Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PSN+ (Playstation Plus)

3849 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 August 2015 - 09:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

så varför inte ladda ner till Xbox då? j*vla klagande hela tiden om vilka skitspel man får.
Sluta med plus och ps så slipper ni det bekymret.

För att man måste köpa en xbox före :D
Själv så har jag alltid varit snabbt framme och huggit när tjänsten blivit sämre, det eftersom priset är lika högt, så tjänsten ska bibehålla sin kvalitet som den en gång haft. Fan, ta vara när man fick mass effect 3 eller något annat megalir förut. The löv!

Postad 26 August 2015 - 11:13

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Men när ps5 finns så lär du få grymma spel till 4:an också.

Vill man ha ändring så får man ju sluta köpa tjänsten och hoppas att dom flesta andra gör samma sak.

Självklart ska man diskutera och tycka olika. Men när man ser samma namn månad efter månad gnälla så är det ingen diskution. Då är det väl bättre att ge fan i tjänsten.

Visst vill jag också ha feta spel gratis varje månad men jag är glad för det jag får och väntar mig inga aaa spel till 4:an
Betalar för en bra tjänst och lite spel som många gånger är riktigt roliga.

Postad 26 August 2015 - 12:34

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Eftersom jag vill spela online är att inte köpa tjänsten inte direkt ett alternativ. Jag använder tjänsten för online, hittills har jag inte tagit ner ett enda spel till PS4 från PS+. Men för mig är det klart som korvspad att om MS hade lett denna generation också i antalet sålda konsoler så hade Sony inte gett oss Super Time Force Ultra som spel för september. 

Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 26 August 2015 - 17:28.

Postad 26 August 2015 - 12:46

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

så varför inte ladda ner till Xbox då? j*vla klagande hela tiden om vilka skitspel man får.
Sluta med plus och ps så slipper ni det bekymret.

Jag är en konsument av en produkt och har åsikter om upplevt värde av denna produkt. Vad är problemet?

Det är inte så att något här är för Free, jag lägger X antal kr om året för PSN+ och det är INTE för att spela online.

Min kommentar var enbart riktad till att man månad efter månad, precis som du själv säger, hör samma folk säga "ja men den är ju ny" som någon försvarsposition.

Jag ville bara lyfta fram att där är en lika gammal maskin som just nu ger vad Sony en gång lovade, Full games with high ratings.

Anser det är sund konsumentdemokrati att ha åsikter om produkter. Om ända åsikten man får ha är att inte köpa produkten så blir det ingen kreaktiv feedback.

Jag hoppas som många andra att PSN+ blir bättre och utvecklas, därför stoppar jag fortfarande in pengar trots att jag just nu inte känner att avkastningen är dålig.  Jag gör det dessutom för att jag tycker själva tanken med konceptet är spännande och nytänkande (även om den är gammal nu).

Inte konstigare än att gnälla på sin iPhone som iPhone ägare eller ha åsikter och Spotify appen som Spotify användare.

Redigerat av PalmiNio, 26 August 2015 - 12:51.

Postad 26 August 2015 - 13:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag personligen är nöjd med indiespelen, men Sony kommer ju fortsätta på samma spår om inte tillräckligt många klagar. Enda sättet att ändra på något för konsumenter är att visa missnöje. Hittills har inte tillräckligt många gjort det dock.

Plus att det givetvis inte är så enkelt som att bara sluta med tjänsten när den behövs för online.

Postad 26 August 2015 - 16:45

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Eftersom folk måste ha PS+ för online så glider också majoritet över från att tycka att spelen gör det värt (som det ärligt talat var i början) till att spelen är en bonus och inget att gnälla över. Så jag tror inte att klagomålen eller utbudet ändras nämnvärt i framtiden. 

Postad 26 August 2015 - 16:59

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Men när ps5 finns så lär du få grymma spel till 4:an också.

Vill man ha ändring så får man ju sluta köpa tjänsten och hoppas att dom flesta andra gör samma sak.

Självklart ska man diskutera och tycka olika. Men när man ser samma namn månad efter månad gnälla så är det ingen diskution. Då är det väl bättre att ge fan i tjänsten.

Visst vill jag också ha feta spel gratis varje månad men jag är glad för det jag får och väntar mig inga aaa spel till 4:an
Betalar för en bra tjänst och lite spel som många gånger är riktigt roliga.

Så om jag vill se Champions league på Viasat så har jag inte rätt att klaga på att filmerna och serierna är skräp utan enda sättet jag får yttra mig på är att säga upp tjänsten? Förstår faktiskt inte hur du resonerar.

Postad 26 August 2015 - 18:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Så jag tror inte att klagomålen eller utbudet ändras nämnvärt i framtiden. 

Ne, hoppas inte det. AAA-spel vet man vart man har och när de väl blir tillgängliga så kostar de redan lite ändå. Indiespel är spel man aldrig skulle prova annars som trots det kan vara riktigt bra.

Postad 26 August 2015 - 18:13

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Så om jag vill se Champions league på Viasat så har jag inte rätt att klaga på att filmerna och serierna är skräp utan enda sättet jag får yttra mig på är att säga upp tjänsten? Förstår faktiskt inte hur du resonerar.

Skaffar du det endast för CL så är ju filmerna en bonus, självklart behöver du inte gilla dom.
Men kan du inte stå ut med dom så har du valet att säga upp abb eller skita i att se filmerna... Det du däremot inte behöver göra är att gå in och gnälla om hur kassa filmerna är.

Vissa har ju ps+ för spelen säger dom, klagar dom månad på månad så är det ju rätt dumt att forsätta betala för något man inte vill ha.
Alla får gnälla hur mycket dom vill men enligt mig så är det ju bättre att försöka göra något åt saken.
Blir ju lite tröttsamt att se vissa varje månad klaga, det är ju alltid samma personer också.

Postad 26 August 2015 - 18:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1

Detta har ju varit uppe på tapeten förut.

Fattar inte vad alla klagar på i den länken... Visst ps3 blir bara 2 spel men ps4 får också 2 kan ju likasom inte ge bort allting gratis.

Sedan hatar jag människor som klagar och säger jaha får jag bara det spelet denna månaden. (det ena kanske dom redan har och det andra vill dom inte ha). Men tror dom sony skulle ge ut individuella önskningar eller vad.

2 spel på varje konsol är 6 spel i månaden och snittpriset ligger på 100:-st säger vi. Och som mest betalar väl vi här i Norden med 480:-/år.

Så dom ger bort ca 600:- i månaden för något man betalar som mest 40:- i månaden.

Ändå klagar så många, bortskämda skitungar skulle jag säga, och JA jag drar alla klagande över samma kam.

Värdelösa titlar :( kan dom inte släppa något riktigt spel till 4:an snart.

Postad 26 August 2015 - 18:46

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 1
Spelat Killzone somvi fick för någon månad sedan till Vita på flyget till och från Gran Canaria.

Flygningen gick fort!

Postad 26 August 2015 - 20:18

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Zoiler det var ett år sedan... Och jag klagar inte varje månad. Så vad? Jag har gått vidare.

Skärp dig istället för att leta fram gamla saker man säger.

Postad 26 August 2015 - 20:43

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0

Jag har slutat bry mig, hinner ändå inte spela allt jag köper eller de få spel som är bra i PS+.

Rocket League har gett mig tillräckligt många timmar för att jag ska känna mig nöjd ett tag och det är ett spel jag aldrig hade upptäckt annars.

Postad 26 August 2015 - 20:48

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Om ett år är det ett år sen jag klagat också :D

Postad 26 August 2015 - 21:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 2

Zoiler det var ett år sedan... Och jag klagar inte varje månad. Så vad? Jag har gått vidare.

Skärp dig istället för att leta fram gamla saker man säger.

Poängen var också att visa att du har klagat på andra forumanvändare förut. Verkar vara okej för dig att klaga när du känner för det, men inte för andra.

Istället för att gnälla på att andra gnäller, så kan du ju följa ditt eget exempel och försöka göra något åt det och istället för att alla andra på forumet rättar sig efter dig som verkar tro att du är privilegierad, så kan du sluta läsa tråden om du tycker det är så otroligt jobbigt att läsa kritiska inlägg om Sony PlayStations tjänster.

Faktum är att eftersom detta inte är första gången du går igång på detta och eftersom det enligt forumets regler är tillåtet att klaga på tjänster och produkter man har köpt, men inte på andra användare på det sätt du gör, så gör vi så att du får en varning nästa gång du tar upp detta på forumet framöver.

Om du har något ytterligare att säga om detta så tas det med mig eller annan moderator via PM, du har spårat ut tråden tillräckligt som det är.

Postad 26 August 2015 - 21:41

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Ok för alla att klaga, men skillnad på att vilja ha något bra en gång jämfört med att klaga på allt varje månad.
Jag har skrivit flera gånger till sony om olika saker men som det skrevs tidigare så hjälper det inte med en eller ett fåtal personer som klagar.
Kan inte påstå att det är jobbigt att läsa det och jag förstår att man kan vara missnöjd men återigen nör det blir gång på gång på gång så blir det tröttsamt. Tråden läser jag för att se vad som kommer och kanske något annat intressant.

Har jag spårat ur tråden? Alla ska inte rätta sig efter mig det har jag aldrig sagt heller.

Ja ge mig en varning du det är du ju bra på att göra när någon säger emot dig.

Haha zartok du klagar ju jämt ;)

Redigerat av mBr, 26 August 2015 - 21:46.

Postad 27 August 2015 - 02:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Oväntat.

Ja ge mig en varning du det är du ju bra på att göra när någon säger emot dig.

När jag har befog för det i reglerna, vilket jag har nu. Det är ju lite så forum fungerar. Jag är bra på att plocka bort varningar också vilket du väl borde uppskatta.

Men då kör vi några dagars ban istället som ökar successivt nästa gång du tar det i tråden eller påpekar att folk klagar här.

OK för alla att klaga, bara de håller sig till en klagofrekvens som du avgör. Information om vilka nya spel som kommer går att hämta på andra ställen. Eller så ignorerar du medlemmarna som klagar. Finns många möjligheter för dig som inte bryter mot reglerna.

Postad 27 August 2015 - 07:54

Skadeglad
  • Skadeglad
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 1

Jag vill också klaga.  Klaga på Zoiler!

Hur galet är det att antal inlägg, vare sig man läser det från höger till vänster eller vänster till höger, är desamma?

"31013" inlägg

Hur ska man kunna fokusera på något annat än det i tråden? Nu har ju du, Zoiler, distraherat mig från hur mycket gnällande på PS+ som helst!

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  zoiler.JPG   16.69K   0 Antal nerladdningar

Postad 27 August 2015 - 08:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Appappapp där, kommunistfarfar (jag och mBr kallar varandra för kärleksfulla saker, jag kallas för lillphilip :D), kolla förra månaden. Då fick jag ut och var väldigt glad över utbudet, och castlestorm var faktiskt en mycket bra spel som jag lirat på vitan en hel del. Dock inte genom alla expansioner vi fått. Det är stort, massa att göra i små snabba uppdrag :D

Postad 27 August 2015 - 11:18

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Zartok hypar först järnet på en produkt för att sedan klaga på hur besviken han är. Det är skillnad det! 

Postad 27 August 2015 - 15:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Zartok hypar först järnet på en produkt för att sedan klaga på hur besviken han är. Det är skillnad det!

Ge fan i att avslöja sanningen! :D

Postad 28 August 2015 - 07:49

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1174 inlägg
  • 0

Är det inte ganska vanligt att man känner en viss besvikelse av hypade spel då förväntningarna ofta blir för stora just på grund av hypen? :)

Postad 28 August 2015 - 17:42

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1
Jag är i grunden skeptisk till allt numera... Tragiskt.

Postad 02 September 2015 - 20:01

Tanax
  • Tanax
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Det har säkert diskuterats i tråden redan man jag undrar om någon vet varför PSN+ krävs för att spela online?

Det är väl ingen upkeep kostnad för Sony om jag spelar online på min PS4 mot en server som spelutvecklaren redan har satt upp för att spelet även finns till PC? Ser ingen anledning till att man ska behöva betala Sony för att få använda min redan existerande nätverksuppkoppling..?

Har försökt googla på varför PSN+ krävs men får inga vettiga resultat.

Postad 02 September 2015 - 20:03

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0

Jag tror det har att göra med att det gick så dåligt för sony förut, så när ps4 lanserades valde de att göra på det här viset för att få inkomst. Men om det är så eller inte vet jag inte.

