Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation Pro

2679 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 February 2017 - 09:27

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Suttit i helgen med RE7 med en polare.vi körde spelet på varsin 1080p tv, jag med PRO och han med originalet. Vi kunde inte se någon skillnad alls mellan versionerna. Nu pausade vi inte och letade detaljer. Sjukt liten skillnad egentligen på PRO o vanliga mot vad man hade förhoppningar om. Kan tänka mig att 4K gör skillnad sen.

Kan nog vara svårt om man sitter för långt ifrån, för det är ju rejäl skillnad i texturer framförallt av de jämförelser jag sett.

Postad 15 February 2017 - 09:39

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Kan nog vara svårt om man sitter för långt ifrån, för det är ju rejäl skillnad i texturer framförallt av de jämförelser jag sett.

På BF1 var de som natt och dag!

Postad 15 February 2017 - 10:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Trist att de inte mäkta med mer. Man undrar hur "Candyland" fick till den video Zoiler postade tidigare...

De mäktade väl med det som finns videobevis på, sen är det olika lätt för olika personer att upptäcka skillnader.

Postad 15 February 2017 - 14:55

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Jag har ett bra svar. Du har garanterat inte en nog bra kamera för att påvisa den skillnaden, och de flesta har nog inte en nog bra bildkälla för att kunna påvisa den bildkvalitén som du inte kunnat fånga upp med din inte nog bra kamera :D

och där kommer share knappen in och man dumpar en gameplay screen från varje ps4 och klipper ihop det i  datorn  lätt  va :)

Postad 15 February 2017 - 15:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

varför dumpade du inte en side by side snutt video så man fick se

http://www.youtube.c...oJjOxhcLY0#t=41

Postad 15 February 2017 - 15:06

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

jo men visar ju inte hans gameplay :) han måste ju ha grund för de han säger haha

Postad 15 February 2017 - 19:12

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

De mäktade väl med det som finns videobevis på, sen är det olika lätt för olika personer att upptäcka skillnader.

"Videobeviset" stämmer rätt dåligt med DFs analys så det är nått som inte stämmer här.

Postad 15 February 2017 - 19:42

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0

Vi satt jättenära. Körde igenom spelet typ Co-op fast varsin tv nu när vi båda hade en fru- och barnfri helg. Skillnaden för oss var obefintlig men vi hårdgranskade absolut inte. Men ska man behöva krypa fram nära för att se skillnader för en maskin som på pappret är dubbelt så stark så är det ju poänglöst.

Sen visst kanske det blir mer skillnad sen men jag börjar tvivla. Ångrar ändå inte bytet för fick bra för originalet, har större hårddisk och kan ha donglen till headsetet på baksidan.ungarna rycker det annars... Om spelen blir snyggare sen blir en bonus men för att kalla sig PRO hade jag förväntat mig mer.

Postad 15 February 2017 - 19:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
"Videobeviset" stämmer rätt dåligt med DFs analys så det är nått som inte stämmer här.

Det var i stort sett supersampling som skiljde. NX Gamer kom också fram till att PS4 Pro har den renaste bilden med minst shimmer.

For an alternative though similar analysis NX Gamer has posted his findings. He's very admiring of the engine (and the game) though quite hard on the XB1 version it has to be said. He concludes that the PS4/Pro/PC share near identical assets and agrees with DF that the Pro res is 1260p but also uses a form of temporal AA that delivers the cleanest image of the bunch.

De såg det säkert inte bara eftersom vi har blivit vana vid liknande defekter.

Postad 16 February 2017 - 09:54

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Det var i stort sett supersampling som skiljde. NX Gamer kom också fram till att PS4 Pro har den renaste bilden med minst shimmer.

De såg det säkert inte bara eftersom vi har blivit vana vid liknande defekter.

Alltså...båda videos ligger uppe och de stämmer inte överens med varandra. Simple as that.

Vidare, vad som rent tekniskt skiljer de två versionerna åt är rätt väldokumenterat. DFs video lirar rätt bra med det tekniska, Candylands gör det inte alls.

Eller för att säga det med andra ord: Man måste vara blind för att inte se skillnad på Pro/OG i Candylands video medans DFs video gör att anders_avantasias intryck "från verkligheten" faktiskt inte blir helt obegripliga.

