Battlefield 3 [PS3]
4523 svar till detta ämne
Postad 30 November 2011 - 12:28
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Där tycker vi olika, jag tycker personligen att jag kan leva med alla buggar och glitches som vi har idag om VOIP hade fungerat. Men om det nu är som du säger att dom kan utföra arbete på buggar samtidigt som dom jobbar med VOIP utan att det minskar arbetet eller tiden på vad det kommer ta för en lösning är ok. Även om jag inte personligen tror det.
Jag tror att de har delat upp folk för att fixa olika saker, jag tror inte att det blir bra om man sätter ALLA på att fixa VOIP. För många kockar gör sämre soppa, eller vad det nu heter... Men jag bara spekulerar, jag har ingen aning om hur de gör på DICE.
Postad 30 November 2011 - 12:35
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Jag tror att de har delat upp folk för att fixa olika saker, jag tror inte att det blir bra om man sätter ALLA på att fixa VOIP. För många kockar gör sämre soppa, eller vad det nu heter... Men jag bara spekulerar, jag har ingen aning om hur de gör på DICE.
nä det går inte att ha alla resurser på att programmera/utföra en viss sak, då det sitter folk @ DICE HQ som sitter på specialkompetenser och gör sin bit så fler kockar gör inte det bättre eller snabbare som du säger. Så du har rätt i det OhVEEEE  dock pratar jag om att det ser ut som att dom inte har lagt detta på högre prioritet än vad vi konsumenter känner dom borde. jag känner så iaf.
Postad 30 November 2011 - 12:36
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Där tycker vi olika, jag tycker personligen att jag kan leva med alla buggar och glitches som vi har idag om VOIP hade fungerat. Men om det nu är som du säger att dom kan utföra arbete på buggar samtidigt som dom jobbar med VOIP utan att det minskar arbetet eller tiden på vad det kommer ta för en lösning är ok. Även om jag inte personligen tror det.
Jag tror heller inte att alla programmerare kan läggas på att fixa VOIP. Oftast har man avdelningar som sysslar med olika saker. Om inte pengarna sätter stopp på vilka saker man tar ut som fokuseringsområden så är det väl självklart att de kan jobba på flera saker samtidigt. Men sen är det säkert så att de kan strukturera om arbetskraften när de har en stor bugg som behöver lösas. Men vissa är nog ändå ganska låsta på sina områden som de är bäst anpassade för och kan jobba med detta under tiden. Edit: Pucktvåa. OWC var snabb med att svara
Redigerat av Pansarhund, 30 November 2011 - 12:37.
Postad 30 November 2011 - 12:46
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
IRNV är nerfad  Totalt oanvändbar på grand bazaar och metro, duglig på teheran highway
Postad 30 November 2011 - 12:47
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Jag tror heller inte att alla programmerare kan läggas på att fixa VOIP. Oftast har man avdelningar som sysslar med olika saker. Om inte pengarna sätter stopp på vilka saker man tar ut som fokuseringsområden så är det väl självklart att de kan jobba på flera saker samtidigt. Men sen är det säkert så att de kan strukturera om arbetskraften när de har en stor bugg som behöver lösas. Men vissa är nog ändå ganska låsta på sina områden som de är bäst anpassade för och kan jobba med detta under tiden.
Precis. oftast är det olika storlekar på personalstyrkan inom respektive avdelning som i sin tur väntar på en del i arbetet för att kunna utföra och fortsätta sin del. men som sagt innebär inte att dom kan informera och svara kunden bättre och visa support på att läsa en funktion som dom lovat innan man beställde/köpte spelet.
Postad 30 November 2011 - 12:48
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
IRNV är nerfad Totalt oanvändbar på grand bazaar och metro, duglig på teheran highway 
Nice! Har du möjlighet att förklara lite hur den funkar? (för oss stackare som är på jobbet och låtsas jobba  )
Postad 30 November 2011 - 12:50
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
IRNV är nerfad Totalt oanvändbar på grand bazaar och metro, duglig på teheran highway 
Haha shit! så mycket.
Postad 30 November 2011 - 12:55
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Nice! Har du möjlighet att förklara lite hur den funkar? (för oss stackare som är på jobbet och låtsas jobba )
Haha shit! så mycket.
Det kan ni ge er fasen på http://www.youtube.com/watch?v=dGPVHpsKX6g nerfad  http://www.youtube.com/watch?v=8MGlZLHonrY nerfad  Som ni märker är jag glad! IRNV var ju fasen att jämnställa med hacken som fanns till CS då gubbarna lyste  Innan nerfen såg det ju ut såhär www.youtube.com/watch?v=9_YzqUwnKI8&feature=related
Redigerat av Ola Thomasson, 30 November 2011 - 13:14.
Postad 30 November 2011 - 13:14
jespur
-
jespur
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Är lampan lika stark??
Redigerat av jespur, 30 November 2011 - 13:15.
Postad 30 November 2011 - 13:16
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Som ni märker är jag glad! IRNV var ju fasen att jämnställa med hacken som fanns till CS då gubbarna lyste 
Jag håller med, dock så verkar den ju vara helt sämst nu. Vem vill springa runt i en grön mjölkig dimma liksom...?
Redigerat av Pansarhund, 30 November 2011 - 13:17.
Postad 30 November 2011 - 13:18
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Är lampan lika stark??
Den portabla solen är fortfarande lika grym, fick den i ansiktet någon gång och det var som vanligt rätt otrevligt.
Postad 30 November 2011 - 13:20
Fjant
-
Fjant
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
Hmm känns det inte som att IRNV är helt värdelös som den är nu? Med tanke på hur lite man såg nere i tunnlarna på metro så känns det som att man lika gärna skulle kunna ta bort den helt. För är den så där dålig så är min gissning att typ alla kommer sluta använda den.
Men lamp****t har de inte ändrat... SUCK
Redigerat av Fjant, 30 November 2011 - 13:22.
Postad 30 November 2011 - 13:20
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Jag håller med, dock så verkar den ju vara helt sämst nu. Vem vill springa runt i en grön mjölkig dimma liksom...?
Inte så många förhoppningsvis, men på Teheran highway så fungerade den riktigt bra, misstänker att det är på grund av att det är natt ute på den banan. Man skulle ju kunna tro att den skulle fungera i tunneln på metro men icke sa nicke  Tidigare var den ju helt absurd, de har dock inte ändat på IR vision för light och heavy tanks, kanske en liten nerf för jag fick känslan av att fiende längre bort än ca 80-120 meter syns betydligt sämre nu, kan vara det att de använder spect act kläderna också.. Så kort speltid nu, provade på lunchen
Postad 30 November 2011 - 13:24
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Hmm känns det inte som att IRNV är helt värdelös som den är nu? Med tanke på hur lite man såg nere i tunnlarna på metro så känns det som att man lika gärna skulle kunna ta bort den helt. För är den så där dålig så är min gissning att typ alla kommer sluta använda den.
Men lamp****t har de inte ändrat... SUCK 
Den fungerar dock på teheran highway, han bara spela 3 maps, det var just grand b, metro och teheran, och där var den ju värdelös på 2 av 3  kan dock hända att den fungerar på någon annan bana också iofs.
Postad 30 November 2011 - 13:43
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Dice har nog skickat ut en IP-ban på mig då uppdateringen inte slutförs.
Postad 30 November 2011 - 13:44
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Dice har nog skickat ut en IP-ban på mig då uppdateringen inte slutförs.

lol haha
Postad 30 November 2011 - 13:52
jespur
-
jespur
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Som den såg ut på videon så var det ju bara skit nu, som ni skriver, så borde den ju fungera på metro nere i tunnel
Postad 30 November 2011 - 13:53
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Jo, nu var ju videon väldit kort och bestod mer tid som död än levande, så det slutar väl med att man får prova själv. Men det där såg ju ut som att springa omkring med ett par immiga glasögon. För er som har glasögon och är van med det så är det väl ok, men för en annan som aldrig har haft glasögon så är det ett straff värt namnet.. Liksom, vad är nyttan med IR nu? ... ... jag kan inte ens komma på ett dåligt skämt om det.
Postad 30 November 2011 - 14:01
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Apprpå metro så borde det ju vara easy peasy nu att ligga med LMG nu i början av tunneln som defender när attackerarna inte kan använda IRNV för att se var man ligger =)
Synd bara att det bara är en enda bana och ett enda ställe, heh
Postad 30 November 2011 - 14:03
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Synd på IRVN, att dom inte tar bort den helt! i verkligheten ska den ju visa en värmesignatur utan senap på linsen.
Javelin låste jag upp igår och den kan tydligen inte ens skjuta ner en MAV nu men det är ju bra för den gillar jag att köra. SHAR-H åker också i papperskorgen. Man kan ju undra vad dom ska med betatestare till när dom ändå inte får till det under den fasen. Det är så förbannat irriterande då dom ändrar egenskaper då man blivit van.
Postad 30 November 2011 - 14:04
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
• Fixed a problem where the capture progress bar was shown as friendly when the enemy was capturing
• You should no longer spawn in home base if your selected spawn point is disabled while waiting to spawn (e.g. if your teammate dies right before you are about to spawn)
• Fixed several client crashes
• Fixed a problem where players could get stuck in the join queue
• Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path (är detta den stora feta rödvita masten!?)
• Fixed a problem where tank turrets would turn too slow
• Increased the damage of helicopter miniguns, AA guns, and jet cannons against infantry
• Increased the damage of helicopter miniguns against jeeps
• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft
dessa är vad jag känner är och kommer öka glädjen för spelandet i BF3 bland alla fixar. Är dock lite oroad att som härjaren sa att Stingers är typ värdelösa nu. Innan var det löjligt att en enda stinger ägde en apache.
Postad 30 November 2011 - 14:08
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Om man tittar på den här videon så verkar det inte vara lika uselt som i de första exemplen ovan. Här ser det istället ut som om den är ganska balanserad, den blir sämre då en fiende står bredvid elden mot slutet t.ex.
http://www.youtube.c...h?v=Picz26O0UVA
Redigerat av Pansarhund, 30 November 2011 - 14:09.
Postad 30 November 2011 - 14:20
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
• Fixed a problem where the capture progress bar was shown as friendly when the enemy was capturing • You should no longer spawn in home base if your selected spawn point is disabled while waiting to spawn (e.g. if your teammate dies right before you are about to spawn) • Fixed several client crashes • Fixed a problem where players could get stuck in the join queue • Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path (är detta den stora feta rödvita masten!?) • Fixed a problem where tank turrets would turn too slow • Increased the damage of helicopter miniguns, AA guns, and jet cannons against infantry • Increased the damage of helicopter miniguns against jeeps • Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft
dessa är vad jag känner är och kommer öka glädjen för spelandet i BF3 bland alla fixar. Är dock lite oroad att som härjaren sa att Stingers är typ värdelösa nu. Innan var det löjligt att en enda stinger ägde en apache.
Nä det är den lilla radiomasten på hilltop tyvärr
Postad 30 November 2011 - 14:26
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Min lista över saker som jag ser som positivt:
• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM
• Combat areas on Kharg Island in Rush mode tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after first base is taken and being able to enter the AA gun
• You should now be able to spot explosives
• You should no longer spawn in home base if your selected spawn point is disabled while waiting to spawn (e.g. if your teammate dies right before you are about to spawn)
• Fixed several client crashes
• Increased the damage of helicopter miniguns, AA guns, and jet cannons against infantry
• Reduced the physics impact of AA guns and jet cannons so players under attack from these weapons no longer should lose control
• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex
Tycker däremot illa om:
• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons
• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft
Jag har ju tagit mina service stars för sniper, maintenance och nu senast igår som engineer. Idag har jag tänkt att börja köra med medic och använda just G3:an... så tar dom och gör den sämre :-(
Sedan så gör ju det inte saken lättare med sämre IGLA. Tycker dom klarar sig så innibomben bra ändå. Nä, det är väl tank med CITV-station som gäller nu för att plocka helikoptrar.. det går iallafall förvånansvärt lätt =)
Postad 30 November 2011 - 14:27
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Jag upptäckte precis att de har lagt in vapnen för Back to Karkand under My Soldier -> Customize i huvudmenyn.
Postad 30 November 2011 - 14:53
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
btw, igår kväll vid 20 tidsen efter jag klickat på start från introt så fick jag fram 3st popups från EA om något man var tvungen att acceptera. vad var det egentligen? det var inte patchen iaf. (tryckte ja och snabbt då jag förlorade dyrbar speltid haha!)
Postad 30 November 2011 - 15:01
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
btw, igår kväll vid 20 tidsen efter jag klickat på start från introt så fick jag fram 3st popups från EA om något man var tvungen att acceptera. vad var det egentligen? det var inte patchen iaf. (tryckte ja och snabbt då jag förlorade dyrbar speltid haha!)
Va?! Klickade du ja på det? Du vet väl vad som kommer hända nu? Du kommer ingå i Sonys nya human centipad!!! http://www.youtube.com/watch?v=ynpnYh4o_Qo
Redigerat av Pansarhund, 30 November 2011 - 15:07.
Postad 30 November 2011 - 15:36
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Då kommer ni också få uppleva nerfade stingers nu, kör flyg och helikopetrar mer eller mindre ostört nu för det är i princip omöjligt att skjuta ner skiten med stingers som det är nu.
Min tanke också. Skulle de inte försöka satsa på realism i spelet? Två sådana där skott, sänker lätt en chopper.
Postad 30 November 2011 - 15:41
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
http://www.ps3skype.com/
Varför har du tröttnat på Skype till pcn?
För du kan ju inte skylla på Skype för att din dator inte är komptibel med ditt ps3-headset?
Finns ju gått om lurar till pc för samma ändamål.....
Jag hajjar vad du menar. Men det här med VOIPen är riktigt, riktigt uselt gjort av DICE. PC är PC. PS3 är PS3. Man ska inte behöva sitta med skype eller TS om man har PS3. Jag använde VOIP rätt lite även i BC2, men de gånger jag använde det, funkade det bra. Hur kan detta ha blivit sämre? Hur svårt kan det vara? Ok att man misslyckas till launch, men i en ny patch som väger nästan 800MB så har man fortfarande inte löst det? EA/Dice måste ju skita fullständigt i vad vi tycker.
Redigerat av Falcy, 30 November 2011 - 15:59.
Postad 30 November 2011 - 15:48
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Den portabla solen är fortfarande lika grym, fick den i ansiktet någon gång och det var som vanligt rätt otrevligt.
Alltså, det är ju helt sjukt dåligt och orealistiskt. Jag trodde som sagt att det skulle satsas på lite realism. När man hör snacket MW3 v BF3 så sägs det alltid att BF3 är en "soldatsim" och ska vara så jäkla realistiskt, dessa argument kan man ju plocka bort, jag är inget fan av MW3, jag gillar BF mycket bättre... men (som Tony i Let's Dance); Stingers som inte biter på en stackars chopper, hur många behövs nu? En jävla sketen lampa på ett gevär bländar som tre HELLA RALLYE X-tra ljus, seriöst vad FAN är det frågan om?
Postad 30 November 2011 - 16:15
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Efter att ha testat lite så verkar det som att en stinger tar ner en scout-heli till 55%, så det krävs två för disable, och då är den nere på 10%. Vet inte om det är annorlunda på attack-heli, det var ingen som sköt stingers på mig då.
Postad 30 November 2011 - 17:46
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Någon skillnad på styrningen? Hopppas hoppas hoppas!
Postad 30 November 2011 - 17:55
sandö
-
sandö
-
Användare
-
-
247 inlägg
Nu har jag inte hunnit testa själv men av vad jag såg på videorna ovan så verkar det ju som att dom har gjort IRNVn mer REALISTISK. För oss som har använt IR-hjälpmedel på riktigt så är ju grundregel nummer ett att aldrig titta mot t.ex. en lampa för då kommer du inte se ett jota. IRNV är ju hjälpmedel för att se i mörker och därför bör det fungera på t.ex. nattbanor eller i mörka delar av tunnlar. Inte i en tunnel med fullgod belysning. Det är alltså inte meningen att man ska kunna springa omkring med ett IR-sikte under dagtid och se personer lysa som om dom var doppade i självlysande färg.
Verkar helt rätt enligt mig.
Postad 30 November 2011 - 20:13
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Någon skillnad på styrningen? Hopppas hoppas hoppas!
Nä det var det inte! Ner med spelet i lådan igen!
Postad 30 November 2011 - 20:34
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Nu har jag inte hunnit testa själv men av vad jag såg på videorna ovan så verkar det ju som att dom har gjort IRNVn mer REALISTISK. För oss som har använt IR-hjälpmedel på riktigt så är ju grundregel nummer ett att aldrig titta mot t.ex. en lampa för då kommer du inte se ett jota. IRNV är ju hjälpmedel för att se i mörker och därför bör det fungera på t.ex. nattbanor eller i mörka delar av tunnlar. Inte i en tunnel med fullgod belysning. Det är alltså inte meningen att man ska kunna springa omkring med ett IR-sikte under dagtid och se personer lysa som om dom var doppade i självlysande färg.
Verkar helt rätt enligt mig.
Menar du IR-sikte eller ljusförstärkare? IR-sikten och så ska ju inte spela så mycket roll om du tittar in i en lampa medan ljusförstärkare blir ju helt tokigt. Visst, lampan är varm och sprider en viss strålning, men med dagens lampor så är det knappast glödlampor, utan LED, å där ska ju inte ens IR reagera nämnvärt =) Känns däremot som dom har tweakat smoke nu och den där lilla konstanta rökridån som ligger lite överallt stoppar IR rejält. När det inte finns någon rök så ser NVIR ut ganska hyfsat ut som innan, bara en aning suddigare men knappt nån skillnad.
Postad 30 November 2011 - 20:39
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Generation 4 av IR-sikten ska funka bra i dagsljus, rök och dimma.
http://www.x20.org
Postad 30 November 2011 - 20:42
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
IRNV scope, or /night vision scope.IRNV är väl ändå ett sikte för att se värmen som kroppen utstrålar(se Predator filmerna) samt ett natt sikte... kanske bättre om det var två helt olika sikten,ett infrared och ett night vision scope?.nä nu tycker jag att vi alla börjar spela tetris igen,då sliper vi bläääääääääääää..  Edit:Novaland han före.
Redigerat av Fahla, 30 November 2011 - 20:43.
Postad 30 November 2011 - 21:18
sandö
-
sandö
-
Användare
-
-
247 inlägg
Hehe, kan vara jag som tänker fel när dom skriver IRNV då Night Vision enligt mig måste innehålla någon form av ljusförstärkning annars skulle man endast se människan och resten vore helt svart om han stod framför en bergvägg t.ex. Inte så mycket att ha på natten då?
Men men, strunt samma.
Nu får dom fixa vårat internet som varit kass efter stormen (kör internetdelning med telefonen nu), så man kan ner i källaren och lira lite!
Edit: Kan för övrigt hålla med om att det hade varit käckt med ett separat IR och NV sikte.
Redigerat av sandö, 30 November 2011 - 21:21.
Postad 30 November 2011 - 23:52
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
IR vs ljusförsärkare... Sen att man har valt de färgerna de har i battlefield gör ju inte saken direkt lättare att skilja dem åt =) 
Postad 01 December 2011 - 01:47
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
AN/PSQ-20 Enhanced Night Vision Goggles http://www.youtube.com/watch?v=Mrb1TCgeDPo Möjligtvis detta IRNV-siktet är baserat på. Det är alltså en kombination av bildförstärkare och IR. http://en.wikipedia.org/wiki/AN/PSQ-20
Redigerat av OWC, 01 December 2011 - 01:53.
Postad 01 December 2011 - 07:15
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
När man nu äntligen lyckades vara inne och spela samtidigt som en hel drös MHB:are så lyckas precis allt gå fel. Mest verkade det som nervändarna mellan hjärnan och händerna lagt av, sen tänker jag skylla lite på lagg. Fy f-n vad dåligt det gick! Nu kommer ju ingen vilja spela med mig längre.. 
Förlåt Novaland, Cel, Muppmeister mfl! Jag är bättre än så, lite iaf!  Tog det som ett tecken att t.o.m. BF3 tyckte jag var för dålig och kastade ut mig, då gick jag och la mig!
Lyckades för första gången på länge för en kort stund höra någon i VOIP, men lyckades inte få kontakt själv. Det var en norrlänning som verkade ungefär lika nöjd med sitt spelande som jag var med mitt iaf..
Postad 01 December 2011 - 07:29
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Nä det är den lilla radiomasten på hilltop tyvärr 
Tar tillbaka det jag sa, när 15 tickets är kvar för ena laget så brakar hela skiten ner, alltså den gigantiska röda masten  Rätt coolt!
Postad 01 December 2011 - 09:19
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
När man nu äntligen lyckades vara inne och spela samtidigt som en hel drös MHB:are så lyckas precis allt gå fel. Mest verkade det som nervändarna mellan hjärnan och händerna lagt av, sen tänker jag skylla lite på lagg. Fy f-n vad dåligt det gick! Nu kommer ju ingen vilja spela med mig längre..  Förlåt Novaland, Cel, Muppmeister mfl! Jag är bättre än så, lite iaf! Tog det som ett tecken att t.o.m. BF3 tyckte jag var för dålig och kastade ut mig, då gick jag och la mig!
Lyckades för första gången på länge för en kort stund höra någon i VOIP, men lyckades inte få kontakt själv. Det var en norrlänning som verkade ungefär lika nöjd med sitt spelande som jag var med mitt iaf.. 
Everybody has a shit day!  på det igen ikväll  Tar tillbaka det jag sa, när 15 tickets är kvar för ena laget så brakar hela skiten ner, alltså den gigantiska röda masten Rätt coolt!
VA! detta måste upplevas  Sen måste jag påpeka att det var länge sedan jag spelade HC på BF3. Igår var klart det bästa HC har gett mig sen jag provade sist. Gav mig lite mer smak ändå på att köra HC som man från början ville. Inte BC2 klass men om fler är med på HC igen så säger Cel Game On! KC, Pip, Puff; HC ikväll ?
Postad 01 December 2011 - 09:32
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Everybody has a shit day! på det igen ikväll  VA! detta måste upplevas 
Sen måste jag påpeka att det var länge sedan jag spelade HC på BF3. Igår var klart det bästa HC har gett mig sen jag provade sist. Gav mig lite mer smak ändå på att köra HC som man från början ville. Inte BC2 klass men om fler är med på HC igen så säger Cel Game On!
KC, Pip, Puff; HC ikväll ?
Hehe ja , mäkta förvånad jag blev när det hände. Lite synd bara att det aktiveras av sig själv , vill ju kunna sänka den själv också! Men men man kan inte få allt  HC , vettefan, blir oftast skitarg efter några minuter bara sen ger jag upp på det. Det är väl mer vanan att spela softcore som ställer till det för mig. Med risk för att påhopp så tänker jag yttra detta om HC! Jag vill kunna spotta fiender precis som i softcore, inte bara se på en minikarta! Men ni hardcore hardcore spelare tänker nog helt tvärtom  Men så skulle jag vilja ha det iallafall !
Postad 01 December 2011 - 09:34
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Postad 01 December 2011 - 10:55
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Postad 01 December 2011 - 11:01
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1687 inlägg
 Dragonpuffer något att lyssna på för att stilla nerverna efter BF3
Postad 01 December 2011 - 12:04
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Var tror ni mitt nick kommer ifrån?
Postad 01 December 2011 - 13:25
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Alltså... vilket inputlag det är... tycker det är skitråkigt att spela när det är så... känner mig nästan åksjuk... visst, hjälper lite när jag sänker till 570p... men då blir det ju ÄNNU sämre grafik än vad det redan är...
Ne... håller mig till enbart PC versionen tills dom fixat inputlaget, om det nu nånsin händer... 
Har en panasonic G30, och den är grymt bra annars till FPS spel ju...
Postad 01 December 2011 - 13:46
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Everybody has a shit day! på det igen ikväll 
Sen måste jag påpeka att det var länge sedan jag spelade HC på BF3. Igår var klart det bästa HC har gett mig sen jag provade sist. Gav mig lite mer smak ändå på att köra HC som man från början ville. Inte BC2 klass men om fler är med på HC igen så säger Cel Game On!
KC, Pip, Puff; HC ikväll ?
Sant.. Men vänta nu, det slog mig plötsligt nu.. Det var ju kanske HC när jag ramlade in vid niosnåret igår kväll? Isf känns det genast lite bättre, och jag känner mig lite mer som en man eftersom jag isf blivit av med HC-oskulden!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|