Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Nokia N95 *

2779 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 november 2007 - 09:57

paperclip
  • paperclip
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

hur du överför filmer spelar väl ingen roll för kvaliten. men hur du konverterar dom. det finns inte många gps program som är gratis. det är väl nav4all och nokia maps (delvis gratis). men då tillkommer data trafiken för nav4all. det blir bara gratis om man gör det på "fel" sätt.

Gratis gps, då menar jag inte att själva programet skall vara gratis, utan själva tjänsten i sig..
Är nokia maps gratis om man väljer bort röst?

Det var ingen svar på min fråga, jag ville ha reda på HUR man gör och med vilket program isåfall..

Postad 20 november 2007 - 10:01

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

hur du överför filmer spelar väl ingen roll för kvaliten. men hur du konverterar dom. det finns inte många gps program som är gratis. det är väl nav4all och nokia maps (delvis gratis). men då tillkommer data trafiken för nav4all. det blir bara gratis om man gör det på "fel" sätt.

Gratis gps, då menar jag inte att själva programet skall vara gratis, utan själva tjänsten i sig..

Det var ingen svar på min fråga, jag ville ha reda på HUR man gör och med vilket program isåfall..

nej det var inget svar, snarare en fråga av mig. men du kan använda antingen smartmovie (konverteraren endast) eller xilisoft, eller super. googla på super video converter så hittar du det. kommer från erightsoft.
.mp4
320x240
4:3
det är inställningarna du bör ha för att konvertera filmerna till telefonen.
utan röst och själva navigerings funktionen så är nokia maps gratis. du kan alltså hitta dig själv och kolla var saker ligger. inget mer. men route66 är helt gratis om du har program och kartor. tomtom så måste du ha en bluetooth gps puck för att det ska funka än så länge. kommer kanske en version som funkar med den integrereade snart.

Postad 20 november 2007 - 10:17

paperclip
  • paperclip
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

nej det var inget svar, snarare en fråga av mig. men du kan använda antingen smartmovie (konverteraren endast) eller xilisoft, eller super. googla på super video converter så hittar du det. kommer från erightsoft.
.mp4
320x240
4:3
det är inställningarna du bör ha för att konvertera filmerna till telefonen.
utan röst och själva navigerings funktionen så är nokia maps gratis. du kan alltså hitta dig själv och kolla var saker ligger. inget mer. men route66 är helt gratis om du har program och kartor. tomtom så måste du ha en bluetooth gps puck för att det ska funka än så länge. kommer kanske en version som funkar med den integrereade snart.

Tack för det, så man köper route66 och tar kartorna från deras sida gratis eller?
Någon speciell version man ska leta efter?

Och hur är nokia maps idag efter diverse uppdateringar osv?

Btw, vad ska man ha i output video codec?

Redigerat av paperclip, 20 november 2007 - 12:51.

Postad 20 november 2007 - 12:48

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
du får köpa route66 med eller till kartor. men minst version 7.3.545. Den vet jag ska stödja den integrerade gpsen.

när jag pratade om konverteringen menade jag så här:
konverterad film (output video codec): *.mp4 (mpeg4)
video storlek (video size): 320x240 px
aspecten: 4:3

Postad 21 november 2007 - 08:39

ottohans
  • ottohans
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Ny firmware till N)% på gång ...
http://www.symbian-f..._on_the_way.htm

/Otto

Postad 21 november 2007 - 13:40

m_ab
  • m_ab
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Tja, har lite problem med min N95:a...
Det är så att när jag får sms så är dom liksom ljudlösa, det låter ingen sms signal och rätt som det är så bara är dom i inkorgen, står inget på "skrivbordet" heller som det brukar göra, t ex "1 nytt meddelande"... Fick detta problemet för typ 2 veckor sen och då provade jag att göra en hard reset.. Då funkade det en dag sen kom det tillbaka igen, då tänkte jag att det kanske var nåt på program lr nåt på minneskortet som spökade, så jag gjorde dels en hard reset och samtidigt formaterat jag minneskortet... Funkade bra i en vecka men nu är samma problem här igen.. har inte installerat några program förutom airtimes nu efter jag gjorde reset + formatering...

och ja jag har en meddelandesignal som funkar om man spelar upp den själv och är vald i profiler och allt...

Nån annan som har samma problem? Jäkligt störande!! ;)

Postad 21 november 2007 - 14:30

ImpreZa
  • ImpreZa
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Nu har även en ny version av Nokia Sports Tracker släppts med lite nya roliga finesser.

Nokia Sports Tracker

Postad 21 november 2007 - 16:58

paperclip
  • paperclip
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

du får köpa route66 med eller till kartor. men minst version 7.3.545. Den vet jag ska stödja den integrerade gpsen.

Vilket format ska slutfilen vara i då? 3gp nokia eller?

Postad 21 november 2007 - 17:17

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

• 1 377 inlägg
  • 0
En liten detalj med Gps:en!!!
Hur får man kartan att vrida sig istället för att man måste vrida telefon hela tiden?
drygt att hålla den upp och ner och alla kosta vinklar det blir

Postad 21 november 2007 - 18:49

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

den ska vara i .mp4 format!

Hur får man kartan att vrida sig istället för att man måste vrida telefon hela tiden?

då måste navigationen vara igång. alltså inte bara positionering utan navigation!

Postad 21 november 2007 - 19:10

paperclip
  • paperclip
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

den ska vara i .mp4 format!

då måste navigationen vara igång. alltså inte bara positionering utan navigation!

Och ljudet är skitsamma?

Postad 21 november 2007 - 19:14

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
vet inte vad du använder för program för att konvertera i frostmind. men det brukar inte spela någon större roll. jag brukar låta det vara på auto eller bara låta det vara. det märks ingen större skillnad om man kanske inte är ljudfreak.

Postad 21 november 2007 - 19:16

paperclip
  • paperclip
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

vet inte vad du använder för program för att konvertera i frostmind. men det brukar inte spela någon större roll. jag brukar låta det vara på auto eller bara låta det vara. det märks ingen större skillnad om man kanske inte är ljudfreak.

Tankade super, verkade bra iaf, verkar bli aac där då?
Konverterade en film som var 25mb, slutresultatet blev 23,8mb, ska det vara så eller ska det bli mindre?

Postad 21 november 2007 - 19:21

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
beror på vad det var för specs på filmen i början. tex när jag konverterar ett prison break brukar original filerna vara ca 350 mb när jag är klar (10-15 min) är det ca 90 mb. men om det inte var en stor fil innan kan det nog stämma att den bara blir 1,2 mb mindre.

Postad 23 november 2007 - 18:03

Alessia
  • Alessia
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Någon som installerat den nya än?

Ny programvara

Redigerat av Alessia, 23 november 2007 - 18:04.

Postad 24 november 2007 - 11:58

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

Någon som installerat den nya än?

Ny programvara

det är inte den officiella versionen. det är bara något som är på g. men mycket visar på att just den fw kommer ganska snart. sen är det inte säkert att många fler fw till n95-1 kommer att komma då n95-2 har kommit ut.

Postad 26 november 2007 - 16:44

m_ab
  • m_ab
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Jag har precis uppdaterat min telefon med ny programvara..

Versionen är
V 20.0.15
13-11-07
RM-159
Nokia N95 (03.01)

Är detta den nya? jag har inte uppdaterat min sen i somras så jag vet inte vilken som är den senaste...
Nu ser det ut som HÄR på ett ungefär iaf... telefonen känns mycket snabbare iaf mot den programvaran jag hade innan... :)

// mattias

Postad 26 november 2007 - 17:56

ImpreZa
  • ImpreZa
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Vad tycker du om telefonen nu då? Jag har bara läst om folk som tycker att uppdateringen är kanon. Ska bara ladda min telefon och sen ska jag ladda in den nya.

Här är vad som är nytt:

Changes in the new firmware
  • New Welcome application
  • New camera software and tweaks from the 8GB model - FAR faster shot to shot time, with 'Processing image message' during any delays
  • Long press on camera button launches camera if shutter is open
  • New My Nokia SMS tips and mobile web portal system
  • Demand paging (for ROM applications) with 30 plus MB free RAM after booting.
  • Search 4.0 integration on standby screen.
  • Old multimedia menu still there, i.e. it's not the new style
  • N-Gage game previews (FIFA, Asphalt) and portal/shortcut to upcoming N-Gage client, as in N81 and N95 8GB
  • Nokia Music Store client, although the store server hasn't been updated to handle the N95 yet - maybe this'll happen later today
  • Keypress bug gone(!), I think
  • No auto-screen rotation, looks like I was wrong predicting this, so we need Samir's RotateMe after all - someone please help him get this signed ASAP!

Redigerat av ImpreZa, 26 november 2007 - 18:30.

Postad 26 november 2007 - 19:24

m_ab
  • m_ab
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Jag tycker den känns jäkligt stabil och denfinitivt snabbare (iaf min) än så länge iaf.. Det som märktes direkt är att dom har städat upp lite i menyerna och organiserat dem lite bättre från början.. En kul grej är att man kan använda video som ringsignal! Har laddat ner några musikvideos nu hehe

eftersom jag inte uppdaterat min telefon sen i somras så kanske det inte är så stor skillnad som för er som hade den nu näst senaste versionen...
I mitt förra inlägg så länkade jag till några screenshots.. Där var en bild där man ser ram användningen, nån som hittat den?? :)
//mattias

Postad 26 november 2007 - 19:41

Slight85
  • Slight85
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jo uppdatering lär behövas..känns som min skit ska krascha varje gång man är lite för snabb med knapparna=P

Postad 26 november 2007 - 19:47

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

.. En kul grej är att man kan använda video som ringsignal! Har laddat ner några musikvideos nu heh

hur går du tillväga?

Postad 26 november 2007 - 21:18

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Hur laddar ni ned nya firmwaren? Jag har uppdaterat Nokia Loadern men den säger att jag har senaste redan, vilket inte är den nya.. :)

Postad 26 november 2007 - 22:05

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
janne_s : Din telefon är antagligen låst till ett abonemang. Likadant som min, det finns DOCK ett program som gör att man kan ändra produktkoden och "lura" software update programet, så du kan få den senaste firmwaren. Det här programet har jag dock inte kvar, kommer inte ihåg vad det heter eller något. Skulle vara Kanon om någon som vet kan tala om det, vet att det finns tidigare i tråden men har absolut ingen anning om vart =(

Postad 26 november 2007 - 22:10

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Nix, min telefon är OLÅST. Köpte den för dyra pengar i juni.... Så det måste vara något annat, undra vad???? Har andra här som har olåsta telefon lyckas med uppdateringen???

/Janne - som är :) för jag vill åt de där fler timmarna musiklyssnade som denna FW tydligen skall ge....

Postad 26 november 2007 - 22:15

ottohans
  • ottohans
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Nix, min telefon är OLÅST. Köpte den för dyra pengar i juni.... Så det måste vara något annat, undra vad???? Har andra här som har olåsta telefon lyckas med uppdateringen???

/Janne - som är :P för jag vill åt de där fler timmarna musiklyssnade som denna FW tydligen skall ge....

Ja, min är olåst och jag har uppdaterat i dag !
Det nya versionen är mycket bra !! :)

/Otto

Postad 26 november 2007 - 22:46

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Jag har Nokia Software Loader v.1.4.14se
Den säger att jag har Nokia N95 (RM-159) Aktuell: 12.0.013 och Uppdaterad: 12.0.013.

Vad kan det vara. Min telefon är olåst! Under batteriet står det: Model N95-1 Type RM-159
Funkar denna inte på min telefon? Måste jag ha en N95-2? Finns de ens?

Postad 26 november 2007 - 22:52

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

Jag har Nokia Software Loader v.1.4.14se
Den säger att jag har Nokia N95 (RM-159) Aktuell: 12.0.013 och Uppdaterad: 12.0.013.

Vad kan det vara. Min telefon är olåst! Under batteriet står det: Model N95-1 Type RM-159
Funkar denna inte på min telefon? Måste jag ha en N95-2? Finns de ens?

N95-2 är den så kallade N95 8GB
Det kan vara något tjafs med din produktkod. Testa att uppdatera imorgon igen. Annars kolla här eller fråga nokia.

Postad 26 november 2007 - 22:56

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Tack slaski. Har redan kontaktat Nokia.
Testade länken... tyvärr säger den att senaste versionen är "Version: 12.0.013 " för min N95's PRODUCT CODE.

:) :P :lol: :P :(

Postad 26 november 2007 - 23:02

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
okej, då finns det ett program som du kan ändra din produktkod med, sök på google på nss. hittar du inget så åter kom. eller så väntar du bara några dagar.

Postad 26 november 2007 - 23:09

mobilefeed
  • mobilefeed
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej

Jag har ett TRE abonnemang så jag kan inte uppgradera själv då? Göra tre det åt mig någon som vet.

:)

Postad 26 november 2007 - 23:38

yeppe
  • yeppe
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Då var det uppdaterat! Helt klart snabbare, men några konstigheter...

Klickar jag på den där nya "Sök" så blinkar skärmen till, inget mer händer. Jag har kvar ett par teman i telefonen som jag kan välja och de funkar. Dock finns dessa teman INTE med i "Programhanteraren".

Sen har jag en kopplingspunkt som är osynlig! Den syns inte i inställningarna för kopplingspunkter, däremot i alla program när något ska koppla upp sig.

Små och irriterande problem...

Postad 26 november 2007 - 23:50

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
jo blev lite så för mig med. bara installera om och formatera minneskort eller bara gör en fabriksåterställning. och installera om allt du vill ha. då slipper du saker som inte funkar. tänk bara på att backa upp kontakter!

Postad 27 november 2007 - 08:14

yeppe
  • yeppe
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

jo blev lite så för mig med. bara installera om och formatera minneskort eller bara gör en fabriksåterställning. och installera om allt du vill ha. då slipper du saker som inte funkar. tänk bara på att backa upp kontakter!

Ja, jag upptäckte just att minneskortet är nog den stora boven. Tar jag ut det så funkar "Sök"-funktionen. Mina Teman ligger på minneskortet, så de kommer också försvinna på ett korrekt sätt. Är så himla mycket jobb bara, men man får väl bita i det sura äpplet! :)

Det enda frågetecknet som kvarstår sen är den osynliga kopplingspunkten. Men det kan jag leva med... Så slipper jag återställa telefonens alla inställningar. För där är mycket jobb...

Redigerat av yeppe, 27 november 2007 - 08:14.

Postad 27 november 2007 - 15:05

nippe
  • nippe
  • Beroende

• 1 387 inlägg
  • 0
För mig funkade inte heller det att uppdatera på ena telefonen. Jag har 3 st N95:or att leka med och den som inte funkade var en som var en utbytesenhet. Det visade sig att den hade fel produktkod. Efter att ha uppdaterat den med rätt produktkod (0534847) med hjälp av NSS så funkade det att uppdatera.

Postad 27 november 2007 - 17:13

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
OK, men jag vill inte pilla med produkt kod på en ärligt inköpt och olåst telefon. Då skall f*n i mig jag få ta del av uppdatreingar som Nokia släpper utan extra "pill".

Hoppa det kommer för "min" produkt kod snart....

Postad 27 november 2007 - 17:17

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Ja, jag upptäckte just att minneskortet är nog den stora boven. Tar jag ut det så funkar "Sök"-funktionen. Mina Teman ligger på minneskortet, så de kommer också försvinna på ett korrekt sätt. Är så himla mycket jobb bara, men man får väl bita i det sura äpplet! :(

Det enda frågetecknet som kvarstår sen är den osynliga kopplingspunkten. Men det kan jag leva med... Så slipper jag återställa telefonens alla inställningar. För där är mycket jobb...

Sitter med samma ###### problem med kopplingspunkterna, försöker jag ta bort dom och ta ner nya så blir det aillafall massa kopior på de gamla och ihopblandade ip-adresser i dem, helt klart en bugg från nokia. Men har läst det kommer en ny snart igen som fixar fel som denna mjukvaran har

Postad 27 november 2007 - 17:40

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
btw, om man ändrar på produktkoden, så ryker garantin har jag hört.

Postad 27 november 2007 - 19:45

Unregisterede23ca3dc
  • Unregisterede23ca3dc
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

btw, om man ändrar på produktkoden, så ryker garantin har jag hört.

Borde man inte kunna ändra produktkoden till en giltig för nya FW, uppdatera och sedan ändra tillbaks till den första produktkoden?

Postad 27 november 2007 - 20:07

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
den kanske man kan :( men om dom ser det (vilket jag tvekar på) så kan den ryka. har hört att den är i fara iaf.

Postad 27 november 2007 - 22:04

yeppe
  • yeppe
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

Ja, jag upptäckte just att minneskortet är nog den stora boven. Tar jag ut det så funkar "Sök"-funktionen. Mina Teman ligger på minneskortet, så de kommer också försvinna på ett korrekt sätt. Är så himla mycket jobb bara, men man får väl bita i det sura äpplet! :(

Sådär! Kan meddela er andra som har samma problem att en formatering av minneskortet löste alla problem! Utom kopplingspunkterna förstås...

Nu när jag väl fått fart på den där nya sökfunktionen upptäckte jag att i kontakterna ligger några konstiga "Namn". Bara en massa siffror... Jag ser dem bara i sök-listan, inte i vanliga telefonboken. Från söklistan kan jag inte ta bort dem, bara titta... Någon som har samma fenomen?

Postad 27 november 2007 - 23:38

m_ab
  • m_ab
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

.. En kul grej är att man kan använda video som ringsignal! Har laddat ner några musikvideos nu heh

hur går du tillväga?

Enkelt! Gå bara in i profilen du vill ändra och sen när du ska välja rington så finns alla filmer du har på telefon/minneskort med i listan över ringtoner tillsammans med dina vanliga... Behövde inte greja med nån inställning.. :)

Postad 28 november 2007 - 13:40

ippo
  • ippo
  • Beroende

• 1 267 inlägg
  • 0
Kan inte heller uppdatera luren, ny sen 2 veckor från Dustin... :)

Postad 28 november 2007 - 14:10

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

Kan inte heller uppdatera luren, ny sen 2 veckor från Dustin... :wub:

vad har du för produktkod?
om det inte funkar så ändra till en annan. här har du en lista.

edit:
det var så lite så :)

edit: om någon har gmail lik som mig i active standby apps och märkt att den ikonen blir mindre men vill ha den större så har jag fixat det att den blir större. säg till så fixar jag länk till det.
för i förra fw så var ikonen stor som dom andra, i fw 20 har den blivit mindre. men jag editierade jar, jad och png filerna så det funkar fint ;)
(efter och före)
Postad bildPostad bild

Redigerat av slaski, 28 november 2007 - 14:37.

Postad 28 november 2007 - 14:53

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Kan inte heller uppdatera mjukvaran... och tar jag bort batteriet och kollar lappen där under så verkar produktkoden vara 0546674 vilken inte ens finns med på den där listan.
Värt att nämna, min telefon är en obunden lur som köptes för fullpris i våras.

Postad 28 november 2007 - 15:11

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

Kan inte heller uppdatera mjukvaran... och tar jag bort batteriet och kollar lappen där under så verkar produktkoden vara 0546674 vilken inte ens finns med på den där listan.

kolla vad nokia säger om din kod

Postad 28 november 2007 - 15:12

Unregisterede23ca3dc
  • Unregisterede23ca3dc
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Kan inte heller uppdatera luren, ny sen 2 veckor från Dustin... :wub:

vad har du för produktkod?
om det inte funkar så ändra till en annan. här har du en lista.

edit:
det var så lite så :)

edit: om någon har gmail lik som mig i active standby apps och märkt att den ikonen blir mindre men vill ha den större så har jag fixat det att den blir större. säg till så fixar jag länk till det.
för i förra fw så var ikonen stor som dom andra, i fw 20 har den blivit mindre. men jag editierade jar, jad och png filerna så det funkar fint ;)
(efter och före)

Har du uppdaterat din 3-brandade lur?? Slaski??
Hur blir det med garantin då? går det att gå tillbaks till den gamla FW om du skulle behöva?

Postad 28 november 2007 - 15:13

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Tackar tackar... verkar dock som att min produktkod ligger klart efter... firmware version 12.0.013.

Skall jag ringa Nokia då eller?

Postad 28 november 2007 - 15:16

ImpreZa
  • ImpreZa
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
@Slaski

Såg att du även är medlem på Symbian-Freak.
Har du testat om Live Messenger fungerar med den nya firmwaren?
Microx256 från s-f sa att det inte fungerar.

Postad 28 november 2007 - 15:35

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

@Slaski

Såg att du även är medlem på Symbian-Freak.
Har du testat om Live Messenger fungerar med den nya firmwaren?
Microx256 från s-f sa att det inte fungerar.

har inte testat. använder fring. men har inte installerat det än heller :S men men kan ju göra ett test så får vi se vad som händer. återkommer!

Postad 28 november 2007 - 15:57

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Har samma kod. Köpte på E2save i Juni. Olåst!! Går inet att uppdatera! :) Har mailat Nokias support, inget svar ;) :wub:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.