Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3878 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 november 2013 - 14:21

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0
En undran. För någon dag sedan började Windows 8-appen beskära Netflix-bilden annorlunda. Filmbilden ges svarta kanter till vänster och höger på allt vi ser. Jag har testat filmer som jag sett tidigare med full bredd (t.ex. Men in Black II) och under ca en minut är det full bredd sedan kommer de svarta kanterna på sidorna. Datorn är kopplad med hdmi --> Yamaha AV-receiver --> LG platt-tv. Jag har inte ändrat något i inställningarna på grafikkortet, i receivern eller i TV:n.

Någon som vet mer och/eller har erfarenhet av detta?

Postad 25 november 2013 - 17:54

Tomgot
  • Tomgot
  • Lärjunge

• 462 inlägg
  • 0

Ja, unlocator funkar klockrent. Jag byter region på websidan och drar sedan sladden på Apple TVn så får jag den nya regionen vid nästa uppstart. Jag behöver inte starta om dator eller router utan bara den enhet jag ska titta på.
Websidan är dock lite seg när man ska logga in samt vid regionbyte. En bra sak är att barnen kan fortsätta att se Netflix SE på iPad samtidigt som jag har US på ATVn. Bara att låta bli att ändra dns på paddan.

Ok, tackar för infon.
Får ta och testa det i helgen.

Postad 25 november 2013 - 23:23

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3 696 inlägg
  • 0

En undran. För någon dag sedan började Windows 8-appen beskära Netflix-bilden annorlunda. Filmbilden ges svarta kanter till vänster och höger på allt vi ser. Jag har testat filmer som jag sett tidigare med full bredd (t.ex. Men in Black II) och under ca en minut är det full bredd sedan kommer de svarta kanterna på sidorna. Datorn är kopplad med hdmi --> Yamaha AV-receiver --> LG platt-tv. Jag har inte ändrat något i inställningarna på grafikkortet, i receivern eller i TV:n.

Någon som vet mer och/eller har erfarenhet av detta?

Har märkt precis samma sak, samt att det verkar gå att få bort de svarta kanterna om man backar i streamen, men rätt snabbt är de tillbaka igen. Dvs, det verkar inte vara själva bildmaterialet som är felaktigt utan en bugg i app:en. Jag uppgraderade till Windows 8.1 ung. samtidigt vilket ställde till det med ATIs drivrutiner, men skulle knappast tro att det är där problemet ligger.

Postad 25 november 2013 - 23:35

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0
Tack för svaret. Då är jag inte ensam om problemet. Jag har också uppdaterat till Windows 8.1 och har ATI. Men problemet med svarta kanter kom ganska långt efter uppdateringen, så det borde inte hänga ihop med den. Om jag minns rätt har jag ganska nyligt uppdaterat drivrutinerna för grafikkortet. Kanske ligger problemet där. Om det istället är en bugg i Netflix-appen kan man bara hoppas att de fixar det hela så småningom. SVT-play och Headweb funkar utan problem, fast de har väl en annan teknik för videouppspelning. Det är väl bara att se tiden an och vänta på uppdateringar.

Postad 26 november 2013 - 09:07

Unregisteredcf1ecd87
  • Unregisteredcf1ecd87
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Någon som fått den nya layouten för netflix i sin smart?
Samsung smart 6 serien och inget nytt här

Postad 27 november 2013 - 14:24

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Ok, tackar för infon.
Får ta och testa det i helgen.

Rega gärna unlocator via denna länk:
https://unlocator.co...qzmYzfOXxIecosQ
(Då får jag $5 om ni hänger kvar när det blir en betaltjänst. ;))
Jag är helt nöjd. Segheten jag upplevde i helgen verkar ha varit tillfällig och det kom ibland meddelanden om att de uppdaterade eller löste något problem. Men det är som sagt en Beta vi talar om och därför gratis. Inget datum finns angivet om när det blir betaltjänst så det är bara att hålla tillgodo. :)

Redigerat av agpath, 27 november 2013 - 14:25.

Postad 01 december 2013 - 20:13

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 0
någon som får 5.1-ljud i netflixappen på PS4?

jag kan bara välja stereo, oavsett vilka ljudinställningar jag väljer på PS4

Postad 03 december 2013 - 13:19

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 2
Dagens kommentar på Netflix SEs Facebook:
"Det vore bra om barbie filmen/serien hade svenskt tal min dotter behärskar inte spanska"

Ok...ett exempel på hur det kan gå om man använder unblock/unlocator och glömmer byta tillbaka till SE när barnen ska titta! (Jag har självklart kollat att alla nordiska språk finns på denna titel på SE ;))
Pinsamt att sedan klaga hos SE över språket... :blink:

Postad 03 december 2013 - 18:15

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3 696 inlägg
  • 0

Dagens kommentar på Netflix SEs Facebook:
"Det vore bra om barbie filmen/serien hade svenskt tal min dotter behärskar inte spanska"

Ok...ett exempel på hur det kan gå om man använder unblock/unlocator och glömmer byta tillbaka till SE när barnen ska titta! (Jag har självklart kollat att alla nordiska språk finns på denna titel på SE ;))
Pinsamt att sedan klaga hos SE över språket... :blink:

Den knivskarpa och djupa dialogen i Barbie vill man ju inte missa :)

Dock lite märkligt, för det låter av kommentaren att döma som det inte är en spansktalande familj, så varför då alls peka just till den versionen av NetFlix? Väntar med spänning på fortsättningen :)

Postad 04 december 2013 - 08:52

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Dock lite märkligt, för det låter av kommentaren att döma som det inte är en spansktalande familj, så varför då alls peka just till den versionen av NetFlix? Väntar med spänning på fortsättningen :)

De har nog US och där kör de med spansk dubbning som ett alternativ på barnprogrammen. Har sett det på Disney också. Mina ungar bryr sig dock inte om att Tingeling eller Musse talar engelska då det är filmer som de aldrig har sett förut. En kompis vars barns farföräldrar bor i USA och har sett Netflix hos dem blev för övrigt glada när de insåg att deras kompisar såg på samma program som hos deras farmor. Cool! :)

Redigerat av agpath, 04 december 2013 - 08:53.

Postad 04 december 2013 - 15:10

Pretorian
  • Pretorian
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 0

Någon som fått den nya layouten för netflix i sin smart?
Samsung smart 6 serien och inget nytt här

Nope, har en Samsung 2013 och det är samma utseende. Vill ha det nya.

Postad 04 december 2013 - 20:30

Unregistered47d6d2bf
  • Unregistered47d6d2bf
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Är det någon annan som har problem med att textningen uteblir på varannan mening eller mer.
Har inte märkt av det eller tänkt på det innan, men har börjat titta på homeland och då fungerar det riktigt dåligt.
Har det att göra med bandbredden? Då tycker jag iofs att kvalitén på materialet borde försämras med?
Jag har en appletv gen3.

Postad 04 december 2013 - 20:38

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Jag såg samma sak när routern krånglade, verkar som texten är känsligast men bilden var då heller inte bra

Postad 04 december 2013 - 21:07

Unregistered47d6d2bf
  • Unregistered47d6d2bf
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Jag såg samma sak när routern krånglade, verkar som texten är känsligast men bilden var då heller inte bra

Är säkert bandbredden som är problemet. Känns som det är lite instabilt här hemma ibland.
Jobbigt när i inte saker fungerar som dom ska. Dom håller på och projekterar och ska installera fiber i området inom ett halvår man får hoppas att vissa problem upphör då.

Postad 05 december 2013 - 11:46

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0

Är det någon annan som har problem med att textningen uteblir på varannan mening eller mer.
Har inte märkt av det eller tänkt på det innan, men har börjat titta på homeland och då fungerar det riktigt dåligt.
Har det att göra med bandbredden? Då tycker jag iofs att kvalitén på materialet borde försämras med?
Jag har en appletv gen3.

Har problemet med utebliven text hemma också, dock är alltid bilden bra och stabil. Men då har vi ca 50 mbt/s via wifi till TV-datorn. Möjligen kan det handla om instabilitet i mottagningen och/eller i det som kommer in i huset. Kör med appen till Windows 8. Kanhända är det problem med den, Efter uppdateringen till 8.1 blir det svarta kanter till vänster och höger, som jag skrev om här ovan. Kan minnas fel, men problem med förvinnande text hade vi inte innan 8.1. Min gissning är att det är Netflix-appen som inte trivs så bra ihop med 8.1, möjligen spökar också drivrutinerna till grafikortet.

