Håller helt med, sällan man ser någon som är riktigt bra använda martyrdom, men den perken är ju inte så bra om man sällan dör hellerhåller med Whoa, hardcore S6D är min grej heller (än)....har spelat för lite för att tröttna på respawn-direkt spelsätten, och säkert för dålig också:-)Håller med, är väldigt mycket kampande i hardcore.. men nog kan det vara ganska kul ibland.. om man hamnar i ett seriöst lag som inte har ihjäl varandra hela tiden, men är ju lite skillnad mot vanligt S&D.. Man måste ju ändra lite i sina perks och så..Sorry, orkar inte spela Hardcore S&D, sitta och campa och ett skott räcker för att man ska behöva sitta ute resten av matchen, inte riktigt min grej. Bättre när ens eget taktiska rörelsemönster hjälper till att avgöra om man lever eller inte, istället för att Joe Blow sitter och pillar naveln i ett hörn och får ett turskott på en.
jag glömde att ändra perks, noob som jag var sprang jag in med martyrdome...
Hatar martyrdom överhuvetaget, så jäkla fegt!![]()
Är precis som att man erkänner att enda sättet att få kills på är att dö själv...
Tycker mest den perken förstör spelet och hjälper kassa spelare att ev. få lite mer kills..
Med detta påstår jag inte att jag är bättre än nån annan, bara min åsik om martyrdom...![]()
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 25 March 2008 - 08:58
Postad 25 March 2008 - 08:58
Jag har upptäckt att S&D inte är min kopp kaffe om man säger så. Jag är mer för att springa omkring och skjuta än att smyga omkring och skjuta. Och givetvis lyckas någon alltid pricka mig med snipern, eller få in en lyckoträff med en handgranat i början av rundan, så då får man snällt sitta och vänta tills nästa omgång. Dock lyckades jag igår ta död på 3-4 MHB:are på raken när jag hamnade i motståndarlaget vilket jag är mäkta stolt över.
Nej, Domination tycker jag är mer spännande om det är två bra lag. Då kan det bli riktigt hetsiga matcher!
Du kom igång rätt bra igår, många kills!
Erkänn att du börjar tycka att det är LITE kul?
Din polare guldkatten var ju rätt bra imellanåt han med.
Gick dåligt för mig de sista rundorna, var jäkligt trött men hade bestämt mig att jag skull bli promotad en gång till (som vanligt)..
Postad 25 March 2008 - 09:02
Håller helt med, sällan man ser någon som är riktigt bra använda martyrdom, men den perken är ju inte så bra om man sällan dör hellerhåller med Whoa, hardcore S6D är min grej heller (än)....har spelat för lite för att tröttna på respawn-direkt spelsätten, och säkert för dålig också:-)Håller med, är väldigt mycket kampande i hardcore.. men nog kan det vara ganska kul ibland.. om man hamnar i ett seriöst lag som inte har ihjäl varandra hela tiden, men är ju lite skillnad mot vanligt S&D.. Man måste ju ändra lite i sina perks och så..Sorry, orkar inte spela Hardcore S&D, sitta och campa och ett skott räcker för att man ska behöva sitta ute resten av matchen, inte riktigt min grej. Bättre när ens eget taktiska rörelsemönster hjälper till att avgöra om man lever eller inte, istället för att Joe Blow sitter och pillar naveln i ett hörn och får ett turskott på en.
jag glömde att ändra perks, noob som jag var sprang jag in med martyrdome...
Hatar martyrdom överhuvetaget, så jäkla fegt!![]()
Är precis som att man erkänner att enda sättet att få kills på är att dö själv...
Tycker mest den perken förstör spelet och hjälper kassa spelare att ev. få lite mer kills..
Med detta påstår jag inte att jag är bättre än nån annan, bara min åsik om martyrdom...![]()
nej jag föredrar att använda extreme conditioning på den perken istället.. iaf om man använder mp5 eller p90.. annars är det deeper bullet penetration som gäller..
Jag har kört med stopping power och deep penetration med MP5:an så länge så de gånger jag inte har det så känns det som jag springer omkring med en ärtpistol, skulle dock vara väldigt skönt med extreme condition oxå..