Postad 02 September 2015 - 20:08

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
För att det är en stadig och god inkomstkälla helt enkelt. Xbox kom undan med det och Sony hoppade på tåget.

Postad 02 September 2015 - 20:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Det har säkert diskuterats i tråden redan man jag undrar om någon vet varför PSN+ krävs för att spela online?

http://www.gamespot....y/1100-6410806/

MS visade att det gick att ta betalt så Sony hakade på.

Postad 02 September 2015 - 21:03

Tanax
  • Tanax
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Helt värdelöst. Saker som detta som gör att jag är glad att jag aldrig skaffat TV-spel. Finns ju datorspel som, om man behöver betala en upkeep kostnad/subscription, så går det till spelutvecklaren som faktiskt har servrarna och kostnaden för dom.

Postad 02 September 2015 - 21:22

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

http://www.gamespot....y/1100-6410806/

MS visade att det gick att ta betalt så Sony hakade på.

Precis. Ms tjänade grova pengar på det länge och Sony ville ha en del av den kakan. 

Postad 07 September 2015 - 09:36

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Snart klar med Teslagrad, tycker det var helt okej faktiskt. Påminner en del om Guacamelee!, även om det inte når upp i samma klass. Mer pussel och mindre beat-em-up också. Ytterligare ett spel som jag inte hade spelat om jag inte hade fått det, bra där.

Men jag håller med om att det gärna får komma ett InFamous: Second Son eller The Order, t.ex. nästa månad ;)

Postad 07 September 2015 - 16:09

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Grow home gillar jag skarpt!

Postad 08 September 2015 - 11:45

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Grow home gillar jag skarpt!

Slöseri med tid

Postad 08 September 2015 - 15:57

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1174 inlägg
  • 1

Slöseri med tid

Det är din åsikt, det är inte fakta. :)

Postad 09 September 2015 - 07:07

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Det är din åsikt, det är inte fakta. :)

Mycket riktigt

Postad 09 September 2015 - 19:54

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 2

Alla spel är väl slöseri med tid?

Postad 09 September 2015 - 20:42

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Alla spel är väl slöseri med tid?

Tja... egentligen är det väl aldrig slöseri med tid om man sysslar med sånt man tycker är roligt, så gillar man TV spel är det ju inte slöseri med tid för en själv... :rolleyes:

En del tycker säkert jag slösar bort min tid när jag är på gymmet, eller betalar dyrt för att komma iväg att åka skidor... men JAG tycker då absolut inte det, då det är saker jag verkligen vill göra. :P

Redigerat av Garrett, 09 September 2015 - 20:45.

Postad 10 September 2015 - 05:40

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0

Kommer nog att sakna Playstation Plus. 

Jag spelar nästan aldrig online, med undantag för NFS Rivals som är baserat på online-gaming, vet inte ens om det går att spela utan Playstation Plus? Förra generationens konsol har fortfarande ett större utbud, vilket gör det lättare för Sony att erbjuda mer exklusiva titlar via Plus. 

Att spela online kan i perioder kännas stressande för mig, och jag pallar inte. Jag kör om Dishonored just nu fast på PS4 och inväntar Dishonored 2 som kommer i vår. Jag hade ett större utbyte av PS3 och Playstation + när det begav sig. Att vara en PS4 användare som sällan spelar online så har man nog ingen större behållning av Plus-tjänsten. Jag behöll emellertid Plus för att jag trodde att jag skulle komma över mer exklusiva rabatter, vilket jag aldrig tycker att jag gör. De mest förmånliga rabatterna har varit de ordinarie, och inte Playstation +. 

I sep/oktober kommer jag nog inte förlänga min årsprenumeration, vi får se om jag märker av det själv?

Redigerat av Glidtassen, 10 September 2015 - 06:06.

Postad 10 September 2015 - 07:20

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Kommer nog att sakna Playstation Plus. 

Jag spelar nästan aldrig online, med undantag för NFS Rivals som är baserat på online-gaming, vet inte ens om det går att spela utan Playstation Plus? Förra generationens konsol har fortfarande ett större utbud, vilket gör det lättare för Sony att erbjuda mer exklusiva titlar via Plus. 

Att spela online kan i perioder kännas stressande för mig, och jag pallar inte. Jag kör om Dishonored just nu fast på PS4 och inväntar Dishonored 2 som kommer i vår. Jag hade ett större utbyte av PS3 och Playstation + när det begav sig. Att vara en PS4 användare som sällan spelar online så har man nog ingen större behållning av Plus-tjänsten. Jag behöll emellertid Plus för att jag trodde att jag skulle komma över mer exklusiva rabatter, vilket jag aldrig tycker att jag gör. De mest förmånliga rabatterna har varit de ordinarie, och inte Playstation +. 

I sep/oktober kommer jag nog inte förlänga min årsprenumeration, vi får se om jag märker av det själv?

Spelar du inte online eller bryr dig om de rabatter som varit så är det ju såklart att du inte kommer sakna tjänsten :) 

Postad 10 September 2015 - 16:20

lungan
  • lungan
  • Forumräv

• 545 inlägg
  • 0

Jag gillar PS+-konceptet med 3-4 indiespel/månad, har lirat hur många timmar som helst på PS+-spelen sedan jag köpte min PS4 i julas och det är oftast något spel varje månad som fastnar.

Jag föredrar tveklöst detta över att få en äldre AAA-titel. Jag har bättre koll på vilka AAA-titlar jag vill ha och det finns gott om bra recensioner så förmodligen har jag redan köpt det innan det kommer på PS+/GwG. Annars är jag nog inte så taggad på det, dvs det är bara ett fåtal AAA-spel som skulle vara något värde i att få via PS+ som jag ser det. Det är svårare att bilda sig en uppfattning om hur bra indiespelen egentligen är och där uppskattar jag möjligheten att prova på dem "billigt" mycket mer!

Postad 11 September 2015 - 05:43

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Finns det inget ps+  som täcker ett hushåll?

Kaaanske ska köpa en ps4 till grabben i julklapp, då kan han och jag köra online ihop på två olika TV apparater, det går ju trixa med vad jag förstått, så ska det ju funka, iaf med två ps4or..?... men hade vart bättre med ett pluskonto för hela hushållet, tänk om man har några ps4or hemma... :)

Postad 22 September 2015 - 13:43

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

Får man tillgång till de + gratis spelen som varit när man går med, eller är det enbart de släpp då man är medlem man får tillgång till?

Postad 22 September 2015 - 13:59

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Bara dem som är då och kommer.
Vad jag vet i alla fall...

Postad 22 September 2015 - 14:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Inte gamla.

Postad 22 September 2015 - 16:18

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1174 inlägg
  • 1

När du är plusmedlem så kan du "köpa" spelen som för tillfället är fria och du kan spela dem så länge du är plusmedlem. Säger du upp plus så kan du inte spela dem så länge du inte är plusmedlem. Blir du plusmedlem på nytt kan du spela dem igen.

Postad 24 September 2015 - 10:01

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Några nyheter om vad man får med i PS+ kommande månad?

Funderar på att skaffa det för att kunna lira NHL online men vill nog ha något mer för pengarna för att det skall kännas värt.

Postad 24 September 2015 - 10:14

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1

Några nyheter om vad man får med i PS+ kommande månad?

Funderar på att skaffa det för att kunna lira NHL online men vill nog ha något mer för pengarna för att det skall kännas värt.

Köp Plus nu och ladda ner Grow home :)

Postad 24 September 2015 - 10:50

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Köp Plus nu och ladda ner Grow home :)

Nja, vad jag såg när jag kikade sist (..för några dagar sedan) så var det bara skit som jag inte hade något intresse av.

Såg ut som något spel för småbarn det där. Har inga sådana själv, tyvärr. ..eller om det är tur att man inte har, haha.

Redigerat av HenkeEdge, 24 September 2015 - 16:42.

Postad 24 September 2015 - 11:55

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Någon som vet om att rösta fram månadens spel bara var en engångsföreteelse?

Jag har försökt leta efter någonstans man kan rösta på oktobers spel men jag hittar bara dem man kunde rösta på i augusti.

Postad 24 September 2015 - 12:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

nu är jag här och hugger igen, men är det någon som har någon aning om vad det börjat ryktas för spel nästa månad? =)

Postad 24 September 2015 - 14:16

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
OffTopic: Läser någon inläggen innan de postar?
Samma fråga inom loppet av 4 timmar och 4 inlägg!!!!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.