Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

.-*- Min Hembio Clan -*-.

8045 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Resistance: Fall of Man (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.527776 (35) 189:-
Warhawk (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3) (PlayStation 3-spel) 6 9.340424 (46) 149:-
SOCOM: Confrontation (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.5 (1) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9.476562 (383) Inga priser
Warhawk (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.666666 (2) Inga priser
Resistance 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7.61111 (17) Inga priser
48 relaterade trådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare (3456 inlägg) 5 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 11 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
Resistance 2 (390 inlägg) 13 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 14 år sedan
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg) 14 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 14 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Warhawk (1167 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg) 15 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 5 (1976 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 eller PS3 (1171 inlägg) 15 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 15 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 15 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 16 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 16 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 16 år sedan
SOCOM: Confrontation (307 inlägg) 16 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 16 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 16 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 16 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 17 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 17 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 17 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 17 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 17 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 17 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 17 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 17 år sedan
CoD 5 vs Resistance 2 (16 inlägg) 17 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 17 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 17 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 17 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 17 år sedan
ps3 (12 inlägg) 17 år sedan
Import från England (1 inlägg) 17 år sedan
Resistance: Fall of Man (168 inlägg) 17 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 18 år sedan
call of duty 4 (8 inlägg) 18 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 18 år sedan

Postad 20 March 2008 - 09:16

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Tror Jenslu klarat 24 kills på S&D, men 22 eller 24, kommer ALDRIG att komma i närheten av det om jag så spelar heltid till jag blir 65år...

När vi kör MHB så brukar vi väl köra för att vinna, även om många kills inte betyder att man har dålig laganda, eller du menar kanske att man ska dela med sig och inte döda alla själv? :P

Jag har fått 24 kills en gång, men bara en :rolleyes: dock har ja fått över 20 nån enstaka gång.. mötte oxå en kille som fick 22 kills igår.. men det var på 7 rundor.. när jag fick 24 var de på 5 rundor.. nästan 5 kills / runda ;)

Postad 20 March 2008 - 10:20

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Fasiken...ibland går de bara skit när man kör med MHB:are,när man äntligen kommer in i en bra grupp
så går de riktigt skit. Ja måste haft nån jäkla magnet på mig igår för ja tyckte allt träffa mig.Frustrerande!!

Den nya patchen? Skulle man inte kunna muta och isåfall vart?skulle de inte finnas "Host migration" inlagt?

för att muta någon så trycker du på select under ett spel. Sen markerar du den du vill muta och trycker X.

Postad 20 March 2008 - 10:23

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Fasiken...ibland går de bara skit när man kör med MHB:are,när man äntligen kommer in i en bra grupp
så går de riktigt skit. Ja måste haft nån jäkla magnet på mig igår för ja tyckte allt träffa mig.Frustrerande!!

Den nya patchen? Skulle man inte kunna muta och isåfall vart?skulle de inte finnas "Host migration" inlagt?

Mmm, shit vad vi blev förnedrade igår, sorry att jag drog ner er djuuuupt ner i skiten

:rolleyes:

Å andra sidan så lyckades jag "joina" från lobbyn, tackar doktorn för x-antal inbjudningar å sen så var det premiär på SD för mig...vilket ni kunde se...hur f-n appterar man bomben...

:P

Glad Påsk, vi syns på slagfältet...

Postad 20 March 2008 - 10:23

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Ville bara tacka för en hel del invites igår kväll.

Dock har jag ruggiga problem att "joina" oavsett var jag är, hänger mer i lobbyn än jag spelar just nu men jag kan ändå inte "joina".

Dr.Death mfl, någon kväll kanske ni får med mig...

I övrigt hade jag en kalkon kväll och sprang gång på gång i samma fälla.......lyckades kniva någon nångång men uscha mig vad jag hade problem...blir man bätttre med nya patchen ?

Vilket är ditt nick?

Har en på min lista som ofta är online men är i princip aldrig med och spelar med MHB (hänt nån enstaka gång), westeroes (tomas_we) ? :rolleyes:
Vet inte om det beror på att han inte kan eller om han inte vill! :P ;)

Självklart gör man som man vill, men det skulle ju vara tråkigt om det oxå beror på tekniska problem...

Jag har nog vart dålig på att joina. Mycket pga att de alltid strular för mig när jag ska joina ett game men även att jag ibland är mitt inne i ett "bra" spel med roliga team-kamrater.

Händer ju allt för ofta numera att alla bara tänker på att samla kills istället för att jobba för laget. Jag får hellre 0 kills i en S&D match och vinner än 9 kills och förlorar... (undrar om jag ljög där) en blandning kanske.. Lira med en sjuuk kille som kkom upp i 22 kills på en S&D match...

till sist måste jag berätta att jag lira HQ idag på bana Shipment. Då hade en kille i mitt lag valt att ha sniper! killen fick 2 kiills och dog 35 gånger under den matchen..det är laganda det!!!

Att vara sniper på shipment när man kör HQ är ju inte dålig laganda, det är ju direkt korkat, killen var kanske förståndshandikappad? :lol: :P

Tror Jenslu klarat 24 kills på S&D, men 22 eller 24, kommer ALDRIG att komma i närheten av det om jag så spelar heltid till jag blir 65år...

När vi kör MHB så brukar vi väl köra för att vinna, även om många kills inte betyder att man har dålig laganda, eller du menar kanske att man ska dela med sig och inte döda alla själv? ;)

jo för jag va ju inte ironisk om snipern?!? ;)

Mena ju definetivt inte att många kills är dålig laganda. Men ibörjan när jag körde med "klanen" så var det mycket TD och Domination. Jag gillar mer HQ o S&D.. liras det något av dessa numera????

Postad 20 March 2008 - 10:26

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

jo för jag va ju inte ironisk om snipern?!? :rolleyes:

Mena ju definetivt inte att många kills är dålig laganda. Men ibörjan när jag körde med "klanen" så var det mycket TD och Domination. Jag gillar mer HQ o S&D.. liras det något av dessa numera????

Spelar nästan bara S&D.. och TT

Postad 20 March 2008 - 11:57

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Ville bara tacka för en hel del invites igår kväll.

Dock har jag ruggiga problem att "joina" oavsett var jag är, hänger mer i lobbyn än jag spelar just nu men jag kan ändå inte "joina".

Dr.Death mfl, någon kväll kanske ni får med mig...

I övrigt hade jag en kalkon kväll och sprang gång på gång i samma fälla.......lyckades kniva någon nångång men uscha mig vad jag hade problem...blir man bätttre med nya patchen ?

Vilket är ditt nick?

Har en på min lista som ofta är online men är i princip aldrig med och spelar med MHB (hänt nån enstaka gång), westeroes (tomas_we) ? :P
Vet inte om det beror på att han inte kan eller om han inte vill! ;) :lol:

Självklart gör man som man vill, men det skulle ju vara tråkigt om det oxå beror på tekniska problem...

Jag har nog vart dålig på att joina. Mycket pga att de alltid strular för mig när jag ska joina ett game men även att jag ibland är mitt inne i ett "bra" spel med roliga team-kamrater.

Händer ju allt för ofta numera att alla bara tänker på att samla kills istället för att jobba för laget. Jag får hellre 0 kills i en S&D match och vinner än 9 kills och förlorar... (undrar om jag ljög där) en blandning kanske.. Lira med en sjuuk kille som kkom upp i 22 kills på en S&D match...

till sist måste jag berätta att jag lira HQ idag på bana Shipment. Då hade en kille i mitt lag valt att ha sniper! killen fick 2 kiills och dog 35 gånger under den matchen..det är laganda det!!!

Att vara sniper på shipment när man kör HQ är ju inte dålig laganda, det är ju direkt korkat, killen var kanske förståndshandikappad? ;) :P

När vi kör MHB så brukar vi väl köra för att vinna, även om många kills inte betyder att man har dålig laganda, eller du menar kanske att man ska dela med sig och inte döda alla själv? ;)

jo för jag va ju inte ironisk om snipern?!? :P

Ja kör mest HQ...lyckas få mest poäng på den spelformen tycker jag(måste ju ha mkt poäng så man kommer
framåt! :rolleyes: ) S&D är rätt kul men ja har en förmåga att få på mig första bästa granat!

Postad 20 March 2008 - 12:07

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Mmm, shit vad vi blev förnedrade igår, sorry att jag drog ner er djuuuupt ner i skiten

Å andra sidan så lyckades jag "joina" från lobbyn, tackar doktorn för x-antal inbjudningar å sen så var det premiär på SD för mig...vilket ni kunde se...hur f-n appterar man bomben...

;)

Du drog inte ner oss så långt,de var nog ingen av oss som hade våran bästa dag. Men de var lite skoj att se dig när du var sist å skulle greja med bomben :rolleyes:
Ja var likadan i början,innan ja fatta att man skulle lägga sig vid datorn ,eller vad de nu är,för att desarmera så
sprang jag runt bomben i panik och höll på att byta vapen hela tiden eftersom de alltid låg massa vapen runt den och de är samma knapp man använder. DE måste sett komiskt ut!

Redigerat av hippo6, 20 March 2008 - 12:08.

Postad 20 March 2008 - 12:31

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Du drog inte ner oss så långt,de var nog ingen av oss som hade våran bästa dag. Men de var lite skoj att se dig när du var sist å skulle greja med bomben :rolleyes:
Ja var likadan i början,innan ja fatta att man skulle lägga sig vid datorn ,eller vad de nu är,för att desarmera så
sprang jag runt bomben i panik och höll på att byta vapen hela tiden eftersom de alltid låg massa vapen runt den och de är samma knapp man använder. DE måste sett komiskt ut!

Blev ju precis samma för mig på Bog igår...
Låg en massa vapen så jag tog bara upp vapnen istället för att börja desarmera...
*pinsamt*

btw, tack för igår!

Postad 20 March 2008 - 12:41

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
En annan bra grej att veta när man ska Defusa bomb eller planta.. är att det tar ganska presis 5 sekunder..

Postad 20 March 2008 - 12:53

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

;)

Ingen fara, jag var ännu värre första gången, stod på fel sida, visste inte att man var tvungen att stå vid väskan när man defusade, resulterade i att jag provade att trycka på allt så det blev en hel del hoppande/sittande/liggande/skjutande/vapenbytande osv... :P
Man bjöd väl på ett gott skratt för sina lagkamrater om inte annat! :rolleyes:

Annars tyckte jag nog att vi spelade ruskigt dåligt allihopa igår, kände iaf. att jag spelade ovanligt dåligt... :lol:

Gillade inte S&D riktigt i början, men nu är det en klar favorit!
Känns skönt att när man dödar nån så förblir han död tills rundan är slut, och en kill känns mer värdefull, dock är det ju lite tråkigt när man själv dör direkt, men det får man ju tåla...

En annan bra grej att veta när man ska Defusa bomb eller planta.. är att det tar ganska presis 5 sekunder..

Precis, och med den vetskapen så kan man ta sig tid att dissa sina motståndare lite innan man defusar, om man är sist kvar menar jag då! :D :D

Jag har fått 24 kills en gång, men bara en :P dock har ja fått över 20 nån enstaka gång.. mötte oxå en kille som fick 22 kills igår.. men det var på 7 rundor.. när jag fick 24 var de på 5 rundor.. nästan 5 kills / runda :P

Jaha, nu blev jag besviken på min idol, jag trodde det var på 4 rundor, dvs. full pott, din SOPA!!! ;) :P :D :D

Postad 20 March 2008 - 13:01

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Ja vi var inte bäst igår...speciellt när dom snipra ihjäl oss(patchens fel!). Tror du har rekordet nästan på snabbast död. Det var väl runt en sekund innan han lyckades träffa dig :rolleyes: Fasiken han ja tänka innan jag fick en granat i huvudet ett par sekunder senare! Ne de får bli skärpning på mig ikväll!

Postad 20 March 2008 - 13:02

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
[quote name='Dr. Death' post='1838322' date='Mar 20 2008, 12:53 '][quote name='Lobello' post='1838016' date='Mar 20 2008, 11:16 '][quote name='Dr. Death' post='1837780' date='Mar

Jag har fått 24 kills en gång, men bara en :rolleyes: dock har ja fått över 20 nån enstaka gång.. mötte oxå en kille som fick 22 kills igår.. men det var på 7 rundor.. när jag fick 24 var de på 5 rundor.. nästan 5 kills / runda ;)[/quote]

Jaha, nu blev jag besviken på min idol, jag trodde det var på 4 rundor, dvs. full pott, din SOPA!!! ;) :lol: ;) :P
[/quote]

Förlåt :P

Postad 20 March 2008 - 13:19

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Ja vi var inte bäst igår...speciellt när dom snipra ihjäl oss(patchens fel!). Tror du har rekordet nästan på snabbast död. Det var väl runt en sekund innan han lyckades träffa dig :rolleyes: Fasiken han ja tänka innan jag fick en granat i huvudet ett par sekunder senare! Ne de får bli skärpning på mig ikväll!

Ja, ungefär en sekund, kanske mindre... :lol:

Såg i killcamen när 1:an från nedräkningen i början försvann, han vände sig 45grader tryckte in siktarknappen och skjöt direkt, dog direkt, klockren headshot! Tyckte det såg väldigt onaturligt ut att skjuta med sniper på det sättet... :P

lobello:
Skojar bara med dig! ;)

Postad 20 March 2008 - 13:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Såg i killcamen när 1:an från nedräkningen i början försvann, han vände sig 45grader tryckte in siktarknappen och skjöt direkt, dog direkt, klockren headshot! Tyckte det såg väldigt onaturligt ut att skjuta med sniper på det sättet... :rolleyes:

Var det på BOG ?

Postad 20 March 2008 - 13:28

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Vet att det är fel tråd men...

Nån som testat eller hört om detta headset, är väldigt sugen på det, tror ni jag blir nöjd om jag beställer ett? :rolleyes:

Vill ha ett skönare headset än mitt warhawk-Jabra, samt höra/höras bättre...

http://www.fosfor.se...r-fran-logitech

Postad 20 March 2008 - 13:55

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Såg i killcamen när 1:an från nedräkningen i början försvann, han vände sig 45grader tryckte in siktarknappen och skjöt direkt, dog direkt, klockren headshot! Tyckte det såg väldigt onaturligt ut att skjuta med sniper på det sättet... :rolleyes:

Var det på BOG ?

Tror de...är väl nattbanan me stridsvagnar å containrar och 2 hus som heter BOG.

Postad 20 March 2008 - 14:00

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Vet att det är fel tråd men...

Nån som testat eller hört om detta headset, är väldigt sugen på det, tror ni jag blir nöjd om jag beställer ett? :P

Vill ha ett skönare headset än mitt warhawk-Jabra, samt höra/höras bättre...

http://www.fosfor.se...r-fran-logitech

Inte provat det men kan rekomendera detta ja köpte...funkar faktiskt riktigt bra tycker jag,så kan man ju ha
ljud i bägge öronen om man vill. Och ja tror ja hörs bra...ni verkar ju höra mig ibland iallafall :rolleyes:

http://www.elgigante...alogCategoryID=

Redigerat av hippo6, 20 March 2008 - 14:24.

Postad 20 March 2008 - 17:10

primoo
  • primoo
  • Lärjunge

• 494 inlägg
  • 0

Kul med TT l2ickard och Evil_Rodge!
Hade lite koncentrationssvårigheter då det var en massa liv här. (MSN, sambo och telefon)
Men vi tog bra många fighter ändå!

Jupp, det var skoj. Synd bara att jag var så kass på några matcher, speciellt i början. ;)
Men brukar komma igång efter en stund.

PSNid Evil_Rodge

Postad 20 March 2008 - 18:35

Unregisteredb0131ecf
  • Unregisteredb0131ecf
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Tjo!
Nu har jag varit borta alldeles för länge, minst en månad från spel. Men ikväll görjag comeback!!
see u all on the playground ;)

Postad 20 March 2008 - 18:40

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Tjo!
Nu har jag varit borta alldeles för länge, minst en månad från spel. Men ikväll görjag comeback!!
see u all on the playground B)

Vad är ditt PSn id? hittar dig inte längst fram i clan tråden.. ;)

Postad 20 March 2008 - 18:46

Unregisteredb0131ecf
  • Unregisteredb0131ecf
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Tjo!
see u all on the playground :(

Vad är ditt PSn id? hittar dig inte längst fram i clan tråden.. ;)

Det har tydligen blivit en miss där, dom har inte velat sätta upp mig på listan B)
Men lägg till engis, ni som vill. :(

Postad 20 March 2008 - 19:44

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Såg i killcamen när 1:an från nedräkningen i början försvann, han vände sig 45grader tryckte in siktarknappen och skjöt direkt, dog direkt, klockren headshot! Tyckte det såg väldigt onaturligt ut att skjuta med sniper på det sättet... ;)

Var det på BOG ?

Yepp!

Postad 20 March 2008 - 19:57

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Såg i killcamen när 1:an från nedräkningen i början försvann, han vände sig 45grader tryckte in siktarknappen och skjöt direkt, dog direkt, klockren headshot! Tyckte det såg väldigt onaturligt ut att skjuta med sniper på det sättet... ;)

Var det på BOG ?

Yepp!

Kan inte vara vanligt att få se den andra killens "nedräkning" i killcamen.. snacka om snabb död B)

Postad 22 March 2008 - 11:19

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Är de bara jag som fått de väldigt svårt att joina er när jag fått inbjudan? Vet inte hur många ggr
igår som de krångla med "unnable to connect to host" fast jag fick inbjudningarna i lobbyn många ggr.
Verkar som detta kommit efter patchen?
Nån mer som har samma sak eller är de mina grejor som krånglar?

Postad 22 March 2008 - 12:09

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Är de bara jag som fått de väldigt svårt att joina er när jag fått inbjudan? Vet inte hur många ggr
igår som de krångla med "unnable to connect to host" fast jag fick inbjudningarna i lobbyn många ggr.
Verkar som detta kommit efter patchen?
Nån mer som har samma sak eller är de mina grejor som krånglar?

Jag kan inte tänka mig att det skulle bli sämre efter patchen.. men jag spelade inget igår så kan inte svara..
hoppas inte det är så iaf!

Postad 22 March 2008 - 12:24

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
När han som skickar inviten är inne och spelar, då funkar det aldrig för mig. Om det ska funka så måste han vara i lobbyn.

Postad 23 March 2008 - 00:52

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Måste säga att för mig så har det blivit sämre att både joina en inbjudan och komma med i en vanlig match.
Efter första patchen gick det ju jättefort att hitta server men nu tycker ja det går långsammare. För att inte tala om
hur mycket det krånglar när jag får inbjudan.
I går funkade det först efter tredje inviten och när jag väl kom in så var han i lobbyn så de kan ju
inte ha med de att göra heller. A vete fasiken. Kanske har ngt me min uppkoppling att göra eller ngt sånt.

Borde väl komma ngn mer patch eftersom dom sa att "host migration" skulle vara med i denna mer inte är de!?

Postad 23 March 2008 - 14:14

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Panik! Hittade COD skivan under!? ps3an efter ett litet gh3 fylleslag. Gissa om det går att få igång det i multiplayerläge? Såklart inte. Går det att fixa en repig skiva? Helvette också.

Postad 23 March 2008 - 14:34

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Panik! Hittade COD skivan under!? ps3an efter ett litet gh3 fylleslag. Gissa om det går att få igång det i multiplayerläge? Såklart inte. Går det att fixa en repig skiva? Helvette också.

game brukar ha så de kan slipa skivorna skälva blurayspåret ska vara orepbart vad jag förstått så det ska vara lugnt med det

Postad 23 March 2008 - 16:55

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • Lärjunge

• 351 inlägg
  • 0
Fattar inte hur dom ska lösa host migration tekniskt.. Kommer det inte bli någon form av pause för att flytta informationen från den som hostar spelet till de andra som spelar? Kan de verkligen skötas sömlöst?

Postad 23 March 2008 - 19:43

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Det dom menar med host migration är att om hosten lämnar mitt i spelet så avslutas det och alla kommer tillbaks till lobbyn varifrån en ny host väljs. Så det kommer fortfarande vara en massa "host ended game" krafs.

Postad 23 March 2008 - 20:14

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Det dom menar med host migration är att om hosten lämnar mitt i spelet så avslutas det och alla kommer tillbaks till lobbyn varifrån en ny host väljs. Så det kommer fortfarande vara en massa "host ended game" krafs.

Då ger det ju absolut ingenting.. det är ju just det dära "host ended game" som är det jobbiga.. inte jobbigt att hitta ett nytt game, för mig iaf..

Har inte spelat något COD ihelgen.. men ikväll är jag on.. mer sugen än på länge.. hoppas ni äe med ! :)
hoppas man inte är alltför ringrostig :blink:

Postad 24 March 2008 - 00:35

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • Lärjunge

• 351 inlägg
  • 0

Ah, ok, tja det hjälper ju inte så mycket när det är massa muppar som drar :)

Postad 24 March 2008 - 02:48

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • Lärjunge

• 351 inlägg
  • 0
Sorry, orkar inte spela Hardcore S&D, sitta och campa och ett skott räcker för att man ska behöva sitta ute resten av matchen, inte riktigt min grej. Bättre när ens eget taktiska rörelsemönster hjälper till att avgöra om man lever eller inte, istället för att Joe Blow sitter och pillar naveln i ett hörn och får ett turskott på en.

Postad 24 March 2008 - 08:21

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Sorry, orkar inte spela Hardcore S&D, sitta och campa och ett skott räcker för att man ska behöva sitta ute resten av matchen, inte riktigt min grej. Bättre när ens eget taktiska rörelsemönster hjälper till att avgöra om man lever eller inte, istället för att Joe Blow sitter och pillar naveln i ett hörn och får ett turskott på en.

Håller med, är väldigt mycket kampande i hardcore.. men nog kan det vara ganska kul ibland.. om man hamnar i ett seriöst lag som inte har ihjäl varandra hela tiden, men är ju lite skillnad mot vanligt S&D.. Man måste ju ändra lite i sina perks och så..

Postad 24 March 2008 - 12:27

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Så länge inte reporna sitter på "ettikettsidan" så är det bara att slipa/putsa upp skivan igen, finns ju olika anordningar för detta, samt att man ska kunna lämna in den och få det gjort...

Vet dock ej vart, men det är inte kört iaf...

Postad 24 March 2008 - 12:30

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Ah, ok, tja det hjälper ju inte så mycket när det är massa muppar som drar :)

Som när du lämnade oss i sticket när vi hade clanmatch mot [TAB!] igår på S&D hardcore, så vi blev 5 mot 6, synd för det gick ju rätt bra annars (iaf. första rundan) och du behövdes ju! ;) :blink: B)

Dom kastade iaf. in en av deras överblivna clanmedlemmar till oss efter ett tag (ingen svarade på invites från MHB), och han var rätt grym får jag säga, men allt självförtroende var redan krossat och vi kom aldrig upp ur det mörka hålet... :D

Redigerat av Dr. Death, 24 March 2008 - 12:40.

Postad 24 March 2008 - 12:37

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Hardcore är ju igentligen "the real deal", och där behövs väl mer taktik än nån annastans.

Mer på riktigt helt enkelt.

Dock väldigt ovant i början, och givetvis väldigt frustrerande att skjuta/bli skjuten i ryggen av lagkamrat, men åter igen, the real deal... :)

Postad 24 March 2008 - 13:13

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Jag har upptäckt att S&D inte är min kopp kaffe om man säger så. Jag är mer för att springa omkring och skjuta än att smyga omkring och skjuta. Och givetvis lyckas någon alltid pricka mig med snipern, eller få in en lyckoträff med en handgranat i början av rundan, så då får man snällt sitta och vänta tills nästa omgång. Dock lyckades jag igår ta död på 3-4 MHB:are på raken när jag hamnade i motståndarlaget vilket jag är mäkta stolt över.
:)
Nej, Domination tycker jag är mer spännande om det är två bra lag. Då kan det bli riktigt hetsiga matcher!

Postad 24 March 2008 - 14:50

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • Lärjunge

• 351 inlägg
  • 0

Hardcore är ju igentligen "the real deal", och där behövs väl mer taktik än nån annastans.

Dock väldigt ovant i början, och givetvis väldigt frustrerande att skjuta/bli skjuten i ryggen av lagkamrat, men åter igen, the real deal... :)

Fast jag syftade mer på folk som drar mitt i matcher, att sticka halv 3 på natten för att sova är inte så konstigt kanske :blink: Var ju inte så att det gick dåligt för mig så jag klagar inte på det sättet

Postad 24 March 2008 - 16:57

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Så länge inte reporna sitter på "ettikettsidan" så är det bara att slipa/putsa upp skivan igen, finns ju olika anordningar för detta, samt att man ska kunna lämna in den och få det gjort...

Vet dock ej vart, men det är inte kört iaf...

Tror knappast man kan lämna in skivor i närheten av mig. Nått tips på vad man skulle kunna slipa med? (låter brutalt)

Postad 24 March 2008 - 17:50

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Kolla här:
http://www.wikihow.c...-a-Scratched-CD

Tandkräm verkar vara populärt :)

Postad 24 March 2008 - 18:04

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jag har upptäckt att S&D inte är min kopp kaffe om man säger så. Jag är mer för att springa omkring och skjuta än att smyga omkring och skjuta. Och givetvis lyckas någon alltid pricka mig med snipern, eller få in en lyckoträff med en handgranat i början av rundan, så då får man snällt sitta och vänta tills nästa omgång. Dock lyckades jag igår ta död på 3-4 MHB:are på raken när jag hamnade i motståndarlaget vilket jag är mäkta stolt över.
:)
Nej, Domination tycker jag är mer spännande om det är två bra lag. Då kan det bli riktigt hetsiga matcher!

Exakt så sa jag oxå i början...

Men efter ett tag så ser man tjusningen med S&D... ;)

Postad 24 March 2008 - 18:11

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Fast jag syftade mer på folk som drar mitt i matcher, att sticka halv 3 på natten för att sova är inte så konstigt kanske ;) Var ju inte så att det gick dåligt för mig så jag klagar inte på det sättet

Förstod det, var bara en liten pik från min sida! ;)

Jag bjöd in dig två gånger efter att du försvann (trodde du blev kickad), du dök upp båda gångerna, sen hoppade du av direkt efter ju, hoppades du på att vi körde ny "vanlig" runda? ;)

Postad 24 March 2008 - 19:42

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Kolla här:
http://www.wikihow.c...-a-Scratched-CD

Tandkräm verkar vara populärt :)

Provade precis med rubbing och har fått bort så pass att jag kom in i en match men när matchen skulle starta så hände det inget mer. Ska gnida lite till.

Postad 24 March 2008 - 19:49

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0

Håller med, är väldigt mycket kampande i hardcore.. men nog kan det vara ganska kul ibland.. om man hamnar i ett seriöst lag som inte har ihjäl varandra hela tiden, men är ju lite skillnad mot vanligt S&D.. Man måste ju ändra lite i sina perks och så..

håller med Whoa, hardcore S6D är min grej heller (än)....har spelat för lite för att tröttna på respawn-direkt spelsätten, och säkert för dålig också:-)

jag glömde att ändra perks, noob som jag var sprang jag in med martyrdome...

Postad 24 March 2008 - 19:55

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Hatar det, har hänt att man tagit 2-3 stycken i sitt egna lag. Just på grund av den perken. :)

Postad 24 March 2008 - 20:00

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Måste säga att för mig så har det blivit sämre att både joina en inbjudan och komma med i en vanlig match.
Efter första patchen gick det ju jättefort att hitta server men nu tycker ja det går långsammare. För att inte tala om
hur mycket det krånglar när jag får inbjudan.
I går funkade det först efter tredje inviten och när jag väl kom in så var han i lobbyn så de kan ju
inte ha med de att göra heller. A vete fasiken. Kanske har ngt me min uppkoppling att göra eller ngt sånt.

Borde väl komma ngn mer patch eftersom dom sa att "host migration" skulle vara med i denna mer inte är de!?

+1

Ruggiga problem med att ens komma in i "vanliga" matcher utan invites, invites är en ren lotto vinst om jag kommer med i...eller inte riktigt dock tycker jag det suger att det typ finns ett ställe att joina ifrån = lobbyn.
Är jag inne och fipplar med pickorna eller kollar stats m.m. kan jag glömma att komma med, så den som väntar...

Sen laggar det för mig och endast när jag lirar Cod så (tror) inte det är uppkopplingen...kan tömma ett mag eller 2 i ryggen på ngn stackare som sedan lugnt vänder sig om och knäpper mig med ett skott...kan gubbarna hånle i Cod? tycker man sett detta efter patchen :)

Angående snipers, lirade HQ tidigare idag där typ alla utom jag var snipers, dessa campade och tog ut varandra i banans utkanter hela tiden medans jag turistade runt i HQ - tog en j-la tid innan motståndarna fattade vad som hände..Pipeline = easy win...

Tonite efteer csi...

Postad 24 March 2008 - 20:14

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Ruggiga problem med att ens komma in i "vanliga" matcher utan invites, invites är en ren lotto vinst om jag kommer med i...eller inte riktigt dock tycker jag det suger att det typ finns ett ställe att joina ifrån = lobbyn.
Är jag inne och fipplar med pickorna eller kollar stats m.m. kan jag glömma att komma med, så den som väntar...

Sen laggar det för mig och endast när jag lirar Cod så (tror) inte det är uppkopplingen...kan tömma ett mag eller 2 i ryggen på ngn stackare som sedan lugnt vänder sig om och knäpper mig med ett skott...kan gubbarna hånle i Cod? tycker man sett detta efter patchen :)

Har du öppnat portar i routern? Sök i tråden å du skall finna!

Postad 25 March 2008 - 08:51

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

håller med Whoa, hardcore S6D är min grej heller (än)....har spelat för lite för att tröttna på respawn-direkt spelsätten, och säkert för dålig också:-)

jag glömde att ändra perks, noob som jag var sprang jag in med martyrdome...

Hatar martyrdom överhuvetaget, så jäkla fegt! ;)

Är precis som att man erkänner att enda sättet att få kills på är att dö själv...

Tycker mest den perken förstör spelet och hjälper kassa spelare att ev. få lite mer kills..

Med detta påstår jag inte att jag är bättre än nån annan, bara min åsik om martyrdom... ;) :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.