Postad 25 March 2008 - 09:37
Nu, 6 dagar speltid senare har man insett att det finns betydligt bättre perks. Jag använder den bara en kort stund till jag har låst upp bättre perks, t ex Dead Silence. Den är oslagbar! Den ger mig fler kills än vad martyrdom gör!
Postad 25 March 2008 - 09:44
Postad 25 March 2008 - 10:55
Dr. Död, akerren och någon till, tror det var hippo6. Såg ni killen som låg i gräset och vakta bomben i S & D på Downpour igår? Jag har aldrig sett på maken! Först kommer det en kille som bokstavligen går över honom helt ovetande, när han försöker plantera ut bomben reser sig killen upp och knivar honom i ryggen. Sen lägger han sig ner igen och ytterliggare en kille kommer som heller inte ser honom. Och likadant där, han knivar honom med! Det var imponerande att se. Jag skratta högt när jag såg det
Ja de var förbaskat kyligt. Jag ville bara skrika till honom att de kommer folk men han var cool
Postad 25 March 2008 - 10:58
på måndag morgonen. Fasiken marathon spelning:)
Postad 25 March 2008 - 11:24
Samma här, man skulle ha sabbat det på något sätt. Man blir alltid så nervös när man är ensam kvar och det är 2-3 pers kvar i andra laget. Man har ju oddsen emot sig om man säger så. Men ibland går det vägen och då känner man sig lite extra stoltDr. Död, akerren och någon till, tror det var hippo6. Såg ni killen som låg i gräset och vakta bomben i S & D på Downpour igår? Jag har aldrig sett på maken! Först kommer det en kille som bokstavligen går över honom helt ovetande, när han försöker plantera ut bomben reser sig killen upp och knivar honom i ryggen. Sen lägger han sig ner igen och ytterliggare en kille kommer som heller inte ser honom. Och likadant där, han knivar honom med! Det var imponerande att se. Jag skratta högt när jag såg det
Ja de var förbaskat kyligt. Jag ville bara skrika till honom att de kommer folk men han var cool. Sån kyla hade jag nog inte haft,hade säkert sprungit upp för tidigt för att döda!
Postad 25 March 2008 - 12:56
Dr. Död, akerren och någon till, tror det var hippo6. Såg ni killen som låg i gräset och vakta bomben i S & D på Downpour igår? Jag har aldrig sett på maken! Först kommer det en kille som bokstavligen går över honom helt ovetande, när han försöker plantera ut bomben reser sig killen upp och knivar honom i ryggen. Sen lägger han sig ner igen och ytterliggare en kille kommer som heller inte ser honom. Och likadant där, han knivar honom med! Det var imponerande att se. Jag skratta högt när jag såg det
Jag såg, det var mäkta imponerande!!
Iskall snubbe!
Andra snubben gick mer eller mindre på honom innan han satt sig och skulle desarmera...
Ett smart trick som killen skulle användt sig av (som jag märkt att vissa gör, tex. morlock) är att sätta sig och BÖRJA defusa och sluta efter typ en sekund, då har garanterat den gömda killen dykt upp, och risken för att överleva ökar drastiskt... För man HÖR ju ljudet från portföljen när man börjar defusa.(?)
Har även sett folk som simulerat trappsteg för att locka till sig motståndarna!
Man har spelat så jäkla mycket, men fortfarande har man sååå mycket att lära!
Har även tänkt på en annan sak. När man är själv kvar och det är "up to you soldier" mot typ 3 motståndare och man hör att fiendens radar "is online" så får man ju ofta mindre panik..? Men undra just om Morlock, Jemslu & l2ickard känner likadant, eller om dom tänker "Oh vad skönt, då slipper jag springa och leta, dom kommer till mig istället!"?
Redigerat av Dr. Death, 25 March 2008 - 13:06.
