Håller med om att Aldo vann 4 ronder och var bara lite hotad i sista ronden. Aldo måste ha haft problem med cutten för han såg trött ut redan efter rond 1.
Senaste som jag hörde om det var att han hade en infektion i tån och gick på antibiotika.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 05 May 2011 - 12:20
Senaste som jag hörde om det var att han hade en infektion i tån och gick på antibiotika. Postad 07 May 2011 - 15:05
Nog för att Holyfield är "The Real Deal" och en riktig legend, men hur kan man ens diskutera den fighten när Pac ska fightas?
![]() Fred2: Jag vet inte riktigt, jag gillar verkligen Mosley bara. Men det allra bästa vore ju att Manny vinner, för att sedan möta Floyd (och då förlora såklart) nästa år. Postad 10 May 2011 - 09:11 En bra match, men Pacman var ensam om att vilja fightas. Mosley var rädd för Mannys kraft och efter nedslagningen var han bara inställd på defensiv. Pacman såg inte alls ut som sig själv och hade dålig fart på fotarbetet. Jag förstod inte riktigt vad som var felet på Mannys ben, han sa att han i princip inte kunde röra sig. Trots det var han totalt överlägsen, men före en match mot Floyd borde han nog ordna skadan på benen. Skandal med domaren som räknade Manny till 8 efter att han blev knuffad. Redigerat av Unregistered9d110ebc, 10 May 2011 - 09:11. Postad 10 May 2011 - 12:01
Manny har väl haft lite strul med benen/benet innan eller minns jag fel? Floyd har ju sina händer så det jämnar väl ut sig om dom skulle få till ett möte. Hur som helst, jävligt trist insats av Mosley - han var bara ute efter checken. Manny vill ju som alltid fightas men Shane var helt ointresserad av det. Nytt Sonnen-citat som jag håller med om till 100 %: "I watch hockey and rugby. Anything that has a remote chance of breaking out into a fight. Which is exactly why I stopped watching George" Jag slänger med triangel-giffen så att inte Fred ballar ur fullständigt nu när Sonnen kommer på tal.
Postad 10 May 2011 - 15:56 Ja han har haft problem med benen, men jag vet inte riktigt vad problemet är. Han såg stel och långsam ut i denna matche, mot Margarito var det en helt annan fighter. Ja när tom Shields är den mest offensiva i en match mot GSP, så förstår man att något är fel. Sonnen hade visat GSP vad riktig brottning är, men GSP kan säkert kontrollera och vinna mot Anderson. Sonnen är som vanligt rolig. Det hade varit den mest underhållande TUF-säsongen någonsin om Sonnen och Bisping hade varit coacher, synd att det inte blir så. Giffen deletade jag, den tillförde ju inget. Postad 10 May 2011 - 19:12
Sjukt imponerad av Rory Macdonald i hans möte mot Nate Diaz. Såg att Nate skulle hoppa ner en viktklass igen och det är nog helt rätt val för honom.
Redigerat av Kniff, 10 May 2011 - 19:13. Postad 10 May 2011 - 20:25
Har för mig att han har klagat på detta förr, inte bara i Marquez-fighten som han nämnde. Hur som helst så verkar det ju gå att hålla i schack på något vis, då är det ju lika bra han gör det. Hah, ja GSP alltså... Vilket anti-krigare. Alla verktyg finns för att vara en bättre version av Jon Jones (fysiskt överlägsen mördarmaskin), men han använder ju inget. Nästa gång han går på en mina kommer jag skrika av skratt. Bisping tycker jag är så urbota usel att han inte borde fått vara coach första gången, han skulle kunna få vara hjälpcoach åt typ Mitrione - det är på den nivån han är Postad 11 May 2011 - 06:53 Ja det är sant att Bisping absolut inte förtjänar en coach-roll i TUF, men att se honom mot Sonnen hade varit extremt underhållande. Det hade inte dröjt många timmar innan Bisping hade brutit ihop. Postad 11 May 2011 - 07:00
Ja det håller jag med om, det skulle vara bra tv! Nu har ju dessutom Bisping redan visat hur extremt kinkig han är (senaste fighten), det är bara för Sonnen att börja med att koalor har klamydia och sen öka trycket ännu mer. Hendo-Fedor verkar vara spikad nu i sommar. Jag vet inte vad jag ska tro riktigt... Fedor som han sett ut i de senaste fighterna+The H-bomb=? Postad 16 May 2011 - 06:55
Lesnar sjuk igen...
Postad 16 May 2011 - 08:34
Sant, dock kunde dom inte hittat en bättre ersättare Lägger fortfarande mitt bet på Dos Santos. Postad 16 May 2011 - 11:07
Carwin känns som en enklare fight för JDS, visst chansen är större att han blir avslutad av en av Carwins granater - men samtidigt så kommer Carwin inte kunna GSP:a JDS. Dvs lägga sig på honom i en hel fight. Dessutom har ju Carwin inte fightats på evigheter.
Tråkigt iaf! Frågan är om Lesnar någonsin kommer tillbaka? Postad 16 May 2011 - 11:27
Det bär emot att säga men jag hoppas verkligen att han kan komma tillbaka. Postad 16 May 2011 - 11:37
Jag gillar Lesnar i TUF, och har faktiskt inte något emot honom nu när han inte sitter på bältet längre. Rogans löjliga hype av honom irriterade mig, men nu är det lite mer nedtonat. Dessutom tror jag som sagt att han hade kunnat ställa till det en del för JDS.
Hoppas han kommer tillbaka men att han aldrig får tillbaka bältet! Postad 16 May 2011 - 12:04
Word! Ja, man börjar faktiskt sympatisera med honom mer efter att ha sett honom i TUF. Kan vara kontrasten som träskallen Len bidrar med som ställer honom i bättre ljus Postad 21 May 2011 - 10:43
Är det någon mer än jag (och JDS) som ställer sig frågande till beslutet i senaste TUF: Chris vs Shamar? Även om Shamar har en jävluskt tråkigt stil så känns det ändå som om han hade octagon control och han jagade Chris, som mest flydde hela matchen...
Jag tyckte däremot Strippan såg stark ut, ska bli kul att följa honom, extra kul eftersom han provocerar alla homofoba macho killar Postad 22 May 2011 - 08:36
Jag tycker snarare att domarna dömde bättre än vanligt i den fighten. Trots att Chris gick bakåt hela tiden så delade han fortfarande ut mer skada samt stoppade samtliga takedownförsök från Shamar. Skönt att domarna inte gav segern till ännu en lay & pray-wrestler. Dock ska det väl nämnas att Chris Cope fortfarande är pantad.. Postad 22 May 2011 - 09:04
Jag håller med till 100 %! Nog för att jag avskyr Cope (damp-unge), men han stoppade ju allt "The Black GSP" hade att komma med. Varje gång den taktiken misslyckas myser jag i soffan. Postad 22 May 2011 - 14:32
Jag förstår er synpunkt, men jag håller inte med. Jag tycker inte man kan vinna på att inte fightas. Om alla körde Copes stil skulle det inte bli mycket kvar av MMA (eftersom ingen skulle göra något).
Värt att förtydliga är väl att jag inte heller är något fan av LNP, finns det någon som är det? =) Min poäng är väl att Copes stil är lika tråkig som LNP, bortsett från att en LNP-brottare iaf har kontroll. Följdfråga: Vem tror ni tar hem säsongen? Postad 22 May 2011 - 15:23
Hann fightades ju mer än Shamar (eller han var minst dålig iaf). Räknar du träffar så vinner ju han, även om han körde Bisping-taktiken att backa och peta lite. Det här tar emot att säga, men Bispings fegtaktik föredrar jag framför Greg Jackson-metoden. Dessutom, kontroll som bedömningskriterie kan dra åt ****. Det borde inte ens vara en faktor, det ska vara åsamkad skada som gäller. Är det endast kontroll som skiljer två fighters åt kan det ju lika gärna bli oavgjort. Jag har inte den blekaste om vem som kommer ta det, men palestiniern känns ju som den som produktionsteamet vinklar lite åt va? Horribelt låg standard på killarna i år. Postad 22 May 2011 - 23:28
Måste allt hålla med Kamui om Cope!
Shamar gjorde ju inte ett smack heller och som tur är får man ju inte poäng för halvdana nertagningsförsök. Skull vilja se den matchen igen med Shamars hela rygg som han skyllde på. Postad 23 May 2011 - 07:31
Det tyckte jag bara var löjligt att gå fram till Dana och komma med undanflykter. Ont i ryggen? Testa då att knocka killen kanske? Postad 27 May 2011 - 07:29
Gala på lördag, den verkar inte vara något att ha direkt. Mir är ju alltid underhållande, han har en förmåga att bygga upp sina förluster fint med snack innan.
Någon som såg B-Hop bli den äldste mästaren någonsin? Fred2? Fy fasen vilken krutgubbe, han är fantastiskt bra just nu. Borde vunnit första mötet också egentligen. Postad 27 May 2011 - 07:49 Nä jag har inte sett på Hopkins, är det alltså en match värd att se. Hinner kanske se den ikväll. Rampage kommer hålla sig undan från brottning och spöa Hamill i standup. Även om Hamill såg bättre ut senast, så är han chanslös mot Rampage i standup. Hoppas på Big Country, Mir tycker jag är oändligt tråkig. Trist matchning. Tror på Struwe. Alves är betydligt mer erfaren än Story och borde ta detta. Bästa matchen. Santiago är bättre på allt, men Stann är en riktig krigare och därför vet jag inte hur denna match slutar. Santiago borde vinna på sub ganska enkelt. Postad 27 May 2011 - 08:22
Jepp jag förutspår något av ett sömnpiller. Har kommit på mig själv att må illa varje gång jag ser Mir. Så mycket skitsnack på en och samma gång blir för mycket. Hoppas att Big Country knockar UFC-kontraktet ur röven på honom.
Rampage vs Hamill är jag lite osäker på. Beror nog mest på vilken Rampage som kommer. Är det den gamla fightern eller den nya som bara vill avsluta sitt kontrakt? Drar till med en fuling och säger att Hamill vinner genom decision. Alves vs Story lätt bästa fighten. Tror på TKO från Alves i första. Har ni sett senaste TUF förresten? Börjar undra om inte Dos Santos har tränat samtliga fighters till att stå och luta sig mot cagen för det verkar minsann inte bättre. Jag gillade Tony efter att han vann sin fight nu men sekunden senare vändes det till rent hat när han kom med dom där uttalanden på festen. Nu hoppas jag bara att Chuck mördar honom. Postad 28 May 2011 - 06:00
Mir såg hyffsat stor ut på invägningen, det gjorde även Big country fast på ett annat sätt
Tycker inte alls Mir är lika dryg som en några utav er andra, tycker han spelar spelet hyffsat gott, utan "skitsnack" så blir det inte så mkt till "tension" inför matcherna..ja d är vad jag tycker i alla fall. Roy har en klar chans, absolut, kommer dock hålla en tumme på Mir som i sin tur börjar se Lesnar sugen igen, Big country såg mest allmänt bara "SUGEN" ut... Tror Rampage tar sin match mot Hamill.. Inte sett det tidigare med Hamill såg en hel del större ut än Rampage som jag i sin tur tyckte såg ovanligt tunn ut på invägningen.. Postad 29 May 2011 - 10:15
Jösses vilken sömnig gala..
I och för sig skönt en "spindel" får däng lite då och då i alla fall Postad 29 May 2011 - 13:13
hade hoppats på mer grappling i Mir vs big country men det funkade ändå (:
Rampage såg bra ut men fortfarande för stel och ensidig för min smak ): Postad 29 May 2011 - 14:23
Några korta kommentarer till en trist gala:
-Skönt med en Alves-förlust! Han och Maia är väl de enda brassarna i UFC som jag har svårt för. -Mir såg bättre ut än på mycket länge! HGH är tydligen bra grejer... Roy såg horribelt dålig ut. -Jackson gjorde det han skulle. Bisping som TUF-coach igen? Den mest ovärdige killen får chansen TVÅ gånger?! Patetiskt. Hoppas Mayhem spöar skiten ur honom. Postad 29 May 2011 - 16:38 Ha ha, jag skrattade högt när jag såg det, tänkte på dig ha ha.. Är det någon mer än Chuck och nu Bisping som varit coach två ggr?? Tror Mayhem vinnerrätt komfortabelt, hoppas faktiskt på en Bisping förlust denna gång...tror jag Dos Santos vs Carwin...hmmmm, kul, kommer smälla på rätt bra Postad 29 May 2011 - 16:43
Kul att man roar någon! Hoppas på en kopia på Fedor-Nog I, Mayhem har konstant toppkontroll och bara bombar. Lång tid ska det ta, och det ska vara total dominans så att fjanten inte kan skylla på något. Jag blir helt upp i varv bara av att tänka på det här framför skärmen! Postad 29 May 2011 - 17:53 Du ser, ufc har alltså gjort rätt val Postad 29 May 2011 - 19:26
Fan vet, som det känns nu så kommer jag inte titta. Den här säsongen tänkte jag inte heller titta, men sen skulle Lesnar vara med så då blev det att jag tittade ändå. Men killarna är så dåliga att jag inte orkar med TUF längre. Enda chansen är om det är tungviktare, då kommer jag titta. Annars ser jag nog bara när Mayhem spöar The Cunt.
Postad 29 May 2011 - 21:28
Inte speciellt förvånande att det blev ett sömnpiller av detta cardet. Dock hade jag högre förväntningar av Alves - Story fighten.
Höjdpunkten får bli Travis Bowne's KO av Struve. Blev ganska förvånad över att Rampage såg så pass pigg på att fightas ändå. Postad 29 May 2011 - 22:01
Gäsp, är min enda kommentar för UFC130. Men roligt att Mayhem får utrymme att etablera sig för alla Zuffa-zombies mot åsnan Bisping.
Det är skit att man ska lyckas få en vinst på att luta sig mot motståndaren i 2 ronder, jag förstår varför man gör det men ändå trist att man inte ändrar reglerna. Ska se Hopkins imorgon hoppas jag. Postad 30 May 2011 - 12:14
Fläskberget Big Country skulle lätt kunna gå ned 40-50 kg fett och vara riktigt bra i en annan viktklass. Varför gör han inte det? Är han helt korkad?
Postad 31 May 2011 - 09:10
Hörde du inte Joe Rogan's kommentar? "He likes food" Postad 31 May 2011 - 14:08
Att LÄTT gå ner 40-50 kg i vikt under kort tid samtidigt som han fortfarande är kapabel till elitidrott (om man kallar insatsen senast för det) vete fasen om han fixar. Roys största problem är ju att han är lat. Ner till 205 skulle ta lång tid, om han någonsin klarar det. Men 240 borde han kunna klara. Om han vill. Vad vägde han mot Shaub t.ex.? Vägde han verkligen 260 då också?
Postad 31 May 2011 - 14:51
Han låg t.o.m på 263 då. Har för mig att han maxade vågen i fighten mot Dos Santos. Tycker också att 240 låter som en bra vikt för honom. Fast som sagt 205 är nog det ultimata med tanke på att han är ganska kort. Postad 31 May 2011 - 15:03
Oj, det var mer än vad jag hade trott. Jag tyckte han såg så otroligt trött ut den här fighten så jag utgick från att han vägde mer än någonsin. 205 med avseende på längden ja, men han kommer ALDRIG klara det. Hans självdisciplin är ju som Peter Harryssons! Skulle han fixa 240 skulle jag bli imponerad. Postad 31 May 2011 - 15:31
Ja han måste nog göra en helvändning i livsstil om det ska funka och jag tvivlar också på att han har den disciplinen. Plus det att hans fysik är typ hälften av det han är känd för. Postad 31 May 2011 - 16:35
Om ha bara bytte till sund kost och fortsatte träna så skulle han gå ned 40-50 kg på ett år. Garanterat.
Jag gick ned från 82 till 72 på 9 veckor bara på att ändra kosten lite. Jag tränade knappt något. Han borde ta hjälp av en dietist... Redigerat av hassesolo, 31 May 2011 - 16:37. Postad 02 June 2011 - 16:15
Läste på twitter(tror jag det var) ifrån Big country att han skulle satsa på cardio / maten.. bara hålla tummarna för han kan bli ett monster på 205.
Postad 02 June 2011 - 18:11
Han försöker ju skapa sig en image med sin mage, men han har ju inte särskilt bra betalt ändå så han borde satsa på att komma ner till 230 i ett första steg. Den som vill se Mir mot Nelson i grappling kan se den här, riktigt bra teknisk match för att vara 2 stora killar. Men ganska enkel seger i slutändan, dominans.
B-Hop matchen var riktigt bra i matchen mot Pascal, han är grymt bra för sin ålder. Pascal blev lurad in i en hatmatch, han borde hållt sig kallare. Men Hopkins körda alla möjliga knep för att få honom ur balans, rätt så ful taktik men den var lyckad. Postad 02 June 2011 - 21:11
Ja B-Hop är ett fenomen. Ruskig insats! Appropå boxning så ska Wlad snart täppa till käften på David Haye. Som jag har längtat! En storkäftad brittisk fåne som snackar mycket - känns det igen? Han ska ut från ringen på bår
GSP-Diaz klar för UFC 137. Det är med lite blandade grader jag läser det, Diaz är ju förmodligen min favoritfighter efter Anderson så det vore trist att se fem ronders kramkalas där GSP går segrande ur striden. Vill se St Pierre utslagen! Postad 02 June 2011 - 22:10
Utslagen vettefasen med stilen som Diaz kör, han är ju mer en TKO.are d: Postad 03 June 2011 - 06:04
Jag tar gärna en TKO också, bara den tråkige fan får sig en rejäl omgång. Lär väl inte hända med tanke på hur bra han är iofs.
(För övrigt menade jag blandade KÄNSLOR i förra inlägget, min mobil rättade lite efter eget bevåg 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |