Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Western Digital TV HD *

3005 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 oktober 2009 - 10:31

Unregisteredd2fae390
  • Unregisteredd2fae390
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0
Så den är kompatibel med DTS ljud, trots att min förstärkare inte är det? Med andra ord, kommer det funka?

Postad 25 oktober 2009 - 11:35

Ink
  • Ink
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Så den är kompatibel med DTS ljud, trots att min förstärkare inte är det? Med andra ord, kommer det funka?

Båda är det men bara den nya modellen WDTV Live kan downmixa DTS till 2.0 så du kan lyssna direkt via TV:n eller en förstärkare/receiver som inte har DTS. För att kunna lyssna på DTS med den gamla modellen behövs en förstärkare/receiver som har DTS.

Postad 25 oktober 2009 - 11:35

tommypeters
  • tommypeters
  • Veteran

• 2 279 inlägg
  • 0

Du kommer bara att få DTS i stereo, som ovan nämnt. Men du kanske bara kör med två högtalare i alla fall?

(Ja antagligen, eftersom H/K 980 är en stereoförstärkare...)

Redigerat av tommypeters, 25 oktober 2009 - 11:38.

Postad 25 oktober 2009 - 19:29

Unregisteredd2fae390
  • Unregisteredd2fae390
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0
kommer det att behövas någon typ av konvertering av filerna för att det ska fungera, eller sköter den det av sig själv. För om det ska hålla på och konverteras ryker förstärkaren illa kvickt.

Postad 26 oktober 2009 - 00:43

Ink
  • Ink
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

kommer det att behövas någon typ av konvertering av filerna för att det ska fungera, eller sköter den det av sig själv. För om det ska hålla på och konverteras ryker förstärkaren illa kvickt.

Ska du ha kvar din WDTV behöver du konvertera DTS för att kunna spela upp det via din TV eller förstärkare som inte har DTS. Ska du köpa WDTV Live behövs inte detta då allt sker internt i WDTV:n.

Postad 26 oktober 2009 - 01:24

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
själv e jag sjukt sugen på en ny :)
Är det nån som e missnöjd med sin?

Postad 26 oktober 2009 - 04:40

Ink
  • Ink
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

själv e jag sjukt sugen på en ny :)
Är det nån som e missnöjd med sin?

WDTV är riktigt bra men WDTV Live är bättre och kostar bara några hundralappar till.

Postad 26 oktober 2009 - 09:37

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
väntar bara på o få en ekonomi igen...Pappaledighet blir man inte rik på!!

Postad 26 oktober 2009 - 13:47

pege63
  • pege63
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Om ni tror att ni kommer att få en felri WDTV som funkar i nätverk bara för att den har nätverksuttag så biter ni i det sura äpplet, anf downmix till DTS 2.0 så funkar det si & så beror på filerna man vill spela upp, jag blev djupt besviken lämnade tillbaka skiten & beställde en Xtramer istället som både har trådlöst nätverk, trådat, DTS ljud ja allt man vill ocj kostade t.o.m mindre.

Postad 26 oktober 2009 - 18:20

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Frågan är bara hur du lyckades få den så tidigt? Hade den ens släppts?
Du skrev att du skulle testa med moddade F/W fanns det redan moddade f/w innan den släppts på marknaden?

Postad 26 oktober 2009 - 18:28

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Den vill man ju ha.
http://www.youtube.c...feature=related

Postad 26 oktober 2009 - 18:46

licko_1
  • licko_1
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Tycker jag kollat igenom rätt bra men kanske har missat det.
Kan man inte spela upp img filer ? för min syns de inte på bara isofilerna syns.
Har nån nåt bra tips för att kunna se img filerna så blir jag glad ;)

Postad 26 oktober 2009 - 20:10

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Antingen konverterar du dem. exempel med dvd shrink eller så byter du filändelse som det har skrivits så mycket om.

Postad 26 oktober 2009 - 21:20

pege63
  • pege63
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0

Frågan är bara hur du lyckades få den så tidigt? Hade den ens släppts?
Du skrev att du skulle testa med moddade F/W fanns det redan moddade f/w innan den släppts på marknaden?

Nej jag vågade INTE prova att flasha in en MODAD vers av FW som var till WDTV, fall i fall.
Jag fick inte nätverket att funka & filmer gick inte att spela och det bara hängde sig hela tiden, måste varit FW men vem fan vill väta på att en sådan uppdaters till den.
Nej en besvikelse var det, ja den släptes ju sista sep till utvalda hanlare men dom fick typ högst 2-3 st var.
Jag bara såg att dom hade på lagret för dom stod på golvet igentigen skulle jag inte ens få köpa en men jag tjatade mig till en

Postad 26 oktober 2009 - 22:37

larlar
  • larlar
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Någon som har ett förslag på en så billig förstärkare med DTS avkodning som möjligt?

Hej! Du kan få köpa min Yamaha 440...

Har investerat i en ny häromdagen..
MVH / Lasse

Postad 27 oktober 2009 - 00:16

Gumb
  • Gumb
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Om ni tror att ni kommer att få en felri WDTV som funkar i nätverk bara för att den har nätverksuttag så biter ni i det sura äpplet, anf downmix till DTS 2.0 så funkar det si & så beror på filerna man vill spela upp, jag blev djupt besviken lämnade tillbaka skiten & beställde en Xtramer istället som både har trådlöst nätverk, trådat, DTS ljud ja allt man vill ocj kostade t.o.m mindre.

Jag antar att du syftar på WDTV Live? Det finns inga problem med att streama via nätverk eller att downmixa DTS till 2.0. Har du problem är det handhavandefel och inget som beror på produkten.

Xtreamer är en produkt som är full av fel. Den har problem med filer, fläkten är riktigt högljudd, gränssnittet är riktigt fult och när man streamar trådlöst får man ut max 10Mbit/s under optimala förutsättningar. Att den skulle vara billigare än WDTV Live stämmer inte heller.

Postad 27 oktober 2009 - 00:43

kj3lll3
  • kj3lll3
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jag undrar om någon vet om det finns en gräns på hur många filer wd klarar av att ha? För när jag läger in en film på den externa hårdisken så hittar inte wdn den. Och jag har nyasta uppdateringen på wd. Och jag har aldrig haft något bekymer innan med det, eller något annat fel för den delen. Det är 654 filmfiler och tror det va ca 40 musikfiler och 10 bilder typ. Det blir ju ca 700 filer. Tacksam för svar.

Postad 27 oktober 2009 - 00:55

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0
Nehe, så Xtreamern var inge bra. Får se om mediaspelaren i LG:s blåspelare kan va nåt då.

Bortsett från det har även jag på den sista tiden råkat ut för störningar på några filmer typ att ljudet försvinner och bilden hackar.
Det är mycket som talar för att det mest handlar om dåligt komprimerat material med brus och arkefakter som följd i kombination med många rörelser i bilden. Allt detta skapar troligtvis för mycket information så att buffertminnet slår i taket med störningar som följd.
Snabbare kretsar typ den som sitter i Xtreamern skulle då ändå kanske vara den framtida lösningen på det problemet.

Redigerat av perri, 27 oktober 2009 - 00:56.

Postad 27 oktober 2009 - 00:55

Gumb
  • Gumb
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Jag undrar om någon vet om det finns en gräns på hur många filer wd klarar av att ha?

Mig veterligen så finns det ingen gräns.

Snabbare kretsar typ den som sitter i Xtreamern skulle då ändå kanske vara den framtida lösningen på det problemet.

I WDTV Live sitter Sigma 8655, 512MB RAM och 512MB Flash. Detta chip klarar Android så det ska bli kul att se om något kan göra något roligt av det. Xtreamer har inget här att hämta.

Redigerat av Gumb, 27 oktober 2009 - 01:59.

Postad 27 oktober 2009 - 08:38

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1 821 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har nu haft min WD TV ett ganska bra tag och är väldigt nöjd med den. Dock skulle nätverksstöd vara att föredra men just nu är jag inte så sugen på att beställa Western Digital Live TV enbart för detta.

Däremot har jag en USB nätverks adapter som jag köpte till WD TV för ett bra tag sen och som jag också provade som hastighast med någon firmware som placerades på USB stickan (vilket fungerade utmärkt).

Nu är min fråga vilken Firmware som är rekommenderad om jag vill kunna använda USB adapter och samtidigt få den moddade firmaren inlagd på WDTV så att ingen USB sticka krävs? Självklart ska den vara så stabil som möjligt.

En fråga till som dyker upp här är att jag vet att updatering av firmare går till så att WDTV kollar på USB stickan om det finns en firmware som är nyare om det finns en nyare så frågar den om en updatering ska göras, vad händer då när man kör en moddad firmware? om detta versions nr måste vara högre vad händer då om jag vill gå tillbaka till orginal firmwaren igen från WD?

Postad 27 oktober 2009 - 13:09

Unregistered117cdbc2
  • Unregistered117cdbc2
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Har haft problem med att WD inte hittar ett 16 GB USB-minne formaterat till NTFS med de två senaste FW (1.02.11 och 1.03.01). "Storage could not aggregate" står det ibland och ibland inget felmeddelande men den hittar inga filer. Det funkar med FAT-formaterat USB-minne och backar jag FW till 1.02.10 funkar även NTFS. Någon som har samma fel och vet problemet?

Postad 27 oktober 2009 - 13:38

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0

I WDTV Live sitter Sigma 8655, 512MB RAM och 512MB Flash. Detta chip klarar Android så det ska bli kul att se om något kan göra något roligt av det. Xtreamer har inget här att hämta.

Nja, nu pratade jag inte om annan prestanda eller om Xstreamern som sådan utom dess processor som är en Realtek RTD1283 400MHz. Sigmas är på 300MHz men de skall visst komma ut med en på 667 MHz inom den närmsta tiden. Alltid bra för oss konsumenter när tillverkarna börjar kriga om vem som är störst, bäst och vackrast. :)

Redigerat av perri, 27 oktober 2009 - 14:06.

Postad 27 oktober 2009 - 14:04

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0
Skall för övrigt bli intressant att kolla upp Asus O!Play HDP-R1 som också innehåller Realtek RTD1283 chippet. Enligt det här testet skall den vara överlägsen WD TV HD:

http://www.futureloo...-player-review/

Redigerat av perri, 27 oktober 2009 - 14:08.

Postad 27 oktober 2009 - 16:59

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Vore väl inte konstigt om någon släpper en produkt som är bättre än en som funnits 1-2 år.

Postad 27 oktober 2009 - 19:36

licko_1
  • licko_1
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Hej igen jag behövde få hjälp som jag ville kunna se img filer på min western digital hd.
fick detta svar ( Antingen konverterar du dem. exempel med dvd shrink eller så byter du filändelse som det har skrivits så mycket om.)

Nu är det så att jag har vista så dvd shrink är uteslutet.
Men undrar hur man ändrar filändelsen.
Här är 80 sidor om denna maskin orkar inte gå igenom alla för att hitta hur man gör.
De sidor jag kollar säger de att man ska ändra filändelsen men vet inte hur.

Så om nån kan vara snäll och hjälpa mig och skriva ett exempel
Här är en img (cikdvdr-dvdr-mlir)

Postad 27 oktober 2009 - 20:45

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2 789 inlägg
  • 0
I Vista brukar filändelsen för kända filtyper som standard visas. Säg att du kopierat din dvd film (om utgivaren tillåter en att skapa en kopia för eget bruk) med ett program som ger img filer. Då heter din; filmnanm.img. Du byter namn på den till: filmnam.iso och sedan är det klart.

Om inte filändlsen visas öppnar du en mapp och längst upp klickar du på verktyg, sedan mapparlternativ, fliken visning och bockar ur: dölj filändelsen för kända filtyper..

Redigerat av ruva, 27 oktober 2009 - 20:48.

Postad 27 oktober 2009 - 20:50

Pete
  • Pete
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0

Nja, nu pratade jag inte om annan prestanda eller om Xstreamern som sådan utom dess processor som är en Realtek RTD1283 400MHz. Sigmas är på 300MHz men de skall visst komma ut med en på 667 MHz inom den närmsta tiden. Alltid bra för oss konsumenter när tillverkarna börjar kriga om vem som är störst, bäst och vackrast. :)

Vet inte om denna länk till iboum.com varit uppe innan men där finns mycket nyttigt att läsa om chipen som sitter i spelarna.

Redigerat av Pete, 27 oktober 2009 - 20:52.

Postad 27 oktober 2009 - 22:05

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0

Vet inte om denna länk till iboum.com varit uppe innan men där finns mycket nyttigt att läsa om chipen som sitter i spelarna.

Tackar för den länken!
Verkar som om alla problem kommer att bli lösta med Sigmas 8655 chip. Inte helt fel alltså! :)

Redigerat av perri, 28 oktober 2009 - 01:30.

Postad 28 oktober 2009 - 01:00

Manikin
  • Manikin
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Realtek RTD1283 400MHz. Sigmas är på 300MHz

WDTV har Sigma 8635 på 300 MHz men nu finns WDTV Live som är mycket bättre än Xtreamer och Co. Sigma 8655 (512MB RAM, 512MB FLASH ROM) som sitter i WDTV Live är på 500 MHz medan Realtek 1283 (256MB RAM, 32MB FLASH ROM) som sitter i Xtreamer är på 400 MHz men överklockad till 450 MHz. Sigma 8655 är en mycket bättre processor än Realtek 1283.

"The new Sigma chips are more powerful than both their 863x predecessor (much more powerful) and the competing Realteks."

Skall för övrigt bli intressant att kolla upp Asus O!Play HDP-R1 som också innehåller Realtek RTD1283 chippet. Enligt det här testet skall den vara överlägsen WD TV HD:

http://www.futureloo...-player-review/

"The file format support in this product is very good. It’s better than the Western Digital WDTV"

Hur kan du få detta till att bli "överlägsen WD TV HD"? Vem köper WDTV i dag när WDTV Live finns för bara någon hundralapp mer?

Sedan har jag inte mycket för sidor som skriver Western Digital WDTV vilket blir Western Digital Western Digital TV.

Tackar för den länken!
Verkar som om alla problem kommer att bli lösta med Sigmas 865X chip. Inte helt fel alltså! :)

Vilket sitter i WDTV Live.

Postad 28 oktober 2009 - 01:16

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0
Jaja grabben... Den debattnivå du vill föra i ditt första inlägg här på forumet luktar lite för mycket transpirerande troll så jag säger nog pass här...

Redigerat av perri, 28 oktober 2009 - 01:49.

Postad 28 oktober 2009 - 01:25

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0
Bara för att klargöra, så insmög det sig ett fel i mitt tidigare inlägg.
Sigma 8655 blev visst 865X. Så kan det gå.

Postad 28 oktober 2009 - 02:19

Manikin
  • Manikin
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Jaja grabben... Den debattnivå du vill föra i ditt första inlägg här på forumet luktar lite för mycket transpirerande troll så jag säger nog pass här...

Jag skrev bara ut korrekt information och gav svar på tal. Du har tydligen något emot detta eftersom du försöker att förringa det jag skrev genom att klaga på min "debattnivå" samt kalla mig för grabb och troll. Om du inte kan ta en diskussion är diskussionsforum fel plats för dig.

Postad 28 oktober 2009 - 10:40

avozetta
  • avozetta
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Jag slog till på denna här om dagen då jag kände att detta vara helt rätt produkt för oss vilket också stämde. Man är ju igång direkt utan en massa pill med inställningar och snabb är den också på att indexera från USB/HDD.

Jag har dock fassnat på en grej som flera av er redan påpekat och det är att den inte klara av "Jpeg motion" i .mov format som många digitala kameror använder som videoformat. Surt att man måste sitta och konvertera allt man filmat.
Men jag antar att någon redan meddelat WD om detta så att det kommer med i en senare uppdatering (inte kollat vilken verson jag har en). Eller ligger det dyra licenskrav bakom detta som gör att detta format inte kommer att supportas?

Redigerat av avozetta, 28 oktober 2009 - 10:41.

Postad 28 oktober 2009 - 13:00

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Skönt med lite ren fakta och inte "stirra sig blind på reklam".

Postad 28 oktober 2009 - 19:17

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0
Intressant att det trots allt sitter en snabbare processor i WD TV Live. Så jag undrar om ni som äger den har haft några problem med frysningar och ljudbortfall eller andra störningar som ju tydligen har varit så vanliga i WD TV HD?

Postad 28 oktober 2009 - 19:24

Lindfors
  • Lindfors
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Någon som kör 23.976Hz läget på sin WDTV? Hur funkar det?

Min samsung gilllar inte den inställningen trots att den enligt spec ska klara 24P.

Postad 28 oktober 2009 - 19:40

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Jag har inte haft det.. Har två stycken.
Men eftersom du svarar dig själv verkar det ju vara ett problem.

Sedan varför skall man inte slänga in ett nyare och snabbare chip när en ny version lanseras?
Troligen är den nya från sigma inte speciellt mycket dyrare

Postad 29 oktober 2009 - 03:02

Manikin
  • Manikin
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Intressant att det trots allt sitter en snabbare processor i WD TV Live. Så jag undrar om ni som äger den har haft några problem med frysningar och ljudbortfall eller andra störningar som ju tydligen har varit så vanliga i WD TV HD?

Har inte dessa problem alls med vare sig WDTV eller WDTV Live (har bägge). Det enda egentliga problemet som jag har haft med WDTV är att den kan vara något seg i menyerna. WDTV Live är dock riktigt snabb.

Edit: Stavfel.

Redigerat av Manikin, 29 oktober 2009 - 08:27.

Postad 29 oktober 2009 - 15:41

Asmanex
  • Asmanex
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej.

Som många andra så vill jag göra om DTS-ljudet till AC3 och skulle då ge mig på att använda det rekommenderade PopCorn MKV Audio Converter.
Många har skrivit hur snabbt och smidigt det programmet är. Skulle använda det för första gången igår och när det inte var klar efter 60 minuter så sket jag i det och gick och la mig istället.

Ska det ta sån tid? Filen var på ca 3GB.

Vänligen
Asmanex

Postad 29 oktober 2009 - 16:46

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Vad har du för prestanda på datorn?

Postad 29 oktober 2009 - 16:55

Unregistered7b138934
  • Unregistered7b138934
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Detta verkar vara vad jag söker, men jag undrar ett par sker.

Hur funkar det att koppla in ett USB minne i den och spela upp musik som mp3 ?
Jag har nämligen lagt ner många av mina CD på USB och i mobilen, kör sedan random med mobilen kopplad till stereon. Funkar ganska ok, men ljudet blir inget vidare. Kan denna lilla box lösa detta så är jag 60% nöjd.

kan man sedan spela upp filmer, se på bilder (avi, jpg osv) från ett USB minne, då är jag helnöjd. :)

Postad 29 oktober 2009 - 17:21

Asmanex
  • Asmanex
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Vad har du för prestanda på datorn?

Vet inte vad som är viktigt att veta, men det här kanske är vad du efterfrågar:

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+
RAM: 4 GB
Operativsystem: Vista 64-bitars

Tack för hjälpen!

Postad 29 oktober 2009 - 18:01

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Då borde det gå betydligt fortfarande..
Någon är inte riktigt..

Postad 29 oktober 2009 - 19:23

Palle
  • Palle
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0

Jag har dock fassnat på en grej som flera av er redan påpekat och det är att den inte klara av "Jpeg motion" i .mov format som många digitala kameror använder som videoformat. Surt att man måste sitta och konvertera allt man filmat.
Men jag antar att någon redan meddelat WD om detta så att det kommer med i en senare uppdatering (inte kollat vilken verson jag har en). Eller ligger det dyra licenskrav bakom detta som gör att detta format inte kommer att supportas?

Någon som har bra tips på konverteringsprogram och vilken" filsort" som rekommenderas?
Vill gärna nyttja WD till att se familjens inspelade galenskap.

Postad 30 oktober 2009 - 02:04

Manikin
  • Manikin
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Detta verkar vara vad jag söker, men jag undrar ett par sker.

Hur funkar det att koppla in ett USB minne i den och spela upp musik som mp3 ?
Jag har nämligen lagt ner många av mina CD på USB och i mobilen, kör sedan random med mobilen kopplad till stereon. Funkar ganska ok, men ljudet blir inget vidare. Kan denna lilla box lösa detta så är jag 60% nöjd.

kan man sedan spela upp filmer, se på bilder (avi, jpg osv) från ett USB minne, då är jag helnöjd. :P

Ja, du kan förutom HDD även använda USB-minne/sticka eller minneskortsläsare och minneskort för att se se på film, lyssna på musik och se på bilder .

Edit: Köp uppföljaren WDTV Live. Kostar någon hundralapp mer men man får en så mycket bättre mediaspelare.

Redigerat av Manikin, 30 oktober 2009 - 02:06.

Postad 30 oktober 2009 - 13:15

KaptenX
  • KaptenX
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Något OT men har sett likande inlägg innan.

Sugen på den nya LIVE'n så om någon vill köpa min gamla WD TV HD media player så skicka ett PM.
Inga problem med den. Har även en USB->Ethernet dongle som jag inte lyckats få att funka fullt ut (får ip men inte lyckats konfigurerera rätt). Denna kan inkluderas vid försäljning.

Om någon har en lösning på mitt nätverksproblem så går de också bra att PM:a eller svara i tråd...

Postad 30 oktober 2009 - 13:16

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1 919 inlägg
  • 0

Någon som har bra tips på konverteringsprogram och vilken" filsort" som rekommenderas?
Vill gärna nyttja WD till att se familjens inspelade galenskap.

Använd Handbrake och konventera till MKV ( x264 ) filer så blir det bra.

Postad 30 oktober 2009 - 17:56

kj3lll3
  • kj3lll3
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
hur gjorde man för att bytta tillbaka till en äldre version. Kommer ihåg att man skulle ändra några siffror men det är allt. Och jag har letat bland alla 80 sidor men hittar inte vart det står. Missar det tydligen ;-)

Postad 30 oktober 2009 - 22:06

Henrikgud
  • Henrikgud
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

hur gjorde man för att bytta tillbaka till en äldre version. Kommer ihåg att man skulle ändra några siffror men det är allt. Och jag har letat bland alla 80 sidor men hittar inte vart det står. Missar det tydligen ;-)

du och ökar sista siffran så han tror han får en ny update. så som du har 1.3.1 så ändrar du till 1.3.2

Postad 30 oktober 2009 - 22:43

Unregisteredde25bffd
  • Unregisteredde25bffd
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
klarar den nya av RAR-filer?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.