Postad 25 March 2008 - 13:43
Jag har upptäckt att S&D inte är min kopp kaffe om man säger så. Jag är mer för att springa omkring och skjuta än att smyga omkring och skjuta. Och givetvis lyckas någon alltid pricka mig med snipern, eller få in en lyckoträff med en handgranat i början av rundan, så då får man snällt sitta och vänta tills nästa omgång. Dock lyckades jag igår ta död på 3-4 MHB:are på raken när jag hamnade i motståndarlaget vilket jag är mäkta stolt över.
Nej, Domination tycker jag är mer spännande om det är två bra lag. Då kan det bli riktigt hetsiga matcher!
Du kom igång rätt bra igår, många kills!![]()
Erkänn att du börjar tycka att det är LITE kul?
Din polare guldkatten var ju rätt bra imellanåt han med.
Gick dåligt för mig de sista rundorna, var jäkligt trött men hade bestämt mig att jag skull bli promotad en gång till (som vanligt)..
Haha, igår var det riktigt roligt faktiskt! S&D är fortfarande inte riktigt min spelstil (alla dessa skickliga campare...), men jag har fått mersmak, så räkna med att se mig lagom till helgen igen!
Det går lite upp och ned för mig beroende på vilken bana det är. Generellt sett kan man säga att jag har svårt för stora öppna banor typ Bloc, och lite lättare i stadsbanorna där man kan smyga omkring som värsta Rambo och kniva folk när de minst anar det...
Guldkatten är ingen jag känner personligen, men jag mötte han i några svettiga deathmatch-rundor för några dagar sedan, och det var bra jämt mellan oss hela tiden. Hans spelstil påminner mycket om min.
Du var inte så dålig själv igår föresten!
Postad 25 March 2008 - 13:44
Postad 25 March 2008 - 13:46
jag missade nog det...låter grymt du får visa stället nästa gång vi spelar tillsammans...kanske redan i kväll??Dr. Död, akerren och någon till, tror det var hippo6. Såg ni killen som låg i gräset och vakta bomben i S & D på Downpour igår? Jag har aldrig sett på maken! Först kommer det en kille som bokstavligen går över honom helt ovetande, när han försöker plantera ut bomben reser sig killen upp och knivar honom i ryggen. Sen lägger han sig ner igen och ytterliggare en kille kommer som heller inte ser honom. Och likadant där, han knivar honom med! Det var imponerande att se. Jag skratta högt när jag såg det
Postad 25 March 2008 - 13:58
Om man är sist kvar så är det nästan bättre att motståndarna har UAV, för då kommer de oftast springande så man lätt hör var de kommer ifrån - dock jobbigt om de kommer från alla håll samtidigt.Har även tänkt på en annan sak. När man är själv kvar och det är "up to you soldier" mot typ 3 motståndare och man hör att fiendens radar "is online" så får man ju ofta mindre panik..? Men undra just om Morlock, Jemslu & l2ickard känner likadant, eller om dom tänker "Oh vad skönt, då slipper jag springa och leta, dom kommer till mig istället!"?
Är man sist kvar och ska defusa så brukar det bli jobbigt för då ligger de och kampar i alla hörn samtidigt. Sist kvar och ska planta brukar vara lättare.
Postad 25 March 2008 - 14:24
Vad tror ni om att köpa en ny och sedan byta in den gamla plus nått till lir till mot tex GT5P?
Visst var det nått sånt erbjudande på G?
Hur noga kollas skivorna man byter in? SP läget verkar funka bra...
Postad 25 March 2008 - 15:02
Min COD skiva verkar vara bortom all hjälp.
Vad tror ni om att köpa en ny och sedan byta in den gamla plus nått till lir till mot tex GT5P?
Visst var det nått sånt erbjudande på G?
Hur noga kollas skivorna man byter in? SP läget verkar funka bra...
Usch, jag förstår din situation men tänk den stackaren so köper din dåliga skiva sen. Stackars den.
Bit i äpplet å köp ett nytt spel.
Postad 25 March 2008 - 15:15
Jag biter nog i äpplet.
Postad 25 March 2008 - 15:19
Jag hörde med en kollega om han ville sälja sitt knappt spelade spel begagnat, men det ville han inte. "Jag ska nog prova lite online och spöa skiten ur dig" lät det. Tyvärr.Ett moraliskt problem alltså... tänkte nog att det skulle vara TV spelsaffären som åkte på smällen men med eftertanke kanske det inte är så. Mot företag är min moral lägre än mot person. Vet inte riktigt varför, bara känns så...
Jag biter nog i äpplet.
Mitt exemplar är inte till salu.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 March 2008 - 15:19.
Postad 25 March 2008 - 16:17
Var nyss in på EB games och förklarde mitt problem.
Som nästan inte blev nått problem då dom tar emot skivor nästan oavsett skick! Dom skickar nämligen alla inbytta skivor på slipning till stockholmstrakten!
Så jag kan lugnt byta in min skadade COD skiva och ett valfritt (ej Motorstorm, RFOM) spel mot GTA när det släpps, eller fått 300 spänn i avdrag på det nya COD jag köpt. (Jag väljer att byta in två spel mot GTA)
Kan ju vara bra att veta för er alla om olycka skulle vara framme!
Syns ikväll, laddad till tänderna!
Postad 25 March 2008 - 17:12
Postad 25 March 2008 - 19:22
När man köper ett spel så är det ju till stor del RÄTTIGHETERNA till att spela spelet som kostar, inte den fysiska skivan, så att den i sin tur har fysiska begränsningar som vi påtvingas pga. problem med piratkopiering borde ju inte gå ut över oss kunder?
Vad kostar ett nytt CoD4 där du skulle byta in det?
Har sett det för typ 450kr har jag för mig..
Jag skulle nog hellre köpt en sån där apparat som man slipar/putsar skivorna med själv, kan ju vara bra till så många fler gånger, både på bluray, cd-skivor, dvd skivor...
Varför frågade du inte vad det skulle kosta dig om de skickade iväg din skiva för slip/puts istället för att byta?
Jag menar, om dom nu ändå alltid gör det med inköpta spel så är det ju skit samma för dom vad gäller besvär och fraktkostnader iom. att de ändå gör det ofta och mycket?
Har för mig att jag läst nånstans att det kostar max. 50kr..
Redigerat av Dr. Death, 25 March 2008 - 19:24.
Postad 25 March 2008 - 19:40
Håller med om att det är rättigheterna man betalar för och inte en plastbit men det här tyckte jag var helt ok.
Snabbt löst och det kostar mig i runda slängar 150:- när GTA finns i min hand. Plus att man får en check på 100:- att handla för på EB.
Postad 25 March 2008 - 19:59
Postad 25 March 2008 - 20:24
Jag var runt på stan idag och ingenstans gick det att köpa headset.
Hitta du inte ingen Telia butik? Ska själv upp dit nån dag, och kolla runt.
Redigerat av Unregistered28641812, 25 March 2008 - 20:24.
Postad 25 March 2008 - 20:28
Gillar inte heller martyrdom. Dock ska erkännas att jag, noob som jag är, brukar använda den när jag kör HQ. Den brukar kunna vara väldigt effektiv då och kan rädda hela situationen.Hatar martyrdom överhuvetaget, så jäkla fegt!
![]()
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 March 2008 - 20:29.
Postad 25 March 2008 - 20:44
Mina favo klasser och perks måste vara;
M16 - Rödpunkt sikte, 3 Frags eller claymore, Stopping power och Steady aim
RPD - Grip, 3 frags eller claymore stopping power, deeper bullit pene...
Och för S&D; AK47/ljuddämpare,3 frags eller claymore, UAV jammer och extra kondition
Postad 25 March 2008 - 20:55
Ett tips är att skicka en invite för att markera att du vill vara med så kanske det kommer en invite tillbaka.Fortsätt att mata på med invites!, är synd att hela gruppen splittras när en server går ner, har hänt att man sitter där och väntar på att bli inbjuden men de händer inget, så skicka invites när de väl händer, skadar inte =)
Postad 25 March 2008 - 22:13
Det var kul att spela de matcher jag hann vara med på ikväll dr.död, whoa m.fl i alla fall.
