Går man på med matmat så kommer det ut väldans fort igen, jag är myspappa kramas och gosa i soffan, eller lira lite tvspel, köra lite bilbana, ut och fiska och sånt, det är en faslig tur att dom har en aktivitetsmamma med
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 11 March 2013 - 14:58
Går man på med matmat så kommer det ut väldans fort igen, jag är myspappa kramas och gosa i soffan, eller lira lite tvspel, köra lite bilbana, ut och fiska och sånt, det är en faslig tur att dom har en aktivitetsmamma med
Postad 11 March 2013 - 16:35
Postad 11 March 2013 - 17:45
många ggr du gjort fel och vad smart du blivit?
Kände att det där uttalandet krävde en bild. Visst ser han smart ut ?
Bifogad fil(er)
Postad 11 March 2013 - 18:10
Men det känns väl som att vi måste ha med den här på den där "smarta" killen också.
Bifogad fil(er)
Redigerat av Bakerman, 11 March 2013 - 18:12.
Postad 11 March 2013 - 18:13
Syftades på Palle
Postad 11 March 2013 - 18:20
Postad 11 March 2013 - 18:29
Postad 11 March 2013 - 18:48
Postad 11 March 2013 - 19:04
En annan fick odla moppemucchen och sen köra den med svart mascara för att den skulle synas.
Spritpenna verkar ju funka bra annars.
Postad 11 March 2013 - 21:18
På den bilden såg du ganska gay ut Micke !
Men det känns väl som att vi måste ha med den här på den där "smarta" killen också.
Visste att det inte skulle dröja länge fören slappTa**en från Motala skulle komma med något taskigt. Kul att du inte längre har utegångsförbud från förra helgens virus iallafall :-)
Postad 11 March 2013 - 21:34
Visste att det inte skulle dröja länge fören slappTa**en från Motala skulle komma med något taskigt. Kul att du inte längre har utegångsförbud från förra helgens virus iallafall :-)
Vem fan kallar du för slapptask !!?
Postad 11 March 2013 - 23:01
WTF vad mina nallar är törstiga, börjar nästan fundera på om det är någon annan som dricker upp spriten. Var tvungen att fylla upp burken igen... Men nog har de jäst till sig ordentligt iafSöp ett par nallar under bordet i fredags kväll. Var tvungen att fylla upp med sprit igår kväll för mina nallar var VÄLDIGT törstiga
Passade även på att nalla en samtidigt och de lär bli uppskattade i Sälen under nästa vecka
Postad 12 March 2013 - 19:34
Kan nog bli svettigt att få in den i ett lågt HTPC chassie bara.
http://www.sweclocke...enkylningspaket
"Mest uppmärksamhet drog utan tvekan företagets första passiva processorkylare FX100-Cube. Modellen består av en gigantisk kylflänskonstruktion med hela tio stycken värmeledningsrör, som helt utan fläkt kan kyla processorer med TDP-värden upp till 77 W – vilket motsvarar exempelvis en Intel Core i7 3770K."
Haf_xb_0000_Layer+2.jpg 116.52K
3 Antal nerladdningar
Postad 12 March 2013 - 19:46
Tips till Palle och Bagaren, Palle som just har byggt och Bagaren som ju skulle bygga, tycker denna låter jäkligt intressant!
Kan nog bli svettigt att få in den i ett lågt HTPC chassie bara.
http://www.sweclocke...enkylningspaket
"Mest uppmärksamhet drog utan tvekan företagets första passiva processorkylare FX100-Cube. Modellen består av en gigantisk kylflänskonstruktion med hela tio stycken värmeledningsrör, som helt utan fläkt kan kyla processorer med TDP-värden upp till 77 W – vilket motsvarar exempelvis en Intel Core i7 3770K."Haf_xb_0000_Layer+2.jpg 116.52K 3 Antal nerladdningar
Hade denna förut, man kunde skära glas med denna, kylde enormt bra!
Postad 12 March 2013 - 20:30
Dessutom står den i ett skåp och mår säkert bra av lite extra fläktar..
Postad 12 March 2013 - 21:28
Postad 12 March 2013 - 21:40
En uppdatering till angående krambjörnarna, i fredags nådde de upp till underkanten av frostningen...
Redigerat av Unregistereda299ec85, 12 March 2013 - 21:43.
Postad 12 March 2013 - 21:46
Postad 12 March 2013 - 22:01
I morgon bär det av upp till Sälen, hoppas de inte klibbar ihop sig i bilen
Redigerat av Unregistereda299ec85, 12 March 2013 - 22:02.
Postad 12 March 2013 - 22:08
Vad blev det för kylare till slut?
Mindre trångt med en liggande fläkt.
Postad 12 March 2013 - 22:51
Låt dom färdas i spriten vetja.Jo du, min smaksatta vodka tog slut så jag var tvungen att snapsa upp med renat precis. Trodde att locket till burken inte var tätt, men så var det icke. Kan säga att de smakar duktigt mycket sprit om nallarna nu
I morgon bär det av upp till Sälen, hoppas de inte klibbar ihop sig i bilen
Mindre trångt med en liggande fläkt.
Aja bara det fungerar och är tyst i skåpet så
Postad 13 March 2013 - 12:03
Postad 13 March 2013 - 12:28
Du väljer ju självklart själv om du vill berätta eller ej, men vilken sorts situation kan tvinga er till det beslutet?
Postad 13 March 2013 - 12:49
Aj fan, trist!
Du väljer ju självklart själv om du vill berätta eller ej, men vilken sorts situation kan tvinga er till det beslutet?
Mycket mynnar i boende situationen. Vi bor båda hemma och hon är mycket beroende av sin familj i form av att de hjälper henne passa hennes hund och rent ekonomiskt. Detta gör att hon inte känner sig hemma verken här eller där och hon är just nu "vilsen" i sitt liv och sin framtid och behöver därför hitta tillbaka till sig själv. Sen att jag inte är omtyckt av hennes familj gör inte saken bättre... ungefär så lite kort och gott.
Redigerat av Svenn3SaataN, 13 March 2013 - 12:50.
Postad 13 March 2013 - 17:37
För min del är det inte aktuellt iaf, hör inte datorn när allt annat är avslaget!
Dessutom står den i ett skåp och mår säkert bra av lite extra fläktar..
Här har du ett som jag själv hittade idag, förbaskat smidigt att kunna sätta på programmet och låta det gå i bakgrunden och köra sin film/spel what ever och sen kunna kika på grafen om man ligger inom dom tänkta temperaturerna.
http://www.almico.com/sfdownload.php
Redigerat av Evil Homer, 13 March 2013 - 17:39.
Postad 13 March 2013 - 18:11
Postad 13 March 2013 - 19:10
Klockrent Niklas, har faktiskt letat efter nått sånt!
56 grader core/gpu samt 45grader i chassiet med XBMC samt FTP och lite filojox som det alltid blir, stänger jag ner XBMC så hamnar jag på 39-40 i chassie och 47-49 core/gpu.
Inte alls dumt att se grafen och kunna följa den, det blir så mycket tydligare.
Särskillt för dig som har sakerna i ett skåp, du vill ju verkligen han koll på tempen så den inte skenar iväg.
Redigerat av Evil Homer, 13 March 2013 - 19:15.
Postad 13 March 2013 - 19:31
Arbetsskadad?
Japp. Eller arbetsvälsignad...
---
Svenne: Riktigt trist att det tog slut för er. Hoppas ni båda kan gå vidare utan långdragen smärta.
Postad 13 March 2013 - 20:10
Tack för stödet! Tror och hoppas dock att våra vägar kommer korsas igen senare framöver, vem vetSvenne: Riktigt trist att det tog slut för er. Hoppas ni båda kan gå vidare utan långdragen smärta.
Redigerat av Svenn3SaataN, 13 March 2013 - 20:11.
Postad 13 March 2013 - 20:38
Ring mig om du behöver prata Svenne.
Postad 13 March 2013 - 20:44
Postad 13 March 2013 - 20:47
Åk på en grabbresa och sup dig alldeles för full. Det är vad jag hade gjort. Brukar rensa upp känslorna
Supa till när man har hjärtesorg brukar inte sluta bra, frispel och slår folk på käften. Njee som jag sa till svenne, sätta sig helt själv och ta en helg och bara softa, basta och dricka någon pilsner . Rensa skallen.
Postad 13 March 2013 - 20:51
Bara det stoppar med drickandet efter resan. Det är lätt hänt att man kör på som fan med kröken vid sånna här tråkiga tillfällen. Det mår ingen bra av. Då är det bättre att avstå helt ett tag tycker jag.Åk på en grabbresa och sup dig alldeles för full. Det är vad jag hade gjort. Brukar rensa upp känslorna
+1Supa till när man har hjärtesorg brukar inte sluta bra, frispel och slår folk på käften. Njee som jag sa till svenne, sätta sig helt själv och ta en helg och bara softa, basta och dricka någon pilsner . Rensa skallen.
Postad 13 March 2013 - 20:51
Postad 13 March 2013 - 21:04
Jo man sänker sin idle temp på cpu/gpu till 38-39 grader och får i samma veva en chassietemp på 31grader
Detta med chassiefläktarna satta i lägsta läget
Postad 13 March 2013 - 21:09
En kompis gick igenom nästan likadan tråkighet. Trist som f*nTack för stödet! Tror och hoppas dock att våra vägar kommer korsas igen senare framöver, vem vet
De e inte så lätt å försöka hitta på något för att rensa skallen när man har känslor kvar. Kämpa på.
Postad 13 March 2013 - 21:49
När man väger 110 kilo, och inte har sportat på något sätt på över 15 år, ska man inte spela innebandy i 1,5 timme.
Hornen växer direkt, och man springer mycket mer än man egentligen orkar..
Postad 13 March 2013 - 22:13
Supa till när man har hjärtesorg brukar inte sluta bra, frispel och slår folk på käften. Njee som jag sa till svenne, sätta sig helt själv och ta en helg och bara softa, basta och dricka någon pilsner . Rensa skallen.
+1
Tänkte bara passa på att höja ett varningens finger.
När man väger 110 kilo, och inte har sportat på något sätt på över 15 år, ska man inte spela innebandy i 1,5 timme.
Hornen växer direkt, och man springer mycket mer än man egentligen orkar..
Och med det vill du nu säga att du faktiskt är värd en kall öl?
Känner igen det där alltför väl. Tanken att ringa närmsta sjukhus och be dem göra i ordning syretältet är aldrig långt borta...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
177 bilder

369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?