Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 10 September 2009 - 15:59

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Ja den finns i pdf här men kostar 99kr även i pdf-format. Om du undrade om den finns att ladda ner "gratis" så tycker inte jag att du ska diskutera det i forumet då det inte är tillåtet.

Jag laddade ner pdf filen gratis via idg's hemsida, måste ha varit något vajsing på sidan just då ;)

Är man är en iPhone 'noob' så är tidningen ett bra köp, men om man har använt en iPhone ett tag vet man redan det mesta som står i tidningen...

Postad 10 September 2009 - 18:11

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
Anser mig hyffsad datorvan. Men itunes är ibland ett mysterium. Uppgraderat till itunes9. har enablat delat hembibliotek mellan datorerna. jag ser det delade biblioteket på båda datorern. men hur kommer jag åt det? vill flytta filmer jag har på ena itunesbiblioteket till det andra. har försökt med drag and drop men det händer ingenting. men det kanske inte är möjligt att föra över till iphonen? antagligen är det så enkelt och jag försöker bara försvåra det hela... :)

kör wintendo

Redigerat av discomega, 10 September 2009 - 18:13.

Postad 10 September 2009 - 18:41

axa56
  • axa56
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
När det gäller Switcheasy Capsule Rebel, jag betalade 197,47 kr för min inkl frakt från asien. Dessutom gick det hyffsat snabbt, tog 4-5 dagar om jag minns rätt.

Ett tips: kika på Ebay! Jag köpte min för några veckor sedan och nu är ju dollarn billigare.

:)

Postad 10 September 2009 - 20:03

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Anser mig hyffsad datorvan. Men itunes är ibland ett mysterium. Uppgraderat till itunes9. har enablat delat hembibliotek mellan datorerna. jag ser det delade biblioteket på båda datorern. men hur kommer jag åt det? vill flytta filmer jag har på ena itunesbiblioteket till det andra. har försökt med drag and drop men det händer ingenting. men det kanske inte är möjligt att föra över till iphonen? antagligen är det så enkelt och jag försöker bara försvåra det hela... :)

kör wintendo

Alltså, först loggar du in med samma itunes-konto på båda datorerna under "Home". Sedan kopierar du filerna från ena bilbioteket till det andra (precis som du skriver), sen synkar du över filmerna till iPhonen.

Postad 10 September 2009 - 20:06

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
hmm, det är det jag gör. men när jag drar filen från ena biblioteket till det andra så får jag det fina plustecknet och det ser ut som om den skall läggas till. men inget händer. suck, problemet är väl 40 cm framför tangentbordet. får försöka igen imorgon för nu tröttnade jag... :)

Postad 10 September 2009 - 20:17

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Jag har köpt ett batteripack (sista som fanns kvar i lager i Sundbyberg) som är bra att använda när batteriet i iPhone håller på ta slut när man åker långvägsbuss, tåg, sitter på krogen och leker med luren och man inte har tillgång till ett vägguttag.

Väldigt smidigt en sådan får det bli.

Postad 10 September 2009 - 22:54

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Bara jag som stör mig på att de sänkt volymen på tangentbords-klickljudet i 3.1? Hoppas innerligt att det är en bugg och inte en "hidden feature".

Postad 10 September 2009 - 23:10

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Uppdaterade precis,så har inte tänkt på det ännu.
Men iTunes 9.0 va bättre och smidigare än innan.

Postad 11 September 2009 - 04:28

Me0w
  • Me0w
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

När det gäller Switcheasy Capsule Rebel, jag betalade 197,47 kr för min inkl frakt från asien. Dessutom gick det hyffsat snabbt, tog 4-5 dagar om jag minns rätt.

Ett tips: kika på Ebay! Jag köpte min för några veckor sedan och nu är ju dollarn billigare.

:)

Lite offtopic, men jag är sugen på att beställa skal ifrån eBay... Hur kan man betala där? Jag har inte möjlighet till PayPal, bara onlinebank och/eller Payson. Funkar något av det?

Postad 11 September 2009 - 07:39

Qramohn
  • Qramohn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
3.1 gjorde susen för batteritiden i alla fall. Känns som om det blev en rejäl förbättring där. Tidigare så var man orolig om batteriet skulle räcka hela dagen med tanke på hur mycket man pillar och leker med den... Nu är det lugnt. :)

Postad 11 September 2009 - 09:45

ekke201
  • ekke201
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Varför är ITUNES så segt på en VISTA dator? Är det bara jag som upplever att det är som att jobba med sirap.
Har jag glömt att ställa in något.
Musikbibloteket ligger på en NAS förvisso, men jag blir galen på segheten.

Postad 11 September 2009 - 09:45

vreeswijk
  • vreeswijk
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Undrar lite eg vilket som är det mest fördelaktiga erbjudandet på iphone ute på marknaden? Har själv funderat på 32 gb från telenor. Kommer betala 4080 kontant sen 499 att använda i månaden i 24 månader. Fri surf samt 9öre minuten till alla nät samt 69 öre sms. Ngn som har ngt bättre förslag?

Postad 11 September 2009 - 10:06

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Undrar lite eg vilket som är det mest fördelaktiga erbjudandet på iphone ute på marknaden? Har själv funderat på 32 gb från telenor. Kommer betala 4080 kontant sen 499 att använda i månaden i 24 månader. Fri surf samt 9öre minuten till alla nät samt 69 öre sms. Ngn som har ngt bättre förslag?

Det blir ca 16000kr efter 2 år i fasta avgifter. Du ringer rätt så billigt, jag tolkar det som att du får ringa för de 499kr/mån. Med 9 öre/min blir det ca 5500 samtalsminuter exkl. startavgifter osv. Ringer du så pass mycket är det nog ett bra pris.. jämför med tre och deras pott-abonnemang, telefonen blir ca 3000kr billigare, månadsavgiften blir lite lägre, du får ringa för månadsavgiften men minutpriset är skapligt mycket högre till andra nät. Till fasta nät och inom tre kan du ringa praktiskt taget gratis med lite tillägg på abonnemanget (som inte höjer månadsavgiften). Ring 020-333333 om du har några frågor. Tre har även ett flatrateabonnemang, telefonen blir riktigt billig och du får ringa grymt mycket. Månadsavgiften är högre dock.

Postad 11 September 2009 - 10:56

donpa
  • donpa
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Lite offtopic, men jag är sugen på att beställa skal ifrån eBay... Hur kan man betala där? Jag har inte möjlighet till PayPal, bara onlinebank och/eller Payson. Funkar något av det?

Till att börja med tror jag inte din fråga är relevant för denna tråden.

För det andra så förstår jag inte varför du inte kan skaffa dig PayPal? Det fungerar exakt lika dant som Payson och är kopplat till ditt kort. Sen kan du alltid se vilka betalalternativ som säljaren accepterar under "Payments and shipping" flicken på produktsidan. Ganska säker att du kan göra en sökning baserat på betalsätt också.

EDIT: Men nä, för att svara på din fråga så: Payson och din svenska internetbank är jag ganska säker inte fungerar som betalningslaternativ på Ebay.

Redigerat av donpa, 11 September 2009 - 10:58.

Postad 11 September 2009 - 13:29

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Bara jag som stör mig på att de sänkt volymen på tangentbords-klickljudet i 3.1? Hoppas innerligt att det är en bugg och inte en "hidden feature".

Pheuu, inte bara jag som har märkt detta då...märkligt att de då inte har lagt till en möjlighet att styra denna ljudnivå själv.

Postad 11 September 2009 - 14:06

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Pheuu, inte bara jag som har märkt detta då...märkligt att de då inte har lagt till en möjlighet att styra denna ljudnivå själv.

Är övertygad om att det är en bugg, för så fort ett annat ljud går igång medan man skriver så ökar volymen på klicken temporärt, tills det andra ljudet slutat låta. Dessutom, om man går till ljudinställningarna och switchar on/off på tangentbordklick så är det hög volym.

Det är lite konstigt med ljuden överlag i 3.1 tycker jag, i Civilization Revolution kunde man innan 3.1 justera 2 olika volymer (bakgrundsmusiken och FX-ljuden), men det funkar inte nu längre... skitstörande.

Redigerat av shapic, 11 September 2009 - 14:07.

Postad 11 September 2009 - 15:08

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1992 inlägg
  • 0
Hur gör man för att skicka grupp sms/mms till flera personer utan att behöva trycka + och lägga till varje person manuelllt? Jag vill alltså kunna skicka till alla i gruppen som jag döpt till "anställda" ....

Postad 11 September 2009 - 17:36

Me0w
  • Me0w
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Till att börja med tror jag inte din fråga är relevant för denna tråden.

För det andra så förstår jag inte varför du inte kan skaffa dig PayPal? Det fungerar exakt lika dant som Payson och är kopplat till ditt kort. Sen kan du alltid se vilka betalalternativ som säljaren accepterar under "Payments and shipping" flicken på produktsidan. Ganska säker att du kan göra en sökning baserat på betalsätt också.

EDIT: Men nä, för att svara på din fråga så: Payson och din svenska internetbank är jag ganska säker inte fungerar som betalningslaternativ på Ebay.

För jag inte har något kreditkort.

---

Nåväl, håller mig till tradera när jag känner för skal. Helt sjukt vad det säljs billiga skal där. 1 krona + frakt för runt 20-30kr så får man ett skal ifrån Hongkong. Enda nackdelen är att frakten tar 1-2 veckor.

Postad 11 September 2009 - 18:26

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Den ser lovande ut! Men hur fäster man den i ventilationsgallret? Det verkar ju bara vara ett vanligt "clips"-fäste på baksidan?

KRÄVER att du återkommer med intryck!! :P

Sådär, har nu fått min hållare. Kvalitetsmässigt känns det bra. När jag fäste hållaren så var den ganska rangligt men när telefonen kommer på blir det mycket stabilare. Hållaren är väldigt tajt så har du ett skin som jag hade från zagg.com så får du ta av det. Det går helt enkelt inte att ha ett skin med denna hållaren. Nåväl, använder min case-mate från macforum istället. För utförlig recension så sök på youtube "ventmount".

Bifogad fil(er)

Postad 11 September 2009 - 20:17

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0

PRISER*
(24 månaders bindningstid)
Samtal inom Sverige: 9 öre/min
SMS: 69 öre
Startavgift: 79 öre
Månadskostnad: 499 kr/mån

Sen undrar jag lite om deras hastighet vid mobilsurf som jag inte riktigt blir klok av på hemsidan samt att 3G täckningen enligt deras karta verkar en mindre katastrof i inlandet.

Postad 12 September 2009 - 00:35

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Sådär, har nu fått min hållare. Kvalitetsmässigt känns det bra. När jag fäste hållaren så var den ganska rangligt men när telefonen kommer på blir det mycket stabilare. Hållaren är väldigt tajt så har du ett skin som jag hade från zagg.com så får du ta av det. Det går helt enkelt inte att ha ett skin med denna hållaren. Nåväl, använder min case-mate från macforum istället. För utförlig recension så sök på youtube "ventmount".

Tack!

Perfekt att veta att det inte funkar med Invisible Shield, för då blir det ett no-no för min del.

Postad 12 September 2009 - 10:40

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Navigon har tydligen släppt 1.2 för USA. Kommer till Europa senare.

Postad 12 September 2009 - 10:59

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Navigon har tydligen släppt 1.2 för USA. Kommer till Europa senare.

Den har funnits till Europa sen i torsdagskväll - i alla fall laddade jag ner den uppdateringen via min iTunes då och det var en ganska trevlig uppdatering med TTS och äntligen med automatiska nattfärger

Postad 12 September 2009 - 11:15

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Ah ok, då kom jag med gamla uppgifter.

Postad 12 September 2009 - 13:33

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Tack!

Perfekt att veta att det inte funkar med Invisible Shield, för då blir det ett no-no för min del.

Han skriver inte att det är nvisible Shield, den har du bara som skydd för skärmen.
Han har ett fodral som är för stort. :)

Postad 12 September 2009 - 14:17

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Han skriver inte att det är nvisible Shield, den har du bara som skydd för skärmen.

Jag skulle nog tro att han menar Invisible Shiled för vad jag vet så säljer inte Zagg några fodral utan bara Invisible Shield och de lägger man ju både på skärmen och skalet

Postad 12 September 2009 - 14:20

Berguven66
  • Berguven66
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Har precis fått IPHONEN. Grym Mobil :)
Hur får man över filmer man spelat in och bilder till datorn?
Har testat med iTunes men inte lyckats.

Postad 12 September 2009 - 14:31

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

• 286 inlägg
  • 0
Lyfter denna fråga från "arathorn" igen då jag inte funnit något svar:

Varken jag eller min sambo kan kolla på MMS videoklipp som skickas från SE mobiler. Filmen rullar (hackigt) i mms:et men när du trycker på den så blir det en still bild och en ljudfil separat.

Någon som vet vad detta beror på?

Tack på förhand!

Postad 12 September 2009 - 14:48

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

• 286 inlägg
  • 0

Har precis fått IPHONEN. Grym Mobil :P
Hur får man över filmer man spelat in och bilder till datorn?
Har testat med iTunes men inte lyckats.

När du kopplar in telefonen synkas bilder och filmer automatiskt till din dator i iTunes om du inte valt (kryssat i) att det skall göras manuellt. Har du verkligen installerat din iPhone och iTunes korrekt?

Gör om, gör rätt! :)

Postad 12 September 2009 - 15:06

Berguven66
  • Berguven66
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

När du kopplar in telefonen synkas bilder och filmer automatiskt till din dator i iTunes om du inte valt (kryssat i) att det skall göras manuellt. Har du verkligen installerat din iPhone och iTunes korrekt?

Gör om, gör rätt! :)

Har synkning ifyllt men inga bilder eller videor syns.
Får testa o installera om

Tackar för svaret

Postad 12 September 2009 - 16:35

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

• 286 inlägg
  • 0
Berguven66:

Har du Vista/XP kan du även hitta bilder och filmer genom att gå via Start>Dator>Bärbara enheter där iPhonen syns som en extern hårddisk...

Postad 12 September 2009 - 21:30

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Zagg säljer invisible shield :P Har testat ett annat bilfäste för iPhone som också f'cka upp invisibleshield skyddet på skärmen.

Postad 12 September 2009 - 21:52

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
Har beställt en från Telia nu, med Telia till vänner abonnemanget, går det att stoppa i mitt Telia Refilkort och köra med det?

Postad 12 September 2009 - 22:37

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Har beställt en från Telia nu, med Telia till vänner abonnemanget, går det att stoppa i mitt Telia Refilkort och köra med det?

Javisst!

Till alla som är kunder hos BBB; man kan få spotify premium för endast 69kr/månad! Funderar starkt på att nappa.

Redigerat av shapic, 12 September 2009 - 22:38.

Postad 12 September 2009 - 23:10

Berguven66
  • Berguven66
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Berguven66:

Har du Vista/XP kan du även hitta bilder och filmer genom att gå via Start>Dator>Bärbara enheter där iPhonen syns som en extern hårddisk...

Tackar funkar perfekt.

Postad 13 September 2009 - 02:47

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Javisst!

Till alla som är kunder hos BBB; man kan få spotify premium för endast 69kr/månad! Funderar starkt på att nappa.

Jag var på väg att tipsa om det i torsdags men det glömdes bort. Jag har nappat och det fungerar kanon!

Postad 13 September 2009 - 09:08

stroy
  • stroy
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Hej

Fick min 3GS igår och stoppade snabbt in Navigon. Jag har själv kört tomtom ett par år i min HTC touch cruise och blev bara sugen på att testa något nytt.
Jag har lagt min iphone i fönstret en halvtimme och får fortfarande ingen kontakt. Dessutom väldigt fritt utanför fönstret, dvs inga hus.
Måste man aktivera GPS'n i iPhone? Jag hittar i alla fall ingen inställning för det. Eller är det så här illa?

Postad 13 September 2009 - 09:43

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
För mig är det mellan 10-20 sekunder innan Navigon hittar signalen. Det finns väl ingen inställning för att aktivera gps vad jag vet.
Har du läst här: http://faq.navigon.c...topicId_2=10714

Postad 13 September 2009 - 09:51

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Du har inte stängt av location services?

Postad 13 September 2009 - 12:09

andyman
  • andyman
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Har problem med mailen på min telefon. 4 gånger av 5 så får jag felmedelandet "kan inte hämta e-post, användarnamn eller lösenord fel" Någon som har samma problem? Jag har Glocalnets mail!

Postad 13 September 2009 - 16:33

Nopod
  • Nopod
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Har problem med mailen på min telefon. 4 gånger av 5 så får jag felmedelandet "kan inte hämta e-post, användarnamn eller lösenord fel" Någon som har samma problem? Jag har Glocalnets mail!

Jag har glocalnet och hade samma problem. Synkade via iTunes, men antingen fungerade inte det att hämta mail på datorn eller mobilen. Prövade att lägga in kontot direkt i mobilen, men det blev samma sak. Jag är ganska dålig på det tekniska , men det verkar bli någon konflikt när både dator o mobil vill hämta post från servern. Så jag gav upp och skaffade en gmail adress, som min dator vidarebefordrar alla glocalnetmail till. Men det finns förhoppningsvis (och sannolikt) smartare dataanvändare än jag på detta forum...

Postad 13 September 2009 - 18:54

Unregisterede99abc9e
  • Unregisterede99abc9e
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Det står säkert här nånstans i tråden men orkar inte leta
Jag ska köpa en ny mobil
Valet står mellan Iphone 3gs och N97 vilken bör man välja ?

Jag kommer att surfa en hel del skicka mms,sms samt spela nått enstaka kort blir det väl

Så snälla nån guru hjälp mig vilken ska jag välja och vad är fördelarna med just den du tycker att jag ska ta

// Blivande Prylbög

Postad 13 September 2009 - 18:56

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0

Det står säkert här nånstans i tråden men orkar inte leta
Jag ska köpa en ny mobil
Valet står mellan Iphone 3gs och N97 vilken bör man välja ?

Jag kommer att surfa en hel del skicka mms,sms samt spela nått enstaka kort blir det väl

Så snälla nån guru hjälp mig vilken ska jag välja och vad är fördelarna med just den du tycker att jag ska ta

// Blivande Prylbög

Med tanke på vilken tråd du postade i så säger jag

iPhone :)

Postad 13 September 2009 - 20:12

Aurum
  • Aurum
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Jag skulle nog valt iPhone. Tycker formatet är smidigt och bra att använda med tillräckligt mycket funktioner för normalt användande. Sms är ju skitskönt att använda på iPhone, tycker det känns hur bra som helst. Musiken spelar man ju på iPod-appen och även den fungerar bra. Surfandet går snabbt så det kan man vara nöjd med.

Valet mellan n97 och iPhone är dock inte mitt :) Dra in till någon butik och känn skillnaden?

Postad 13 September 2009 - 20:28

brille1
  • brille1
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hej,beställde en iphone 32 gig av halebop och när jag öppnade paketet fanns det ingen telefon i.
Någon har snott den :)
Nån mer som råkat ut för detta?

Postad 14 September 2009 - 00:24

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

• 286 inlägg
  • 0
-Du kanske fick 3GI-modellen?

Din stackare, vilken totaldiss! Hoppas det löser sig, anmäl till Posten om inte Halebop tror dig och skriv gärna hur det gick...

Postad 14 September 2009 - 07:53

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag läste på bland annat mobil.se att 3.1 skulle förbättra trådlösa uppkopplingen men min uppkoppling har blivit kass efter uppdateringen till 3.1!!
Innan uppdateringen var jag alltid kopplat till vår router men nu frågar iphonen varje gång om jag vill ansluta till "snabbast" som jag heter.

jag har återställt iphonen båda via enheten och via itunes men utan framgång.

Redigerat av Lias08, 14 September 2009 - 09:34.

Postad 14 September 2009 - 09:55

lobby
  • lobby
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Hej,beställde en iphone 32 gig av halebop och när jag öppnade paketet fanns det ingen telefon i.
Någon har snott den ;)
Nån mer som råkat ut för detta?

Mardrömsscenariot är ju nu att Halebop ifrågasätter om den verkligen är stulen eller ej... Men som sagt, hör av dig och berätta hur serviceminded är de är.

Postad 14 September 2009 - 13:50

typas
  • typas
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Finns det någon jailbreak till iphone 3gs OS 3.1?

Postad 14 September 2009 - 15:06

ThePreToriaN
  • ThePreToriaN
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Nu när det har kommit en HTC Hero uppdatering, kan vi förvänta oss detsamma till Iphonen så att dess gränsnitt blir också lika snabb som på Heron?. Någon som hört nåt? ;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.