Förresten va bra alla mhb'are har blivit. Ni måste ju spela var o varannan dag... Snart e man la sämst av alla
Postad 26 March 2008 - 01:18
Postad 26 March 2008 - 03:33
lägg till mig isåfall
PSN: Ra-ic-hu
ni får gärna skicka invites till hardcore S&D eller vanliga S&D matcher
Redigerat av Cod4life, 26 March 2008 - 04:32.
Postad 26 March 2008 - 03:46
Postad 26 March 2008 - 07:55
Sök lite på COD på You Tube så finns det instruktioner.
Oftast handlar det om att hoppa på en kompis eller använda sig av raketgeväret!
Postad 26 March 2008 - 08:10
Postad 26 March 2008 - 08:21
Måste kolla på Youtube, vill vetas hur man använder raketgeväret till att komma upp på hustak....
Postad 26 March 2008 - 08:38
Redigerat av Cod4life, 26 March 2008 - 08:39.
Postad 26 March 2008 - 08:51
har du kört oldschool då?Är det nån här som vart med om att folkligger å sniperar uppe på tak som inte ska gå att komma upp på som tex crossfire å utanför banan på backlot m.m
det är bara då de går att ta sig dit.. man hoppar ju högre då...
Postad 26 March 2008 - 08:54
Det är lite kul att det kommer MHB:are i andra laget som gör livet surt för en. Då har man ytterliggare ett mål förutom bomben, döda MHB:are
Igår måste Hippo6 varit den bästa spelaren, knivfighten var suverän
Postad 26 March 2008 - 08:55
Dom har inte den servicen utan du kan byta mot ett begagnat, vilket dom inte hade hemma, sa han....
Håller med om att det är rättigheterna man betalar för och inte en plastbit men det här tyckte jag var helt ok.
Snabbt löst och det kostar mig i runda slängar 150:- när GTA finns i min hand. Plus att man får en check på 100:- att handla för på EB.
Ja då slutade det ju rätt bra ändå!
Postad 26 March 2008 - 08:56
jepp, samma här.Gillar inte heller martyrdom. Dock ska erkännas att jag, noob som jag är, brukar använda den när jag kör HQ. Den brukar kunna vara väldigt effektiv då och kan rädda hela situationen.Hatar martyrdom överhuvetaget, så jäkla fegt!
![]()
Även på banorna Vacant och Shipment, i vissa spelformer, tycker jag att Matyrdome är använbar...
sedan är jag mer tveksam till Sonic boom om det hjälper så mycket??
Postad 26 March 2008 - 08:57
Postad 26 March 2008 - 09:02
Gåt det bara i oldschool-mode eller, mao. bara free for all?
jepp, samma här.Gillar inte heller martyrdom. Dock ska erkännas att jag, noob som jag är, brukar använda den när jag kör HQ. Den brukar kunna vara väldigt effektiv då och kan rädda hela situationen.Hatar martyrdom överhuvetaget, så jäkla fegt!
![]()
Även på banorna Vacant och Shipment, i vissa spelformer, tycker jag att Matyrdome är använbar...
sedan är jag mer tveksam till Sonic boom om det hjälper så mycket??
Jag säger inte att den är oanvändbar, säger att det är fegt att använda den och att det förstör spelet...
Är inte så glad i Last stand heller (för att man dör av det
Redigerat av Dr. Death, 26 March 2008 - 12:47.
Postad 26 March 2008 - 09:04
Postad 26 March 2008 - 09:12
Du skriver fel mest hela tiden, om du frågar mig.jag kan vissa jah skrev lite fel förut de va på dom ställen somva halvt omöjligt att komma upp på t.ex det högsta huset i crossfire men de ska absolut inte användas online om du frågar mig;) om du addar min psn så kan jah iaf visa de jah kan:P PSN: Ra-ic-hu
Ryck upp stavningen nu, svinjobbigt att läsa.
(Det är nu man själv ska ha ett savfel...)
Postad 26 March 2008 - 09:19
Postad 26 March 2008 - 11:36
Tack för lirandet igår! Stängde ner vid 21 men det var kul den tid jag var inne.
