Battlefield 3 [PS3]
4523 svar till detta ämne
Postad 01 December 2011 - 13:51
jespur
-
jespur
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Alltså... vilket inputlag det är... tycker det är skitråkigt att spela när det är så... känner mig nästan åksjuk... visst, hjälper lite när jag sänker till 570p... men då blir det ju ÄNNU sämre grafik än vad det redan är... Ne... håller mig till enbart PC versionen tills dom fixat inputlaget, om det nu nånsin händer...  Har en panasonic G30, och den är grymt bra annars till FPS spel ju... 
Jag har verkligen inte märkt av detta alls, konstigt att det skiljer så mycket mellan olika skärmar/projj
Postad 01 December 2011 - 13:52
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Sant.. Men vänta nu, det slog mig plötsligt nu.. Det var ju kanske HC när jag ramlade in vid niosnåret igår kväll? Isf känns det genast lite bättre, och jag känner mig lite mer som en man eftersom jag isf blivit av med HC-oskulden! 
Yeah, var HC
Postad 01 December 2011 - 13:53
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Jag har verkligen inte märkt av detta alls, konstigt att det skiljer så mycket mellan olika skärmar/projj
Ja... för den TVn jag har, fixar ju snabba FPS grymt bra... är ju inte ensam om problemet så att säga...
Postad 01 December 2011 - 13:54
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
på min LCD TV är det totalt ospelbart, ingen mjuk balanserad rörelse i styrningen som det ska vara utan är segt, långsamt, hackande skit. På Projjen är det dock som det ska vara, spelbart men fortfarande inte lika bra flyt som det ska vara.
Postad 01 December 2011 - 14:09
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
på min LCD TV är det totalt ospelbart, ingen mjuk balanserad rörelse i styrningen som det ska vara utan är segt, långsamt, hackande skit. På Projjen är det dock som det ska vara, spelbart men fortfarande inte lika bra flyt som det ska vara.
För kontrollen har input lag, och det rullar i 30fps... Spela på PC istället... Join the dark side...
Postad 01 December 2011 - 14:10
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Alltså... vilket inputlag det är... tycker det är skitråkigt att spela när det är så... känner mig nästan åksjuk... visst, hjälper lite när jag sänker till 570p... men då blir det ju ÄNNU sämre grafik än vad det redan är... Ne... håller mig till enbart PC versionen tills dom fixat inputlaget, om det nu nånsin händer...  Har en panasonic G30, och den är grymt bra annars till FPS spel ju... 
Jag upplevde inte detta på min polares G30, har du kollat igenom menyerna så du inte missat nån inställning som sabbar flytet för dig?
Postad 01 December 2011 - 14:12
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Yeah, var HC 
Hell yeah!
Postad 01 December 2011 - 14:14
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
För kontrollen har input lag, och det rullar i 30fps...
Spela på PC istället... Join the dark side... 
Ska först sälja PS3an, projjen, recivern och möjligtvis TVn med så kan man ha råd med en BF3rigg  .......... så du menar "join the very insane expensive side"
Redigerat av Unregistered70c626f4, 01 December 2011 - 14:14.
Postad 01 December 2011 - 14:18
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Faktum är att man inte alls måste ha nån värstingdyr dator för att kunna köra BF3 så länge man kör med inte allt för tokhöga upplösningar och nöjer sig med medium/high setttings vilket även det ser väldigt fint ut.
Postad 01 December 2011 - 14:22
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Ska först sälja PS3an, projjen, recivern och möjligtvis TVn med så kan man ha råd med en BF3rigg .......... så du menar "join the very insane expensive side"
Så dyrt är det inte, du har säkert redan skärm och allt sånt där om du inte sitter på laptop, bara köpa ny burk med ett bra grafikkort. Kommer undan med 8k i princip och då kör du på high, kör du på low med AA och allt det där av så är det som att spela på PS3...
Postad 01 December 2011 - 14:25
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Faktum är att man inte alls måste ha nån värstingdyr dator för att kunna köra BF3 så länge man kör med inte allt för tokhöga upplösningar och nöjer sig med medium/high setttings vilket även det ser väldigt fint ut.
Nja jag måste ju köpa ny skärm med, mus, musmatta, keyboard, hörlurar/ljudsystem. Så slutnotan springer iväg. får ommöblera lägenheten med samt köpa bord och gamingfåtölj. Blir nog aldrig the dark side för mig haha!  även om jag verkligen vill uppleva Caspian och Firestorm på 64 spelare.
Postad 01 December 2011 - 14:28
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Jag upplevde inte detta på min polares G30, har du kollat igenom menyerna så du inte missat nån inställning som sabbar flytet för dig?
Nej... testat min kalibrerade prof1 inställning, THX, och Spel läge. Allt lull lull av. För kontrollen har input lag, och det rullar i 30fps...
Spela på PC istället... Join the dark side... 
Kör mest på den "mörka" sidan, då vi har en BF3 server, det är riktigt nice!  Men vill köra mot polare som inte har spel PC med, på ps3, men med det inputlaget är det ju helt värdelöst... som sagt, är ju inte ensam om problemet.
Redigerat av Garrett, 01 December 2011 - 14:28.
Postad 01 December 2011 - 14:29
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Så dyrt är det inte, du har säkert redan skärm och allt sånt där om du inte sitter på laptop, bara köpa ny burk med ett bra grafikkort.
Kommer undan med 8k i princip och då kör du på high, kör du på low med AA och allt det där av så är det som att spela på PS3...
i have zero  gamingriggen försvann när man övergav CS.
Postad 01 December 2011 - 14:34
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Så dyrt är det inte, du har säkert redan skärm och allt sånt där om du inte sitter på laptop, bara köpa ny burk med ett bra grafikkort.
Kommer undan med 8k i princip och då kör du på high, kör du på low med AA och allt det där av så är det som att spela på PS3...
Sant... jag la 9 papp, och jag kan köra high utan problem.  FPS över 70 hela tiden...
Postad 01 December 2011 - 14:44
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Nja jag måste ju köpa ny skärm med, mus, musmatta, keyboard, hörlurar/ljudsystem. Så slutnotan springer iväg. får ommöblera lägenheten med samt köpa bord och gamingfåtölj. Blir nog aldrig the dark side för mig haha! även om jag verkligen vill uppleva Caspian och Firestorm på 64 spelare.
Du har inte spelat BF3 förrän du har kört 64 player-servers.  Kan du leva med det?? Kör mest på den "mörka" sidan, då vi har en BF3 server, det är riktigt nice! 
Fast jag har inte börjat spela HC än, inbillar mig att det bara är snipers som spelar på HC-servers.
Postad 01 December 2011 - 14:51
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1687 inlägg
Sant... jag la 9 papp, och jag kan köra high utan problem. FPS över 70 hela tiden... 
9K är ju riktigt bra pris för en Gaming PC du kan inte posta vad du köpte för delar.  Fast jag har inte börjat spela HC än, inbillar mig att det bara är snipers som spelar på HC-servers.
Finns det riktigt hardcore läge på PC, så man slipper all HUD & mini kartan ?? det finns ju inte på PS3.. saknar det från BC2.
Postad 01 December 2011 - 15:09
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
9K är ju riktigt bra pris för en Gaming PC du kan inte posta vad du köpte för delar. 
Finns det riktigt hardcore läge på PC, så man slipper all HUD & mini kartan ?? det finns ju inte på PS3.. saknar det från BC2.
Från inet, köpte för nån månad sen, sålde min gamla för 3500 innan med: Produkt Pris Antal Summa Gigabyte P67A-D3-B3 882 kr 1 st 882 kr 500GB Western Digital Caviar Black 516 kr 1 st 516 kr Intel Core i7 2600K 3,4GHz 2 590 kr 1 st 2 590 kr Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP VIT 659 kr 1 st 659 kr KFA2 GeForce GTX 570 1280MB 2 790 kr 1 st 2 790 kr Tillbehör till KFA2 GeForce GTX 570 1280MB Batman Arkham City PC (värde 499kr) 0 kr 1 st 0 kr --- Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart 899 kr 1 st 899 kr Corsair CX 600W V2 80+ 599 kr 1 st 599 kr Samsung SH-222AB, SATA Svart OEM 199 kr 1 st 199 kr Chassit är knäpptyst med, helt underbart! Edit: Fattar inte vad det är med denna sidan nu för tiden... så här blev det inte när jag postat på andra forum... blev lite rörigt närt jag klistrade in  Du har inte spelat BF3 förrän du har kört 64 player-servers. 
Kan du leva med det??
Fast jag har inte börjat spela HC än, inbillar mig att det bara är snipers som spelar på HC-servers.
Nej... inte farligt... snipers är inte så overkill som i bfbc2...
Redigerat av Garrett, 01 December 2011 - 15:12.
Postad 01 December 2011 - 15:28
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Nej... inte farligt... snipers är inte så overkill som i bfbc2... 
Det är jag faktiskt inte villig att hålla med. I BC2 var det hur lätt som helst att döda dom. Men här tycker jag att grafiken m.m är så undermålig att dom är totalt omöjliga att hitta och döda.
Redigerat av Pip, 01 December 2011 - 15:29.
Postad 01 December 2011 - 15:33
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Det är jag faktiskt inte villig att hålla med. I BC2 var det hur lätt som helst att döda dom. Men här tycker jag att grafiken m.m är så undermålig att dom är totalt omöjliga att hitta och döda.
Ja, på ps3 då... där flyter allt liksom ihop, men på PC ser man fi lättare om dom campar i buskarna... inte spelat HC på ps3 än... inte spelat så mycket bf3 till ps3 pga inputlaget jag får...
Redigerat av Garrett, 01 December 2011 - 15:33.
Postad 01 December 2011 - 15:44
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
EA/Dice måste ju skita fullständigt i vad vi tycker.
Ja men det är väl inget att förvånas över. Det var en chansning att köpa spelet vid release. Chansningen gick inte hem. Man får ta det som en man helt enkelt. Och gratulera vinnaren (EA/Dice) till vinsten (de goda försäljningsiffrorna) om man orkar vara storsint.
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 01 December 2011 - 15:47.
Postad 01 December 2011 - 15:47
Unregistered27f065b1
-
Unregistered27f065b1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Är det bara jag som plötsligt fått enorma problem med att få ihjäl fi?
Eller är det min febriga hjärna som jävlas med mig?
Postad 01 December 2011 - 15:48
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Ja, på ps3 då... där flyter allt liksom ihop, men på PC ser man fi lättare om dom campar i buskarna... inte spelat HC på ps3 än... inte spelat så mycket bf3 till ps3 pga inputlaget jag får...
Trodde du menade PS3 versionen då vi är i den delen av forumet. Har själv inte lirat på dator utan håller mig till konsol och jag kan säga att de tagit 2 steg bakåt med detta spel grafikmässigt i jämförelse med t.ex Bad company 2.
Postad 01 December 2011 - 15:54
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Trodde du menade PS3 versionen då vi är i den delen av forumet.
Har själv inte lirat på dator utan håller mig till konsol och jag kan säga att de tagit 2 steg bakåt med detta spel grafikmässigt i jämförelse med t.ex Bad company 2.
+1 (på konsoll då)
Postad 01 December 2011 - 16:00
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Trodde du menade PS3 versionen då vi är i den delen av forumet.
Har själv inte lirat på dator utan håller mig till konsol och jag kan säga att de tagit 2 steg bakåt med detta spel grafikmässigt i jämförelse med t.ex Bad company 2.
Hörru, nu vet jag inte vad du har spelat, du kanske råkade starta din PS2:a med battlefield modern combat instoppat, men vi andra upplever iallafall ett spel där gubbarna rör sig som ninjor jämnfört med BC2's legogubbar, ljussättningen är enormt mycket bättre i bf3 och alla effekter för ju bf3 till helt klart ett mycket snyggare spel. Sedan att vissa saker har fått lida för den förbättrade grafiken som gör att det av vissa kanske kan upplevas som sämmre. Jag upplevde en viss försämring första dagen jag spelade BF3 i betan, men det var något annat. Det så precis ut som den upplösningen man får när man kör med lägsta upplösninge. Då ser allt ganska pixligt ut, precis som om man skulle ha slagit av AA fast 5 resor värre. Men det försvann ganska snabbt och jag har inte råkat ut för det igen... förutom när jag skulle ställa om grafiken till lägre upplösning för att testa om det var TV-lagg...
Postad 01 December 2011 - 16:14
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Vad är det som är så speciellt med rörelserna m.m i jämförelse?
Samma hopp över saker och ting. Alltid samma rörelser när man kryper.
Tror man inte för stirra sig blind på att det är ett Battlefield-spel utan man får helt enkelt syna att kejsaren är naken när denne är det.
Jag ser ingen skillnad i grafik från betan och nu det enda som har ändrat sig enligt min mening är att man inte kan krypa under marken, men allvarliga buggar som Voicechat, komma i samma squad, det helautomatiska raketgeväret (USAS med Frag), Solen som man har under vapnet, lasersiktet ja listankan göras lång på saker som är fel i spelet.
Hade Bad company 2 kommit ut nu tror jag majoriteten hade hoppat till det tåget men för många är det så sönderspelat att man helt enkelt väljer något med sämre kvalitet för att inte göra samma sak i ytterligare ett x antal timmar.
Postad 01 December 2011 - 16:51
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Det är så underhållande att läsa alla knäppa inlägg om hur dåligt BF3 är och hur dålig grafiken är jämförelse med med de tidigare spelen. Trotts allt gnissel och gnäll så sitter dessa gnällspikar och gör vadå? Jo, spelar spelet de gnäller om. Om man då är dum i huvudet eller bara lite efterbliven tänker inte jag svara på..
OM spelet är så dåligt..försvinn från den här delen av forumet och BYT SPEL!!! Där löste vi problemet.
Sitter ni och spelar för att det är roligt och har det som en social hobby eller bara för att leta fel i spelet så ni kan sitta här och gnälla om hur allt är så dåligt?
Redigerat av Numero2, 01 December 2011 - 16:58.
Postad 01 December 2011 - 16:57
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Kan inte annat än att hålla med.
Självklart har alla rätt. till en åsikt men jag väljer att återge ett rätt vanligt citat från spelforum:
Haters gonna hate.....
Postad 01 December 2011 - 16:59
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Kan inte annat än att hålla med.
Självklart har alla rätt. till en åsikt men jag väljer att återge ett rätt vanligt citat från spelforum:
Haters gonna hate.....
Tycker det är så retligt ju, för bfbc 1 och 2 va kul och spela på ps3, måste ju reflektera vad jag tycker.  Och komma underfull med varför vissa märker av inputlagget, och vissa inte.
Redigerat av Garrett, 01 December 2011 - 17:00.
Postad 01 December 2011 - 16:59
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Absolut vi har rätt till yttrandefrihet och rätt att ha egna åsikter. Men det är ett jävla gnäll på dessa småflickor om hur allt är så dåligt. Trotts det spelar de spelet... WTF?
Postad 01 December 2011 - 17:01
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Tycker det är så retligt ju, för bfbc 1 och 2 va kul och spela på ps3, måste ju reflektera vad jag tycker. Och komma underfull med varför vissa märker av inputlagget, och vissa inte.
Var inte dig jag riktade mig till
Postad 01 December 2011 - 17:03
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Absolut vi har rätt till yttrandefrihet och rätt att ha egna åsikter. Men det är ett jävla gnäll på dessa småflickor om hur allt är så dåligt. Trotts det spelar de spelet... WTF?
Menar du mig nu? Spelar ju inte det på ps3an mest pga av inputlagget, och sänker jag upplösning, ser jag inte ett skit. Vill ju ha det fixat , så jag KAN/VILL spela det på ps3an  Jag är ingen gnällig flicka, utan en kräsen gubbe! hä hä  Var inte dig jag riktade mig till 
Uppfattat
Postad 01 December 2011 - 17:04
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Absolut vi har rätt till yttrandefrihet och rätt att ha egna åsikter. Men det är ett j*vla gnäll på dessa småflickor om hur allt är så dåligt. Trotts det spelar de spelet... WTF?
För att förtydliga mig själv kan jag väl säga att jag inte nödvändigtvis har lika hårda åsikter i ämnet men kan iaf tycka det gnälls lite väl hårt om saker jag själv inte varken kan se som problem och än mindre orsaker till att inte spela ett i övrigt såpass bra spel.
Redigerat av masse70, 01 December 2011 - 17:05.
Postad 01 December 2011 - 17:10
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Om inte jag missminner mig så spelade du Call of duty tills du prestigat klart och det svor du om varje dag. Ganska hycklande att kasta sten i glashus. Sedan på ditt påhopp om man är dum eller efterbliven kan jag fråga detsamma. Skillnaden på dig och mig är att jag inte tar åt mig som om någon förolämpat min familj när någon talar illa om BF3. Ta bort folk från friendslist, säga till individer att man inte längre kan tala med denne för att man belyser fel är ett väldigt omoget beteende. Till frågan varför jag fortsätter att spela är endast för den sociala biten. Jag gillar att prata med Mupp, Kc, Nedan, Fahla, Lake, kylspray etc etc. Men loggar t.ex Lake in som inte har spelet så spelar vi något tillsammans då jag aldrig spelar spel ensam. Loggar jag in och ingen på min vännerlista är online så loggar jag ut igen för att återkomma vid ett senare tillfälle. Visst kanske jag är väldigt gnällig men utvecklarna förtjänar verkligen en känga för att ha släppt en Beta och sedan sålt den för fullpris.
Postad 01 December 2011 - 17:27
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Det är så underhållande att läsa alla knäppa inlägg om hur dåligt BF3 är och hur dålig grafiken är jämförelse med med de tidigare spelen. Trotts allt gnissel och gnäll så sitter dessa gnällspikar och gör vadå? Jo, spelar spelet de gnäller om. Om man då är dum i huvudet eller bara lite efterbliven tänker inte jag svara på..
OM spelet är så dåligt..försvinn från den här delen av forumet och BYT SPEL!!! Där löste vi problemet.
Sitter ni och spelar för att det är roligt och har det som en social hobby eller bara för att leta fel i spelet så ni kan sitta här och gnälla om hur allt är så dåligt?
Jag är här för att se om det blivit spelbart för jag pallar inte starta upp och kolla själv. Dina antaganden är felaktiga.
Postad 01 December 2011 - 17:37
sandö
-
sandö
-
Användare
-
-
247 inlägg
Om inte jag missminner mig så spelade du Call of duty tills du prestigat klart och det svor du om varje dag. Ganska hycklande att kasta sten i glashus.
Sedan på ditt påhopp om man är dum eller efterbliven kan jag fråga detsamma. Skillnaden på dig och mig är att jag inte tar åt mig som om någon förolämpat min familj när någon talar illa om BF3.
Ta bort folk från friendslist, säga till individer att man inte längre kan tala med denne för att man belyser fel är ett väldigt omoget beteende.
Till frågan varför jag fortsätter att spela är endast för den sociala biten. Jag gillar att prata med Mupp, Kc, Nedan, Fahla, Lake, kylspray etc etc.
Men loggar t.ex Lake in som inte har spelet så spelar vi något tillsammans då jag aldrig spelar spel ensam. Loggar jag in och ingen på min vännerlista är online så loggar jag ut igen för att återkomma vid ett senare tillfälle.
Visst kanske jag är väldigt gnällig men utvecklarna förtjänar verkligen en känga för att ha släppt en Beta och sedan sålt den för fullpris.
Vill du ge utvecklarna en känga får du nog byta forum, har svårt att tro att dom hänger på MHB.  Men i övrigt håller jag med, mindre gnäll mer krig och kärlek!
Postad 01 December 2011 - 19:02
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Jag är här för att se om det blivit spelbart för jag pallar inte starta upp och kolla själv.
Dina antaganden är felaktiga.
Spelet är högst spelbart och pallar du inte för att kolla tillräckligt själv anser jag inte att du har tillräckligt mandat för att fälla såna uttalanden helt ärligt. Eller jo du får fälla vilka omdömen du vill, men de blir inte särskilt talande eller trovärdiga för vad spelet är kababelt till under dom premisserna. Ett förtydligande, har man inte spenderat ett betydande antal timmar online med spelet anser jag inte man heller kan uttala sig om hur det faktiskit är. Efter att ha spenderat drygt 100 tim med detta spel kan jag bara säga att det är hur bra som helst men med vissa buggar och features som kanske inte passar alla eller är 100% perfekta än och behöver putsning. Men det hindrar inte faktumet att det är ett sjuhelsikes bra spel.
Redigerat av masse70, 01 December 2011 - 19:14.
Postad 01 December 2011 - 19:16
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Om inte jag missminner mig så spelade du Call of duty tills du prestigat klart och det svor du om varje dag. Ganska hycklande att kasta sten i glashus.
Sedan på ditt påhopp om man är dum eller efterbliven kan jag fråga detsamma. Skillnaden på dig och mig är att jag inte tar åt mig som om någon förolämpat min familj när någon talar illa om BF3.
Ta bort folk från friendslist, säga till individer att man inte längre kan tala med denne för att man belyser fel är ett väldigt omoget beteende.
Till frågan varför jag fortsätter att spela är endast för den sociala biten. Jag gillar att prata med Mupp, Kc, Nedan, Fahla, Lake, kylspray etc etc.
Men loggar t.ex Lake in som inte har spelet så spelar vi något tillsammans då jag aldrig spelar spel ensam. Loggar jag in och ingen på min vännerlista är online så loggar jag ut igen för att återkomma vid ett senare tillfälle.
Visst kanske jag är väldigt gnällig men utvecklarna förtjänar verkligen en känga för att ha släppt en Beta och sedan sålt den för fullpris.
Det är sant i att jag spelade cod och prestigade till max. Dock det jag svor över var inte spelet utan spelarna som består av 12åriga n00btubande, dropshootande, quickscopande, commando-fittor! När MW2 blev hackat så lackade jag och gjorde det du borde göra, BYTA SPEL istället för att gnälla om det. Sen började jag spela bfbc2 och det var grymt! Det enda korkade med mig är att jag tar den här diskussionen med dig som är så negativ att man tror världen har nått sitt slut. Sen så nämnde jag inga namn men om du tar åt dig så måste du då inse att det ligger något i det. Ja du är borta från min vännlista eftersom du bara sprider negativ energi. Men jag har inte uppmanat någon annan att göra lika. Om det är de du menar. Förstår att du vill lira med dem. De är sköna grabbar. Viste inte ens att du avancerat till Skype IOM att voipen är totalt obrukbar. Du klagade på det förut att Skype inte är något att ha... Om du anser att DICE gjort ett skitspel och du vill säga det till dem så SÄG DET TILL DEM DÅ!!!! Vi är inga utvecklare och har inget med DICE att göra så varför aka vi behöva läsa ditt skit hela tiden? Starta en blogg och avreagera dig i den istället. Det här är ett grymt forum och din negativitet förstör bara. Det är MIN åsikt och andra behöver inte hålla med mig. Jag är här för att se om det blivit spelbart för jag pallar inte starta upp och kolla själv.
Du är alltså för lat för att skaffa dig en egen åsikt om något och istället förlitar dig på en massa personer du inte känner? Att sitta här och läsa allt skit folk skriver om något de verkar hata men ende spelar är ju ganska korkat. Vad var mina antaganden?
Redigerat av Numero2, 01 December 2011 - 19:20.
Postad 01 December 2011 - 19:27
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Jag är här för att se om det blivit spelbart för jag pallar inte starta upp och kolla själv.
En fråga av ren och skär nyfikenhet. Du hävdar att någons påståenden är felaktiga men säger i samma mening att du inte pallar att starta spelet för att kolla själv!?  Hoppas du inser hur fel det låter?
Postad 01 December 2011 - 20:20
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Nu slutar ni bråka! En kram och gå vidare.
Jag har problem med spelet i högsta upplösningen på både min Pioneer Kuro KRP500A(både game och pc läge) och min Samsung P2770H(monitor) det blir nästan som en kraftig acceleration och o känslighet som jag upplever som störande men den går att leva med. Detta problem försvinner helt om jag kör i 576p men då ser ju spelet horribelt ut. Så jag lever med och kör vidare, det går ju rätt bra ändå.
Med 576p så känns spelet mer eller mindre som BC2 i styrningen, bästa sättet jag kan beskriva det på.
Har inga problem med vapen, upplever inte att något vapen är speciellt OP inte ens USAS med FRAG. Tycker dock att det är ett roligt vapen, ger enorma fördelar för laget om man kör med suppress som egenskap då fienden blir rätt dimmiga utav det
Som jag brukar säga, om man tycker att något vapen är OP och krossar allt, börja använda det så spelar ju ni med samma förutsättningar, problem solved
Gillar dock att de har gjort om hur IRNV fungerar, blir dödad mindre utav folk som använder det nu.
Överlag så gillar jag spelet, känner dock inte samma sug som jag gjorde med BC2...
Postad 01 December 2011 - 20:37
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Killar för fan, sluta bli så jävla aggressiva och bittra, denna tråden är till för att prata om allt relaterat till BF3 och runt omkring, PIP får väl tycka och skriva vad han vill om spelet utan att bli påhoppad. PIP skriver negativ kritik men med lugn normal ton i språket medans andra övergår till personliga påhopp, vilket fan inte är ok, även om dom är små. som sagt både negativ och positiv kritik är tillåten, jag själv är mycket krävande för att bli nöjd och har definitivt sagt mitt om spelet med . pip är en skittrevlig och skön kille att spela med och aldrig upplevt han sur en enda gång. gäller er alla
sen sluta upp med att föreslå till att få personer att lämna tråden och sluta diskutera negativa åsikter om spelet, här ska som ovan skrivet både få förekomma positiva och negativa omdömen och kritik om spelet.
//Cellan
Postad 01 December 2011 - 20:48
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
En fråga av ren och skär nyfikenhet.
Du hävdar att någons påståenden är felaktiga men säger i samma mening att du inte pallar att starta spelet för att kolla själv!? 
Hoppas du inser hur fel det låter?
Jag kom, jag kände, jag lämnade. Jo jag har spelat max 10 timmar online. Det lämnade mest frustration och irritation över input-lagg som gör spelet ospelbart om man vill ha roligt. Det funkar rätt bra om man ställer ner till 576 men då är grafiken kass. Så nu vill jag höra att de fixar input-lagg problemet innan jag återvänder. Kampanjen var iallafall rolig trots detta.
Postad 01 December 2011 - 20:59
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Du har inte spelat BF3 förrän du har kört 64 player-servers. 
Kan du leva med det??
hahahahahahaha sluta fresta mig!
Postad 01 December 2011 - 21:11
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Vad var mina antaganden?
Att alla människor i sin efterblivenhet alternativt dumhet spelar spelet och klagar samtidigt. Jag spelar det inte LÄNGRE. Sen spädde du på det med att anta att jag uttalar mig utan att ha testat. Och sen använder du dessa antaganden till att vara jävligt oförskämd mot både mig och Pip. Ansträng dig för att yttra din åsikt lite SNYGGARE nästa gång.
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 01 December 2011 - 21:12.
Postad 01 December 2011 - 22:21
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Att alla människor i sin efterblivenhet alternativt dumhet spelar spelet och klagar samtidigt. Jag spelar det inte LäNGRE. Sen spädde du på det med att anta att jag uttalar mig utan att ha testat. Och sen använder du dessa antaganden till att vara jävligt oförskämd mot både mig och Pip.
Ansträng dig för att yttra din åsikt lite SNYGGARE nästa gång.
Säger två saker sen lägger jag ner konversationen. 1, Man är bra dum i huvudet om man gör saker man ogillar frivilligt istället för att göra saker man blir glad av. Livet är inte tillräckligt långt för att sitta och gråta varje dag. Jag är rak på sak och säker vad JAG tycker och det är inte alltid det låter vackert. Men jag bedriver inte heller en populäritetstävling. :-) Trevlig kväll på dig och kör hårt.
Postad 01 December 2011 - 23:09
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Nu slutar ni bråka! En kram och gå vidare.
Jag har problem med spelet i högsta upplösningen på både min Pioneer Kuro KRP500A(både game och pc läge) och min Samsung P2770H(monitor) det blir nästan som en kraftig acceleration och o känslighet som jag upplever som störande men den går att leva med. Detta problem försvinner helt om jag kör i 576p men då ser ju spelet horribelt ut. Så jag lever med och kör vidare, det går ju rätt bra ändå.
Med 576p så känns spelet mer eller mindre som BC2 i styrningen, bästa sättet jag kan beskriva det på.
Har inga problem med vapen, upplever inte att något vapen är speciellt OP inte ens USAS med FRAG. Tycker dock att det är ett roligt vapen, ger enorma fördelar för laget om man kör med suppress som egenskap då fienden blir rätt dimmiga utav det 
Som jag brukar säga, om man tycker att något vapen är OP och krossar allt, börja använda det så spelar ju ni med samma förutsättningar, problem solved 
Gillar dock att de har gjort om hur IRNV fungerar, blir dödad mindre utav folk som använder det nu.
Överlag så gillar jag spelet, känner dock inte samma sug som jag gjorde med BC2...
Lyxproblem  Sitta med en Kuroskärm....näe, om ni vill uppleva dålig grafik så gör som jag...spela på en TJOCKTV....det är inte helt enkelt att se.....  PS: ingen kritik mot dig Thomasson, blev bara avis på din Kuro skärm
Postad 01 December 2011 - 23:34
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Thomasson det enda rätta nu är att du ger en liten sork din kuro.
För en ledsen sork vill vi inte ha!
1ddaf8bb9202f648.jpg 77.06K
9 Antal nerladdningar
Postad 02 December 2011 - 00:35
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Lyxproblem 
Sitta med en Kuroskärm....näe, om ni vill uppleva dålig grafik så gör som jag...spela på en TJOCKTV....det är inte helt enkelt att se..... 
PS: ingen kritik mot dig Thomasson, blev bara avis på din Kuro skärm 
None taken, idag skötte sig spelet rätt ok faktiskt körde pc-läge och 720p eller vad det nu är, höjde sensen lite så blev det rätt ok faktiskt. Thomasson det enda rätta nu är att du ger en liten sork din kuro.
För en ledsen sork vill vi inte ha!
1ddaf8bb9202f648.jpg 77.06K
9 Antal nerladdningar
Läcker bild! Har faktiskt 2 hamstrar bredvid mig när jag spelar, my homies. En springer som en dåre i hjulet och den andra leker spindelmannen  Ska väl tillägga att det är ungarnas  Och jag ger nog inte bort min tv frivilligt  Har nött all min BC2 och BF3 tid på den skärmen
Postad 02 December 2011 - 01:44
phnoll
-
phnoll
-
Användare
-
-
232 inlägg
Jag stod i en butik och höll i ett BF3-exemplar idag men det blev inget idag heller. Vet inte varför jag inte "kan" köpa det. Är nog rädd för att bli beroende
Postad 02 December 2011 - 02:29
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Jag stod i en butik och höll i ett BF3-exemplar idag men det blev inget idag heller. Vet inte varför jag inte "kan" köpa det. Är nog rädd för att bli beroende 
Do it! Jag har också klagat en del över spelet, mest om voip. Men jag tycker inte det är nåt att sluta spela pga. Det är ju fortfarande skitkul att lira, och skype finns ju som tillvall för tillfället. Jag fortsätter spela för att jag helt enkelt tror på detta spel och att det kommer fixas  Jag vet ju att spelet kommer bli ännu bättre när voip fixas till, längtar till det! Offtopic, är det nån som ska på The Boss i sommar då? Hämtade ut mina 5 biljetter imorse
Postad 02 December 2011 - 02:35
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
http://blogs.battlefield.ea.com/
Sådär ja, Back To Karkand på tisdag
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|