* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta ämne
Postad 21 augusti 2008 - 15:53
puppyzack
-
puppyzack
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jodå, jag loggade bara in på Windows Live som låg förinstallerat i programs och svarade på någon enstaka fråga, och sedan har jag ett fint kuvert som det faktiskt till och med står Hotmail på under mail-fliken i touchflo. Hela strukturen med kataloger som jag har på hotmail lades in på telefonen - så det är precis som att köra via windows mail, eller en webclient - bara lite mindre skärm dock 
Tack så hemskt mycket amuzic =)) då har ja inget att ora mig för =) och wizeguy...grattis! =P =) inte varje dag man vinner en diamond =P //Zack
Postad 21 augusti 2008 - 16:04
Big_Fred
-
Big_Fred
-
Rookie
-
8 inlägg
Tjo jäkla flöjt ...Vinner aldrig annars ,å började ge upp hopp om internet tävlingar över huvud taget . Så går man å vinner en Diamant via Telenor.se´s tävling !

Bara att gratulera!
Postad 21 augusti 2008 - 16:08
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Efter att ha sett hur det nya batteriet samt lucka ser ut tänker jag absolut inte skaffa det.
Det största batteriet (som inte är från HTC) är dubbelt så stort som det medföljande orginalet, men inte 1340mAh. Telefonen blir cirka 3mm tjockare enligt uppgifter som jag läst på xda. Om det stämmer får jag väl se när jag får batteriet. Även om telefonen blir lite tjockare än väntat, så är ett starkare batteri viktigt för mig.
Redigerat av crest, 21 augusti 2008 - 16:17.
Postad 21 augusti 2008 - 17:32
Richardtenggren
-
Richardtenggren
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hej, jag undrar hur man aktiverar fartkameror i tomtom7, har lagt in speedec filerna i kartmappen, men sen förstår jag inte:(
Problem 2 är hur jag får igång gprs med halebop, får bara 3g att fungera, så kan inte använda 118adressboken, någon som vet?
Postad 21 augusti 2008 - 17:36
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2 585 inlägg
Vart hittar man gratis och billiga program till denna tel ..
Postad 21 augusti 2008 - 17:44
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Vart hittar man gratis och billiga program till denna tel .. Handango har program som du kan köpa. PocketPcFreeware och FreewarePocketPC listar gratis program. Sedan finns det en uppsjö av andra sidor som erbjuder gratis saker till Diamond: DivX Player Mobile (från DivX.com) som ett exempel.
Redigerat av crest, 21 augusti 2008 - 17:49.
Postad 21 augusti 2008 - 17:51
trifix
-
trifix
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Var nere på stan idag och kände på den, shit vad tunn och liten den är med alla dessa funktioner...
Postad 21 augusti 2008 - 17:52
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Det största batteriet (som inte är från HTC) är dubbelt så stort som det medföljande orginalet, men inte 1340mAh. Telefonen blir cirka 3mm tjockare enligt uppgifter som jag läst på xda. Om det stämmer får jag väl se när jag får batteriet. Även om telefonen blir lite tjockare än väntat, så är ett starkare batteri viktigt för mig.
1800mAh batteriet är ju så stor att den dödar din GPS, eller bättre sagt inte ger den tillräckligt med space för att fungera  Och extremt ful. Så jag gör som dom flesta och väntar tills Oktober då sverige får in sina första HTC Original 1340mAh modeller. Dustin. ps. Dom i USA får den som standard plus den tunna när dom köper sina mobiler, fuskigt tycker jag... .ds
Redigerat av Gucci, 21 augusti 2008 - 17:57.
Postad 21 augusti 2008 - 17:59
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2 585 inlägg
Handango har program som du kan köpa.
PocketPcFreeware och FreewarePocketPC listar gratis program.
Sedan finns det en uppsjö av andra sidor som erbjuder gratis saker till Diamond: DivX Player Mobile (från DivX.com) som ett exempel.
Tackar skall kika lite på dessa sidor ..
Postad 21 augusti 2008 - 17:59
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Så jag gör som dom flesta och väntar tills Oktober då sverige får in sina första HTC Original 1340mAh modeller. Dustin.
Yup! Det var det jag menade... väntar också på min från Dustin.
Redigerat av crest, 21 augusti 2008 - 18:00.
Postad 21 augusti 2008 - 18:09
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Yup! Det var det jag menade... väntar också på min från Dustin.
Sweet  Hoppas inte den blir jätte tjock bara, för typ 3mm eller MAX 5mm går bra, men mer än det och jag blir ledsen  Ungefär lika ledsen som jag är för att jag inte fick min PS3:a igår
Postad 21 augusti 2008 - 18:10
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
Det där är väl ändå 1800 mAh? 1340 mAh ser ut som det vanliga bara det att det är lite tjockare, alltså inte en tjock klump som det är på 1800 mAh.
Ang. smileys: Jag har lyckats få fram en smileylista två gånger i min telefon när jag skrivit sms, men jag har inte en aning om hur jag kommit dit, vet ni?
Tackar! // Anders
menar du riktiga smileys, eller bara tecknen ? om det är det senare så har jag telefonen på "telefonknappsats" läge, klickar på 123 Sym --> sen "sida" 12 & 13 har tecknena för smileys
Postad 21 augusti 2008 - 18:58
yuion
-
yuion
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Okej, sorry, mitt fel. Känns ganska bra faktiskt..lite pjuu känsla. Är det inte mer än 3mm så tänker jag absolut köpa det lite större batteriet när det kommer. För om det sett ut som 1800mah vore det ju kraftigt stört. Jaja spela boll, jag var ute och cyklade.
Postad 21 augusti 2008 - 19:06
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Sweet Hoppas inte den blir jätte tjock bara, för typ 3mm eller MAX 5mm går bra, men mer än det och jag blir ledsen 
Ungefär lika ledsen som jag är för att jag inte fick min PS3:a igår 
I know the feeling. Fick vänta 2 veckor extra för min PS3:a, samma när jag beställde min diamant :/
Postad 21 augusti 2008 - 19:29
Richardtenggren
-
Richardtenggren
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Är det absolut ingen som vet vart man aktiverar fartkamerorna i tomtom? Jag har läst alla sidor en gång, men jag letar inte igenom allt igen liksom:( varför inte göra som på sweclockers att allt intressant läggs i första inlägget?  Fast lite sent att tänka på det nu ifs, Någon som har koll hur man får gprs med halebop att fungera också?
Redigerat av Richardtenggren, 21 augusti 2008 - 19:30.
Postad 21 augusti 2008 - 19:31
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Är det absolut ingen som vet vart man aktiverar fartkamerorna i tomtom? Jag har läst alla sidor en gång, men jag letar inte igenom allt igen liksom:( varför inte göra som på sweclockers att allt intressant läggs i första inlägget? Fast lite sent att tänka på det nu ifs, Någon som har koll hur man får gprs med halebop att fungera också?
Vad jag minns så stod det att man skulle lägga dom i samma mapp som man har kartorna i?
Postad 21 augusti 2008 - 19:44
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
Vad jag minns så stod det att man skulle lägga dom i samma mapp som man har kartorna i?
japp, hört det oxå, inte testat det själv dock
Postad 21 augusti 2008 - 19:47
Richardtenggren
-
Richardtenggren
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
japp, hört det oxå, inte testat det själv dock
Det har jag gjort, men du ska ju aktivera dem sedan också antar jag?
Postad 21 augusti 2008 - 20:10
zentz
-
zentz
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Ska iväg och köpa en imorgon... ett litet frågetecken är minnet bara, hur upplever ni minnets storlek? Räcker 4gig långt på den här typen av telefon?
Postad 21 augusti 2008 - 20:18
ptp
-
ptp
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Är det absolut ingen som vet vart man aktiverar fartkamerorna i tomtom? Jag har läst alla sidor en gång, men jag letar inte igenom allt igen liksom:( varför inte göra som på sweclockers att allt intressant läggs i första inlägget? Fast lite sent att tänka på det nu ifs, Någon som har koll hur man får gprs med halebop att fungera också?
Du ska väl aktivera dem i TomTom i så fall. Under POI's. Det fanns väl ett inlägg några sidor bakåt som förklarade allt till punkt och pricka.
Postad 21 augusti 2008 - 20:30
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
googlade fram detta
"Du hämtar kamerafilen t ex från länken nedan och lägger in i den mapp på din navigator som innehåller kartorna (Scandinavia, Europe eller något liknande).
Därefter går du in i Huvudmenyn, Ändra inställningar, bläddrar fram till Hantera IP.
Välj Larma om nära IP. Klicka på den hastighet du vill bli varnad för (du hittar den om du bläddrar lite), ställ in avståndet, välj signal, INGEN bock i rutan på nästa sida Larma endast om IP ligger längs rutten.
Avsluta med Klar och gör om proceduren för nästa hastighet."
Postad 21 augusti 2008 - 20:46
Richardtenggren
-
Richardtenggren
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
googlade fram detta
"Du hämtar kamerafilen t ex från länken nedan och lägger in i den mapp på din navigator som innehåller kartorna (Scandinavia, Europe eller något liknande).
Därefter går du in i Huvudmenyn, Ändra inställningar, bläddrar fram till Hantera IP.
Välj Larma om nära IP. Klicka på den hastighet du vill bli varnad för (du hittar den om du bläddrar lite), ställ in avståndet, välj signal, INGEN bock i rutan på nästa sida Larma endast om IP ligger längs rutten.
Avsluta med Klar och gör om proceduren för nästa hastighet."
Jag hittade det, finns på sidan 71:) Okej varför ingen bock där? Annars larmar väl den för kameror som tar motgående trafik? så är det på miomap 3 jag har på pappas gps:)
Postad 21 augusti 2008 - 21:27
Unregistered0880493d
-
Unregistered0880493d
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Citera(ZlirrE @ Aug 20 2008, 15:56 ) * Nån som vet hur man avaktiverar de röda och gröna knapparna på skärmen när det ringer? För mej räcker det med dom två fasta lur-knapparna. Kommer bara åt dom andra på touchen av misstag.
Kolla denna tråd, inte säker på om dom löst det än: http://forum.xda-dev...ad.php?t=414731
Tack för länken! Den var mkt läsvärd, men deras lösning verkar lite ostabil. Många skriver att telefonen hänger sig efter samtal och behöver en soft reset. Skulle vilja ha ett alternativ där man kan välja om man vill ha den röda och gröna knappen på displayen. Är kanske lite kräsen, men de vore ju kalas...
Postad 21 augusti 2008 - 22:42
Peter B
-
Peter B
-
Lärjunge
-
-
283 inlägg
Den här frågan har varit uppe förut men någon kan kanske vara bussig och svara var kan man hitta sen senaste svenska romen?
Postad 21 augusti 2008 - 22:42
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Den här frågan har varit uppe förut men någon kan kanske vara bussig och svara var kan man hitta sen senaste svenska romen?
på htc's hemsida?
Postad 21 augusti 2008 - 22:47
Peter B
-
Peter B
-
Lärjunge
-
-
283 inlägg
Jag hittar ingen svensk rom där
Postad 21 augusti 2008 - 22:54
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
Jag hittar ingen svensk rom där
eh va? exakt hur går du tillväga när du letar efter ROM:en ?
Redigerat av br3nt, 21 augusti 2008 - 22:54.
Postad 21 augusti 2008 - 23:08
Peter B
-
Peter B
-
Lärjunge
-
-
283 inlägg
ag går in här http://www.htc.com/w...p...t=2&dl_id=2 och ser inget om svensk variant, kanske jag måste trycka in serienummer?
Postad 21 augusti 2008 - 23:19
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
ag går in här http://www.htc.com/w...p...t=2&dl_id=2 och ser inget om svensk variant, kanske jag måste trycka in serienummer?
Ja, det låter väl rimligt, eftersom det är så man gör för att ladda ner rommen?  Hela poängen med att ange serienummer är ju att du ska få rätt ROM...
Postad 22 augusti 2008 - 05:33
McLintoc
-
McLintoc
-
Amatör
-
-
57 inlägg
GPS-ljud!
Alla som tycker att det är lågt ljud på TomTom GPS:en prova med att höja ljudet (tror den är på 50% från början!)
När du är inne i "ruttmenyn" klicka där det i början står "Väntar på en giltig GPS-signal..." och sedan är det bara välja volym. Efter att jag ändrade är min volym pinsamt hög (gick på stan med GPS:en och hade mr. T som röst, YEAH!)
/McLintoc
Postad 22 augusti 2008 - 07:01
tomras
-
tomras
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
GPS-ljud!
Alla som tycker att det är lågt ljud på TomTom GPS:en prova med att höja ljudet (tror den är på 50% från början!)
När du är inne i "ruttmenyn" klicka där det i början står "Väntar på en giltig GPS-signal..." och sedan är det bara välja volym. Efter att jag ändrade är min volym pinsamt hög (gick på stan med GPS:en och hade mr. T som röst, YEAH!)
/McLintoc
Mr T? var hittade du den rösten? jag har Astrid hon låter som hon inte har speciellt kul på jobbet
Postad 22 augusti 2008 - 07:55
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
/me wanna Mr T!
Postad 22 augusti 2008 - 08:45
Djingis Khan
-
Djingis Khan
-
Användare
-
-
150 inlägg
Tips på någon bra mediaspelare?
Windows media player laggar så..
Postad 22 augusti 2008 - 08:58
AnteBante
-
AnteBante
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jag tänkte uppdatera min tre-låsta telefon lite senare idag, har ett par frågor först som jag funderade på bara.
1. Om man "flashar" telefonen(ny spl + rom) funkar fortfarande 3:s tjänster som vanligt då? Alltså jag har fri surf för 90 kr idag( 0,384 Mb/s) kommer det funka som vanligt efter? Lite nervös så att inte telefonen får för sig att börja surfa med snabbare hastighet efter vilket skulle kunna innebära att man får en tokhög räkning sen.
2. Vad gör andra filen bland Gucci's filer? Den första fixar HARdspl:n, men vad gör filen DiamonCustomRUU.exe egentligen? Det räcker väl med att lägga in hardspl:en för att kunna uppdatera till en annan ROM?
3. Jag minns det fanns ett backup-program på skivan som medföljde, finns det programmet på nätet nånstans? Kan kanske vara en god ide att göra en backup innan man börjar ändra. Jag råkade sätta mig på min skiva så den gick av =)
Postad 22 augusti 2008 - 09:17
slimelectric
-
slimelectric
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag tänkte uppdatera min tre-låsta telefon lite senare idag, har ett par frågor först som jag funderade på bara.
1. Om man "flashar" telefonen(ny spl + rom) funkar fortfarande 3:s tjänster som vanligt då? Alltså jag har fri surf för 90 kr idag( 0,384 Mb/s) kommer det funka som vanligt efter? Lite nervös så att inte telefonen får för sig att börja surfa med snabbare hastighet efter vilket skulle kunna innebära att man får en tokhög räkning sen.
2. Vad gör andra filen bland Gucci's filer? Den första fixar HARdspl:n, men vad gör filen DiamonCustomRUU.exe egentligen? Det räcker väl med att lägga in hardspl:en för att kunna uppdatera till en annan ROM?
3. Jag minns det fanns ett backup-program på skivan som medföljde, finns det programmet på nätet nånstans? Kan kanske vara en god ide att göra en backup innan man börjar ändra. Jag råkade sätta mig på min skiva så den gick av =)
Detta svarar inte på dina frågor alls men.. Jag pratade med kundtjänst igår om någonting helt annat, då sa de helt appropå ingenting att de hade en 3-rom på väg ut vilken dag som helst (för en vecka sedan meddelade teknikerna att den skulle komma om en vecka, vilket är nu) så jag tänker nog vänta på den. En annan sak, du har 3 som operatör idag? Jag köpte min i veckan, verkar vara ett annat erbjudande än vad du fått. Jag betalar 399kr/mån som jag får ringa/sms:a/mms:a för och utöver det har jag obegränsat med internet 7.2mb. Ett extremt bra erbjudande om du frågar mig! /S
Postad 22 augusti 2008 - 09:26
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
En fråga.
Har ni upplevt riktigt kass ljudkvalitet när ni lyssnar på musik med blåtandsheadset?
Det skrapar nått otroligt mycke.
Jag kör med ett SE HBH-DS980.
Uppdatering av Touchen eller byta headset?
Kör med den första romen och väntar på att Tre ska få tummen ur...
Nån som har haft samma upplevelse?
Postad 22 augusti 2008 - 09:54
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
1. Ja, dom fungerar precis som vanligt. Jag har själv en 3-telefon och hade mobilsurf 1½ vecka innan jag lessnade och skaffade Turbo 3G. 2. Det är med den filen du uppdaterar ROM:en på din telefon. HardSPL gör att flashningen blir till 99% säker så du slipper risken att bricka telefonen. 3. Det finns ett program att ladda ner på HTCs hemsida vilket antagligen är samma som på skivan (har inte kollat skivan själv) Annars rekommenderas PPCPimBackup. Detta svarar inte på dina frågor alls men.. Jag pratade med kundtjänst igår om någonting helt annat, då sa de helt appropå ingenting att de hade en 3-rom på väg ut vilken dag som helst (för en vecka sedan meddelade teknikerna att den skulle komma om en vecka, vilket är nu) så jag tänker nog vänta på den.
En annan sak, du har 3 som operatör idag? Jag köpte min i veckan, verkar vara ett annat erbjudande än vad du fått. Jag betalar 399kr/mån som jag får ringa/sms:a/mms:a för och utöver det har jag obegränsat med internet 7.2mb. Ett extremt bra erbjudande om du frågar mig!
/S
Ingår Turbo3G i det där priset? Låter konstigt, låter mer som om du har 3-Bomben 399:-/månaden + Turbo3G á 199:-/månaden.
Postad 22 augusti 2008 - 09:57
liddan
-
liddan
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Tjena. Vill du inte gå via HTCs hemsidan kan du ta ner filen här: http://rapidshare.co...5_Ship.exe.html// Liddan
Postad 22 augusti 2008 - 09:57
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Tips på någon bra mediaspelare? Windows media player laggar så..
CorePlayer
Postad 22 augusti 2008 - 10:00
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlägg
En fråga.
Har ni upplevt riktigt kass ljudkvalitet när ni lyssnar på musik med blåtandsheadset? Det skrapar nått otroligt mycke. Jag kör med ett SE HBH-DS980. Uppdatering av Touchen eller byta headset? Kör med den första romen och väntar på att Tre ska få tummen ur...
Har ett likadant headset men har inte testat det ännu eftersom det är trasigt (gått sönder två ggr, varsin hörsnäcka har lagt av. någon som upplevt samma problem?) så ska skicka in det på lagning först. Kan inte svara riktigt på din fråga mer än att jag kan erinra mig om att ljudinställningarna per default ska vara riktigt taffliga och har för mig att det skrivits något om det i denna tråd tidigare med hänvisning till xdas' forum. Testa sök i tråden!
Postad 22 augusti 2008 - 10:27
Djingis Khan
-
Djingis Khan
-
Användare
-
-
150 inlägg
Tips på någon bra mediaspelare? Windows media player laggar så..
Kostar ju pengar....
Postad 22 augusti 2008 - 10:55
AnteBante
-
AnteBante
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Detta svarar inte på dina frågor alls men.. Jag pratade med kundtjänst igår om någonting helt annat, då sa de helt appropå ingenting att de hade en 3-rom på väg ut vilken dag som helst (för en vecka sedan meddelade teknikerna att den skulle komma om en vecka, vilket är nu) så jag tänker nog vänta på den.
En annan sak, du har 3 som operatör idag? Jag köpte min i veckan, verkar vara ett annat erbjudande än vad du fått. Jag betalar 399kr/mån som jag får ringa/sms:a/mms:a för och utöver det har jag obegränsat med internet 7.2mb. Ett extremt bra erbjudande om du frågar mig!
/S
Jag ha svårt att tro att du får ringa för 399kr/månad och fri surf i 7,2 mb. Däremot tror jag att 199 kr ur dina 399kr/månad går till att betala fri surf med 7,2 mb/s, med andra ord får du ringa för 200kr/månad. Jag har samma deal, fast jag kör med 299 kr/månad och 0,384mb/s. Tyckte det var onödigt med att köra på turbovarianten nu eftersom det är så dålig teckning på det om man inte bor i sthlm. Effekten blir ofta att man surfar i 0,384 mb/s ändå och betalar för turbo3G.
Redigerat av AnteBante, 22 augusti 2008 - 10:56.
Postad 22 augusti 2008 - 11:13
slimelectric
-
slimelectric
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag ha svårt att tro att du får ringa för 399kr/månad och fri surf i 7,2 mb. Däremot tror jag att 199 kr ur dina 399kr/månad går till att betala fri surf med 7,2 mb/s, med andra ord får du ringa för 200kr/månad. Jag har samma deal, fast jag kör med 299 kr/månad och 0,384mb/s. Tyckte det var onödigt med att köra på turbovarianten nu eftersom det är så dålig teckning på det om man inte bor i sthlm. Effekten blir ofta att man surfar i 0,384 mb/s ändå och betalar för turbo3G.
Hmm, de har en kampanj som startade i tisdags. "Köp HTC Touch Diamond med 3Bomben 399 eller 499 och du får surfa obegränsat i mobilen i upp till 7.2 Mbit/s, utan extra kostnad." När jag beställde den i butiken så kryssade de bort att min internettrafik skulle bli fakturerad i deras system. När jag går in på min 3-sida kan jag se hur mkt pengar jag har kvar att spendera och det är inte dragit någonting för internettrafiken. Om det skulle vara som du tror så är det inte hela världen, men jag hoppas jag har rätt här! /S
Postad 22 augusti 2008 - 11:19
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
Användare
-
-
104 inlägg
/me wanna Mr T! 
Finns att "köpa" eller att köpa.. =?) piratebayAng. smileys så menade jag inte dom du hänvisade till, dom har jag sett.. Jag fick alltså fram riktiga gula smileys. Har inte en aning om hur det gick till tyvärr. // Anders
Postad 22 augusti 2008 - 11:21
Texan
-
Texan
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Någon mer än jag som har problem när man syncar två PC med active sync?
Jag får ett felmeddelande: Supportkod:86000107 på en av datorerna efter synkning. Tar jag bort bocken att synka kontakter på datorn med felmeddelandet så fungerar synkningen utan felmeddelande. Men det som är väldigt konstigt är att om jag efter en lyckad synkning återigen bockar i att jag vill synka kontakter så fungerar allt som det skall utan felmeddelande. Om jag nu synkar med den andra PC:n så får jag felmeddelandet här istället och kör jag proceduren ovan igen på denna PC så synkar jag utan felmeddelande.
Efter lite googlande så verkar detta synkprolem ligga i WM6.1 och inte i WM6.
Postad 22 augusti 2008 - 11:24
ZYKLON CL
-
ZYKLON CL
-
Amatör
-
-
92 inlägg
En fråga.
Har ni upplevt riktigt kass ljudkvalitet när ni lyssnar på musik med blåtandsheadset? Det skrapar nått otroligt mycke. Jag kör med ett SE HBH-DS980. Uppdatering av Touchen eller byta headset? Kör med den första romen och väntar på att Tre ska få tummen ur...
tycker oxo det låter lite halvkass.har ett hbh-ds970 samt ett jabra bt3030 (dogtag) låter lika kass i båda.uppdateringen gjorde ingen större skillnad
Postad 22 augusti 2008 - 11:57
Unregisteredca490738
-
Unregisteredca490738
-
Användare
-
-
155 inlägg
tycker oxo det låter lite halvkass.har ett hbh-ds970 samt ett jabra bt3030 (dogtag) låter lika kass i båda.uppdateringen gjorde ingen större skillnad
Jag har installerat ett program på min diamond som heter Diamond Tweak. Där kan man göra oilka inställningar för Bluetooth bla SampleRate (Increase the Quality when using Bluetooth) som verkar vara ganska lågt default. Jag har tyvärr inget bluetooth headset så jag kan inte testa! Nån som vill prova?
Postad 22 augusti 2008 - 12:04
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
Jag har installerat ett program på min diamond som heter Diamond Tweak. Där kan man göra oilka inställningar för Bluetooth bla SampleRate (Increase the Quality when using Bluetooth) som verkar vara ganska lågt default. Jag har tyvärr inget bluetooth headset så jag kan inte testa! Nån som vill prova?
Jag testar! Länka!
Postad 22 augusti 2008 - 12:08
McLintoc
-
McLintoc
-
Amatör
-
-
57 inlägg
/me wanna Mr T! 
Skicka ditt mail i ett PM till mig...
Postad 22 augusti 2008 - 12:31
Unregisteredca490738
-
Unregisteredca490738
-
Användare
-
-
155 inlägg
Jag testar! Länka! http://forum.xda-dev...ad.php?t=409540Återkom med resultat !
Redigerat av Unregisteredca490738, 22 augusti 2008 - 12:31.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|