Det är lite kul att det kommer MHB:are i andra laget som gör livet surt för en. Då har man ytterliggare ett mål förutom bomben, döda MHB:are
Igår måste Hippo6 varit den bästa spelaren, knivfighten var suverän
Ja de var vid ett tilfälle på den där banan(fasiken att jag inte kan lära mig bannamnen när jag sett dom hundra ggr!) när vi körde mot Dr Death å viro99 bl.a. Om det är då du menar så ble de lite fight mellan mig å någon,får ju halft panik när jag springer på någon sådär,men de är förbaskat skönt att gå vinnande ur.
Skoj igår trots ofantligt mkt problem,både host problem och lagg. Tycker de blivit riktigt jobbigt. De var ju en stund igår när vi spenderade med tid i lobbyn än att spela tyckte jag
Postad 26 March 2008 - 12:32
Du skriver fel mest hela tiden, om du frågar mig.jag kan vissa jah skrev lite fel förut de va på dom ställen somva halvt omöjligt att komma upp på t.ex det högsta huset i crossfire men de ska absolut inte användas online om du frågar mig;) om du addar min psn så kan jah iaf visa de jah kan:P PSN: Ra-ic-hu
Ryck upp stavningen nu, svinjobbigt att läsa.
(Det är nu man själv ska ha ett savfel...)
Agree...
Jag menar det där huset som är på bilden till crossfire, det är väl en 5-6 våningar?
Så det är inte det huset du menar?
Ang. liret igår så är det faktiskt väldigt roligt och inspirerande att möta andra MHB:are (i lagom dos, och om det är någorlunda jämt), jag och Primare2 hade en liten personlig battle (jag FICK fakstiskt "connection interupt" precis efter att jag gick runt hörnet för att sätta ett gäng kulor i dig Primare, han bara se dig och sen började allt hoppa omkring och texten kom, därmed inte sagt att jag skulle vunnit i det mötet..
Och jag hade ju Viro i mitt lag så jag var inte helt ensam vilket jag är tacksam för, och han är ju rätt grym!
Hoppas att detta nu inte misstolkas och att jag alltid för vara i "andra" laget med en massa nötter som inte tillhör MHB...
Redigerat av Dr. Death, 26 March 2008 - 12:44.
Postad 26 March 2008 - 12:42
Postad 26 March 2008 - 12:53
Tänk att vi vann en match till sist...ni lät lite förvånade, ni har för lite tillit till mig.
Annars var det roligt på BOG när jag fick bomben...Flexus du kan INTE vara här med bomben, spring så långt du kan...tillit grabbar tillit...jag GRYM koll...
Tonite ? 22:00 brukar tanta slockna i soffan...då laddar vi...
Postad 26 March 2008 - 13:15
Får väl se hur det går med det, COD är ju på inget sätt tråkigt.
Morlock, fick du till updaten på GT5P igår?
Vi får ta ett race ikväll.
Postad 26 March 2008 - 13:22
Dr.DöD & Hippo - tack för igår, tyvärr vaknade lillkillen så jag var tvungen att schappa.
Tänk att vi vann en match till sist...ni lät lite förvånade, ni har för lite tillit till mig.![]()
Annars var det roligt på BOG när jag fick bomben...Flexus du kan INTE vara här med bomben, spring så långt du kan...tillit grabbar tillit...jag GRYM koll...
![]()
Tonite ? 22:00 brukar tanta slockna i soffan...då laddar vi...
Man vet aldrig, du är ju nybörjare och ofta har man sett ( och känner igen sig själv i) att folk som inte riktigt vet VAD dom ska göra och NÄR, så det var inte menat att idiotförklara dig!
Ang. att jag blev förvånad över att vi vann var mest pga. FI:s tråkiga och defensiva spelstil, de gjorde ju knappt ett enda försök att plantera bomben själva utan satt bara och kampade och samlade kills, hatar såna "retards"!
Så du kan alla reglerna för för S&D, Sabotage, Headquarters och Domination(särskilt svåra
Klart som korvspad att vi kör ikväll med!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?