16,xx%Har 19,8%. Vad har ni?
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 14 January 2010 - 18:34
Nu har jag dock sjunkit till 18.70% eller nåt
(Skyller på F2000 Mastery som tvunget skulle klaras av
Redigerat av Unregistered78af1102, 14 January 2010 - 18:35.
Postad 14 January 2010 - 19:06
Håller på med F2000 nu, fyfan vilket ###### skitvapen, för att få headshots så måste man sikta på fötterna på motståndaren... Att plocka fler än en åt gången är bara att glömma, kommer det 2-3 pers mot dig kan man lika gärna lägga ifrån sig kontrollen, för när du lyckats ha ihäl en av dom har du både tomt mag och ett sikte som pekar upp i det blå.Låg på över 23% ett ganska bra tag, tror min peak är 23.5x%
Nu har jag dock sjunkit till 18.70% eller nåt
(Skyller på F2000 Mastery som tvunget skulle klaras av)
Postad 14 January 2010 - 19:14
Min ligger på ca 20.30 % nu.Har 19,8%. Vad har ni?
Postad 14 January 2010 - 19:21
Håller på med F2000 nu, fyfan vilket ###### skitvapen, för att få headshots så måste man sikta på fötterna på motståndaren... Att plocka fler än en åt gången är bara att glömma, kommer det 2-3 pers mot dig kan man lika gärna lägga ifrån sig kontrollen, för när du lyckats ha ihäl en av dom har du både tomt mag och ett sikte som pekar upp i det blå.
Håller med. Jag la av efter 100 kills med den. Körde till 75 för att folk sa att den blev bättre med silencer. Visst gjorde det skillnad men den var fortfarande sjukt dålig! Fungerade (okej) i närstrid 1v1 antar jag. Då gör inte rekylen gör så stor skillnad.
Redigerat av Unregistered2ce256ac, 14 January 2010 - 19:25.
Postad 14 January 2010 - 20:31
bekräftat
![]()
Har 19,8%. Vad har ni?
Låt på 20.XX innan jag tyckte att det skulle vara en bra idé att köra hela natten med LMG efter en krogrunda. Landade på 14 nånting till slut. Har dock jobbat upp mig till över 18 igen
Postad 14 January 2010 - 20:33
Du får väl sätta alkolås på xlådanLåt på 20.XX innan jag tyckte att det skulle vara en bra idé att köra hela natten med LMG efter en krogrunda. Landade på 14 nånting till slut. Har dock jobbat upp mig till över 18 igen
Postad 14 January 2010 - 20:48
Låt på 20.XX innan jag tyckte att det skulle vara en bra idé att köra hela natten med LMG efter en krogrunda. Landade på 14 nånting till slut. Har dock jobbat upp mig till över 18 igen
Haha, jag har också konstaterat att fyllerundor inte gör susen för varken accuracyn eller K/D-ration.
Redigerat av Polobyxa, 14 January 2010 - 20:48.
Postad 14 January 2010 - 20:58
Postad 14 January 2010 - 23:24
Klår ju till och med Honom...
Postad 15 January 2010 - 02:03
Haha! Hårda bud! Själv började jag med LMG så jag har inte speciellt hög accuracy. Har ju dödat över två hundra med LMG, av typ tolv hundra kills. Så det är illa.Låt på 20.XX innan jag tyckte att det skulle vara en bra idé att köra hela natten med LMG efter en krogrunda. Landade på 14 nånting till slut. Har dock jobbat upp mig till över 18 igen
Postad 15 January 2010 - 02:46
För tillfället toppar jag min friendslist med 22,14% i accuracy. Rätt nöjd faktiskt.
Klår ju till och med Honom...
Märkte det, dock måste jag säga så här: Det var mer min förtjänst att du kom över mig, med tanke på min stora sänkning jag lyckades med hahaha. Måste verkligen börja spela seriöst igen så accuracyn kan komma upp lite mer... kan ju inte med att ligga tvåa eller trea på topplistan
Postad 15 January 2010 - 08:36
Håller på med F2000 nu, fyfan vilket ###### skitvapen
Håller med. Jag la av efter 100 kills med den.
Bah!
F2000 är den bössen jag har mest procentuella headshots med. Lätt det bästa vapnet man låser upp.
Gick iofs prestige direkt efter att jag låst upp Mastery så jag provade aldrig AK-47an som alla andra hyllar...
Lär inte spela den på den här rundan dock eftersom jag lovat mig själv att bara köra med semi/burst vapen.
Blev lätt att man körde spray-and-pray med LMGer, SMGs och dylikt.
Tycker man lär sig sikta lite bättre om man bara kör FAMAS/FALen...
Postad 15 January 2010 - 08:48
Det är ju klart, du får ju ofrivilliga headshots när du siktar på underkroppenBah!
F2000 är den bössen jag har mest procentuella headshots med. Lätt det bästa vapnet man låser upp.
Annars så är nog M16 min favorit när det kommer till AR, har inte låst upp AKn än dock, bara 2 levlar kvar nu...
Postad 15 January 2010 - 09:38
AK-47an som alla andra hyllar...
Förstår inte det riktigt. Personligen tycker jag den är ett av de sämre AR.
Postad 15 January 2010 - 09:58
Jag tycker den är helt fantastisk, med sin lite mer förutsägbara rekyl.Förstår inte det riktigt. Personligen tycker jag den är ett av de sämre AR.
Ang fylla på slagfältet: Fy bubblan säger jag bara, igår på Wasteland ser jag en typ komma vinglandes mot mig, hade gott om tid på mig träffa honom, men det var helt omöjligt, han trillade ibland och hade ett helt oförutsägbart rörelseschema. Det hela slutade med att han kom så nära att han lyckades kräka ner min ghillie suit. Så här såg jag ut efteråt, hade ingen som helst lust att springa runt och lukta spya.
Postad 15 January 2010 - 10:08
Vadå, har han bättre Accuracy så har han bättre Accuracy. Men du har rätt, klart det är tack vare dig, det är ju inte han som missar dina skott.Märkte det, dock måste jag säga så här: Det var mer min förtjänst att du kom över mig, med tanke på min stora sänkning jag lyckades med hahaha. Måste verkligen börja spela seriöst igen så accuracyn kan komma upp lite mer... kan ju inte med att ligga tvåa eller trea på topplistan
![]()
![]()
Postad 15 January 2010 - 11:05
Bah!
Gick iofs prestige direkt efter att jag låst upp Mastery så jag provade aldrig AK-47an som alla andra hyllar...
Lär inte spela den på den här rundan dock eftersom jag lovat mig själv att bara köra med semi/burst vapen.
Blev lätt att man körde spray-and-pray med LMGer, SMGs och dylikt.
Tycker man lär sig sikta lite bättre om man bara kör FAMAS/FALen...
Håller med dig helt och hållet.
Jag verkligen hatade den bössan när jag började lira med den. Sänkte min K/D-ratio rätt rejält så jag bestämde mig för att inte köra med den mer.
Gav den en andra chans när jag körde upp alla andra bössor och helt plötsligt så älskade jag den!
Det tar en liten stund att lära sig den, men efter det så är den riktigt bra.
Jag har heller aldrig fått så mycket headshots på så få kills som denna.
Edit: Lite stavfel...
Redigerat av Bergan, 15 January 2010 - 11:06.
Postad 15 January 2010 - 11:27
Postad 15 January 2010 - 12:03
Ikväll ska de få se på f.....n!
Who Dares Wins - eller dör först, vet inte än....
Postad 15 January 2010 - 12:10
AK-47an som alla andra hyllar...
Fattar inte heller varför så många hyllar den, provade den en del när jag låste upp den men bestämde mig snabbt för att låta bli.
Kan inte sätta fingret på vad "felet" var egentligen, men jag gillade den iaf inte alls...
Postad 15 January 2010 - 12:45
Igår jag och polobyxa hamnade i en HC TDM (bra ping) med några fransmän på Rundown, det gick fan inte att döda de! Först körde jag med UMP45 + silencer men det gick inga vidare sen byte klass till SCAR + FMJ, träffade 2-3 motståndare på 20-25m avstånd med 2-3 skott men de sprang bara..
Säg inte att det är en ny j-vla glitch är på g nu (odödlig)
Edit: immortal/can't die COD4
Redigerat av Lias08, 15 January 2010 - 13:39.
Postad 15 January 2010 - 14:17
Det jag tänkte när jag såg den filmen var hur ful grafiken var i CoD4 och hur j-a bra just den banan var.
Postad 15 January 2010 - 14:28
Det jag tänkte när jag såg den filmen var hur ful grafiken var i CoD4 och hur j-a bra just den banan var.
Bloc var bäst
Hoppas att MS och IW har koll på idioter som fuskar.
Postad 15 January 2010 - 14:54
Ful grafik i CoD 4? Vaaaaa? Det är inte riktigt lika snyggt som MW2 men fult? Haha, vafan. Det är skitsnyggt fortfarande ju!Det jag tänkte när jag såg den filmen var hur ful grafiken var i CoD4 och hur j-a bra just den banan var.
Postad 15 January 2010 - 14:56
Jo ja känner igen de lite oxå, men då har jag trott att det handlar om dålig ping och lämnat matchen typ direkt. Men det kanske har varit något liknande de som du pratar om, men för mig har det ofta gått att döda bara de att man får skjuta väldigt mycket.Har ni också varit med om att i vissa matcher är det omöjligt att döda motståndarna!
Postad 15 January 2010 - 15:08
Men jag tror det handlade om dålig ping trots allt, även om indikatorn visade bra. För en snubbe lyckades jag döda trots att jag trodde jag sköt 2 meter bredvid honom när han kom springande...
Postad 15 January 2010 - 15:13
Jag tror inte att det var någon glitch, det gick att få död på nån enstaka till slut men man fick ju tömma ett magasin på dom. En del kändes det som att dom sprang omkring i skottsäkra tunnor. Kunde nästan trott att det var "headshots only" eller nåt.
Men jag tror det handlade om dålig ping trots allt, även om indikatorn visade bra. För en snubbe lyckades jag döda trots att jag trodde jag sköt 2 meter bredvid honom när han kom springande...
hehe, var du också förbannad på killen som campade under bron?
Till sist döda jag honom med en granat
Postad 15 January 2010 - 15:22
hehe, var du också förbannad på killen som campade under bron?
Till sist döda jag honom med en granat
Jo, han var man måttligt glad på efter ett tag..
Tur att du klev fram och löste problemet
Postad 15 January 2010 - 15:31
Postad 15 January 2010 - 16:59
Jag skjuter alltid i huvudet, då räcker det med ett skott.
Det roliga är att det där inte stämmer, INGET av det du sa
Även om jag också borde sova så hoppar jag nog också in inatt.
Mmmh får nog bli lite MW2 ombyte... men igår när jag spelade en match kändes det inte så spännande alls
Postad 15 January 2010 - 17:38
Postad 15 January 2010 - 18:24
Postad 15 January 2010 - 18:27
Någon som vet om MS har planer på att installera alkolås i boxarna framöver? Hade varit väldigt fint.
Njae, det är lite tvek på det, då hade ju ingen på det här placet fått lira
Postad 15 January 2010 - 18:30
Sant, sant. Men ibland skulle det verkligen behövasNjae, det är lite tvek på det, då hade ju ingen på det här placet fått lira
Postad 15 January 2010 - 18:49
Redigerat av Unregistered710b3906, 15 January 2010 - 18:49.
Postad 15 January 2010 - 18:51
Sant, sant. Men ibland skulle det verkligen behövas
He he...Ja absolut och man har hört bortförklaringarna på tråden...Fan va dåligt det gick igår...Vissa av motståndarna är odödliga, det måste va nån ny glitch eller nåt, för jag sköt 3-4 salvor på de och de dog inte, de måste fuska å använda fastcontroller å xfps-adapter...Bu hu hu hu...
Nej, ni är fulla, kan inte sikta och är dåliga förlorare på kuppen
Redigerat av Ebola, 15 January 2010 - 18:52.
Postad 15 January 2010 - 18:55
Tror nog tamejfän att du är något på spåren här. Jag skyller allt mitt dåliga spelande på alkoholen framöver!He he...Ja absolut och man har hört bortförklaringarna på tråden...Fan va dåligt det gick igår...Vissa av motståndarna är odödliga, det måste va nån ny glitch eller nåt, för jag sköt 3-4 salvor på de och de dog inte, de måste fuska å använda fastcontroller å xfps-adapter...Bu hu hu hu...
Nej, ni är fulla, kan inte sikta och är dåliga förlorare på kuppen
Postad 15 January 2010 - 19:08
Någon som vet om MS har planer på att installera alkolås i boxarna framöver? Hade varit väldigt fint.
Min har ett annat sorts lås. Om jag inte skriker minst 5 oförskämdheter så fort jag kommer in i en lobby med amerikaner, britter, fransmän eller vem annan som helst så stängs konsolen av.
Postad 15 January 2010 - 19:32
Min har ett annat sorts lås. Om jag inte skriker minst 5 oförskämdheter så fort jag kommer in i en lobby med amerikaner, britter, fransmän eller vem annan som helst så stängs konsolen av.
Jaaaa!! Jag också fast hos mig är det LIVE:n som kollar följande:
check 1: känner av att det är en ny konsoll, ny kontroll och ny tv varje gång (de ska vara sönderslagna efter varje dag). startup check
check 2: rätt spritnivå minst 1,5 pro mille, säkrar ovan garanterat. kontinuerlig check
check 3 : rätt nivå på svordomar i lobbyn, som ovan. kontinuerlig check
check 4: rätt nivå på förtäring av onyttigt tilltugg, dvs mäter mängden fett och sötsaker
främst på fingertopparna. kontinuerlig check
Redigerat av Ebola, 16 January 2010 - 07:38.
Postad 16 January 2010 - 15:54
Skönt att det finns lite olika spellistor.
Satt med SPASen och vaktade en flagga i Dominition. Skööööönt.
Edit: Sabla FAL... Skönt vapen att använda men får inga Headshots med den alls... FAMASen var bättre på det tycker jag. Skjutit 75+ personer med FALen och typ 3 av dem är headshot. En av dem kom mest för att jag hittade en sniper som låg och tryckte åt fel håll.
Redigerat av Unregistered6810b893, 16 January 2010 - 15:58.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
1 bild
369 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?