Postad 05 december 2013 - 15:08

Unregistered47d6d2bf
  • Unregistered47d6d2bf
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Har problemet med utebliven text hemma också, dock är alltid bilden bra och stabil. Men då har vi ca 50 mbt/s via wifi till TV-datorn. Möjligen kan det handla om instabilitet i mottagningen och/eller i det som kommer in i huset. Kör med appen till Windows 8. Kanhända är det problem med den, Efter uppdateringen till 8.1 blir det svarta kanter till vänster och höger, som jag skrev om här ovan. Kan minnas fel, men problem med förvinnande text hade vi inte innan 8.1. Min gissning är att det är Netflix-appen som inte trivs så bra ihop med 8.1, möjligen spökar också drivrutinerna till grafikortet.

Då är det inte ATV som är problemet. Jag kör den trådlöst så det är säkert överföringen som är problemet.
Kollade på top gear igår och då fungerade det, men då är det inga snabba långa dialoger så det känns som texten "hinner" med?

Då är det inte ATV som är problemet. Jag kör den trådlöst så det är säkert överföringen som är problemet.
Kollade på top gear igår och då fungerade det, men då är det inga snabba långa dialoger så det känns som texten "hinner" med?

Postad 05 december 2013 - 20:38

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0
Någon som har koll på något Netflix-land har en deal med Sony eller Universal? Annars kan det vara värt att skaffa Viaplay för att kunna se filmer ifrån dem.

Postad 06 december 2013 - 10:41

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Någon som har koll på något Netflix-land har en deal med Sony eller Universal? Annars kan det vara värt att skaffa Viaplay för att kunna se filmer ifrån dem.

Tror inte det. Sony har deal med Starz och Universal med HBO idag. Netflix knep ju Disney framför ögonen på Starz så de lär blir hårt gällande förnyelse med Sony. Ingenting är omöjligt när avtal ska förnyas.

Postad 06 december 2013 - 11:30

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 0

Tror inte det. Sony har deal med Starz och Universal med HBO idag. Netflix knep ju Disney framför ögonen på Starz så de lär blir hårt gällande förnyelse med Sony. Ingenting är omöjligt när avtal ska förnyas.

tycker det är så konstigt att man inte vill kunna "sälja" sina filmer till så många som möjligt utan att man "tror" det är mer lönsamt att bestämma vem som får sälja. Mediebranschen verkar vara mer politik än ekonomi.

Postad 06 december 2013 - 12:52

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Avtalet med Starz gäller ju till 2021 så det är en stund. Well, well får jag fundera på om det är värt att ha viaplay trots allt.

Postad 06 december 2013 - 16:58

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3 696 inlägg
  • 0

tycker det är så konstigt att man inte vill kunna "sälja" sina filmer till så många som möjligt utan att man "tror" det är mer lönsamt att bestämma vem som får sälja. Mediebranschen verkar vara mer politik än ekonomi.

Håller med, samma misstag som skivbranschen höll på med gällande musik. Utan att på något sätt förespråka det så är det lätt komiskt att de olika piratalternativren tycks erbjuda bättre innehåll i högre kvalité och dessutom ha minst lika bra användargränssnitt. Inte ens för oss som faktiskt vill betala för innehållet finns nån fullgod tjänst utan vi behöver ha flera abonnemang på olika ställen för samma sak. Ung som att ha konto på Spotify, Wimp, Rhapsody m.fl. för att få höra den musik man vill ha. NetFlix känns som det bästa alternativet i dagsläget men hade gärna betalat det dubbla för att få ett bättre innehåll.

Redigerat av improwise, 06 december 2013 - 17:01.

Postad 08 december 2013 - 15:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 1
Finns ju hur mycket som helst att se.
Helst om man fixar åtkomst till Netflix usa.

Sjukt nöjd med Netflix..
Alltid hittar man nån serie man inte sett :-)

Postad 08 december 2013 - 17:14

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Var kommer alla serier ifrån. När man avslutat en 40-100 avsnittsserie dyker nästa upp

Postad 08 december 2013 - 19:41

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0
Vet någon varför Spartacus säsong 1-2 är olika på Netflix vs HBO? På Netflix har säsong 1 13 avs. och säsong 2 6 avsnitt ,på HBO är det tvärtom. Vilken av de 2 visar "rätt" ordning?

Postad 08 december 2013 - 19:47

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
IMDB ÄR EN BRA KÄLLA FÖR SÅNA FRÅGOR, VEM FAN HAR SATT PÅ CAPS LOCK?

Postad 08 december 2013 - 19:57

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Säsong 1 ska enligt IMDB vara 13 avsnitt, men säsong 2 inte så lite som 6 avsnitt. Ingen av dem verkar köra så som IMDB anger.

Postad 09 december 2013 - 11:43

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 1

Nästa stolle på Netflix SE's Facebook som inte fattat att man bara kan se en region i taget:
"Jag hade satt mig i soffan en kväll för att se på klassikern eyes wide shut... Snacka om att jag blev förvånad när talet på filmen var dubbat till spanska..."
Den filmen finns inte på Netflix SE! :wacko:

Postad 09 december 2013 - 13:22

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0
Haha klockrent! Och så rasar säkert en massa människor på facebook hur dålig tjänsten är, folk idag...

Postad 10 december 2013 - 19:38

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Nån som sett Splinter på Netflix, den första filmen på PS4. Jag måste ta av den och försöka på LGn. Samma resultat, den hackar så otroligt. Undrar hur den är filmad och med vad?

Postad 10 december 2013 - 21:59

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
Den senaste tiden/dagarna har bilden blivit väldigt dålig periodvis. (Kör via ps3)
Bilden blir väldigt pixlig och oskarp på något sätt. Den hackar inte utan bara det andra.
Riktigt störande och jobbigt att titta på.

Kör 24mb från Telia . Kan det vara så att det inte hinner ladda riktigt eller vad kan det bero på? Någon som vet eller har några idéer ?

Redigerat av andreassofus, 10 december 2013 - 21:59.

Postad 10 december 2013 - 22:04

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Med 24 hinner den säkert med, men får du 24? Det låter som nåt fel med uppkopplingen

Postad 10 december 2013 - 22:59

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0
Det har varit mer varierande kvalité emellanåt har jag också märkt. Sitter på 100 Mb från Bahnhof via fiber (uppmätt hastighet 95.53 Mbps). Framförallt på kvällarna ser jag större skillnad än tidigare.

Postad 11 december 2013 - 05:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Med 24 hinner den säkert med, men får du 24? Det låter som nåt fel med uppkopplingen

Jag brukar ligga på mellan 12-14 mb. Har bredbands-tv och det tar väl 8mb har jag för mig.
Kanske det blir för lite kvar då för att streama?

Postad 11 december 2013 - 09:14

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Jag brukar ligga på mellan 12-14 mb. Har bredbands-tv och det tar väl 8mb har jag för mig.
Kanske det blir för lite kvar då för att streama?

Jag har Telia 7 Mbit och får Super HD utan problem. Buffringen anpassas efter hastigheten så det ska inte vara några problem, tar bara något längre innan en film startar.

Postad 11 december 2013 - 09:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Jag har Telia 7 Mbit och får Super HD utan problem. Buffringen anpassas efter hastigheten så det ska inte vara några problem, tar bara något längre innan en film startar.

Så vad tror du är problemet då?

Postad 11 december 2013 - 09:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Så vad tror du är problemet då?

Kan det vara Sony Network som strular igen? Har varit problem med det tidigare och nu har ju både du och Benkke med PS4 klagat. (Jag har ATV och det är mest av eller på där då den är mycket känslig för wifi-störningar.)

Postad 11 december 2013 - 09:30

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Vad jag klagade på var just den d´filmen, Splinter. Jag har aldrig sett nåt liknande

Postad 11 december 2013 - 10:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Kan det vara Sony Network som strular igen? Har varit problem med det tidigare och nu har ju både du och Benkke med PS4 klagat. (Jag har ATV och det är mest av eller på där då den är mycket känslig för wifi-störningar.)

Jag har ps3 och inte ps4 men det kanske inte spelar någon roll .

Kan jag kolla ifall jag har samma problem om jag kollar på datorn eller kan man inte jämföra på det viset?

Postad 11 december 2013 - 11:21

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Jag har ps3 och inte ps4 men det kanske inte spelar någon roll .

Kan jag kolla ifall jag har samma problem om jag kollar på datorn eller kan man inte jämföra på det viset?

Du kan se aktuell bitrate via Silverlight på datorn. Finns kanske möjlighet att se bitrate på PS3 också?

Vad jag klagade på var just den d´filmen, Splinter. Jag har aldrig sett nåt liknande

Ska det inte vara så med den filmen?

Postad 11 december 2013 - 12:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
Jag har aldrig använt silvertight men jag använder bredbandskollen och brukar landa på 12-14 mb

Redigerat av andreassofus, 11 december 2013 - 12:33.

Postad 11 december 2013 - 13:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Jag har aldrig använt silvertight men jag använder bredbandskollen och brukar landa på 12-14 mb

Tittar du via webläsare så använder du Silverlight, annars lär du inte se något. Vad bredbandskollen visar säger inget om streaminghastigheten för aktuell film då bredbandskollen endast testar mot utvalda servrar.

Postad 11 december 2013 - 13:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Tittar du via webläsare så använder du Silverlight, annars lär du inte se något. Vad bredbandskollen visar säger inget om streaminghastigheten för aktuell film då bredbandskollen endast testar mot utvalda servrar.

Ok jag förstår inte riktigt. Vad ör det jag ska göra? Vad är silvertight för något?

Postad 11 december 2013 - 14:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Ok jag förstår inte riktigt. Vad ör det jag ska göra? Vad är silvertight för något?

Microsofts video-plugin. Alla kommandon för att kolla tex bitrate:
http://www.avsforum....nd-kb-shortcuts

Postad 11 december 2013 - 14:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Microsofts video-plugin. Alla kommandon för att kolla tex bitrate:
http://www.avsforum....nd-kb-shortcuts

ok jag kör mac. undrar hur jag kollar det där då?
så det räcker inte bara att göra en mätning på bredbandshastigheten alltså?

sorry för summa frågor men jag är inte så haj på detta med datorer :P

Postad 11 december 2013 - 15:41

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

ok jag kör mac. undrar hur jag kollar det där då?
så det räcker inte bara att göra en mätning på bredbandshastigheten alltså?

sorry för summa frågor men jag är inte så haj på detta med datorer :P

Om du läser länken så finns instruktioner för både PC och Mac.
Det är riktigt att hastigheten ditt bredband har inte säger hur en viss streamingtjänst kommer att funka. Bara att du inte har ett problem just med din externa uppkoppling.

Postad 12 december 2013 - 11:20

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 1
Har nu bytt från Unblockus till Unlocator istället och det funkar riktigt bra, gratis dessutom :)

Postad 12 december 2013 - 22:57

Jonas_GBG2
  • Jonas_GBG2
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
De senaste 2 filmerna jag sett har haft problem med texten. Tidvis faller ungefär varannan rad bort.
Någon som upplevt detta? Har en lösning?

Tittar via apple-tv.

Postad 13 december 2013 - 09:01

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

De senaste 2 filmerna jag sett har haft problem med texten. Tidvis faller ungefär varannan rad bort.

Tittar via apple-tv.

Har du felanmält filmerna via webben? Har du kollat om det blir rätt om du kollar med web-läsare?

Postad 13 december 2013 - 12:41

Unregistered522aea83
  • Unregistered522aea83
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Tittar via apple-tv.

Har haft samma problem via AppleTV och iPad de senaste veckorna.
Hoppar man tillbaka 10s på paddan så är det samma textning som fallit bort varje gång så det har nog inte med nätet att göra.
Eftersom det tar ett antal sekunder att spola så tror jag inte att det är buffrat i paddan, eller vad tror ni?

MVH Peter

Redigerat av Unregistered522aea83, 13 december 2013 - 18:01.

Postad 13 december 2013 - 20:07

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0

Tittar via apple-tv.

Det är lika för mig genom båda mina atv...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.