Postad 16 February 2017 - 12:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag har inte kollat DF:s video, vad är det som skiljer mellan deras och Candylands?

När jag kollade Candylands video så såg jag främst skillnad i form av bättre AA och lite skarpare bild. Träden var det också någon slags skillnad på vid en sekvens. NX Gamer säger att Pro har bättre AA men inte mycket mer skillnad.

Du menar man ser inte såna skillnader i DF:s analys? Så vad har Candyland gjort, doktorerat materialet?

Edit: Från DF: -

Pro has increased lighting highlights on trees etc.

Ok, då är det rätt iaf. Xbox-versionen är kass iofs, undrar om det är den som Candyland hade på PS4 eller om det är sån skillnad i shimmer på PS4 också.

anders_avantasia: gå till ett fönster och kolla om ni ser skillnad i shimmer :D

Edit: Jag sitter och läser igenom gaftråden om DF:s analys. Verkar som många pekar på att DF har fått saker fel. Upplösningen t.ex. är det flera andra techsidor som säger är högre på Pro.

According to this italian article with an accurate comparison, it's 1656p.
http://www.everyeye.....pro-32243.html
The writer of this article is one of the most professional and trustworthy in Italy.

The article says this is one of the best works on PRO, IQ is night and day, and the differences are more evident on a 1080p monitor thanks to the downsampling from a high native resolution.
So according to the article there are discrete differences on a 4k TV but massive differences on a FullHD TV, where the game looks very dirty e blurry on a regular PS4.

Redigerat av Zoiler, 16 February 2017 - 12:52.

Postad 16 February 2017 - 12:55

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Skillnaden finns i DFs video men den är inte i närheten så extrem (det är verkligen inte lite skillnad i skärpa och praktisk upplösning) som i Candylands (som av nån anledning har helt fel färgbalans, och dessutom är i 30 fps, vilket normalt sätt sänker rörelseskärpan är därmed hela skärpeintrycket och i youtubes fall brukar innebär sämre komprimering - så inte heller det hänger ihop)

Så vad har Candyland gjort, doktorerat materialet?

Ingen aning. Kört en tidig version som blev "gimpad" till release?

Postad 16 February 2017 - 12:56

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0

anders_avantasia: gå till ett fönster och kolla om ni ser skillnad i shimmer :D

Vi gjorde det i köket i första huset, eftersom det hade jag sett i DFs (tror jag) video . Vi va så långt från fönstret det gick. Tyckte det såg ganska likt ut, vi diskuterade om vi kunde ana att det va något mindre flimmer på pron. Men vi va tvungna att studera för att ana nåt och när man spelar och är inne i spelet är det inget man märker. skillnaderna är så små att man inte tänker på det.

Nu har vi inte samma tv modell. Båda 1080p, en lcd 46 tum och en plasma 42 tum. Bättre svärta på plasman annars är lcdn jag har mkt bättre på spel, främst ljusstyrka och färger. Körde pron på lcdn.

Edit: kan säga att pron va tystare även om båda va rätt tysta på Re7.

Redigerat av anders_avantasia, 16 February 2017 - 13:00.

Postad 16 February 2017 - 13:11

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Edit: Jag sitter och läser igenom gaftråden om DF:s analys. Verkar som många pekar på att DF har fått saker fel. Upplösningen t.ex. är det flera andra techsidor som säger är högre på Pro.

Haha, den enda rimliga slutsatsen är att Candyland och italienaren har en Pro-version och DF och anders har en helt annan. :D

Postad 16 February 2017 - 13:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Haha, den enda rimliga slutsatsen är att Candyland och italienaren har en Pro-version och DF och anders har en helt annan. :D

Du kan läsa tråden här om du vill ha lite intressant teknisk diskussion, de tvistar om vem som har rätt :)

http://www.neogaf.co...8&postcount=311

Du hade rätt i att det är något som inte stämmer iaf. DF fick sin information av Capcom och räknade inte själva, så de har en upplösning på 1260, men det verkar som att upplösningen "rekonstrueras" eftersom så många i tråden, samt NX Gamer på sin andra räkning, får det till 1600-ish i en pixelräkning. DF verkar ha fått upplösningen på XB1 fel också.

TAA ska ge mindre flimmer, tydligen en bra AA-metod vid "lägre" upplösningar.

Men om du läser tidigt i tråden så är det några som säger att de ser en markant skillnad i DF:s version också. Väldigt subjektivt.

Postad 16 February 2017 - 18:49

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10553 inlägg
  • 0

Vi gjorde det i köket i första huset, eftersom det hade jag sett i DFs (tror jag) video . Vi va så långt från fönstret det gick. Tyckte det såg ganska likt ut, vi diskuterade om vi kunde ana att det va något mindre flimmer på pron. Men vi va tvungna att studera för att ana nåt och när man spelar och är inne i spelet är det inget man märker. skillnaderna är så små att man inte tänker på det.

Nu har vi inte samma tv modell. Båda 1080p, en lcd 46 tum och en plasma 42 tum. Bättre svärta på plasman annars är lcdn jag har mkt bättre på spel, främst ljusstyrka och färger. Körde pron på lcdn.

Edit: kan säga att pron va tystare även om båda va rätt tysta på Re7.

Det var ju en jädra skillnad på tv apparaterna dock. Jag har en 51" plasma och en 50" LCD TV och visste jag inte bättre skulle jag påstå att plasman är mer högupplöst. Beror på att den inte har samma mellanrum mellan pixlarna och bättre betraktningsvinklar förutom högre upplösning för bilder i rörelse. Skulle inte förvåna mig om jag föredrog bilden på en PS 4  på plasman över PS 4 pro och min kassa Sony W6. 

Postad 16 February 2017 - 20:21

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0

Det var ju en jädra skillnad på tv apparaterna dock. Jag har en 51" plasma och en 50" LCD TV och visste jag inte bättre skulle jag påstå att plasman är mer högupplöst. Beror på att den inte har samma mellanrum mellan pixlarna och bättre betraktningsvinklar förutom högre upplösning för bilder i rörelse. Skulle inte förvåna mig om jag föredrog bilden på en PS 4 på plasman över PS 4 pro och min kassa Sony W6.

Lcdn är i de flesta spel mycket bättre än plasman. Mycket klarare färger och skarpare bild på min lcd. Svärtan är klart bättre på plasman. Polarn stör sig alltid på att spela på plasman när de är bredvid varandra. Däremot tycker jag nog att RE7 funkade bra på plasman då det var mörka miljöer.

Jag säger inte att det inte är någon skillnad bara att den är obetydlig om man inte sitter och hårdgranskar. Det tycker jag DFs videos ofta visar också, det krävs att de letar skillnader för att påvisa det.

Tomb raider är lite samma sak. 60 fps läget är det jag märker mest skillnad på, på enhanced mode ser man lite bättre detaljer på ex. Hustak m m men krävs att man står still o jämför. 4k läget på 1080 ger ju något skarpare bild, framförallt på distans där man slipper lite flimmer. Men det mesta måste man stå still för att notera. Spelar man bara spelet är skillnaderna knappt märkbara, ja förutom högre fps läge. Större skillnad mellan vanliga och PRO kan man faktiskt kräva.

Jag hoppas på mer skillnad framöver.

Postad 17 February 2017 - 08:22

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

syns bra skillnad i framrate/aa på en pro jämfört med en vanlig tycker då jag i alla fall, OLED tv iofs men ändå. Speciellt i VR spel. Men är ju subjektivt och "min upplevelse" värt det för mig utan tvekan i alla fall :D

Postad 22 February 2017 - 15:04

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 1

Förutom halva frameraten, så står sig ändå PS4 Pro versionen riktigt väl mot PC:n, som rullar på ett Titan X kort.

https://www.youtube.com/watch?v=Kmgwo9B56x4

Postad 24 February 2017 - 16:04

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Finns det inbyte nånstans för tillfället, om man bytar in vanliga mot ett pro alltså..? :) 

Postad 24 February 2017 - 16:10

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Finns det inbyte nånstans för tillfället, om man bytar in vanliga mot ett pro alltså..? :)

Går i PRO-tankar och ringde gamestop om inbyte häromdagen

Min PS4 old school med 500GB skulle jag få 870kr för...

Postad 24 February 2017 - 16:12

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Hehe, då kan man ju lika gärna ha den som en extra, reserv, streaming etc istället ju...  :ph34r:  :lol:

Postad 24 February 2017 - 16:13

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Jepp, kommer behålla eller sälja på blocket om jag orkar.

