 07:47.

Postad 08 September 2009 - 07:46

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Är på på jakt efter ett bra case som ger lite stöt skydd om jag skulle tappa den, har kollar lite på Incipio Ultra Light Feather men hittar inga reviews om det , nån som har det?

Tips på andra små cases som kan ge lite skydd , jag ville inte ha nåt stort utan lite smidigt värderas mer än att iphonen studsar som en studsboll om jag tappar den

Här

Litet och smidigt och märks knappt att det sitter på... "gummi" beklätt för bättre känlsa :)

Redigerat av bpl, 08 September 2009 - 07:48.

Postad 08 September 2009 - 10:28

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
Är det nån som har några erfarenhetter om griffins cases http://www.griffinte...ce_types/iphone

Redigerat av bkam, 08 September 2009 - 10:30.

Postad 08 September 2009 - 10:39

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Aktiva billhållare är det bara brodit som finns? Vet att tomtom är på gång med sin hållare men det kommer
att kostar för mycket ,priser jag har sätt är lite över 1000.- känns lite väll safftigt för en bill hållare.

Jag kör med Incipio Ultra Light Feather och
tycker det funkar utmärkt i jobbet,tål en del
stötar och är smidigt!

Postad 08 September 2009 - 11:00

Me0w
  • Me0w
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Enda trista med incipio ultra light feather är att den inte täcker kromkanten, och det är den kanten som repas lättast av allt på hela iPhonen... Om man ändå ska ha ett skal som typ bara är repskydd så tycker man ju att den ska täcka allt som är repbart.

Edit: Har en liten YouTube-kanal där jag tänkte recensera några skal. Hade gjort det på svenska, men då kan jag inte få gratisskal från olika tillverkare så... Ni får leva med min dåliga engelska :)

http://www.youtube.com/user/iMe0ww ljudkvaliten på de två första klippen är kass, men den är fixad på det tredje!

Redigerat av Me0w, 08 September 2009 - 15:15.

Postad 08 September 2009 - 16:23

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Enda trista med incipio ultra light feather är att den inte täcker kromkanten, och det är den kanten som repas lättast av allt på hela iPhonen... Om man ändå ska ha ett skal som typ bara är repskydd så tycker man ju att den ska täcka allt som är repbart.

Edit: Har en liten YouTube-kanal där jag tänkte recensera några skal. Hade gjort det på svenska, men då kan jag inte få gratisskal från olika tillverkare så... Ni får leva med min dåliga engelska :)

http://www.youtube.com/user/iMe0ww ljudkvaliten på de två första klippen är kass, men den är fixad på det tredje!

Var kan jag köpa skalet du recenserar i länken? fantastiskt snyggt och verkar skydda bra!

Postad 08 September 2009 - 20:57

V1p3r
  • V1p3r
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Fick min telefon igår och har en liten fundering...
När usb-kabeln sitter i så sitter den inte riktigt horisontellt jämfört med skärmen utan lutar lite grann nedåt.
Är detta normalt eller är det risk att det snabbt blir komplikationer?
Kontakten är det sista jag vill ska gå sönder.

Det må hända att jag är lite väl petig, men jag vill inte stå där med trasig telefon utan garanti.

Tog en bild men det syns kanske inte så bra
Bifogad fil  IMG_0012.jpg   361.53K   0 Antal nerladdningar

Postad 08 September 2009 - 21:33

Me0w
  • Me0w
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Var kan jag köpa skalet du recenserar i länken? fantastiskt snyggt och verkar skydda bra!

Jag köpte mitt här:
http://www.webhallen...d.php?id=101506

Postad 08 September 2009 - 21:54

aspire
  • aspire
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Jag köpte mitt här:
http://www.webhallen...d.php?id=101506

Ett tips när det gäller Switcheasy Capsule Rebel. Kolla gärna in deras nyaste skal, Capsule Rebel Serpent. Det som skiljer är plastdelen.(Se bild nedan) Det går i stort sett inte att repa den plasten, vilket annars är ett stort problem med det vanliga Capsule Rebel-skalen. Det skiljer 2 Euro mellan det vanliga och nya Serpent (24,99 euro - 26,99 euro) Jag beställde mitt direkt från Switsheasy och jag är sjukt nöjd med mitt skal! http://www.switcheas...belSerpent.php#

Postad bild

Bara ett tips i all välmening!
// aspire

Postad 08 September 2009 - 23:18

Me0w
  • Me0w
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Ett tips när det gäller Switcheasy Capsule Rebel. Kolla gärna in deras nyaste skal, Capsule Rebel Serpent. Det som skiljer är plastdelen.(Se bild nedan) Det går i stort sett inte att repa den plasten, vilket annars är ett stort problem med det vanliga Capsule Rebel-skalen. Det skiljer 2 Euro mellan det vanliga och nya Serpent (24,99 euro - 26,99 euro) Jag beställde mitt direkt från Switsheasy och jag är sjukt nöjd med mitt skal! http://www.switcheas...belSerpent.php#

Postad bild

// aspire

Jo den verkar nice. Fast den känns lite väl skrikig, inte lika subtilt som att ha platt plast. Min plast är ju vit så det syns inte så mycket ändå.

Postad 09 September 2009 - 09:38

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Postad bild

// aspire

Har du beställt från Switcheasys hemsida? Om du har det, hur lång leveranstid?

Postad 09 September 2009 - 11:52

aspire
  • aspire
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Har du beställt från Switcheasys hemsida? Om du har det, hur lång leveranstid?

Den är faktiskt inte så skrikig. Den känns efter ett tag som att den hör till telefonen på nått sätt.
En veckas leveranstid var det för min del. Strax över 300 kr med frakten. Men i det priset så ingår ju även två suveräna displayskydd, videostand mm. Så det är faktiskt riktigt prisvärt med tanke på det man får med! (tycker jag själv alltså..)

// aspire

Det blev en dyr första månad som iPhone-ägare :)

iPhone 3Gs 16 GB 495 kr upfrontavgift
Abonnemangsavgift/användning 467 kr
Itunes 788 kr

Totalt 1750 kr för månad ett..

// aspire

Redigerat av aspire, 09 September 2009 - 11:51.

Postad 09 September 2009 - 11:56

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag köpte en Capsule Rebel Serpent för ca 3 veckor sen. Gummit under navi knappen/laddningsingången har lösnat/gått sönder redan.
Annars en mycket bra skal som sitter stenhård på telefonen.

Postad 09 September 2009 - 12:58

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Har sett att fler klagar på just det. Gummit pajar runt bottenkontakten.

Postad 09 September 2009 - 13:08

aspire
  • aspire
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Har sett att fler klagar på just det. Gummit pajar runt bottenkontakten.

Jag har inte märkt några problem med detta, men jag har även noterat att det finns de som har problem med detta. Stöter du på detta, reklamera så får du hem ett nytt skal. Sen hänger det ju på hur du behandlar din iPhone i övrigt. Hellre ett trasigt skal än en trasig iPhone..

// aspire

Postad 09 September 2009 - 13:15

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jag har inte märkt några problem med detta, men jag har även noterat att det finns de som har problem med detta. Stöter du på detta, reklamera så får du hem ett nytt skal. Sen hänger det ju på hur du behandlar din iPhone i övrigt. Hellre ett trasigt skal än en trasig iPhone..

// aspire

Min iphone sover på min sängen och jag själv på golvet, så behandlar jag min iphone :)
Jag anslutar minst 3 gånger om dagen min iphone till bilens AUX-ingång, kanske därför den har gått sönder. Kanske ska ändå reklamera den men tveksamt att jag får ett nytt skal.

Postad 09 September 2009 - 13:16

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Självklart, det är ju därför man köper skal. När jag får min Iphone så blir det ett RebelSerpent i vilket fall som helst.

Postad 09 September 2009 - 14:28

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Har läst runt lite på olika sidor som jämför 3G mot nya 3GS och de säger att nya 3GS har plastbaksida istället för metall, stämmer detta? Är den mer reptålig än den tidigare i metall?

Tycker att det verkar drygt att behöva plasta in hela iPhonen, är den verkligen så känslig?
Det kan nästan få mig att backa från att köpa den, jag vill ju ha den som den är.

Postad 09 September 2009 - 14:57

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Man använder ju iPhone som den är utan skydd och annat trams, den är nog tjock som den är och den repas inte alls så lätt som många tror.

Postad 09 September 2009 - 15:03

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Har läst runt lite på olika sidor som jämför 3G mot nya 3GS och de säger att nya 3GS har plastbaksida istället för metall, stämmer detta? Är den mer reptålig än den tidigare i metall?

Tycker att det verkar drygt att behöva plasta in hela iPhonen, är den verkligen så känslig?
Det kan nästan få mig att backa från att köpa den, jag vill ju ha den som den är.

Både 3G och 3Gs har skal av plast. Exakt samma skal.

Postad 09 September 2009 - 15:12

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Postad bild

// aspire

Jag är också nöjd med mitt Serpent, två dagars leveranstid direkt från till Switch Easy och 317 kronor totalt. Det enda jag inte gillar är den saggiga nederdelen som inte sitter speciellt bra. Som tur var hade jag ett vanligt Capsule Rebel sen tidigare och "mjukdelen" från den sitter bättre och är stadigare än den jag fick med mitt Serpent. Fick väl ett måndagsex men har inte orkar försöka få ett bättre ex skickat. Och som sagt, vanliga Capsule Rebel ser ut som skit efter ett par dagar då själva plastdelen repas så lätt. Inte ett märke på min Serpent efter tre veckors användande

Postad 09 September 2009 - 15:16

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jag är också nöjd med mitt Serpent, två dagars leveranstid direkt från till Switch Easy och 317 kronor totalt. Det enda jag inte gillar är den saggiga nederdelen som inte sitter speciellt bra. Som tur var hade jag ett vanligt Capsule Rebel sen tidigare och "mjukdelen" från den sitter bättre och är stadigare än den jag fick med mitt Serpent. Fick väl ett måndagsex men har inte orkar försöka få ett bättre ex skickat. Och som sagt, vanliga Capsule Rebel ser ut som skit efter ett par dagar då själva plastdelen repas så lätt. Inte ett märke på min Serpent efter tre veckors användande

Du tycker inte det är onödigt att citera med bilden?

Postad 09 September 2009 - 15:21

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
eller att citera texten i inlägget just innan.......

Postad 09 September 2009 - 15:25

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

eller att citera texten i inlägget just innan.......

Nähä, va tycker du att man ska citera då? Läs Forumsreglerna..

Postad 09 September 2009 - 15:29

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Fråga vilken admin du vill om fenomenet att citera hela texten i inlägget innan.

Postad 09 September 2009 - 15:30

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Fråga vilken admin du vill om fenomenet att citera hela texten i inlägget innan.

Jag vet, mitt inlägg var mest för att uppmärksamma honom/henne!

7.9 Citera inte mer än nödvändigt
Ett citat är till för att förtydliga egna resonemang eller kommentarer. Man får alltså bara citera så mycket som krävs för att förstå det egna inlägget. Att citera hela texter eller att låta det egna inlägget utgöras av övervägande citat är inte tillåtet. Det måste framgå vem som är upphovsman till den citerade texten samt varifrån den är hämtad.

Postad 09 September 2009 - 15:31

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Ska du agera forum-polis så är det nog ändå bäst att du sopar rent framför din egen dörr först......

Postad 09 September 2009 - 15:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ska du agera forum-polis så är det nog ändå bäst att du sopar rent framför din egen dörr först......

Ingen agerar forumpolis här men man måste kunna uppmärksamma nya användare om regelverket på sajten. Vem har gett dig rätten att agera hans/hennes försvarsadvokat?

Over N Out

Redigerat av Lias08, 09 September 2009 - 15:49.

Postad 09 September 2009 - 18:39

Aurum
  • Aurum
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Undrar när 3.1 kommer då, borde vara inom en snar framtid ju :)

Postad 09 September 2009 - 18:57

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Du tycker inte det är onödigt att citera med bilden?

Jag ville bara skriva ett snabbt svar och råkade visst få med för mycket. Men jag kan väl hålla tyst så kan du leka Polis med andra. Att andra gjort det innan rörde dig visst inte i ryggen

Redigerat av easycure1974, 09 September 2009 - 19:03.

Postad 09 September 2009 - 18:57

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Undrar när 3.1 kommer då, borde vara inom en snar framtid ju :)

Ja, man kanske ska räkna med att 3.1 finns tillgängligt från och med kl 24 i Cupertino. Det bör väl innebära kl 09.00 imorgon förmiddag för Sverige.

Postad 09 September 2009 - 19:03

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Iphone säljer inge bra...

http://di.se/Nyheter...napengarNyheter

:)

Postad 09 September 2009 - 19:34

Aurum
  • Aurum
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Itunes 9 är iallafall släppt nu, tankar för fullt!

Och 3.1 är på väg ner :>

Redigerat av Aurum, 09 September 2009 - 19:41.

Postad 09 September 2009 - 19:41

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0

Iphone säljer inge bra...

http://di.se/Nyheter...napengarNyheter

:)

Oväntat att en telefon som kostar knappt hälften av en iPhone säljer bättre?
................och DI ska kunna ekonomi....... :blush:

Postad 09 September 2009 - 20:57

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0
Fler än jag som har svårt att uppdatera? Får hela tiden nerladdningen av 3.1 avbruten "pga en tidsgräns"...nerladdningen timar ut helt enkelt, grr :)

Edit : Sjunde gången gillt...finally.

Redigerat av zinned78, 09 September 2009 - 21:11.

Postad 09 September 2009 - 21:48

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0
Funkade för mig första gången. Gick rätt snabbt också.
Först iTunes sen 3.1 och allt gick fint

Postad 09 September 2009 - 23:11

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

Postad bild

// aspire

Registrerade du dig på sidan som du länkar till och sedan beställde där? Hur betalade du? Leveranstid?

Postad 10 September 2009 - 00:32

aspire
  • aspire
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Jag jag beställde från den sidan som jag länkar till. Jag betalade via paypal.

// aspire

Postad 10 September 2009 - 12:26

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0

Oväntat att en telefon som kostar knappt hälften av en iPhone säljer bättre?
................och DI ska kunna ekonomi....... ;)

Mjo fast det är nog inte helt relaterat till priset, menar ett abonnemangfiaskoavtal som de flesta köper Iphone med behöver ju inte överstiga övriga modellers lurkostnad på det vis operatörerna lägger fram det. Sen om man räknar på faktisk kostnad kan det naturligtvis vara en annan femma men det är det ju många som inte gör i "sms-låna" tider ;)

Eftersom de inte kan leverera Iphone så hamnar de ju inge bra i en säljstatistik som räknar på levererade telefoner och inte bara beställd, skulle det dessutom inte vara någon leveranstid kan det nog tänkas att försäljningen skulle öka ytterliggare. Men nu lever de i dagsläget inte upp till efterfrågan vilket förmodligen är en av Apple´s största svagheter om de ska kunna dominera inom sitt område i vad det nu gäller.

Postad 10 September 2009 - 12:51

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0
Förvånansvärt få som har rapporterat om sina nyvunna erfarenheter av OS 3.1. Vad säger ni, vad har ni för plus och minus?

Själv är jag nöjd då jag sitter med min tredje iPhone 3G då 3.0 sabbade allt vad WiFi hette. Som tur är verkar de ha fixat problemet i 3.1, hittills iaf.

Postad 10 September 2009 - 12:59

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Förvånansvärt få som har rapporterat om sina nyvunna erfarenheter av OS 3.1. Vad säger ni, vad har ni för plus och minus?

Har inte upptäckt varken något plus eller minus än - listan över nyheter/buggfixar är ju inte direkt imponerande. Enda minuset är ju att man inte har SBSettings eller iRealQuickSms längre men det är ju ens eget fel som inte ville vänta på att jailbreaka 3.1 ;)

Postad 10 September 2009 - 13:05

wynalda
  • wynalda
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Inga stora grejer i nya 3.1 då alltså? Varför ska man ens uppgradera? Verkar mest som att den kommit för att de vill ha bort jailbreaken eller?

Postad 10 September 2009 - 13:30

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Det finns ju en tidning som heter "Allt om iPhone", går att köpa bla på Pressbyrån. VIlket jag är för lat och snål för. ;)
Någon som vet om den finns ute på nätet någonstans i .pdf-format?

Redigerat av Tallani, 10 September 2009 - 13:30.

Postad 10 September 2009 - 14:26

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jag har köpt ett batteripack (sista som fanns kvar i lager i Sundbyberg) som är bra att använda när batteriet i iPhone håller på ta slut när man åker långvägsbuss, tåg, sitter på krogen och leker med luren och man inte har tillgång till ett vägguttag.

Den kostar 449kr och det följer med en USB sladd.

Postad bild

Till iPhone följde det med en nätdel och USB/telesladd.
Ta ur USB/telesladden och koppla in batteripackets usb kabel istället så packet laddas.

Den sladd som följde med vid köpet av telefonen har man med sig ut tillsammans med batteripacket så man kan ladda sin telefon var man än befinner sig.

"Just Mobile Gum PRO - extra batteripack för iPhone och iPod.

Gum Pro har en kapacitet på 4400 mAh, 300 procent mer än den ursprungliga iPhone.

Alltså kan du ladda en helt urpumpad iPhone tre gånger med en Gum Pro.
Om du har en iPhone 3G kan du ladda batteriet tre gånger helt, plus ytterligare en halv laddning.
Om du har en iPod får du ännu fler laddningar. En iPod touch (ursprungliga modellen) kan du ladda nästan fem gånger

Gum PRO har en vanlig USB-port, så du ansluter bara din bärbara med en USB-synkkabel. Laddaren har tre lysdioder som visar hur mycket ström det finns kvar.

Gå inte hemifrån utan din Gum PRO!

Funktioner:
Ladda dina elektroniska apparater när som helst, var som helst
Lätt att bära med sig, lätt att använda
Strömbrytare
Lysdioder visar hur mycket ström som återstår
Hög kapacitet på 4400 mAh

Specifikationer:
Ström in (mini-USB) : 5 V likström, minimum 500 mA
Ström ut (USB typ A) : 5 V likström, 1000 mA
Batterityp: Li-ion
Batterikapacitet: 4400 mAh
Mått: 70 x 52 x 22 mm
Vikt: 150 g

Detta ingår:
Batteripack
USB-kabel"

Macoteket

Edit: Mitt batteripack ligger på laddning just nu, men jag hittade en recension av produkten.

Redigerat av crest, 10 September 2009 - 15:00.

Postad 10 September 2009 - 14:29

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

Det finns ju en tidning som heter "Allt om iPhone", går att köpa bla på Pressbyrån. VIlket jag är för lat och snål för. ;)
Någon som vet om den finns ute på nätet någonstans i .pdf-format?

Ja den finns i pdf här men kostar 99kr även i pdf-format. Om du undrade om den finns att ladda ner "gratis" så tycker inte jag att du ska diskutera det i forumet då det inte är tillåtet.

Redigerat av smellymarq, 10 September 2009 - 14:29.

Postad 10 September 2009 - 15:33

typas
  • typas
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Finns det någon app. som fixar Flash på Iphonen ? Jag skulle gärna vilja kunnan använda SVT-play mm:

Postad 10 September 2009 - 15:35

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Ja den finns i pdf här men kostar 99kr även i pdf-format. Om du undrade om den finns att ladda ner "gratis" så tycker inte jag att du ska diskutera det i forumet då det inte är tillåtet.

Gratis nämnde jag aldrig faktiskt. Tack för hjälpen!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.