* Officiell TrÄd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta Àmne
Postad 22 augusti 2008 - 12:37
crest
-
crest
-
ForumrÀv
-
-
990 inlÀgg
Hmm, de har en kampanj som startade i tisdags. "Köp HTC Touch Diamond med 3Bomben 399 eller 499 och du fÄr surfa obegrÀnsat i mobilen i upp till 7.2 Mbit/s, utan extra kostnad." NÀr jag bestÀllde den i butiken sÄ kryssade de bort att min internettrafik skulle bli fakturerad i deras system. NÀr jag gÄr in pÄ min 3-sida kan jag se hur mkt pengar jag har kvar att spendera och det Àr inte dragit nÄgonting för internettrafiken.
Om det skulle vara som du tror sÄ Àr det inte hela vÀrlden, men jag hoppas jag har rÀtt hÀr! /S
Du har rÀtt! 3 kör en speciell kampanj just nu: NÀr man köper Touch Diamond eller Samsung Touchwiz + abonnemang för 399kr med 24 mÄnaders bindningstid sÄ bjuder dom pÄ Turbo 3G. Kampanjens sida hittar du hÀr!
Postad 22 augusti 2008 - 12:41
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlÀgg
Du har rÀtt! 3 kör en speciell kampanj just nu: NÀr man köper Touch Diamond eller Samsung Touchwiz + abonnemang för 399kr med 24 mÄnaders bindningstid sÄ bjuder dom pÄ Turbo 3G.
Kampanjens sida hittar du hÀr!
Med andra ord sÄ "blÄste" jag mig sjÀlv nÀr jag tecknade bomben 299:- + turbo 3g 199:- för tre veckor sedan?
Postad 22 augusti 2008 - 12:50
crest
-
crest
-
ForumrÀv
-
-
990 inlÀgg
Med andra ord sÄ "blÄste" jag mig sjÀlv nÀr jag tecknade bomben 299:- + turbo 3g 199:- för tre veckor sedan? 
Man vet aldrig nÀr olika kampanjer kommer Tur att jag förhandlade mig fram till en annan bra deal med 3 för en mÄnad sedan, som jag fortfarande Àr nöjd med.
Postad 22 augusti 2008 - 13:01
leafgren
-
leafgren
-
AnvÀndare
-
-
114 inlÀgg
http://forum.xda-dev...ad.php?t=409540
Ă
terkom med resultat !
Provat och dessvĂ€rre Ă€r det ingen större skillnad... Hmmm. Ăndrade allt till max. Yeah yeah, fĂ„r hoppas att nĂ„n knĂ€cker det hela. Men ett riktigt grymt verktyg annars!
Postad 22 augusti 2008 - 13:06
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlÀgg
En frÄga.
Har ni upplevt riktigt kass ljudkvalitet nÀr ni lyssnar pÄ musik med blÄtandsheadset? Det skrapar nÄtt otroligt mycke. Jag kör med ett SE HBH-DS980. Uppdatering av Touchen eller byta headset? Kör med den första romen och vÀntar pÄ att Tre ska fÄ tummen ur...
NÄn som har haft samma upplevelse?
Jag kör med Philips SHB6111 headset...eller jag har testat det lite snabbt bara.. och jag hade klockrent ljud i mina lurar upp till 5m frÄn telefonen..inget knaster eller nÄgot. Men sen kanske dessa lurar Àr sÄ diskreta sÄ man gÄr med dom pÄ stan. Men de funkade iaf bra för mig pÄ default settings.. om inte det Àr nÄgra Àndringar pÄ instÀllningar i duttys 1.6 rom..
Postad 22 augusti 2008 - 13:37
leafgren
-
leafgren
-
AnvÀndare
-
-
114 inlÀgg
Jag kör med Philips SHB6111 headset...eller jag har testat det lite snabbt bara.. och jag hade klockrent ljud i mina lurar upp till 5m frÄn telefonen..inget knaster eller nÄgot. Men sen kanske dessa lurar Àr sÄ diskreta sÄ man gÄr med dom pÄ stan. Men de funkade iaf bra för mig pÄ default settings.. om inte det Àr nÄgra Àndringar pÄ instÀllningar i duttys 1.6 rom..
Ja antingen sÄ suger mina eller sÄ Àr det förÀndringar i din rom till det bÀttre. Tror jag provar att byta rom, lurar blir lite jobbigt att byta om det skulle vara samma resultat.
Postad 22 augusti 2008 - 14:33
Richardtenggren
-
Richardtenggren
-
Wannabe
-
-
10 inlÀgg
Det blir inget lagg i musiken? Har upplevt det pÄ pappas bluetooth headset nÀr jag körde det pÄ k810an:(
Postad 22 augusti 2008 - 15:17
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlÀgg
Det blir inget lagg i musiken? Har upplevt det pÄ pappas bluetooth headset nÀr jag körde det pÄ k810an:(
jag testade bara att lyssna 5 lÄtar inte mer och dÄ laggade de inget och ljudet var bra... har inte testat lÀngre lystningar...har kört med mp3spelare istÀllet eftersom battertiden inte Àr sÄ jÀttebra nÀr man kör massa program.
Postad 22 augusti 2008 - 15:32
grandstoff
-
grandstoff
-
AnvÀndare
-
-
113 inlÀgg
Ni som har denna telefon - hur kÀnslig Àr skÀrmen för repor? Baksidan Àr inte alls lika relevant, men en repkÀnslig skÀrm vore ju en katastrof.
Ăr det nĂ„gon som tappat sin telefon i marken? Förr eller senare hĂ€nder det och dĂ„ vill man kunna kĂ€nna sig nĂ„gorlunda trygg att telefonen faktiskt överlever utan att skĂ€rmen kastar in handduken eller att skalet spriker.
Kasta gÀrna lite ljus över hÄllbarheten, ni som vet.
Postad 22 augusti 2008 - 15:44
Richardtenggren
-
Richardtenggren
-
Wannabe
-
-
10 inlÀgg
jag testade bara att lyssna 5 lÄtar inte mer och dÄ laggade de inget och ljudet var bra... har inte testat lÀngre lystningar...har kört med mp3spelare istÀllet eftersom battertiden inte Àr sÄ jÀttebra nÀr man kör massa program.
Okej, nÀr det blev sÄ för mig var det ju inte varje lÄt, men ibland blev det, typ störningar typ:(
Postad 22 augusti 2008 - 15:59
trickysaer
-
trickysaer
-
Amatör
-
-
80 inlÀgg
Okej, nÀr det blev sÄ för mig var det ju inte varje lÄt, men ibland blev det, typ störningar typ:(
hÀnder för mig ocksÄ, vet dock inte om det har med sjÀlva enheten att göra. skulle kunna tÀnka mig att det Àr nÀr telefonen byter basstation eller liknande. eftersom det Àr en handsfree ocksÄ och ljudet gÄr in dÀr sÄ kan det ha nÄgot med det att göra. det Àr bara en ren och skÀr gissning dock.
Postad 22 augusti 2008 - 16:02
Unregisteredd4f89b64
-
Unregisteredd4f89b64
-
AnvÀndare
-
-
140 inlÀgg
TÀnkte bara sÀga att jag testade Diamond hÀromdagen. Katastrof. Ett skÀmt i jÀmförelse mot iphone. Behövs ju femton precisa tryck pÄ skÀrmen innan den fattar vad man vill.
Postad 22 augusti 2008 - 16:45
puppyzack
-
puppyzack
-
Wannabe
-
-
11 inlÀgg
meepsies =P
Kan man Àndra sprÄket pÄ diamond? sprÄket i menyerna och sÄ vidare? eller har det med vilken rom man har, med andra ord en svensk eller engelsk? i sÄnna fall var kan man hitta en engelsk för pÄ htc's hemsida sÄ fÄr man vÀl en rom med vars serial number pÄ ens telefon som i sin tur beroende pÄ var man köpte den en rom med sprÄk frÄn det land man köpte den eller? eller kan man vÀlja? vill nÀmnligen ha engelska för svenska kÀnns sÄ...konstigt =)
//Zack
Postad 22 augusti 2008 - 16:52
ainatar
-
ainatar
-
LĂ€rjunge
-
-
367 inlÀgg
TÀnkte bara sÀga att jag testade Diamond hÀromdagen. Katastrof. Ett skÀmt i jÀmförelse mot iphone. Behövs ju femton precisa tryck pÄ skÀrmen innan den fattar vad man vill.
Det Àr ju bara att stÀlla in skÀrmkÀnsligheten. Uttala dig inte om du inte vet vad du snackar om..
Postad 22 augusti 2008 - 17:20
kebabslyna
-
kebabslyna
-
Wannabe
-
-
25 inlÀgg
sedan att testa en telefon i en affÀr dÀr duktigt mÄnga fjortisar har tryckt sönder skÀrmen för dom inte begriper sig pÄ touch kÀnns ju inte heller lika relevant som att testa en ny med uppdaterad ROM och allt
Postad 22 augusti 2008 - 18:24
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlÀgg
Det dÀr Àr vanesak. Min jobbarkompis, iphoneÀgaren, klÀmde lite pÄ min nyss, och han hade samma problem. Jag fick hela tiden sÀga Ät honom att trycka lite hÄrdare. SjÀlv har jag inga som helst problem med kÀnsligheten nu. Telefonen gör precis som jag vill varenda gÄng och den kÀnns vÀldigt bra och exakt. Jag kan förstÄ att en som Àr van vid iphone tycker att Diamonden Àr trög och okÀnslig nÀr jag sÄg hur han bara snuddade skÀrmen pÄ iphonen för att manövrera den medan Diamonden krÀver lite bestÀmdare tag. Men som sagt, det Àr en vanesak. Men jag skulle ÀndÄ inte ta i en iphone med tÄng ens....den har ju bara sitt flashiga grÀnssnitt och under skalet Àr det en vÀldigt medioker telefon. Kan tillÀgga att jobbarkompisen har haft iphone sen den första modellen kom och gÄtt vidare till 3G-modellen nu. Det lustiga Àr att jag aldrig sett honom ringa med den. Han plockar alltid fram sin HTC nÀr det Àr dags att ringa.....
Postad 22 augusti 2008 - 18:43
AnteBante
-
AnteBante
-
Wannabe
-
-
15 inlÀgg
Vilken ROM Ă€r det som ingĂ„r i Gucci's filer? Ăr det htc's senaste officiella?
Postad 22 augusti 2008 - 19:01
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
AnvÀndare
-
-
104 inlÀgg
Ni som anvÀnder diamanten för att lyssna pÄ musik, vilka hörlurar anvÀnder ni er av dÄ?
Tycker inte ljudet Àr speciellt bra i originallurarna, jag Àr ute efter ett par lurar med bra bas. I övrigt Àr jag inte speciellt kÀnslig.
Tackar!
// Anders
Postad 22 augusti 2008 - 19:22
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
PÄ startsidan under den stora klockan finns det tvÄ genvÀgar, en till samtalshistorik och en till kalender. Kan man byta ut dem pÄ nÄgot sÀtt, nÄgon som vet ?
Postad 22 augusti 2008 - 20:16
PongoFett
-
PongoFett
-
Rookie
-
1 inlÀgg
Vilka instÀllningar ska man anvÀnda om man har Telia datatrafik fastpris (det för 199kr/mÄn)?
Postad 22 augusti 2008 - 20:28
Gucci
-
Gucci
-
ForumrÀv
-
-
603 inlÀgg
Vilken ROM Ă€r det som ingĂ„r i Gucci's filer? Ăr det htc's senaste officiella?
Wow wow wow... vad för filer snackar du om?
Postad 22 augusti 2008 - 20:57
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlÀgg
NÄgon som vet hur man kan lÀgga in flera kontakter i favoritmenyn pÄ en gÄng? och har ni tips pÄ nÄgot tillÀgg dÀr man kan fÄ smileys i sina sms/mms/mejl? (dock ej denna http://forum.xda-dev...d.php?t=328363)
Postad 22 augusti 2008 - 21:51
AnteBante
-
AnteBante
-
Wannabe
-
-
15 inlÀgg
Wow wow wow... vad för filer snackar du om?
Jag trodde att det lÄg en ROM i din torrentfil, men det gjorde det kanske inte =)
Postad 22 augusti 2008 - 21:55
kgb_swe
-
kgb_swe
-
Rookie
-
4 inlÀgg
Nu finns nya rommen att ladda ner pÄ HTCs hemsida och installera för de som kör med 3. Funkar ypperligt. Blir grymt mycket snabbare...
För den som undrar sÄ försvinner inte innehÄllet pÄ internminnet. Allt övrigt deletas sÄ en backup pÄ kontakter, sms osv kan vara lÀmpligt!
Ha de gott!
//N
Postad 22 augusti 2008 - 22:14
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
Postad 22 augusti 2008 - 22:38
kgb_swe
-
kgb_swe
-
Rookie
-
4 inlÀgg
LÀnken till nya rommen som funkar med 3 brandade diamanter: http://www.htc.com/e.......t=2&dl_id=2Jag tog ner den som hette H3G pÄ slutet! //N
Postad 22 augusti 2008 - 23:02
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
Hmmmm, lÀnken gÄr till en rom frÄn 31/7 ???
Postad 22 augusti 2008 - 23:10
whj
-
whj
-
Wannabe
-
-
47 inlÀgg
Ni som har denna telefon - hur kÀnslig Àr skÀrmen för repor? Baksidan Àr inte alls lika relevant, men en repkÀnslig skÀrm vore ju en katastrof.
Ăr det nĂ„gon som tappat sin telefon i marken? Förr eller senare hĂ€nder det och dĂ„ vill man kunna kĂ€nna sig nĂ„gorlunda trygg att telefonen faktiskt överlever utan att skĂ€rmen kastar in handduken eller att skalet spriker.
Kasta gÀrna lite ljus över hÄllbarheten, ni som vet. 
Min diamond trillade ner frÄn armstödet pÄ en bÀddsoffa och landade givetvis mellan madrassen och kanten sÄ kom emot en massa metall. Det blev inga repor pÄ displayen men det blev en 2 cm lÄng repa i knappsatsen (plast gÄr kanske o byta) och en liten repa precis över "displayen". SÄ du ska nog akta dig för att tappa den för det lÀr inte sluta bra för dig.
Postad 22 augusti 2008 - 23:32
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlÀgg
Hmmmm, lÀnken gÄr till en rom frÄn 31/7 ???
Den vanliga rommen kom dÄ, varför nyhettssidan lades ut det datumet, men skriver du in ditt serienummer sÄ fÄr du vÀlja mellan vanlig svensk rom och H3G-rom...med andra ord tre-rommen...
Postad 22 augusti 2008 - 23:35
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
Tack, sÄg det precis.
Hur gör man backup pÄ sina kontakter?
Postad 22 augusti 2008 - 23:44
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlÀgg
Tack, sÄg det precis.
Hur gör man backup pÄ sina kontakter?
Vi fĂ„r se...jag synkade med outlook innan uppdateringen nu...vi fĂ„r vĂ€l se om det funkar nĂ€r man synkar igen sen... Ă
terkommer nÀr jag Àr klar sÄ fÄr vi se om det funkade...
Postad 22 augusti 2008 - 23:48
Unregistered4c35be57
-
Unregistered4c35be57
-
Wannabe
-
-
41 inlÀgg
Hej!
Jag undrar om ni kan ge lite förslag pÄ olika skrivprogram till Diamanten.
Jag har provat enableRecognizersSve men hade velat ha exempel pÄ fler
Och kan man fÄ ordförslag Àven om man anvÀnder skrivprogram. JAg tÀnker pÄ att dom e ju trots allt nerladdade och inte finns dÀr frÄn början.
Postad 23 augusti 2008 - 00:09
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlÀgg
Vi fÄr se...jag synkade med outlook innan uppdateringen nu...vi fÄr vÀl se om det funkar nÀr man synkar igen sen...
Ă
terkommer nÀr jag Àr klar sÄ fÄr vi se om det funkade...
SÄja...funkade utmÀrkt...bara att synka om efter uppgradering!
Postad 23 augusti 2008 - 00:16
Mungoose
-
Mungoose
-
Wannabe
-
-
22 inlÀgg
Nu har jag hittat ett irritationsmoment...har fÄtt till det med liten text i kontaktlistor osv...men min startmeny har ballat ur efter uppdateringen. Stor text har det blivit, och ingen smidig ruta med de senaste programmen osv...hur göra?
Dessutom...de program jag installerat tidigare ligger ju inte lÀngre kvar...total commander gÄr att komma Ät bakvÀgen sÄ att sÀga, eftersom det ligger pÄ internminnet...men hur fÄr jag över det till program-menyn? MÄste jag ta bort det och ominstallera?
Redigerat av Mungoose, 23 augusti 2008 - 00:20.
Postad 23 augusti 2008 - 01:10
Xen1
-
Xen1
-
Wannabe
-
-
15 inlÀgg
hittade detta som kanske Àr intressant för TRE kunder: frÄn sweclockers Dom har bytat ut HTC Diamond splash screenen mot sin egen, bytat ut "Alla program" genvÀgen under home till "Mitt 3" samt att dom har slÀngt in lite tre bokmÀrken i opera. Med Diamond Tweak kan du Àndra tillbaks genvÀgen under home till "Alla program" (eller Àndra den till vad du vill) vet att vissa stör sig pÄ det, dock tar det inte bort det stora problemet med att man mÄste vÀnta pÄ ny rom men kanske kan hjÀlpa nÄgon irriterad sjÀl dÀr ute
Postad 23 augusti 2008 - 03:05
Richardtenggren
-
Richardtenggren
-
Wannabe
-
-
10 inlÀgg
SÄja...funkade utmÀrkt...bara att synka om efter uppgradering!
jag gjorde en tabbe och hade fel instÀllt sÄ att outlook skrev över sina med mobilens, vilket var noll:P sÄ jag fick inga kvar jag:P
Postad 23 augusti 2008 - 07:17
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
Ok, ska nu installera det nya rom:et frÄn 3. Vad behöver jag tÀnka pÄ ?
Vad kommer försvinna ?
Musik?
Telefonkontakterna ?
Program ?
Postad 23 augusti 2008 - 07:47
moparman
-
moparman
-
Ăber-Guru
-
-
11 727 inlÀgg
som tidigare nÀmts i trÄden flasha den till nÄn ihopkokad ROM av nÄn pÄ xda..funkar oftast bÀttre Ä lr de nÄ som buggar sÄ slÀpper dom nya ofta
Postad 23 augusti 2008 - 07:49
kgb_swe
-
kgb_swe
-
Rookie
-
4 inlÀgg
Allt som inte ligger pÄ internminnet försvinner. Dvs sms, kontakter och allt eget du lagt in pÄ fonen (program, ringsignaler, bilder osv). Ta backup med PPCPIMbackup. kopiera över filer manuellt annars till datorn för att sedan lÀgga tillbaka dem.
Postad 23 augusti 2008 - 08:35
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
FÄr det inte att fungera, program och musik kan jag ju manuellt lÀgga över pÄ datan, men mina kontakter??
Var hittar jag dem?
Tog ner ett backup program men blev inte klokare dÄ heller.
Postad 23 augusti 2008 - 09:02
kgb_swe
-
kgb_swe
-
Rookie
-
4 inlÀgg
AnvÀnd PIM Backup för att spara kontakter, sms och mail: http://www.freewarep...ackup-v2-8.htmlLÀgg exe filen direkt pÄ internminnet och kör filen. StÀll sedan in vilken typ av info du vill spara. Fungerade utan problem för mig. Gjorde backup, installerade nya rommen och sedan gjorde jag en restore med hjÀlp av backupfilen. Alla sms, kontakter, telefonlista osv kom tillbaka. Supersmidigt.
Postad 23 augusti 2008 - 09:36
jimel
-
jimel
-
MĂ€stare
-
-
3 057 inlÀgg
Gjort uppdatering nu med tres rom, men backupprogramet man fick med pÄ kivan fick jag inte alls att fungera pÄ min vista burk, kopierade istÀllet över alla kontakter till sim kortet och la tillbaka dom senare.
Mina bilder och min musik var kvar men jag kanske bara hade tur, tomtom försvann dock
Postad 23 augusti 2008 - 10:11
mr_tempoints
-
mr_tempoints
-
Wannabe
-
-
16 inlÀgg
Finns det nÄgon som kan HjÀlpa ?? vad behövs för att lÀgga in tomtom eller garmin sÄ att det funkar.. vart hittar man allt.. vill ha en utförlig hjÀlp frÄn a-ö... mvh tummen mitt i handen
Redigerat av mr_tempoints, 23 augusti 2008 - 11:01.
Postad 23 augusti 2008 - 11:18
Unregisteredbdb603fb
-
Unregisteredbdb603fb
-
Wannabe
-
-
18 inlÀgg
Jag tecknade bomben 299:- för 2 veckor innan kampanjen men jag ringde till tre och fick samma villkor som kampanjen alltsÄ gratis turbo3g 7.2mb idag
Postad 23 augusti 2008 - 12:01
c00kiz
-
c00kiz
-
Amatör
-
-
75 inlÀgg
jag har nu suttit o föröskt hitta nÄ bra tips om hur man kan instalera .cab filer men mÄste ha missat det för att jag vet att nÄn har pratat om det tidigare i denna trÄd.. för att nÀr jag klickar pÄ min .cab fil sÄ stÄr det "blablalba.com har inte installerats" ska jag packa up den innan pÄ datorn eller ska jag andvÀnda nÄt specielt program?
Postad 23 augusti 2008 - 14:17
Unregistered0880493d
-
Unregistered0880493d
-
Wannabe
-
-
18 inlÀgg
jag har nu suttit o föröskt hitta nÄ bra tips om hur man kan instalera .cab filer men mÄste ha missat det för att jag vet att nÄn har pratat om det tidigare i denna trÄd.. för att nÀr jag klickar pÄ min .cab fil sÄ stÄr det "blablalba.com har inte installerats" ska jag packa up den innan pÄ datorn eller ska jag andvÀnda nÄt specielt program?
Hur lÀgger du över filen till telefonen? Man mÄste lÀgga över den via Active Sync, dÄ cab-filen converteras pÄ nÄtt sett. Först la Jag över cab-filer via "FilöverföringslÀget" och dÄ fick jag samma felmeddelande som du
Postad 23 augusti 2008 - 14:22
FocusST
-
FocusST
-
LĂ€rjunge
-
-
311 inlÀgg
Kan ej uppdatera min telefon via HTC's hemsida 
FÄr ett felmeddelande vid 1% som sÀger "Ogiltigt försÀljar-id"
NÄgon som vet vad detta kan betyda?
EDIT.
Kom pÄ att jag valde H3G pÄ HTCs hemsida nÀr man skulle vÀlja mjukvara...
Klantig man Àr...
Efter denna uppdateringen sÄ fÄr man kika lite pÄ de osignerade rommarna
Redigerat av FocusST, 23 augusti 2008 - 14:26.
Postad 23 augusti 2008 - 14:33
Fabregas
-
Fabregas
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
Jag tecknade bomben 299:- för 2 veckor innan kampanjen men jag ringde till tre och fick samma villkor som kampanjen alltsÄ gratis turbo3g 7.2mb idag
Kampanjen gÀller bara (enligt tres hemsida) om man tecknat bomben 399, men kan man fÄ samma vilkor Àven till 299?
Postad 23 augusti 2008 - 14:46
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
AlltsÄ, jag vÄgar inte uppgradera min med tanke pÄ att förlora alla mina kontakter.
Har anvÀnt PIM, men litar inte pÄ att jag gjort rÀtt. Har inte fÄtt synken med outlook att fungera. Finns det nÄn möjlighet att kunna gÄ in i telefonboken och kopiera manuellt. Vill gÀrna se mina kontakter pÄ datorn innan jag vÄgar uppgradera den.
Postad 23 augusti 2008 - 14:54
Fabregas
-
Fabregas
-
Wannabe
-
-
32 inlÀgg
AlltsÄ, jag vÄgar inte uppgradera min med tanke pÄ att förlora alla mina kontakter.
Har anvÀnt PIM, men litar inte pÄ att jag gjort rÀtt. Har inte fÄtt synken med outlook att fungera. Finns det nÄn möjlighet att kunna gÄ in i telefonboken och kopiera manuellt. Vill gÀrna se mina kontakter pÄ datorn innan jag vÄgar uppgradera den.
Du kan ju alltid spara över dom till simkortet
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Svara pÄ citerade inlÀgg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas hÀr?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna sjĂ€lva tagit. För att bilder ska listas krĂ€vs att albumet Ă€r synligt samt att det inte Ă€r av typen "Historik", "Ănskelista", "Ăvriga byggbilder" eller "Ăvrigt".
|