Bläh, Limbo har jag kört ut och tyckte väl det var OK. Sen trodde jag det var Tomb Raider Definite Edition men det var ju något Temple of Osiris..ser sjukt trist ut.
Nej denna månad var inte bra.
Redigerat av hifimarcus, 30 July 2015 - 07:57.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PSN+ (Playstation Plus)
Startad av
Unregisteredbdbbb6aa
, Jun 17 2010 11:09
3849 svar till detta ämne
Postad 30 July 2015 - 07:57 Bläh, Limbo har jag kört ut och tyckte väl det var OK. Sen trodde jag det var Tomb Raider Definite Edition men det var ju något Temple of Osiris..ser sjukt trist ut.
Nej denna månad var inte bra. Redigerat av hifimarcus, 30 July 2015 - 07:57. Postad 30 July 2015 - 08:16
Det tror jag inte Postad 30 July 2015 - 08:35
När man klarat ut Alien så känns andra spel som en walk in the park! Bästa SP spelet jag spelat tror jag, riktigt grymt Postad 30 July 2015 - 08:58 Sweet med TombRaider, älskar den typen av spel är nostalgi till Amiga det där! (körde nått annat temple of light eller noe sjukt kul!) Postad 30 July 2015 - 12:05
Bioshock var ju ingenting jämfört med Dead space och Dead space 2 Postad 31 July 2015 - 16:32 Vet inte om detta postas tidigare?
"Vote to Play heter Sonys nya Playstation-projekt och det handlar om att du kommer kunna rösta på vilket, eller vilka, spel som kommer bli tillgängliga för Playstation Plus-prenumeranter. Det nya initiativet dök upp på What's New-delen av Playstation-butiken i Storbritannien under gårdagen med en video som beskriver hur Vote To Play kommer gå till. När Vote To Play drar igång så kommer du välja mellan tre olika spel som kommer bli gratis månaden efter, och de två som inte blir gratis kommer du kunna köpa för ett rabatterat pris. Vote To Play-sidan har nu plockats ner från Playstation Store, men troligtvis kommer det ske en officiell release av initiativet under hösten."
Vote to play PSN+
http://www.neogaf.co...d.php?t=1087008
http://feber.se/spel...kunna_rsta_p_n/ Redigerat av stabbe, 31 July 2015 - 16:33. Postad 31 July 2015 - 19:40
Hake och hake... Bra att ha något alls att säga till om, alla gillar ju olika spel.
Postad 31 July 2015 - 19:50 ja, det är väl bättre än tidigare. vi får ju iaf rösta vilka indiespel vi ska få istället för att bli serverade några som vi aldrig kommer att spela Postad 01 August 2015 - 00:25
Nåja, om vi tar Rocket League som exempel så spelar du ju det, men frågan är om du hade röstat fram det. Första spelet sålde inte bra så det är frågan om det hade blivit den succé det nu har blivit med en röstningsmetod.
Fast det är inte rimligt att man ska få rösta från alla indiespel som släppts heller. Det blir säkert bra, gör ingen större skillnad för mig. Postad 01 August 2015 - 08:43 du kan ha en poäng i det hela, det ska jag erkänna. och dessutom så har jag spelat ytterst få av dom indiespel som släppts ändå, så jag får ev modifiera det till att, i mitt fall, gälla att vi (jag) får rösta fram spel som jag inte kommer att spela hur som haver så tycker jag faktiskt att det är en bra ide. det ger känslan av att det faktiskt finns en vilja och önskan att ge oss prenumeranter en bättre tjänst tycker jag. Postad 04 August 2015 - 09:35
När släpps spelen!? Det är skitbra spel idag! Riktigt glad över den här månaden!
Postad 04 August 2015 - 09:48
Signade faktiskt upp för plus igår så jag kunde plocka upp Rocket league samt spelen denna månad. Var ju med i betan för Rocket league men det låg servarna var inte tillgängliga varje gång jag hade möjlighet att lira men förhoppningsvis hinns det med någongång i framtiden nu iaf Postad 05 August 2015 - 09:19
Finns där nu iaf Postad 05 August 2015 - 21:05 Börjat spela CounterSpy som var ett PS+ spel för någon månad sedan. Riktigt roligt ju, varför har inget berättat det för mig tidigare? Postad 06 August 2015 - 08:02
Spela månades Stealth Inc, faktiskt riktigt kul och BRA och bastung musik till Postad 06 August 2015 - 10:54
Får testa det med då Postad 07 August 2015 - 11:44
Nej, ingen har vågat spela det mer än en halvtimme, så det blir en dyr halvtimme
Postad 07 August 2015 - 11:47
Precis! Har det till Xbox 360, håller på att göra i brallan varje gång jag spelar det. Postad 07 August 2015 - 13:27 Det är värt det, ett av de bästa spelen jag spelat och då gillar jag inte skräckspel Postad 07 August 2015 - 13:49
Du säger alltid att du inte gillar skräck eller rysare, men du konsumerar det konstant
Postad 07 August 2015 - 14:04 Ja men Alien är liksom en helt annan sak, Dead Space 1 och 2 är inte baserade på någon film som jag tycker om, och det var fruktansvärt svårt att spela igenom. Nån gång på fyllan i dagsljus gick bra, men inte annars.. Postad 15 August 2015 - 15:50 Fick nyss mail om att priset för tre månader Playstation Plus höjs från 145 kr till 189 kr fr o m 1 september. Priset frör en månad respektive ett år ska tydligen inte ändras. Ingen big deal för mig som länge tänkt börja betala hela året på en gång. Dags att göra slag i saken! Postad 24 August 2015 - 15:15 Grow Home verkar ju vara det spel som tar hem omröstningen för ett utav PS+spelen iaf. Röstningen slutar i kväll (görs i Store appen på PS4). http://blog.eu.plays...oose-grow-home/
Edit: Alla spel http://blog.eu.plays...-twisted-metal/ Redigerat av FluBBa, 24 August 2015 - 17:50. Postad 25 August 2015 - 08:06
Såg småmysigt ut på nåt vis Postad 25 August 2015 - 09:06 Det där Grow Home var ju det enda man kommer titta på som PS4 ägare iaf. Postad 25 August 2015 - 10:48 Är sällan något att hänga i granen, men jag köper ju + för att kunna spela online. Spelen som ingår varje månad är ju bara bonus som jag ser det Postad 25 August 2015 - 11:09 Grow Home kanske kan vara något för tjejen men känns annars som en månad man kan glömma "köpa" spelen... Postad 25 August 2015 - 11:55 Har gett upp hoppet om att få några spel som är något att ha och accepterat att jag betalar för online spel Postad 25 August 2015 - 11:56
Infamous var väl senaste "storspelet" för PS4.
PS3 har ändå fått bra titlar, om än gamla spel. Postad 25 August 2015 - 12:48
Huvudet på spiken, man har gått ifrån heta titlar som lockar folk till att folk köpt plus för online och man får vara glad om det blir några bra spel. Postad 25 August 2015 - 13:37 Som sagt tidigare här, man betalar ps+ för att kunna spela online. Spelen är bara bonus. Det har ju faktiskt kommit riktigt bra spel, Rocket League är ju det senaste man fått som man lirar lika mycket fortfarande, iallafall jag. Skulle vara rätt jobbigt om det kom superspel varje månad, man skulle ju aldrig hinna spela alla Postad 25 August 2015 - 14:42 Iofs kan spelen vara bra även om man knappt hört talas om dem.. Rocket League *host host* Såg några småintressanta sidoscrollare där. Postad 25 August 2015 - 15:02
Har du spelat dig less på RL? Postad 25 August 2015 - 15:13 måste säga att jag är besviken på den här månaden. och ps3 har ju verkligen inte fått så stora titlar som den fick innan ps4 släpptes. dom bluffade väl bara till sig extra köpare till ps4 eller något...
men men, vi har ju kvar rocket league mfl. sen släpps mad max snart. och mgs. det finns ju endel vi faktiskt kan köpa själva. Postad 25 August 2015 - 15:34
Ja att köpa spel är det nog ingen fara med, det går det Ps3 har väl haft bra titlar, kolla historiken så ser du. Även efter PS4 har kommit. Postad 25 August 2015 - 17:35
Så är det om man äger en PS4. Men det är väl något att reflektera på, när Sony låg under dunkade man ut "heta" titlar numera är det "billiga" indiespel som följer med (grov förenkling). Jag säger inget om spelen är bra eller inte, jag säger inte om att betala för plus för spelen skulle jag bara gör en observation. Postad 25 August 2015 - 20:38
Det är ju också så att PS4 är en nyare konsoll och det är säkert dyrare att pumpa ut PS4 spel där. Finns inte så många sånna i reabackarna som det fanns ps3spel när PS+ hade sina glansdagar.
Men det har säkert att göra med deras goda position också, det ena utesluter inte det andra. Postad 26 August 2015 - 00:36
Ska den vara ny för evigt? Hör detta varje månad. Xbox One med sitt Guld gett titlar som AC black flag, Rayman Legens o nu Tomb Raider. Postad 26 August 2015 - 08:26
så varför inte ladda ner till Xbox då? j*vla klagande hela tiden om vilka skitspel man får.
Sluta med plus och ps så slipper ni det bekymret. Postad 26 August 2015 - 09:40
Deer God och Tomb Raider är de spelen som man får med till Xbox One nästa månad.
Det är trots allt ett diskussionsforum så då får man leva med att vissa tycker annorlunda och vill diskutera det hela. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |