Child in time?Nope. Tips på någon mer ? Dom har ju liksom släppt typ 83634885283959230 plattor...
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 11 June 2013 - 22:31
Postad 11 June 2013 - 22:42
Gäller dock att hitta rätt versioner, annars blir man utan orgelintro.
Postad 12 June 2013 - 07:34
Och inte ett pip ifrån er, jaja dom andra är väl inte intressanta då
Postad 12 June 2013 - 08:23
Kroppen är ju kanske fin, men det är lite väl mycket kläder på den.
Postad 12 June 2013 - 08:27
Mäktigt...
Postad 12 June 2013 - 08:43
Postad 12 June 2013 - 10:18
Child in time var det. Den ska jag testa nere i biorummet. Tror att den kan låta ganska bra även vid ganska mycket pådrag.
Mäktigt...
Den är mäktig som fan, speciellt när låten kommit igång och han nästan skriker!!
Tyvärr ganska dåligt/platt ljud på den vill jag minnas...
Postad 13 June 2013 - 06:25
Absolut!Har någon här hem larm. Vad/vilken rekommenderas?
Säkrast är ett trådbundet larm eftersom de trådlösa går att störa ut. Företag kör inte med trådlösa pga dess opålitlighet, så det är mot privatlarmen som störsändare används. I vilken utsträckning har jag dock ingen aning om.
Själv har jag ett PC1616 med en RFK5500-panel. Panelen har inbyggd trådlös gateway så jag kör med trådlösa rökdetektorer, men trådbundna IR/MK/GK, samt vibb på vapenskåpet.
Som rent trådlöst skulle jag rekommendera Wizdom.
Redigerat av Unregistereda299ec85, 13 June 2013 - 06:25.
Postad 14 June 2013 - 08:05
Har någon här hem larm. Vad/vilken rekommenderas?
Jag kör med Securitas Verisure. Tycker det funkar klockrent, dom hör av sig snabbt om larmet skulle gå, vilket det gör ibland när barnen tar sig ner i källaren ibland på morgonen....
Kan styra det från mobilen också vilket är bra då jag kan larma av och på som jag vill.
Postad 14 June 2013 - 11:26

Såg snuttar utav den igår och den verkade faktiskt riktigt bra, musiken jag hörde var riktigt skönt så jag kunde inte hålla mig längre
Bästa låten på plattan efter första genomlyssningen är klart Grayson Capps - Love song for Bobby Long.
Aldrig hört om herrn innan så är ju bara tvungen att tipsa!
Nu skall man kika om resten av hans låtar är lika bra eller om det är en one hit man .
Postad 14 June 2013 - 12:00
Listan blev så trevlig så jag glömde bort att dela den.
http://open.spotify....VeaRYAkQrxD4Qkx
Alla ni andra är natürlich också välkomna att lyssna.
Postad 14 June 2013 - 12:20
Perfekt rödvinsmusik!
Släcka ner och bara andas ut.
Felåt för att jag slog dig på SRF
Postad 14 June 2013 - 12:24
Ett gammalt djungelordspråk lyder " Klappa aldrig till en full senildement tjockis på festival, man går alltid därifrån halt och undrar vafan det var som hände"
Postad 15 June 2013 - 08:23
Absolut!
Säkrast är ett trådbundet larm eftersom de trådlösa går att störa ut. Företag kör inte med trådlösa pga dess opålitlighet, så det är mot privatlarmen som störsändare används. I vilken utsträckning har jag dock ingen aning om.
Själv har jag ett PC1616 med en RFK5500-panel. Panelen har inbyggd trådlös gateway så jag kör med trådlösa rökdetektorer, men trådbundna IR/MK/GK, samt vibb på vapenskåpet.
Som rent trådlöst skulle jag rekommendera Wizdom.
Det blir ett larm från Partena Säkerhet. 2st rökdetektorer med kamera, 5st maknetslingor (1 går till garagetJag kör med Securitas Verisure. Tycker det funkar klockrent, dom hör av sig snabbt om larmet skulle gå, vilket det gör ibland när barnen tar sig ner i källaren ibland på morgonen....
Kan styra det från mobilen också vilket är bra då jag kan larma av och på som jag vill.
Postad 15 June 2013 - 16:58
Sitter numer i rullstol...Just ja, hur går det med benet bagarn?
Ett gammalt djungelordspråk lyder " Klappa aldrig till en full senildement tjockis på festival, man går alltid därifrån halt och undrar vafan det var som hände"
Postad 15 June 2013 - 23:46
Den var väl inte skitbra, men en underhållande barnfilm.
Dom hade inte direkt snålat med basen heller...
Postad 16 June 2013 - 01:52
Postad 16 June 2013 - 08:02
Du kan väl hälsa brorsan att han var rätt så billig inatt, ringa kl 03.00 till en barnfamilj, nästan så man kan tro att han var full som en grisHa! Brorsan ber mig tala med Tommy och ber big säga att han är tjock och ful, som att han behöver den uppmundraden
Postad 16 June 2013 - 10:37
Du kan väl hälsa brorsan att han var rätt så billig inatt, ringa kl 03.00 till en barnfamilj, nästan så man kan tro att han var full som en gris
Jag tror faktiskt inte att jag någonsin hört talas om en gris som varit så IIIIIIIN I HEEEEEELVEEEEEETE full som han var inatt.
Fan vad full jag är Tommy...
Bla bla bla..
Jag är så full..
Bla bla bla..
Hörs det att jag är skitfull ?
Bla bla bla..
Fy fan vad full jag är..
Bla bla bla..
Jag är så full...
Bla bla bla..
Jättefull..
Bla bla bla..
Jag är så himla full..
Bla bla bla..
Full...
Postad 16 June 2013 - 11:04
Postad 16 June 2013 - 13:54
Såg den på bio i Göteborg. Har inget minne utav bra bas hmmmm. Antigen så har jag det bra hemma eller är jag konstig. Får titta på den igen här hemma och ge den en rättvis bedömningOz är en av av dom snyggaste filmerna jag har sett.
Den var väl inte skitbra, men en underhållande barnfilm.
Dom hade inte direkt snålat med basen heller...
Postad 16 June 2013 - 23:15
Kan den blöte behöva!Jomenvisst, började gå vid halvfyra eller liknande
Skulle hellre sovit i ett dike än att gå två mil!
Postad 17 June 2013 - 05:50
Kan den blöte behöva!
Skulle hellre sovit i ett dike än att gå två mil!
Har någon ens hört något från honom så han kom hem ordentligt...?
Där uppe i lapphelevetet är det väl 25 minusgrader och tre meter snö ?
Postad 17 June 2013 - 21:57
Tar emot att säga det om sånhär fjollmusik, men vafasiken det är ju rätt så gött.
Nu skall jag strax slänga på lite Devin Townsend Projekt för att se om dom är lika bra på platta som dom var live.
Postad 17 June 2013 - 22:04
Usch och fy för srf, jag gillade ju Avantasia där och nu har dom fått snurra ett tag här hemma.
Tar emot att säga det om sånhär fjollmusik, men vafasiken det är ju rätt så gött.
Nu skall jag strax slänga på lite Devin Townsend Projekt för att se om dom är lika bra på platta som dom var live.
Metal opera-skivorna är jävligt bra, sen är det ju SYL du ska lyssna på då det gäller devin!
Postad 18 June 2013 - 07:58
Metal opera-skivorna är jävligt bra,
Det är ju dom som är bra. Part ett och två. Sen tycker jag att det har gått utför.
Samma med Edguy. Gjorde ju några riktiga GULDplattor, men dom senaste har varit katastrof..
Postad 18 June 2013 - 08:30
Där har du däremot musik som inte går ner, det blir påtok för fjolligt.
Har kommit halvägs på Epicloud nu och det är väldigt varierande musik, endel är det ju nästan så att man kan tro att man lyssnar på Queen för att i nästa låt vända om igen, kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker här...
Och nu är det värsta raggargårdstonerna, denna mannen förbryllar mig.
Redigerat av Evil Homer, 18 June 2013 - 08:44.
Postad 18 June 2013 - 09:11
Det är ju dom som är bra. Part ett och två. Sen tycker jag att det har gått utför.
Samma med Edguy. Gjorde ju några riktiga GULDplattor, men dom senaste har varit katastrof..
Kunde inte säga det bättre själv
Edguy, finns dom fortfarande?
Där har du däremot musik som inte går ner, det blir påtok för fjolligt.
Har kommit halvägs på Epicloud nu och det är väldigt varierande musik, endel är det ju nästan så att man kan tro att man lyssnar på Queen för att i nästa låt vända om igen, kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker här...
Och nu är det värsta raggargårdstonerna, denna mannen förbryllar mig.
i syl så är låtarna inte så varierande, där får man redig jäkla metal
Postad 18 June 2013 - 20:33
Serru, om du bara plockar bort dina förutfattade meningar om saker och ting så börjar du ju plötsligt inse lite saker. Snart kanske du till och med inser att Ino spelar musik.Usch och fy för srf, jag gillade ju Avantasia där och nu har dom fått snurra ett tag här hemma.
Postad 19 June 2013 - 22:30
Är ju fortfarande inne i min hifisvacka, det som spelar "musik" är för klent för att lira högt på och det som antagligen kan spela "musik" och klarar av lite mer spl blir åååååååt heeeelvete för dyrt.
Postad 20 June 2013 - 00:53
Nu jäklar är det semester!!!!!
Postad 20 June 2013 - 00:59
Redigerat av Unregistered2222, 20 June 2013 - 01:02.
Postad 20 June 2013 - 01:06
http://www.expressen...-dod-i-italien/
Redigerat av Unregistered2222, 20 June 2013 - 01:24.
Postad 20 June 2013 - 15:47
Redigerat av Unregistered95265801, 20 June 2013 - 15:47.
Postad 20 June 2013 - 18:01
Bifogad fil(er)
Postad 20 June 2013 - 19:34
Rökt abborre är riktigt gott det! Har dock aldrig provat det spånet men det funkar nogHar en ganska rejäl abborre ligger här i. Undrar hur det kommer att bli.
Vad är "ganska rejäl" föresten?
Smaklig spis!
Postad 20 June 2013 - 20:58
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
177 bilder
369 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?