Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
872:- |
Postad 29 February 2012 - 00:29
Postad 29 February 2012 - 05:35
Hur får jag ner kartorna har provat ladda via psn store men de händer inget och via store i spelet men inga kartor när jag ska in i elite läget och spela de
Har du valt rätt version beroende på vilken utgåva du har? Jag har tex BLES-***48 någonting. De e viktigt....
Postad 29 February 2012 - 08:17
Kan se ena banan om ja väljer private match men det var ju 2 banor ?
Men väljer jag elite banor så står det att paketet saknas ?
Postad 29 February 2012 - 08:31
Jo tog ner rätt version
Kan se ena banan om ja väljer private match men det var ju 2 banor ?
Det är bara två banor.
Men väljer jag elite banor så står det att paketet saknas ?
Då har du inte laddat ner rätt paket, så enkelt är det. Kolla igen.
Postad 29 February 2012 - 09:01
Postad 29 February 2012 - 11:15
Tack för hjälpen
Postad 29 February 2012 - 14:29
Ångest att man tryckte på knappen igen, ha haNä dom kom igår med patchen så bara att levla på.
Postad 29 February 2012 - 14:32
Postad 29 February 2012 - 14:33
höll ju knappt för 10 tryckningar.... men ändå sitter vi där o lirar...heheJa, det är frågan. Kommer spelet att hålla för att trycka 5 ggr igen ?
Postad 29 February 2012 - 14:54
höll ju knappt för 10 tryckningar.... men ändå sitter vi där o lirar...hehe
Ahh, ni är så kloka allihopa. Jag följer den stora massan och väljer att trycka så länge jag spelar.Så länge jag lirar kommer jag gå prestige.
Tack panelen !
Postad 29 February 2012 - 16:20
Ahh, ni är så kloka allihopa. Jag följer den stora massan och väljer att trycka så länge jag spelar.
Tack panelen !
Så lite så, e de fler tuffa beslut du behöver hjälp med så tveka inte o fråga. Vi finns här för dig!
Postad 29 February 2012 - 16:49
Håller med dig, den där rackarns Bandit lura in mig i mörkret igen....Ångest att man tryckte på knappen igen, ha ha
Postad 29 February 2012 - 17:48
Postad 29 February 2012 - 17:55
Håller med dig, den där rackarns Bandit lura in mig i mörkret igen....
Postad 29 February 2012 - 19:23
Postad 29 February 2012 - 19:30
jadu de kan du ha,Men varför i **** är inte MrBandit aka Pappa online när jag behöver honom för att slakta spanjacker?
Postad 29 February 2012 - 20:41
Postad 29 February 2012 - 22:16
Postad 01 March 2012 - 07:31
hummmpff ! Inget fel på BO, tycker faktiskt att de e synd att de inte plocka med det som va bra på BO till mw3! För att va samarbetspartners treyarch o infinity så verkar de inte prata med varandra särskilt mycket! Efter varje uppdatering på BO så fixades det som va trasigt på Mw3 verkar det ju som de bara skapar nya problem med patcharna....Trodde man släppte uppdateringar för att göra spelet bättre men ack så fel ja hade.. Kasst ljud tycker inte grafiken på de nya banorna var nåt att hänga i granen direkt lite nytt lull flash , ser mer ut som de kassa black ops
Postad 01 March 2012 - 08:18
Postad 01 March 2012 - 08:34
men **** vad låg volymen på micarna är nu. eller är det bara jag?
ps: tycker aldrig BO blev bättre med patcharna, samma skit som med MW3 patcharna faktiskt. fast ännu värre tycker jag. fast jag spelade bara BO till slutet av februari, kanske blev bättre senare på året. men en sak som jag vet är att när jag och några polare spelade LAN över nätverk så laggade o hackade det till förbannelse och avslutades med connection interupt... vilket skämt!
Postad 01 March 2012 - 08:39
jag gillar verkligen Piazza men Liberation vet jag inte om jag gillar. får se efter några fler timmar spelade på de banorna.
men **** vad låg volymen på micarna är nu. eller är det bara jag?
ps: tycker aldrig BO blev bättre med patcharna, samma skit som med MW3 patcharna faktiskt. fast ännu värre tycker jag. fast jag spelade bara BO till slutet av februari, kanske blev bättre senare på året. men en sak som jag vet är att när jag och några polare spelade LAN över nätverk så laggade o hackade det till förbannelse och avslutades med connection interupt... vilket skämt!
Du får höja voice-volymen i options.
Aldrig att BO-patcharna var så här dåliga. Och om de mot förmodan blev sämre så fick Treyarch ut en fix redan veckan därpå. IW bara infriar det mesta som man befarade innan detta släppet.
Postad 01 March 2012 - 09:16
Du får höja voice-volymen i options.
Aldrig att BO-patcharna var så här dåliga. Och om de mot förmodan blev sämre så fick Treyarch ut en fix redan veckan därpå. IW bara infriar det mesta som man befarade innan detta släppet.
jag höjde till max men det var fortfarande lika lågt. kanske något mellan mina headset och MW3 patchen
som sagt, spelade bara BO fram till slutet februari och då hade inte spelet fixats till det bättre direkt. upplevde det spelet som värre än MW3 men det kanske har att göra med att det generellt tog längre tid att döda så därför märkte man det mer tydligt i BO.
Postad 01 March 2012 - 10:02
Dina krigare har jag ingen aning om var de är, men vi är nog många mhb:are som är på jobbetVar är mina krigare?!
Postad 01 March 2012 - 10:10
Kommer in om en timma sir....Var är mina krigare?!
Kanske sant, men båda jobbar med CoD så lite borde de nog hjälpa varandraHur mycket samarbetspartners är treyarch och Infinity wards då.....de är väl mer konkurrenter än partners.
Postad 01 March 2012 - 10:12
Ooough !Dina krigare har jag ingen aning om var de är, men vi är nog många mhb:are som är på jobbet
Postad 01 March 2012 - 10:52
/G
Jobbet?! Jobbar ni??Dina krigare har jag ingen aning om var de är, men vi är nog många mhb:are som är på jobbet
Postad 01 March 2012 - 11:18
Postad 01 March 2012 - 11:25
Jobbet?! Jobbar ni??
Här har vi inte snackat om att jobba, utan endast att fysiskt vara på jobbet.
Postad 01 March 2012 - 11:27
Men federal....treyarch och Infinity ward är väl snarare konkurrenter eftersom de gör varannat spel. De skulle nog gärna se motståndaren misslyckas så de fick göra ett cod om året istället för vartannat....
Postad 01 March 2012 - 11:44
Jag hade skitkul med what17ever igår! Vi körde TDM med bara kastkniv
Gick väl sådär.. men trägen lär sig!
/G
Jäkligt kul, bara kastkniv (och rökgranat), tror dock inte de andra i laget var så glada på oss...
Om jag räknar ihop MW2 och MW3 (och Blops) så har jag nu ca 9 kills med kastkniv
En favvo-uppsättning är kastkniv, javelin och rökgranat, hur många kills kan man få med det ?
Redigerat av what17ever, 01 March 2012 - 12:01.
Postad 01 March 2012 - 11:58
Men du fick ju en fin 0-0-0-0 runda där!Sorry inZane l2ickard mfl, gick itne så bra att spela för mig igår. Fick köra massa markservice och till och med åka iväg på falsklarm mitt uppe i igår.
Därav att jag drog hipp som happ....
Då är det nära nu då!
Postad 01 March 2012 - 12:02
Men federal....treyarch och Infinity ward är väl snarare konkurrenter eftersom de gör varannat spel. De skulle nog gärna se motståndaren misslyckas så de fick göra ett cod om året istället för vartannat....
Undrens tid är inte förbi.
http://feber.se/spel...e_mellan_infin/
Postad 01 March 2012 - 12:03
Fick köra massa markservice och till och med åka iväg på falsklarm mitt uppe i igår.
Om det bara är första DLC'n så lär det väl alltid dra ut på tiden. Så du behöver inte bry dig om nästa falsklarm utan sitt du bara lungt kvar och spela....
Postad 01 March 2012 - 12:24
Om det bara är första DLC'n så lär det väl alltid dra ut på tiden. Så du behöver inte bry dig om nästa falsklarm utan sitt du bara lungt kvar och spela....
Postad 01 March 2012 - 13:04
Postad 01 March 2012 - 13:24
Är ju inte premium så får väl vänta en månad till.
Om morlock får en grabb kommer han garanterat få heta Sonny.
Självklart har detta namn varit uppe på agendan i familjerådet, men det blev tyvärr nedröstat.Det var fan ta mig veckans snilleblixt solo....*asgarv* ......du vågar aldrig Morlock .....;-)
Hade dock överklagat om det gått igenom.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 01 March 2012 - 13:26.
Postad 01 March 2012 - 14:30
Självklart har detta namn varit uppe på agendan i familjerådet, men det blev tyvärr nedröstat.
Hade dock överklagat om det gått igenom.
Jag försökte få den nya grabben att heta T-Rex men det gick inte igenom... Försökte även få Imperial Marsch som ingångslåt när vi gifte oss, men det gick inte heller hem... Fattar inte problemet!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
5 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?