Postad 25 February 2017 - 20:17

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

Du skulle hängt med när Gamestop hade lansering, jag fick 2000 kr för min gamla då.

Postad 26 February 2017 - 00:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

ja, det var lite synd att du missade det tåget. man fick ett väldigt bra inbyte. men du får ju lätt det dubbla på blocket alla dagar i veckan, så sälj det där direkt. 

gamestop brukar vanligtvis vara riktiga rövar när det kommer till att byta in saker, enda undantaget var lanseringen av pspro. kanske pga fördelaktiga överenskommelser med sony eller något sånt.

Postad 26 February 2017 - 00:51

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Jo, grämer mig över att jag var en fegis där. Jag borde ju ha insett att jag så småningom skulle övertyga mig själv om att jag måste ha en Pro :)

Postad 26 February 2017 - 10:27

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jo, grämer mig över att jag var en fegis där. Jag borde ju ha insett att jag så småningom skulle övertyga mig själv om att jag måste ha en Pro :)

Samma här... även om man har speldator, vill man ju ha det bästa möjliga när det gäller konsol med ju :P

Redigerat av Garrett, 26 February 2017 - 10:28.

Postad 26 February 2017 - 10:34

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Sålde min 500 gb realesdag på blocket för 2300 utan spel med en sliten kontrol på blocket efter denna kampanj var över. Du blir förvånad över hur högt andrahandsvärdet är på konsoler.

Postad 26 February 2017 - 23:45

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0

Sålde min 500 gb realesdag på blocket för 2300 utan spel med en sliten kontrol på blocket efter denna kampanj var över. Du blir förvånad över hur högt andrahandsvärdet är på konsoler.

Grymt! Folk verkar inte riktigt ha koll på vad man kan köpa en ny för. Fick sålt min Xbox One utan spel för bara några hundralappar mindre än vad jag köpte en Xbox One S för med Battlefield 1 inkluderat, fick nästan lite skuldkänslor. Men bara nästan.

Postad 27 February 2017 - 08:35

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0

Jag har en PS4 standard med 1TB HDD. Om jag sätter i min gamla HDD i en PS4 Pro, måste jag formatera om denna och ta hem alla titlarna på nytt?

Postad 27 February 2017 - 08:44

Unregistered9e4096b0
  • Unregistered9e4096b0
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Har själv försökt få loss min PS4a med 7 spel för 2750kr men verkar omöjligt. Notera att ett av spelen är bf1 som går för 400kr så det borde ju vara ok. Men men, Får väl sänka priset lite.

Postad 27 February 2017 - 10:12

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Så fort du sätter hdd i en annan ps4 så måste du formatera den lättare om du kör lan kabel o kopierar över innehållet!. då du loggar in med din pro första gången kommer den se att du har en ps4 tidigare och frågar om du vill kopiera över innehållet till din nya pro

Redigerat av Duckface21, 27 February 2017 - 11:21.

Postad 27 February 2017 - 10:24

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Jag sålde min Ps4 för två veckor sedan, efter uppdatering till Pro. Satt i Pro's 1tb disk, dualshocken var en ny helt oanvänd o skickade med FIFA 15. 2000kr. Billigast på Blocket där o då.
Galet segt o svårsålt! Stolte in efter en veckas tystnad så fick jag 1900 för det.
Men så här i efterhand borde det kanske gått billigare. Jämförde priser o la mig billigast.. men seriöst vad tror folk dom har för guld tackor där hemma?
För 2100 får man ett flang nytt Xbox One med FIFA 17..
Ett nytt Ps4 slim ligger för runt 2300 va? Om jag minns rätt.
Gäller att ha tur o någon okunnig för att få sitt sålt :)
1500 för ett beg Ps4 med en svettig o sliten kontroll vore mer skäligt. Om ens det.

Redigerat av Firre77, 27 February 2017 - 10:27.

Postad 27 February 2017 - 10:57

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0
PS4 från dag 1 med en handkontroll samt 6 spel.

Såld på blocket för 2200:-. Annons ute i 1,5 h

Postad 27 February 2017 - 11:22

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Vettigt.. säg en 100 per spel för saken skull. Då är 2200 absolut inga fantasi siffror.
Är det vettiga AA spel då är 2200 absolut skäligt.
Men 1,5 timme ("tumme upp") Bra medvind, hemlängtan, nedförsbacke o flyt :) gött!

Redigerat av Firre77, 27 February 2017 - 11:23.

Postad 27 February 2017 - 12:24

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Vettigt.. säg en 100 per spel för saken skull. Då är 2200 absolut inga fantasi siffror.
Är det vettiga AA spel då är 2200 absolut skäligt.
Men 1,5 timme ("tumme upp") Bra medvind, hemlängtan, nedförsbacke o flyt :) gött!

Yes :) Men de maila/ringde säkert 30 pers. Som tur är va de en som bor ca 1 mil som tog den, så dagen efter va den ett minne blott!

Postad 27 February 2017 - 13:57

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Tror intresset kan bero väldigt mycket på vart man bor också. Jag skulle själv aldrig åka iväg någon längre sträcka eller köpa utan att kolla att det funkar.

Postad 27 February 2017 - 19:32

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Så var man Pro-ägare :)

2TB disken installerad och klar. 1TB in i gamla PS4:an inför försäljningen.

Jag gillar den gummiaktiga beläggningen på nya kontrollens knappar, men är spakarna lika benägna att desintegrera som på de gamla kontrollerna?

Skulle gärna slippa "spakpluttar" för känslans skull.

Postad 28 February 2017 - 09:10

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Vad kan man tänkas ge för pris till en polare för ps4 500gb vanilla? 1500 med en HK..?
Tänkte sälja vår ena ps4a för en pro... :)

Redigerat av Garrett, 28 February 2017 - 09:15.

Postad 28 February 2017 - 09:17

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Jag sålde min launch ps4 med en utbytt 1tb disk och en handkontroll för 1500:- till en kompis. Både han och jag var nöjda med affären.

Postad 28 February 2017 - 14:51

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jag sålde min launch ps4 med en utbytt 1tb disk och en handkontroll för 1500:- till en kompis. Både han och jag var nöjda med affären.

Ok, låter som ett rimligt pris. :)
Och ni som bytt upp er, tycker ni det varit värt det? :)

Postad 28 February 2017 - 14:58

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Lätt värt nu när Boost Mode introducerats! Stunt Races i GTA Online flyter på så jäkla fint så man blir tårögd. Downtown Los Santos är inga 20 fps längre (testade utan BM igår och damn sån skillnad!)

Postad 28 February 2017 - 15:23

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

när släpper dem nya uppdateringen? boost mode är tämligen intressant ansökte om beta test i förra månaden men fick ju så klart inte bli det

Postad 28 February 2017 - 17:03

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 1

när släpper dem nya uppdateringen? boost mode är tämligen intressant ansökte om beta test i förra månaden men fick ju så klart inte bli det

Betan brukar vara ute i fyra veckor och nu är vi inne på femte veckan om jag räknat rätt. Så den här veckan eller nästa kanske. Funkat felfritt för mig. 

Postad 28 February 2017 - 17:19

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

varför kan de bara inte bara köra en öppen beta

Postad 28 February 2017 - 17:31

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
På det här sättet kan dom välja ut konfigurationer och locations över hela världen. Blir vilda västern annars.

Postad 28 February 2017 - 18:57

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

vist men går ju kombinera de kan ju köra en öppen beta men köra några få som de följer bara

Postad 28 February 2017 - 19:05

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Måste påpekas att mina anledningar är bara hypotetiska. Dom har säkert mycket bättre anledningar. Bara sitta ner i båten tills den släpps officiellt.

Postad 01 March 2017 - 02:38

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0

Tips om ni är flera i familjen och köper en pro; behåll den gamla, skaffa ett till psnkonto och köp GTAV igen. Nu kan ni köra coop från sovrummet och skrika kommandon till vardagsrummet.

-Heli bakom oss, stanna bilen och spräng fort fort!

-Ok, enemy down! Ring Lester och ghosta, nu kör vi!

Postad 01 March 2017 - 11:12

Unregisteredd641e18c
  • Unregisteredd641e18c
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

En fråga, med vilken kvalitet lämnar ps4 pro musik streamad tex via Spotify in i tex försteget?

Har googlat men kan inte hitta.

Apple TV, Sonos connect osv skalar ju ner kvaliten är det samma från Ps4 Pro?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.