Postad 11 april 2009 - 19:55
Postad 13 april 2009 - 09:22
Postad 13 april 2009 - 10:26
Postad 13 april 2009 - 11:33
Han lär ju gå 40kr minus varje gång för ingen köper filmerna, för han får betala 2-3kr för varje osåld film endå.
Jag tycker om såna som lägger ut filmer för startbud 1kr och som har en mycket skum avslutningstid när inte så många kan sitta och vakta.
Och att inte folk sitter redan första dagarna och pressar upp priset.
Postad 13 april 2009 - 18:18
Viggen har lagt ut några rariteter för den som har pengar.
Underworld
Underworld Extended Cut
Running Scared
Hooligans
Hooligans köpte jag för 80kr på tradera förut, oöppnad

Postad 14 april 2009 - 14:21
Postad 14 april 2009 - 16:21
Postad 15 april 2009 - 12:16
Och din gamla är min gamla, inte sant?Den Underwold är min gamla, den tyska Extended är en bättre utgåva.

Och ang. Taking Lives så är jag inte förvånad. Har tyckt det låtit för bra för att vara sant att bara 20 (eller hur många var det) skulle finnas kvar... Konstigt bara att de inte fortsatte läcka ut en i taget... hade ju tjänat mer på det. Kan tänka mig att köpa en till ett humant pris om någon har nåt "storpack" dock. Fortfarande en kul film att ha. Dra iväg ett PM.
Redigerat av C Upp, 15 april 2009 - 12:19.
Postad 15 april 2009 - 12:43
Och din gamla är min gamla, inte sant?
hehe japp!!
Ta kontakt med Mljoner ang taking lives
Postad 16 april 2009 - 20:03
Ser att inet har fått in A Clockwork Orange och den har saknats i min samling hittills. Undrar dock om de skrivit fel i beskrivningen för det står att det är 1 disc. Så vitt jag vet finns det bara en utgåva av filmen och den är på 2 discar... eller?
Det är bluray-utgåvan som är 1 disc, HD DVD är 2 discar (en för filmen och en för extramaterialet).
Postad 17 april 2009 - 19:49
Träffade på en gubbe idag som säljer filmer.
Han berättade att han har massor med hd dvd filmer på något lager.
Så tänkte höra med han imorgon eller söndag om han möjligtvis skulle kunna kolla vilka filmer det kan vara, och om han är sugen på att sälja av ett gäng för en billig peng.
Dom ska nämligen annars köras till kina med andra dvd och cd skivor för att förstöras.
Om de kan finnas något intresse för svensk släppta hd filmer?
Vet som sagt inte än OM de går eller vilka filmer de rör sig om.
Postad 17 april 2009 - 20:49

Nyfiken på vad det är för titlar!!
Postad 18 april 2009 - 10:54
Postad 18 april 2009 - 11:14
Såg även nu att iNet har lite nya titlar och sänkt priset på några också!
Meet the parents va den enda nya titeln ja kunde hitta, de borde sänka vissa titlar en del som de höjde innan halva frakten kampanjen. Blue Planet va sänkt till 6.99 den får man plocka upp annars har man det mesta nu som man vill ha och se därifrån, nu väntar man bara på att de får in PS i love you.
Postad 18 april 2009 - 20:12
Jag är på!Nu är detta inte säkert än men återkommer med mer info.
Så tänkte höra med han imorgon eller söndag om han möjligtvis skulle kunna kolla vilka filmer det kan vara, och om han är sugen på att sälja av ett gäng för en billig peng.
Dom ska nämligen annars köras till kina med andra dvd och cd skivor för att förstöras.
Postad 19 april 2009 - 11:46
Nu är detta inte säkert än men återkommer med mer info.
Intressant att se vad han har för nåt

Postad 19 april 2009 - 13:21
Nu är detta inte säkert än men återkommer med mer info.
Även jag är intresserad!
Postad 19 april 2009 - 14:20

Postad 19 april 2009 - 14:25
Sen visar det sig att han har Miami vice, The reaping och fast and the furious
![]()
Haha. Jag behöver Miami Vice!

Har du sett Band of Brothers än Henke?
Redigerat av Kalekulan, 19 april 2009 - 14:27.
Postad 19 april 2009 - 14:33
Saxat från Cochiseguy
Well, as I responded in the AVS thread, the HD DVD release of BoB was almost certainly licensed only for distribution & sale in Japan, but I do think it's ridiculous / insane for HBO/Warner to use this to go after private sellers offering their 2nd hand copies to private collectors on eBay. If one took it to court I'm not sure HBO would win, but who wants to go to all that effort? And likewise, eBay is not going to side with a few eBay members against a large, multi-national corporation, so they just comply with HBO's "copyright violation" notices and don't ask any questions. HBO only started doing this after the blu-ray release of BoB in the US; I guess they think they're protecting sales of their blu-ray, but I think it's pretty shitty - even piracy paranoid Fox hasn't tried to block sales of Fantastic Four & others in the US.
Postad 19 april 2009 - 14:49
Men då tycker jag Henke att du köper den grymma Blu-ray-utgåvan istället!

Postad 19 april 2009 - 16:23
Sen visar det sig att han har Miami vice, The reaping och fast and the furious
![]()
The Reaping har jag inte...

Nix, läste nåt på HDD forum också som bekymrar inför att få tag i den på Ebay framöver, där HBO inte vill ha 2.a hands sales av BoB på HD DVD på Ebay faen va löjligt är ju max 1 eller 2 auktioner och de gråter för missade BD sales
Haha vilka losers! Kommer aldrig att köpa BoB på Bluray bara för det!

Finns inget girigare företag än HBO med sina överpriser.
Postad 19 april 2009 - 19:16
Så de blir spännande och se vad han kan ha hittat för skoj på sina lager.
Han är för övrigt en filmdistrubitör.
Postad 19 april 2009 - 19:51
Pratade med han idag, och ska höra av mig imorgon eller tisdag eftermiddag så skulle han kolla lite vad som fanns allsfall.
Så de blir spännande och se vad han kan ha hittat för skoj på sina lager.
Han är för övrigt en filmdistrubitör.
Han kanske sitter och trycker på ett gäng sånna här som han kan sälja för en billig peng

Postad 20 april 2009 - 19:54
Får nu se hur länge man får käka ris så att man har råd med lord of war

Postad 21 april 2009 - 13:12

46kr

57kr

59kr

59kr

59kr
Redigerat av -Palle-, 21 april 2009 - 13:24.
Postad 21 april 2009 - 18:28
Han hade kollat igenom sina lager och allt var borta.
Trist, men bara hoppas att man hittar nån mer sån som kanske har några på lager.
Så är de marknad i stan så passa på att fråga dom som säljer filmer om dom har några eller om dom kanske har hemma på lager.
Postad 21 april 2009 - 19:49
Ha de gött. M
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar