Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser |
Postad 28 October 2009 - 17:07
Postad 28 October 2009 - 17:28
Redigerat av qazqa, 28 October 2009 - 18:03.
Postad 28 October 2009 - 18:18
Man behöver inte ha 5000kr på fickan för att beställa, har konto där
//najkks
Låter som najkks snart kommer med i lyxfällan på tv3
Det här forumet kan vara lite farlig ibland
Man blir lätt påverkad av de olika erbjudanden... på ett sätt är det väl bra att man hittar billiga grejer men å andra sidan så kan det leda till att man bara köper, köper... grejer som man aldrig använder... man köper för känslan över att man gjort ett riktigt kap (shoppaholic?)
Hur som helst, jag har iaf tagit kontroll på mitt impulsköp... sedan någon månad. Just nu lever jag på en strikt budget.
Postad 28 October 2009 - 18:22
Kolla din mail och se om du fick ett kolli-nr, det är det säkra sättet att få reda på hur de skickat!
Kolli-nr = paket = ev. en dag längre!
Tack!
Ditt kundnr hos oss är: **********
Fakturanr: **********
Kolli-id på paket:
Fanns inget kolli-id
Edit: Men: OBSERVERA
Om försändelsen är för stor för att lämnas i din brevlåda, kommer du att få hämta ut den hos ditt postutlämningsställe. Har du angett ett mobilnummer på CDON.COM skickas meddelande så fort ditt paket anlänt, annars tar det tyvärr ofta en dag extra innan du får meddelande om att försändelsen kommit fram.
Borde kanske ha läst mejlet innan jag frågade
Redigerat av ToniM, 28 October 2009 - 18:23.
Postad 28 October 2009 - 18:27
Kan bero på att den andra märkningen, röda ringen, inte finns längre för spel. PEGI har ju blivit standard i storbrittannien nu för tidenGött att de har stoppat ta in spel som inte är PEGI märkta. dvs. det TNA Impact har den röda ringen kommer ej funka lycka till.
Postad 28 October 2009 - 18:45
Postad 28 October 2009 - 21:47
Spel köpa i Sverige - går att byta in hos gamestop!
I princip ALLA ps3-spel som ej ligger på deras exkl-lista går att byta in, så länge annat ej anges på denna lista!
Var förresten där häromveckan med UK-köpta spel och det var inga problem..
om jag då tar mig dit imorrn med Sverige-köpta spel så skall det funka fint!
//najkks
Postad 28 October 2009 - 22:20
Sacred 2: Fallen Angel 248:- inkl frakt hos spelbutiken.se (i lager)
Törs man beställa från spelbutiken.se? De ha fått dålig betyg på prisjakt.se
Postad 28 October 2009 - 22:22
Jag tycker personligen de är seriösa och snabba!
har beställt 5-6ggr därifrån och oftast tar frakten 1-2 dagar..
//najkks
Postad 28 October 2009 - 22:31
har beställt därifrån en gång, funkade problemfritt. men ja såg att de va en hel del som klagat på prisjakt
Postad 29 October 2009 - 08:59
Smidiga leveranser och helt okej priser för o va svensk butik om ni frågar mig.
Postad 29 October 2009 - 09:02
Problemet ligger i att spelbutiken.se har länge kört med lockpriser där produkten inte finns i lager för att ligga överst i listan. Det har genererat dåliga betyg på prisjakt. Har de spelet inne har jag aldrig haft problem med beställningar från dem.Törs man beställa från spelbutiken.se? De ha fått dålig betyg på prisjakt.se
Postad 29 October 2009 - 14:23
Postad 29 October 2009 - 20:57
Alla i 3 olika beställningar (igenom tänkt jag vet
Spelen har kommit efter ca 3 arbetsdagar, då direkt i brevinkastet.
Postad 30 October 2009 - 11:48
Undrar över game.se - deras förbokningsssytem.. får man spelet exakt på releasedagen då eller?
Tänkte på MW2, med release 10 nov (tisdag), får jag det redan på måndag då, eller först tisdag?
//najkks
Postad 30 October 2009 - 13:09
Postad 30 October 2009 - 13:13
Spelbutiken har väl även något med "lägsta pris garanti", eller har jag missuppfattat?
Undrar över game.se - deras förbokningsssytem.. får man spelet exakt på releasedagen då eller?
Tänkte på MW2, med release 10 nov (tisdag), får jag det redan på måndag då, eller först tisdag?
//najkks
Då det släpps på en tisdag tror jag inte det är speciellt många butiker/kedjor som skickar spelet redan på fredagen.
Så räkna med tisdag du. Men vissa få, som har tur, kanske får det redan på måndagen.
Postad 30 October 2009 - 18:58
Då det släpps på en tisdag tror jag inte det är speciellt många butiker/kedjor som skickar spelet redan på fredagen.
Så räkna med tisdag du. Men vissa få, som har tur, kanske får det redan på måndagen.
Jo om det går med vanlig a-post så bör det vara framme redan Måndag! Isf..
Annars kan det ju hända att de skickar Måndag - framme tisdag..
//najkks
Btw..
Letar efter BRA engelska sidor där man kan hitta ps3-spel till bra priser..
har testat mymemory, men efter ca. 3v väntetid har paketet fortf. ej kommit fram..
bekvämt att de skickar med a-post - så gärna sådana ställen - så man får paketet snabbt i brevlådan!
inget REK, postpaket m.m. då det gör större försening, spec. om det går från UK har jag märkt!
//najkks
Postad 30 October 2009 - 19:01
Royal Mail strejkar i England, så det är längre lev. tider därifrån nu. Annars får jag mina varor från Mymemory inom en vecka.Jo om det går med vanlig a-post så bör det vara framme redan Måndag! Isf..
//najkks
Btw..
har testat mymemory, men efter ca. 3v väntetid har paketet fortf. ej kommit fram..
bekvämt att de skickar med a-post - så gärna sådana ställen - så man får paketet snabbt i brevlådan!
inget REK, postpaket m.m. då det gör större försening, spec. om det går från UK har jag märkt!
//najkks
Men 3 veckor ska det inte ta..även om det är strejk där.
Redigerat av Goyt, 30 October 2009 - 19:04.
Postad 30 October 2009 - 19:04
Postad 30 October 2009 - 19:04
Jo om det går med vanlig a-post så bör det vara framme redan Måndag! Isf..
//najkks
Btw..
//najkks
eftersom det är strejk hos royal mail så är det sega leveranser för samtliga butiker i uk möjligtvis så går det snabbare för game.co.uk då de har något specialavtal
Postad 30 October 2009 - 19:08
Nä, men dom skickar väl från sitt lager i Schweiz har jag för mig. Men håller med..kanonsnabba är dom.Vad gäller leveranstider är det bara ett ställe som jag rekommenderar dvd.co.uk. Kommer på 3 dagar strejk eller inte, garanterat
Postad 30 October 2009 - 19:12
Postad 30 October 2009 - 19:21
hur är det om jag beställer 1-3st spel, kommer det med REK som skall hämtas ut,
eller går det via vanlig post - alltså så att det dimper rakt ner i min brevlåda?
har upptäckt att om de kör som REK (paket att hämta ut) så kan lev-tiden ta nästan en vecka längre!
synpunkter tack.. hur blev det för er som beställde av dvd.co.uk ?
samt hur är deras ångerrätt, reklamation m.m.?
//najkks
Postad 30 October 2009 - 19:28
Inga fel eller returer här så inga erfarenheter av kundtjänsten men ett gott betyg till lagret
Det brukar finnas en knapp vid Order history i 30 dagar [Return item] men som sagt inte behövt prova
Postad 30 October 2009 - 20:06
Dom skickar faktiskt i större paket vid flera varor i samma beställning. Jag har stor låda så dom har kommit i lådan ändå men i brevinkastet fastnar dom nog. En vara per dag så slipper du fundera på det...
Inga fel eller returer här så inga erfarenheter av kundtjänsten men ett gott betyg till lagret
Det brukar finnas en knapp vid Order history i 30 dagar [Return item] men som sagt inte behövt prova
Har också stor låda utanför huset, så det ska nog inte bli några problems!
om man beställer flera items i en order, borde man väl kunna returnera endast en speficik sedan?
//najkks
Postad 30 October 2009 - 20:09
Postad 30 October 2009 - 20:17
så fick hämta den från posten.
Postad 30 October 2009 - 20:23
Jag beställde ett par spel från mymemory den 12:e. Fick dem idag (30:e). Paketet var dock för stort för brevinkastet
så fick hämta den från posten.
Antar att du bor i lgh eller liknande?
Eller så köpte du spel för tio år framåt
//najkks
Postad 30 October 2009 - 20:26
Postad 30 October 2009 - 20:28
fick 5 spel från cdon å det fick jag hämta på posten då de packar i avlånga paket bor i villa med stor brevlåda
När jag beställde från dem så fick jag i kartong från posten,
när jag beställde 6st spel från mymemory tidigare så kom det däremot i lådan!
//najkks
Postad 30 October 2009 - 20:30
Postad 31 October 2009 - 00:57
2spel som sagt. Och vår brevinkast är lite sönder. Inte ens ett spel i kartong får platsAntar att du bor i lgh eller liknande?
Eller så köpte du spel för tio år framåt
//najkks
Postad 02 November 2009 - 07:50
http://cdon.se/spel/...ionship-7525039
Postad 03 November 2009 - 09:58
Postad 04 November 2009 - 13:30
Postad 05 November 2009 - 13:29
De har även Borderlands för 399kr (gäller också bara idag)
Postad 05 November 2009 - 13:41
Elgiganten säljer Assassins Creed 2 - White Edition för 499kr som en del av deras "Supertorsdag" kampanj
Beställt.
Stort tack för tipset!
Postad 05 November 2009 - 20:20
Senast igår kostade en PS3 Slim 120Gb 2.590:- på Mediamarkt i Norrköping. Fanns många kvar.
någon som vet om den har detta pris i stockholm aswell?
Postad 05 November 2009 - 22:48
Postad 06 November 2009 - 12:43
http://www.cdwow.se/...4759597#bc=3e2c
Postad 07 November 2009 - 19:14
Facebreaker CDON 99kr
Stormrise CDON 99kr
*Host!*Inte exkluderade*Host* you know what i mean, i alla fall inte på gamestop.
Tänk vad man kan hitta på prisjakt. Sök bara i TV-spel, och filtrera. T.ex mellan 0 och 149kr.
Redigerat av Unregistered1689, 10 November 2009 - 22:24.
Postad 07 November 2009 - 21:09
Blitz: The League 2 CDON 99kr
Facebreaker CDON 99kr
Stormrise CDON 99kr
*Host!*Inte exkluderade*Host* you know what i mean, i alla fall inte på gamestop.
Tänk vad man kan hitta på prisjakt. Sök bara i TV-spel, och filtrera. T.ex mellan 0 och 149kr.
Bra tips!
Kan även inkludera: disney sing-it och ytterligare sing-it -spel!
//najkks
Postad 08 November 2009 - 13:15
PS3 ligger nagonstans mellan 2000/3000kr. Wii ar riktigt billigt med.
Postad 09 November 2009 - 19:52
Nån som vet var jag kan få tag på Fifa10 för ett skapligt pris (typ 399:-) Såg att Mediamarkt Norrköping sålde de för 479:-,är dom billigast än så länge?
Postad 09 November 2009 - 20:53
Men nu känns de som ett riktigt ###### sunkigt spel. De kan va hur underbart som helst, men har man inte med världens
bästa liga så är de ju lika intresant som o kolla på damfotboll ungefär..
Postad 10 November 2009 - 14:56
Slut på OT.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Playstation 4
10 bilder
23 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler