Hur låser man upp flashlight?
För att låsa upp den så måste du dra in 40.000 kills när du är förblindad av flashbangs.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Startad av
MrSpokk
, Dec 04 2008 20:24
4226 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 16 January 2010 - 20:54
För att låsa upp den så måste du dra in 40.000 kills när du är förblindad av flashbangs. Postad 16 January 2010 - 21:10
Hur låser man upp tactical knife och vilka perks/vapen är det som gäller?
Postad 16 January 2010 - 21:50
Döda en massa människor med pistolen. Fick det förra rundan till magnumen genom att ha Last Stand i en massa klasser. Tror det bara är de semiautomatiska pistolerna och revolvern som har tactical knife, inte automat pistolerna. Postad 16 January 2010 - 21:54
Hur byter man pistol på last stand? Bra tips, ska göra samma sak Postad 16 January 2010 - 21:56
Vet inte. Körde med magnumen som secondary weapon. Fattade inte att man fick ett 'tredje' vapen om man hade Last Stand och icke-pistol som secondary förrän långt senare. Edit: Japp, jag trodde man skulle dra upp Stingern om man hade Last Stand på sin AA-klass. Redigerat av Unregistered6810b893, 16 January 2010 - 21:57. Postad 16 January 2010 - 22:00
hehe, ska testa senare inatt
Kommer online efter Barca - Sevilla matchen. Postad 16 January 2010 - 22:00
Haha, finnesjukan syftar på mitt gnäll över att spelet....suger?
Kommer hem imorrn från fjällsturen och är bra sugen på att spela - ses då! Postad 17 January 2010 - 13:53
Finnesjukan innefattar väl mer än så skulle jag vilja påstå
Postad 17 January 2010 - 14:08
Tycker det dröjer väl länge med nya banor!!
Känns som dom skulle kunna släppa fyra nya i månaden och mjölka pengar från spelare över hela världen. Själv skulle jag lätt lägga 800 points i månaden för nya banor!! Postad 17 January 2010 - 15:46
Äntligen är man uppe på level 70 !
Inte snabbast i världen men tog ett tag ändå Postad 17 January 2010 - 19:51
Tycker framför allt att de ska lägga in alla banor i alla spelsätt... Spelar nu främst Hc Hq och då fattas bland annat Terminal och Skidrow, två av mina favoritbanor Postad 17 January 2010 - 20:04
Hush vad jag hatar att gå prestige. Känns som en evighet innan jag får min älskade ACR
Nya banor hade verkligen varit fint nu, har dock inte tröttnat alls på de som finns men kul med lite nytt. Postad 17 January 2010 - 20:51 Förvånas att det är så få här som kör sniper, visst det är inte så effektivt alltid, men kan kan ju inte kuta runt med SCAR eller ACR, det är ju lika snyggt som att ha page-frisyr. Postad 17 January 2010 - 21:12 Har oftare + i kills när jag lirar sniper istället för att lira med automatvapen, man tar det lite lugnare Postad 17 January 2010 - 23:44
Jo har prestiegeat för andra gången nu. Alltid lika kul att börja om. Ska se exakt hur många timmar det tar att snurra en om man hårdjobbar.
Postad 18 January 2010 - 08:16 Källa Postad 18 January 2010 - 08:16
@ Humming: Ja Vacant antar jag att du menar? Också en favorit!
@ asbra: Brukar snitta cirka två dagars speltid för varje prestige typ. Postad 18 January 2010 - 09:00
Det gick pissdåligt för mig igår, ligger på lvl 8 prestige 2. Det går inte att lira mw2 utan Cold-blooded, ikväll ska försöka nå lvl 25 för att låsa upp Cold-blooded.
Postad 18 January 2010 - 09:09 Vad spelar du för nåt då? Använder väldig sällan CB själv, jag använder oftast "den-jätte-ovanliga-perken-stopping-power" Postad 18 January 2010 - 09:26 HC HQ och HC TDM men igår jag, hummig och Ollieee körde HC HQ och det gick inte alls bra för mig. Dog gång på gång av helikoptrar, predator missiles eller AC-130 på Wasteland. 15-35 K/D ratio säger allt Postad 18 January 2010 - 10:51
Jo, men vi hade pingen emot oss på första banan. På Wasteland så hade vi ju nötter i vårt lag som var på fel sida banan. Och eftersom det var Wasteland så var jag ju tvungen att spela sniper så jag hjälpte inte heller till mycket -> mycket skräp i luften pga Killstreaks.
Har coldblooded på ett par av mina klasser men inte alla. På 'snabba' banor är det ingen mening. Inte ofta nån får iväg nån Chopper Gunner ifall man inte har JÄTTE-otur. Stopping Power har jag bara på softcore-klass (scavenger, stopping power, commando, FAL/FAMAS med shotgun och USP .45 med FMJ, martyrdom). Postad 18 January 2010 - 11:00
Ikväll/natt ska ta revansch, jag var riktigt förbannad igår som ni kanske märkte
Är ledig från jobbet tills på fredag, riktigt soft faktiskt. Postad 18 January 2010 - 11:19
Själv tänkte jag ta lite MW2 ledigt i veckan. Har en hel del sömn att få igen.
För övrigt: Om ni inte har sett det, så är kastkniven riktigt BS... Postad 18 January 2010 - 11:43
hehe, årets miss? video
Postad 18 January 2010 - 12:04
Där ser man ju i alla fall hur buggigt spelet är, för han kastar ju mot kroppen, men kniven "kommer ut" från en helt annan vinkel o går strax under kulpåsen.... Postad 18 January 2010 - 12:49
Siktet för kniven fungerar som för tuben (Grenade launcher) vilket gör att man måste sikta upp för att den ska gå rakt på. Visserligen gör han det en del, men det är svårt att säga exakt när med tanke på att han rör sig en del i själva "kastet". Postad 18 January 2010 - 13:37
Lätt att det där var fake, killen som blev träffad stod ju och försökta fånga den haha.
Mest nöjd är jag nog över kastkniven jag drog på Rundown. Vid utgången från fontän-innergården mot lilla bron, stod bakom muren och kastar över mittenbron, in i fönstret på cantinans övervåning och plockar en sniper Angående igår, tror inte det gick bra för nån av oss tre som spelade tillsammans då Postad 18 January 2010 - 13:59
Jo, jag körde lite Ground War för några dagar sen för att just komma ifrån HC:HQ finnesjukan.
S&D har aldrig varit en favorit hos mig dock, för nervigt utan respawn. Postad 18 January 2010 - 14:13
Ibland tycker jag att jag har lite mer otur än vad jag förtjänar när jag spelar - filmen förklarar en hel del. En del har helt enkelt lite mer tur... ni får gärna bjuda in mig om ni ska spela - "malajodie" kommer nog spela lite ikväll. Funderar också på om jag ska köra prestige - svårt beslut. Postad 18 January 2010 - 14:29
Är man ute efter XP då ska man lira HQ/HC HQ om man vet vad man gör
Postad 18 January 2010 - 14:51 Är malajodie din gamertag? Hittade inte dig i gamertagtråden nämligen. Och vilken spelform brukar du köra? Postad 18 January 2010 - 15:47
Aha, såg att det fanns den gamertagtråd precis. Ja, malajodie är min gamertag.
Brukar egentligen bara spela Domination men har tröttnat lite så jag tänkte prova på lite nya spelformer. HQ har jag bara kört i typ 2min med det verkar rätt kul. Postad 18 January 2010 - 16:15
Lirade mycket Domination innan; klarar du av det så klarar du av HQ. Precis samma koncept, förutom att det bara är en flagga och att den flyttar på sig hela tiden. Mosh Pit är också skönt. Fast ibland känns det som man bara spelar Sabotage på Derail. Postad 18 January 2010 - 16:44 Mosh Pit är ju egentligen det ultimata, men av nån anledning får jag väldigt mycket lag när jag testat det. Färre som spelar kanske? Postad 18 January 2010 - 16:50
Jag gillar softcore TDM. Det känns som mitt spelläge faktiskt. Hardcore var väldigt... Skralt på HUD-fronten, men jag antar att man vänjer sig!
Postad 18 January 2010 - 18:48
Efter en omstart av mitt #¤%a Telia-modem/router så har min NAT-status ändrats till Restrict... Vilket innebär att det är omöjligt att hitta matcher.
Är det bara modemet/routern som är boven eller kan man ställa om något i Xboxen/spelet som påverkar NAT? Postad 18 January 2010 - 20:53
Testade lite olika spelstilar innan...
Blev först lite ground war, men det laggade som ******** och med för mycket folk omkring en kändes det omöjligt att spela bra av nån anledning :-/ Körde även lite mercenary Tdm, mest för att kunna snacka med kompisar i party samtidigt... men folk bara campade, klart det blir så när alla bara kör för sig själva utan mick... Blev även lite Free for all, vann de två matcherna jag spelade, kändes rätt kul faktiskt, ingen lagmedlem med dålig score som man kunde skylla en ev förlust på, så det är ju bara att köra sitt eget race. Känns just nu som att FFA passar mig på nåt sätt.. men det är inte så kul Postad 18 January 2010 - 21:45
Gå in i webbgränssnittet för modemet/routern (antar att det är Telia Smart/Thomson TG787). Välj sedan "Spel & Programdelning" under verktygslådan eller använd direktlänken i mitten på startsidan. Välj sedan "Tilldela ett spel eller ett program till en lokal nätverksenhet". Välj sedan Xbox Live i rullisten och sedan den MAC-adress som din Xbox har. På detta sätt öppnar du upp rätt portar för att brandväggen skall förbli "Open". Tyvärr är det en "bugg" eller liknande som gör att Modern Warfare 2 inte riktigt stödjer UPnP. Hade de gjort detta hade man inte behövt göra denna "port forwarding". Det kan hända att du är tvungen att gå in under nätverksinställningar i Xboxen och göra om inställningarna där (var jag tvungen att göra iaf när jag ställde in detta). Lycka till! Postad 18 January 2010 - 21:59 Ja, om man är en lobby som känner varandra och pratar med varandra ordentligt under matcherna förlorar man inte många matcher i det spelsättet. Och vinster ger ju mer XP än förluster. Postad 19 January 2010 - 09:09
Fy fasen vad jag sög pungen igår, **** alltså, jag var den sämsta som någonsin loggade in på xbox live. Hade typ 2 kills och 398 deaths. Det kändes nästan som om jag boostade. Fast omvänt.
Postad 19 January 2010 - 09:21
Haha, var precis samma för mig, lustigt sammanträffande. Det kvittade vad jag gjorde, för blev jag inte dödad av motståndare (vilket inträffade ungefär var 10:e sekund) så var det nån lagkamrat som var vänlig nog att göra det, om de inte valde att istället "flasha" eller "stunna" mig så motståndarna fick öppet mål. Blev dessutom både "granatad" och tubad av lagkamrater. Det var helt stört. Provade flera olika lobbys, men de verkade helt enkelt vara en sån kväll när jag kom helt fel in i allt vad jag försökte med. Provade till slut att bara sitta å sura i ett hörn, men de hjälpte inte det heller. Postad 19 January 2010 - 09:34
Jag vet inte, men ibland får jag för mig att "dåligt spelande" sammanfaller med andra svenskar ganska ofta. Sniper Frog eller så är det regeringen som inför allmänt lagg vissa dagar, bara för att ######s.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |