Call of Duty 4 : Modern Warfare
3032 svar till detta ämne
Postad 14 August 2008 - 10:22
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
hej,
nu har jag tillslut nått Lv1 och kan tydligen välja om jag bara vill spela vidare eller om jag vill börja om från början igen men pilbåge typ. Försvinner också all statistik, antal jag dödat osv. ?
Jag tror inte statistiken försvinner, men Perks, vapen osv försvinner. För övrigt har jag haft sommaruppehåll en månad och fan vad jag har tappat! Men nu två kvällar senare börja jag komma i form igen.
Postad 14 August 2008 - 10:26
Agathorn
-
Agathorn
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
hej,
nu har jag tillslut nått Lv1 och kan tydligen välja om jag bara vill spela vidare eller om jag vill börja om från början igen men pilbåge typ. Försvinner också all statistik, antal jag dödat osv. ?
Nejdå din statistik försvinner inte. Det som försvinner är alla vapen du låst upp, samt perks och alla challenges du klarat av i barrackerna.
Postad 14 August 2008 - 12:59
Onkel_Morra
-
Onkel_Morra
-
Användare
-
-
213 inlägg
Onkel, när jag läste ditt inlägg insåg jag att jag verkligen inte är tuff. Hagelbössa är tufft bara det.
Lir ikväll någon?
Det blir ju lir varje kväll!  Ses där ute.
Postad 14 August 2008 - 13:40
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Provade att köra lite igår, men det gick fan inte med bara stereoljud. Så nu blir det väl att försöka sälja skiten o köpa surroundreciever igen, så man kan börja spela COD på nytt.
Postad 14 August 2008 - 13:55
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Provade att köra lite igår, men det gick fan inte med bara stereoljud. Så nu blir det väl att försöka sälja skiten o köpa surroundreciever igen, så man kan börja spela COD på nytt.
Det är skitsvårt att köra i stereo när man är van med 5.1 surround. Brukar bli "tvingad" till att använda vanliga hörlurar när man spelar sent då sambon blir lite trött på kriget som huserar i vardagsrummet. Man får lixom ingen närvaro i spelet och man vet inte alls varifrån man blir beskjuten.
Redigerat av Bergan, 14 August 2008 - 13:56.
Postad 14 August 2008 - 14:01
passan1
-
passan1
-
Beroende
-
-
1019 inlägg
vikken lång ###### tråd det här va, orka läsa allt!
skriv inte så jäkla mycket.
svara på det här istället. Jag får kramp i vänstra armen handen, för jag hatar o köra med
tangenterna o musen.
Kan man spela detta med bara en vanlig Handkontroll ?
Alltså på pc!
Redigerat av passan1, 14 August 2008 - 14:03.
Postad 14 August 2008 - 14:05
Onkel_Morra
-
Onkel_Morra
-
Användare
-
-
213 inlägg
vikken lång ###### tråd det här va, orka läsa allt! skriv inte så jäkla mycket. svara på det här istället. Jag får kramp i vänstra armen handen, för jag hatar o köra med tangenterna o musen. Kan man spela detta med bara en vanlig Handkontroll ? Alltså på pc!
Har ingen aning, men detta är Xbox 360 tråden. Spela spelet på 360 istället, så kan du vara säker på att det fungerar med en handkontroll.
Redigerat av Onkel_Morra, 14 August 2008 - 14:08.
Postad 14 August 2008 - 14:08
passan1
-
passan1
-
Beroende
-
-
1019 inlägg
[oj länken kom inte med ju testar en gång till.
Redigerat av passan1, 14 August 2008 - 14:09.
Postad 14 August 2008 - 15:29
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Amen bananjoe, vad har du nu gjort  . Köpa igen, ja vad gör man inte för codden kanske....... Får väl se om man lirar någon dag, jag har varit märkligt avigt inställd till spelande hela sommaren. Hoppas lusten kommer tillbaka med det dåliga vädret  .
Postad 14 August 2008 - 16:14
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Det är skitsvårt att köra i stereo när man är van med 5.1 surround. Brukar bli "tvingad" till att använda vanliga hörlurar när man spelar sent då sambon blir lite trött på kriget som huserar i vardagsrummet. Man får lixom ingen närvaro i spelet och man vet inte alls varifrån man blir beskjuten.
Jag har aldrig prövat med stereo, utan bara 5.1 men jag fattar att det är ett visst övertag mot "stereo-spelarna". Däremot är first-person-shooter otroligt konstigt mixade, jag tänker på att man ofta hör sina egna steg i surround-kanalerna.
Postad 14 August 2008 - 20:38
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Håller på att bjuda på ebay å tradera för att göra ett klipp på Cod 4. Men nu finns ju Game of the year edition också, och vad jag fattat det som så får man där med 4 multiplayerbanor som inte ingår i "regular" edition. De kostar 800points att ladda ner vilket väl är typ 90 spänn. Och har man tänkt köra endel multiplayer så vill man väl gärna ha dessa banor va, så jag vill mest kolla med er experter...det är lika bra att försöka få tag på ett game of the year spel direkt va, jag har fett med is i magen
Postad 15 August 2008 - 07:54
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Jag anser att man bör ha de nya banorna. För:
Om man spelar och en ny bana kommer och du inte har den så blir du kickad när matchen börjar.
Sen är det upp till dig vilket du väljer.
Postad 15 August 2008 - 08:00
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Ja det är stor skillnad med surround och utan. Med mitt ljud hemma vet jag exakt var motståndarna är, min gevärspipa är som nålen på en kompass som följer motståndarna. Man ser/hör ganska tydligt i spector cam vilka som har 5.1 och vilka som har 2.1. Ikväll ska jag dock hem till päronen och va hundvakt. Tar givetvis med boxen men då blir det med vanligt 2.1 ljud så hugg mig inte i ryggen tack
Postad 15 August 2008 - 08:32
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Jag anser att man bör ha de nya banorna. För: Om man spelar och en ny bana kommer och du inte har den så blir du kickad när matchen börjar.
Sen är det upp till dig vilket du väljer.
Är det inte så att om en inte har alla banor så sorteras dessa banor bort innan matchen ens börjar?
Postad 15 August 2008 - 10:14
nybörjar micke
-
nybörjar micke
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Är det inte så att om en inte har alla banor så sorteras dessa banor bort innan matchen ens börjar?
Så måste det fungera. Jag har aldrig blivit "kickad" innan jag köpte de nya banorna.
Postad 15 August 2008 - 10:30
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Tror det kan fungera på 2 olika sätt men inte säker. Säg att det är Hardcore dvs 6 spelare i varje lag.
Bjuder man in någon till ett party med sex spelare så kommer denna inte bli kickad om den inte har banorna. Istället står det med röd text under namnlistan nåt i stil med att "Nybörjarmicke dont have Variety Pack" och de nya banorna kommer inte att vara med.
Försöker du dock joina eller blir inbjuden till en matchlobby alltså där båda lagen är samlade (12 spelare) så kommer du bli kickad när de nya banorna slumpas fram.
Tror det är såhär men vet inte säkert, men det vore ju konstigt om 1 spelare tillåts sabba för de andra 11 bara för att denne inte har de nya banorna. I partyinvite har man ju dock ett eget val att inte bjuda folk som inte har Variety Pack.
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 15 August 2008 - 10:35.
Postad 15 August 2008 - 12:33
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Det haze_ säger låter mycket rimligt.
Jag tror på det.
Men endå, de 80kr kan man faktiskt lägga ut för att skona sina medspelare.
För övrigt så kan jag nog inte tröttna på COD, lite irriterande. Min sambo ser nog helst att jag hade tröttnat för en vecka sedan lr månad. Hon är så less på att höra detta krig.
Postad 15 August 2008 - 13:08
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Kan heller inte tröttna, kan nog med handen på hjärtat säga att jag är beroende... Farmors hus känns som ett andra hem för mig och jag spelar tom Cod 4 när jag inte har lust. När jag var på Cypern för ett par veckor sen längtade jag hem till och spela COd4 sista dagen. Nu är jag ju singel och kan spendera min fritid hur jag vill men polarna börjar klaga när man kommer glidande till festen kl 22 istället för kl 18 som planerat...
Kan dock inte förstå att jag bara lirat 17 dygn, tycker inte jag gör nånting annat än och spelar. Sen ser man på kompislistan folk med familj och ungar som är uppe över 30 dygn.
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 15 August 2008 - 13:10.
Postad 15 August 2008 - 13:14
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Ett sådant beroende kan aldrig vara skadligt, bara det inte inkräktar på andra viktiga saker som typ porr och rökheroin.
Redigerat av Bizhop, 15 August 2008 - 13:16.
Postad 15 August 2008 - 13:16
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Eh...jag kanske gör bäst i att inte köpa spelet ändå. För min egen hälsas skull, jobbet och kompisarna
Postad 15 August 2008 - 18:15
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Klart du ska köpa det.
Men en liten varning bör utlysas.
Jag har verkligen försummat mina vänner den senaste tiden. Men vad ska man göra när det enda man vill är att kriga
Är det bara jag eller har ni också drömd COD4?
Postad 15 August 2008 - 19:17
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Är det bara jag eller har ni också drömd COD4?
Sign me up! Har även drömt Mass Effect, Civilization 4 och Guitar Hero. Kanske blir så om man spelar 16 timmar om dygnet och sover de 8 återstående?  Har förresten även drömt Spindelharpan(PC) när det var det enda jag satt o spelade på nätterna på jobbet. DET var jobbigt.
Redigerat av bananplanta, 15 August 2008 - 19:18.
Postad 15 August 2008 - 20:45
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Mocus: Har faktiskt hänt... till och med folk jag spelat med har figurerat i mia drömmar
Det västa var när jag drömde att jag hade tryckt på prestige och blev av med allting... riktigt läskigt, var nästan tvungen och logga in och kolla när jag vaknat för och se om det verkligen var en dröm.
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 15 August 2008 - 20:46.
Postad 16 August 2008 - 00:15
Unregistered03a0e558
-
Unregistered03a0e558
-
Forumräv
-
-
662 inlägg
Xbox 360 premium, med battlefield bad company och sen verkar Call of Duty 4 så grymt så det måste beställas också. Spelat PC versionen, Cod 1 och lite av tvåan. Älskar verkligen dessa spel. Bir nog game of the year edition för mig med, eller hmm. Kanske väntar till den nya Cod kommer i jul.
Postad 18 August 2008 - 07:16
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
haze_ : så detaljerade har inte mina drömmar varit.
Men bra mycket grymmare än själva spelet. Kändes inte bra att drömma spelet.
Men gud, jag förstår att det måste ha varit en mardröm för dig gällande prestige. Men för mig var det den roliga biten att läsa.
jlw82: Jag tycker klart att du ska köpa detta spel. Särkilt om du gillade de tidigare så kan jag lova att detta inte är ett dugg sämre.
Enligt mig det klart bästa cod som någonsin har släppts. Du hinner spela igenom det och många timmar live innan 5an kommer.
Postad 18 August 2008 - 08:45
asbra
-
asbra
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Fan va jag slackat av, knappt hunnit sätta på 360an på semestern.
Fy skäms. Spelade lite Braid igår, och lite Tee Up för några veckor sen
Dags att stoppa in den lilla Puppyn i apparaten och kräma lite ryssar
Mest jag är rätt pussywhipped och får aldrig lira haha.
Har också drömt om cod och guitar hero. Även bioshock när jag plöjde det mycket.
Postad 18 August 2008 - 11:04
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Xbox 360 premium, med battlefield bad company och sen verkar Call of Duty 4 så grymt så det måste beställas också. Spelat PC versionen, Cod 1 och lite av tvåan. Älskar verkligen dessa spel. Bir nog game of the year edition för mig med, eller hmm. Kanske väntar till den nya Cod kommer i jul. 
Tycker du ska köpa Cod4, du hinner ju lira hela hösten innan cod5 kommer. Sen är jag tveksam om cod5 kommer bli bättre än cod4 då det är svårslaget och andra utvecklare (de som gjorde 1an och 3:an) och som i mitt tycke gjort mycket sämre spel än infinity wards som Gjort call of duty 2. Dessutom är det tillbaka till vapnen från andra värdskriget. Får hoppas det bli grymt men kan mycket väl tänka mig att folk fortsätter spela cod 4 istället. Fast det får gärna dyka upp lite nya banor eller nåt annan kul uppdatering snart...
Postad 18 August 2008 - 11:18
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Skoj (?) när man spelar för första gången på en månad, får lagg, och skjuter två magasin i ryggen på en motståndare och springer fram med kniv men han dödar mig ändå 
Men fan va skoj det är ändå! Love it!
Postad 18 August 2008 - 12:54
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Tycker du ska köpa Cod4, du hinner ju lira hela hösten innan cod5 kommer. Sen är jag tveksam om cod5 kommer bli bättre än cod4 då det är svårslaget och andra utvecklare (de som gjorde 1an och 3:an) och som i mitt tycke gjort mycket sämre spel än infinity wards som Gjort call of duty 2. Dessutom är det tillbaka till vapnen från andra värdskriget. Får hoppas det bli grymt men kan mycket väl tänka mig att folk fortsätter spela cod 4 istället. Fast det får gärna dyka upp lite nya banor eller nåt annan kul uppdatering snart...
Rättning haze: Infinity Ward gjorde Call of Duty 1 och 2, fick sedan lämna det till Treyarch och tog sedan över kronan igen med CoD4.  Tror inte Treyarch kan spöa Infinity Ward då Infinity Ward CoD helt enkelt är bättre än Treyarchs "tolkning".
Postad 18 August 2008 - 13:14
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Blir så frustrerad över att de inte släpper några fler kartor!
Postad 18 August 2008 - 18:18
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Rättning haze: Infinity Ward gjorde Call of Duty 1 och 2, fick sedan lämna det till Treyarch och tog sedan över kronan igen med CoD4.  Tror inte Treyarch kan spöa Infinity Ward då Infinity Ward CoD helt enkelt är bättre än Treyarchs "tolkning".
Ja så var det ja. Lirade medal of honor en del innan Cod och vill minnas att det var några som hoppade av teamet bakom "MOHAA" och gjorde Call of duty.
Postad 18 August 2008 - 18:24
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Har fått lånat hem spelet nu. Har spelat 6-7banor i singleplayer och har inte direkt fasnat som er andra här på forumet. Har väldigt svårt att förstå vad det roliga är med spelet. Prövade även lite multiplayer igår, var heller inget intressant i min mening. Kanske växer på en sen, vem vet. Men nu tycker jag iallafall inte att det är roligt, mest bara förvirrande o lite störigt med alla gubbar som man dödar, sen kommer där nya som ställer sig i samma fönster o liknande.
Postad 18 August 2008 - 18:43
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Tror knappast att någon här har fastnat för singelplayerdelen. Det är multiplayer som gäller om man ska fastna.
Postad 18 August 2008 - 18:51
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Jo om det var för bara singelplayerdelen så hade jag nog gett det klart godkänt. Snyggt men lite kort och sådär. Det är multiplayer som gör minst 90% av upplevelsen med Cod4, med den inbakad är det ett av de bästa spelen på konsoll någonsinn tycker jag.
du får ge dig i slang med några i tråden som kör regelbundet MP, det höjer upplevelsen avsevärt tycker jag. Att spela "själv" är ganska tråkigt enligt mig. Orkar bara köra max 1tim så, kör man med andra svenskar och småtjafsar lit blir det otroligt mycket roligare!
/Genis
Postad 19 August 2008 - 06:20
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Håller klart med. Att upplevelsen höjs med fler svenskar.
Igår var det riktigt roligt när vi var 12svenskar som spelade i samma lobby.
Till x360 köpte jag inte spelet för singelplayer utan endast för MP då jag redan hade spelat igenom det på PC.
Men jag kunde inte hålla mig. Har spelat igenom spelet på boxen också om jag nu måste vara ärlig
/m0cus
Postad 20 August 2008 - 10:19
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Fråga: Vad är poängen med G3, om man ändå har tillgång till M16 (vilket alla har). Har läst att många gillar G3, synpunkter på denna grunka?
Postad 20 August 2008 - 16:12
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Fråga: Vad är poängen med G3, om man ändå har tillgång till M16 (vilket alla har). Har läst att många gillar G3, synpunkter på denna grunka?
G3an har knappt märkbar bättre accuracy annars är väll skillnaden att den skjuter 1 skott åt gången och är tystare medans M16 skjuter 3-4 stycken åt gången och gör mer väsen av sig. Jag anser att M16 är bättre i närstrider då man springer på någon bakom ett krön och bli överraskad. Missar man första och kanske andra skottet med G3an i ett sånt läge är man förmodligen död. Med G3an måste man också trycka på skjutknappen för varje skott... vilket medför ett j+vla tryckande hela tiden vilket gör att man stressar och siktar sämre Är man pricksäker och snabb är G3an bättre men är man inte pricksäker som jag så kan den göra mer skada än nytta
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 20 August 2008 - 16:15.
Postad 20 August 2008 - 16:20
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
G3an har knappt märkbar bättre accuracy annars är väll skillnaden att den skjuter 1 skott åt gången och är tystare medans M16 skjuter 3-4 stycken åt gången och gör mer väsen av sig. Jag anser att M16 är bättre i närstrider då man springer på någon bakom ett krön och bli överraskad. Missar man första och kanske andra skottet med G3an i ett sånt läge är man förmodligen död. Med G3an måste man också trycka på skjutknappen för varje skott... vilket medför ett j+vla tryckande hela tiden vilket gör att man stressar och siktar sämre
Är man pricksäker och snabb är G3an bättre men är man inte pricksäker som jag så kan den göra mer skada än nytta 
jag anser mig vara ganska pricksäker, men jag tycker inte att G3 verkar göra mer skada än M16. Sen att den är tystare spelar väl ingen roll, om man ändå dyker upp radarn? Sen är det usel utdelning på XP på G3:ans challenges. Men den är ju skön på nåt sätt iaf...
Postad 20 August 2008 - 16:30
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
På Hardcore spelar jag nästan uteslutande med G3an - tycker den är helt överlägsen då man dels kan skjuta snabbare än t.ex M16 men den känns även mer exakt på avstånd där alla skott man skjuter kommer på samma ställe motför den spridning som bursten av M16 ger. Plocka gubbar på stora avstånd med en enda kula med G3an är inga problem, mer tillfredsställande att bara använda en kula för varje kill.
På icke hardcore så spelar jag istället med M16 om jah kör assaultvapen. (el. Ak47)
Postad 20 August 2008 - 16:35
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
jag anser mig vara ganska pricksäker, men jag tycker inte att G3 verkar göra mer skada än M16. Sen att den är tystare spelar väl ingen roll, om man ändå dyker upp radarn?
Sen är det usel utdelning på XP på G3:ans challenges. Men den är ju skön på nåt sätt iaf...
Jag kör bara med G3 på hardcore search & destroy, med silencer, UAV jammer och dead silence så är man praktiskt sätt osynlig... Grym träffsäkerhet, å grymt metallsikte. Jag med P90 på lite trängre utrymmen med samma setup. Men annars kör jag M4 med double tap på hardcore team deathmatch.
Postad 20 August 2008 - 16:43
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
Blir så frustrerad över att de inte släpper några fler kartor!
Inte bara kartor, jag vill ha några extra perks eller benifits till dem som har gulkorset, annars var den ju rätt meningslös...
Postad 21 August 2008 - 09:45
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Ja, jag ska fortsätta träla med G3:an. Siktet håller jag med om att det är bra!
Postad 22 August 2008 - 11:14
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Efter G3-diskussionen har jag nu gått tillbaka till G3an... fortfarande rätt dålig på den i närstrider men på lite avstånd är den störtsköööön! Orginalsiktet är som folk säger väldigt bra om man jämför med orginalsiktet på många andra vapen som ofta är i vägen. Jag har lurat mellan G3:an och Mp5:an med ljuddämpare... båda har sina fördelar, G3an tar mer skada och har bättre räckvidd medans Mp5an gör sig bättre i plötsliga konfrontationer och närstrider där man är i behov av att "mejja" ner motståndaren. Nuvarande setups:G3 med ljuddämpare Claymores UAV-jammer Dead silence M4 Carbine Claymores UAV-jammer Extreme Condition Nån sniper + G36c med Red dot Claymores Overkill Ironlungs M40A3 Sniper Claymores UAV-jammer Iron Lungs Barrrett Sniper Claymores UAV-jammer Iron Lungs
Postad 23 August 2008 - 11:42
ryst
-
ryst
-
Forumräv
-
-
908 inlägg
Enda poängen med att köra klart den är delmålet för att till slut få guld AK47:an
Postad 23 August 2008 - 13:18
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Eller att man helt enkelt gillar vapnet?
Tycket inte alls att M16 o G3 är "same same"
M160 har enligt mig ett sämre sikte. (järn siktet)
G3 skjuter singel skott vilket inte M16 gör.
Min favorit är G3 just för de två sakerna som jag nämnde.
Inte siktar jag på Guld AK inte.
Postad 23 August 2008 - 15:00
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Nuvarande setups:
G3 med ljuddämpare Claymores UAV-jammer Dead silence
M4 Carbine Claymores UAV-jammer Extreme Condition
Nån sniper + G36c med Red dot Claymores Overkill Ironlungs
M40A3 Sniper Claymores UAV-jammer Iron Lungs
Barrrett Sniper Claymores UAV-jammer Iron Lungs
Fina grejer! Jag beundrar er som skippar både Stopping Power och vidriga Juggernaut. Prövde lite juggernaut härom kvällen och det är verkligen en skitperk som är bra för nybörjare (det var den iaf för mig) Annars kör jag 99% Stoppingpower. Är för tillfället på lv 37, andra vändan och jag längtar mest till Desert Eagle. Den och M16 är en lysande kombo!
Postad 24 August 2008 - 10:53
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Fina grejer! Jag beundrar er som skippar både Stopping Power och vidriga Juggernaut. Prövde lite juggernaut härom kvällen och det är verkligen en skitperk som är bra för nybörjare (det var den iaf för mig) Annars kör jag 99% Stoppingpower. Är för tillfället på lv 37, andra vändan och jag längtar mest till Desert Eagle. Den och M16 är en lysande kombo!
Juggernaut använder jag aldrig då den ligger på samma som UAV-jammer som jag alltid använder!! Skulle iof aldrig använda juggernaut ändå... Ibland kan man se innan en round att det är liten chans att motståndarna kommer få UAV (S&D) och då brukar jag köra den classen med overkill. Sedan kör jag bara hardcore och då är inte stopping power nödvändigt! Kört vanligt några gånger och då måste man ju nästan ha stopping power men känns väldigt obehagligt och läskigt utan jammer, känner sig jagad
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 24 August 2008 - 10:54.
Postad 25 August 2008 - 13:23
asbra
-
asbra
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Ähh. vafan senast det kom nya banor så gillade ju ingen dem, de som är med äger ju egentligen. Nu är man ju så härdad man inte bryr sig längre.
10 reasons why Call of Duty 5 is FHM's pick for game of the year
Lads mag FHM has got what they claim to be a world exclusive hands-on with Call of Duty 5. It's so impressive that it is their pick for game of the year for the following TEN reasons - 1) It's properly violent, 2) Kiefer Sutherland is in it, 3) Flame-throwers, 4) There's vehicles in multi-player, 5) It's built around an award winning game engine, 6) You can play the campaign mode with friends, 7) It's been in development for two years, 8) Missions are open ended, 9) The enemies are mental and 10) You can practically destroy anything.
Postad 25 August 2008 - 16:04
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Ähh. vafan senast det kom nya banor så gillade ju ingen dem
Postad 25 August 2008 - 21:43
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Jag är inte inkluderad i det, jag är någon och inte "ingen"
Jag gillar två av banorna. en av dem...vad den nu heter. Den med en villa och ett berg.
Ahh ni vet vilken jag menar. Den är jag så trött på, men det beror nog mest på att jag inte är någon sniper.
Förutom den är det två banor kvar och dem gillar jag minst lika mycket som de övriga.
Men jag har svårt att tro att det kommer några mer banor till COD4
Men det är också bara -någon- som tror det
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|